* Документ дня: Наказ вiд 09.06.2004 № 50/188 Про застосування спец╕ально╖ санкц╕╖ - ╕ндив╕дуального режиму л╕цензування зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕...
Количество просмотров: 50 (за период c 00:00 по 18:02 05/07/10), всего просмотров: 50
Достигнут прогресс в переговорах Украины и Канады о свободной торговле
Украина и Канада достигли существенного прогресса в переговорах о создании зоны свободной торговли. Об этом шла речь на встрече главы МИД Украины Константина Грищенко с министром внешней политики и международной торговли Канады Лоуренсом Кенноном в Кракове, сообщили в пресс-службе МИД.
По имеющейся информации, первый раунд переговоров по этой тематике состоялся в мае с.г., следующий запланирован на октябрь.
Согласно сообщению, руководители внешнеполитических
ведомств Украины и Канады также обсудили график двусторонних контактов на высшем политическом уровне.
Константин Грищенко, со своей стороны, акцентировал на необходимости скорейшего подписания межправительственного соглашения по вопросам облегчения путешествий молодых граждан с Украины в Канаду и наоборот, передает Лига.
Вместе с тем, Лоуренс Кеннон заявил о стойкой поддержке Канадой украинской независимости и демократии. Он также подчеркнул, что официальная
Оттава положительно оценивает заявленное Украиной стремление взять на себя председательство в ОБСЕ в 2013 году.
Украинские метпредприятия могут беспошлинно поставлять х/к прокат в Россию
С 1 июля 2009 г. по 30 июня 2010 г. украинские метпредприятия выбрали квоту на поставку холоднокатаного проката в Российскую Федерацию на 97,53%. Об этом говорится в материалах Министерства экономики Украины.
За указанный период метпредприятия поставли в РФ 204,810 тыс. т этой продукции.
Напомним, что с 1 июля 2009 г. по 31 мая 2010 г. квота была выбрана на 97,5%.
Суммарно годовая (1 июля 2009 г. - 30 июня 2010 г.) квота
составляла 210 тыс. т х/к проката.
При этом 30 июня 2010 г. завершился 3-х летний период квотирования поставок украинского х/к проката на территорию России.
Минтранссвязи Украины выступает за равные права государственных портов и стивидорных компаний
Минтранссвязи Украины выступает за равные права государственных портов и стивидорных компаний, сообщает пресс-служба ведомства.
Представители «Укрморречфлота» подчеркнули, что для государственного регуляторного органа, которым является Государственная администрация морского и речного транспорта, и государственные предприятия, и частные компании является абсолютно равноправными, притеснений или привилегированности прав одного из секторов морехозяйственного комплекса
в интересах другого нет.
Во время встречи была обсуждена процедура предоставления необходимого пакета документов для принятия решений по предоставлению согласований на строительство или другой работы в зоне действия навигационного оборудования и морских путей, а также практические аспекты уже существующих регуляторных процедур. Участники заседания остались довольны встречей, и добавили, что подобные мероприятия являются одним из примеров добросовестного и общественно полезного сотрудничества
государственных регуляторных органов с бизнесом.
Прес-конференц╕я представник╕в митниц╕ та обласного УСБУ присвячена чергов╕й парт╕╖ особливо небезпечного наркотика – кока╖на, яка була виявлена 3 липня 2010 року
Завтра 5 липня 2010 року об 11-00 в П╕вденн╕й митниц╕ (м.Одеса) в╕дбудеться прес-конференц╕я представник╕в митниц╕ та одеського обласного УСБУ присвячена чергов╕й парт╕╖ особливо небезпечного наркотика – кока╖на, яка була виявлена 3 липня 2010 року у контейнерах, що над╕йшли до одеського морського торговельного порту. На прес-конференц╕╖ будуть представлен╕ результати боротьби з перем╕щенням наркотик╕в, а також проанал╕зован╕ м╕сце та участь Укра╖ни у м╕жнародних наркотраф╕ках.
Дов╕дки
та акредитац╕я за телефонами: (067) 466-85-00 та (067) 999-25-11
ГНАУ: куда обращаться иностранцу за получением резидентского статуса
Государственная налоговая администрация в письме от 10 июня 2010 года № 11318/7/17-0717 указала, в какой именно налоговый орган следует обращаться для получения уведомления о самостоятельном определении иностранцем статуса резидента.
Уведомление подается налоговыми органами работодателю. Однако ГНАУ считает, что обращаться за его получением иностранец должен в налоговую не по месту налогового адреса работодателя (подобного требования в действующем украинском законодательстве
нет), а по месту своего будущего налогового адреса.
Таким местом согласно ст. 67 Конституции и приказу ГНАУ от 22.09.2003 г. № 442 является место проживания (постоянного или преимущественного). По мнению ГНАУ, место проживания должно быть, к тому же, "зарегистрировано в соответствии с законодательством" (согласно ст. 3 Закона "О свободе передвижения и свободном выборе места жительства в Украине").
Митний контроль та митне оформлення товар╕в, що перем╕щуються у контейнерах
КМ Укра╖ни Постанова КМ "Про внесення зм╕н до Порядку зд╕йснення митного контролю водних транспортних засоб╕в перев╕зник╕в ╕ товар╕в, що перем╕щуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон" в╕д 30.06.2010 N 539
КМУ постановою в╕д 30.06.2010 N 539 вн╕с зм╕ни до Порядку зд╕йснення митного контролю водних транспортних засоб╕в перев╕зник╕в ╕ товар╕в, що перем╕щуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон, якими виключив
╕з Порядку пункти, що визначали особливост╕ митного контролю та митного оформлення товар╕в, що перем╕щуються у контейнерах (п. 28 та п. 29 Порядку).
З 1 липня 2010 року для Укра╖ни п╕двищено гарант╕йний л╕м╕т покриття по кожн╕й книжц╕ МДП до 60 тис. ╓вро
Зг╕дно ╕з Законом Укра╖ни в╕д 15 липня 1994 року № 117/94-ВР наша держава, як одна з держав - правонаступниць колишнього Союзу РСР, стала повноправним учасником Митно╖ конвенц╕╖ про м╕жнародне перевезення вантаж╕в ╕з застосуванням книжки МДП
(Конвенц╕╖ МДП ) 1975 року.
За цей час Конвенц╕я МДП зарекомендувала себе як над╕йний зах╕д гарантування доставки товар╕в при перевезенн╕ товар╕в автомоб╕льним транспортом. Ч╕тко визначен╕ митн╕
процедури у по╓днанн╕ з ф╕нансовим забезпеченням кожно╖ операц╕╖ МДП м╕жнародною гарант╕йною ланкою створюють над╕йний захист ╕нтерес╕в як держав-учасниць конвенц╕╖, так ╕ суб'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕.
В╕дпов╕дно до статт╕ 4 конвенц╕╖ вантаж╕, що перевозяться з дотриманням процедури МДП, зв╕льняються в╕д сплати або депозиту вв╕зних чи вив╕зних мита та збор╕в у пром╕жних митницях ус╕х кра╖н транзиту. Це да╓ транспортним операторам значн╕ переваги перед нац╕ональними транзитними системами, ╕ншими заходами гарантування доставки тощо.
Та основне позитивне значення Конвенц╕╖ МДП
поляга╓ у тому, що у раз╕ порушення перев╕зником умов конвенц╕╖ – незаконного зв╕льнення товар╕в ╕з-п╕д митного контролю – держава ма╓ можлив╕сть одержати в╕дшкодування податк╕в ╕ збор╕в за ц╕ товари в╕д м╕жнародно╖ гарант╕йно╖ ланки, до яко╖ входять ряд страхових компан╕й, М╕жнародний союз автомоб╕льного транспорту (МСАТ) ╕ нац╕ональн╕ асоц╕ац╕╖ транспортник╕в.
Конвенц╕╓ю 1975 року було рекомендовано кра╖нам-учасницям обмежувати максимальний розм╕р гарант╕╖ за одн╕╓ю книжкою МДП (Carnet TIR) сумою у 50 тис. долар╕в США.
П╕сля введення ╓вро як ╓дино╖ валюти ╢вропейського Сп╕втовариства за р╕шенням страховик╕в м╕жнародно╖ гарант╕йно╖ ланки у кра╖нах ╢С було вир╕шено застосовувати р╕вень гарант╕╖ у 60 тис. ╓вро.
На той час обидв╕
гарант╕йн╕ суми були паритетними, та ╕з зростанням курсу ╓вро по в╕дношенню до долара США склалася ситуац╕я, за яко╖ кра╖ни, що не ув╕йшли до зони ╓вро, опинилися у невиг╕дному стан╕. Справа у тому, що при перевезеннях ╖х територ╕ями коштовних товар╕в сума податк╕в ╕ збор╕в часто перевищувала максимальну гарант╕йну суму 50 тис. дол. США. У таких випадках, з огляду на ризик порушення, митн╕ органи почали активно застосовувати супроводження (конвоювання) автотранспорту, що зб╕льшувало варт╕сть перевезення ╕ в╕дштовхувало
транспортних оператор╕в в╕д усталених маршрут╕в. Цей негативний вплив повною м╕рою в╕дчула й Укра╖на.
Починаючи з 2006 року делегац╕я укра╖нських митник╕в на сес╕ях Робочо╖ групи з митних питань, пов'язаних ╕з транспортом ╢вропейсько╖ Економ╕чно╖ Ком╕с╕╖ ООН (WP.30) порушувала питання про необх╕дн╕сть унесення зм╕н до Конвенц╕╖ МДП з метою
створення однакових умов для ╖╖ застосування в ус╕х догов╕рних кра╖нах. Але ця ╕дея з р╕зних (б╕льшою м╕рою пол╕тичних) причин не знайшла повно╖ п╕дтримки у рамках Робочо╖ групи й Адм╕н╕стративного ком╕тету МДП.
Особливо╖ гостроти питання набуло для нас у 2009 роц╕, коли в результат╕ проведення ряду п╕лотних проект╕в у Рос╕йськ╕й Федерац╕╖
╕ Республ╕ц╕ Б╕лорусь за р╕шенням МСАТ також було п╕днято максимальну суму гарант╕╖ до 60 тис. ╓вро. Фактично Укра╖на як транзитна держава опинилася у найг╕рших умовах серед кра╖н Сх╕дно╓вропейського рег╕ону.
Державна митна служба Укра╖ни сп╕льно з Асоц╕ац╕╓ю м╕жнародних автомоб╕льних перев╕зник╕в Укра╖ни (АсМАП) не могли залишатися осторонь цього питання ╕ вир╕шили сп╕льними зусиллями в ╕ндив╕дуальному план╕ добитися в╕д м╕жнародно╖ гарант╕йно╖ ланки позитивного для Укра╖ни р╕шення.
В
результат╕ наполегливо╖ роботи, реал╕зац╕╖ ц╕лого ряду техн╕чних вимог страховик╕в, у тому числ╕ у галуз╕ управл╕ння ризиками при перевезеннях товар╕в територ╕╓ю Укра╖ни, 15 червня 2010 року м╕жнародною глобальною страховою компан╕╓ю системи МДП "Zurich" прийнято р╕шення, зг╕дно з яким з 1 липня 2010 року для Укра╖ни п╕двищено гарант╕йний л╕м╕т покриття по кожн╕й
книжц╕ МДП до 60 тис. ╓вро.
╤з цього дня АсМАП як учасник м╕жнародно╖ гарант╕йно╖ ланки несе в╕дпов╕дальн╕сть перед Держмитслужбою за кожну книжку МДП, яка видана МСАТ будь-якому гарант╕йному
об’╓днанню, члену МСАТ, що використову╓ться на територ╕╖ Укра╖ни, у сум╕ до 60 тис. ╓вро або в╕дпов╕дно╖ суми в нац╕ональн╕й валют╕, яка склада╓ться з митних податк╕в, збор╕в, а також пен╕, як╕ митн╕ органи можуть пред'явити у випадку виявлення допущених перев╕зником порушень процедури МДП.