***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Дополнительная плата по гтд после оформления
01-03-2011 17:00, uffo Регион: Киев Дополнительная плата по гтд после оформления
Здраствуйте форумчане. Я если чесно такого еще не видел. Дело в том что нам на фирму пришло письмо с таможни, в котором указано что у нас задолженность по 071 виду платежу, по всем декларациям за
1-ое полугодие 2010 года. Типа мы оформлялись "поза м╕сцем розташування". Ну так вот, на тот период была зона прибытия, которая находилась в зоне дейстия этой таможни, в которую и прибывал весь автотранспорт. А сейчас получается, что мы оформлялись якоби вне зоны деятельности этой таможни,т.к. в результате проверки этой таможни дмсу сейчас установлено, что были неправильно оформленны документы на эту зону прибытия, соответственно она получается вне зоны деятельности таможни и мы должны оплатить 071 платеж и
все это спустя год. Подскажите как быть и в каком документе указано как может взиматься мито после оформления. усё для нас, для людей!!!
С помощью этого раздела Вы можете разместить объявления о требуемых или предлагаемых услугах таможенных брокеров, лицензонных складов и СВХ, транспортных и консультационных услугах и др.
Объявления могут быть как коммерческого, так и некоммерческого характера.
Краткую информацию по последним
размещенным объявлениям могут увидеть все посетители сайта на главной странице в правом столбце.
ВНИМАНИЕ! Ответственность за достоверность информации, размещенной в разделе несет контактное лицо, указанное в объявлении.
Допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товар╕в п╕д митними печатками та пломбами
Державна митна служба Наказ "Про затвердження Порядку видач╕ св╕доцтв про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товар╕в п╕д митними печатками та пломбами" в╕д 27.01.2011 N 59
З метою визначення посл╕довност╕ д╕й посадових ос╕б митних орган╕в п╕д час видач╕ св╕доцтва про допущення в ╕ндив╕дуальному порядку механ╕чного дорожнього транспортного засобу, причепа, нап╕впричепа, призначеного для його буксирування таким транспортним
засобом, власник якого зд╕йсню╓ автомоб╕льн╕ перевезення на умовах Конвенц╕я МДП 1975 року, до перевезення товар╕в п╕д митними печатками та пломбами Держмитслужба наказом в╕д 27.01.2011 N 59 затвердила Порядок видач╕ св╕доцтв про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товар╕в п╕д митними печатками та пломбами.
Наказ заре╓стрований
в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ 22 лютого 2011 р. за N 218/18956 та набира╓ чинност╕ через 45 дн╕в п╕сля його оф╕ц╕йного опубл╕кування.
Подання заявок на ре╓страц╕ю зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в
М╕н╕стерство аграрно╖ пол╕тики та продовольства Укра╖ни Наказ "Про затвердження Порядку укладення та ре╓страц╕╖ зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в на Аграрн╕й б╕рж╕" в╕д 28.01.2011 N 5
М╕н╕стерство аграрно╖ пол╕тики та продовольства Укра╖ни наказом в╕д 28.01.2011 N 5 затвердило Порядок укладення та ре╓страц╕╖ зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в на Аграрн╕й б╕рж╕, в╕дпов╕дно до якого заявки на куп╕влю чи продаж реального товару подаються сертиф╕кованими
брокерами, як╕ представляють ╕нтереси сво╖х кл╕╓нт╕в, на Аграрну б╕ржу (╖╖ рег╕ональн╕ в╕дд╕лення) або на сертиф╕кован╕ товарн╕ б╕рж╕. Форму заявки затверджу╓ Аграрна б╕ржа.
На продаж товару брокер пода╓ так╕ документи:
а) заявку на продаж;
б) документ, що посв╕дчу╓ наявн╕сть товару;
в) документ, що посв╕дчу╓ як╕сть товару;
г) якщо при подач╕ в╕дсутн╕ документи, зазначен╕ в п╕дпунктах
"б", "в" цього пункту, обов'язково пода╓ться позаб╕ржовий зовн╕шньоеконом╕чний контракт. Документи, зазначен╕ в п╕дпунктах "б", "в" ╕ "г", власник товару зобов'язаний надати брокеру.
Наказ заре╓стрований в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ 23 лютого 2011 р. за N 221/18959 та набира╓ чинност╕ з дня його оф╕ц╕йного опубл╕кування.
МОЗ: Про затвердження зразк╕в штамп╕в та форми журналу обл╕ку обстежень вантаж╕в на кордон╕ та в митниц╕ призначення
М╤Н╤СТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРА╥НИ НАКАЗ 23.02.2011 N 102 м.Ки╖в
Про затвердження зразк╕в штамп╕в та форми журналу обл╕ку обстежень вантаж╕в на кордон╕ та в митниц╕ призначення
В╕дпов╕дно до вимог Порядку справляння ╓диного збору у пунктах пропуску через державний кордон, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 24.10.2002 № 1569,
Правил сан╕тарно╖ охорони територ╕╖ Укра╖ни, затверджених постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 24.04.99 № 696, та Положення про М╕н╕стерство охорони здоров'я Укра╖ни, затвердженого Указом Президента Укра╖ни в╕д 24.07.2000 № 918/2000,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити: 1.1. Зразки штамп╕в, що засв╕дчують зд╕йснення сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного контролю вантаж╕в та транспортних засоб╕в у пунктах пропуску через державний кордон, пунктах контролю та на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, що додаються; 1.2.
Форму журналу обл╕ку обстежень вантаж╕в на кордон╕ та в митниц╕ призначення, що дода╓ться;
2. Департаменту орган╕зац╕╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного нагляду довести цей наказ до в╕дома кер╕вник╕в установ та заклад╕в державно╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чно╖ служби в установленому порядку.
3. Запровадити штампи затвердженого зразка з 1 березня 2011 року.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту орган╕зац╕╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного нагляду Мухарську Л. М.
З 1 березня у св╕т╕ заборонений експорт осетрових риб ╕ чорно╖ ╕кри.
Нульов╕ квоти на експорт затверджен╕ унасл╕док того, що кра╖ни, як╕ проводять видобуток осетра, не над╕слали до CITES (the Convention on International Trade in Endangered Species of Wild Fauna and Flora) пропозиц╕╖ про обсяги експорту осетрових на 2011
р╕к, пише газета "Ведомости".
Терм╕н д╕╖ тор╕шн╕х квот зак╕нчився 28 лютого.
Кра╖ни, як╕ проводять видобуток осетра, не над╕слали до CITES науково об╜рунтован╕ пропозиц╕╖ щодо обсяг╕в вилову та експорту осетрових, отже, орган╕зац╕я затвердила нульов╕ квоти, пояснив ╖╖ представник.
П╕зн╕ше
протягом року найб╕льш╕ видобувач╕ - кра╖ни Касп╕йського басейну можуть над╕слати сво╖ пропозиц╕╖ ╕ тод╕ розм╕р квоти може бути переглянутий, додав в╕н.
Фактично експорт осетра не в╕вся ╕ в 2010 роц╕, хоча експортн╕ квоти в розм╕р╕ близько 81 тонн, з яких 34 тонн - для ╤рану, CITES вид╕лила.
Р╕к тому кра╖ни Касп╕йського
басейну ввели техн╕чний моратор╕й на вилов осетрових, розпов╕в представник Росриболовства Олександр Савель╓в.
На щор╕чн╕й сес╕╖ минуло╖ весни вони не визначили загальний допустимий вилов (ОДУ) осетрових, без чого ведення промислу неможливо, пояснив в╕н.
А на сам╕т╕ в Баку в листопад╕ 2010 року з ╕н╕ц╕ативи президента Казахстану Нурсултана Назарба╓ва глави п'яти держав Касп╕йського басейну - Рос╕╖, Казахстану, Азербайджану, Туркмен╕стану та ╤рану - схвалили введення
п'ятир╕чного моратор╕ю на промисловий вилов осетрових, продовжу╓ Савель╓в.
Щоправда, механ╕зм введення моратор╕ю поки не узгоджений - в середин╕ лютого п╕дготовлений вар╕ант в╕дмовилася погоджувати Туркмен╕я, а усл╕д за нею й ╤ран, але ╖хня згода - питання часу, оск╕льки принципове р╕шення главами держав прийнято, стверджу╓ Савель╓в.
С 1 марта вводится ежемесячное повышение стоимости ж/д грузоперевозок
Министерство инфраструктуры Украины ввело ежемесячную индексацию тарифов на перевозку грузов железнодорожным транспортом на 2,2% до конца текущего года.
Согласно приказу Мининфрастуктуры №8 от 25 февраля, зарегистрированному Министерством юстиции 28 февраля, приказ вступает в силу с момента официального опубликования – 1 марта 2011 г.
Таким образом, по итогам 2011 года увеличение стоимости грузоперевозок составит около 21,7%.
Как
сообщалось, Министерство инфраструктуры в начале января обнародовало проект приказа, предусматривающий поэтапное повышение коэффициентов, которые применяются к тарифам на железнодорожные грузоперевозки, на 25% в 2011 году начиная с 1 февраля, однако не успело завершить все необходимые процедуры к этому сроку.
По данным ведомства, такой шаг обеспечит «Укрзализныце» дополнительные доходы в размере более 4 млрд грн, которые будут направлены на обновление парка подвижного состава.
Напомним,
в конце декабря 2010 г. стало известно, что «Укрзализныця» инициирует повышение тарифов на грузовые железнодорожные перевозки в 2011 г. на 16%.
Митний союз навколо Рос╕╖ загрожу╓ економ╕кам Укра╖ни ╕ ╢С?
Митний союз Рос╕╖, Б╕лорус╕ та Казахстану порушу╓ конкуренц╕ю на паливному ринку Укра╖ни ╕ створю╓ перешкоди для роботи м╕жнародного б╕знесу ╕ на ╖╖ територ╕╖, ╕ для економ╕к низки кра╖н ╢вропейського Союзу.
Про це ╕деться в лист╕ Д╕лово╖ ради Укра╖на - ╢С, над╕сланому на адресу першого в╕це-прем'╓ра Андр╕я Клю╓ва, переда╓ Рад╕о "Свобода".
"Створення Митного союзу ма╓ прямий вплив на Укра╖ну: воно порушу╓ конкуренц╕ю на ринку моторного пального
в кра╖н╕ ╕ становить реальну економ╕чну загрозу для нафтопереробно╖ галуз╕ в Укра╖н╕, а також може вплинути на нафтопереробн╕ потужност╕ в деяких сус╕дн╕х кра╖нах-членах ╢С", - наголошу╓ться в лист╕.
Д╕лова рада наголошу╓, що ключовою проблемою ╓ довгострокове субсидування нафтопереробних завод╕в Рос╕╖, Б╕лорус╕ та Казахстану, як╕ мають можлив╕сть купувати рос╕йську сиру нафту з╕ значними знижками без оплати експортного мита.
"Водночас у решт╕ св╕ту, зокрема,
в Укра╖н╕ та ╢вропейському Союз╕, рос╕йську сирову нафту закуповують за ц╕нами, як╕ склалися на св╕товому ринку ╕ з╕ сплатою чинного експортного мита. Завдяки такому становищу нафтопродукти виробляються на територ╕╖ Митного союзу з╕ зловживанням конкурентним становищем та використанням нечесних конкурентних переваг", - мовиться в лист╕.
За оц╕нками експерт╕в Д╕лово╖ ради, субсидований ╕мпорт вит╕сня╓ укра╖нськ╕ та ╓вропейськ╕ нафтопродукти з внутр╕шнього ринку ╕ зб╕льшення постачань
нафтопродукт╕в ╕з Митного союзу в╕дбува╓ться за рахунок пог╕ршення становища ╓вропейських та укра╖нських виробник╕в.
У Д╕лов╕й рад╕ вважають, що за в╕дсутност╕ швидкого та сп╕льного реагування на цю проблему урядом ╕ вс╕ма ключовими гравцями на ринку Укра╖ни найближчим часом постачання моторного пального з Митного союзу можуть повн╕стю вит╕снити з ринку укра╖нськ╕ та ╓вропейськ╕ нафтопродукти, як╕ вже сьогодн╕ не можуть конкурувати за таких нер╕вних умов.
Як
в╕домо, Рос╕я пост╕йно аг╕ту╓ Укра╖ну при╓днатися до Митного союзу.
В ╢С ран╕ше заявляли, що вступ Укра╖ни до нього виключив би створення зони в╕льно╖ торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною ╕ ╢вросоюзом.
Також ╕снують сумн╕ви, чи був би сум╕сний можливий вступ Укра╖ни до Митного союзу з ╖╖ членством у Св╕тов╕й орган╕зац╕╖ торг╕вл╕.
Д╕лова рада Укра╖на - ╢С, в╕дома також як Б╕знес-рада Укра╖на - ╢С, була створена 2006 року як неурядова структура низкою
компан╕й ╕з р╕зних кра╖н ╢вропейського Союзу та Укра╖ни.
Эксперт: В Украине таможенные органы выполняют несвойственные им функции
В Украине контроль за возмещением НДС возлагается и на органы, которые в большинстве других стран эту функцию не выполняют. Об этом Корреспондент.biz сообщили в компании КПМГ-Украина.
В частности, по словам Сергея Поповa, партнера отдела налогово-юридического консультирования КПМГ-Украина, таможенные органы скрупулезно
контролируют и проверяют таможенную стоимость товаров, которые экспортируются. Такой контроль был бы объясним, если бы речь шла о налогообложении таможенной пошлиной экспортируемых товаров, но таких товаров совсем мало.
"У нас же контроль распространяется на все товары и мотивируется это тем, что таможня должна контролировать стоимость товаров с целью недопущения ее завышения и получения необоснованного возмещения входящего НДС. Получается, что таможенные органы выполняют несвойственные им функции, в то время как возмещение НДС при экспорте контролируется органами налоговой службы", - отметил эксперт.
Опыт других стран показывает, что в процессе таможенного оформления декларация подтверждает
лишь факт пересечения товарами таможенной границы, то есть может быть только лишь основанием для требования о возмещении НДС в связи с экспортом, но никак не может быть документом для расчета суммы такого возмещения, отмечает эксперт. Тем более что НДС – это внутренний налог, и его администрирование является компетенцией исключительно налоговых органов.
"К сожалению, на сегодняшний день тенденцией – в отличие от остальных стран – является усиление контроля вместо упрощения процедур оформления экспорта товаров. Положительных сдвигов (например, путем введения электронного декларирования экспорта товаров) на сегодняшний день не наблюдается", - рассказал Сергей Попoв.
По
его словам, если взглянуть на другую составляющую работы таможенных органов, то нетрудно заметить, что в борьбе за выполнение плана по сбору таможенных платежей путем безосновательного повышения уровня таможенной стоимости ввозимых товаров они тем самым не только наполняют бюджет, но и создают проблемы с возмещением уплаченных налогов.
"Сегодня нередки ситуации, когда налогоплательщик, уплатив пошлину и НДС на таможне, исходя из завышенной (иногда до 200 и более процентов) стоимости, навязанной таможней, оказывается перед выбором: а какую сумму НДС возмещать? Ту, которая навязана таможней или более скромную, т.е. ту, которая рассчитана на основании оплачиваемых иностранным поставщикам счетах.
И если вдруг налогоплательщик попытается возместить ту сумму НДС, которая реально уплачена, его может ждать второй этап борьбы – борьбы с налоговой службой, которая, разумеется, будет пытаться умерить аппетит импортера по возмещению до суммы НДС,
которая рассчитана на основании выставленного ему поставщиком счета. И далее третий этап борьбы – суд и, возможно, справедливое, но (четвертый этап!) трудно исполнимое решение", - рассказал эксперт.
Таким образом, по словам Сергея Попoва, и таможенные органы вносят свой "положительный" вклад в проблему возмещения НДС как при экспорте
товаров, так и при их импорте. Соответственно, для решения проблемы с возмещением НДС необходимо говорить не только о построении правильной системы возмещения с участием налоговой службы. Необходим комплексный подход, при котором таможенные органы будут заниматься только свойственным им функциям и не будут являться инструментом давления на бизнес в процессе
возмещения НДС, резюмировал специалист.
ДМСУ: Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ п╕дпункту 197.1.3 пункту 197.1 статт╕ 197 Податкового кодексу Укра╖ни
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ
28.02.11 № 11/2-10.15/3236-ЕП
Начальникам рег╕ональних митниць Начальникам митниць Департамент митно╖ статистики
Для кер╕вництва в робот╕ надсила╓мо постанову Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 02.02.2011
№ 79 „Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ п╕дпункту 197.1.3 пункту 197.1 статт╕ 197 Податкового кодексу Укра╖ни”.
Кр╕м того, доприведення у в╕дпов╕дн╕сть наказ╕в Держмитслужби до норм Кодексу, у граф╕ 36 ВМД сл╕д зазначати код п╕льги в обкладенн╕ податком на додану варт╕сть – «145».
Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ врахувати вищезазначену
╕нформац╕ю у в╕дпов╕дних програмно-╕нформац╕йних комплексах ╢дино╖ автоматизовано╖ ╕нформац╕йно╖ системи Держмитслужби.
Додаток: на13 арк.
Перший заступник Голови Служби
О.М. Дороховський
10 березня 2011 року плану╓ться проведення чергового в╕дкритого Зас╕дання Громадсько╖ Ради при ДМСУ
Об 11:00 10 березня 2011 року в буд╕вл╕ Держмитслужби, за адресою м.Ки╖в, вул Дегтяр╕вська 11-г плану╓ться проведення чергового в╕дкритого Зас╕дання Громадсько╖ Ради при ДМСУ.
Плану╓ться приблизний порядок денний: 1) ╤нформац╕я стосовно ран╕ше прийнятих р╕шень 2) Стосовно задач та основних напрямк╕в роботи Громадсько╖ ради при ДМСУ 3) Стосовно проекту Положення про Громадську Раду при ДМСУ 4) Обрання Робочих орган╕в Громадсько╖ ради при ДМСУ
Для участ╕ в зас╕данн╕ необх╕дно подати
заявку на адресу info@public-council.customs.gov.ua за формою: П╤Б, орган╕зац╕я яку представля╓ кандидат, займана посада. Заявки для участ╕ приймаються до 15:00 години 04 березня 2010 року
Перел╕к основних антикорупц╕йних законодавчих акт╕в
Перел╕к основних антикорупц╕йних законодавчих акт╕в
М╕жнародн╕ акти
- Конвенц╕я ООН проти корупц╕╖, п╕дписана в╕д ╕мен╕ Укра╖ни 11.12.03 в м. Мер╕да (Мексиканськ╕ Сполучен╕ Штати) та ратиф╕кована зг╕дно ╕з Законом Укра╖ни в╕д 18.10.06 № 251-V;
- Крим╕нальна конвенц╕я про боротьбу з корупц╕╓ю, п╕дписана в╕д ╕мен╕ Укра╖ни 27.01.99 в
м. Страсбурз╕ та ратиф╕кована зг╕дно ╕з Законом Укра╖ни в╕д 18.10.06 № 252-V;
- Цив╕льна конвенц╕я про боротьбу з корупц╕╓ю, п╕дписана в╕д ╕мен╕ Укра╖ни 04.11.99 в м. Страсбурз╕ та ратиф╕кована зг╕дно ╕з Законом Укра╖ни в╕д 16.03.05 № 2476-╤V.
Закони Укра╖ни
- Про державну службу (зокрема статт╕ 5, 12, 13, 16, 30).
Укази
Президента Укра╖ни
- Про обов'язкову спец╕альну перев╕рку в╕домостей, що подають кандидати на зайняття посад державних службовц╕в (в╕д 19.11.01 № 1098);
- Про нев╕дкладн╕ додатков╕ заходи щодо посилення боротьби з орган╕зованою злочинн╕стю ╕ корупц╕╓ю (в╕д 06.02.03 № 84);
- Про систему заход╕в щодо усунення причин та умов, як╕ сприяють злочинним проявам ╕ корупц╕╖ (в╕д 09.02.04 № 175);
- Про першочергов╕ заходи щодо дет╕н╕зац╕╖ економ╕ки та протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 18.11.05 № 1615);
-
Про Концепц╕ю подолання корупц╕╖ в Укра╖н╕ «На шляху до доброчесност╕» (в╕д 11.09.06 № 742);
- Про Раду з питань забезпечення реал╕зац╕╖ в Укра╖н╕ Порогово╖ програми Корпорац╕╖ «Виклики тисячол╕ття» щодо зниження р╕вня корупц╕╖ (в╕д 23.12.06 № 1121);
- Про деяк╕ заходи щодо вдосконалення формування та реал╕зац╕╖ державно╖ антикорупц╕йно╖ пол╕тики (в╕д 01.02.08 № 80);
-
Про р╕шення Ради нац╕онально╖ безпеки ╕ оборони Укра╖ни в╕д 21 кв╕тня 2008 року «Про заходи щодо реал╕зац╕╖ нац╕онально╖ антикорупц╕йно╖ стратег╕╖ та ╕нституц╕йного забезпечення ц╕л╕сно╖ антикорупц╕йно╖ пол╕тики» (в╕д 05.05.08 № 414);
- Про М╕жв╕домчу робочу групу з питань протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 17.04.08 № 370);
- Про р╕шення Ради нац╕онально╖
безпеки ╕ оборони Укра╖ни в╕д 31 жовтня 2008 року «Про стан протид╕╖ корупц╕╖ в Укра╖н╕» (в╕д 27.11.08 № 1101);
- Про р╕шення Ради нац╕онально╖ безпеки ╕ оборони Укра╖ни в╕д 11 вересня 2009 року "Про стан злочинност╕ у держав╕ та координац╕ю д╕яльност╕ орган╕в державно╖ влади у протид╕╖ злочинним проявам та корупц╕╖" в╕д 27.10.2009 № 870;
- Про утворення Нац╕онального антикорупц╕йного ком╕тету (в╕д 26.02.10 № 275);
- Питання Нац╕онального антикорупц╕йного ком╕тету (в╕д 26.03.10 № 454).
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
- Про застосування статт╕ 13 Закону Укра╖ни «Про державну службу» (в╕д 11.08.9 № 641);
- Про стан виконання центральними ╕ м╕сцевими органами виконавчо╖ влади акт╕в законодавства про державну службу та боротьбу з корупц╕╓ю (в╕д 03.08.98 № 1220);
- Про подання органами виконавчо╖ влади анал╕тично╖ ╕нформац╕╖ про виконання вимог Закону Укра╖ни «Про боротьбу з корупц╕╓ю» (в╕д 27.09.99 № 1785);
- Про заходи щодо п╕двищення квал╕ф╕кац╕╖
прац╕вник╕в орган╕в Державно╖ влади та орган╕в м╕сцевого самоврядування з питань боротьби з корупц╕╓ю (в╕д 02.06.03 № 828);
- Про затвердження Програми розвитку державно╖ служби на 2005-2010 роки (в╕д 08.06.04 № 746);
- Про затвердження Порядку проведення спец╕ально╖ перев╕рки
в╕домостей, що подаються кандидатами на зайняття посад (в╕д 15.11.06 № 1624);
- Про стан ф╕нансово-бюджетно╖ дисципл╕ни, заходи щодо посилення боротьби з корупц╕╓ю та контролю за використанням державного майна ╕ ф╕нансових ресурс╕в (в╕д 29.11.06 № 1673);
- Питання реал╕зац╕╖ державно╖ антикорупц╕йно╖ пол╕тики (в╕д 16.09.09 № 1057);
- Про затвердження Порядку накопичення та оприлюднення ╕нформац╕╖ про
юридичних ос╕б, притягнутих до в╕дпов╕дальност╕ за корупц╕йн╕ правопорушення (в╕д 08.12.09 № 1315);
- Про затвердження Порядку ╕нформування громадськост╕ про результати роботи у сфер╕ протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 08.12.09 № 1336);
- Про затвердження Порядку передач╕ подарунк╕в, отриманих п╕д час проведення оф╕ц╕йних заход╕в (в╕д 08.12.09 № 1337);
- Про заходи щодо посилення протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 08.12.09 № 1338);
- Про затвердження Методолог╕╖ проведення антикорупц╕йно╖ експертизи проект╕в
нормативно-правових акт╕в (в╕д 08.12.09 № 1346);
- Питання ╕нформування про результати роботи у сфер╕ запоб╕гання та протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 08.12.09 № 1419);
- Питання запоб╕гання та протид╕╖ корупц╕╖ в органах виконавчо╖ влади (в╕д 08.12.09 № 1422);
- Деяк╕ питання орган╕зац╕╖ проведення спец╕ально╖ перев╕рки щодо ос╕б, як╕ претендують на зайняття посад, пов'язаних з виконанням функц╕й держави або орган╕в м╕сцевого самоврядування (в╕д 08.12.09 № 1432);
- Наказ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 06.03.97 № 58 «Про затвердження форми декларац╕╖ про доходи, зобов'язання ф╕нансового характеру та майновий стан державного службовця та особи, яка претенду╓ на зайняття посади державного службовця»;
- Наказ Головдержслужби в╕д 04.08.10 № 214 «Про затвердження Загальних правил повед╕нки державних службовц╕в»,
заре╓стрований в М╕н'юст╕ 11.11.10 за № 1089/18384;
- Наказ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 09.04.01 № 175 «Про затвердження Методичних рекомендац╕й щодо заповнення державними службовцями та особами, уповноваженими на виконання функц╕й держави, «Декларац╕╖ про доходи...»;
- Наказ Головдержслужби в╕д 26.12.07 № 337 «Про затвердження Методичних рекомендац╕й з питань запоб╕гання та протид╕╖ корупц╕╖»;
- Наказ М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни в╕д 23.06.10 № 1380/5 «Про затвердження Методичних
рекомендац╕й щодо проведення експертизи проект╕в нормативно-правових акт╕в на наявн╕сть корупц╕огенних норм».
Перу отменило антидемпинговую пошлину на импорт плоского проката из Украины
Решение компетентных органов Республики Перу об отмене антидемпинговой пошлины на импорт холоднокатаного и горячекатаного плоского проката происхождением из Украины вступило в силу с 7 февраля 2011 г.
Как сообщается в информации департамента по вопросам торговой защиты Министерства экономического развития и торговли Украины в понедельник, данная пошлина
взималась с 1999 г.
«Учитывая, что при проведении в конце 80-х годов антидемпингового расследования по отношению к Украине компетентные органы Республики Перу применяли положения перуанского антидемпингового законодательства в части, касающейся стран, которые не является членами Всемирной торговой организации, действие этих мер было не ограничено во времени», - поясняется в информации министерства.
Кроме того, сообщается, что после приобретения членства Украины
в ВТО украинскими компетентными органами были осуществлены ряд мер с целью отмены ограничений на поставки украинской металлопродукции в Перу и приведения режима торговли между двумя странами в соответствие с требованиями ВТО.
Экскурсовод в зоопарке: - ... А сейчас мы подходим к вольеру с пандой. Посмотрите, какие у неё чёрные круги под глазами. Панда всем своим видом как бы говорит нам: "Не бухайте!"
Афоризм
На свете есть лишь одна женщина, предназначенная тебе судьбой, и если ты не встретишь ее, ты спасен.