По словам министра иностранных дел Украины Константина Грищенко, Украина ведет переговоры со странами, входящими в Таможенный союз, но не может к ним присоединиться.
Об этом ведомственный министр сообщил, выступая в Верховной Раде.
"Приоритеты внешней политики четко определены в законе, за который голосовал парламент, и мы рассматриваем переговоры с ЕС относительно соглашения об ассоциации и углубленной зоне свободной торговли, что делает невозможным
вхождение Украине в Таможенный союз", - отметил Грищенко.
Министр добавил, что в отличии от России, Белоруссии и Казахстана Украина является членом ВТО. "У нас совершенно разные условия, но мы заинтересованы в проведении переговоров с членами Таможенного союза, чтобы максимально исключить торговые ограничения с этими странами", - сказал
глава МИД.
Напомним, что накануне премьер-министр Украины Николай Азаров заявлял, что соглашение о создании Зоны свободной торговли в рамках СНГ может быть подписано в мае 2011 г. Однако мнение Президента по этому поводу, отличается, еще декабре 2010 года Виктор Янукович заявил что Верховная Рада Украины не даст 300 голосов для внесения изменений в Конституцию, необходимых для вступления в Таможенный союз с Россией, Беларусью и Казахстаном.
Договор о Таможенном
кодексе Таможенного союза был подписан в Минске 27 ноября 2009 года. Подписание договора было обусловлено необходимостью формирования правовой базы Таможенного союза в рамках ЕврАзЭС с учетом углубления интеграции между РФ, Беларусью и Казахстаном. Формально Таможенный союз России, Беларуси и Казахстана начал действовать с 1 января прошлого года.
В ПР признали, что Налоговый кодекс на практике мешает бизнесу
В ходе применения на практике Налогового кодекса возникает множество проблем, которые блокируют работу бизнеса. Об этом шла речь сегодня в ходе расширенного заседания экономического совета Украинского союза промышленников и предпринимателей
В частности, президент УСПП Анатолий Кинах констатировал, что Налоговый кодекс оставляет ряд проблемных вопросов. "Преждевременное введение в действие Налогового кодекса, без проведения необходимой разъяснительной работы с
налогоплательщиками и налоговиками на региональном уровне, доказало правдивость предостережений многих экспертов, специалистов, которые неоднократно обращали внимание на проблемы, которые могут возникнуть. Как результат - блокируется работа бизнеса на время приспособления к новым условиям налогообложения", - считает он.
По словам главы УСПП, особенно остро стоит проблема предоставления предпринимателями налоговой отчетности. "Есть случаи непринятия налоговых деклараций вопреки порядку
и требованиям Налогового кодекса", - сказал он.
Также Кинах заявил, что промышленники и предприниматели обеспокоены тем, что сегодня фактически нивелированы новации и преимущества, о которых говорилось в ходе подготовки Налогового кодекса.
"Так, внедренное автоматическое возмещение НДС из бюджета не принесло
желаемых результатов. Малые предприниматели так и не получили шанса для существования и эффективного развития. Также вызывает обеспокоенность вопрос об определении цены для импортных товаров, которые реализуются на таможенной территории Украины. Эта цена определяется на уровне таможенной стоимости", - добавил он.
Кинах подытожил, что представители реального сектора экономики и фискальных органов попробуют вместе найти альтернативные решения всех проблем, связанных с Налоговым кодексом.
"Пришло время проверить, насколько власть готова прислушаться к мнению тех, кто платит налоги, создает рабочие места и работает над повышением конкурентоспособности Украины", - заявил он.
Споживач╕ тепер точно знатимуть енергетичн╕ характеристики пральних машин
Уряд затвердив Техн╕чний регламент енергетичного маркування побутових пральних машин. Цей Техн╕чний регламент визнача╓ основн╕ вимоги щодо подання споживачам ╕нформац╕╖ про р╕вень ефективност╕ споживання електроенерг╕╖ та ╕нших ресурс╕в побутовими пральними машинами.
Дотримання вимог Техн╕чного регламенту обов’язкове для центральних орган╕в виконавчо╖ влади, на як╕ покладено функц╕╖ з техн╕чного регулювання ╕ нагляду та для виробник╕в пральних машин.
Д╕я
Техн╕чного регламенту поширю╓ться на нов╕ пральн╕ машини в╕тчизняного та ╕ноземного виробництва, що живляться в╕д мереж╕ електричного струму.
Пральн╕ машини в╕тчизняного та ╕ноземного виробництва повинн╕ мати енергетичну етикетку та лист╕вку, ╕нформац╕я на яких зазнача╓ться укра╖нською мовою та пов╕домля╓ться про: клас енергетично╖ ефективност╕,
обсяг енергоспоживання, клас ефективност╕ прання, клас ефективност╕ в╕джимання, максимальну швидк╕сть оберт╕в центрифуги,
масу завантажено╖ б╕лизни та обсяг споживання води.
Клас енергетично╖ ефективност╕ познача╓ться л╕терами в╕д A до G:
А – максимально ефективний
. . . .
G – м╕н╕мально ефективний
Ця постанова набира╓ чинност╕ через ш╕сть м╕сяц╕в з дня опубл╕кування.
Народные депутаты Украины Луцкий М.Г. (ПР), Самойлик К.С. (КПУ), Зарубинский О.А. (БЛ) внесли законопроект, согласно которому «авторы литературных, изобразительных, фотографических произведений, их частей (фрагментов) и издатели таких произведений имеют право на получение вознаграждения за воспроизведение экземпляров произведений репрографическим способом».
При этом вознаграждение выплачивают:
«1) лица, осуществляющие воспроизведение экземпляров
произведений репрографическим способом;
2) производители и (или) импортеры оборудования и (или) материальных носителей, с применением которых можно осуществить репрографическое воспроизведение произведений.
Сбор и распределение вознаграждения за воспроизведение репрографическим способом экземпляров произведений и их частей (фрагментов) осуществляется определенной законом уполномоченной организацией коллективного управления.
Производители,
указанные в пункте 2, выплачивают вознаграждение в форме отчислений (процентов) уполномоченной организации в течение 30 календарных дней после реализации оборудования и (или) материальных носителей.
Импортеры, указанные в пункте 2, выплачивают вознаграждение в форме отчислений (процентов) уполномоченной организации при таможенном оформлении товара. Таможенное оформление товара осуществляется на основании справки, выдаваемой импортеру уполномоченной организацией коллективного управления
после уплаты этой организации отчислений.
Лица, указанные в пункте 1, обязаны самостоятельно предоставлять уполномоченной организации сведения, необходимые для сбора и распределения средств в сроки, определенные этой организацией.
Производители и импортеры, указанные в пункте 2, обязаны самостоятельно предоставлять уполномоченной организации сведения о производстве, импорте и реализации (продаже) оборудования и (или) материальных носителей. Учреждение и определенная
уполномоченная организация коллективного управления имеют право требовать такие сведения.
Порядок сбора отчислений, размер и условия выплаты этих отчислений, предусмотренной в части второй настоящей статьи, устанавливаются Кабинетом Министров Украины. Кабинетом Министров Украины определяется также перечень оборудования и материальных носителей, с применением которых можно осуществить репрографическое воспроизведение произведений.
Собранные средства распределяются
и выплачиваются в следующих пропорциях: авторам – 60 процентов, издателям – 40 процентов».
За проект, указывается на сайте www.zakonoproekt.org.ua, проголосовали 249 депутатов, против не выступил ни один народный депутат Украины. Всего в зале было зарегистрировано 418 народных избранников, пишет HiTech.Expert.
В случае, если решение Верховной Рады Украины будет
проголосовано во втором чтении без изменений, то в Украине будут введены нормы, подобные российскому закону Никиты Михалкова о фактическом налоге на флешки, диски для записи, принтеры, копировальные и другие устройства и материальные носители, с применением которых можно осуществить репрографическое воспроизведение произведений.
Украина и Сирия подпишут договор о зоне свободной торговли
Создание зоны свободной торговли между Украиной и Сирийской Арабской Республикой окажет позитивное влияние на экономики обеих стран. Об этом заявил в Дамаске первый вице-премьер-министр – министр экономического развития и торговли Украины Андрей Клюев в ходе подготовки к заключению Договора о зоне свободной торговли.
Клюев отметил, что согласно проведенному анализу, есть возможность улучшить структуру двусторонней торговли. Кроме этого, украинские инвестиционные проекты
на территории Сирии благотворно повлияют на бизнес-климат в стране. В свою очередь, ожидается приток частного капитала из Сирии в Украину.
Министр сообщил, что в результате 2-дневных успешных консультаций удалось достичь взаимопонимания по всем ключевым вопросам. Остался ряд технических вопросов, они будут согласовываться во время следующего раунда консультаций, который договорено провести в апреле в Киеве.
По информации пресс-службы министра, в рамках рабочего
визита Клюев также встретился с президентом Сирии Башаром Аль-Асадом, премьер-министром Сирии Мухаммедом Наджи Аль-Оттри, вице-премьер-министром Сирии Абдаллой Дардари, министром экономики и торговли Сирии Ламией Аси, а также министром финансов Сирии Мухаммедом Хусейном, который также является сопредседателем Межправительственной украинско-сирийской комиссии по вопросам торгово-экономического сотрудничества.
Напомним, что в декабре 2010 года Украина и Сирия подписали ряд двусторонних
документов о сотрудничестве в разных сферах.
1. Затвердити Порядок роботи з пов╕домленнями, що надходять за телефоном
дов╕ри Держмитслужби (дал╕ – Порядок), що дода╓ться.
2. Департаменту кадрового забезпечення та з питань запоб╕гання корупц╕╖ (Крамаренко К.В.) ╕ Управл╕нню правового забезпечення (Чорна Г. М.) забезпечити подання цього наказу на державну ре╓страц╕ю до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни.
3. Прес-служб╕ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни (Судак С. Д.) забезпечити оприлюднення цього наказу в засобах масово╖ ╕нформац╕╖ та розм╕щення його
на в╕домчому веб-сайт╕ Держмитслужби в мереж╕ ╤нтернет.
4. Кер╕вникам структурних п╕дрозд╕л╕в Держмитслужби, митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й довести вимоги Порядку до п╕длеглих посадових ос╕б та забезпечити його виконання.
5. Начальникам рег╕ональних митниць та митниць довести цей наказ до в╕дома юридичних ╕ ф╕зичних ос╕б шляхом висв╕тлення його в м╕сцевих засобах масово╖ ╕нформац╕╖ та на наочних
╕нформац╕йних стендах у м╕сцях розташування митних орган╕в та ╖х п╕дрозд╕л╕в ╕ в пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни.
6. Установити, що цей наказ набира╓ чинност╕ з дня його оф╕ц╕йного опубл╕кування.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни Дериволкова С. Д.
Голова Служби
╤.Г.Кал╓тн╕к
ПОГОДЖЕНО
М╕н╕стр ф╕нанс╕в Укра╖ни
Ф.О.Ярошенко
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни 25 с╕чня 2011 р. № 46
Заре╓стровано в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 11 лютого 2011 р. за № 184/18922
ПОРЯДОК роботи з пов╕домленнями, що надходять за телефоном дов╕ри Держмитслужби
1.2. Цей Порядок визнача╓ посл╕довн╕сть д╕й посадових ос╕б митних орган╕в при отриманн╕, опрацюванн╕, перев╕рц╕, узагальненн╕ та обл╕ку ╕нформац╕╖, яка надходить в╕д ф╕зичних ╕ юридичних ос╕б (дал╕ – заявник) за телефоном дов╕ри Держмитслужби
(дал╕ – телефон дов╕ри) на абонентський номер (044) 247-27-19.
1.3. За телефоном дов╕ри не надаються консультац╕╖ з питань митно╖ справи.
1.4. Телефон дов╕ри працю╓ ц╕лодобово, з техн╕чними перервами з 08:00 до 09:00, з 13:00 до 14:00 ╕ з 18:00 до 19:00 години. Зв╕тна доба почина╓ться й зак╕нчу╓ться о 08:00 годин╕.
1.5. За
телефоном дов╕ри приймаються пов╕домлення про:
а) можливе ско╓ння злочин╕в у сфер╕ службово╖ д╕яльност╕, корупц╕йних та ╕нших неправом╕рних д╕янь (д╕й та безд╕яльност╕) з боку прац╕вник╕в митно╖ служби;
б) нетактовну повед╕нку посадових ос╕б митно╖ служби при виконанн╕ службових обов’язк╕в щодо громадян, приниження ╖х чест╕ та г╕дност╕;
в) затримки п╕д час зд╕йснення митного контролю
й митного оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, у тому числ╕ про можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових ос╕б митно╖ служби;
г) замах на контрабанду й порушення митних правил або вчинення цих правопорушень;
╜) черги в пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни;
д) зауваження щодо орган╕зац╕╖ роботи митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ ╕ орган╕зац╕й
(дал╕ – митн╕ органи);
е) пропозиц╕╖ (зауваження) до нормативно-правових акт╕в з питань митно╖ справи тощо.
1.6. Заявник може звернутися за телефоном дов╕ри для отримання усно╖ ╕нформац╕╖ про результати опрацювання його пов╕домлення у робоч╕ дн╕ з 09:00 до 18:00 години (у п’ятницю – з 09:00 до 17:45).
1.7. Забороня╓ться розголошення в╕домостей
про заявник╕в ╕ пов╕домлено╖ ними за телефоном дов╕ри ╕нформац╕╖ особам, як╕ не мають в╕дношення до вир╕шення справи.
1.8. ╤нформац╕я про номер телефону дов╕ри Держмитслужби та порядок його роботи розм╕щу╓ться на наочних стендах у м╕сцях розташування митних орган╕в та ╖х п╕дрозд╕л╕в ╕ в пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни.
II. Прийняття, обл╕к ╕ опрацювання пов╕домлень, що над╕йшли за телефоном дов╕ри
2.1. Прийняття, обл╕к ╕ опрацювання пов╕домлень, що над╕йшли за телефоном дов╕ри (дал╕ – пов╕домлення), узагальнення ╕нформац╕╖ про результати проведених за цими пов╕домленнями перев╕рок, розсл╕дувань ╕ вжит╕ митними органами заходи реагування зд╕йснюються посадовими особами п╕дрозд╕лу Держмитслужби, до компетенц╕╖ якого належать питання запоб╕гання та протид╕╖ корупц╕╖ (дал╕ – уповноважен╕ особи), та посадовими особами, призначеними наказом митного органу
(дал╕ – в╕дпов╕дальн╕ особи).
Прийняття, обл╕к ╕ опрацювання пов╕домлень у н╕чний час, святков╕ й вих╕дн╕ дн╕ зд╕йснюються оперативним черговим Держмитслужби та оперативними черговими митних орган╕в, як╕ д╕ють в╕дпов╕дно до цього Порядку.
2.2. Письмовим розпорядженням кер╕вника п╕дрозд╕лу Держмитслужби, до компетенц╕╖ якого належать питання запоб╕гання та протид╕╖ корупц╕╖ (дал╕ - П╕дрозд╕л), за посадовими
особами П╕дрозд╕лу для ц╕лей сп╕лкування ╕з заявниками за телефоном дов╕ри можуть закр╕плюватися кодов╕ номери.
2.3. Уповноважена особа при прийнятт╕ пов╕домлень пропону╓ заявников╕ надати:
╕нформац╕ю про себе (пр╕звище, ╕м’я, по батьков╕, громадянство – для ф╕зично╖ особи; рекв╕зити – для юридично╖ особи; контактний телефон тощо);
максимально детал╕зовану ╕нформац╕ю
(про м╕сце под╕╖, найменування митного органу, його п╕дрозд╕лу, пр╕звище, ╕м’я, по батьков╕ посадово╖ особи митно╖ служби, номер ╖╖ представницько╖ картки, конкретн╕ обставини, д╕╖ посадових ос╕б митно╖ служби, що оскаржуються) по сут╕ под╕й, що стали причиною звернення за телефоном дов╕ри;
╕ншу ╕нформац╕ю, що ма╓ сутт╓ве значення для вир╕шення конкретного питання.
2.4. Уповноважена особа ма╓ право зв’язатися
в раз╕ потреби ╕з заявником для уточнення ╕нформац╕╖.
2.5. Небажання заявника надати ╕нформац╕ю про себе не ╓ п╕дставою для в╕дмови в прийнятт╕ його пов╕домлення.
2.7. ╤нформац╕я про отриман╕ протягом зв╕тно╖ доби пов╕домлення вноситься уповноваженими особами та оперативним черговим Держмитслужби до дов╕дки про надходження пов╕домлень за телефоном дов╕ри Держмитслужби
(дал╕ – Дов╕дка), форму яко╖ наведено в додатку 1 до цього Порядку.
Дов╕дка, складена й п╕дписана оперативним черговим Держмитслужби, переда╓ться до П╕дрозд╕лу до 09:00 години наступного за зв╕тною добою робочого дня для узагальнення.
2.8. Пов╕домлення за телефоном дов╕ри ф╕ксуються ╕з застосуванням техн╕чних засоб╕в.
2.9. Дов╕дки щоранку надаються
кер╕вництву П╕дрозд╕лу для попереднього розгляду й прийняття р╕шень.
2.10. Дов╕дки збер╕гаються в окрем╕й справ╕ П╕дрозд╕лу.
2.11. Пов╕домлення негайно передаються уповноваженою особою до в╕дпов╕дально╖ особи телефоном або засобами факсим╕льного зв’язку у вигляд╕ витягу з Дов╕дки за п╕дписом уповноважено╖ особи для орган╕зац╕╖ перев╕рки ╕нформац╕╖ та ╕нформування кер╕вництва митного органу.
У раз╕ неможливост╕ передання пов╕домлень в╕дпов╕дальн╕й особ╕ митного органу вони передаються оперативному черговому митного органу для доведення ╖х до кер╕вництва митного органу. Про передання таких пов╕домлень оперативний черговий митного органу допов╕да╓ уповноважен╕й особ╕ протягом двох годин з моменту ╖х отримання.
2.12. Пов╕домлення, як╕ зазначен╕ в п╕дпунктах "а", "б", "в"
╕ "г" пункту 1.5 розд╕лу ╤ цього Порядку ╕ стосуються посадових ос╕б митних орган╕в, посади яких в╕днесен╕ до номенклатури посад Голови Служби, допов╕даються кер╕вництву П╕дрозд╕лу в день прийняття пов╕домлення або наступного робочого дня для попереднього розгляду та прийняття р╕шень.
2.13. Оперативний черговий митного органу обл╕кову╓ отриман╕ в╕д уповноважено╖ особи пов╕домлення в журнал╕ ре╓страц╕╖ пов╕домлень, що над╕йшли за телефоном
дов╕ри Держмитслужби й були отриман╕ оперативним черговим митного органу в╕д уповноважено╖ особи Держмитслужби, форму якого наведено в додатку 2 до цього Порядку.
2.14. В╕дпов╕дальна особа митного органу обл╕кову╓ отриман╕ в╕д уповноважено╖ особи й оперативного чергового митного органу пов╕домлення в журнал╕ ре╓страц╕╖ пов╕домлень, що над╕йшли за телефоном дов╕ри Держмитслужби й були отриман╕ в╕дпов╕дальною особою в╕д уповноважено╖ особи Держмитслужби
та оперативного чергового митного органу, форму якого наведено в додатку 3 до цього Порядку.
2.15. Стор╕нки Журнал╕в, зазначених в додатках 2 та 3, мають бути пронумерован╕, прошнурован╕ ╕ скр╕плен╕ печаткою загального в╕дд╕лу та п╕дписом в╕дпов╕дально╖ особи митного органу.
III. Перев╕рка ╕нформац╕╖, що м╕ститься в пов╕домленнях, ╕нформування Держмитслужби про результати перев╕рки, обл╕к ╕ збер╕гання ╖╖ матер╕ал╕в
3.1 За пов╕домленнями, отриманими в╕д уповноважених ос╕б, протягом трьох робочих дн╕в з дати отримання ╕нформац╕╖ в╕дпов╕дними митними органами проводиться перев╕рка ╕нформац╕╖.
3.2. Р╕шення про направлення письмового розпорядження, доручення митному органу про проведення перев╕рки ╕нформац╕╖ прийма╓ться Головою Служби, його заступником, кер╕вництвом П╕дрозд╕лу або посадовими особами, що виконують
╖х обов’язки.
3.3. Кер╕вник митного органу (в╕дпов╕дальна особа) зобов’язаний забезпечити проведення перев╕рки ╕нформац╕╖ ╕з залученням посадових ос╕б тих п╕дрозд╕л╕в митного органу, до компетенц╕╖ яких належить питання, порушене в пов╕домленн╕, про що необх╕дно пов╕домити уповноважену особу по телефону протягом чотирьох годин п╕сля отримання ╕нформац╕╖, але не п╕зн╕ше 10-╖ години ранку наступного робочого дня.
3.4. Перев╕рка ╕нформац╕╖ ма╓ встановити:
наявн╕сть чи в╕дсутн╕сть п╕дстав звернення за телефоном дов╕ри;
обставини (час, м╕сце) ╕ насл╕дки под╕╖ (правопорушення), що стали причиною (предметом) звернення за телефоном дов╕ри;
ос╕б, причетних до под╕й (правопорушень), що стали причиною звернення за телефоном дов╕ри, а також наявн╕сть чи в╕дсутн╕сть у д╕яннях посадових ос╕б митних орган╕в
ознак правопорушень;
вимоги закон╕в чи ╕нших нормативно-правових акт╕в, розпорядчих документ╕в або службових обов'язк╕в, як╕ регламентували д╕╖ посадових ос╕б митних орган╕в або були ними порушен╕;
причини под╕╖ (правопорушення) та умови, що сприяли негативним насл╕дкам або створювали загрозу для ╖х спричинення.
3.5. Посадова особа (особи), яка (як╕) проводить(ять)
перев╕рку ╕нформац╕╖, та кер╕вник митного органу несуть в╕дпов╕дальн╕сть за повноту, всеб╕чн╕сть, об’╓ктивн╕сть зроблених висновк╕в, а також нерозголошення в╕домостей, що стали в╕дом╕ у зв’язку з проведенням перев╕рки, передбачену законом.
запрошувати до в╕дпов╕дних службових прим╕щень посадових ос╕б митних
орган╕в, про д╕яльн╕сть яких ╕деться у пов╕домленн╕ за телефоном дов╕ри, а також ╕нших ос╕б, котр╕ об╕знан╕ або причетн╕ до факт╕в або д╕янь, як╕ стали причиною звернення за телефоном дов╕ри, й одержувати в╕д них усн╕ та письмов╕ пояснення, ╕нш╕ документальн╕ матер╕али, ╖х коп╕╖, що стосуються перев╕рки ╕нформац╕╖;
зв’язуватися в раз╕ потреби ╕з заявником для уточнення ╕нформац╕╖, одержувати в╕д нього за згодою усн╕ або письмов╕ пояснення, ╕нш╕ документальн╕ матер╕али,
╖х коп╕╖ по сут╕ под╕й, що стали причиною звернення за телефоном дов╕ри;
залучати у раз╕ потреби в╕дпов╕дних фах╕вц╕в митних орган╕в ╕ отримувати в╕д них консультац╕╖, а також письмов╕ ви
сновки, що можуть сприяти проведенню перев╕рки ╕нформац╕╖;
ознайомлюватися, вивчати в установленому порядку документи, що стосуються проведення перев╕рки ╕нформац╕╖, отримувати ╖х коп╕╖;
отримувати консультац╕╖ та збирати зг╕дно ╕з законодавством Укра╖ни матер╕али, що стосуються перев╕рки ╕нформац╕╖, у тому числ╕ в╕д ╕нших орган╕в державно╖ влади, юридичних ╕ ф╕зичних ос╕б, за запитом посадово╖ особи, яка призначила (доручила)
проведення перев╕рки ╕нформац╕╖.
3.7. Прац╕вники митних орган╕в зобов’язан╕ всеб╕чно сприяти проведенню перев╕рки ╕нформац╕╖, надавати посадов╕й особ╕ (особам), як╕й (яким) доручено проведення перев╕рки ╕нформац╕╖, правдив╕ пояснення по сут╕ предмета перев╕рки ╕нформац╕╖ та поставлених ╖м питань, пред’являти в╕дпов╕дн╕ документи чи матер╕али, надавати ╖х коп╕╖.
3.8. За результатами перев╕рки
╕нформац╕╖ кер╕вник митного органу за наявност╕ п╕дстав може прийняти р╕шення про:
проведення службового розсл╕дування стосовно посадових ос╕б митного органу;
проведення тематично╖ перев╕рки роботи п╕дрозд╕лу митного органу;
╕нформування правоохоронних або ╕нших державних орган╕в;
проведення проф╕лактичних заход╕в;
притягнення посадових ос╕б митного органу до в╕дпов╕дальност╕;
заохочення посадових ос╕б митного органу;
завершення перев╕рки ╕нформац╕╖ у зв’язку з в╕дсутн╕стю неправом╕рних д╕янь з боку посадових ос╕б митного органу.
3.9. При направленн╕ ╕нформац╕╖ до правоохоронних орган╕в у супров╕дному або ╕нформац╕йному лист╕ митного органу повинно бути зазначено, що пов╕домлення
чи матер╕али перев╕рки ╕нформац╕╖, службового розсл╕дування тощо направляються до правоохоронного органу зг╕дно з вимогами:
3.10. П╕сля завершення перев╕рки ╕нформац╕╖ склада╓ться Дов╕дка про результати перев╕рки ╕нформац╕╖, що над╕йшла за телефоном дов╕ри Держмитслужби, за формою, наведеною в додатку 4 до цього Порядку, яка за п╕дписом кер╕вника митного органу надсила╓ться протягом трьох робочих дн╕в з дати отримання ╕нформац╕╖ до П╕дрозд╕лу електронною поштою на скриньку "DMS DVB dovira" (дал╕ – скринька) або засобами факсим╕льного зв’язку.
Якщо перев╕рка ╕нформац╕╖ з об’╓ктивних причин не завершена в установлений пунктом 3.1 та абзацом першим пункту 3.10 цього розд╕лу строк, П╕дрозд╕л пов╕домля╓ться про це листом, який надсила╓ться електронною поштою на скриньку або засобами факсим╕льного зв’язку, з наступним наданням Дов╕дки про результати перев╕рки ╕нформац╕╖, що над╕йшла за телефоном дов╕ри Держмитслужби, протягом трьох робочих дн╕в з дати ╖╖ завершення.
Терм╕н
проведення перев╕рки ╕нформац╕╖ не може перевищувати 30 дн╕в.
3.11. ╤нформац╕я про результати службових розсл╕дувань, тематичних перев╕рок, про притягнення до в╕дпов╕дальност╕ посадових ос╕б митного органу, про заходи, ужит╕ кер╕вником митного органу зг╕дно з пунктом 3.8 цього розд╕лу, а також про завершення митного оформлення товар╕в, затримка у зд╕йсненн╕ якого стала п╕дставою для звернення за телефоном дов╕ри, складення протокол╕в про порушення
митних правил та результати ╖х розгляду направля╓ться кер╕вником митного органу або в╕дпов╕дальною особою до П╕дрозд╕лу електронною поштою на скриньку або засобами факсим╕льного зв’язку протягом трьох робочих дн╕в з дати завершення службового розсл╕дування, тематично╖ перев╕рки або притягнення посадових ос╕б митного органу до в╕дпов╕дальност╕, завершення митного оформлення зазначених товар╕в, складення протоколу про порушення митних правил, прийняття за ним р╕шення тощо.
╤нформац╕я про прийнят╕ правоохоронними та ╕ншими державними органами р╕шення направля╓ться кер╕вником митного органу або в╕дпов╕дальною особою до П╕дрозд╕лу електронною поштою на скриньку або засобами факсим╕льного зв’язку протягом трьох робочих дн╕в з дати отримання митним органом тако╖ ╕нформац╕╖.
3.12. Звернення за телефоном дов╕ри вважа╓ться повн╕стю опрацьованим, якщо:
проведено перев╕рку ╕нформац╕╖,
за результатами яко╖ прийнято об╜рунтоване р╕шення в╕дпов╕дно до пункту 3.8 цього розд╕лу й складено дов╕дку про результати перев╕рки ╕нформац╕╖, що над╕йшла за телефоном дов╕ри Держмитслужби;
розглянуто вс╕ поставлен╕ у зверненн╕ питання й у раз╕ необх╕дност╕ ужито заход╕в щодо ╖х вир╕шення;
повн╕стю реал╕зован╕ р╕шення, прийнят╕ за результатами перев╕рки ╕нформац╕╖, а також у повному обсяз╕ виконан╕ доручення кер╕вництва
Держмитслужби, П╕дрозд╕лу;
П╕дрозд╕лом отриман╕ в╕д митних орган╕в документальн╕ п╕дтвердження реал╕зац╕╖ прийнятих за результатами перев╕рки ╕нформац╕╖ р╕шень.
3.13. Документи ╕ матер╕али перев╕рок ╕нформац╕╖ обл╕ковуються й формуються у справи в╕дпов╕дальними особами митного органу, який зд╕йснив перев╕рку.
В.о. директора
Департаменту кадрового забезпечення та з питань запоб╕гання корупц╕╖
О.В.Л╓дн╕к
Додаток 1 до Порядку роботи з пов╕домленнями, що надходять за телефоном дов╕ри Держмитслужби
Форма
__.__.20__ № _______
Дов╕дка про надходження пов╕домлень за телефоном дов╕ри Держмитслужби з 08:00 __.__.20__ до 08:00 __.__.20__
№ з/п
Час дзв╕нка
Посадова особа, яка прийняла пов╕домлення (пр╕звище, ╕н╕ц╕али, посада)
╤нформац╕я про заявника (пр╕звище, ╕м’я, по батьков╕, громадянство – для ф╕зично╖ особи; рекв╕зити – для юридично╖ особи; контактний телефон тощо )
Зм╕ст пов╕домлення
Кому передано ╕нформац╕ю для реагування (посада, пр╕звище, ╕н╕ц╕али, номер телефону, дата, час)
Результати реагування
1
2
3
4
5
6
7
Посадова особа П╕дрозд╕лу (оперативний черговий Держмитслужби)
__________________________ (п╕дпис)
___________________ (╕н╕ц╕али, пр╕звище)
Додаток 2 до Порядку роботи з пов╕домленнями, що надходять за телефоном дов╕ри Держмитслужби
Форма
Журнал
ре╓страц╕╖ пов╕домлень, що над╕йшли за телефоном дов╕ри Держмитслужби й були отриман╕ оперативним черговим митного органу в╕д уповноважено╖ особи Держмитслужби
Пр╕звище
та ╕н╕ц╕али оперативного чергового, який прийняв пов╕домлення
Пр╕звище та ╕н╕ц╕али посадово╖ особи, яка передала пов╕домлення
╤нформац╕я про заявника (пр╕звище, ╕м’я, по батьков╕, громадянство – для ф╕зично╖ особи; рекв╕зити – для юридично╖ особи; контактний телефон тощо)
Зм╕ст пов╕домлення
Кому передано ╕нформац╕ю
для реагування (посада, пр╕звище, ╕н╕ц╕али, дата, час)
Результати реагування
1
2
3
4
5
6
7
8
Додаток 3 до Порядку роботи з пов╕домленнями, що надходять
за телефоном дов╕ри Держмитслужби
Форма
Журнал ре╓страц╕╖ пов╕домлень, що над╕йшли за телефоном дов╕ри Держмитслужби й були отриман╕ в╕дпов╕дальною особою в╕д уповноважено╖ особи Держмитслужби та оперативного чергового митного органу
Пр╕звище та ╕н╕ц╕али посадово╖ особи, яка прийняла пов╕домлення
Пр╕звище та ╕н╕ц╕али посадово╖ особи, яка передала пов╕домлення
╤нформац╕я про заявника (пр╕звище, ╕м’я, по батьков╕, громадянство – для ф╕зично╖ особи; рекв╕зити – для юридично╖ особи;
контактний телефон тощо)
Зм╕ст пов╕домлення
Результати реагування (дата ╕ номер дов╕дки про результати перев╕рки ╕нформац╕╖, що над╕йшла за телефоном дов╕ри Держмитслужби; ╕нформац╕я про ╕нш╕ р╕шення, прийнят╕ кер╕вником митного органу в╕дпов╕дно до пункту 3.8 розд╕лу ╤╤╤ Порядку роботи з пов╕домленнями, що надходять за телефоном дов╕ри Держмитслужби, затвердженого наказом Держмитслужби
в╕д 25.01.2011 № 46)
1
2
3
4
5
6
7
Додаток 4 до Порядку роботи з пов╕домленнями, що надходять за телефоном дов╕ри Держмитслужби
Форма
Дов╕дка про результати перев╕рки ╕нформац╕╖, що над╕йшла
за телефоном дов╕ри Держмитслужби
__.__.20__ № _______
1
Дата звернення
2
╤нформац╕я про заявника
(пр╕звище, ╕н╕ц╕али – для ф╕зично╖ особи, найменування – для юридично╖ особи тощо)
3
Зм╕ст пов╕домлення
4
Результати перев╕рки
5
╤нформац╕я про посадових ос╕б митного органу, стосовно яких проводилася перев╕рка (у раз╕ ╖х встановлення)
5.1
Пр╕звище, ╕н╕ц╕али
5.2
Посада
5.3
П╕дрозд╕л
6
Прийнят╕ в╕дпов╕дно до пункту 3.8 розд╕лу ╤╤╤ Порядку роботи з пов╕домленнями, що надходять за телефоном дов╕ри Держмитслужби, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 25.01.2011 № 46, р╕шення, ужит╕ заходи
7
╤нформування правоохоронних або ╕нших державних орган╕в в╕дпов╕дно до вимог пункту 3.9 розд╕лу ╤╤╤ Порядку роботи з пов╕домленнями, що надходять за телефоном дов╕ри Держмитслужби, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 25.01.2011 № 46 (найменування органу, п╕дстава, дата ╕ вих. номер листа)
Еврокомиссия сократила объем экспортных лицензий на пшеницу
Согласно официальным данным, в период с 9 по 16 февраля т.г. Зерновой комитет Еврокомиссии предоставил лицензии на экспорт 356 тыс. тонн мягкой пшеницы, что в 1,3 раза меньше показателя прошлой недели (474 тыс. тонн).
Отметим, что с начала 2010/11 МГ (июль-июнь) объем лицензий на экспорт мягкой пшеницы из Евросоюза составил 13,1 млн. тонн, увеличившись на 16% по сравнению с показателем прошлого года (11,3 млн. тонн).
Что касается общего количества
поставок зерновых, то за последние 33 недели показатель увеличился на 466 тыс. тонн - до 18,8 млн. тонн против 13,9 млн. тонн годом ранее.
Применение Инкотермс в Украине необходимо урегулировать законодательно
Применение международных правил по толкованию наиболее часто используемых торговых терминов в области международной торговли — Инкотермс 2010 не введены в действие в Украине, что необходимо урегулировать на законодательном уровне. Такое мнение высказали участники пресс-конференции, посвященной вопросам внедрения и использования в Украине новой
редакции правил Инкотермс 2010 в четверг, передает “Интерфакс-Украина”.
“На сегодняшний день правила (…) Инкотермс 2010 (…) на Украине еще не введены в действие. (…) До введения в действие есть
сложности, в частности, наша таможенная служба не может произвести оформление груза, прибывшего с использованием терминов (Инкотермс 2010)”, — сказал вице-президент Украинского национального комитета Международной торговой палаты (ICC Ukraine) Сергей Свистиль.
Начальник отдела департамента таможенных режимов Государственной таможенной службы
Украины Андрей Очерет в свою очередь отметил, что на таможенную службу возложена функция контроля применения законодательства Украины в сфере таможенного дела, в частности применения правил Инкотермс. “В случае если внешнеэкономический контракт основан на праве Украины, тут следует воздержаться пока от применения правил Инкотермс 2010, до того как будет (…) ликвидирована эта коллизия с (…) указом президента и т.д.”, — сказал он.
“А если договор составлен на праве другой стороны, в которой уже, естественно, уже могут применяться правила Инкотермс 2010, эти правила могут применяться при заполнении
декларации (…) и т.д.”, — пояснил Очерет.
В то же время Свистиль отметил, что “если иностранный контрагент настаивает на том, чтобы все-таки использовалась практика и правила 2010, то можно договориться с ним использовать как базу правила Инкотермс 2000, и внести в контракт изменения и, по сути дела, получить Инкотермс 2010”.
Как он пояснил, Инкотермс 2010 пока не введены в Украине в силу того, что по указу президента “О применении Международных правил интерпретации коммерческих терминов” 567/94 от 4 октября 1994 года правила вводятся в действие по истечении 10 дней с момента их публикации
в газете “Урядовый курьер”.
В свою очередь штаб-квартира ICC в Париже (интеллектуальной собственностью которой являются данные правила), по словам Свистиля, не дала согласие на такую публикацию.
“Поэтому, получив такой отказ, мы инициировали соответствующие изменения в наше законодательство”, — пояснил Свистель.
Заместитель главы департамента государственного регулирования ВЭД Министерства экономического развития и торговли (МЭРТ) Украины Игорь Гресь в ходе пресс-конференции сообщил о нескольких способах решения данной проблемы: внести соответствующие изменения в упомянутый указ президента относительно публикации этих правил в газете “Урядовый курьер” или признать данный указ утратившим силу.
“Эти шаги были предложены правительству, были внесены соответствующими письмами в Кабинет министров.
В ближайшее время (…) будет принято решение относительно применения (правил Инкотермс 2010 в Украине)”, — сказал Гресь.
В частности, он пояснил, что согласно статье 15 закона Украины об авторских и смежных правах, в случае неполучения от автора разрешения на публикацию, “мы нарушаем права и такие действия могут привести к негативным последствиям”.
В
то же время, президент ICC Ukraine Владимир Щелкунов отметил, что применение этих правил в Украине также можно урегулировать соответствующим постановлением Кабинета министров.
Помимо того, он отметил, что внешнеэкономические контракты, которые заключены со ссылкой на правила Инкотермс 2000, также действительны в 2011 году, а также можно
использовать и более ранние версии правил Инкотермс.
Как сообщалось, правила Инкотермс 2010, которые разрабатываются и публикуются Международной торговой палатой (ICC), вступили в силу во всем
мире с 1 января 2011 года.
В настоящие время применение правил Инкотермс в редакции 2000 года в Украине регулируется указом президента Украины “О применении Международных правил интерпретации коммерческих терминов” 567/94 от 4 октября 1994 года и статьей 265 “Договор поставки” Хозяйственного кодекса Украины, а также Положением о внешнеэкономическом
договоре (контракте).
В то же время применение новых правил Инкотермс 2010 в действующем национальном законодательстве пока не урегулировано.
Согласно правилам Инкотермс
2010, в частности, сократилось общее количество терминов с 13 до 11, в то же время введены два новых термина на замену старому: DAT (Delivered at Terminal, “Поставка на терминале”) и DAP (Delivered at Place, “Поставка в пункте”) вместо старых терминов DAF,DES,DEQ,DDU.
Все термины Правил Инкотермс 2010
теперь представлены в двух отдельных группах: термины, используемые при перевозке любым видом или видами транспорта (EXW,FCA,CPT,CIP, DAT, DAP, DDP); термины, используемые при перевозке морским и внутренним водным транспортом (FAS,FOB,CFR,CIF).
Инкотермс
устанавливают правила, которые регулируют вопросы, связанные с доставкой товара от продавца к покупателю: перевозка, ответственность за экспортное и импортное очищение товаров. Эти правила определяют ответственность за оплату доставки, таможенного оформления и страхования рисков на пути транспортировки товаров в зависимости от обозначенных стандартных условий поставки.
Украина не может присоединиться к Таможенному союзу
Украина не может присоединиться к Таможенному союзу. Об этом во время доклада в Верховной Раде (ВР) Украины заявил министр иностранных дел Константин Грищенко, передает корреспондент РБК-Украина. "Приоритеты внешней политики четко определены в законе, за который голосовала ВР Украины, и мы рассматриваем переговоры с ЕС относительно соглашения об ассоциации и углубленной зоне свободной торговли, что
делает невозможным вхождение Украине в Таможенный союз", - сообщил К.Грищенко. По его словам, Украина является членом ВТО в отличие от России, Белоруссии и Казахстана. "У нас совершенно разные условия, но мы заинтересованы в проведении переговоров с членами Таможенного союза, чтобы максимально исключить торговые ограничения с этими странами", - заявил К.Грищенко.
Квоты на экспорт зерна продолжат до конца маркетингового года, то есть до июля 2011 года. Об этом в среду, 16 февраля, заявил после селекторного совещания в Министерстве аграрной политики и продовольствия директор Департамента развития аграрного рынка Анатолий Розгон, сообщает пресс-служба министерства.
"Во-первых, министр (министр агрополитики и продовольствия Николай Присяжнюк) заявил четко, что квоты будут продлены до конца маркетингового года, то есть ажиотажного
спроса на пшеницу не будет. Второй фактор - правительство планирует направить через механизм форварду под весенне-полевые работы, т.е. под будущий урожай, около 5 млрд грн.", - отметил Анатолий Розгон.
Кроме того, он сообщил, что правительство приняло решение об интервенции муки из Аграрного фонда.
"Это решение правительством принято, сейчас решаются организационные вопросы, цены проходят досоглашение в Минэкономики, поскольку это предусмотрено порядком, и со
следующей недели будет обеспечена мука по стабильным ценам, что позволит обеспечить стабильность цен на рынке хлеба, в первую очередь массовых сортов", - сказал Анатолий Розгон, передает РБК-Украина.
Напомним, 26 января министр аграрной политики и продовольствия Николай Присяжнюк заявил, что Кабмин планирует с февраля 2011 года увеличить квоты на экспорт пшеницы на 1 млн тонн и кукурузы на 1,7
млн тонн.
8 декабря 2010 года Кабмин продлил квотирование экспорта зерновых до конца марта 2011 года. Решением Кабмина была увеличена квота на экспорт пшеницы на 500 тыс. тонн и кукурузы на 1 млн тонн.
Ранее Николай Присяжнюк заявлял, что в конце января - начале февраля 2011 года квотирование экспорта зерновых может быть отменено. Кроме того, он сообщил, что Украина с начала маркетингового года экспортировала более 5,5 млн тонн зерновых. Также Николай Присяжнюк
заявил, что дотации Аграрного фонда Украины составляют 1,6 млн тонн зерна.
Отметим, Кабмин на период до 31 декабря 2010 года ввел квоты на экспорт пшеницы и смеси пшеницы и ржи (меслин) в объеме 500 тыс. тонн, кукурузы - 2 млн тонн, ячменя - 200 тыс. тонн, ржи и гречки - по 1 тыс. тонн.
ООО СП "Нибулон", ООО "Кернел-Трейд" и предприятие с иностранными инвестициями "Серно" получили 50,78% квоты на экспорт зерна, которые в целом составляют 2 млн тонн. В частности,
"Нибулон" получил право экспортировать 415 тыс. тонн зерна (20,75%), "Кернел-Трейд" - 373 тыс. тонн зерна (18,63%), "Серно" - 228 тыс. тонн (11,40%).
Укра╖на на 63% зб╕льшила експорт твердого б╕опалива
За п╕дсумками 2010 року експорт твердого б╕опалива з Укра╖ни, в пор╕внянн╕ з 2009 роком, зр╕с на 63,5% - до 573,4 тис. тонн.
Це становить 88% в╕д загального обсягу продукц╕╖, вироблено╖ в минулому роц╕ укра╖нськими б╕опаливними п╕дпри╓мствами - 640 тис. тонн, переда╓ DT.UA.
Зокрема, укра╖нськ╕ компан╕╖ експортували паливн╕ гранули ╕ брикети з деревно╖ сировини, лушпиння соняшника та соломи зернових.
Так експорт деревних
пеллет зб╕льшився на 134,6% - до 87,1 тис. тонн, деревних брикет╕в - на 76,2% - до 48 тис. тонн.
Експортн╕ поставки пелет з лушпиння соняшнику зросли на 133,4% - до 406,8 тис. тонн, брикет╕в - на 23,8%, до 25,7 тис. тонн.
Експорт твердого б╕опалива з соломи також продемонстрував зростання, зокрема, постачання пелет склали 3,1 тис. тонн, брикет╕в - 2,7 тис. тонн.
Основними напрямами експорту укра╖нського б╕опалива стали тор╕к Польща, Н╕меччина,
Дан╕я, ╤тал╕я.
"Головним чинником зростання виробництва твердого б╕опалива в Укра╖н╕ ╓ зростаючий попит на дану продукц╕ю в кра╖нах ╢С. В╕дпов╕дно до законодавства ╢вросоюзу, в╕дсоток використання поновлюваних енергоресурс╕в в загальному паливному баланс╕ повинен перманентно рости аж до 2020 року. Власних ресурс╕в для задоволення зростаючого споживання кра╖нам ╢С не вистача╓", - прокоментував президент Асоц╕ац╕╖ учасник╕в ринку альтернативних вид╕в палива та енерг╕╖ Укра╖ни В╕тал╕й Дав╕й.
Додатковим
чинником зростання виробництва твердого б╕опалива в Укра╖н╕ став розвиток внутр╕шнього ринку, ╕мпульсом для якого виступило подорожчання теплово╖ енерг╕╖, вироблено╖ з традиц╕йних енергоресурс╕в.
Зокрема, частка постачань брикет╕в ╕ пелет на внутр╕шн╕й ринок зросла в 2010 роц╕ до 12% в╕д загального обсягу вироблено╖ продукц╕╖.
За прогнозами анал╕тик╕в компан╕╖, в 2011 роц╕ частка поставок б╕опалива на укра╖нський ринок може зрости до 15-20% в╕д загального виробництва.