Вакансия компании: Консалтинговая компания СтройПроектДопуск, ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 50 000
руб.
Обязанности:
· Активный поиск и привлечение клиентов;
· Ведение телефонных переговоров, продвижение и продажа мероприятий компании, информационная поддержка, консультации по продукту (конференции и очное обучение);
· Подготовка и проведение презентаций для потенциальных клиентов;
· Проведение маркетинговых исследований, анализ рынка;
· Отчетность.
Требования:
· Мужчина/женщина, 20-40 лет;
· Образование Высшее;
· Опыт активных продаж от 1 года (желательно в сфере b2b, или консалтинг);
· Опыт продаж образовательных услуг приветствуется;
· Активная деловая позиция, высокий уровень работоспособности и ответственности, настроенность на результат.
Условия:
Работа в офисе без разъездов хорошем офисе в центре города
· Возможность зарабатывать от 60 000 руб. (оклад + %).
· Исп. срок - 3 мес., может быть сокращен досрочно в индивидуальном порядке при достижении высоких показателей в продажах.
· Обучение на первом этапе
· Перспективы карьерного и профессионального роста
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Societe Generale Insurance is looking for the Business Analyst:
Key Tasks:
Initiation of the projects focused on increasing effectiveness of business processes in the company (defining context, project scope, business needs)
Project realization (describes processes “as is” and “to be”, define business rules and requirements for IT solutions)
Create change requests for system development
Validates functional and technical specifications
Ensures the follow-up of the IT developments
Design processes for newly build functions/services
Designs operational procedures and user guides
Creating test-plans, testing delivered solutions, organizes and schedules user tests (proposes and sets-up user test cases)
Controls the compliance of releases with business requirements, performance & security parameters and finally controls the non regression with the existent business processes
Ensures the training to end-users of the application tools
Supports end-users in drawing-up change requests and monitors their implementation
Participates to the creation/updating of the process mapping of the company
Execute project management: creates Project Plan, carry out project management
Education and Skills requirements :
Higher education (technical or economic)
One and plus years experience in business analysis or consulting (international insurance or consulting companies preferred)
Experience in implementing processes under processes effectiveness increase
Upper Intermediate level English
PC experience user MS Office, Word, Excel, MS Visio, MS Project
Required competences and Personal skills:
Team player
Result oriented
Ability to demonstrate strong wish to achieve effective results
Personal skills:
Good communication skills
Good planning and organizational skills
Problem-solving skills with ability to generate ideas and solutions
Assertiveness
Positive thinking
SG Insurance offers competitive salary, good social package, voluntary medical insurance, training and courses