Дополнительные услуги, связанные с перевозкой грузов транзитом, освобождаются от обложения НДС
Соответствующие разъяснения предоставила ГНС.
ГНС письмом от 19.06.2012 г. № 10330/6/15-34-15-26 предоставила разъяснения относительно обложения НДС услуг, связанных с транзитной перевозкой грузов.
Так, в письме обращается внимание на то, что в соответствии с п. 197.8 ст. 197
Налогового кодекса освобождаются от обложения НДС операции по поставке услуг относительно перевозки (перемещения) пассажиров и грузов транзитом через таможенную территорию Украины, а также предоставление услуг, связанных с такой перевозкой (перемещением).
ГНС отмечает, что дополнительные услуги, связанные с перевозкой грузов транзитом,
которые взимаются по отдельным внутренним документам (накопительные карты, сведения платы за представление, забор вагонов и маневровую работу, сведения платы за пользование вагонами) освобождаются от обложения НДС, если эти услуги относятся к транзитным по номерам вагонов, что подтверждено копиями накладных.
В свою очередь, с
учетом положений норм налогового законодательства, ГНС разъяснила, что операции по поставке услуг, связанных с перевозкой (перемещением) пассажиров и грузов транзитом через таможенную территорию Украины, как до 01.01.2011 г. (до вступления в силу Налогового кодекса), так и после указанной даты, освобождаются от НДС.
Кудрин рассказал, как бы он решал проблемы экономики Украины
Бывший министр финансов РФ советует ограничить темпы роста зарплат.
Бывший министр финансов России, известный экономист Алексей Кудрин очертил пять шагов, которые, по его мнению, необходимы для решения проблем экономики Украины. Об этом пишет Forbes.ua.
Среди них - ограничение темпов роста зарплат. "Если экономика переживает трудный период, да к тому же зарплаты растут очень быстро – это лишь усугубляет общую ситуацию", - считает экономист.
При этом он советует опустить валютный курс. "Для современной экономики, на мой взгляд, придерживаться фиксированного курса - совершенно неправильная политика. Чтобы помочь экономике, курс валют должен быть гибким и следовать за фундаментальными показателями", - подчеркнул Кудрин.
Многие предсказывали дефолт и падение гривны, пусть они успокоятся - у нас будет хороший урожай, хорошие валютные резервы и стабильная гривна— Николай Азаров, премьер Украины
От также
считает необходимым ужесточить расходы бюджета, отказаться от повального субсидирования отраслей и искусственной защиты внутреннего рынка от импорта.
Напомним, эксперты предупреждают, что Украина скатывается в рецессию. Промышленное производство по итогам восьми месяцев в Украине падает, импорт товаров значительно превышает экспорт, государственные доходы отстают от плана, сальдо платежного баланса негативное, наблюдается тенденция к ухудшению международных резервов, ситуация на международных
сырьевых рынках негативная, перспектива сотрудничества с МВФ непонятная.
В то же время премьер Николай Азаров уверен, что Украине удастся справиться с такой ситуацией и кризис 2008-2009 годов в стране не повторится.
Посольство Финляндии в Украине отметило улучшение в работе ГНСУ и ГТСУ
Посольство Финляндии наладило качественный диалог с Государственной налоговой службой Украины (ГНСУ) и Государственной таможенной службой Украины (ГТСУ). Такой ответ на свой запрос РБК-Украина получило в посольстве Финляндии в Украине.
«У посольства Финляндии сложился непрерывный, хороший диалог с представителями украинской власти, например, с налоговой администрацией и таможенной
службой по вопросам проблем бизнес-среды. Нам удалось решить многие проблемы. Мы надеемся на систематические изменения в лучшую сторону», - говорится в ответе посольства.
Также в посольстве Финляндии «с удовлетворением отметили», что Украина поднялась на 73-е место в рейтинге Всемирного экономического форума.
«Еще рано комментировать изменения, которые произошли с апреля текущего года в Украинском нормативно-правовой базе по, например, налоговой и разрешительной
системам. Конечно, приняты все меры по упрощению правовой системы, что будет способствовать улучшению инвестиционного климата в Украине. Хорошо, что этим вопросам уделяется в Украине все больше», - констатировали в посольстве.
Среди прочего, финские дипломаты отметили, что компании, которые включены в систему автоматического возмещения НДС,
«довольны ее функционированием».
Ранее в посольстве Польши заявили, что последнее время ситуация с возмещением НДС в Украине несколько улучшилась.
Заседание Общественного совета при Луганской таможне и Клуба крупных налогоплательщиков состоится 19 сентября в 14.00 в помещении Луганской региональной торгово-промышленной палаты, каб. 206. Об этом сообщает пресс-служба Луганской торгово-промышленной палаты.
Будут рассматриваться такие вопросы:
1. Практическое применение положений Таможенного кодекса Украины по вопросам правильности определения таможенной стоимости. 2. Некоторые вопросы
открытия и функционирования складов временного хранения и таможенных складов. 3. Взаимодействие с предприятиями по постановке на учет в соответствии с приказом Министерства финансов Украины от 30.05.12 № 634 «Об установлении порядка учета лиц, осуществляющих операции с товарами». 4. Получение должностными лицами предприятий электронных цифровых подписей для оформления
ЭТД. 5. Особенности выполнения таможенных формальностей при осуществлении таможенного оформления товаров с применением таможенной декларации на бланке единого административного документа 6. Права и обязанности должностных лиц проверяемого предприятия при проведении документальных проверок. 7. Компромисс по делу о нарушении таможенных правил.
Деловая Луганщина
dl.lg.ua
Перевалка контейнеров через порты Украины в I полугодии снизилась на 2,5%
Контейнерные порты Украины в январе-июне 2012 года сократили перевалку на 2,5% по сравнению с аналогичным периодом 2011-го - до 0,35 млн TEU. Как пишет РЖД-Партнер, об этом говорится в материалах Мининфраструктуры республики. Спад зафиксирован как к импортном, так и в экспортном грузопотоках. Стратегический для контейнерных терминалов Украины импорт снизился на 1,8%, до 176,8 тыс. TEU. При этом импорт груженных "ящиков" сократился на опережающем уровне (-2,8%). Перевалка контейнеров в
экспорте снизилась на 0,6%, однако экспорт груженных возрос на 5%, достигнув 73,5 тыс. TEU. Основным фактором роста стало увеличение масштабов контейнеризации зерногрузов, вывозимых через порты Украины. Лидером среди портов, с серьезным отрывом, стала Одесса, перевалившая свыше 0,2 млн TEU - на 2% больше, чем годом ранее. Рост обусловил терминал "Бруклин-Киев порт", увеличивший объем на 11% (до 69 тыс. TEU). "Терминал ГПК-Украина", лидер по объемам в украинских акваториях, перевалила свыше 68% общих объемов
порта, однако допустила снижение на 1,6%. Перевалка через Ильичевский МТП снизилась на 21% (до 0,1 млн TEU). Большую часть объемов обеспечила вернувшаяся в порт компания-оператор и инвестор в развитие контейнерного терминала - КТИ ("Контейнерный терминал Ильичевск", ранее - "Укртрансконтейнер"). С февраля (начало работы КТИ) силами оператора перевалено 82,5 тыс. TEU. Мариупольский МТП, работающий с контейнерами универсальными кранами, перевалил 5 тыс. TEU - на 3% меньше, чем годом ранее.
Оформление контейнеров дает 70% платежей Южной таможни
В актовом зале Одесского морского торгового порта по инициативе таможни состоялась встреча с представителями портов и агентских организаций, осуществляющих в портах "большой" Одессы транспортно-экспедиторские услуги. Такое внимание к морехозяйственной отрасли не случайно. Зона деятельности Южной таможни является побережьем 8 морских и речных портов. А Одесса, Ильичевск и Южный входят в пятерку портов Украины, имеющих статус общегосударственного значения. "Оформление контейнеров - является
приоритетным направлением деятельности таможни в части пополнения госбюджета и составляет почти 70 процентов от общей суммы взысканных платежей", - отметил заместитель начальника таможни Юрий Соколов. - Совместными усилиями мы можем значительно повысить привлекательность региона для контейнерооборот ". Во время встречи обсуждались как разъяснение требований к Таможенному кодексу, так и процедурные моменты относительно обработки грузов, оформление пустых контейнеров, целесообразность взвешивания, а также проведение
на базе Одесского морского торгового порта эксперимента по применению электронного наряда в качестве гарантии контроля доставки грузов. Юрий Соколов акцентировал внимание присутствующих на требованиях Типовой технологической схемы осуществления таможенного контроля водных транспортных средств перевозчиков и товаров, которые перемещаются ими в пунктах пропуска через государственную границу, утвержденной постановлением Кабинета Министров Украины от 21.05.2012 № 451, относительно обязательного предоставления таможенным органам предварительной информации. Подчеркивая, что такая норма соответствует евростандартам, он призвал участников встречи, в случае отсутствия, заключить соответствующий договор с таможней и обеспечить регулярное предоставление информации. Логическим завершением выступления заместителя начальника Южной таможни и свидетельством взаимопонимания стало выступление и.о. начальника
Одесского морского торгового порта Михаила Соколова, который сказал, что "доведено до нашего сведения не являются рекомендациями для обсуждения. Это нормативные документы, требований которых необходимо придерживаться. Более того, мы также заинтересованы в их безусловном исполнении ". Каждый участник встречи получил подготовленный таможней буклет, в котором в виде Методических рекомендаций систематизированы все нормы Таможенного кодекса, касающиеся деятельности портов, перевозчиков, контейнерных операторов
те других участников море хозяйственного комплекса, все постановления Кабинета Министров, их регламентируют, а также блок-схемы , детализирующие процедурные моменты обработки грузов, и непосредственно упомянутая выше постановление КМУ от 21.05.2012 № 451. Итогом встречи стала договоренность о внимательной проработки материалов буклета и приглашение ее участников на инициированное
таможней совещание с руководством грузовых терминалов для предметного обсуждения основных механизмов осуществления таможенных формальностей в реалиях нового Таможенного кодекса.
МОЗ ун╕с зм╕ни до Порядку ввезення на територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних л╕карських засоб╕в, стандартних зразк╕в, реагент╕в. Зокрема, передбачено, що митне оформлення незаре╓строваних л╕карських засоб╕в, призначених для ╕ндив╕дуального використання громадянами, як╕ не належать до особистих речей громадян, зд╕йсню╓ться п╕сля отримання митними органами листа-пов╕домлення МОЗ зг╕дно з додатком 1 до зазначеного Порядку щодо можливост╕ ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних л╕карських
засоб╕в, стандартних зразк╕в, реагент╕в або в╕дпов╕дного електронного пов╕домлення. Ввезення громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних л╕карських засоб╕в, призначених для ╕ндив╕дуального використання, як╕ належать до особистих речей громадян (перем╕щуються в ручн╕й поклаж╕ та/або в супроводжуваному або несупроводжуваному багаж╕ громадянина), можливо в таких обсягах: у к╕лькост╕, що не перевищу╓ п’яти упаковок кожного найменування на одну особу (кр╕м л╕карських засоб╕в, що м╕стять наркотичн╕
чи психотропн╕ речовини); у к╕лькост╕, що не перевищу╓ зазначену в наявному в особи рецепт╕ на такий л╕карський зас╕б, виданому на ╕м’я ц╕╓╖ особи та засв╕дченому печаткою л╕каря та/або закладу охорони здоров’я. Митне оформлення незаре╓строваних л╕карських засоб╕в, призначених для ╕ндив╕дуального використання громадянами, як╕ належать до особистих речей громадян (перем╕щуються в ручн╕й поклаж╕ та/або в супроводжуваному або несупроводжуваному багаж╕ громадянина), зд╕йсню╓ться без отримання митними органами
листа-пов╕домлення М╕н╕стерства охорони здоров'я Укра╖ни щодо можливост╕ ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних л╕карських засоб╕в, стандартних зразк╕в, реагент╕в або в╕дпов╕дного електронного пов╕домлення. Наказ МОЗ Укра╖ни в╕д 30.07.12 р. № 575. Чинний
Ввоз какой печатной продукции освобождается от НДС
Государственная налоговая служба (ГНС) в Херсонской области разъяснила, освобождаются ли от налогообложения операции по поставке ввезенных на таможенную территорию Украины периодических изданий печатных средств массовой информации, книг, ученических тетрадей, учебников и учебных пособий иностранного производства.
Как разъяснили в ГНС, льготный режим по НДС,
предусмотренный п. 197.4 Налогового кодекса Украины (НКУ), при ввозе на таможенную территорию Украины, распространяется на:
- словари украинско-иностранного или иностранно-украинского языка независимо от страны происхождения;
- отечественные периодические издания печатных СМИ, книги, ученические тетради, учебники и учебные пособия, кроме изданий эротического характера.
Операции же по ввозу на таможенную территорию Украины такой продукции
иностранного производства облагаются НДС на общих основаниях.
То есть, поставки на таможенную территорию Украины периодических изданий печатных средств массовой информации, книг, ученических тетрадей, учебников и учебных пособий иностранного производства от обложения налогом на добавленную стоимость не освобождаются, поскольку
освобождение от налогообложения предусмотрено только для таких товаров отечественного производства.
Украина перейдет на “зимнее время” 28 октября, в ночь перед голосованием на выборах в Верховную Раду — стрелки часов переведут на час назад, передает “Интерфакс-Украина”.
Как пишет “Комсомольская правда в Украине”, Верховная Рада не намерена до выборов принимать никаких решений по поводу вопроса времени.
“Вопрос о целесообразности перевода стрелок часов дважды в год достаточно дискуссионный. И накануне выборов мы не хотим поднимать темы, которые
взрывают общество. Ведь нас могут обвинить, что мы подыгрываем России, или даже узреть, что, отменив переход на зимнее время, мы даем сигнал Кремлю о готовности вступить в Таможенный союз. Поэтому до выборов мы не будем даже обсуждать временной законопроект”, — рассказал газете заместитель председателя фракции Партии регионов Михаил Чечетов.
Как известно, 25 марта Украина перешла на “летнее время”.
Правительство Украины предлагает Верховной Раде отменить переход
страны на летнее время с 2013 года. Документ предусматривает введение в Украине времени второго часового пояса (киевское время) без переведения часовой стрелки. То есть возможно, после возвращения осенью к зимнему времени Украина откажется от ежегодного введения “летнего времени”.
Законопроектом предлагается перевести часовую стрелку весной на летнее время, а осенью отменить действие летнего времени и уже не переводить часовую стрелку, то есть ввести на территории Украины время второго
часового пояса (киевское время) без ежегодного переведения часовой стрелки.
В случае принятия законопроекта он вступит силу с 1 ноября 2012 года.
Руководители таможенных служб государств-членов Таможенного союза, ЕврАзЭС и СНГ встретились на Камчатке
В Петропавловске состоялось сразу три таможенных мероприятия
ПЕТРОПАВЛОВСК-КАМЧАТСКИЙ, 17 сентября, Север ДВ. В Петропавловске-Камчатском состоялось сразу три таможенных мероприятия высокого уровня: 5-е заседание Объединенной коллегии таможенных служб государств – членов Таможенного союза, 43-е заседание Совета руководителей таможенных служб при Интеграционном Комитете Евразийского экономического сообщества (ЕврАзЭС) и 56-е заседание Совета руководителей таможенных
служб государств-участников Содружества Независимых Государств (СНГ), сообщили РИА Север ДВ в пресс-службе ДВТУ. В заседаниях приняли участие руководитель Федеральной таможенной службы России Андрей БЕЛЬЯНИНОВ, председатель Государственного таможенного комитета Республики Беларусь Александр ШПИЛЕВСКИЙ, председатель Комитета таможенного контроля Министерства финансов Республики Казахстан Мажит ЕСЕНБАЕВ, председатель Государственного таможенного комитета Азербайджанской Республики Айдын АЛИЕВ, заместитель председателя
Комитета государственных доходов при Правительстве Республики Армения Артур АФРИКЯН, председатель Государственной таможенной службы при Правительстве Киргизской Республики Кубанычбек КУЛМАТОВ, генеральный директор таможенной службы при министерстве финансов Республики Молдова Тудор БАЛИЦКИ, начальник таможенной службы при Правительстве Республики Таджикистан Гурез ЗАРИПОВ, первый заместитель председателя Государственного таможенного комитета Республики Узбекистан Шухрат ХАЙРУЛЛАЕВ, председатель Государственной
таможенной службы Украины Игорь КАЛЕТНИК, Министр по таможенному сотрудничеству Евразийской экономической комиссии Владимир ГОШИН, а также представители Интеграционного Комитета ЕврАзЭС, Исполкома СНГ и МИД России.
На 5-м заседании Объединенной коллегии таможенных служб государств-членов Таможенного союза руководители таможенных служб России, Белоруссии и Казахстана при участии
руководителей таможенных служб Киргизии, Таджикистана и Министра Евразийской экономической комиссии рассмотрели вопросы контроля за перемещением транспортных средств для личного пользования через таможенную границу Таможенного союза, проблемы отмены таможенного декларирования транспортных средств международной перевозки, зарегистрированных на территории государств-членов Таможенного союза, при их временном вывозе с таможенной территории Таможенного союза. Кроме того, были обсуждены возможности обмена опытом
применения технических средств таможенного контроля таможенных органов на границе Таможенного союза; перспективные направления развития таможенного администрирования в Таможенном союзе до 2015 года.
По итогам обсуждений Объединенная коллегия таможенных служб государств-членов Таможенного союза утвердила порядок обмена информацией между таможенными органами о нарушениях таможенного законодательства Таможенного союза, выявленных при таможенном контроле после выпуска товаров, единые подходы
при отнесении товаров, перемещаемых физическими лицами через таможенную границу Таможенного союза, к товарам для личного пользования, технические условия обмена информацией в рамках Соглашения об организации обмена информацией для реализации аналитических и контрольных функций таможенных органов государств-членов Таможенного союза от 19 октября 2012 года.
В 43-м заседании Совета руководителей таможенных служб при Интеграционном Комитете Евразийского экономического сообщества приняли
участие руководители таможенных служб России, Белоруссии, Казахстана, Киргизии, Таджикистана, а также Министр Евразийской экономической комиссии и другие члены Евразийской экономической комиссии, представители Министерства иностранных дел Российской Федерации.
На заседании были рассмотрены вопросы реализации межгосударственной целевой программы "Создание Единой автоматизированной информационной системы контроля таможенного транзита государств-членов Евразийского экономического сообщества";
модернизации программных средств межгосударственных информационных систем таможенных служб государств-членов ЕврАзЭС; упрощенного порядка таможенного оформления товаров, перемещаемых между государствами-членами ЕврАзЭС; разработки унифицированной Концепции системы управления рисками в таможенных службах государств-членов ЕврАзЭС; таможенного контроля за скрытым (несанкционированным) реэкспортом товаров, а также ряд других вопросов.
Кроме того, в ходе заседания был утвержден план работы
Совета руководителей таможенных служб при Интеграционном Комитете Евразийского экономического сообщества на 2013 год.
На 56-м заседании Совета руководителей таможенных служб государств-участников Содружества Независимых Государств, в котором приняли участие руководители таможенных служб России, Азербайджана, Армении, Белоруссии, Казахстана, Киргизии, Молдавии, Таджикистана, Узбекистана и Украины, были рассмотрены вопросы сотрудничества и взаимопомощи в таможенных делах, в том числе вопросы:
взаимодействия таможенных органов государств-участников СНГ при осуществлении пост-таможенного контроля; обмена информацией, необходимой для определения и контроля таможенной стоимости товаров; сотрудничества в области обеспечения собственной безопасности и противодействия коррупции; организации таможенного контроля за перемещением объектов интеллектуальной собственности; методологии таможенной статистики внешней торговли государств-участников СНГ; работы Комитета глав правоохранительных подразделений Совета
руководителей таможенных служб государств-участников СНГ и Регионального узла связи по правоохранительной работе Всемирной таможенной организации по странам СНГ RILO-Москва; реализации Концепции профильной подготовки кадров для таможенных служб государств-участников СНГ на базе Российской таможенной академии; информационного взаимодействия таможенных служб государств-участников СНГ. А также некоторые другие вопросы.
В ходе заседания был подписан протокол о взаимодействии таможенных органов
государств-участников Содружества Независимых Государств при осуществлении пост-таможенного контроля; утверждены Положение о Региональном узле связи по правоохранительной работе Всемирной таможенной организации по странам СНГ RILO-Москва и план работы Совета руководителей таможенных служб государств-участников СНГ на 2013 год.
НБУ разъяснил нюансы оплаты услуг от нерезидента, общая стоимость которых превышает 100 тыс евро
Как известно, согласно п. 4 постановления Правления НБУ «О переводе средств в национальной и иностранной валюте в пользу нерезидентов по некоторым операциям» от 30.12.2003 г. № 597 (далее — постановление № 597) резиденту для приобретения услуг у нерезидента, если общая стоимость этих услуг по заключенному между ними договору превышает 100 тыс. евро, необходимо
предварительно получить акт Государственного информационно-аналитического центра мониторинга внешних товарных рынков (далее — Госвнешинформ), который удостоверяет соответствие контрактных цен на услуги, являющиеся предметом договора, конъюнктуре рынка.
Вместе с тем НБУ в своем письме от 10.09.2012 г. № 28-311/4414-8789 отметил, что в отдельных случаях при возникновении нестандартных ситуаций (например, если контрактные цены ниже цен, сложившихся на соответствующем рынке, либо в случае
предоставления услуги единственным возможным поставщиком на рынке или если услуга имеет уникальный характер и т. п.) в актах Госвнешинформа употребляются такие формулировки, как: «цены (стоимость услуг) соответствуют конъюнктуре рынка», «цены соответствуют тарифам компании, а следовательно, соответствуют конъюнктуре рынка», «цены являются ниже рыночных».
Учитывая отмеченное, НБУ разъяснил, что акты Госвнешинформа с вышеприведенными формулировками считаются такими, которые согласно п.
4 постановления № 597 удостоверяют соответствие контрактных цен на услуги, являющиеся предметом договора, конъюнктуре рынка, а следовательно, на общих основаниях должны приниматься банками во внимание при определении правомерности оплаты резидентами услуг нерезидентов по внешнеэкономическим договорам на сумму более 100 тыс. евро.
Ставки ввозной пошлины на автомобили будут уменьшены
Минэкономики предложило изменения в Закон о Таможенном тарифе. В частности, предлагается снизить ставку на импорт легковых автомобилей с 6% до 5%.
Об этом речь идет в законопроекте, опубликованном на официальном сайте Минэкономики, - о внесении изменений в Закон о Таможенном тарифе Украины.
Законопроектом предусматривается уменьшение льготных ставок ввозной пошлины на некоторые готовые или консервированные ракообразные, моллюски и прочие
водные беспозвоночные с 20% до 15%; приготовленные или консервированные плоды, орехи и другие съедобные части растений без добавления спирта и сахара с 15 до 10%; моторные транспортные средства, оборудованные для временного проживания людей с 6 до 5%, новые автомобили легковые с рабочим объемом цилиндров двигателя более 3 тыс. см куб. с 6 до 5%; лодки, катера моторные, морские с 8 до 7,5%.
Компенсация потерь госбюджета от предусмотренного законопроектом уменьшения ставок ввозной пошлины
на товары возможна за счет увеличения объемов импорта и расширения базы налогообложения, что обусловлено частичным изменением географической структуры импорта, связанной с возможным уменьшением объемов импорта из стран СНГ, в которых действует режим свободной торговли, и соответствующим увеличением объемов импорта из других стран.
Гостаможслужба напоминает об изменениях порядка определения страны происхождения товара
В случае не подтверждения сведений о заявленной стране происхождения товара в таможенной декларации таможенный орган оформляет карточку отказа.
Государственная таможенная служба письмом от 10.09.2012 г. № 16/2-16.1/1886-ЕП обращает внимание на то, что постановлением Кабмина № 426 «О внесении изменений в постановления Кабинета
Министров Украины от 12 декабря 2002 г. № 1861 и от 20 декабря 2006 г. № 1765 и признании утратившими силу некоторых постановлений Кабинета Министров Украины» (вступило в силу 01.06.2012 г.) постановление Кабмина № 1864 «Об утверждении Порядка определения страны происхождения товара, перемещаемого через таможенную границу Украины», на выполнение которой был издан приказ Гостаможслужбы Украины от 09.11.2009 г. N 1070, утратило силу.
В письме говорится, что в соответствии со ст.
23 Таможенного кодекса в настоящее время таможенными органами могут приниматься предварительные решения по вопросам определения страны происхождения товаров по письменным обращениям декларантов или уполномоченных ими лиц. Такие решения выносятся до начала перемещения товаров через таможенную границу Украины в порядке, утвержденном приказом Минфина от 19.06.2012 № 737.
Также
Гостаможслужба отмечает, что в случае не подтверждения сведений о заявленной стране происхождения товара в таможенной декларации таможенный орган оформляет карточку отказа с указанием причин такого отказа в соответствии с приказом Минфина от 30.05.2012 N 631. При этом решение об определении страны происхождения товаров не принимается.
Желающих стать таможенниками в 16 раз больше количества мест в вузах
КИЕВ. 17 сентября. УНН. Общий конкурс на обучение по образовательно-квалификационному уровню "бакалавр" в Академии таможенной службы Украины составил 16 заявлений на 1 место по государственному заказу. Об этом УНН сообщил первый проректор учебного заведения Юрий Петруня.
"Всего было подано 5708 заявлений на обучение по ОКУ Бакалар на дневную форму обучения. Таким образом, общий конкурс по Академии составил 16 заявлений на одно место государственного заказа",
- отметил Ю.Петруня.
В среднем показатель по Украине составил - 7,03. В этом году в Академию принято 295 курсантов, которые будут учиться по ОКУ бакалавр по государственному заказу на дневной форме обучения.
Как сообщал УНН , недавно Гостаможслужба подписала протокол о взаимодействии таможенных органов государств-участников СНГ при осуществлении пост-таможенного контроля, который предусматривает сотрудничество таможенных служб в области пост-аудита.
Председатель
Государственной таможенной службы Украины Игорь Калетник заявил, что сотрудничество украинских таможенников с коллегами из таможенных служб стран-участниц СНГ является крайне важным.
"Совет руководителей таможенных служб государств-участников СНГ работает эффективно. Это доказывает актуальность его решений и оперативность их выполнения. В частности экзамен Евро-2012 Украина сдала
на "отлично" в том числе и благодаря договоренностям о взаимодействии таможенных служб на границе и совместному контролю. И теперь мы хотим, чтобы упрощения, которые хорошо зарекомендовали себя в пилотном режиме во время футбольного чемпионата, работали на постоянной основе. И движемся в этом направлении", - сказал глава Гостаможслужбы.
М╕нф╕н: Про затвердження Порядку в╕дшкодування витрат за збер╕гання товар╕в та транспортних засоб╕в на складах митних орган╕в, Порядку обчислення сум витрат у справах про порушення митних пр...
М╤Н╤СТЕРСТВО Ф╤НАНС╤В УКРА╥НИ
НАКАЗ Ки╖в
15 червня 2012 р.
N 731
Про затвердження Порядку в╕дшкодування витрат за збер╕гання товар╕в та транспортних засоб╕в на складах митних орган╕в, Порядку обчислення сум витрат
у справах про порушення митних правил та ╖х в╕дшкодування та Розм╕р╕в в╕дшкодувань за збер╕гання на складах митних орган╕в товар╕в ╕ транспортних засоб╕в
Заре╓стровано в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 09 липня 2012 р. за N 1140/21452
1. Затвердити Порядок в╕дшкодування витрат за збер╕гання товар╕в та транспортних засоб╕в на складах митних орган╕в, що дода╓ться.
2. Затвердити Порядок обчислення сум витрат у справах про порушення митних правил та ╖х в╕дшкодування, що дода╓ться.
3. Затвердити Розм╕ри в╕дшкодувань за збер╕гання на складах митних орган╕в товар╕в ╕ транспортних
засоб╕в, що додаються.
4. Департаменту податково╖, митно╖ пол╕тики та методолог╕╖ бухгалтерського обл╕ку М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни (Чмерук М. О.) та Управл╕нню ф╕нанс╕в, бухгалтерського обл╕ку та зв╕тност╕ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни (Окол╕та М. В.) в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну ре╓страц╕ю до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни;
оприлюднення
цього наказу.
5. Визнати такими, що втратили чинн╕сть, накази Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, зг╕дно з перел╕ком, що дода╓ться.
6. Цей наказ набира╓ чинност╕ з дня набрання чинност╕ Митним кодексом Укра╖ни в╕д 13 березня 2012 року, але не ран╕ше дня оф╕ц╕йного опубл╕кування.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника М╕н╕стра ф╕нанс╕в Укра╖ни Мярковського
А. ╤. та першого заступника Голови Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни Дороховського О. М.
М╕н╕стр
Ю. Колобов
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник М╕н╕стра економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Укра╖ни
А. А. Максюта
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни 15.06.2012 N 731
Заре╓стровано в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 09 липня 2012 р. за N 1140/21452
Порядок в╕дшкодування витрат за збер╕гання товар╕в та транспортних засоб╕в на складах митних орган╕в
I. Загальн╕ положення
1. Цей Порядок визнача╓ механ╕зм в╕дшкодування витрат
митних орган╕в за збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в, зазначених в частин╕ шост╕й статт╕ 239 Митного кодексу Укра╖ни, на складах митних орган╕в (дал╕ - витрати).
2. Для розрахунку витрат за збер╕гання використовуються так╕ розрахунков╕ одиниц╕ використання складських прим╕щень:
1) п╕ддон розм╕ром 800 х 1200 мм (п.) - при розм╕щенн╕ товар╕в на п╕ддонах;
2) куб╕чний метр (м3) -
у раз╕ об'╓ктивно╖ неможливост╕ розм╕щення товар╕в на п╕ддонах, а також:
при розм╕щенн╕ габаритних товар╕в або товар╕в, що не мають ч╕тко визначено╖ геометрично╖ форми, розрахунки об'╓му зд╕йснюються за показниками займано╖ площ╕, розрахованими в максимальних величинах довжини, ширини, висоти зазначеного товару;
при розм╕щенн╕ живих тварин розрахунки об'╓му зд╕йснюються залежно в╕д розм╕р╕в м╕сця у складському прим╕щенн╕, в╕дведеного
для збер╕гання таких тварин;
3) одиниця транспортного засобу (од.) - з урахуванням його ваги та к╕лькост╕ м╕сць для сид╕ння.
3. У цьому Порядку терм╕ни та поняття вживаються у значеннях, визначених Митним кодексом Укра╖ни.
II. В╕дшкодування витрат
1. В╕дшкодування витрат митному органу оформлю╓ться ун╕ф╕кованою митною квитанц╕╓ю МД-1 (дал╕ -
УМК МД-1), яка заповню╓ться в порядку, встановленому законодавством.
2. Витрати митного органу в╕дшкодовуються власником товар╕в, транспортних засоб╕в або вповноваженою ним особою (дал╕ - платник) п╕сля ╖х митного оформлення при фактичному отриманн╕ цих товар╕в, транспортних засоб╕в.
В╕дшкодування витрат митного органу, пов'язаних ╕з збер╕ганням товар╕в, що м╕стять об'╓кти права ╕нтелектуально╖ власност╕, зд╕йсню╓ться правовласником
або за його згодою ╕ншою особою.
Обов'язок щодо покриття митному органу витрат за збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в припиня╓ться у раз╕, якщо цими товарами буде зд╕йснено розпорядження в╕дпов╕дно до глави 38 Митного кодексу Укра╖ни.
3. Витрати в╕дшкодовуються платником у гривнях за оф╕ц╕йним курсом Нац╕онального банку Укра╖ни, установленим на дату ╖х внесення, у сум╕, розрахован╕й митним органом в╕дпов╕дно до Розм╕р╕в
в╕дшкодувань за збер╕гання на складах митних орган╕в товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, затверджених наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 15 червня 2012 року N 731, та залежно в╕д строку збер╕гання товар╕в ╕ транспортних засоб╕в.
4. Витрати в╕дшкодовуються шляхом перерахування в╕дпов╕дно╖ суми в безгот╕вков╕й форм╕ на спец╕альний ре╓страц╕йний рахунок митного органу або гот╕вкою до каси митного органу чи через в╕дд╕лення вповноваженого банку.
5. Датою покриття витрат в безгот╕вков╕й форм╕ ╓ дата зарахування кошт╕в на спец╕альний ре╓страц╕йний рахунок митного органу, в╕дкритий в орган╕ Державно╖ казначейсько╖ служби Укра╖ни.
6. Строк збер╕гання товар╕в ╕ транспортних засоб╕в на склад╕ митного органу для обрахунку витрат обчислю╓ться, починаючи з одинадцятого дня п╕сля оформлення в╕дпов╕дних документ╕в про фактичне прийняття товар╕в ╕ транспортних засоб╕в на збер╕гання митним органом ╕ до дня ╖х видач╕ з╕
складу митного органу власникам або вповноваженим особам (кр╕м випадк╕в, обумовлених цим Порядком).
7. При обрахунку витрат строк збер╕гання обчислю╓ться в календарних днях. День видач╕ з╕ складу митного органу товар╕в ╕ транспортних засоб╕в власникам або вповноваженим особам до загального строку при обрахунку витрат не включа╓ться.
8. При обрахунку витрат митним органом до розрахункового строку не включаються:
час проведення митним органом в рамках процедури митного контролю та митного оформлення досл╕джень (анал╕з╕в, експертиз).
Пром╕жок часу, витрачений на проведення досл╕джень (анал╕з╕в, експертиз), п╕дтверджу╓ться коп╕ями документ╕в, що засв╕дчують факт прийняття р╕шення митним органом про необх╕дн╕сть таких досл╕джень (анал╕з╕в, експертиз) та дату отримання митним органом в╕дпов╕дно╖ ╕нформац╕╖;
час затримки митного оформлення,
яка сталася з ╕н╕ц╕ативи митного органу.
Час затримки митного оформлення з ╕н╕ц╕ативи митного органу встановлю╓ться за результатами перев╕рки обставин та причин такого затримання та оформлю╓ться допов╕дною або службовою запискою на кер╕вника митного органу або особу, яка викону╓ його обов'язки.
При цьому при обрахунку витрат до розрахункового строку не включаються:
час проведення службового
розсл╕дування або перев╕рки;
строк д╕╖ обставин непереборно╖ сили, що п╕дтверджу╓ться в╕дпов╕дними документами.
9. Витрати не обраховуються та не в╕дшкодовуються, якщо:
строк збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в на склад╕ митного органу не перевищу╓ десяти дн╕в з дня ╖х розм╕щення на склад╕ митного органу;
товари, транспортн╕ засоби, що
збер╕гаються на склад╕ митного органу, розм╕щуються ╖х власником або вповноваженою ним особою у режим в╕дмови на користь держави.
10. Видача з╕ складу митного органу товар╕в, транспортних засоб╕в ╖х власникам або вповноваженим особам, а також особам, до яких протягом строку збер╕гання перейшло право власност╕ на ц╕ товари або право волод╕ння ними, зд╕йсню╓ться лише п╕сля митного оформлення зазначених товар╕в, транспортних засоб╕в, в╕дшкодування витрат митних орган╕в
за ╖х збер╕гання та сплати в╕дпов╕дних митних платеж╕в.
11. Надм╕рно сплачен╕ суми п╕длягають поверненню платнику на його вимогу протягом трьох рок╕в з дня зарахування цих сум на рахунок митного органу в╕дпов╕дно до законодавства.
III. Особливост╕ покриття витрат
1. Витрати митного органу за збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в, тимчасово вилучених у справ╕ про порушення митних правил,
понесен╕ в ход╕ провадження та розгляду справи, в╕дшкодовуються в порядку, визначеному статтями 519 та 520 Митного кодексу Укра╖ни.
2. Витрати митного органу за збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в, тимчасово вилучених у справ╕ про порушення митних правил, п╕сля набрання законно╖ сили р╕шенням, винесеним у справ╕ про порушення митних правил, в╕дшкодовуються у раз╕, якщо особу визнано винною, а вилучен╕ у справ╕ про порушення митних правил товари та/або транспортн╕
засоби п╕длягають поверненню власнику.
3. Розрахунковий строк збер╕гання для обчислення витрат в такому випадку обрахову╓ться, починаючи з одинадцятого дня з дня набрання законно╖ сили судовим р╕шенням у справ╕ про порушення митних правил, ╕ зак╕нчу╓ться датою видач╕ товар╕в та/або транспортних засоб╕в власнику або вповноважен╕й ним особ╕. День видач╕ з╕ складу митного органу товар╕в, транспортних засоб╕в власникам або вповноваженим особам до загального строку при обрахунку
витрат не включа╓ться.
IV. Обл╕к ╕ використання отриманих в╕дшкодувань
1. Кошти, отриман╕ як в╕дшкодування витрат митного органу за збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в, зараховуються на спец╕альн╕ ре╓страц╕йн╕ рахунки митних орган╕в, в╕дкрит╕ в органах Державно╖ казначейсько╖ служби Укра╖ни.
2. Кошти, отриман╕ як в╕дшкодування витрат митного органу за збер╕гання товар╕в, транспортних
засоб╕в, використовуються на покриття витрат, пов'язаних з орган╕зац╕╓ю такого збер╕гання.
3. Документальне оформлення операц╕й з╕ збер╕гання товар╕в ╕ транспортних засоб╕в на складах митних орган╕в, забезпечення ╖х обл╕ку та складання зв╕тност╕ за цим видом д╕яльност╕ зд╕йснюються в╕дпов╕дно до вимог законодавства.
Директор Департаменту податково╖, митно╖ пол╕тики та методолог╕╖
бухгалтерського обл╕ку
М. О. Чмерук
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни 15.06.2012 N 731
Заре╓стровано
в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 09 липня 2012 р. за N 1141/21453
Порядок обчислення сум витрат у справах про порушення митних правил та ╖х в╕дшкодування
I. Загальн╕ положення
1. Цей Порядок встановлю╓ механ╕зм обчислення сум витрат у справах про порушення митних правил та ╖х в╕дшкодування.
2. До витрат у
справ╕ про порушення митних правил належать:
витрати на ╕нвентаризац╕ю, збер╕гання, перевезення товар╕в, транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення - безпосередн╕х предмет╕в порушення митних правил, товар╕в, транспортних засоб╕в ╕з спец╕ально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товар╕в - безпосередн╕х предмет╕в порушення митних правил в╕д митного контролю (кр╕м транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення, як╕ використовуються
виключно для перевезення пасажир╕в ╕ товар╕в через митний кордон Укра╖ни за визначеними маршрутами та рейсами, що зд╕йснюються в╕дпов╕дно до розкладу руху на п╕дстав╕ м╕жнародних договор╕в, укладених в╕дпов╕дно до закону), а також транспортних засоб╕в, що використовувалися для перем╕щення товар╕в - безпосередн╕х предмет╕в порушення митних правил через митний кордон Укра╖ни поза м╕сцем розташування митного органу (дал╕ - товари, транспортн╕ засоби, тимчасово вилучен╕ в справ╕ про порушення митних правил);
витрати на залучення спец╕ал╕ст╕в та експерт╕в у справ╕ про порушення митних правил;
витрати, пов'язан╕ з викликом св╕дка (св╕дк╕в) для дач╕ пояснень;
╕нш╕ понесен╕ митними органами витрати на провадження або розгляд справи про порушення митних правил.
II. Обчислення сум витрат у справ╕ про порушення митних правил
1. Обчислення сум витрат у справ╕ про порушення митних правил зд╕йсню╓ться в╕дпов╕дно до цього Порядку й оформлю╓ться шляхом заповнення дов╕дки про витрати митного органу в справ╕ про порушення митних правил (дал╕ - Дов╕дка) за формою, встановленою в додатку до цього Порядку.
До Дов╕дки додаються розрахунки та документи, що п╕дтверджують понесен╕ витрати в справ╕ про порушення митних правил, або належним чином зав╕рен╕ ╖х коп╕╖ (дал╕ - Документи).
2. Дов╕дка готу╓ться вповноваженою посадовою особою п╕дрозд╕лу ф╕нанс╕в, бухгалтерського обл╕ку та зв╕тност╕ митного органу на запит посадово╖ особи митного органу, в провадженн╕ яко╖ перебува╓ справа про порушення митних правил.
3. Запит на отримання Дов╕дки направля╓ться посадовою особою митного органу, в провадженн╕ яко╖ перебува╓ справа про порушення митних правил, до п╕дрозд╕лу ф╕нанс╕в, бухгалтерського обл╕ку та зв╕тност╕ митного органу завчасно, але не п╕зн╕ше
н╕ж за п'ять робочих дн╕в до дати направлення матер╕ал╕в у ц╕й справ╕ до суду або дати розгляду справи митним органом.
Дата направлення матер╕ал╕в справи про порушення митних правил до суду чи дата розгляду ц╕╓╖ справи митним органом зазнача╓ться у запит╕ посадовою особою митного органу, в провадженн╕ яко╖ перебува╓ справа.
4. Дов╕дка та Документи надаються посадов╕й особ╕ митного органу, в провадженн╕ яко╖ перебува╓ справа
про порушення митних правил, в╕дпов╕дальною посадовою особою п╕дрозд╕лу ф╕нанс╕в, бухгалтерського обл╕ку та зв╕тност╕ митного органу не п╕зн╕ше н╕ж за добу до дати направлення матер╕ал╕в у ц╕й справ╕ до суду або дати розгляду справи митним органом.
5. Розрахунок суми витрат на ╕нвентаризац╕ю, перевезення (пересилання) товар╕в, транспортних засоб╕в, тимчасово вилучених у справ╕ про порушення митних правил, зд╕йсню╓ться в╕дпов╕дальною посадовою особою п╕дрозд╕лу ф╕нанс╕в,
бухгалтерського обл╕ку та зв╕тност╕ митного органу на п╕дстав╕ первинних документ╕в, як╕ п╕дтверджують так╕ витрати.
6. Витрати на збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в, тимчасово вилучених у справ╕ про порушення митних правил та розм╕щених на складах, що належать митним органам, розраховуються з дня ╖х фактичного розм╕щення на цих складах в╕дпов╕дно до Розм╕р╕в в╕дшкодувань за збер╕гання на складах митних орган╕в товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, затверджених наказом
М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 15 червня 2012 року N 731.
Витрати на збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в, тимчасово вилучених у справ╕ про порушення митних правил та розм╕щених на складах, як╕ використовуються митними органами за договорами оренди чи збер╕гання, обраховуються на п╕дстав╕ калькуляц╕╖ витрат за добу збер╕гання на в╕дпов╕дних складах зг╕дно з договором з дня ╖х фактичного розм╕щення на цих складах.
7.
Розрахунок суми витрат на залучення спец╕ал╕ст╕в та експерт╕в у справ╕ про порушення митних правил, а також на виклик св╕дка (св╕дк╕в) зд╕йсню╓ться в╕дпов╕дальною посадовою особою п╕дрозд╕лу ф╕нанс╕в, бухгалтерського обл╕ку та зв╕тност╕ митного органу на п╕дстав╕ первинних документ╕в, як╕ п╕дтверджують так╕ витрати.
8. Розрахунок сум ╕нших понесених митним органом витрат на провадження або розгляд справи про порушення митних правил зд╕йсню╓ться в╕дпов╕дальною посадовою
особою п╕дрозд╕лу ф╕нанс╕в, бухгалтерського обл╕ку та зв╕тност╕ митного органу на п╕дстав╕ первинних документ╕в, як╕ п╕дтверджують так╕ витрати.
9. За
в╕дсутност╕ понесених витрат за будь-якою складовою видатк╕в митного органу на провадження та розгляд справи про порушення митних правил в╕дпов╕дн╕ графи Дов╕дки не заповнюються.
10. Дов╕дка та Документи додаються до справи про порушення митних правил посадовою особою митного органу, у провадженн╕ яко╖ перебува╓ ця справа, з метою врахування в╕дпов╕дних витрат, що п╕длягають в╕дшкодуванню, у постанов╕ в справ╕ про порушення митних правил.
11. При розгляд╕ справи про порушення митних правил судом або митним органом у раз╕ потреби пода╓ться додатково ╕нформац╕я Нац╕онального банку Укра╖ни про оф╕ц╕йний курс ╓вро щодо гривн╕ на день розгляду справи.
12. При розгляд╕ справ про порушення митних правил орган, який розгляда╓ справу, вир╕шу╓ питання щодо в╕дшкодування витрат та ╖х сум.
III. В╕дшкодування витрат у справ╕ про порушення митних правил
1. Витрати в справ╕ про порушення митних правил в╕дшкодовуються особою, щодо яко╖ винесено постанову про накладення адм╕н╕стративного стягнення (дал╕ - винна особа). Суми витрат, що п╕длягають в╕дшкодуванню, зазначаються у постанов╕ про накладення стягнення.
2. В╕дшкодування витрат винною особою зд╕йсню╓ться шляхом перерахування в╕дпов╕дно╖ суми в безгот╕вков╕й форм╕ на в╕дпов╕дний рахунок митного органу або шляхом унесення гот╕вки до каси митного органу чи до в╕дд╕лення
вповноваженого банку.
Директор Департаменту податково╖, митно╖ пол╕тики та методолог╕╖ бухгалтерського обл╕ку
М. О. Чмерук
Додаток до Порядку обчислення сум витрат у справах
про порушення митних правил та ╖х в╕дшкодування
ДОВ╤ДКА про витрати митного органу в справ╕ про порушення митних правил N __________________ (в╕дпов╕дно до статт╕ 519 Митного кодексу Укра╖ни)
У
справ╕ про порушення митних правил N ____________________ в╕дпов╕дно до статт╕ 519
1.1. Розм╕щеного на власному склад╕ митного органу з ________________________________________, (дата фактичного
розм╕щення)
обрахована варт╕сть за добу збер╕гання становить - __________________________________________
1.2. Розм╕щеного на складах п╕дпри╓мств, орган╕зац╕й за договорами оренди чи збер╕гання___________
з ______________, обрахована варт╕сть за добу збер╕гання становить -__________________________ (дата)
_____________________________________________________________________________________ (рекв╕зити розрахунк╕в та документ╕в, що п╕дтверджують зазначен╕ витрати)
2. Витрати на ╕нвентаризац╕ю - ________ грн.
_____________________________________________________________________________________ (рекв╕зити документ╕в, що п╕дтверджують зазначен╕ витрати)
3. Витрати на перевезення майна - ________ грн.
_____________________________________________________________________________________ (рекв╕зити
документ╕в, що п╕дтверджують зазначен╕ витрати)
4. Витрати на пересилання - _________ грн.
_____________________________________________________________________________________ (рекв╕зити документ╕в, що п╕дтверджують зазначен╕ витрати)
5. Витрати на залучення експерта та/або спец╕ал╕ста - _______ грн.
_____________________________________________________________________________________
(рекв╕зити документ╕в, що п╕дтверджують зазначен╕ витрати)
6. Витрати на виклик св╕дка (св╕дк╕в) _______ грн.
_____________________________________________________________________________________ (рекв╕зити документ╕в, що п╕дтверджують зазначен╕ витрати)
7. ╤нш╕ понесен╕ митним органом витрати на провадження або розгляд справи - _____ грн.
_____________________________________________________________________________________ (рекв╕зити документ╕в, що п╕дтверджують зазначен╕ витрати)
Додатки: на __________ арк.
Начальник митного органу
/____________________/
(п╕дпис)
/_____________________________/ (П. ╤. Б.)
М. П.
Головний бухгалтер
/____________________/ (п╕дпис)
/_____________________________/ (П. ╤. Б.)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни 15.06.2012 N 731
Заре╓стровано в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 09 липня 2012 р. за N 1142/21454
Розм╕ри в╕дшкодувань за збер╕гання на складах митних орган╕в товар╕в ╕ транспортних засоб╕в
N з/п
Категор╕╖ товар╕в
Розм╕р плати в ╓вро за добу
1
Товари в закритому сховищ╕ (на склад╕):
за п╕ддон
(800 х 1200 мм)
2,0
за куб╕чний метр (якщо товар збер╕га╓ться не на п╕ддонах)
1,0
2
Товари на в╕дкритих майданчиках:
за п╕ддон (800 х 1200 мм)
1,0
за куб╕чний метр (якщо товар збер╕га╓ться не на п╕ддонах)
0,5
3
Транспортн╕ засоби, за одиницю:
мотоцикли, моторолери, мотонарти та ╕нш╕ мототранспортн╕ засоби
5,0
легков╕ автомоб╕л╕, м╕кроавтобуси (максимальна вага яких не перевищу╓ 3500 кг ╕ к╕льк╕сть м╕сць для сид╕ння, кр╕м сид╕ння вод╕я, не перевищу╓ восьми)
10,0
вантажн╕ автомоб╕л╕, автобуси (дозволена максимальна вага яких перевищу╓ 3500 кг та/або як╕ мають б╕льше восьми м╕сць для сид╕ння, кр╕м сид╕ння вод╕я)
22,0
╕нш╕
(за квадратний метр займано╖ площ╕)
1,0
Директор Департаменту податково╖, митно╖ пол╕тики та методолог╕╖ бухгалтерського обл╕ку
М. О. Чмерук
Додаток до наказу М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни 15.06.2012 N 731
ПЕРЕЛ╤К наказ╕в Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, що втратили чинн╕сть
Уряд пропону╓ знизити ╕мпортне мито на катери та автомоб╕л╕ з об´╓мом двигуна б╕льше 3000 куб. см.
Про це йдеться в представленому М╕неконмрозвитку проект╕ закону "Про внесення зм╕н до закону "Про Митний тариф", передають "Коментар╕".
Зг╕дно з пропозиц╕ями м╕н╕стерства, знижу╓ться мито нов╕ легков╕ автомоб╕л╕ з робочим об´╓мом цил╕ндр╕в двигуна понад 3 тис см куб. з 6% до 5%; човни, катери моторн╕, морськ╕ з 8% до 7,5%, моторн╕ транспортн╕
засоби, обладнан╕ для тимчасового проживання людей, з 6% до 5%.
Кр╕м того, законопроектом передбача╓ться зменшення п╕льгових ставок вв╕зного мита на деяк╕ готов╕ або консервован╕ ракопод╕бн╕, молюски та ╕нш╕ водян╕ безхребетн╕ з 20% до 15%; приготовлен╕ або консервован╕ плоди, гор╕хи та ╕нш╕ ╖ст╕вн╕ частини рослин без додавання спирту ╕ цукру з 15% до 10 %.
Цим проектом ставки вв╕зного мита зменшено т╕льки на т╕ товари, р╕вень мита на ввезення яких перевищу╓
р╕вень, заф╕ксований у протокол╕ про вступ Укра╖ни до СОТ на 2013 р╕к.
Т╕ ставки вв╕зного мита, як╕ в Митному тариф╕ нижч╕ за м╕жнародн╕ тарифн╕ зобов´язання, залишен╕ на д╕ючому р╕вн╕.
За ор╕╓нтовними розрахунками м╕н╕стерства, в раз╕ збереження ╕мпорту на р╕вн╕ 2011 року надходження до держбюджету в╕д сплати
вв╕зного мита з товар╕в, зазначених у законопроект╕, можуть зменшитися на 4 млн долар╕в.
Нагада╓мо, в червн╕ 2012 року м╕н╕стр економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Петро Порошенко пов╕домив, що М╕жв╕домча ком╕с╕я з м╕жнародно╖ торг╕вл╕ прийняла р╕шення про введення спецмита на ╕мпорт автомоб╕л╕в.
Урок Биогогии. Марьванна спрашивает Вовочку: - Вова, скажи, как отличить быка от коровы? Вовочка: - Когда доишь быка, он улыбается...!
Афоризм
Если муж засиделся в ванне/туалете, то достаточно сказать ему: "Милый, я пока пороюсь в твоем мобильнике". Скорость справления дел увеличивается в разы!