Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Перелiк основних антикорупцiйних законодавчих актiв


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 01/03/2011
Вступившие в силу документы во вторник 01 Марта 2011 г.

1.№ 121 от 22-02-2011 Накази ДМСУ
Про внесення зм╕н до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.04.2006 № 335
Действует с 01-03-2011


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.03.2011 по 01.03.2011

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Група прикриття (т╕льки КРМ)
№ 196 от 24.02.2011 Документ митниц╕
"Про введення в д╕ю Тимчасово╖ технолог╕чно╖ схеми митного оформлення товар╕в групи "прикриття", що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни"
2. Група ризику (Черкаська митниця)
№ от
""
3. Група прикриття Черкаська митниця
№ от
""
4. Класиф╕кац╕я товар╕в
№ 11/7-10.16/3072-ЕП от 25.02.2011 Листи ДМСУ
"Про класиф╕кац╕ю за УКТЗЕД контейнер╕в для побутових в╕дход╕в"
Классификаторы
5. Классификатор "Преференции по НДС"
№ 11/2-10.15/3236-ЕП от 28.02.2011 Листи ДМСУ
"Щодо постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 02.02.2011 № 79 „Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ п╕дпункту 197.1.3 пункту 197.1 статт╕ 197 Податкового кодексу Укра╖ни” [Преф.- "145"]"
Информация
6. Санкции
Приказ № 131 от 14.02.2011
О введении санкций с 10.03.2011
Приказ № 121 от 08.02.2011
О введении санкций с 22.02.2011
Приказ № 122 от 08.02.2011
О введении санкций с 01.03.2011
Приказ № 98 от 04.02.2011
О введении санкций с 09.02.2011
Приказ № 89 от 03.02.2011
О введении санкций с 22.02.2011
Приказ № 77 от 28.01.2011
О введении санкций с 24.02.2011
Приказ № 136 от 14.02.2011
Об отмене санкций с 14.02.2011
Приказ № 137 от 14.02.2011
Об отмене санкций с 14.02.2011
Приказ № 139 от 14.02.2011
Об отмене санкций с 14.02.2011
Приказ № 119 от 08.02.2011
Об отмене санкций с 08.02.2011
Приказ № 107 от 07.02.2011
Об отмене санкций с 07.02.2011
Приказ № 102 от 04.02.2011
Об отмене санкций с 04.02.2011
Приказ № 98 от 04.02.2011
Об отмене санкций с 09.02.2011
Приказ № 88 от 02.02.2011
Об отмене санкций с 02.02.2011
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ2
Документ митниц╕9
Листи ДМСУ14
Накази ДМСУ4
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни4
ВСЕГО:33


MDoffice

* Документ дня: Постанова вiд 13.12.2010 № 1254 Деяк╕ питання укладення та ре╓страц╕╖ зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в

Количество просмотров: 76 (за период c 00:00 по 18:03 01/03/11), всего просмотров: 721
Постанова вiд 13.12.2010 № 1254КМУ
Деяк╕ питання укладення та ре╓страц╕╖ зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в
Вступил в силу с 01.02.2011
• Все хиты документов


MDoffice

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Дополнительная плата по гтд после оформления

01-03-2011 17:00, uffo
Регион: Киев
Дополнительная плата по гтд после оформления

Здраствуйте форумчане. Я если чесно такого еще не видел. Дело в том что нам на фирму пришло письмо с таможни, в котором указано что у нас задолженность по 071 виду платежу, по всем декларациям за 1-ое полугодие 2010 года. Типа мы оформлялись "поза м╕сцем розташування". Ну так вот, на тот период была зона прибытия, которая находилась в зоне дейстия этой таможни, в которую и прибывал весь автотранспорт. А сейчас получается, что мы оформлялись якоби вне зоны деятельности этой таможни,т.к. в результате проверки этой таможни дмсу сейчас установлено, что были неправильно оформленны документы на эту зону прибытия, соответственно она получается вне зоны деятельности таможни и мы должны оплатить 071 платеж и все это спустя год. Подскажите как быть и в каком документе указано как может взиматься мито после оформления. усё для нас, для людей!!!

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Напоминание! На сайте WWW MDOffice: "Объявления"

    Уважаемые коллеги, пользователи сайта!

    На нашем интернет ресурсе WWW MDOffice работает раздел "Объявления".

    С помощью этого раздела Вы можете разместить объявления о требуемых или предлагаемых услугах таможенных брокеров, лицензонных складов и СВХ, транспортных и консультационных услугах и др.

    Объявления могут быть как коммерческого, так и некоммерческого характера.

    Краткую информацию по последним размещенным объявлениям могут увидеть все посетители сайта на главной странице в правом столбце.

    ВНИМАНИЕ! Ответственность за достоверность информации, размещенной в разделе несет контактное лицо, указанное в объявлении.









    MDoffice

    ╤нформац╕я про результати ╤╤ етапу тестування посадових ос╕б митно╖ служби Укра╖ни

    ╤нформац╕я про результати ╤╤ етапу тестування посадових ос╕б митно╖ служби Укра╖ни

    № з/п

    Митний орган

    Фактична чисельн╕сть посадових ос╕б

    пройшли тестування:

    Не пройшли тестування

    Декретна в╕дпустка

    Всього:

    з них з оц╕нкою:

    в╕дм╕нно

    добре

    задов╕льно

    незадов╕льно

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    1

    В╕нницька

    395

    358

    9

    53

    205

    91

    21

    16

    2,5%

    14,8%

    57,3%

    25,4%

    2

    Дн╕пропетровська

    512

    468

    12

    103

    278

    75

    16

    28

    2,6%

    22,0%

    59,4%

    16,0%

    3

    Енергетична рег╕ональна

    323

    249

    5

    61

    106

    77

    47

    27

    2,0%

    24,5%

    42,6%

    30,9%

    4

    Житомирська

    339

    301

    13

    103

    153

    32

    30

    8

    4,3%

    34,2%

    50,8%

    10,6%

    5

    Запор╕зька

    324

    293

    58

    117

    89

    29

    12

    19

    19,8%

    39,9%

    30,4%

    9,9%

    6

    ╤вано-Франк╕вська

    152

    129

    4

    42

    70

    13

    14

    9

    3,1%

    32,6%

    54,3%

    10,1%

    7

    Ки╖вська обласна

    824

    711

    106

    262

    257

    86

    49

    64

    14,9%

    36,8%

    36,1%

    12,1%

    8

    Ки╖вська рег╕ональна

    896

    806

    28

    235

    433

    110

    85

    5

    3,5%

    29,2%

    53,7%

    13,6%

    9

    К╕ровоградська

    106

    96

    4

    32

    52

    8

    6

    4

    4,2%

    33,3%

    54,2%

    8,3%

    10

    Кримська

    531

    470

    52

    149

    202

    67

    35

    26

    11,1%

    31,7%

    43,0%

    14,3%

    11

    Луганська

    566

    453

    12

    136

    250

    55

    90

    23

    2,6%

    30,0%

    55,2%

    12,1%

    12

    Льв╕вська

    1015

    906

    15

    157

    521

    213

    51

    58

    1,7%

    17,3%

    57,5%

    23,5%

    13

    Микола╖вська

    205

    184

    38

    66

    66

    14

    11

    10

    20,7%

    35,9%

    35,9%

    7,6%

    14

    П╕вденна

    1746

    1538

    31

    340

    846

    321

    132

    78

    2,0%

    22,1%

    55,0%

    20,9%

    15

    Полтавська

    200

    172

    6

    44

    92

    30

    19

    9

    3,5%

    25,6%

    53,5%

    17,4%

    16

    Р╕вненська

    273

    246

    11

    68

    133

    34

    21

    6

    4,5%

    27,6%

    54,1%

    13,8%

    17

    Севастопольська

    187

    174

    0

    23

    106

    45

    4

    9

    0,0%

    13,2%

    60,9%

    25,9%

    18

    Сумська

    718

    665

    33

    154

    332

    146

    26

    27

    5,0%

    23,2%

    49,9%

    22,0%

    19

    Сх╕дна

    981

    912

    66

    302

    419

    125

    24

    45

    7,2%

    33,1%

    45,9%

    13,7%

    20

    Терноп╕льська

    119

    110

    9

    48

    44

    9

    3

    6

    8,2%

    43,6%

    40,0%

    8,2%

    21

    Харк╕вська обласна

    967

    860

    109

    270

    370

    111

    62

    43

    12,7%

    31,4%

    43,0%

    12,9%

    22

    Херсонська

    171

    161

    2

    35

    103

    21

    2

    8

    1,2%

    21,7%

    64,0%

    13,0%

    23

    Хмельницька

    192

    175

    26

    77

    59

    13

    2

    15

    14,9%

    44,0%

    33,7%

    7,4%

    24

    Черкаська

    145

    107

    17

    62

    28

    0

    28

    10

    15,9%

    57,9%

    26,2%

    0,0%

    25

    Черн╕вецька обласна

    608

    555

    16

    135

    301

    103

    21

    32

    2,9%

    24,3%

    54,2%

    18,6%

    26

    Черн╕г╕вська

    472

    446

    16

    113

    239

    78

    10

    16

    3,6%

    25,3%

    53,6%

    17,5%

    27

    Чопська

    1127

    1021

    51

    392

    502

    76

    70

    36

    5,0%

    38,4%

    49,2%

    7,4%

    28

    Ягодинська

    693

    644

    40

    183

    332

    89

    18

    31

    6,2%

    28,4%

    51,6%

    13,8%

    Всього митницям:

    14787

    13210

    789

    3762

    6588

    2071

    909

    668

    6,0%

    28,5%

    49,9%

    15,7%

    29

    Автотранспортне митне господарство

    23

    21

    0

    0

    5

    16

    2

    0

    0,0%

    0,0%

    23,8%

    76,2%

    30

    Департамент анал╕тично╖ роботи, управл╕ння ризиками та аудиту

    101

    73

    1

    9

    46

    17

    21

    7

    1,4%

    12,3%

    63,0%

    23,3%

    31

    Департамент ресурсного забезпечення, кап╕тального буд╕вництва та експлуатац╕╖ об"╓кт╕в митно╖ ╕нфраструктури

    207

    176

    0

    3

    55

    118

    19

    12

    0,0%

    1,7%

    31,3%

    67,0%

    32

    Рег╕ональна ╕нформац╕йна

    193

    171

    2

    13

    86

    70

    9

    13

    1,2%

    7,6%

    50,3%

    40,9%

    33

    Центарльне митне управл╕ння лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи

    161

    132

    5

    21

    63

    43

    11

    18

    3,8%

    15,9%

    47,7%

    32,6%

    Всього установам:

    685

    573

    8

    46

    255

    264

    62

    50

    1,4%

    8,0%

    44,5%

    46,1%

    34

    Держмитслужба

    418

    349

    38

    92

    153

    66

    48

    21

    10,9%

    26,4%

    43,8%

    18,9%

    Всього по митн╕й служб╕ Укра╖ни:

    15890

    14132

    835

    3900

    6996

    2401

    1019

    739

    5,9%

    27,6%

    49,5%

    17,0%



    Державна митна служба Укра╖ни

    Допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товар╕в п╕д митними печатками та пломбами

       

    Державна митна служба
    Наказ
    "Про затвердження Порядку видач╕ св╕доцтв про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товар╕в п╕д митними печатками та пломбами"
    в╕д 27.01.2011 N 59



       З метою визначення посл╕довност╕ д╕й посадових ос╕б митних орган╕в п╕д час видач╕ св╕доцтва про допущення в ╕ндив╕дуальному порядку механ╕чного дорожнього транспортного засобу, причепа, нап╕впричепа, призначеного для його буксирування таким транспортним засобом, власник якого зд╕йсню╓ автомоб╕льн╕ перевезення на умовах Конвенц╕я МДП 1975 року, до перевезення товар╕в п╕д митними печатками та пломбами Держмитслужба наказом в╕д 27.01.2011 N 59 затвердила Порядок видач╕ св╕доцтв про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товар╕в п╕д митними печатками та пломбами.

       Наказ заре╓стрований в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ 22 лютого 2011 р. за N 218/18956 та набира╓ чинност╕ через 45 дн╕в п╕сля його оф╕ц╕йного опубл╕кування.

    www.ligazakon.ua

    Подання заявок на ре╓страц╕ю зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в

       

    М╕н╕стерство аграрно╖ пол╕тики та продовольства Укра╖ни
    Наказ
    "Про затвердження Порядку укладення та ре╓страц╕╖ зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в на Аграрн╕й б╕рж╕"
    в╕д 28.01.2011 N 5



       М╕н╕стерство аграрно╖ пол╕тики та продовольства Укра╖ни наказом в╕д 28.01.2011 N 5 затвердило Порядок укладення та ре╓страц╕╖ зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в на Аграрн╕й б╕рж╕, в╕дпов╕дно до якого заявки на куп╕влю чи продаж реального товару подаються сертиф╕кованими брокерами, як╕ представляють ╕нтереси сво╖х кл╕╓нт╕в, на Аграрну б╕ржу (╖╖ рег╕ональн╕ в╕дд╕лення) або на сертиф╕кован╕ товарн╕ б╕рж╕. Форму заявки затверджу╓ Аграрна б╕ржа.

       На продаж товару брокер пода╓ так╕ документи:

       а) заявку на продаж;

       б) документ, що посв╕дчу╓ наявн╕сть товару;

       в) документ, що посв╕дчу╓ як╕сть товару;

       г) якщо при подач╕ в╕дсутн╕ документи, зазначен╕ в п╕дпунктах "б", "в" цього пункту, обов'язково пода╓ться позаб╕ржовий зовн╕шньоеконом╕чний контракт. Документи, зазначен╕ в п╕дпунктах "б", "в" ╕ "г", власник товару зобов'язаний надати брокеру.

       Наказ заре╓стрований в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ 23 лютого 2011 р. за N 221/18959 та набира╓ чинност╕ з дня його оф╕ц╕йного опубл╕кування.

    www.ligazakon.ua

    ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Нов╕ штампи СЕС

    01-03-2011 11:01, IgorV iv_job@inbox.ru
    Регион: Льв╕в
    Нов╕ штампи СЕС

    На кордон╕ ставлять нов╕ штампи СЕС, зг╕дно якого наказу,
    чи мають вони силу при розмитненн╕?
    Дуже дякую за в╕дпов╕дь.

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • МОЗ: Про затвердження зразк╕в штамп╕в та форми журналу обл╕ку обстежень вантаж╕в на кордон╕ та в митниц╕ призначення

    М╤Н╤СТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРА╥НИ
    НАКАЗ
    23.02.2011 N 102
    м.Ки╖в

    Про затвердження зразк╕в штамп╕в та форми журналу обл╕ку обстежень вантаж╕в на кордон╕ та в митниц╕ призначення

    В╕дпов╕дно до вимог Порядку справляння ╓диного збору у пунктах пропуску через державний кордон, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 24.10.2002 № 1569, Правил сан╕тарно╖ охорони територ╕╖ Укра╖ни, затверджених постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 24.04.99 № 696, та Положення про М╕н╕стерство охорони здоров'я Укра╖ни, затвердженого Указом Президента Укра╖ни в╕д 24.07.2000 № 918/2000,

    НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити:
    1.1. Зразки штамп╕в, що засв╕дчують зд╕йснення сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного контролю вантаж╕в та транспортних засоб╕в у пунктах пропуску через державний кордон, пунктах контролю та на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, що додаються;
    1.2. Форму журналу обл╕ку обстежень вантаж╕в на кордон╕ та в митниц╕ призначення, що дода╓ться;

    2. Департаменту орган╕зац╕╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного нагляду довести цей наказ до в╕дома кер╕вник╕в установ та заклад╕в державно╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чно╖ служби в установленому порядку.

    3. Запровадити штампи затвердженого зразка з 1 березня 2011 року.

    4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту орган╕зац╕╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного нагляду Мухарську Л. М.

    М╕н╕стр

    ╤.М.╢мець



    М╕н╕стерство охорони здоров'я Укра╖ни

    У св╕т╕ заборонений експорт чорно╖ ╕кри

       З 1 березня у св╕т╕ заборонений експорт осетрових риб ╕ чорно╖ ╕кри.

       Нульов╕ квоти на експорт затверджен╕ унасл╕док того, що кра╖ни, як╕ проводять видобуток осетра, не над╕слали до CITES (the Convention on International Trade in Endangered Species of Wild Fauna and Flora) пропозиц╕╖ про обсяги експорту осетрових на 2011 р╕к, пише газета "Ведомости".

       Терм╕н д╕╖ тор╕шн╕х квот зак╕нчився 28 лютого.

       Кра╖ни, як╕ проводять видобуток осетра, не над╕слали до CITES науково об╜рунтован╕ пропозиц╕╖ щодо обсяг╕в вилову та експорту осетрових, отже, орган╕зац╕я затвердила нульов╕ квоти, пояснив ╖╖ представник.

       П╕зн╕ше протягом року найб╕льш╕ видобувач╕ - кра╖ни Касп╕йського басейну можуть над╕слати сво╖ пропозиц╕╖ ╕ тод╕ розм╕р квоти може бути переглянутий, додав в╕н.

       Фактично експорт осетра не в╕вся ╕ в 2010 роц╕, хоча експортн╕ квоти в розм╕р╕ близько 81 тонн, з яких 34 тонн - для ╤рану, CITES вид╕лила.

       Р╕к тому кра╖ни Касп╕йського басейну ввели техн╕чний моратор╕й на вилов осетрових, розпов╕в представник Росриболовства Олександр Савель╓в.

       На щор╕чн╕й сес╕╖ минуло╖ весни вони не визначили загальний допустимий вилов (ОДУ) осетрових, без чого ведення промислу неможливо, пояснив в╕н.

       А на сам╕т╕ в Баку в листопад╕ 2010 року з ╕н╕ц╕ативи президента Казахстану Нурсултана Назарба╓ва глави п'яти держав Касп╕йського басейну - Рос╕╖, Казахстану, Азербайджану, Туркмен╕стану та ╤рану - схвалили введення п'ятир╕чного моратор╕ю на промисловий вилов осетрових, продовжу╓ Савель╓в.

       Щоправда, механ╕зм введення моратор╕ю поки не узгоджений - в середин╕ лютого п╕дготовлений вар╕ант в╕дмовилася погоджувати Туркмен╕я, а усл╕д за нею й ╤ран, але ╖хня згода - питання часу, оск╕льки принципове р╕шення главами держав прийнято, стверджу╓ Савель╓в.

    Економ╕чна правда

    С 1 марта вводится ежемесячное повышение стоимости ж/д грузоперевозок

       Министерство инфраструктуры Украины ввело ежемесячную индексацию тарифов на перевозку грузов железнодорожным транспортом на 2,2% до конца текущего года.

       Согласно приказу Мининфрастуктуры №8 от 25 февраля, зарегистрированному Министерством юстиции 28 февраля, приказ вступает в силу с момента официального опубликования – 1 марта 2011 г.

       Таким образом, по итогам 2011 года увеличение стоимости грузоперевозок составит около 21,7%.

       Как сообщалось, Министерство инфраструктуры в начале января обнародовало проект приказа, предусматривающий поэтапное повышение коэффициентов, которые применяются к тарифам на железнодорожные грузоперевозки, на 25% в 2011 году начиная с 1 февраля, однако не успело завершить все необходимые процедуры к этому сроку.

       По данным ведомства, такой шаг обеспечит «Укрзализныце» дополнительные доходы в размере более 4 млрд грн, которые будут направлены на обновление парка подвижного состава.

       Напомним, в конце декабря 2010 г. стало известно, что «Укрзализныця» инициирует повышение тарифов на грузовые железнодорожные перевозки в 2011 г. на 16%.

    news.ugmk.info

    Работа с MD JokerNet в MD Declaration

    27-07-2007 16:00, MDOffice mdoffice@mdoffice.com.ua
    Регион: Киев
    29. Учеба: Работа с MD JokerNet в MD Declaration

    Данный видео урок, демонстрирует особенности работы с Internet сервисами в программе MD Declaration (MD Office)



    Другие видео уроки по работе с MD Office смотрите тут: http://www.youtube.com/MDOfficeVideoHelp

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Митний союз навколо Рос╕╖ загрожу╓ економ╕кам Укра╖ни ╕ ╢С?

       Митний союз Рос╕╖, Б╕лорус╕ та Казахстану порушу╓ конкуренц╕ю на паливному ринку Укра╖ни ╕ створю╓ перешкоди для роботи м╕жнародного б╕знесу ╕ на ╖╖ територ╕╖, ╕ для економ╕к низки кра╖н ╢вропейського Союзу.

       Про це ╕деться в лист╕ Д╕лово╖ ради Укра╖на - ╢С, над╕сланому на адресу першого в╕це-прем'╓ра Андр╕я Клю╓ва, переда╓ Рад╕о "Свобода".

       "Створення Митного союзу ма╓ прямий вплив на Укра╖ну: воно порушу╓ конкуренц╕ю на ринку моторного пального в кра╖н╕ ╕ становить реальну економ╕чну загрозу для нафтопереробно╖ галуз╕ в Укра╖н╕, а також може вплинути на нафтопереробн╕ потужност╕ в деяких сус╕дн╕х кра╖нах-членах ╢С", - наголошу╓ться в лист╕.

       Д╕лова рада наголошу╓, що ключовою проблемою ╓ довгострокове субсидування нафтопереробних завод╕в Рос╕╖, Б╕лорус╕ та Казахстану, як╕ мають можлив╕сть купувати рос╕йську сиру нафту з╕ значними знижками без оплати експортного мита.

       "Водночас у решт╕ св╕ту, зокрема, в Укра╖н╕ та ╢вропейському Союз╕, рос╕йську сирову нафту закуповують за ц╕нами, як╕ склалися на св╕товому ринку ╕ з╕ сплатою чинного експортного мита. Завдяки такому становищу нафтопродукти виробляються на територ╕╖ Митного союзу з╕ зловживанням конкурентним становищем та використанням нечесних конкурентних переваг", - мовиться в лист╕.

       За оц╕нками експерт╕в Д╕лово╖ ради, субсидований ╕мпорт вит╕сня╓ укра╖нськ╕ та ╓вропейськ╕ нафтопродукти з внутр╕шнього ринку ╕ зб╕льшення постачань нафтопродукт╕в ╕з Митного союзу в╕дбува╓ться за рахунок пог╕ршення становища ╓вропейських та укра╖нських виробник╕в.

       У Д╕лов╕й рад╕ вважають, що за в╕дсутност╕ швидкого та сп╕льного реагування на цю проблему урядом ╕ вс╕ма ключовими гравцями на ринку Укра╖ни найближчим часом постачання моторного пального з Митного союзу можуть повн╕стю вит╕снити з ринку укра╖нськ╕ та ╓вропейськ╕ нафтопродукти, як╕ вже сьогодн╕ не можуть конкурувати за таких нер╕вних умов.

       Як в╕домо, Рос╕я пост╕йно аг╕ту╓ Укра╖ну при╓днатися до Митного союзу.

       В ╢С ран╕ше заявляли, що вступ Укра╖ни до нього виключив би створення зони в╕льно╖ торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною ╕ ╢вросоюзом.

       Також ╕снують сумн╕ви, чи був би сум╕сний можливий вступ Укра╖ни до Митного союзу з ╖╖ членством у Св╕тов╕й орган╕зац╕╖ торг╕вл╕.

       Д╕лова рада Укра╖на - ╢С, в╕дома також як Б╕знес-рада Укра╖на - ╢С, була створена 2006 року як неурядова структура низкою компан╕й ╕з р╕зних кра╖н ╢вропейського Союзу та Укра╖ни.

    Економ╕чна правда

    Эксперт: В Украине таможенные органы выполняют несвойственные им функции

       В Украине контроль за возмещением НДС возлагается и на органы, которые в большинстве других стран эту функцию не выполняют. Об этом Корреспондент.biz сообщили в компании КПМГ-Украина.

       В частности, по словам Сергея Поповa, партнера отдела налогово-юридического консультирования КПМГ-Украина, таможенные органы скрупулезно контролируют и проверяют таможенную стоимость товаров, которые экспортируются. Такой контроль был бы объясним, если бы речь шла о налогообложении таможенной пошлиной экспортируемых товаров, но таких товаров совсем мало.

       "У нас же контроль распространяется на все товары и мотивируется это тем, что таможня должна контролировать стоимость товаров с целью недопущения ее завышения и получения необоснованного возмещения входящего НДС. Получается, что таможенные органы выполняют несвойственные им функции, в то время как возмещение НДС при экспорте контролируется органами налоговой службы", - отметил эксперт.

       Опыт других стран показывает, что в процессе таможенного оформления декларация подтверждает лишь факт пересечения товарами таможенной границы, то есть может быть только лишь основанием для требования о возмещении НДС в связи с экспортом, но никак не может быть документом для расчета суммы такого возмещения, отмечает эксперт. Тем более что НДС – это внутренний налог, и его администрирование является компетенцией исключительно налоговых органов.

       "К сожалению, на сегодняшний день тенденцией – в отличие от остальных стран – является усиление контроля вместо упрощения процедур оформления экспорта товаров. Положительных сдвигов (например, путем введения электронного декларирования экспорта товаров) на сегодняшний день не наблюдается", - рассказал Сергей Попoв.

       По его словам, если взглянуть на другую составляющую работы таможенных органов, то нетрудно заметить, что в борьбе за выполнение плана по сбору таможенных платежей путем безосновательного повышения уровня таможенной стоимости ввозимых товаров они тем самым не только наполняют бюджет, но и создают проблемы с возмещением уплаченных налогов.

       "Сегодня нередки ситуации, когда налогоплательщик, уплатив пошлину и НДС на таможне, исходя из завышенной (иногда до 200 и более процентов) стоимости, навязанной таможней, оказывается перед выбором: а какую сумму НДС возмещать? Ту, которая навязана таможней или более скромную, т.е. ту, которая рассчитана на основании оплачиваемых иностранным поставщикам счетах. И если вдруг налогоплательщик попытается возместить ту сумму НДС, которая реально уплачена, его может ждать второй этап борьбы – борьбы с налоговой службой, которая, разумеется, будет пытаться умерить аппетит импортера по возмещению до суммы НДС, которая рассчитана на основании выставленного ему поставщиком счета. И далее третий этап борьбы – суд и, возможно, справедливое, но (четвертый этап!) трудно исполнимое решение", - рассказал эксперт.

       Таким образом, по словам Сергея Попoва, и таможенные органы вносят свой "положительный" вклад в проблему возмещения НДС как при экспорте товаров, так и при их импорте. Соответственно, для решения проблемы с возмещением НДС необходимо говорить не только о построении правильной системы возмещения с участием налоговой службы. Необходим комплексный подход, при котором таможенные органы будут заниматься только свойственным им функциям и не будут являться инструментом давления на бизнес в процессе возмещения НДС, резюмировал специалист.

       Корреспондент.biz

    Корреспондент.net

    ДМСУ: Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ п╕дпункту 197.1.3 пункту 197.1 статт╕ 197 Податкового кодексу Укра╖ни

    ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ

    28.02.11 № 11/2-10.15/3236-ЕП
    Начальникам рег╕ональних митниць
    Начальникам митниць
    Департамент митно╖ статистики


    Для кер╕вництва в робот╕ надсила╓мо постанову Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 02.02.2011 № 79 „Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ п╕дпункту 197.1.3 пункту 197.1 статт╕ 197 Податкового кодексу Укра╖ни”.

    Кр╕м того, доприведення у в╕дпов╕дн╕сть наказ╕в Держмитслужби до норм Кодексу, у граф╕ 36 ВМД сл╕д зазначати код п╕льги в обкладенн╕ податком на додану варт╕сть – «145».

    Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ врахувати вищезазначену ╕нформац╕ю у в╕дпов╕дних програмно-╕нформац╕йних комплексах ╢дино╖ автоматизовано╖ ╕нформац╕йно╖ системи Держмитслужби.

    Додаток: на13 арк.

    Перший заступник Голови Служби

    О.М. Дороховський

    10 березня 2011 року плану╓ться проведення чергового в╕дкритого Зас╕дання Громадсько╖ Ради при ДМСУ

    Об 11:00 10 березня 2011 року в буд╕вл╕ Держмитслужби, за адресою м.Ки╖в, вул Дегтяр╕вська 11-г плану╓ться проведення чергового в╕дкритого Зас╕дання Громадсько╖ Ради при ДМСУ.

    Плану╓ться приблизний порядок денний:
    1) ╤нформац╕я стосовно ран╕ше прийнятих р╕шень
    2) Стосовно задач та основних напрямк╕в роботи Громадсько╖ ради при ДМСУ
    3) Стосовно проекту Положення про Громадську Раду при ДМСУ
    4) Обрання Робочих орган╕в Громадсько╖ ради при ДМСУ

    Для участ╕ в зас╕данн╕ необх╕дно подати заявку на адресу info@public-council.customs.gov.ua за формою: П╤Б, орган╕зац╕я яку представля╓ кандидат, займана посада. Заявки для участ╕ приймаються до 15:00 години 04 березня 2010 року



    Громадська рада при ДМСУ

    Перел╕к основних антикорупц╕йних законодавчих акт╕в

    Перел╕к основних антикорупц╕йних законодавчих акт╕в

    М╕жнародн╕ акти

    - Конвенц╕я ООН проти корупц╕╖, п╕дписана в╕д ╕мен╕ Укра╖ни 11.12.03 в м. Мер╕да (Мексиканськ╕ Сполучен╕ Штати) та ратиф╕кована зг╕дно ╕з Законом Укра╖ни в╕д 18.10.06 № 251-V;

    - Крим╕нальна конвенц╕я про боротьбу з корупц╕╓ю, п╕дписана в╕д ╕мен╕ Укра╖ни 27.01.99 в м. Страсбурз╕ та ратиф╕кована зг╕дно ╕з Законом Укра╖ни в╕д 18.10.06 № 252-V;

    - Цив╕льна конвенц╕я про боротьбу з корупц╕╓ю, п╕дписана в╕д ╕мен╕ Укра╖ни 04.11.99 в м. Страсбурз╕ та ратиф╕кована зг╕дно ╕з Законом Укра╖ни в╕д 16.03.05 № 2476-╤V.

    Закони Укра╖ни

    - Про державну службу (зокрема статт╕ 5, 12, 13, 16, 30).

    Укази Президента Укра╖ни

    - Про обов'язкову спец╕альну перев╕рку в╕домостей, що подають кандидати на зайняття посад державних службовц╕в (в╕д 19.11.01 № 1098);

    - Про нев╕дкладн╕ додатков╕ заходи щодо посилення боротьби з орган╕зованою злочинн╕стю ╕ корупц╕╓ю (в╕д 06.02.03 № 84);

    - Про систему заход╕в щодо усунення причин та умов, як╕ сприяють злочинним проявам ╕ корупц╕╖ (в╕д 09.02.04 № 175);

    - Про першочергов╕ заходи щодо дет╕н╕зац╕╖ економ╕ки та протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 18.11.05 № 1615);

    - Про Концепц╕ю подолання корупц╕╖ в Укра╖н╕ «На шляху до доброчесност╕» (в╕д 11.09.06 № 742);

    - Про Раду з питань забезпечення реал╕зац╕╖ в Укра╖н╕ Порогово╖ програми Корпорац╕╖ «Виклики тисячол╕ття» щодо зниження р╕вня корупц╕╖ (в╕д 23.12.06 № 1121);

    - Про деяк╕ заходи щодо вдосконалення формування та реал╕зац╕╖ державно╖ антикорупц╕йно╖ пол╕тики (в╕д 01.02.08 № 80);

    - Про р╕шення Ради нац╕онально╖ безпеки ╕ оборони Укра╖ни в╕д 21 кв╕тня 2008 року «Про заходи щодо реал╕зац╕╖ нац╕онально╖ антикорупц╕йно╖ стратег╕╖ та ╕нституц╕йного забезпечення ц╕л╕сно╖ антикорупц╕йно╖ пол╕тики» (в╕д 05.05.08 № 414);

    - Про М╕жв╕домчу робочу групу з питань протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 17.04.08 № 370);

    - Про р╕шення Ради нац╕онально╖ безпеки ╕ оборони Укра╖ни в╕д 31 жовтня 2008 року «Про стан протид╕╖ корупц╕╖ в Укра╖н╕» (в╕д 27.11.08 № 1101);

    - Про р╕шення Ради нац╕онально╖ безпеки ╕ оборони Укра╖ни в╕д 11 вересня 2009 року "Про стан злочинност╕ у держав╕ та координац╕ю д╕яльност╕ орган╕в державно╖ влади у протид╕╖ злочинним проявам та корупц╕╖" в╕д 27.10.2009 № 870;

    - Про утворення Нац╕онального антикорупц╕йного ком╕тету (в╕д 26.02.10 № 275);

    - Питання Нац╕онального антикорупц╕йного ком╕тету (в╕д 26.03.10 № 454).

    Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни

    - Про застосування статт╕ 13 Закону Укра╖ни «Про державну службу» (в╕д 11.08.9 № 641);

    - Про стан виконання центральними ╕ м╕сцевими органами виконавчо╖ влади акт╕в законодавства про державну службу та боротьбу з корупц╕╓ю (в╕д 03.08.98 № 1220);

    - Про подання органами виконавчо╖ влади анал╕тично╖ ╕нформац╕╖ про виконання вимог Закону Укра╖ни «Про боротьбу з корупц╕╓ю» (в╕д 27.09.99 № 1785);

    - Про заходи щодо п╕двищення квал╕ф╕кац╕╖ прац╕вник╕в орган╕в Державно╖ влади та орган╕в м╕сцевого самоврядування з питань боротьби з корупц╕╓ю (в╕д 02.06.03 № 828);

    - Про затвердження Програми розвитку державно╖ служби на 2005-2010 роки (в╕д 08.06.04 № 746);

    - Про затвердження Порядку проведення спец╕ально╖ перев╕рки в╕домостей, що подаються кандидатами на зайняття посад (в╕д 15.11.06 № 1624);

    - Про стан ф╕нансово-бюджетно╖ дисципл╕ни, заходи щодо посилення боротьби з корупц╕╓ю та контролю за використанням державного майна ╕ ф╕нансових ресурс╕в (в╕д 29.11.06 № 1673);

    - Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ державно╖ антикорупц╕йно╖ пол╕тики (в╕д 04.06.08 № 532);

    - Питання реал╕зац╕╖ державно╖ антикорупц╕йно╖ пол╕тики (в╕д 16.09.09 № 1057);

    - Про затвердження Порядку накопичення та оприлюднення ╕нформац╕╖ про юридичних ос╕б, притягнутих до в╕дпов╕дальност╕ за корупц╕йн╕ правопорушення (в╕д 08.12.09 № 1315);

    - Про затвердження Порядку ╕нформування громадськост╕ про результати роботи у сфер╕ протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 08.12.09 № 1336);

    - Про затвердження Порядку передач╕ подарунк╕в, отриманих п╕д час проведення оф╕ц╕йних заход╕в (в╕д 08.12.09 № 1337);

    - Про заходи щодо посилення протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 08.12.09 № 1338);

    - Про затвердження Методолог╕╖ проведення антикорупц╕йно╖ експертизи проект╕в нормативно-правових акт╕в (в╕д 08.12.09 № 1346);

    - Питання ╕нформування про результати роботи у сфер╕ запоб╕гання та протид╕╖ корупц╕╖ (в╕д 08.12.09 № 1419);

    - Питання запоб╕гання та протид╕╖ корупц╕╖ в органах виконавчо╖ влади (в╕д 08.12.09 № 1422);

    - Деяк╕ питання орган╕зац╕╖ проведення спец╕ально╖ перев╕рки щодо ос╕б, як╕ претендують на зайняття посад, пов'язаних з виконанням функц╕й держави або орган╕в м╕сцевого самоврядування (в╕д 08.12.09 № 1432);

    Розпорядження Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни

    - Про схвалення Засад антикорупц╕йно╖ пол╕тики ( в╕д 08.12.09 № 1688-р).

    Накази м╕н╕стерств та в╕домств

    - Наказ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 06.03.97 № 58 «Про затвердження форми декларац╕╖ про доходи, зобов'язання ф╕нансового характеру та майновий стан державного службовця та особи, яка претенду╓ на зайняття посади державного службовця»;

    - Наказ Головдержслужби в╕д 04.08.10 № 214 «Про затвердження Загальних правил повед╕нки державних службовц╕в», заре╓стрований в М╕н'юст╕ 11.11.10 за № 1089/18384;

    - Наказ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 09.04.01 № 175 «Про затвердження Методичних рекомендац╕й щодо заповнення державними службовцями та особами, уповноваженими на виконання функц╕й держави, «Декларац╕╖ про доходи...»;

    - Наказ Головдержслужби в╕д 26.12.07 № 337 «Про затвердження Методичних рекомендац╕й з питань запоб╕гання та протид╕╖ корупц╕╖»;

    - Наказ М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни в╕д 23.06.10 № 1380/5 «Про затвердження Методичних рекомендац╕й щодо проведення експертизи проект╕в нормативно-правових акт╕в на наявн╕сть корупц╕огенних норм».

    Державна митна служба Укра╖ни

    Перу отменило антидемпинговую пошлину на импорт плоского проката из Украины

       Решение компетентных органов Республики Перу об отмене антидемпинговой пошлины на импорт холоднокатаного и горячекатаного плоского проката происхождением из Украины вступило в силу с 7 февраля 2011 г.

       Как сообщается в информации департамента по вопросам торговой защиты Министерства экономического развития и торговли Украины в понедельник, данная пошлина взималась с 1999 г.

       «Учитывая, что при проведении в конце 80-х годов антидемпингового расследования по отношению к Украине компетентные органы Республики Перу применяли положения перуанского антидемпингового законодательства в части, касающейся стран, которые не является членами Всемирной торговой организации, действие этих мер было не ограничено во времени», - поясняется в информации министерства.

       Кроме того, сообщается, что после приобретения членства Украины в ВТО украинскими компетентными органами были осуществлены ряд мер с целью отмены ограничений на поставки украинской металлопродукции в Перу и приведения режима торговли между двумя странами в соответствие с требованиями ВТО.

    news.ugmk.info

    Анекдот из Интернет

    Экскурсовод в зоопарке:
    - ... А сейчас мы подходим к вольеру с пандой. Посмотрите, какие у неё чёрные круги под глазами. Панда всем своим видом как бы говорит нам: "Не бухайте!"

    Афоризм

    На свете есть лишь одна женщина, предназначенная тебе судьбой, и если ты не встретишь ее, ты спасен.

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное