Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Вступившие в силу документы в пятницу 17 Октября 2014 г.


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 17/10/2014
Вступившие в силу документы в пятницу 17 Октября 2014 г.

1.№ 808/2014 от 14-10-2014 Укази Президента
Про Нац╕ональну раду з питань антикорупц╕йно╖ пол╕тики
"УК" № 191 от 16-10-2014
Действует с 17-10-2014

2.№ 526 от 01-10-2014 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
Про внесення зм╕ни у додаток до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 13 серпня 2014 р. N 408
"УК" № 191 от 16-10-2014
Действует с 17-10-2014


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.10.2014 по 17.10.2014

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ30
Документ МЗЕЗ15
Документ митниц╕1
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖1
Закони Укра╖ни35
Кодекс1
Листи ДМСУ23
Накази ДМСУ3
Постанова Верховно╖ Ради1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни16
Распорядження2
Укази Президента1
ВСЕГО:129


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у...

Количество просмотров: 98 (за период c 00:00 по 18:01 17/10/14), всего просмотров: 1093
Наказ вiд 20.09.2012 № 1011М╕нф╕н
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Алкоголь, предназначенный для продажи в Крыму, маркируется согласно условиям соответствующего соглашения на экспорт

   ГФС в системе «З╤Р» (подкатегория 116.10) разъяснила вопрос маркировки алкогольной продукции, которая вывозится в СЭЗ «Крым».

   Таким образом, специалисты ГФС отметили, что не подлежат обложению акцизным налогом операции по вывозу (экспорту) подакцизных товаров (продукции) налогоплательщиком за пределы таможенной территории Украины (п. 213.2 НКУ).

   Товары (продукция) считаются вывезенными (экспортированными) налогоплательщиком за пределы таможенной территории Украины, если их вывоз (экспорт) засвидетельствован должным образом оформленной таможенной декларацией, в том числе, если отгрузка произошла в отчетном периоде, а вывоз (экспорт) — в следующем отчетном периоде и на дату предоставления декларации по акцизному налогу за отчетный месяц имеется данная таможенная декларация (пп. 213.2.1 НКУ).

   Однако поставка товаров, имеющих таможенный статус украинских товаров, с другой территории Украины на территорию СЭЗ «Крым» приравнивается к таможенному режиму экспорта, в том числе для целей тарифного и нетарифного регулирования (ч. 5 п. 12.4 Р. ╤╤ Закона Украины от 12.08.2014 г. № 1636 -VII). Следовательно, продукция, предназначенная для экспорта, маркируется согласно условиям соответствующего соглашения на экспорт (ст. 11 Закона Украины от 19.12.1995 г. № 481/95-ВР).

Интерактивная бухгалтерия

СЛОВАЧЧИНА РАТИФ╤КУВАЛА УГОДУ ПРО АСОЦ╤АЦ╤Ю М╤Ж УКРА╥НОЮ ТА ╢С

   Угоду вже ратиф╕кували 6 ╕з 28 кра╖н-член╕в ╢С

   Президент Словаччини Андрей К╕ска поставив сьогодн╕ св╕й п╕дпис п╕д законом про ратиф╕кац╕ю його кра╖ною Угоди про асоц╕ац╕ю Укра╖ни ╕ ╢вропейського Союзу.

   Таким чином Словаччина входить до низки перших кра╖н – член╕в ╢С, як╕ ратиф╕кували цю угоду. ╥й залиша╓ться т╕льки передати документ про ратиф╕кац╕ю на збер╕гання до генерального секретар╕ату Ради ╢С, що трива╓ дек╕лька дн╕в.

   Водночас президент Словаччини п╕дписав ╕ ратиф╕кац╕╖ угод про асоц╕ац╕ю ╢С ╕з Молдовою та Груз╕╓ю.

   Як пов╕домля╓ канцеляр╕я словацького президента, Андрей К╕ска назвав нин╕шню под╕ю "╕сторичною межею, яка допоможе цим кра╖нам розпочати важлив╕ пол╕тичн╕ й економ╕чн╕ реформи, щоб наблизитися до стандарт╕в ╢вропейського Союзу".

   В╕н також зазначив, що Словаччина буде ╕ надал╕ надавати допомогу Укра╖н╕, Груз╕╖ й Молдов╕.

   На цей час процедуру ратиф╕кац╕╖ Угоди про асоц╕ац╕ю Укра╖ни ╕ ╢вросоюзу повн╕стю завершили з 28 кра╖н-член╕в ╢С Румун╕я, Литва, Латв╕я, Мальта ╕ Болгар╕я. Також ратиф╕кац╕ю завершила сама Укра╖на. Кр╕м того, ратиф╕кац╕ю угоди п╕дтримав ╢вропейський парламент.

   Угода формально набуде чинност╕ п╕сля того, як ратиф╕кац╕йн╕ процедури завершать ус╕ кра╖ни, що може тривати й к╕лька рок╕в. Нараз╕ з 1 листопада, ще до завершення ратиф╕кац╕йного процесу, почнеться ╖╖ тимчасове застосування. При цьому тимчасове застосування частини угоди, що стосу╓ться зони в╕льно╖ торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною ╕ ╢С, в╕дкладене до початку 2015 року – протягом цього часу, однак, ╕з боку ╢вросоюзу для Укра╖ни односторонньо д╕ятимуть преференц╕╖, передбачен╕ угодою.

TBi

Общий товарооборот Одесской таможни за 9 месяцев составил 12,3 миллиардов долларов США

   За 9 месяцев 2014 года общий товарооборот Одесской таможни ГФС составил 12,3 миллиардов долларов США, сообщает ГУ ГФС в Одесской области.

   Это на 800 миллионов долларов превышает показатель 8 месяцев текущего года. Торговый баланс имеет положительное сальдо в сумме 7,1 миллиардов долларов США.

   Экспортный товарооборот за январь-сентябрь текущего года вырос на 20% по сравнению с аналогичным периодом 2013 года и составил 9,7 миллиардов долларов США. Как следствие, на 17% увеличилось общее количество деклараций, оформленных в режиме экспорта.

   В структуре импорта 22% составляют машины, оборудование, транспорт, 20% — продовольственные товары, 20% — топливо и 11% — древесина.
Основными странами-импортерами являются Китай (22%), Австрия (10%) и США (9%).

   В структуре экспорта 60% приходится на продовольственные товары, 20% — на металлы и изделия из них, 7% — на минеральную продукцию, по 5% — на топливо и продукцию химической промышленности.

   В тройку лидеров стран — экспортеров входят Индия (8%), Египет (7%) и Турция (7%).

http://www.odessapost.com/

Житомирською митницею М╕ндоход╕в з╕брано до державного бюджету б╕льше 8,6 млрд. грн.

   З початку 2014 року Житомирською митницею М╕ндоход╕в з╕брано до державного бюджету Укра╖ни б╕льше 8 м╕льярд╕в 619 м╕льйон╕в гривень.

   У пор╕внянн╕ з аналог╕чним пер╕одом минулого року сума перерахувань до бюджету зросла б╕льш, як на 4,5 млрд. гривень, або майже вдв╕ч╕.

   Загалом митницею за вересень 2014 року перераховано до державного бюджету понад 1 млрд. грн., в тому числ╕: мита – 10,7 млн. грн, акцизного податку – 337,5 млн. грн., ПДВ – 732,9 млн. грн., ╓диного збору – 0,7 млн. грн., плати за митне оформлення – 0,05 млн. грн., еколог╕чного податку – 6,4 млн. грн.

Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

Как подтвердить таможенные льготы при ввозе ОС и МБП из Крыма

   ГФСУ ответила на вопрос, при каких условиях освобождаются от обложения таможенными платежами основные средства, малоценные и быстроизнашивающиеся предметы, принадлежащие юридическим лицам, которые переносят место своей деятельности с временно оккупированной территории на другую территорию Украины.

   Для подтверждения льгот по уплате таможенных платежей при ввозе с временно оккупированной территории на другую территорию Украины ОС и МБП, юридическим лицам необходимо предоставить контролирующим органам:

   - соответствующие документы (первичные бухгалтерские документы), подтверждающие факт нахождения на балансе предприятия ОС и МБП по состоянию на 1 января 2014 года в свободном обращении на территории Украины;

   - подтвердить факт госрегистрации юрлица на территории АР Крым до начала временной оккупации (такими документами являются выписка, извлечение, справка из Единого государственного реестра, которая выдается государственным регистратором).

   С таким разъяснением ГФСУ можно ознакомиться в системах Л╤ГА:ЗАКОН.

   Напомним, юрлица - резиденты Украины, которые меняют свое местонахождение с временно оккупированной территории на другую территорию Украины, не уплачивают, в частности, таможенные платежи за основные средства и малоценные и быстроизнашивающиеся предметы, которые вывозятся ими для последующего использования в хозяйственной деятельности. При этом такие ОС должны находиться на балансе предприятия по состоянию на 1 января 2014 года в свободном обращении на территории Украины.

   Соответствующая норма предусмотрена Законом от 12.08.2014 г. № 1636-VII, который вступил в силу 27 сентября.

www.ligazakon.ua

Митне законодавство найчаст╕ше порушують п╕д час перем╕щення продовольчих товар╕в

   За порушення митних правил у с╕чн╕-вересн╕ поточного року митницями ДФС Укра╖ни порушено понад 11,3 тис. справ на загальну суму понад 444,78 млн. грн. З них у 6,3 тис. справах тимчасово вилучено предмети правопорушень на 289,16 млн. гривень.

   Як ╕ ран╕ше, митн╕ правила част╕ше всього порушують п╕д час перем╕щення продовольчих товар╕в. За 9 м╕сяц╕в 2014 року заф╕ксовано майже 3 тис. таких випадк╕в на суму понад 41,7 млн. грн. Щодо перем╕щення промислових товар╕в, то таких випадк╕в дещо менше – 2,3 тис. на загальну суму понад 149,49 млн. грн.

   За цей пер╕од також встановлено 419 випадк╕в перем╕щення з порушенням митних правил валюти на загальну суму 63,8 млн. грн. та 170 випадк╕в перем╕щення транспортних засоб╕в на понад 26,47 млн. гривень.

   Так, наприклад, у вересн╕ п╕д час проведення митного контролю сп╕вроб╕тники Ки╖всько╖ митниц╕ ДФС серед особистих речей ╕ноземця, який прилет╕в до Укра╖ни з Л╕вану, виявили 30000 ╓вро. При цьому ╕ноземець обрав зону спрощеного митного контролю та не задекларував кошти, що перевозилися.

   За цим фактом складено протокол про порушення митних правил, а перем╕щуван╕ понад встановлену норму 20000 ╓вро тимчасово вилучено.

Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

Засв╕дчення форс-мажорних обставин

 

Засв╕дчення форс-мажорних обставин

НАЙМЕНУВАННЯ ПОСЛУГИ
ВИКОНАВЕЦЬ
  • Засв╕дчення форс-мажорних обставин (обставин непереборно╖ сили) в╕дпов╕дно до умов зовн╕шньоторговельних угод та м╕жнародних договор╕в Укра╖ни, норм законодавства, в╕домчих нормативних акт╕в, а також умов договор╕в, контракт╕в, типових договор╕в, угод тощо м╕ж резидентами, в яких безпосередньо передбачено в╕днесення тако╖ функц╕╖ до компетенц╕╖ ТПП Укра╖ни.
  • Засв╕дчення форс-мажорних обставин (обставин непереборно╖ сили) в╕дпов╕дно до умов договор╕в, контракт╕в, типових договор╕в, угод тощо м╕ж резидентами, норм законодавства, в╕домчих нормативних акт╕в, орган╕в м╕сцевого самоврядування, в яких безпосередньо передбачено в╕днесення тако╖ функц╕╖ до компетенц╕╖ рег╕ональних торгово-промислових палат/ в╕дпов╕дно╖ рег╕онально╖ ТПП.
     
  • Надання ╕нформац╕йно-консультац╕йних послуг, сприяння зац╕кавленим особам у п╕дготовц╕ заявок ╕ формуванн╕ необх╕дного пакету документ╕в, з подальшою передачею цих заявок та документ╕в на розгляд Торгово-промислово╖ палати Укра╖ни (з питань, як╕ в╕днесен╕ до компетенц╕╖ Торгово-промислово╖ палати Укра╖ни).
Уповноважен╕ особи рег╕ональних ТПП

Документи для завантаження:

  1. Регламент засв╕дчення Торгово-промисловою палатою Укра╖ни та рег╕ональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборно╖ сили)
  2. Тарифи на послуги з засв╕дчення форс-мажорних обставин
  3. Проформи заяв про засв╕дчення форс-мажорних обставин (обставин непереборно╖ сили)
  4. Публ╕кац╕я в журнал╕ ТПП Укра╖ни «Д╕ловий в╕сник» про засв╕дчення форс-мажорних обставин.


Торгово-промислова палата Укра╖ни

Для бесплатного получения «форс-мажорного» сертификата малому бизнесу необходимо собрать пакет документов

      Торгово-промышленная палата на официальном сайте сообщила, какие документы, подтверждающие статус субъекта малого предпринимательства, необходимо предоставить вместе с заявлением для получения сертификата о форс-мажорных обстоятельствах:

      1) надлежащим образом заверенную копию отчета о финансовых результатах и о совокупном доходе за предыдущий отчетный период (календарный год) (форма № 1-м и 2-м);

      2) надлежащим образом заверенную копию отчета по труду за предыдущий отчетный период (календарный год) или приложение Д4 к Отчету по ЕСВ и/или другие подтверждающие этот факт документы;

      3) документ, подтверждающий полномочия лица на получение сертификата и право подписания акта оказания услуги (оригинал доверенности, надлежащим образом заверенную копию приказа и т. п.).

      К субъектам малого предпринимательства, согласно Гражданскому кодексу, относятся физлица-предприниматели и юрлица, у которых среднее количество работников за отчетный период (календарный год) не превышает 50 человек и годовой доход от любой деятельности не превышает сумму, эквивалентную 10 миллионам евро, определенную по среднегодовому курсу НБУ.

      Напомним, 15 октября вступили в силу изменения в Закон о ТПП, согласно которым, в частности, субъекты малого предпринимательства получают сертификат, подтверждающий наступление форс-мажорных обстоятельств, бесплатно.

   http://www.ucci.org.ua/ua/fmconfirm.html

www.ligazakon.ua

Ф╕ктивн╕ документи для «розмитнення на колесах»…

   У Ки╓в╕ оперативниками ДФС л╕кв╕довано «центр ЗЕД-аутсорс╕нга», в якому п╕дроблен╕ документи виготовлялись у припаркованому автомоб╕л╕

   Про це нещодавно пов╕домив виконуючий обов’язки начальника оперативного управл╕ння ГУ М╕ндоход╕в у м. Ки╓в╕ ╢вген╕й Айдемський.

   За його словами, група з к╕лькох ос╕б вир╕шила заробляти шляхом надання ╕ншим суб’╓ктам господарювання послуг з розмитнення ╕мпортних товар╕в за «наднизькими» розц╕нками.

   З ц╕╓ю метою вони заре╓стрували на територ╕╖ Укра╖ни та за ╖╖ межами дек╕лька п╕дпри╓мств, через як╕ ╕ зд╕йснювали ввезення товар╕в за п╕дробленими документами ╕з значним заниженням ╖х митно╖ вартост╕, ╕, в╕дпов╕дно, ухиляючись в╕д сплати до бюджету мита та ПДВ.

   Згодом товари за гот╕вку передавались замовникам, а сформований податковий кредит з ПДВ переводився на ф╕рми з ознаками ф╕ктивност╕ з метою використання у т╕ньових схемах.

   П╕д час обшук╕в, як╕ проводились зг╕дно в╕дпов╕дних р╕шень суду в рамках крим╕нального провадження за фактом п╕дробки оф╕ц╕йних документ╕в оперативниками сп╕льно з прац╕вниками прокуратури м╕ста Ки╓ва було виявлено та вилучено печатки та штампи низки державних орган╕в, що використовувались для фальсиф╕кац╕╖ митних документ╕в, а також печатки ряду ╕ноземних компан╕й, в╕д ╕мен╕ яких на територ╕ю Укра╖ни поставлялись р╕зноман╕тн╕ високол╕кв╕дн╕ товари – кв╕ти, консерви, мебл╕ та ╕нш╕. Ц╕кава деталь – щоб покращити «обслуговування» кл╕╓нт╕в, документи на вантаж виготовлялись прямо в одному з позашляховик╕в, який був у розпорядженн╕ зловмисник╕в – в ньому були обладнан╕ джерела живлення 220V, встановлен╕ комп’ютер, кольоровий принтер та коп╕ювальна техн╕ка.

   За попередн╕ми обережними оц╕нками, внасл╕док таких протиправних д╕й бюджет держави протягом останн╕х двох рок╕в недоотримав б╕льше 10 м╕льйон╕в гривень податк╕в.

http://kyiv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/168364.html

Житомирськ╕ митники склали 299 протокол╕в про порушення митних правил на суму 4,7 млн. грн.

   У с╕чн╕-вересн╕ поточного року житомирськ╕ митники виявили 16 протиправних д╕янь, в╕дпов╕дальн╕сть за як╕ передбачена ст. 201, 263, 305, 309 Крим╕нального Кодексу Укра╖ни (попереджено незаконн╕ перем╕щення через митний кордон Укра╖ни збро╖, у т. ч. вогнепально╖, наркотичних засоб╕в, психотропних речовин та прекурсор╕в). Про це пов╕домля╓ начальник Житомирсько╖ митниц╕ ДФС Серг╕й Гринчук.

   Найб╕льш поширеними порушеннями митних правил ╓ перем╕щення товар╕в через митний кордон Укра╖ни з приховуванням в╕д митного контролю та недекларування товар╕в. Загалом з початку року порушено 299 справ про порушення митних правил на суму 4,7 млн. грн.

   У результат╕ д╕й прац╕вник╕в митниц╕ протягом 2014 року не допущено 19 факт╕в незаконного перем╕щення наркотичних засоб╕в, психотропних речовин та прекурсор╕в.

   З незаконного об╕гу вилучено майже 5 кг. психотропних та наркотичних речовин.

   За результатами розгляду судом справ прийнято 143 р╕шення про застосування конф╕скац╕╖ предмет╕в правопорушення на суму 3,1 млн. грн. та накладення на правопорушник╕в штраф╕в на суму 3 млн. грн.

   Розглянуто 122 справи про порушення митних правил, на правопорушник╕в накладен╕ штрафи на загальну суму 747,8 тис. грн. Кр╕м цього, укладено одну мирову угоду за зверненням особи, яка вчинила порушення митних правил та звернулася ╕з заявою до митниц╕ з проханням про припинення справи про порушення митних правил шляхом компром╕су.

Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

На Запор╕жж╕ в електронному вигляд╕ оформлено 99,6% митних декларац╕й

   - Саме ст╕льки митних декларац╕й було оформлено Запор╕зькою митницею М╕ндоход╕в в електронному вигляд╕ за минулий м╕сяць поточного року. Всього з початку року фах╕вц╕ митниц╕ оформили 47,5 тисяч митних декларац╕й, 99 в╕дсотк╕в з них – в електронному вигляд╕. Серед загально╖ к╕лькост╕ декларац╕й б╕льш╕сть складають експортн╕ – 29,6 тисяч╕. ╤мпортних декларац╕й в електронному вигляд╕ оформлено 17,1 тис. шт., транзитних – 170 шт. За аналог╕чний пер╕од минулого року митн╕ декларац╕╖ в електронному вигляд╕ становили лише 89 в╕дсотк╕в в╕д усього обсягу, - зазначив в.о. начальника Запор╕зько╖ митниц╕ М╕ндоход╕в Олекс╕й Мужев.

   Розвиток системи електронного декларування товар╕в у Запор╕зькому рег╕он╕ ма╓ позитивн╕ тенденц╕╖. Пор╕вняно з аналог╕чним пер╕одом 2013 року цей показник зр╕с на 10 в╕дсотк╕в. При цьому середн╕й час митного оформлення одн╕╓╖ митно╖ декларац╕╖ при експорт╕ становить 49 хвилин, а при ╕мпорт╕ – 1 годину 30 хвилин.

   За рахунок вза╓мод╕╖ з ╕ншими органами державно╖ влади сфера використання електронних декларац╕й розширю╓ться, що робить процедуру електронного декларування приваблив╕шою для суб’╓кт╕в господарювання.

   На п╕дстав╕ оформлених митних декларац╕й сьогодн╕ стало можливим зд╕йснення державно╖ ре╓страц╕╖ транспортних засоб╕в, проведення операц╕й зняття експортно-╕мпортних операц╕й з валютного контролю, продажу ╕ноземно╖ валюти для проведення п╕дпри╓мствами розрахунк╕в щодо зовн╕шньоеконом╕чних операц╕й з товарами, п╕дтвердження фактичного вивезення товар╕в за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни.

   Митна декларац╕я та ╕нш╕ документи, подання яких органам ДФС Укра╖ни передбачено Митним кодексом, оформлен╕ на паперовому нос╕╖ та у вигляд╕ електронних документ╕в, мають однакову юридичну силу.

Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

Чопская таможня получила нового руководителя - Вадима Симчеру

   Приказом от 14 октября 2014 года исполнение обязанностей начальника Чопской таможни было возложено на Симчеру Вадима Васильевича...

   Об этом сообщили в информационно-коммуникационном отделе Главного управления Миндоходов в Закарпатской области.

   Справка UA-Reporter.com

      Вадим Васильевич Симчера

      Специальное звание Инспектор налоговой и таможенной дела 1 ранга, 11 ранг государственного служащего.

      Родился 30 июня 1980 года в г. Ужгород, Закарпатская область.

      В 2002 году окончил Ужгородский национальный университет, специальность - правоведение, квалификация - юрист.

      За период работы в таможенных органах неоднократно был поощрен:

      Благодарность от имени начальника Чопской таможни (приказ Чопской таможни от 23.06.2005 № 363-к); Почетная грамота Чопской таможни (приказ Чопской таможни от 22.08.2006 № 446-к); Почетная грамота Чопской таможни (приказ Чопской таможни от 22.12.2006 № 643-к); Благодарность от имени начальника Чопской таможни (приказ Чопской таможни от 23.04.2007 № 164-к); Благодарность от имени начальника Чопской таможни (приказ Чопской таможни от 04.06.2007 № 256-к); досрочное звание (приказ Гостаможслужбы Украины от 17.08.2007 № 826-к).

      С января 2004 года начал работать в таможенной службе на должности инспектора грузового отдела таможенного поста «Чоп-железнодорожный» Чопской таможни.

      С января 2006 года - старший инспектор отдела таможенного оформления № 2 таможенного поста «Чоп-железнодорожный».

      С марта 2007 года - старший инспектор отдела таможенного оформления 4 таможенного поста «Тиса» Чопской таможни.

      С апреля 2008 года - главный инспектор сектора таможенного оформления 1 отдела таможенного оформления 4 таможенного поста «Тиса» Чопской таможни.

      С сентября 2008 года - главный инспектор отдела таможенного оформления 8 таможенного поста «Тиса» Чопской таможни.

      С марта 2010 года - главный инспектор отдела таможенного оформления 6 таможенного поста «Тиса» Чопской таможни.

      С мая 2010 года - главный инспектор отдела таможенного оформления № 3 таможенного поста «Тиса» Чопской таможни.

      С июня 2010 года - главный инспектор сектора таможенного оформления № 2 отдела таможенного оформления № 1 таможенного поста «Тиса» Чопской таможни.

      С сентября 2010 года - главный инспектор сектора по вопросам предотвращения коррупции отдела кадрового обеспечения и по вопросам предотвращения коррупции Чопской таможни.

      С февраля 2011 года - главный инспектор отдела кадрового обеспечения и по вопросам предотвращения коррупции Чопской таможни.

      С марта 2011 года - заместитель начальника отдела кадрового обеспечения и по вопросам предотвращения коррупции Чопской таможни.

      С сентября 2011 года - заместитель начальника отдела кадровой работы Чопской таможни.

      С ноября 2011 года - начальник отдела кадровой работы Чопской таможни.

      С мая 2013 года - начальник отдела персонала Чопской таможни.

      С ноября 2013 года - главный государственный инспектор отдела организации таможенного контроля Чопской таможни.

      С августа 2014 года - начальник отдела персонала Чопской таможни.

      Приказом от 14 октября 2014 назначен на должность и.о. начальника Чопской таможни.

      .


UA-Reporter.com

Анекдот из Интернет

Третьеклассник Вова Сидоров набрал в поисковике слово "клубничка" и в корне поменял своё представление о ягодах.

Афоризм

Если проблему можно решить за деньги, это не проблема, это расходы

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное