Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Новости законодательства Украины от LIGA Online


Служба Рассылок Городского Кота


Регистрация для доступа к документам находится здесь: http://www.liga.kiev.ua/register


http://www.liga.kiev.ua




Плодотворная работа Госказначейства в разгар лета


Плодотворная работа Госказначейства в разгар лета

 

Продолжается плодотворная работа Государственного казначейства Украины по подготовке документов, регламентирующих переход бюджетных учреждений на систему новых стандартов бухгалтерского учета.

Только за последний месяц увидели свет:

Инструкция о корреспонденции субсчетов бухгалтерского учета для отражения основных хозяйственных операций бюджетных учреждений, утвержденная приказом N 61 от 10 июля 2000 г.;

новая редакция Инструкции о порядке составления в 2000 году месячных отчетов и квартального отчета учреждениями и организациями, основная деятельность которых осуществляется за счет средств государственного и/или местных бюджетов, утвержденная приказом N 62 от 10 июля 2000 г.;

Инструкция по учету основных средств и других необоротных активов бюджетных учреждений, утвержденная приказом N 64 от 17 июля 2000 г.

Инструкция о корреспонденции субсчетов бухгалтерского учета для отражения основных хозяйственных операций бюджетных учреждений разработана с целью обеспечения единства отражения однородных по содержанию хозяйственных операций на соответствующих синтетических субсчетах бухгалтерского учета с применением требований нового Плана счетов.

Поскольку первый год введения нового Плана счетов бухгалтерского учета бюджетных учреждений считается переходным и требует освоения специалистами принципов "нового" бухгалтерского учета, а также создания нового программного обеспечения, в План счетов бухгалтерского учета бюджетных учреждений приказом N 67 от 27 июля 2000 г. уже сегодня вносятся некоторые изменения и дополнения.

Изменены наименования некоторых субсчетов Плана счетов, что конкретизирует их назначение. Так, например, субсчет 215 "Другие материалы" класса 2 теперь называется "Другие производственные запасы", во всех счетах понятие "внебюджетные средства" заменено понятием "собственные средства".

Наряду с изменениями названий субсчетов введены новые субсчета - класс "Необоротные активы" дополнен новым субсчетом 119 "Необоротные материальные активы специального назначения", а класс 7 дополнен новым синтетическим счетом 74 "Другие доходы" и, естественно, новым субсчетом 714 "Другие доходы бюджетных учреждений".

Вероятно, упомянутые изменения не станут последними в этом сложном переходном 2000 году.

Следует также отметить, что Инструкция о корреспонденции субсчетов разработана с учетом изменений к Плану счетов.

 

Дата подготовки 28.08.2000




Для чего нужна минимальная зарплата и можно ли платить меньше 118 грн.


Для чого потр╕бна м╕н╕мальна зарплата ╕ чи можна виплачувати меньше 118 грн.

  

Юрист Серг╕й Теньков зверта╓ увагу на деяк╕ складност╕ й суперечливост╕ у Закон╕ Укра╖ни "Про встановлення розм╕ру м╕н╕мально╖ зароб╕тно╖ плати на 2000 р╕к" (дал╕ - Закон при м╕н╕мальну зарплату). 

Наводячи визначеня терм╕ну "м╕н╕мальна зарплата" (ст. 3 Закону Укра╖ни "Про оплату прац╕"), загального поняття норм прац╕ (ст. 85 Кодексу закон╕в про працю Укра╖ни (дал╕ - КЗпП), а також норм вироб╕тку, часу, обслуговування ╕ чисельност╕ (п. 1.3 Рекомендац╕й з нормування прац╕ у галузях народного господарства), а! ! втор доводить, що м╕н╕мальну зарплату не можна розум╕ти спрощено - "сума, менше яко╖ не можна платити". Прац╕внику, на його думку, можна виплатити ╕ менше м╕н╕мально╖ зарплати, наприклад, якщо в╕н не виготовив встановлену к╕льк╕сть продукц╕╖ (зг╕дно з трудовим договором, контрактом). 

Автор наголошу╓, що законодавством встановлено певн╕ системи оплати прац╕ - погодинна, в╕дрядна та ╕н. (ст. 96 та ч. 1 ст. 97 КЗпП). Ц╕ системи оплати прац╕ ╓ обов'язковими для п╕дпри╓мств ус╕х форм власност╕, однак п╕дпри╓мства мають право в╕льного вибору будь-яко╖ з╕ встановлених систем (п. 4 ст. 19 Закону Укра╖ни "Про п╕дпри╓мства в Укра╖н╕"). Виб╕р конкретно╖ системи оплати прац╕ повинен бути зак! ! р╕пленим перш за все у колективному та ╕ндив╕дуальному трудовому договорах (ст. 13, ст. 21 та ст. 97 КЗпП).

С. Теньков нагаду╓, що зараз в основу тарифно╖ с╕тки (схеми посадових оклад╕в) закладаються нормативи, встановлен╕ генеральною, галузевою угодою (ч. 3 ст. 96 КЗпП), а м╕н╕мальна тарифна ставка може бути б╕льшою або меншою м╕н╕мально╖ зарплати ╕ м╕ж ними нема╓ залежност╕. "Таким чином, зм╕ни м╕н╕мально╖ зарплати б╕льше не мають прямого впливу на зарплату б╕льшост╕ прац╕вник╕в конкретних п╕дпри╓мств ╕ нема╓ необх╕дност╕ проводити обов'язковий перерахунок (кр╕м тих прац╕вник╕в, праця яких о! ! плачу╓ться в межах м╕н╕мально╖ зарплати). Кр╕м того, сл╕д нагадати, що зг╕дно з╕ ст. 14 Закону Укра╖ни "Про оплату прац╕" при важкому ф╕нансовому становищ╕ п╕дпри╓мства можна зменшувати розм╕ри тарифних ставок (а значить, ╕ посадових оклад╕в) на строк до 6 м╕сяц╕в." 

З огляду на це автор стверджу╓, що зб╕льшення м╕н╕мально╖ зарплати тепер реально стосу╓ться прац╕вник╕в, як╕ отримували зарплату у межах такого м╕н╕мума (при виконанн╕ м╕сячно╖, погодинно╖ норми прац╕). "У ст. 3 Закону про м╕н╕мальну зарплату передбачено обов'язкову доплату таким прац╕вникам до нових розм╕р╕в, тобто до 118 грн. Так╕ доплати повинн╕ проводитися за рахунок фонду оплати прац╕." 

"Кр╕м вищевикладеного, сл╕д взяти до уваги ╕ конкретизац╕ю вид╕в доплат ╕ деяких вид╕в прем╕й, як╕ не включаються до м╕н╕мально╖ зарплати (ст. 3 Закону про м╕н╕мальну зарплату). На практиц╕ под╕бне означа╓, що перел╕чен╕ тут виплати можуть т╕льки додаватися до м╕н╕мально╖ зарплати в╕дпов╕дного прац╕вника, зб╕льшуючи таким чином загальну суму виплат. Ран╕ше цей перел╕к не був конкретизований." 

 

"Все про бухгалтерський обл╕к", 18 серпня 2000 р., N 76 (501), с. 30 
 

До в╕дома

Зг╕дно ╕з сп╕льним листом М╕нпрац╕ та М╕нф╕ну в╕д 05.07.2000 р. N 18-2515 та N 041-1-10/4-400 розм╕р м╕н╕мально╖ зароб╕тно╖ плати 90 грн. застосову╓ться з 22 червня 2000 року по 30 червня включно. З 1 липня 2000 року розм╕р м╕н╕мально╖ зароб╕тно╖ плати вже дор╕вню╓ 118 грн.

Дата п╕дготовки 21.08.2000
╤АЦ "Л╤ГА"


Налоговый учет товаров, ввезенных из оффшорных зон


П╕дпри╓мство придбало товари у нерезидента, розташованого в офшорн╕й зон╕, у другому квартал╕ 2000 року, але не реал╕зувало ╖х у цьому квартал╕. Чи п╕длягають коригуванню залишки нереал╕зованих товар╕в зг╕дно з вимогами пункту 5.9 Закону Укра╖ни "Про оподаткування прибутку п╕дпри╓мств"? Якщо так, то за якою варт╕стю - 100 в╕дсотк╕в чи 85? 

 

Головний державний податковий ╕нспектор ДПА у м. Ки╓в╕ Алла Л╕щименко зазнача╓, що зг╕дно з п. 4.4 Порядку складання декларац╕╖ про прибуток п╕дпри╓мства витрати, зазначен╕ у запитанн╕, включаються до складу валових витрат п╕дпри╓мства у сум╕, що дор╕вню╓ 85 % в╕д оплачено╖ вартост╕, ╕ в╕дображаються у рядку 2 додатка "Ж" до декларац╕╖. У такому раз╕! ! п╕дпри╓мство як платник податку веде окремий обл╕к приросту або убутку балансово╖ вартост╕ таких матер╕альних ц╕нностей та в╕добража╓ суми перевищення у рядках 4 додатка "Ж" та 33.1 додатка "Л" до декларац╕╖. 

"Враховуючи те, що балансова варт╕сть товар╕в, придбаних в офшорних зонах, в╕добража╓ться в податковому обл╕ку (у рядку 2 додатка "Ж") в сум╕, що дор╕вню╓ 85 % в╕д оплачено╖ вартост╕ таких матер╕альних ц╕нностей, суми приросту (убутку) балансово╖ вартост╕ таких товар╕в проводяться також виходячи ╕з 85 % ╖х вартост╕.

 

"Налоговый, банковский, таможенный КОНСУЛЬТАНТ", 15 августа 2000 г., N 33 (252), с. 13

Дата подготовки 18.08.2000
ИАЦ "ЛИГА"

 







http://subscribe.ru/
E-mail: ask@subscribe.ru

В избранное