╢дина форма обл╕ку укомплектованост╕ м╕сць розташування п╕дрозд╕л╕в митних орган╕в
Щоб завантажити ╓дина форму обл╕ку укомплектованост╕ м╕сць розташування п╕дрозд╕л╕в митних орган╕в спец╕ал╕стами, як╕ зд╕йснюють сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чний, ветеринарний, ф╕тосан╕тарний, рад╕олог╕чний та еколог╕чний контроль за принципом „╓диного оф╕су” (станом на 31.12.09) перейд╕ть за цим посиланням
***На форуме MDoffice интересный вопрос ... о "мусорных деньгах и ведомостях"
15-01-2010 09:59, lily Регион: Одесса о "мусорных деньгах и ведомостях"
Добрый день! Кто что слышал по поводу приостановления действия "мусорных ведомостей" и как видимо плакали наши денежки, загнанные за за оформление мусорных листов.
НПО "Поверхность", Киев, 06 февраля "Таможенная оценка, решения и декларирование таможенной стоимости товаров"
НПО "Поверхность", Киев, 06 февраля"Таможенная оценка, решения и декларирование таможенной стоимости товаров"
ООО "НПО "Поверхность МД"
Официальное приглашение: ВНИМАНИЮ: генеральных директоров, директоров, руководителей транспортно - экспедиционных подразделений, руководителей экспортно- импортных и логистических подразделений, бухгалтеров, таможенных брокеров и декларантов,
а также представителей частного бизнеса.
Тематическая конференция (заседание) в Киеве
Определение и контроль таможенной стоимости товаров. Таможенная оценка, решения и декларирование таможенной стоимости товаров Последовательность действий и характерные ошибки.
Что нам на пользу, то для нас закон" Гёте
Время проведения: 06 февраля 2010 года
Начало регистрации 9:00-9:30.
Лекторы:
ведущие специалисты Государственной таможенной службы Украины;
специалисты ООО "НПО "Поверхность МД” (комментарии, консультации).
ПРОГРАММА
I. Практические аспекты определения таможенной стоимости и пути снижения риска корректировки по действующему таможенному законодательству
- Соблюдение положений законодательства Украины при осуществлении контроля правильности определения таможенной стоимости; - принятие решений об определении таможенной стоимости товаров; - выводы специализированных экспертных организаций при определении
таможенной стоимости; - корректировка таможенной стоимости: действия таможни и действия декларанта; - требования представления дополнительных документов, применения иного метода и подачи новой ГТД, запрет выпуска товаров; - оценка законности действий таможни и принятие решений, что делать дальше? - подтверждение таможенной стоимости - обязанности
и права декларанта. - необходимые и дополнительные документы для подтверждения таможенной стоимости: требования законодательства и требования таможенных органов. - Ошибки, допускаемые декларантом и брокером при определении таможенной стоимости и оформлении документов, как их избежать.
II. Порядок налогообложения товаров:
Таможенные платежи. Изменения в Таможенном тарифе Украины и порядок взимания.
Ввозная (вывозная) пошлины в соответствии с протоколом о вступлении Украины во Всемирную организацию торговли (ВТО). Обзор законодательных актов (Таможенный тариф Украины, Законы Украины по вопросам таможенного дела); Налог на добавленную стоимость (льготное налогообложение).
III.
Внедрение электронного декларирования товаров с использованием ГТД:
- как сэкономить время и деньги при подготовке документов; - изменения в технологии формирования ГТД, в два и более раз. при составлении больших и сложных деклараций; - отслеживание достоверности информации внесенной в электронный инвойс.
I
V. Создание благоприятных условий для осуществления внешнеэкономической деятельности. Режим благоприятствования:
1. уполномоченные лица и уровень доверия - “Белый”/“Зеленый” списки; 2. критерии соблюдения требований таможенной службы и использование положительной системы ведения коммерческой документации; 3. выпуск товаров при предоставлении минимума данных; 4. предоставление „соответствующих
стимулов” осуществления внешнеэкономических операций компаниям, которые имеют статус „уполномоченных экономических операторов”. 8. упрощенный порядок применения таможенных процедур, путем дальнейшей либерализации Критериев оценки Гостаможслужбой таких предприятий.
____ * Принимаются вопросы и предложения по тематике, для приглашения профильных специалистов.
Каждому участнику предоставляется:
Свидетельство об участии в учебно-практическом семинаре MD Office;
Лицензионная копия информационно-аналитической программы нового поколения для ведения ВЭД -«MD Office» с бесплатной регистрацией на месяц;
Бесплатная регистрация на сайте поддержки ВЭД сроком на один месяц – www.mdoffice.com.ua
Блокнот, ручка;
Информационные материалы по теме семинара.
Качество мероприятий, которые проводятся НПО «Поверхность» с 1998 года обеспечиваются опытом организации обучения субъектов ВЭД.
На протяжении 1998 - 2009 на семинарах при участии специалистов НПО «Поверхность» прошли обучении более 6500 человек, а на корпоративных семинарах (тренингах) – более 2000.
Координатор проекта: ФЛП Андреев Александр Леонидович
Стоимость участия в семинаре: – 949 грн. без НДС; В стоимость семинара входит участие в семинаре, консультации специалистов,
тренинг по работе с программным обеспечением, материалы по тематике семинара, кофе-брейк, обед и др.
Место проведения семинара: конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, г. Киев, ул. Святошинская, 2, станция метро "Святошино” ("Украинский научно-исследовательский центр и учебный центр проблем стандартизации, сертификации и качества").
Внимание! Есть возможность бронирования мест в отеле, который расположен
рядом с УНИЦ. По вопросам бронирования мест, просьба обращаться по телефонам отеля: 452-34-00, 450-74-55.
Более детальную информацию о семинаре, порядок регистрации и оплаты ВЫ можете получить по телефонам: 044-332-66-91, 044-332-66-92, 044-332-66-93, 044-332-66-94 факс: 044-489-12-45, 593-74-09 e-mail: seminar@mdoffice.com.ua или на сайте www.mdoffice.com.ua
Возлагаем надежду, что информация, полученная на семинаре, принесет неоценимую помощь в ведении Вашего бизнеса
С уважением, Директор ООО "НПО "Поверхность МД"
Артур Хохлов
ЗАЯВКА НА УЧАСТИЕ В КОНФЕРЕНЦИИ
* Дата, название
06/02/2010
Определение и контроль таможенной стоимости товаров. Таможенная
оценка, решения и декларирование таможенной стоимости товаров Последовательность действий и характерные ошибки.
Заполненную заявку следует направить по адресу E-mail: seminar@mdoffice.com.ua
или на тел./факс 044 489-12-45. Заявки принимаются до 05 февраля включительно.
В Украине запретили ввоз овец и коз из Нидерландов
Госкомветмедицины объявил о введение в Украине запрета на ввоз овец и коз из Нидерландов. Взамен были сделаны небольшие уступки в виде разрешения на импорт свиней из Норвегии, Великобритании и Северной Ирландии.
Как информирует Государственный комитет ветеринарной медицины, решение о введении запрета было принято после сообщения Международного эпизоотического бюро о зафиксированных на территории Нидерландов случаях заболеваний овец Ку-лихорадкой. В то же время согласие
на ввоз из Норвегии, Великобритании и Северной Ирландии живых свиней, а также продукции из них обусловлено тем, что снова-таки согласно официальному сообщению Международного эпизоотического бюро риск занесения из этих стран вируса A/H1N1 (вместе с животноводческой продукцией) отсутствует.
Что касается других грузов, подконтрольных госслужбе ветеринарной медицины, то их ввоз осуществляется в порядке, установленном Ветеринарными требованиями к импорту в Украину объектов государственного
ветеринарно-санитарного контроля и надзора. Кроме того, напомним также, что с недавнего времени действуют новые правила, по которым импорт мяса свинины и птицы больше не нуждается в получении лицензии. Было отменено лицензирование импорта в Украину свинины свежей, охлажденной и замороженной (код 0203 согласно УКТВЭД),
мяса и пищевых субпродуктов домашней птицы (коды 0105 и 0207), сала без постных частей, свиного жира и жира домашней птицы (товарная позиция 0209 00).
Минэкономики сократит сроки расчетов по внешнеэкономическим контрактам
Минэкономики намерено сократить срок завершения импортных операций без ввоза товара на территорию Украины и предоставить право субъектам ВЭД продлевать сроки расчетов по внешнеэкономическим контрактам после сроков расчетов по внешнеэкономическим операциям, обусловленных законодательством. Соответствующий проект правительственного постановления
был обнародован на официальном сайте Министерства.
Сократить срок завершения импортных операций без ввоза товара на территорию Украины со 180 до 90 дней. Кроме этого, проектом предлагается предоставить право субъектам ВЭД получать заключение Минэкономики о продлении сроков расчетов по внешнеэкономическим контрактам после окончания сроков
расчетов по внешнеэкономическим операциям, обусловленным законодательством. А именно, документом обусловлено, что срок расчетов будет считаться продленным, начиная с даты регистрации в Минэкономики документов на предоставление вышеуказанного заключения.
Сокращение срока завершения импортных операций отнюдь не правительственная инициатива. Кабмин в этом случае лишь приводит свои акты в соответствие с законами Украины. В данном случае с Законом "О внесении изменений в некоторые законы
Украины с целью преодоления негативных последствий финансового кризиса", которым и был сокращен срок расчета по внешнеэкономическим операциям со 180 до 90 дней. Более подробно об этом - в материале Л╤ГА:ЗАКОН "Действие "правила 90 дней" во времени разъяснила ГНАУ". Согласно Порядку определения срока и условий завершения импортной операции без ввоза товара на территорию Украины, срок завершения импортной операции без ввоза товара на территорию Украины по внешнеэкономическим договорам начинает исчисляться с момента
осуществления резидентом авансового платежа или выставления векселя в пользу нерезидента, а в случае проведения расчетов в форме аккредитива - с момента осуществления уполномоченным банком платежа в пользу нерезидента.
***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Прокуратура и деятельность брокера по Наказу 1334
18-01-2010 14:24, Александр Регион: Житомир Прокуратура и деятельность брокера по Наказу 1334
День добрый всем!
Помнится мне, что летом на форуме было сообщение о наезде прокуратуры на брокеров, которые в период с 01.01.2009 (когда закончилось действие старых
свидоцтв по 1500 у.е / продл.1000 у.е.) по момент получения лицензии согласно лицензионных условий (лето 2009 года) работали по Св╕доцтву на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕, выданному согласно Наказу ДМСУ в╕д 26.11.2008 р № 1334 «Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в» без наличия лицензии.
Учитывая,
что чаша сия не миновала и нас - прокуратура активно сейчас нас дёргает и требует кучу разных бумажек, хочу спросить у Вас, коллеги, как разрешились Ваши проблемы? Закрыли ли Ваши дела? Были ли они переданы в суд? Если "да", то как прошел суд и какое решение принято (может можно выложить копию?) Кого еще сейчас таскают ? (наша прокуратура говорит о Львове и Николаеве, врут? аль правду глаголят?)
Мы потихоньку отбиваемся, приводим свои аргументы, но этой инстанции всё "по-барабану". Кстати,
дали запрос в ДМСУ, ждем от них ответа - ведь ДМСУ тоже проверялась Генпрокуратурой и КРУ на предмет выдачи (точнее не выдачи) лицензий за эти полгода.
Коллеги! Жду от Вас любую информацию. Заранее спасибки!!!!
У зв’язку з цим та з урахуванням роз’яснень М╕н╕стерства охорони навколишнього природного середовища Укра╖ни, наданих територ╕альним органам та спец╕альним п╕дрозд╕лам М╕нприроди листом в╕д 14.01.10 № 229/19/10-10, з метою недопущення зриву митними органами виконання розпису доходно╖ частини Державного бюджету Укра╖ни, митне оформлення товар╕в зд╕йснювати без врахування норм вищезазначеного
Порядку.
М╕жнародн╕ договори, як╕ набрали чинност╕ для Укра╖ни, включен╕ до ╢диного державного ре╓стру НПА у грудн╕ 2009 року
М╕н╕стерство юстиц╕╖ включа╓ чинн╕ для Укра╖ни м╕жнародн╕ договори до ╢диного державного ре╓стру нормативно-правових акт╕в (дал╕ – Ре╓стр), а також зд╕йсню╓ ╖х опубл╕кування в бюлетен╕ «Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни». Ця робота ведеться в╕дпов╕дно до Указу Президента Укра╖ни в╕д 27 червня 1996 року № 468 «Про ╢диний державний ре╓стр нормативних акт╕в», постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 23 кв╕тня 2001 року № 376 «Про затвердження Порядку ведення ╢диного державного ре╓стру
нормативно-правових акт╕в та користування ним» та Указу Президента Укра╖ни в╕д 13 грудня 1996 року № 1207 «Про опубл╕кування акт╕в законодавства Укра╖ни в ╕нформац╕йному бюлетен╕ «Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни».
Станом на 1 с╕чня 2010 року до Ре╓стру включено 3216 багатосторонн╕х, м╕ждержавних, м╕журядових та м╕жв╕домчих м╕жнародних договор╕в, що набрали чинност╕ для Укра╖ни.
З 2003 року М╕н╕стерство юстиц╕╖ ╕н╕ц╕ювало отримання м╕жнародних договор╕в Укра╖ни м╕жв╕домчого характеру в╕д
центральних орган╕в виконавчо╖ влади, як╕ мають право на укладання таких договор╕в. На даний час 1231 м╕жнародний догов╕р Укра╖ни м╕жв╕домчого характеру включено до Ре╓стру та опубл╕ковано в ╕нформац╕йному бюлетен╕ «Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни».
У грудн╕ 2009 року М╕н╕стерством юстиц╕╖ отримано в╕д М╕н╕стерства закордонних справ, ╕нших центральних орган╕в виконавчо╖ влади та включено до Ре╓стру так╕ м╕жнародн╕ договори, що набрали чинност╕ для Укра╖ни:
Назва договору
Дата п╕дписання
Дата набрання чинност╕для Укра╖ни
Кодв ╢диному державному ре╓стр╕ нормативно-правових акт╕в
Джерела
оф╕ц╕йногооприлюднення, адреси веб-сайт╕вцентральних орган╕в виконавчо╖ влади
Угода м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни та Урядом Груз╕╖ про сп╕вроб╕тництво в галуз╕ стандартизац╕╖, метролог╕╖ та сертиф╕кац╕╖
14.02.1997
14.02.1997
48858/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 99
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Меморандум про заходи щодо л╕берал╕зац╕╖ умов вза╓мно╖ торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною ╕ Словацькою Республ╕кою
07.03.1997
07.03.1997
48862/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 99
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Декларац╕я про основн╕ принципи створення Митного союзу м╕ж Укра╖ною та Республ╕кою Молдова
11.03.1997
11.03.1997
48709/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 95
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Меморандум м╕ж Укра╖ною ╕ Азербайджанською Республ╕кою про сп╕вроб╕тництво в
галуз╕ нафтогазово╖ промисловост╕
24.03.1997
24.03.1997
48638/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Угода м╕ж Урядом Укра╖ни та Урядом Республ╕ки Узбекистан про створення сп╕льно╖ укра╖нсько-узбецько╖ ав╕акомпан╕╖ з вантажних перевезень
05.12.1996
28.03.1997
48637/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
«З╕брання
чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Угода м╕ж Урядом Укра╖ни ╕ Урядом Республ╕ки Б╕лорусь щодо орган╕зац╕╖ сп╕льного контролю в пунктах пропуску на укра╖нсько-б╕лоруському державному кордон╕
14.12.1995
11.04.1997
48628/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Угода про сп╕вроб╕тництво в галуз╕ стандартизац╕╖, сертиф╕кац╕╖, якост╕ та метролог╕╖ м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ Урядом Франц╕╖
24.04.1997
24.04.1997
48710/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 95
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Догов╕р м╕ж М╕н╕стерством оборони Укра╖ни ╕ М╕н╕стерством оборони Сполучених Штат╕в Америки про надання медично╖
допомоги в╕йськовослужбовцям та ╖х утриманцям
01.05.1997
01.05.1997
48632/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
http://www.mil.gov.ua (адреса веб-сайту М╕н╕стерства оборони Укра╖ни)
Протокол м╕ж Урядом Укра╖ни та Урядом Республ╕ки Б╕лорусь про забезпечення першочергового пропуску через укра╖нсько-б╕лоруський державний кордон автотранспортних засоб╕в, як╕ перевозять плодоовочеву продукц╕ю ╕ тару для ╖╖ транспортування
12.05.1997
12.05.1997
48636/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Протокол про додатков╕ заходи щодо виконання угод з Чорноморського флоту в╕д 28 травня 1997 року
28.05.1997
28.05.1997
48627/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Угода м╕ж Урядом Укра╖ни та Урядом ╤сламсько╖ Республ╕ки
╤ран про сп╕вроб╕тництво в галуз╕ культури, осв╕ти та науки
07.12.1994
28.05.1997
48633/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Угода м╕ж Урядом Укра╖ни ╕ Урядом Федеративно╖ Республ╕ки Н╕меччина про догляд за могилами загиблих во╖н╕в в Укра╖н╕ ╕ Федеративн╕й Республ╕ц╕ Н╕меччина
29.05.1996
12.06.1997
48631/2009
Оф╕ц╕йний
в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Угода м╕ж Урядом Укра╖ни та Урядом Республ╕ки Б╕лорусь про сп╕льн╕ д╕╖ з м╕н╕м╕зац╕╖ та подолання насл╕дк╕в чорнобильсько╖ катастрофи
12.05.1997
25.06.1997
48628/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
«З╕брання чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни. 1997» Том 7. Книга 1.
Протокол про сп╕вроб╕тництво м╕ж М╕н╕стерством юстиц╕╖ Литовсько╖ Республ╕ки та М╕н╕стерством юстиц╕╖ Укра╖ни
Угода (у форм╕ обм╕ну нотами) м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни та Урядом Республ╕ки С╕нгапур про внесення зм╕н до Угоди (у форм╕ обм╕ну нотами) м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни та Урядом Республ╕ки С╕нгапур про вза╓мне скасування в╕зових вимог для ос╕б, як╕ користуються дипломатичними, службовими та оф╕ц╕йними паспортами
17.07.2009
17.08.2009
47794/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 95
Рамкова угода м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни та Урядом Азербайджансько╖ Республ╕ки щодо сп╕вроб╕тництва у сфер╕ досл╕дження ╕ використання косм╕чного простору в мирних ц╕лях (затверджено постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 9 вересня 2009 року № 961)
09.04.2009
18.09.2009
48625/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
Угода м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни та Урядом Республ╕ки Казахстан про сп╕вроб╕тництво
в галуз╕ молод╕жно╖ пол╕тики (затверджено постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 3 вересня 2009 року № 941)
30.05.2005
23.10.2009
48805/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 98
Меморандум про вза╓морозум╕ння м╕ж Державним ком╕тетом ф╕нансового мон╕торингу Укра╖ни та Службою ╕нформац╕╖ та мон╕торингу ф╕нансових мереж Княз╕вства Монако щодо сп╕вроб╕тництва в сфер╕ протид╕╖ легал╕зац╕╖ (в╕дмиванню) доход╕в, одержаних злочинним шляхом, та ф╕нансуванню тероризму
09.11.2009
09.11.2009
48658/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94 http://www.sdfm.gov.ua/ (адреса веб-сайту Державного ком╕тету ф╕нансового мон╕торингу Укра╖ни)
Угода про сп╕вроб╕тництво м╕ж М╕н╕стерством юстиц╕╖ Укра╖ни та М╕н╕стерством юстиц╕╖
Груз╕╖
╢вропейська конвенц╕я про сп╕льне к╕нематограф╕чне виробництво (ратиф╕ковано Законом Укра╖ни в╕д 18 березня 2009 року № 1140-VI)
02.10.1992
01.12.2009
47539/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 94
Угода м╕ж Укра╖ною та Республ╕кою Словен╕я про обм╕н та вза╓мну охорону ╕нформац╕╖ з обмеженим доступом (ратиф╕ковано Законом Укра╖ни в╕д 1 кв╕тня 2009 року № 1217-VI)
04.06.2008
02.12.2009
48802/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 97
Консульська конвенц╕я м╕ж Укра╖ною ╕ Республ╕кою Б╕лорусь (ратиф╕ковано Законом Укра╖ни в╕д 10 червня 2009 року № 1490-VI)
20.01.2009
04.12.2009
48678/2009
Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2009 р., № 95
Прим╕тки:
1. В╕дпов╕дно до статт╕ 9 Конституц╕╖ Укра╖ни чинн╕ м╕жнародн╕ договори, згода на обов’язков╕сть яких надана Верховною Радою Укра╖ни, ╓ частиною нац╕онального законодавства Укра╖ни.
2. В╕дпов╕дно до статт╕ 57
Конституц╕╖ Укра╖ни закони та ╕нш╕ нормативно-правов╕ акти, що визначають права ╕ обов’язки громадян, мають бути доведен╕ до в╕дома населення у порядку, встановленому законом.
3. Статтею 19 Закону Укра╖ни в╕д 29 червня 2004 року № 1906-IV «Про м╕жнародн╕ договори Укра╖ни» передбачено, якщо м╕жнародним договором Укра╖ни, який набрав чинност╕ в установленому порядку, встановлено ╕нш╕ правила, н╕ж т╕, що передбачен╕ у в╕дпов╕дному акт╕ законодавства Укра╖ни, то застосовуються правила м╕жнародного
договору.
4. Зг╕дно з╕ статтею 21 Закону Укра╖ни в╕д 29 червня 2004 року № 1906-IV «Про м╕жнародн╕ договори Укра╖ни» чинн╕ м╕жнародн╕ договори Укра╖ни публ╕куються укра╖нською мовою в «З╕бранн╕ чинних м╕жнародних договор╕в Укра╖ни» та ╕нших оф╕ц╕йних друкованих виданнях Укра╖ни. В╕дпов╕дно до статт╕ 1 Указу Президента Укра╖ни в╕д 13 грудня 1996 року № 1207 «Про опубл╕кування акт╕в законодавства Укра╖ни в ╕нформац╕йному бюлетен╕ «Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни» м╕жнародн╕ договори
Укра╖ни, що набрали чинност╕ для Укра╖ни, публ╕куються в ╕нформац╕йному бюлетен╕ «Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни».
5. Для отримання засв╕дчених паперових коп╕й текст╕в акт╕в ╕з ╢диного державного ре╓стру нормативно-правових акт╕в необх╕дно звертатися до Адм╕н╕стратора Ре╓стру. ╤нформац╕я про Ре╓стр, умови користування ним, а також необх╕дн╕ бланки запиту про одержання ╕нформац╕╖ з Ре╓стру приведен╕ на веб-сайт╕ www.reestrnpa.gov.ua.
6. Зг╕дно з╕ статтею 23 Закону Укра╖ни в╕д 29 червня 2004 року № 1906-IV «Про м╕жнародн╕ договори Укра╖ни» та п╕дпункту 14 пункту 4 Положення про М╕н╕стерство закордонних справ Укра╖ни, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12 липня 2006 року № 960, М╕н╕стерство закордонних справ зд╕йсню╓ функц╕╖ депозитар╕ю багатосторонн╕х м╕жнародних договор╕в та збер╕га╓ ориг╕нали текст╕в м╕жнародних договор╕в Укра╖ни, документ╕в м╕жнародних орган╕зац╕й, ╖х зав╕рен╕ коп╕╖ та
оф╕ц╕йн╕ переклади, а також ╕нш╕ матер╕али з питань зовн╕шньо╖ пол╕тики.
Украинская ассоциация производителей ферросплавной продукции (УкрФА) подала заявку на проведение антидемпингового расследования в отношении импорта российских ферросплавов в Украину. Об этом сообщил заместитель министра промышленной политики Сергей Грищенко.
По информации С.Грищенко, Минпромполитики поддержало эту заявку, однако для окончательного принятия решения вопрос должен быть рассмотрен еще Межведомственной комиссией по международной торговле.
В
УкрФА пока не уточнили, какой объем продукции российского производства был импортирован в 2009 г в Украину и что является основанием, по мнению ассоциации, для проведения антидемпингового расследования.
Как сообщалось ранее, объем потребления внутренним рынком Украины ферросплавной продукции зарубежного производства в 2009 году вырос до 35%, в то время как в 2008 году этот показатель не превышал 5%.
Помимо
России, в 2009 г ферросплавную продукцию в Украину импортировали Казахстан, Грузия и Китай.
В среду, 20 января, состоится заседание парламентского Комитета по вопросам здравоохранения, во время которого рассмотрят проекты законов относительно запрещения использования в Украине генетически модифицированных организмов, сообщили в пресс-службе Верховной рады.
Запланировано также рассмотреть ряд других законопроектов, в частности новую редакцию закона "О лекарственных средствах", изменения к закону "Об отпусках" относительно гарантирования отпуска для одного из
родителей на период карантина и изменения к закону "О трансплантации органов и других анатомических материалов человека" относительно изготовления антиретикулярной цитотоксической сыворотки.
Украина разрешила ввозить свиней, продукцию и сырье из них из Норвегии, Великобритании и Северной Ирландии
Государственный комитет ветеринарной медицины разрешил ввоз в Украину живых свиней, продукции и сырья из них из Королевства Норвегия, Королевства Великобритания и Северной Ирландии. Это подтверждено решениями комитета №15-2-24/158 и №15-2-24/159 от 15.01.10.
Как отмечает Госкомветмедицины, согласно официальному сообщению Международного эпизоотического бюро (МЭБ) относительно отсутствия риска занесения вируса A/H1N1 с животноводческой продукцией, считать утратившими
силу решения Главного государственного инспектора ветеринарной медицины Украины от 23.11.2009 №15-3-1-18/7198, а также от 29.09.2009 №15-3-1-18/5751.
Ввоз из Великобритании и Королевства Норвегия других грузов, подконтрольных службе государственной ветеринарной медицины, должно осуществляться согласно ветеринарным требованиям относительно импорта
в Украину объектов государственного ветеринарно-санитарного контроля и надзора.
При этом Госкомветмедицины запретил ввозить на территорию страны овец и коз из Королевства Нидерландов (№15-2-23/172 от 15.01.10 г.).
Согласно официальному сообщению МЭБ, зарегистрировано заболевание овец на Ку-лихорадку на территории Королевства Нидерланды.
Украина приостановила на 3 месяца антидемпинговые пошлины на импорт российской аммиачной селитры
Межведомственная комиссия по международной торговле приостановила на февраль-апрель 2010 г. действие антидемпинговых пошлин на ввоз в Украину аммиачной селитры российского производства, сообщил информированный источник на рынке.
По его словам, такое решение комиссия приняла на последнем заседании 13 января 2010 г.
В то же время в Министерстве экономики Украины данную информацию не смогли ни подтвердить, ни опровергнуть.
Как
сообщалось, Украина в конце мая 2009 г. ввела на пять лет окончательные антидемпинговые пошлины на импорт аммиачной селитры из РФ в размере 11,91%, за исключением сотрудничавших с Минэкономики ОАО "Дорогобуж" и ОАО "Минерально-химическая компания "Еврохим", для которых они определены на уровне соответственно 9,76% и 10,78%.
Позднее "Еврохим" в судебном порядке добился отмены против него антидемпинговой пошлины.
Украинские производители азотных минеральных удобрений,
использующие природный газ в качестве сырья, неоднократно вместе со своими профильными организациями заявляли, что не могут достойно конкурировать с российскими заводами, которые получают газ по гораздо более низкой цене.
Держмитслужба Укра╖ни зверта╓ться до ЗМ╤ з проханням не допустити поширення недостов╕рно╖ ╕нформац╕╖ про д╕яльн╕сть митних орган╕в
Прес-служба
Ситуац╕я в пунктах пропуску через кордон для автомоб╕льного, зал╕зничного, морського та ав╕атранспорту спок╕йна. Не заф╕ксовано жодних порушень укра╖нського законодавства, пов’язаних з в’╖здом до Укра╖ни ╕ноземних спостер╕гач╕в за ходом вибор╕в Президента Укра╖ни та перем╕щенням ними товар╕в, предмет╕в та особистих речей. Держмитслужба Укра╖ни готова надавати усю поточну ╕нформац╕ю про ситуац╕ю на кордон╕ в оперативному порядку за телефоном (067) 466-85-00,
(044) 247-26-06.
Про роботу телефону дов╕ри Держмитслужби за 2009 р╕к
Протягом 2009 року за телефоном дов╕ри над╕йшло 832 пов╕домлення, в╕д ф╕зичних 391 ╕ юридичних 441 ос╕б, з них, лише близько 9,4 % - анон╕мно.
Загальна к╕льк╕сть дзв╕нк╕в склада╓ близько 20 160 (у середньому щоденно зверта╓ться близько 60 абонент╕в).
Як св╕дчить анал╕з, при загальному зменшенн╕ к╕лькост╕ заре╓строваних звернень за телефоном дов╕ри протягом року, спостер╕га╓ться зб╕льшення питомо╖ ваги пов╕домлень,
що м╕стять ╕нформац╕ю про затримки при зд╕йсненн╕ митного контролю та митного оформлення товар╕в й про можлив╕ правопорушення у сфер╕ службово╖ д╕яльност╕ з боку прац╕вник╕в митно╖ служби.
Серед
питань, що найчаст╕ше порушувалися у зверненнях за телефоном дов╕ри протягом зв╕тного пер╕оду, можна вид╕лити наступн╕:
· затримки митного оформлення вантаж╕в, спричинен╕ додатковими перев╕рками митно╖ вартост╕ товар╕в та ╖х класиф╕кац╕╖ зг╕дно УКТЗЕД, зд╕йсненням митних огляд╕в товар╕в, у тому числ╕ за ор╕╓нтуваннями правоохоронних орган╕в,
помилками при заповненн╕ декларантами й митниками граф електронних коп╕й ВМД,ПП,ПД.
· пересилання громадянами товар╕в та ╕нших предмет╕в у поштових та експрес-в╕дправленнях на територ╕ю Укра╖ни;
· оскарження д╕й, направлених на документування факт╕в порушень митних правил;
· перем╕щення громадянами – нерезидентами та резидентами власних транспортних засоб╕в, пост╕йно заре╓строваних у в╕дпов╕дних органах ╕ноземних держав, з/на митну територ╕ю Укра╖ни з метою тимчасового ввезення або транзиту;
· не проставляння
посадовими особами митних орган╕в в╕дтиск╕в особистих номерних печаток на документах;
· скарги на довготривале проведення перев╕рок документ╕в тощо, не пов╕домлення про х╕д проведення перев╕рок.
Кр╕м того, надходили пропозиц╕╖ та зауваження до нормативно╖ бази з питань митно╖ справи ╕ орган╕зац╕╖ роботи митних орган╕в. Зазначена ╕нформац╕я опрацьовувалася й, у раз╕ необх╕дност╕, приймалися в╕дпов╕дн╕ заходи.
За ╕нформац╕╓ю, наданою митними
органами, знайшли сво╓ п╕дтвердження 672 пов╕домлення, що склада╓ 81 %, проте п╕дтвердження ╕нформац╕╖, отримано╖ в╕д абонент╕в за телефоном дов╕ри, не завжди означа╓ наявн╕сть порушень у д╕ях посадових ос╕б митних орган╕в. З 94-х пов╕домлень про можлив╕ правопорушення у сфер╕ службово╖ д╕яльност╕, 72 – не п╕дтвердились.
П╕дрозд╕лами внутр╕шньо╖ безпеки за результатами попередн╕х перев╕рок пов╕домлень ╕н╕ц╕йовано проведення 10 службових розсл╕дувань та 18 перев╕рок.
Матер╕али
42-х перев╕рок направлен╕ митними органами до м╕сцевих правоохоронних орган╕в для прийняття р╕шень зг╕дно чинного законодавства. Стосовно абонент╕в телефону дов╕ри митними органами складено 43 (30) протоколипропорушення митних правил за ознаками ст.ст. 334, 336, 339, 340, 352, 353, 355 Митного кодексу Укра╖ни.
За результатами перев╕рок пов╕домлень (службових розсл╕дувань) притягнуто до в╕дпов╕дальност╕ 124 посадов╕ особи митно╖ служби.
Кр╕м того, проведен╕ ╕ндив╕дуальн╕ – 56 та загальн╕ – 28 проф╕лактичн╕ заходи.
Сл╕д зазначити, що поряд ╕з пов╕домленнями – скаргами за телефоном дов╕ри Держмитслужби надходили пов╕домлення – подяки в╕д юридичних та ф╕зичних
ос╕б з╕ словами вдячност╕ за оперативне вир╕шення проблемних питань, вм╕нням вислухати та адекватно оц╕нити складн╕ ситуац╕╖ й, разом з тим, пояснити правом╕рн╕сть д╕й/вимог посадових ос╕б митних орган╕в.
Зв╕т про роботу з╕ зверненнями громадян Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни у 2009 роц╕.
У Державн╕й митн╕й служб╕ Укра╖ни (дал╕ – Держмитслужба) робота з╕ зверненнями громадян зд╕йсню╓ться в╕дпов╕дно до вимог Закону Укра╖ни «Про звернення громадян», Указу Президента Укра╖ни в╕д 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергов╕ заходи щодо
забезпечення реал╕зац╕╖ та гарантування конституц╕йного права на звернення до орган╕в державно╖ влади та орган╕в м╕сцевого самоврядування».
Протягом 2009 року до кер╕вництва Держмитслужби над╕йшло 827 письмових звернень, що на 18% менше, н╕ж у 2008 роц╕ (1014 звернень).
Зменшення к╕лькост╕ письмових звернень громадян до Держмитслужби обумовлено вжиттям д╕╓вих заход╕в, а саме:
- посилення контролю кер╕вництва за розглядом звернень громадян
зд╕йснювалось шляхами: ретельного розгляду письмових звернень громадян, прийняттям об╜рунтованих р╕шень, усуненням формал╕зму при ╖х розгляд╕, виявленням причин, що породжують звернення , ╕ наданням аргументованих в╕дпов╕дей у встановлен╕ чинним законодавством терм╕ни; розробкою наказу Держмитслужби в╕д 14.09.2009 № 855 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого
прийому громадян у Державн╕й митн╕й служб╕ Укра╖ни, ╕нших митних органах, спец╕ал╕зованих митних установах ╕ орган╕зац╕ях» (заре╓стрований у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 06.10.2009 за № 935/16951), в якому врахован╕ вимоги сучасних нормативно-правових акт╕в вищих орган╕в влади з питання орган╕зац╕╖ роботи з╕ зверненнями громадян;
- введення в д╕ю нов╕тн╕х форм сп╕лкування з громадянами. На виконання постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12.08.2009 № 898 «Про вза╓мод╕ю орган╕в виконавчо╖
влади та державно╖ установи «Соц╕альний контактний центр» Держмитслужба Укра╖ни активно працювала ╕з Соц╕альним контактним центром з питань забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, п╕дпри╓мств, установ, орган╕зац╕й та суб’╓кт╕в п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕, орган╕в м╕сцевого самоврядування з питань, що надходять на урядову телефонну «гарячу л╕н╕ю» та належать до компетенц╕╖ митних орган╕в. За станом на 31.12.09 розглянуто та надано в╕дпов╕д╕ на 93 телефонних звернення громадян;
-
забезпечення в╕дкритост╕ та прозорост╕ в д╕яльност╕ Держмитслужби, сп╕впраця ╕з засобами масово╖ ╕нформац╕╖. П╕дготовлено та розм╕щено в засобах масово╖ ╕нформац╕╖ 1273 прес-рел╕зи, опубл╕ковано 4429 пов╕домлень, надано 402 ╕нтерв’ю, п╕дготовлено 1291 в╕деосюжет, проведено 76 прес-конференц╕й та бриф╕нг╕в;
- проведення особистого прийому громадян кер╕вництвом та посадовими особами Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни. Посадовими особами Держмитслужби був прийнятий 101 громадянин, з них Головою
Держмитслужби – 25 ос╕б (або 24,7% в╕д загально╖ к╕лькост╕), заступниками Голови Служби та посадовими особами п╕дрозд╕л╕в Держмитслужби – 76 громадян. Кр╕м того, посадовими особами митниць та спец╕ал╕зованих митних установ ╕ орган╕зац╕й було прийнято 1966 громадян, з них кер╕вниками митних орган╕в – 838 особи (або 42,6% в╕д загально╖ к╕лькост╕);
- сп╕впраця Держмитслужби та громадян з використанням в╕домчого WEB-сервера Держмитслужби Укра╖ни. У 2009 роц╕ на WEB-сервер до рубрики «Запитання
та в╕дпов╕д╕» над╕йшло 925 звернень громадян (у 2008 роц╕ – 655). Питання, що м╕стяться у зверненнях громадян, опрацьован╕ в╕дпов╕дними структурними п╕дрозд╕лами Держмитслужби, а в╕дпов╕д╕ розм╕щен╕ на WEB-сервер╕. В пор╕внянн╕ з аналог╕чним пер╕одом минулого року, в╕дбулося зб╕льшення звернень громадян до Держмитслужби через WEB-сервер на 41 %, що св╕дчить про позитивн╕ результати роботи з широкими верствами населення та зручн╕сть такого сп╕лкування для громадян;
- заслуховування на
колег╕╖ кер╕вництва Держмитслужби (12.02.2009) зв╕ту про стан роботи митних орган╕в з╕ зверненнями громадян;
- функц╕онування «телефону дов╕ри» проведення «телефонних гарячих л╕н╕й»; У 2009 роц╕ на «телефон дов╕ри» над╕йшло 832 телефонних дзв╕нка, проведено 8 прямих «телефонних гарячих л╕н╕й» з проблемних питань у галуз╕ митно╖ справи за участю кер╕вництва Держмитслужби.
Через державн╕ органи влади вищого р╕вня та ╕нш╕ органи виконавчо╖ влади до Держмитслужби
над╕йшло 336 письмових звернень громадян, що склада╓ 37,6% в╕д загально╖ к╕лькост╕. У пор╕внянн╕ з 2008 роком (373 звернення) на 10 % зменшилась к╕льк╕сть лист╕в громадян, як╕ одразу звернулися до вищих орган╕в влади, минуючи Держмитслужбу, що св╕дчить про п╕двищення р╕вня дов╕ри громадян до Держмитслужби, можлив╕сть вир╕шення ╖х проблемних питань належним чином без додаткового впливу з боку вищих орган╕в влади.
Розпод╕л звернень громадян за порушеними питаннями в╕дображений на д╕аграм╕.
Д╕аграма
Кр╕м того, Держмитслужба зд╕йснювала контроль та анал╕з роботи з╕ зверненнями громадян безпосередньо в митницях Укра╖ни.
В ц╕лому, до митних орган╕в
Укра╖ни (Держмитслужби, митниць та спец╕ал╕зованих митних установ) протягом 2009 року над╕йшло 1746 звернень громадян. У пор╕внянн╕ з 2008 роком (1790 звернень), в╕дбулося зменшення на 2,4%. На п╕дстав╕ анал╕зу письмових звернень громадян до основних причин ╖х надходження сл╕д в╕днести:
- намагання громадян ухилитися в╕д сплати податк╕в ╕ збор╕в на товари та транспортн╕ засоби, що ввозяться на територ╕ю Укра╖ни;
- недостатн╕сть правово╖ культури громадян, як╕
перем╕щують через кордон товари та ╕нш╕ предмети;
- небажання громадян правильно сприймати законн╕ д╕╖ прац╕вник╕в митниць, що направлен╕ на боротьбу з порушенням митних правил та контрабандою;
- бажання громадян б╕льш досконало роз╕братися у вимогах митного законодавства;
- намагання громадян вир╕шити проблемне питання шляхом направлення звернень в╕дразу до дек╕лькох вищих орган╕в державно╖ та виконавчо╖ влади, незалежно в╕д напрямку
╖х д╕яльност╕, що надал╕ вплива╓ на зб╕льшення к╕лькост╕ звернень.
За результатами п╕дбиття п╕дсумк╕в роботи з╕ зверненнями громадян основним завданням Держмитслужби залиша╓ться попередження виникнення конфл╕ктних ситуац╕й, вв╕чливе сп╕лкування, доброзичливе та шанобливе ставлення до прав ╕ свобод громадян, ╖х чест╕ та г╕дност╕, захист прав та ╕нтерес╕в, роз’яснення вимог д╕ючого законодавства, досягнення високого р╕вня профес╕онал╕зму.
Начальник в╕дд╕лу лист╕в ╕ орган╕зац╕╖ прийому громадян
Традиц╕йно на початку року Виноград╕вська митниця п╕дводить п╕дсумки роботи за р╕к, що минув.
15 с╕чня у прим╕щенн╕ актового залу митниц╕ в╕дбулися п╕дсумков╕ збори колективу на яких була проанал╕зована робота митниц╕ за 2009 р╕к. Участь у цьому заход╕ взяли також запрошен╕ ветерани, суб'╓кти зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ – представники громадсько╖ ради при Виноград╕вськ╕й митниц╕.
Начальник
митниц╕ ╤ван ╤ванович Палешник у сво╓му виступ╕ розпов╕в про основн╕ аспекти д╕яльност╕ орган╕зац╕╖.
Незважаючи на низку несприятливих чинник╕в, таких, як пог╕ршення економ╕чно╖ ситуац╕╖, зменшення товаропоток╕в, протягом року митницею докладалося чимало зусиль щодо виконання покладених на не╖ завдань.
Завдяки проведен╕й робот╕ протягом 2009 року до Державного бюджету Укра╖ни перераховано податк╕в та збор╕в на суму 77,3 м╕льйон╕в гривень.
При
цьому левова частка надходжень до Держбюджету Укра╖ни забезпечена за рахунок ╕мпортних поставок промислового обладнання, сировини та матер╕ал╕в наступних п╕дпри╓мств:
· ТОВ „Аутомотив Укра╖не”;
· ЗАТ „Берег╕вський рад╕озавод”;
· ТОВ „Фрут майстер Фукс”;
· ТОВ „ОМ╤А Укра╖на”;
· ТОВ „Шкала енердж╕”.
Протягом 2009 року через пункти пропуску зони д╕яльност╕ митниц╕
в Укра╖ну просл╕дувало понад 3 млн. громадян, що в пор╕внянн╕ з минулим роком б╕льше на 1 млн. та понад 855 тисяч одиниць транспортних засоб╕в (р╕зних вид╕в).
Протид╕я контрабандному перем╕щенню товар╕в ╕, як насл╕док, захист внутр╕шнього ринку ╓ ще одн╕╓ю важливою складовою роботи митних орган╕в.
У 2009 роц╕ Виноград╕вська митниця порушила 8 крим╕нальних справ про контрабанду, загальною варт╕стю предмет╕в контрабанди понад 23 млн. 520 тис. грн. (зростання вартост╕
предмет╕в контрабанди пор╕вняно з минулим роком б╕льш н╕ж в 7 раз╕в).
Оперативними п╕дрозд╕лами виявлено та задокументовано порушення митних правил, про що складен╕ 994 протоколи на загальну суму 35 млн. 604 тис. грн. При цьому ма╓ м╕сце зростання вартост╕ предмет╕в правопорушень на 25 млн. 76 тис. грн.
Рейтинг предмет╕в правопорушень у 2009 роц╕ продовжують очолювати тютюнов╕ вироби, транспортн╕ засоби, л╕карськ╕ засоби, л╕соматер╕али та продовольч╕ товари.
У
рамках п╕дготовки до проведення в Укра╖н╕ ф╕нально╖ частини чемп╕онату „╢вропи-2012” з футболу реконструкц╕╖ п╕длягають п’ять пункт╕в пропуску митниц╕. На даний момент розпочалися роботи з реконструкц╕╖ м╕жнародного автомоб╕льного пункту пропуску „Вилок”, на черз╕ пункт пропуску „Лужанка”, що на укра╖нсько-угорському кордон╕. Тривають роботи по виготовленню проект╕в буд╕вництва м╕жнародних автомоб╕льних пункт╕в пропуску “Дякове”, “Косино” та “Дзв╕нкове”.
П╕сля вт╕лення в життя поставлених
перед митницею завдань щодо розбудови та реконструкц╕╖ пункт╕в пропуску Виноград╕вська митниця на належному р╕вн╕ зможе забезпечити швидке, над╕йне ╕ комфортне перем╕щення товар╕в та громадян через державний кордон Укра╖ни.
П╕дсумовуючи вищесказане, ╤.╤.Палешник зауважив, що вс╕ досягнення стали можливими лише завдяки злагоджен╕й робот╕ усього колективу, тож найкращих прац╕вник╕в нагородили грамотами та подяками.
Щодо перспектив д╕яльност╕, кер╕вник митниц╕ наголосив
на подальшому розвитку структуровано╖ й ефективно╖ системи пост-аудиту як засобу, що сприя╓ торг╕вл╕ та забезпечу╓ у повному обсяз╕ надходження платеж╕в до Державного бюджету Укра╖ни, вдосконаленн╕ та розширенн╕ „б╕лих” та „зелених” списк╕в п╕дпри╓мств, яким надаються п╕льги при зд╕йсненн╕ зовн╕шньоеконом╕чних операц╕й, посиленн╕ сп╕впрац╕ з митними органами сум╕жних держав щодо обм╕ну ╕нформац╕╓ю – задля досягнення вагомих результат╕в роботи у поточному роц╕ та створення належних умов для того, щоб суб’╓кти
ЗЕД та громадяни не порушували митне законодавство.
Холодная погода в Северном полушарии вызвала повышение спроса на сырьевые товары, прежде всего, энергоносители, во многих странах, включая Китай. Рост оборота сырья привел к образованию “пробок” в ведущих торговых портах мира, пишет Financial Times.
Например, в австралийском Далримпл-Бее суда вынуждены ждать загрузки угля в среднем по 27,5 суток.
По данным Global Ports, в очередях на загрузку в мировых портах застряли 172 судна размера capesize
(крупнейшие грузовые суда, включая нефтяные супертанкеры), что составляет около пятой части от мирового флота этих судов. Столько же составляет и доля судов меньшего размера, попавших в “пробку”.
Около 35 судов capesize ждут разгрузки в крупнейших китайских портах: Цаофэйдянь, Бэйлунь (город Нинбо), Циндао.
Как заявил управляющий директор Global Ports Саймон Фрэнсис, очереди в портах близки к рекордному уровню, передает “Интерфакс-Украина”.
Вместе
с тем аналитики отмечают, что очереди лишь сдерживают падение стоимости фрахта грузовых судов, но не способствуют ее росту. Мировой торговый флот за последние полгода пополнили около 100 судов размера capesize, что оказывает понижательное давление на тарифы на грузоперевозку.
Средняя стоимость фрахтования судна capesize в пятницу составила $42242 в сутки по сравнению с $80 тыс. в сутки в октябре прошлого года. Вместе с тем стоимость фрахта держится на более высоком уровне, чем предполагали
аналитики.
Шановн╕ доброд╕╖, для б╕льш ефективного використання Вашого робочого часу пропону╓мо Вам профес╕йно осво╖ти програмний комплекс “MD OFFICE”.
Трен╕нг-лаборатор╕я НВО “Поверхность” запрошу╓ Вас взяти участь у спец╕альн╕й осв╕тн╕й програм╕ для нових користувач╕в. П╕д час ╕нтенсивних практичних занять Ви познайомитеся з ус╕ма можливостями системи й набудете навички роботи, необх╕дн╕ для профес╕йного росту й роботи з новими правилами.
Ми пропону╓мо Вам:
проведення занять сертиф╕кованими ╕нструкторами ╕ фах╕вцями НВО “Поверхность”;
використання ориг╕нальних методик навчання;
╕ндив╕дуальний п╕дх╕д до кожного слухача;
високий р╕вень техн╕чного оснащення навчальних клас╕в;
забезпечення слухач╕в навчальними матер╕алами;
видача сертиф╕кат╕в про проходження навчання;
заняття в групах в╕д 6 до 12 чолов╕к;
процес навчання побудований на р╕шенн╕ реальних задач;
Навчальна програма склада╓ться з практичних занять, що враховують побажання й р╕вень п╕дготовки слухач╕в:
MD STANDART
– п╕дготовка фах╕вц╕в з декларування вантаж╕в (декларант, митний брокер) до роботи з програмами MD Info +MD Explorer + MD Declaration.
Програма курсу включа╓ в себе: Роботу з УКТЗЕД; пошук нормативних документ╕в; розрахунок платеж╕в; ведення склад╕в СТЗ та МЛС; створення декларац╕й;
ведення товарно╖ номенклатури користувача; ╕мпорт даних з Excel файл╕в; створення зв╕т╕в по ГТД ╕ т.д.
Особливу увагу буде прид╕лено робот╕ з електронним ╕нвойсом
Тривал╕сть курсу MD STANDART 20 годин, варт╕сть 720 грн
Запрошу╓мо Вас
у групу за курсом MD STANDART (20 академ╕чних годин, протягом 5 робочих дн╕в по 4 академ╕чн╕ години). Заняття проводяться у веч╕рн╕й час в центр╕ м╕ста.
Кожен слухач ма╓ можлив╕сть прослухати весь курс у ц╕лому або вибрати модул╕ за сво╖м розсудом.
Ми спод╕ва╓мося, що трен╕нг буде сприяти профес╕йному росту фах╕вц╕в Вашого п╕дпри╓мства.
Для контакт╕в: тел/факс: (044) 332-66-91, 332-66-92, 332-66-93
Что нам, мужчинам, не нравится в домашней работе, так это ее однообразие: убрал постель, вытер пыль, пропылесосил... И через полгода начинай все сначала!
Афоризм
У меня два недостатка: я слишком добрый и бью без предупреждения