Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

ДМСУ: Про створення митного поста та внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 23/09/2008
Вступившие в силу документы во вторник 23 Сентября 2008 г.

1.№ 941 от 26-08-2008 Накази ДМСУ
Про внесення зм╕н до Порядку роботи в╕дд╕лу номенклатури та класиф╕кац╕╖ товар╕в рег╕онально╖ митниц╕, митниц╕, в╕дд╕лу контролю митно╖ вартост╕ та номенклатури рег╕онально╖ митниц╕, митниц╕ при вир╕шенн╕ питань класиф╕кац╕╖ товар╕в, що перем╕щуються
"ОВУ" № 69, ст. 2333 от 22-09-2008
Действует с 23-09-2008


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.09.2008 по 23.09.2008

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ5
Документ експортного контролю2
Документ МЗЕЗ4
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖4
Закони Укра╖ни1
Коментар╕ фах╕вц╕в1
Листи ДМСУ13
Накази ДМСУ6
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни5
Распорядження2
ВСЕГО:43


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 12.12.2007 № 1048 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в з питань митно╖ статистики, як╕ використовуються в процес╕ оформлен...

Количество просмотров: 592 (за период c 00:00 по 18:06 23/09/08), всего просмотров: 593
Наказ вiд 12.12.2007 № 1048ДМСУ
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в з питань митно╖ статистики, як╕ використовуються в процес╕ оформлення митних декларац╕й, ╕ порядку ╖х ведення
Вступил в силу с 01.01.2008
• Все хиты документов


MDoffice

Митних орган╕в б╕льша╓

   23 вересня 2008 | Прес-служба

   З метою забезпечення рац╕онального використання кадрового потенц╕алу та матер╕ально-ф╕нансових ресурс╕в Державною митною службою Укра╖ни створено новий митний пост.

   Це нововведення затверджено наказом Держмитслужби в╕д 23.09.08 №1034 «Про створення митного поста та внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби».

   В╕дпов╕дно до наказу, в зон╕ д╕яльност╕ Кримсько╖ митниц╕ створено митний пост “Керч”.

   Цим же наказом внесено зм╕ни до Положення про П╕вденну митницю. Так, зоною д╕яльност╕ митниц╕ визначено м╕ста Одессу, ╤лл╕ч╕вськ, Теплодар, Южний, Берез╕вський, ╤ван╕вський, Ком╕нтерн╕вський, Микола╖вський, Ов╕д╕опольський райони Одесько╖ област╕, зал╕зничну станц╕ю «Одесса-Л╕ски» та митне оформлення транспортних засоб╕в, що належать громадянам, як╕ пост╕йно або тимчасово проживають на територ╕╖ зазначено╖ област╕.

   Дан╕ зм╕ни набирають чинност╕ з 1 жовтня 2008 року.

   Також, зг╕дно з цим наказом внесено певн╕ зм╕ни до наказу Держмитслужби в╕д 26.04.06 №335 «Про затвердження Класиф╕катора митних орган╕в та ╖х структурних п╕дрозд╕л╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й» в частин╕ визначення зон д╕яльност╕ деяких митних орган╕в та код╕в п╕дрозд╕л╕в митного оформлення.

Державна митна служба Укра╖ни

ЕС не исключает возможности введения пошлин на импорт зерна

   Как заявила 23 сентября руководитель комиссии по сельскому хозяйству ЕС Марианн Фишер Боэль, руководство организации не исключает возможности введения пошлин на импорт зерна. Напомним, что в прошлом году ЕС отменило импортные пошлины с целью снизить цены на внутреннем рынке.

   На текущий момент, по мнению М.Боэль, ценовая ситуация на рынке зерновых в различных странах ЕС крайне неоднородна, при этом комиссия будет продолжать мониторинг рынка зерновых для определения текущей тенденция и оценки необходимости изменения текущей политики в сфере импорта.

   На данный момент Еврокомиссией уже подготовлен проект постановления о введении пошлин на ввоз зерна, однако еще не подписано. Эксперты Еврокомиссии полагают, что толчком для подписания постановления послужит информация о том, что внутренних запасов зерна достаточно.

   Напомним, что пошлины на импорт зерна в ЕС в 2008/09 МГ (июль-июнь) были отменены в начале года из-за дефицита зерна на внутреннем рынке.

АПК-Информ

ДМСУ: Про створення митного поста та внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби

   

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ

   Н А К А З
Ки╖в

   23.09.08 № 1034
Про створення митного поста та внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби

В╕дпов╕дно до статт╕ 16 Митного кодексу Укра╖ни, Положення про Державну митну службу Укра╖ни, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 18.07.07 № 940, ╕ з метою забезпечення рац╕онального використання кадрового потенц╕алу та матер╕ально-ф╕нансових ресурс╕в

   Н А К А З У Ю:

   1. Створити митний пост „Керч” Кримсько╖ митниц╕, установивши йому код 60010 00 00.

   2. П╕дпункт 1.8 Положення про П╕вденну митницю, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 24.03.08 № 259, викласти в так╕й редакц╕╖:

   „1.8. Зоною д╕яльност╕ митниц╕ визначено м╕ста Одесу, ╤лл╕ч╕вськ, Теплодар, Южний, Берез╕вський, ╤ван╕вський, Ком╕нтерн╕вський, Микола╖вський, Ов╕д╕опольський райони Одесько╖ област╕, зал╕зничну станц╕ю „Одеса-Л╕ски” (Б╕ля╖вський район)” та митне оформлення транспортних засоб╕в, що належать громадянам, як╕ пост╕йно або тимчасово проживають на територ╕╖ Одесько╖ област╕”.

   Установити, що зазначен╕ зм╕ни набирають чинност╕ з 01.10.08.

   3. Пункт 2 наказу Держмитслужби в╕д 23.07.08 № 806 „Про визначення зон д╕яльност╕ деяких митниць” викласти в так╕й редакц╕╖:

   „Визначити з 01.10.08 зоною д╕яльност╕ П╕вденно╖ митниц╕ м╕ста Одесу, ╤лл╕ч╕вськ, Теплодар, Южний, Берез╕вський, ╤ван╕вський, Ком╕нтерн╕вський, Микола╖вський, Ов╕д╕опольський райони Одесько╖ област╕, зал╕зничну станц╕ю „Одеса-Л╕ски” (Б╕ля╖вський район)” та митне оформлення транспортних засоб╕в, що належать громадянам, як╕ пост╕йно або тимчасово проживають на територ╕╖ Одесько╖ област╕”.

   4. Пункт 1 наказу Держмитслужби в╕д 10.09.08 № 991 „Про створення митного органу ╕ визначення зон д╕яльност╕ Ки╖всько╖ рег╕онально╖ та Ки╖всько╖ обласно╖ митниць” викласти в так╕й редакц╕╖:

   „1. Створити Ки╖вську центральну спец╕ал╕зовану митницю. Установити код Ки╖всько╖ центрально╖ спец╕ал╕зовано╖ митниц╕ – 10900 00 00. М╕сце розташування Ки╖всько╖ центрально╖ спец╕ал╕зовано╖ митниц╕ – Ки╖в”.

   5. Унести до Класиф╕катора митних орган╕в та ╖х структурних п╕дрозд╕л╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й (дал╕ - Класиф╕катор), затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.04.06 № 335, так╕ зм╕ни:

   5.1. П╕сля рядка „1.3 Новгород-С╕верська митниця 10300 00 00” доповнити Класиф╕катор п╕дпунктом 1.4 такого зм╕сту:

   1.4 Ки╖вська центральна спец╕ал╕зована митниця 10900 00 00
Зона д╕яльност╕:
1. Територ╕я Ки╓ва та Ки╖всько╖ област╕ (за виключенням зони в╕дчуження ЧАЕС ╕ смт В╕льча, а також товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни громадянами, незаре╓строваними в установленому законом порядку як суб’╓кти п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕, та митне оформлення яких в╕дпов╕дно до законодавства Укра╖ни зд╕йсню╓ться у пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни) з╕ спец╕ал╕зац╕╓ю митного контролю та митного оформлення товар╕в:
призначених для оф╕ц╕йного (службового) користування дипломатичних представництв, консульських установ, представництв ╕ноземних держав та м╕жнародних орган╕зац╕й, а також особистого користування член╕в персоналу таких представництв, установ та орган╕зац╕й ╕ член╕в ╖х с╕мей, як╕ мають митн╕ п╕льги;
призначених для демонстрац╕╖ або використання на виставках, ярмарках, конференц╕ях або ╕нших под╕бних заходах;
що перем╕щуються у несупроводжуваному багаж╕ та вантажних в╕дправленнях на адресу громадян;
що перем╕щуються у м╕жнародних поштових та експрес-в╕дправленнях;
культурних ц╕нностей;
валютних ц╕нностей, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни банк╕вськими установами;
дорогоц╕нних метал╕в, дорогоц╕нного кам╕ння, а також товар╕в, що ╖х м╕стять або вироблен╕ з них за перел╕ком, визначеним Держмитслужбою,
та транспортних засоб╕в, що ╖х перем╕щують.
2. Митна територ╕я Укра╖ни з╕ спец╕ал╕зац╕╓ю митного контролю та митного оформлення культурних ц╕нностей; дорогоц╕нних метал╕в, дорогоц╕нного кам╕ння, а також товар╕в, що ╖х м╕стять або вироблен╕ з них за перел╕ком, визначеним Держмитслужбою; ╕нших товар╕в, визначених Держмитслужбою (з урахуванням етапност╕ розширення зони д╕яльност╕ митниц╕), та транспортних засоб╕в, що ╖х перем╕щують.
В╕дд╕л митного оформлення № 1 10900 00 01
В╕дд╕л митного оформлення № 2 10900 00 02
В╕дд╕л митного оформлення № 3 10900 00 03
В╕дд╕л митного оформлення № 4 10900 00 04
В╕дд╕л митного оформлення № 5 10900 00 05
В╕дд╕л контролю за перем╕щенням товар╕в 10900 00 06
В╕дд╕л митних платеж╕в 10900 00 07
В╕дд╕л ╕нформац╕йно-телекомун╕кац╕йних технолог╕й та митно╖ статистики 10900 00 08
В╕дд╕л номенклатури та класиф╕кац╕╖ товар╕в 10900 00 09
В╕дд╕л контролю митно╖ вартост╕ 10900 00 10

   У зв’язку з цим п╕дпункти 1.4 – 1.14 Класиф╕катора уважати п╕дпунктами 1.5 – 1.15.

   Установити, що зазначен╕ зм╕ни набирають чинност╕ за окремим розпорядженням Держмитслужби.

   5.2. У п╕дпункт╕ 3.2 Класиф╕катора:

   виключити рядки:

   В╕дд╕л митного оформлення № 1 30502 0406
Сектор митного оформлення № 1 30502 04 28
Сектор митного оформлення № 2 30502 04 29
Сектор митного оформлення № 3 30502 04 30
В╕дд╕л митного оформлення № 2 30502 0407
Сектор митного оформлення № 1 30502 04 31
Сектор митного оформлення № 2 30502 04 32
Сектор митного оформлення № 3 30502 04 33
В╕дд╕л митного оформлення № 3 30502 0408
Сектор митного оформлення № 1 30502 04 34
Сектор митного оформлення № 2 30502 04 35
Сектор митного оформлення № 3 30502 04 36
В╕дд╕л митного оформлення № 4 30502 0409
Сектор митного оформлення № 1 30502 04 37
Сектор митного оформлення № 2 30502 04 38
Сектор митного оформлення № 3 30502 04 39

   п╕сля рядка „П/п „Чоп (Тиса) – Захонь” 30502 04 00 (11)” п╕дпункт доповнити рядками:

   В╕дд╕л митного оформлення № 1 30502 04 46
Сектор митного оформлення № 1 30502 04 47
Сектор митного оформлення № 2 30502 04 48
В╕дд╕л митного оформлення № 2 30502 04 49
Сектор митного оформлення № 1 30502 04 50
Сектор митного оформлення № 2 30502 04 51
В╕дд╕л митного оформлення № 3 30502 04 52
Сектор митного оформлення № 1 30502 04 53
Сектор митного оформлення № 2 30502 04 54
В╕дд╕л митного оформлення № 4 30502 04 55
Сектор митного оформлення № 1 30502 04 56
Сектор митного оформлення № 2 30502 04 57
В╕дд╕л митного оформлення № 5 30502 04 58
В╕дд╕л митного оформлення № 6 30502 04 59
В╕дд╕л митного оформлення № 7 30502 04 60
В╕дд╕л митного оформлення № 8 30502 04 61

   Установити, що зазначен╕ зм╕ни набирають чинност╕ через три робоч╕ дн╕ п╕сля видання наказу.

   5.3. У пункт╕ 5 Класиф╕катора рядок „Зона д╕яльност╕” викласти в так╕й редакц╕╖:

   „Зона д╕яльност╕: м╕ста Одесу, ╤лл╕ч╕вськ, Теплодар, Южний, Берез╕вський, ╤ван╕вський, Ком╕нтерн╕вський, Микола╖вський, Ов╕д╕опольський райони Одесько╖ област╕, зал╕зничну станц╕ю „Одеса-Л╕ски” (Б╕ля╖вський район)” та митне оформлення транспортних засоб╕в, що належать громадянам, як╕ пост╕йно або тимчасово проживають на територ╕╖ Одесько╖ област╕”.

   Установити, що зазначен╕ зм╕ни набирають чинност╕ з 01.10.08.

   5.4. Установити, що зм╕ни, внесен╕ в п╕дпункт 5.6 Класиф╕катора наказом Держмитслужби в╕д 10.09.08 № 989, набирають чинност╕ з 01.10.08.

   5.5. П╕дпункт 6 Класиф╕катора доповнити рядками:

   „М/п „Керч” 60010 00 00”;
„В╕дд╕л митного оформлення № 1 60010 00 16”;
„В╕дд╕л митного оформлення № 2 60010 00 17”;
„В╕дд╕л митного оформлення № 3 60010 00 18”;
„П/п „Керченський морський порт „Комиш-Бурун” 60010 10 00 (15)”;
„П/п „Керченський рибний порт” 60010 11 00 (15)”;
„П/п „Керченський морський порт” 60010 12 00 (15)”;
„П/п „Акватор╕я ВАТ „Суднобуд╕вний завод „Залив” 60010 13 00 (15)”;
„П/п „Керч-аеропорт” 60010 14 00 (13)”;
„П/п „Крим” (поромний) 60010 15 00 (16)”.

   Установити, що зазначен╕ зм╕ни набирають чинност╕ з 01.10.08.

   6. Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ (Копосов С.А.) протягом трьох робочих дн╕в п╕сля видання наказу забезпечити внесення потр╕бних зм╕н до в╕дпов╕дних програмно-╕нформац╕йних комплекс╕в ╢дино╖ автоматизовано╖ ╕нформац╕йно╖ системи Держмитслужби Укра╖ни.

   7. Начальникам рег╕ональних митниць, митниць про╕нформувати суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ ╕ громадян про зм╕ни, передбачен╕ цим наказом.

   8. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Федорова О.О.

   Голова Служби В.╤.Хорошковський

АМБУ

Минэкономики Украины планирует ввести квотирование экспорта минудобрений на период посевной кампании

   Министерство экономики Украины подготовило проект постановления правительства о введении квотирования экспорта минеральных удобрений на период посевной кампании. Об этом 23 сентября сообщил источник в Министерстве.

   По его словам, в настоящее время по данному вопросу ведутся консультации с украинскими производителями.

   "Было проведено первое заседание рабочей группы, на котором производителям были озвучены ценовые предложения. Если они не согласятся с этими предложениями, тогда проект постановления будет внесен на рассмотрение правительства", - сообщил источник.

   Он также подчеркнул, что в настоящее время украинские производители минудобрений за счет более высоких цен на внутреннем рынке обеспечивают экспорт своей продукции по более низким ценам

АПК-Информ

Нефтепереработка: кто забивает баки украинцам и их автомобилям

   Отечественный рынок нефтепродуктов капитулировал перед импортерами.
До конца года общая доля импортных нефтепродуктов в Украине может увеличиться с 50 до 80%. Отечественные НПЗ не готовы к конкуренции с зарубежными “коллегами” из-за технической отсталости, а устойчивые мировые тенденции к удешевлению нефтепродуктов совсем не означают, что к нам потечет российское топливо по бросовым ценам.

   Украинского бензина станет меньше. И это при том, что годовые потребности в 16 млн. т в Украине безуспешно пытаются удовлетворять шесть НПЗ общей мощностью в 52 млн. тонн. Можно ругать внешние тенденции, искать в карманах украинской экономики руки мошенников, однако заключение экспертов простое: кризис украинских НПЗ оформился уже давно. Остановки заводов сейчас лишь обнажают слабые места, которые “не болели” только благодаря благоприятным тенденциям роста цен на нефть.

   Чем “болеют” отечественные НПЗ

   Когда же нефтяной пузырь сдулся, проблемы украинских НПЗ обнажились еще больше на фоне проворных импортеров. Снижение экспортной пошлины в РФ на нефтепродукты и нефть увеличит прибыль российских компаний, которые ориентируются на мировую цену, однако не осчастливит нашего потребителя. К тому же РФ практически не поставляет бензин в Украину — традиционным товаром от северного соседа был и остается дизель. Импортные бензины А-95, А-98 “родом” из Беларуси, Литвы и Румынии, а также из стран средиземноморского региона.

   Кроме того, у зарубежных поставщиков отлажена логистика, у них минимальные остатки и они торгуют с колес, отмечает интернет-газете директор НТЦ “Психея” Сергей Сапегин. Директор энергетических программ центра “Номос” Михаил Гончар добавляет: “Скорее всего, произойдет символическое снижение цены, а большая часть дельты пойдет в бюджет нефтяных компаний. Для украинского рынка более важно не снижение пошлины, а общая тенденция снижения цены”, — отметил Гончар интернет-газете.

   По словам исполнительного директора компании UPECO Сергея Куюна интернет-газете, “украинским НПЗ опасаться нечего — хуже, чем сегодня, уже не будет. Из всех работающих заводов на минимальным оборотах работают только Кременчугский, Надвирнянский и Дрогобычский. Единственный — Одесский — НПЗ, который является маломощным по меркам нефтеперерабатывающей отрасли, работает по номинальным показателям”.

   Низкая эффективность украинских НПЗ ранее нивелировалась постоянно растущими ценами на нефть. То есть на НПЗ работало время, за которое конечный продукт дорожал на несколько процентов. Если бы цена оставалась все время стабильной, кризис отечественных НПЗ дал о себе знать гораздо раньше. Сейчас ситуация изменилась с точностью до наоборот: за время переработки сырья в бензин либо дизель нефтепродукт дешевеет и становится неконкурентным.

   Что “вылечит” нефтепереработку в Украине

   Специалисты утверждают: чтобы украинского бензина на украинском рынке было больше, нужно гармонизировать украинские стандарты с европейскими и усилить систему контроля качества, практически не работающую в настоящее время. “Госпотребстандарт должен иметь возможность проверять качество топлива на АЗС, по крайней мере, 1-2 раза в год, — считает Сапегин. — Кроме того, эффективно реагировать на нарушения, которых у нас с лихвой”. Украина также должна определиться со стандартами качества, по которым продается бензин.

   По словам аналитиков, практически для всех поставщиков нефтепродуктов в Украину представляет огромный интерес: сюда можно привозить и продавать любой неликвид. Любой сбой в работе зарубежного НПЗ приводит к необходимости повторной переработки топлива. Однако эта проблема решается отправкой некачественного продукта в Украину, которая в этом плане является хорошим рынком сбыта.

   Кроме того, говорят эксперты, сейчас можно найти бензин с этикетками “Евро-3” и “Евро-5”, однако никто не представляет, каким на самом деле должен быть такой продукт.

   Владельцы НПЗ должны инвестировать в заводы средства, чтобы повысить уровень технологий производства и, соответственно, эффективность переработки сырья. Это позволит и более успешно конкурировать с импортными бензинами. “Однако здесь инвесторы могут столкнуться с очень серьезной проблемой, связанной с риском невозврата инвестиций, — предупреждает Сапегин. — Политика РФ на стимулирование экспорта готовой продукции нефтепереработки и сокращение экспорта сырья ставит под угрозу проекты реконструкции украинских заводов. И здесь без поддержки со стороны государства Украина трудно ожидать перемен к лучшему”.

   Цены на нефть и украинские реалии

   Совершенно очевидно, что указанные проблемы в ближайшее время решить не удастся. И не потому, что невозможно — ситуация, когда можно заработать на бодяге и низкокачественных видах топлива, выгодна не только отечественным компаниям и импортерам, но и чиновникам, прикрывающим этот беспредел. Таким образом, мы и дальше будем ездить на разведенном бензине, периодически ремонтируя двигатели и ужасаясь сводкам об экологии. В данной ситуации остается одни вопрос: какова будет цена украинского бензина?

   Специалисты говорят о нескольких вариантах развития событий:

   1) если серьезные игроки (это может быть и РФ и организация стран-экспортеров нефти ОПЕК, встреча которых запланирована в октябре), желающие укрепления спекулятивного фактора, станут нагнетать ситуацию в регионах нефтедобычи, это подхлестнет рост цены на нефть;

   2) если доллар будет укрепляться и дальше, американская экономика “задышит” более ровно, США будет придерживаться планов расконсервации своих месторождений — это все стабилизирует цену на нефть на уровне 70-90 доллза баррель.

   Однако это абсолютно не означает, что Украина подхватит положительные тенденции. Как и при увеличении стоимости на нефть, данная ситуация поможет заработать крупным вертикально-интегрированным компаниям, имеющим свою нефть, переработку и сеть АЗС. Все остальные смогут “поживиться” значительно меньше.

   “Операторы рынка вступают в неформальные договоренности и выжимают из цены максимум, — объясняет Гончар. — Если бы рынок функционировал по правилам здоровой конкуренции, теоретически можно было бы рассчитывать на интенсивное снижение цены на нефть — при “попутном ветре” благоприятных тенденций уже в следующем году цена на нефть может вернуться на отметку 50 долл. Однако все ограничится символическим снижением к концу октября”. При этом до конца года, с учетом плановой остановки ЛИНИКа (Лисичанского НПЗ), импорт нефтепродуктов увеличится до 70-80%. Если год назад мы говорили о конкуренции между украинскими производителями и импортерами, то сегодня конкуренция все больше ощущается среди импортеров.

   Алексей ДЕЕВ

Укррудпром

Украина начала импортировать электроэнергию из России

   Россия в сентябре текущего года начала поставлять в Украину электроэнергию мощностью 500 МВт, сообщил бывший министр топлива и энергетики, а ныне замглавы парламентского комитета по вопросам топливно-энергетического комплекса, ядерной политики и ядерной безопасности Юрий Бойко.

   “Вместо упоминаемого в каждом программном документе правительства пункта о преодолении энергетической зависимости Украины от России по поставкам нефти и газа страна движется к построению новых отношений зависимости, уже в сфере импорта электроэнергии и даже угля”, — заявил народный депутат в интервью “Коммерсант-Украина”.

   Бойко объяснил начало поставок электроэнергии из России ее дефицитом на внутреннем рынке Украины.

   Представители Митопэнерго Украины, госпредприятия “Укринтерэнерго” (монопольного оператора экспорта-импорта электроэнергии) и ОАО “ИНТЕР РАО ЕЭС” (РФ) настоящее время недоступны для комментариев.

   Украина в августе 2008 года продолжала экспортировать электроэнергию, несмотря на неудовлетворительные темпы накопления угля на складах электростанций.

   Объем поставок из объединенной энергосистемы (в Молдавию и Польшу) в прошлом месяце, по данным Минтопэнерго, составил 402 млн кВт-ч — на 16,3% больше, чем в августе 2007 года.

   Экспорт украинской электроэнергии из энергоострова Бурштынской ТЭС в августе 2008 года возрос на 0,2% по сравнению с аналогичным периодом прошлого года — до 389,2 млн кВт-ч.

   Украина с ноября 2006 года по сентябрь 2007 года экспортировала электроэнергию в Россию. Коммерческие поставки были приостановлены 1 октября прошлого года. За указанный период объем экспорта составил 1,464 млрд кВт-ч.

Укррудпром

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Тимчасове ввезення по Стамбульськ╕й Конвенц╕╖

23-09-2008 13:38, Tereshchenko otereshchenko@ukr.net
Регион: Ки╖в
Тимчасове ввезення по Стамбульськ╕й Конвенц╕╖

Компан╕я з ╢С хоче тимчасово завести в Укра╖ну на 2 роки бурове обладнання (код 8430 – вв╕зне мито «0», грошова застава по ст.. 211 не вимага╓ться). В перел╕ку Ст. 206 МКУ не м╕ститься бурове обладнання, але в пункт╕ «С» Додатку В.2 Стамбульсько╖ Конвенц╕╖ воно ╓.
Хот╕в запитати Вас як практик╕в к╕лька питань:

1. Наск╕льки я розум╕ю, ПП/ПД не треба, його зам╕нить зобов’язання про зворотне вивезення?
2. Як на практиц╕ митниця використову╓ Стамбульську Конвенц╕ю? Думаю, що буде намагатися у будь-який спос╕б в╕дмовити.
3. П╕д час тимчасового ввезення нетарифний контроль (СЕС, сертиф╕кац╕я, рад╕олог╕я) проходити треба чи в╕н не застосову╓ться?
4. Як митниця ставиться до продовження терм╕ну тимчасового ввезення?
5. Можливо ╓ ще як╕сь рифи, про як╕ варто знати з практики?

Дуже ус╕м вдячний!

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Грузооборот Николаевского МТП с начала 2008 г. увеличился на 38,2% - до 7,014 млн т.

       Грузооборот Николаевского морского торгового порта с начала 2008 г. по состоянию на 23 сентября увеличился на 38,2% - до 7,014 млн т. По сообщению пресс-службы предприятия, по предварительным прогнозам, по итогам года Николаевский МТП планирует выйти на показатель грузооборота в сумме 9 млн т.

    РБК-Украина

    Отрицательное сальдо Украины в торговле с ЕС превысило $5 млрд.

       Объемы экспорта-импорта товаров в страны ЕС во внешней торговле Украины в I полугодии 2008 года увеличились на 24,8% и 45,9% (по сравнению с аналогичным периодом прошлого года) и составляли, соответственно, $8 614,3 млн. и $13 993,6 млн.

       Отрицательное сальдо составило $5 379,3 млн. (минус $2 689,7 млн. в ╤ полугодии 2007 года). Коэффициент покрытия экспортом импорта составлял 0,62, тогда как в ╤ полугодии 2007 года - 0,72. Об этом сообщает Государственный комитет статистики Украины.

       В общем объеме экспорта доля стран ЕС составила 26,5%, импорта - 33% (в ╤ полугодии 2007 года, соответственно, 29,8% и 35,1%).

       Главными украинскими партнерами как в экспорте, так и в импорте товаров остались Германия (соответственно, $966 млн. и $3 473,9 млн.), Польша ($1 122,1 млн. и $2 177,9 млн.) и Италия ($1 431,1 млн. и $1 117,7 млн.).

       Весомую долю товарной структуры украинского экспорта в страны ЕС взяли на себя черные металлы - 30,6%, энергетические материалы, нефть и продукты ее переработки - 9,6%, электрические машины и оборудование - 7,2%.

       Основу товарного импорта из стран ЕС составляли механическое оборудование - 17,4%, наземные транспортные средства, кроме железнодорожных - 15,9%, электрические машины и оборудование - 7,6%, энергетические материалы, нефть и продукты ее переработки - 6,5%, полимерные материалы, пластмассы - 6,4%.

       Напомним, отрицательное сальдо Украины во внешней торговле за 7 месяцев 2008 года составило $11 051,3 млн. (за январь-июль 2007 года - $5 111,4 млн.). За январь-июль 2008 года экспорт товаров составил $40 159 млн., импорт - $51 210,3 млн.

    ЛIГАБiзнесIнформ

    Белорусское таможенное законодательство прозрачно, стабильно и понятно

       Внедряя передовые технологии во всех сферах деятельности, таможенная служба Беларуси стремится выйти на уровень таможенных органов ведущих государств, сообщил журналистам председатель Государственного таможенного комитета Александр Шпилевский.

       Он напомнил, что в июле 2008 года вступил в действие новый Таможенный кодекс. В нем четко регламентированы права и обязанности участников внешнеэкономической деятельности и таможенных органов. Принят исчерпывающий перечень сведений и документов, предоставляемых при таможенном оформлении товаров. «Достигнута однозначность и ясность понимания норм законодательства в такой сфере, как таможенное налогообложение», – сказал Александр Шпилевский. Для стабильного и прозрачного ведения внешнеэкономической деятельности за последнее время принято главой государства 14 нормативно-правовых актов, правительством – 25 постановлений, Государственным таможенным комитетом – 35 документов. «Наше законодательство прозрачно, стабильно и понятно партнерам в бизнессообществе», – подчеркнул председатель ГТК.

       Неслучайно действия в таможенном законодательстве получили высокие оценки Всемирного банка, руководителя Всемирной таможенной организации (ВТО), который назвал таможенную службу Беларуси самой современной в Европе, отметил Александр Шпилевский.

       Об этом свидетельствует и увеличение товарных потоков через Беларусь. В настоящее время общая пропускная способность пограничных пунктов пропуска возросла с 7,8 тыс. до 19,9 тыс. автомобилей в сутки. Чтобы снизить нагрузку в российских пунктах пропуска, таможенные органы Беларуси готовы оформлять транзит, следующий со скандинавского и балтийского направлений. В настоящее время работа по упрощению таможенных процедур продолжается. «Однако проходным двором наша страна не будет, контрабанда и запрещенные к ввозу товары поступать через белорусскую таможню не будут. Это наша субъективная позиция», – подчеркнул председатель ГТК.

       Источник: www.embassybel.ru

    ТАМОЖНЯ.РУ

    ЕС с 1 января вводит обязательное предварительное информирование о груза

       С 1 января 2009 года таможенные власти Евросоюза вводят обязательное электронное предварительное информирование таможенных органов о перевозках товаров по процедуре МДП (согласно таможенной конвенции о международной перевозке грузов). Об этом сообщили в Ассоциации международных автомобильных перевозчиков (АСМАП).

       Это требование вытекает из рамочных стандартов безопасности и облегчения торговли Всемирной торговой организации (ВТО), к которым присоединилась РФ, а также нового Таможенного кодекса ЕС. Теперь всем участникам внешнеэкономической деятельности (ВЭД) придется заблаговременно предоставлять информацию о грузе на таможню, расположенную в пограничном пункте пропуска.

       Напомним, что в России электронное предварительное информирование сейчас не является обязательным. Недавно в Госдуму был внесен законопроект об обязательном электронном предварительном информировании. По мнению представителей Федеральной таможенной службы (ФТС), российский парламент может его принять уже на осенней сессии. Отметим, что электронное предварительное информирование значительно облегчает процедуру прохождения границы, уменьшая время таможенного контроля.

       Источник: Росбалт

    ТАМОЖНЯ.РУ

    Анкета: Test

    Яка форма контролю за д╕яльностю митних брокер╕в ╓ найб╕льш прийнятною (прозорою, демократичною, простою)?
    Св╕доцтво на зд╕йснення декларування на п╕дстав╕ договору (Наказ ДМСУ № 340 в╕д 22.07.97)
    Л╕ценз╕я на посередницьку д╕яльн╕сть митного брокера (Ст. 178 МК Укра╖ни, Ст.9 ЗУ № 1775-III)
    Св╕доцтво на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ (Проект наказу ДМСУ)
    Ведення ре╓стру, заключених договор╕в доручення та проведення перев╕рок (Глава 68 ЦКУ, Ст. 41, 60, 69 МКУ)
    Квал╕ф╕кац╕я особи, яка зд╕йсню╓ декларування повинна п╕дтверджуватись?
    квал╕ф╕кац╕йним св╕доцтвом, митного органу у зон╕ д╕яльност╕ якого зд╕йсню╓ться декларування
    документом вищого навчального закладу митно╖ служби
    досв╕дом роботи за фахом (декларант, пом╕чник декларанта й т.п.)
    будь яким документом про спецальну або вищу осв╕ту
    п╕дтверджувати не потр╕бно
     

    П╕двищення продуктивност╕ прац╕ ста╓ одним ╕з основних чинник╕в економ╕чного зростання

       За п╕дсумками с╕чня-серпня 2008 року можна констатувати, що економ╕ка Укра╖ни витримала вплив чергового сутт╓вого п╕двищення ц╕ни на природний газ, нафту, ╕нш╕ ресурси, ╕ продемонструвала достатн╕й запас м╕цност╕.

       Високий р╕вень внутр╕шнього ╕нвестиц╕йного та споживчого попиту та сприятлива зовн╕шньоеконом╕чна кон’юнктура для укра╖нських експортер╕в були визначальними факторами збереження позитивно╖ динам╕ки розвитку економ╕ки. Так, за п╕дсумками ╤ п╕вр╕ччя 2008 року кап╕тальн╕ вкладення становили 81,6 млрд. гривень та реально зб╕льшились на 8,2%. Розширення ╕нвестиц╕йно╖ д╕яльност╕ пов’язано ╕з необх╕дн╕стю залучення товаровиробниками кошт╕в для впровадження нових енергозбер╕гаючих технолог╕й, оновлення основних фонд╕в та модерн╕зац╕ю з метою виробництва конкурентоспроможно╖ продукц╕╖ як для задоволення зовн╕шнього попиту, так ╕ зростаючих потреб населення, де сформований значний потенц╕ал внутр╕шнього попиту.

       В ц╕лому у ╤ п╕вр╕чч╕ 2008 року в ус╕х видах економ╕чно╖ д╕яльност╕ спостер╕галось зростання ╕нвестиц╕й в основний кап╕тал. Висок╕ темпи приросту ╕нвестиц╕й в основний кап╕тал спостер╕гались у с╕льському господарств╕ (майже в 1,5 рази), буд╕вництв╕ (на 43,6%), торг╕вл╕ (на 30,9%), охорон╕ здоров’я та наданн╕ соц╕ально╖ допомоги (на 22,1%) та добувн╕й промисловост╕ (на 20,3%).

       Враховуючи актив╕зован╕ процеси оновлення основного кап╕талу та введення в д╕ю нових прогресивних технолог╕й, сьогодн╕ економ╕чне зростання забезпечу╓ться не т╕льки розширенням попиту, тобто на екстенсивн╕й основ╕, але також п╕д впливом фундаментальних фактор╕в, як п╕двищення продуктивност╕ прац╕. За оц╕нкою М╕неконом╕ки у с╕чн╕-березн╕ 2008 року вона зросла на 5,6%.

       Враховуючи, що прибуток ╓ основним джерелом ф╕нансування ╕нвестиц╕й, поряд ╕з позитивною динам╕кою розвитку економ╕ки, не дивлячись на зовн╕шн╕ ц╕нов╕ шоки, спостер╕галось зб╕льшення прибутковост╕ виробництва п╕дпри╓мств Укра╖ни.

       У с╕чн╕-липн╕ п╕дпри╓мствами було отримано прибутку на 71,7% б╕льше, н╕ж за в╕дпов╕дний пер╕од 2007 року в умовах зб╕льшення частки прибуткових п╕дпри╓мств у загальн╕й к╕лькост╕ п╕дпри╓мств (з 65,1% у с╕чн╕-липн╕ 2007 року до 66,9% у с╕чн╕-липн╕ 2008 року). Обсяг ф╕нансового результату в╕д звичайно╖ д╕яльност╕ до оподаткування на 85,9% перевищу╓ цей показник за с╕чень-липень 2007 року.

       До позитивних зрушень в структур╕ ф╕нансування кап╕тальних вкладень сл╕д в╕днести зростання питомо╖ ваги ╕нвестиц╕й в основний кап╕тал, осво╓них за рахунок кредит╕в банк╕в та ╕нших позик (на 0,8 в╕дсоткового пункту до 15,2% у с╕чн╕-серпн╕). У с╕чн╕-серпн╕ загальний обсяг кредит╕в зб╕льшився на 28,4%, у тому числ╕ кредити, надан╕ юридичним особам – на 27,3%. Забезпечити потребу реального сектору економ╕ки необх╕дними кредитними ресурсами комерц╕йним банкам вдалось як за рахунок зростання депозит╕в населення, як╕ в попередн╕ роки були основним джерелом поповнення банк╕вських пасив╕в, так ╕ за рахунок зб╕льшення притоку кап╕талу з зовн╕шн╕х ринк╕в. Загальний обсяг депозит╕в у с╕чн╕-серпн╕ зб╕льшився на 20,2%, у тому числ╕ депозити юридичних ос╕б – на 16,4%, ф╕зичних ос╕б – на 22,8%.

       На сьогодн╕ Укра╖на залиша╓ться привабливим об’╓ктом кап╕таловкладення ╕ для ╕ноземних ╕нвестор╕в, оск╕льки р╕вень в╕ддач╕ в╕д ╕нвестиц╕й ╓ досить високим. В деяких галузях економ╕ки р╕вень прибутку в╕д ╕нвестиц╕й значно перевищу╓ р╕вень прибутку у в╕дпов╕дних галузях кра╖н Зах╕дно╖ ╢вропи. За с╕чень-червень 2008 року прир╕ст сукупного обсягу ╕ноземного кап╕талу в економ╕ку кра╖ни, з урахуванням його переоц╕нки, утрат, курсово╖ р╕зниц╕ тощо, склав 6,9 млрд. дол. США, що майже в 2,7 рази б╕льше приросту за в╕дпов╕дний пер╕од попереднього (прир╕ст сукупного обсягу ╕ноземного кап╕талу в економ╕ку в ╤ п╕вр╕чч╕ 2007 року становив 2,6 млрд. дол. США). Загальний обсяг прямих ╕ноземних ╕нвестиц╕й, внесених в Укра╖ну, станом на 01.07.2008 року становив 36,5 млрд. дол. США, що на 23,4% б╕льше обсягу ╕нвестиц╕й на початок року та в розрахунку на одну особу становив 786,8 долар╕в США. Частка кошт╕в ╕ноземних ╕нвестор╕в в ╕нвестиц╕ях в основний кап╕тал становила 3%.

       У ╤ п╕вр╕чч╕ 2008 року найб╕льший прир╕ст ╕ноземного кап╕талу спостер╕гався на п╕дпри╓мствах, що зд╕йснюють ф╕нансову д╕яльн╕сть (29,6%), операц╕╖ з нерухомим майном, оренду, ╕нжин╕ринг та надання послуг п╕дпри╓мцям (13,6%), промислов╕сть (12,4%), торг╕влю (7,6%), буд╕вництво (6,8%).

       ╤ншим значним чинником розширення внутр╕шнього сукупного попиту ╕, в╕дпов╕дно, стимулом розвитку, залишалася висока споживча активн╕сть домогосподарств, динам╕ка яко╖ форму╓ться п╕д впливом д╕╖ прискореного зростання реальних наявних доход╕в населення (на 13,7 % у с╕чн╕-липн╕ 2008 року проти 11,5% у в╕дпов╕дному пер╕од╕ 2007 року).

       Зростання доход╕в населення в╕дбувалось як за рахунок динам╕чного зростання доход╕в в╕д трудово╖ д╕яльност╕ (зростання реально╖ зароб╕тно╖ плати на 9% у с╕чн╕-липн╕ 2008 року), так ╕ за рахунок зб╕льшення соц╕ально╖ допомоги та ╕нших соц╕альних трансферт╕в, зд╕йснення грошових компенсац╕йних виплат громадянам по знец╕неним грошовим заощадженням, зб╕льшення пенс╕й окремим категор╕ям громадян та стимулювання зростання зайнятост╕.

       Св╕й вплив на динам╕ку зростання, перш за все, експортоор╕╓нтованих галузей економ╕ки ма╓ ╕ сприятлива зовн╕шня кон’юнктура св╕тових ринк╕в.

       Так, зростання св╕тових ц╕н на чорн╕ метали у с╕чн╕-серпн╕ в середньому за 8 рег╕онами св╕ту становить понад 69%, середн╕ ц╕ни на с╕льськогосподарську продукц╕ю на св╕тових ринках за ╕нформац╕╓ю Св╕тового банку зросли на 40-60%. Також в цьому роц╕ продовжу╓ться тенденц╕я зб╕льшення попиту на машинобуд╕вну продукц╕ю, продовольч╕ товари та сировину для ╖х виробництва.

       Як результат, вже трет╕й м╕сяць посп╕ль трива╓ тенденц╕я прискорення кумулятивних темп╕в зростання експорту товар╕в. За п╕дсумками с╕чня-липня зростання обсяг╕в експорту товар╕в становило 46,6% (с╕чень-червень - 40,7%). Це було забезпечено зб╕льшенням варт╕сних обсяг╕в продукц╕╖ металург╕йно╖ промисловост╕ - на 53,5% у ц╕лому за с╕чень-липень (на 47% за с╕чень-червень), машинобуд╕вно╖ промисловост╕ - на 44,2% (на 44,1%), агропромислового комплексу - на 45,1% (на 31,1%), м╕неральних продукт╕в - на 68,7% (на 56,8%) та х╕м╕чно╖ промисловост╕ – на 31,7% (на 28,7%).

       У липн╕ вперше за роки економ╕чного зростання Укра╖ни м╕сячн╕ обсяги експорту товар╕в зб╕льшились до 7,7 млрд. дол. США, а темпи приросту до в╕дпов╕дного пер╕оду 2007 року перевищили темпи приросту ╕мпорту майже на 10,4 в╕дсоткових пункти та досягли 80%.

       Зростання ╕мпорту товар╕в за п╕дсумками с╕чня-липня становить 57,5% (на 55,3% у с╕чн╕-червн╕). Основними чинниками зростання ╕мпорту в цьому роц╕ виступа╓ пост╕йно зростаючий споживчий попит населення, зб╕льшення ц╕ни на св╕тових ринках енергонос╕╖в, продовольства та металу, а також зростання ╕нвестиц╕й в оновлення основних фонд╕в та енергозбер╕гаюч╕ технолог╕╖. Найб╕льше зросли поставки ╕мпорту продукц╕╖ машинобудування – на 58,6% (на 59,4%), м╕неральних продукт╕в – на 55,3% (на 51%) та х╕м╕чно╖ промисловост╕ - на 45,3% (на 44,7% в╕дпов╕дно).

       В умовах перевищення темп╕в росту ╕мпорту над експортом в╕д’╓мне сальдо зовн╕шньо╖ торг╕вл╕ товарами склало 11,05 млрд. дол. США. Проте значний приток ╕нвестиц╕й та кредитних ресурс╕в за рахунком операц╕й з кап╕талом та ф╕нансових операц╕й компенсував в╕д’╓мне сальдо поточного рахунку.

       В╕дпов╕дно до динам╕ки попиту, враховуючи також п╕двищення продуктивност╕ прац╕, в╕дбулося адекватне зростання пропозиц╕╖. Реальне зростання ВВП за с╕чень-серпень становило 7,1%, прир╕ст обсяг╕в промислового виробництва – 6,3%.

       Серед основних тенденц╕й розвитку економ╕ки сл╕д зазначити наступн╕.

       Впродовж 2008 року для в╕тчизняного промислового комплексу характерним ╓ надзвичайно висок╕ темпи зростання виробництва у видах економ╕чно╖ д╕яльност╕, продукц╕я яких ма╓ ╕нвестиц╕йне спрямування. В першу чергу, це машинобудування та виробництво ╕ншо╖ неметалево╖ м╕нерально╖ продукц╕╖, темпи приросту яких за п╕дсумками с╕чня-серпня становили 26,5% та 14,6% в╕дпов╕дно.

       Високий прир╕ст обсяг╕в продукц╕╖ машинобудування св╕дчить про започаткування прогресивних структурних зрушень у напрям╕ нарощування виробництва товар╕в з високою часткою додано╖ вартост╕. У с╕чн╕-серпн╕ галузь машинобудування забезпечила б╕льше половини загального приросту промисловост╕ (3,5 в╕дсоткових пункти). Зб╕льшення обсяг╕в виробництва машин та устаткування (на 14,3%) ╓ насл╕дком динам╕чного розширення попиту як з боку в╕тчизняних п╕дпри╓мств, так ╕ ╕ноземних, а також п╕двищення конкурентоспроможност╕ в╕тчизняно╖ продукц╕╖ машинобудування. Зростання виробництва у галуз╕ супроводжувалось також сутт╓вим зб╕льшенням виробництва транспортних засоб╕в та устаткування (на 37,4%), зокрема автомоб╕л╕в легкових та автобус╕в (на 34,7% та 37,9% в╕дпов╕дно).

       На особливу увагу в цьому роц╕ заслугову╓ зростання х╕м╕чно╖ та нафтох╕м╕чно╖ промисловост╕. Враховуючи найб╕льшу залежн╕сть дано╖ галуз╕ в╕д ц╕ни ╕мпортованого природного газу, динам╕ка ╖╖ виробництва стала ╕ндикатором здатност╕ нац╕онально╖ економ╕ки адаптуватись до нових ц╕нових параметр╕в. В ц╕лому прир╕ст обсяг╕в виробництва на 3,5% було забезпечено розширенням ╓мност╕ внутр╕шнього ринку та сприятливою зовн╕шньоеконом╕чною кон’юнктурою.

       За п╕дсумками с╕чня-серпня спостер╕галося значне зростання с╕льськогосподарського виробництва (на 21%) в основному за рахунок виробництва продукц╕╖ рослинництва (44,4%), що було забезпечено, в першу чергу, високими показниками урожайност╕ основних с╕льськогосподарських культур внасл╕док сприятливих погодних умов та зростання площ╕ збирання врожаю. Станом на 01.09.2008 досягнуто рекордне значення збору врожаю зернових – 42,9 млн. тонн.

       Високими темпами зростала валова додана варт╕сть у торг╕вл╕ (за с╕чень-серпень на 10,7%), що пов’язано ╕з розширенням споживчого попиту населення (обсяг роздр╕бного товарообороту за с╕чень-липень зб╕льшився на 26,6%, реальн╕ наявн╕ доходи населення за с╕чень-липень зросли на 13,7%) та сукупного попиту в економ╕ц╕ в ц╕лому.

       Розвиток транспорту та зв’язку (зростання валово╖ додано╖ вартост╕ за с╕чень-серпень на 8,3%) в╕дбувався за рахунок зб╕льшення попиту з боку основних галузей-споживач╕в послуг цих вид╕в економ╕чно╖ д╕яльност╕ (металург╕╖, машинобудування, х╕м╕чно╖ промисловост╕ та добувно╖ промисловост╕).

       Отже, у ц╕лому результати розвитку економ╕ки у с╕чн╕-серпн╕ поточного року були позитивними, нав╕ть в умовах високо╖ ╕нфляц╕йно╖ динам╕ки.

       За п╕дсумками с╕чня-серпня споживч╕ ц╕ни зросли на 14,8%. Високий р╕вень ╕нфляц╕╖ був в основному насл╕дком продовження ц╕нових тенденц╕й друго╖ половини 2007 року, а також сформований, головним чином, унасл╕док прискореного зростання ц╕н на продукти харчування – на 21,4%, оск╕льки ╖х питома вага у споживчому кошику становить понад 50%.

       Зважаючи на значн╕ соц╕альн╕ насл╕дки ╕нфляц╕йних процес╕в вони знаходяться п╕д пильною увагою Уряду.

       Ефективне проведення Урядом та Нац╕ональним банком анти╕нфляц╕йних заход╕в сприяло упов╕льненню ╕нфляц╕╖. Так, другий м╕сяць посп╕ль на споживчому ринку спостер╕га╓ться дефляц╕йна тенденц╕я. У серпн╕ ╕ндекс споживчих ц╕н становив 99,9% (проти 99,5% у липн╕, 100,8% у червн╕, 101,3% у травн╕, 103,1% у кв╕тн╕).

       Зокрема, Урядом з початку року було зд╕йснено комплекс стаб╕л╕зац╕йних д╕й на продовольчому ринку:

       - зд╕йснення ╕нтервенц╕йних поставок борошна, м’яса та цукру в рег╕они ╕з запас╕в державного матер╕ального та продовольчого резерв╕в;

       п╕дписання Меморандум╕в з виробниками продовольчих товар╕в та суб’╓ктами торгово╖ мереж╕, що сприяло недопущенню встановлення необ╜рунтовано завищених оптових та роздр╕бних ц╕н на соц╕ально значущ╕ товари продовольчо╖ групи в╕тчизняного виробництва;

       - посилення контролю за дотриманням суб'╓ктами господарювання принцип╕в добросов╕сно╖ конкуренц╕╖ та недопущення антиконкурентних узгоджених д╕й суб'╓кт╕в господарювання та зловживань монопольним становищем, зокрема на ринках соц╕ально-важливих товар╕в та послуг тощо.

       Нац╕ональним банком також було прийнято ряд р╕шень, спрямованих на зменшення монетарно╖ складово╖ ╕нфляц╕╖, л╕кв╕дац╕ю диспропорц╕й у монетарн╕й сфер╕.

       Звичайно, за такий короткий пер╕од повн╕стю зупинити накопичен╕ в попередн╕х пер╕одах негативн╕ процеси в економ╕ц╕ неможливо, оск╕льки вс╕ ринков╕ механ╕зми працюють з певним лагом. Проте, як було зазначено, у травн╕-серпн╕ вже досягнуто позитивно╖ динам╕ки сутт╓вого гальмування ╕нфляц╕йних процес╕в в кра╖н╕, продовження яких дозволить в ц╕лому знизити загальний ╕нфляц╕йний фон в економ╕ц╕ та стаб╕л╕зувати ц╕нову ситуац╕ю.

       Таким чином, економ╕чне зростання у поточному роц╕ ╓ ст╕йким ╕ достатньо високим нав╕ть в умовах формування жорстко╖ конкуренц╕╖ на зовн╕шньому та внутр╕шньому ринках, пост╕йного п╕двищення вартост╕ енергонос╕╖в, ╕ в╕дбува╓ться як на екстенсивн╕й основ╕, так ╕ за рахунок д╕╖ ╕нтенсивних фактор╕в (зростання продуктивност╕ прац╕, кап╕талу). Це да╓ п╕дстави оч╕кувати, що тенденц╕я ст╕йкого економ╕чного зростання буде продовжуватися у середньостроков╕й перспектив╕ на основ╕ зм╕цнення конкурентоспроможност╕ укра╖нсько╖ економ╕ки, що в майбутньому забезпечить п╕двищення добробуту населення до р╕вня розвинених ╓вропейських кра╖н.

    М╕н╕стерство економ╕ки Укра╖ни

    С 1 октября Россия снижает ставку экспортной пошлины на нефть до 372,2 долл./т.

       Правительство России утвердило экспортную пошлину на нефть с 1 октября 2008 г. на уровне - 372,2 долл./т сырой нефти. Соответствующее постановление правительства, подписанное премьер-министром Владимиром Путиным 19 сентября 2008 г., опубликовано сегодня. Ставка пошлины на экспорт из России светлых нефтепродуктов с 1 октября 2008 г. составит 263,1 долл./т, на темные нефтепродукты - 141,7 долл./т.

       Напомним, первоначально, по расчетам Минфина РФ, за двухмесячный период мониторинга, ожидалось, что экспортная пошлина на нефть составит 485,8 долл./т, на светлые нефтепродукты - 339,7 долл./т, темные - 183 долл./т. Однако в связи с падением котировок на мировых и российских фондовых и сырьевых площадках правительство приняло решение рассчитывать пошлины, исходя из анализа цен на нефть за 17 дней.

       Сейчас в РФ действует ставка экспортной пошлины на нефть на уровне 495,9 долл./т., на светлые нефтепродукты 346,4 долл./т, темные - 186,6 долл./т. Данные значения были установлены с 1 августа с.г.

       Отметим, что мировые цены на нефть за последние два с половиной месяца значительно понизились. Если в начале июля цены на "черное золото" достигали 147 долл./барр, а цена корзины ОПЕК составляла 140 долл./барр, то сегодня на мировых биржах нефть торгуется в диапазоне 99-104 долл./барр, а цена корзины опустилась до 91,72 долл./барр.

    РБК-Украина

    Анекдот из Интернет

       Диалог жены и мужа:
    - Дорогой, что ты будешь делать, если я умру?
    - Похороню.
    - А потом?
    - Ну… не знаю. Надеюсь, меня оправдают.

    Афоризм

    Постоянно радовался жизни. Но потом его вылечили.

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное