Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Вступившие в силу документы в понедельник 26 Марта 2012 г.


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 26/03/2012
Вступившие в силу документы в понедельник 26 Марта 2012 г.

1.№ 4423-VI от 22-02-2012 Закони Укра╖ни
Про ратиф╕кац╕ю Угоди м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни та Урядом Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ про порядок перетинання укра╖нсько-рос╕йського державного кордону жителями прикордонних рег╕он╕в Укра╖ни та Рос╕╖
"ГУ" № 47 от 15-03-2012
Действует с 26-03-2012


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.03.2012 по 26.03.2012

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Строк переробки товар╕в за межами митно╖ територ╕╖ Укра╖ни
№ 137-р от 14.03.2012 Распорядження
"Про встановлення строку виконання операц╕й з ремонту п╕дшипник╕в касетного типу ВТ2-7095 за межами митно╖ територ╕╖ Укра╖ни"
2. Група ризику Сумська митниця (╕мпорт)
№ 85 от 27.02.2012 Документ митниц╕
"Про затвердження перел╕ку товар╕в групи «прикриття» та «ризику», ╕мпорт яких зд╕йсню╓ться ╕з застосуванням заход╕в посиленого контролю правильност╕ класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД"
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ26
Документ МЗЕЗ5
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖7
Закони Укра╖ни11
Коментар╕ фах╕вц╕в1
Листи ДМСУ12
М╕журядова угода1
Накази ДМСУ11
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни7
Распорядження1
ВСЕГО:82


MDoffice

* Документ дня: Закон вiд 13.03.2012 № 8130-д Митний кодекс Укра╖ни

Количество просмотров: 141 (за период c 00:00 по 18:03 26/03/12), всего просмотров: 505
Закон вiд 13.03.2012 № 8130-дПроекти
Митний кодекс Укра╖ни
Не вступил в силу
• Все хиты документов


MDoffice

СБУ розпов╕ла, що заборонено купувати в ╕нтернет-магазинах

   Укра╖нц╕ можуть заробити строк за покупку товару в ╕нтернет╕. Наприклад, ки╖вському сисадм╕ну Андр╕ю Фенченко св╕тить до 7 рок╕в в'язниц╕ через те, що в╕н придбав брелок.

   Чолов╕к купив в китайському ╕нтернет-магазин╕ два брелока, як╕ можна використовувати ╕ як веб-камеру. За словами Андр╕я, п╕сля того, як товар прийшов в Укра╖ну, ним зац╕кавилося СБУ, ╕ справа д╕йшла до суду, вирок якого може бути до 7 рок╕в в'язниц╕. Причина - Андр╕й хот╕в придбати заборонене шпигунське обладнання. Водночас Фенченко каже, що не планував використовувати брелок для стеження: «Попередження про те, що це заборонений пристр╕й, не було. Якби я знав, то не купував би».

   В СБУ п╕дкреслили, що незнання закон╕в не зв╕льня╓ в╕д в╕дпов╕дальност╕. А шпигунськ╕ штучки - в╕део-фото камери ╕ ауд╕орег╕стратори, вмонтован╕, наприклад, в брелоки, кульков╕ ручки - п╕д забороною. За минулий р╕к, за даними в╕домства, у населення було вилучено б╕льше п╕втори тисяч╕ таких пристро╖в. В СБУ неоф╕ц╕йно кажуть, що Андр╕й зможе в╕дбутися штрафом (в╕д 3400 грн), тому як б╕льш серйозне покарання зазвичай застосовують для оптовик╕в.

   Що вважати шпигунським устаткуванням? «Експерти називають дв╕ головн╕ ознаки - закомуфльован╕сть спецпристрою, наприклад, п╕д брелок та високу як╕сть запису», - розпов╕ла прес-секретар СБУ Марина Остапенко. А от за використання звичайних диктофон╕в, фотоапарат╕в, нав╕ть якщо вони пишуть приховано, в╕дпов╕дальност╕ нема╓. Також правоохоронц╕ уточнюють, що заробити терм╕н можна за продаж-куп╕влю через ╕нтернет порно, курильних сум╕шей ╕ всього того, що заборонено в звичайн╕й торг╕вл╕.

   За матер╕алами Сьогодн╕ .

ТОВ ТРК «Рад╕о-Ера»

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Можно ли делать две ДМВ на одну ГТД?

26-03-2012 12:31, В. Вовк
Регион: Днепропетровск
Можно ли делать две ДМВ на одну ГТД?

Доброго времени суток!
Ситуация такова - Подавалась ГТД на два товара, по первому товару цена спецификации, по второму товару цена отдела тарифов но с ранее полученного решения. После предварительной консультации в тарифах, заполнил ДМВ-2 с ценой первого товара по спецификации, а второго по решению (решение выдавалось при оформлении предидущей партии товара и в нем не было первого товара), метод забил на оба товара по решению.
По первому товару таможня завысила цену до небес, мы подали заяву на оформление по 230му приказу, нам ее подписали, мы оформились. Теперь мои юристы требуют от меня ссылку на нормативки и с вопросом - Почему я не подавал с ГТДшкой две ДМВ, одну по первому методу, а вторую по 6-му.
Помогите ПЛИЗЗЗ!
Правильно ли я подал первую ДМВ?
Можно ли подавать две ДМВ на одну ГТД?
Можно ли указывать в одной ДМВ разные методы?
Буду особо благодарен за нормативку.

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Культура повед╕нки – пр╕оритет у робот╕ митник╕в

       Сьогодн╕ кер╕вництво Льв╕всько╖ митниц╕ взяло участь у «круглому стол╕» на тему «Культура прикордонного контролю в пунктах пропуску через державний кордон», який в╕дбувся в прим╕щенн╕ Зах╕дного рег╕онального управл╕ння Державно╖ прикордонно╖ служби Укра╖ни за ╕н╕ц╕ативи ╖╖ кер╕вництва.
    Зах╕д в╕дбувався у в╕деоселекторному режим╕ – у ньому взяли участь представники обласних (районних) державних адм╕н╕страц╕й, обласних (районних) рад, профсп╕лкових та громадських орган╕зац╕й та ЗМ╤.

       Серед обговорюваних були питання облаштування пункт╕в пропуску, культури прикордонного та митного контролю, впровадження нововведень, що сприятимуть ╕м╕джу укра╖нських служб, як╕ працюють на кордон╕.

       Ус╕ ц╕ питання розглядались в контекст╕ п╕дготовки служб контролю на кордон╕ до «╢вро-2012».

       Як в╕домо, одним ╕з нововведень п╕д час чемп╕онату з футболу буде проведення сп╕льного контролю укра╖нських та польських прикордонних та митних служб в одному м╕сц╕. Зокрема 22-23 березня у м╕жнародних пунктах пропуску для автомоб╕льного сполучення, розташованих на д╕лянц╕ кордону в межах Льв╕всько╖ област╕, в╕дбулися трен╕нги з╕ сп╕льного контролю. Вони показали позитивн╕ результати та переваги такого виду контролю.

       Питання культури в митних органах ╓ одним ╕з пр╕оритетних ╕ закр╕плене концепц╕╓ю реформування митно╖ служби «Обличчям до людей».

    Державна митна служба Укра╖ни

    Строительство автотрассы Одесса – Рени включено в Соглашение о региональном развитии между Кабмином Украины и Одесским облсоветом

       Украинское правительство и одесская областная власть приняли очередную амбициозную социально-экономическую программу. Называется она так: "Соглашение о региональном развитии Одесской области между Кабинетом Министров Украины и Одесским областным советом". Инициатива возникла в рамках президентской программы экономических реформ на 2010-2014 годы "Заможне суспiльство, конкурентоспроможна економiка, ефективна держава". Предмет Соглашения - согласованная на протяжении 2012-2014 годов деятельность сторон по осуществлению совместных мероприятий центральных и территориальных органов власти для реализации Государственной стратегии регионального развития, а также Стратегии экономического и социального развития Одесщины до 2020 года.
    В программе определены следующие приоритетные направления совместных действий Кабмина и облсовета: развитие и модернизация транспортной инфраструктуры; развитие ресурсно-экологической инфраструктуры; развитие инфраструктуры социальной сферы. Ориентировочный общий объём финансирования запланированных мероприятий - 3 миллиарда 270 миллионов гривен, в том числе из госбюджета - 1,9 млрд грн, из местных бюджетов - 52 млн грн, из других источников - 1,3 млрд грн.
    Как видим, деньги для Одесской области предусмотрены огромные. Вместе с тем в Соглашении сказано, что "объём финансирования совместных мероприятий определяется ежегодно в государственном и местных бюджетах исходя из реальных возможностей бюджетов, а также других источников..." Чем пахнут эти самые "реальные возможности бюджетов" и к чему они приводят в конечном итоге, мы прекрасно знаем. И всё же не будем преждевременно впадать в пессимизм - лучше окунёмся в планов громадье. Тем более что один оптимистичный пункт (назовём его гарантийным) в программе таки есть: "Смена состава Кабинета Министров Украины или облсовета не влечёт за собой отказ от выполнения обязательств, определённых Соглашением".
    Приоритетное направление №1 - это в первую очередь строительство 4-полосной автотрассы государственного значения Одесса - Рени. Документ констатирует, что дорога является частью 9-го международного транспортного коридора и будущей кольцевой магистрали вокруг Чёрного моря, "но её состояние не отвечает современным требованиям". Кроме того, отрезок дороги проходит по территории Молдовы. Проект новой трассы предполагает сооружение моста через Дунай между населёнными пунктами Орловка (Украина) и Исакча (Румыния). Это позволит принципиально улучшить автотранспортное сообщение со странами Юго-Восточной Европы, в два раза сократить время езды (с 4-х до 2-х часов) от Одессы до границы с Евросоюзом и снизить количество ДТП в среднем на 73-75%.
    Строительство автотрассы Одесса - Рени включено в перечень объектов концессии Постановлением Кабмина от 10 июня 2010 г. № 659, разработано технико-экономическое обоснование (ТЭО) относительно участка Одесса - Овидиополь - Белгород-Днестровский - Монаши (81 км), в том числе моста (5,7 км) через Днестровский лиман. Стоимость данного отрезка дороги - 8-9 млрд грн. ТЭО одобрено распоряжением Кабмина в июле 2011 года. Следующий этап - разработка ТЭО магистрали на участке Монаши - Рени (Исакча). Соглашением предусмотрено, что госбюджет выделит на это 22 млн грн.
    Кроме того, раздел "Развитие и модернизация транспортной инфраструктуры" включает в себя строительство, реконструкцию и капитальный ремонт дорог местного значения. Суммарная протяжённость этих дорог в Одесской области составляет более 7,5 тыс. км, из которых 20% требуют реконструкции, а 50% - капитального ремонта. Согласно программе, госбюджет должен направить на указанные цели 995 млн грн. В частности, на строительство долгожданной объездной дороги в г. Рени планируется потратить 146 млн грн, однако на капитальный ремонт "убитой" автотрассы Рени - Измаил не выделено ни копейки. Первоочередные дорожные работы предусмотрены в Березовском и Тарутинском районах.
    Впечатляет, не правда ли? Неувязочка лишь в том, что подобных программ за 20 лет независимости было великое множество, и многие из них распространялись на стратегически важный Придунайский край. Принципиально не буду копаться в Интернете (не хочу лишний раз травмировать психику изучением упущенных возможностей государства и проваленных инициатив власти), а назову эти программы по памяти. Программа развития Украины как транзитной державы, программа комплексного развития Придунавья на 2004-2011 годы, Указ Президента В. Ющенко о развитии юго-западной части Одесской области, концепция создания на юго-западе Одесщины территории приоритетного развития, Дунайская стратегия, национальный проект "Дунайский коридор" и прочая и прочая и прочая... И где они? Где их финансирование? Где результаты? То-то и оно...
    На мой взгляд, все аналогичные программы необходимо составлять лишь из двух пунктов. Пункт первый: "Нельзя всем дать всё, ибо всех много, а всего мало. И прежде всего мало в бюджете". Пункт второй: "Если государство обещает всем дать всё, а тем более дать из бюджета, смотрите пункт первый".

       Автор: Андрей ПОТЫЛИКО, журналист, Одесская обл

    Trans-Port

    ЕС разрешил регистрацию грузовиков с двигателями Евро-6

       Недавно Комиссия Европарламента приняла регулирующие нормы относительно двигателей стандарта Евро 6 для грузовых автомобилей, что позволило осуществлять их регистрацию в соответствии с новыми законодательными требованиями.
    Компания Scania во многих странах Европы уже начала поставку грузовиков с двигателями Евро 6. Первая поставка состоялась в феврале в Голландии. Кроме того, уже первый грузовик Евро 6 зарегистрирован и в Швеции. В ближайшие несколько недель регистрация начнется в Швейцарии и некоторых других странах.
    Новые нормы содержания токсичных веществ в отработавших газах двигателей Евро 6 вступают в силу в странах ЕС и некоторых прилегающих к Евросоюзу странах с 31 декабря 2012 года для новых моделей и еще через один год - для всех других грузовых транспортных средств. Scania поставляет грузовики, соответствующие нормам Евро 6, уже в течение последнего года, но до принятия соответствующих законодательных норм осуществить регистрацию этих грузовиков было невозможно.
    С целью ускорения перехода на новые двигатели и снижения уровня токсичных веществ в отработанных газах, правительство Германии увеличило государственные инвестиционные субсидии для компаний транспортного сектора, которые покупают грузовики с двигателями Евро 6. Также сейчас в правительстве обсуждается введение новых дорожных сборов (чем выше стандарт двигателя, тем меньше сборы) и установления соответствующих турникетов на автобанах Германии, для того, чтобы побудить перевозчиков покупать новые двигатели. Такие меры помогут компенсировать более высокую закупочную стоимость техники с двигателями Евро 6.
    "Мы приветствуем решение правительства Германии, направленное на поддержку тех клиентов, которые покупают новые двигатели и инвестируют средства в более чистую технологию", - говорит Мартин Лундстедт, вице-президент компании Scania по продаже и франчайзинга.
    Результаты независимых сравнительных тест-драйвов грузовиков с новыми двигателями, которые проводились в масс-медиа в разных странах, подтвердили утверждения Scania. Как и было заявлено во время презентации новых двигателей, потребление топлива в двигателях Евро 6 не превышает показатели двигателей стандарта Евро 5. Фактически, результаты свидетельствуют о том, что при равных условиях вождения, расход топлива в двигателях Евро 6 даже ниже, чем в Евро 5.
    В марте 2011 года компания Scania стала первым производителем, который выпустил грузовики с двигателями Евро 6, позволив многим перевозчикам инвестировать средства в более чистую и передовую технологию. Было привлечено несколько инновационных технологий для уменьшения уровня токсичных веществ в отработанных газах. Содержание оксида азота (NOx) и частиц сажи уменьшилось на 80% по сравнению со стандартом Евро 5.
    Сейчас Scania предлагает 13-литровые двигатели мощностью 440 и 480 л.с. , которые соответствуют нормам Евро 6 и предназначены, в первую очередь, для перевозок на дальние расстояния, но их можно успешно применять в других видах и сегментах перевозок.
    Нормы Евро 6 являются первым шагом в создании единого стандарта по содержанию токсичных веществ в отработавших газах , действующих на территории стран Европы, Северной Америки и Японии. Это значительно облегчит согласование и дальнейшее развитие законодательных норм этих стран в данной сфере.

    Trans-Port

    ╢вропа захистить держзакуп╕вл╕ антидемп╕нгом

       ╢вроком╕с╕я оф╕ц╕йно оголосила про готовн╕сть закрити доступ до ╓вропейських держзакуп╕вель компан╕ям з тих кра╖н, де д╕ють преференц╕╖ в╕тчизняним постачальникам товар╕в та послуг для держорган╕в.

       Оф╕ц╕йною метою ново╖ ╕н╕ц╕ативи ╢вроком╕с╕╖ служить заклик до столу переговор╕в кра╖н-торговельних партнер╕в ╢С з питання в╕дкриття ╖х ринк╕в держзамовлення, пише "Комерсант-Укра╖на".

       ╢К висловила невдоволення такими протекц╕он╕стськими проектами, як "Купуй американське", "Купуй бразильське", "Купуй китайське", а також преференц╕ями та п╕льгами для нац╕ональних постачальник╕в у Туреччин╕, Рос╕╖ та Австрал╕╖, посилаючись на те, що ╓вропейський ринок держзамовлення практично повн╕стю в╕дкритий для компан╕й з цих кра╖н.

       Кра╖нам, що п╕дписали угоду про держзакуп╕вл╕ в рамках Св╕тово╖ орган╕зац╕╖ торг╕вл╕ (США, Канада ╕ Япон╕я), ЕК об╕ця╓ розгляду в ком╕с╕╖ СОТ з врегулювання спор╕в.

       Для ╕нших кра╖н будуть застосован╕ додатков╕ механ╕зми регулювання, наприклад антидемп╕нгов╕ мита.

       Нин╕ обмеження на доступ до держзакуп╕вель в ╢С компан╕й з трет╕х кра╖н д╕ють переважно у сфер╕ обслуговування (телекомун╕кац╕╖, транспорт, пошта, водопостачання, енергомереж╕), де, зг╕дно з регламентом 2004/17/EC, замовник ма╓ право виключити з тендера компан╕╖, чи╓ пропозиц╕я б╕льш н╕ж на 50% сформован╕ товарами ╕ноземного виробництва.

       ╢К пропону╓ розширити рамки застосування правила для контракт╕в варт╕стю понад 5 млн ╓вро незалежно в╕д сфери закуп╕вель.

       Виняток заявки буде в двом╕сячний терм╕н розглянутий ╢К, яка враху╓, наск╕льки в╕дкритий ринок держзамовлення в кра╖н╕, зв╕дки походить товар.

       У раз╕ численних ╕ серйозних порушень прав ╓вропейських компан╕й ╢К отрима╓ можлив╕сть провести розсл╕дування ╕ приступити до переговор╕в ╕з третьою стороною, а в раз╕ в╕дмови кра╖ни в╕дкрити св╕й ринок держзамовлення - заборонити доступ компан╕й ц╕╓╖ кра╖ни до тендер╕в у певн╕й галуз╕ або накласти штраф у вигляд╕ антидемп╕нгового мита.

       Кр╕м того, замовники повинн╕ будуть зв╕тувати перед ╢К щодо передач╕ контракту сторон╕, яка запропонувала "ненормально низьку" ц╕ну.

       Заниженою ц╕на буде вважатися тод╕, коли "пропозиц╕я виявиться занадто хорошою, щоб бути правдою" (ма╓ться на уваз╕ пор╕вняння ц╕ни на товар на в╕дкритому ринку ╕ ц╕ни в заявц╕).

       Якщо сума тендера менше встановлених порог╕в (для б╕льшост╕ позиц╕й - 5 млн ╓вро), на нього поширю╓ться регулювання конкретно╖ кра╖ни ╢С, але недискрим╕нац╕я постачальника за нац╕ональною ознакою також повинна дотримуватися.

       ╢вроком╕с╕я оч╕ку╓ введення нових норм в д╕ю у друг╕й половин╕ 2013 року, якщо ╖х схвалить квал╕ф╕кована б╕льш╕сть в Рад╕ м╕н╕стр╕в ╕ ╢вропарламент╕.

       Н╕меччина побою╓ться за доступ продукц╕╖ сво╓╖ автомоб╕льно╖ ╕ндустр╕╖ та IT-компан╕й до держзамовлень в ╢С через те, що пропонован╕ обмеження можуть поширюватися ╕ на сп╕льн╕ п╕дпри╓мства - компан╕╖ з високою часткою участ╕ ╕ноземного кап╕талу.

       За розрахунками експерт╕в, в╕дкриття т╕льки ринку держзамовлення Китаю оц╕ню╓ться в суму в╕д 81 млрд до 208 млрд ╓вро на р╕к.

       Однак китайська сторона вже посп╕шила заявити про незм╕нн╕сть сво╓╖ позиц╕╖ з питання полегшення доступу до держзамовлень.

       Укра╖нський б╕знес зараз не бере участь у держзакуп╕влях в кра╖нах ╢вросоюзу, однак створення зони в╕льно╖ торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною та ╢С може спонукати укра╖нськ╕ компан╕╖ брати участь в тендерах.

       "Хоча запропонована ╢вроком╕с╕╓ю норма ускладнить доступ в╕тчизняних товар╕в на ╓вропейський ринок, часу достатньо, щоб зац╕кавлен╕ укра╖нськ╕ компан╕╖ зум╕ли адаптуватися - перенести частину виробництва в ╢С або знайти там партнер╕в", - вважа╓ партнер юридично╖ ф╕рми AstapovLawyers Олег Мальський.

    Економ╕чна правда

    Рахунок-фактура може використовуватися банками для зд╕йснення контролю за експортними операц╕ями

       

    Нац╕ональний банк
    Лист
    "Про зд╕йснення контролю за експортними операц╕ями"
    в╕д 19.12.2011 N 28-313/5530-15227

    Нацбанк пов╕домив, що спец╕альний рахунок-фактура (акт передач╕ наданих послуг), який засв╕дчу╓ надання резидентом консультац╕йних послуг нерезиденту, може використовуватися уповноваженим банком для зд╕йснення контролю за в╕дпов╕дною експортною операц╕╓ю.

    www.ligazakon.ua

    НБУ: Про зд╕йснення контролю за експортними операц╕ями

    НАЦ╤ОНАЛЬНИЙ БАНК УКРА╥НИ

    ЛИСТ
    в╕д 19.12.2011 р. N 28-313/5530-15227

    Про зд╕йснення контролю за експортними операц╕ями

    Нац╕ональний банк Укра╖ни розглянув запит [...] (дал╕ - запит) ╕ пов╕домля╓ таке.

    Порядок зд╕йснення банками контролю за експортними, ╕мпортними операц╕ями на предмет дотримання резидентами законодавчо встановлених строк╕в розрахунк╕в за цими операц╕ями визначений ╤нструкц╕╓ю про порядок зд╕йснення контролю за експортними, ╕мпортними операц╕ями1 (дал╕ - ╤нструкц╕я N 136).

    ____________
    1 затверджена постановою Правл╕ння Нац╕онального банку Укра╖ни в╕д 24.03.99 N 136 та заре╓стрована в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 28.05.99 за N 338/3631 (з╕ зм╕нами).

    П╕дстави для зняття банками з контролю експортних операц╕й резидент╕в наведен╕ у розд╕лах 1 - 2 ╤нструкц╕╖ N 136.

    В╕дпов╕дно до пункту 2.1 розд╕лу 2 ╤нструкц╕╖ виручка резидент╕в п╕дляга╓ зарахуванню на ╖х рахунки в банках у строки виплати заборгованостей, зазначен╕ в контрактах, але не п╕зн╕ше 180 календарних дн╕в з дати оформлення ВМД на продукц╕ю, що експорту╓ться, а в раз╕ експорту роб╕т (послуг, прав ╕нтелектуально╖ власност╕) - з моменту п╕дписання акта або ╕ншого документа, що засв╕дчу╓ виконання роб╕т, надання послуг, експорт прав ╕нтелектуально╖ власност╕.

    Виходячи з викладено╖ у запит╕ ╕нформац╕╖, для засв╕дчення факту надання укра╖нською компан╕╓ю консультац╕йних послуг нерезиденту використову╓ться спец╕альний рахунок-фактура (акт передач╕ наданих послуг).

    Зважаючи на положення пункту 2.1 розд╕лу 2 ╤нструкц╕╖ N 136, спец╕альний рахунок-фактура (акт передач╕ наданих послуг), який засв╕дчу╓ надання резидентом консультац╕йних послуг нерезиденту, може використовуватися уповноваженим банком для зд╕йснення контролю за в╕дпов╕дною експортною операц╕╓ю.



    Заступник Голови
    Нац╕онального банку Укра╖ни

    ╤. В. Сорк╕н


    Вступил в силу Закон о ратификации Соглашения о порядке пересечения украинско-российской границы жителями приграничных регионов

       С сегодняшнего дня действует Закон "О ратификации Соглашения между Кабинетом Министров Украины и Правительством Российской Федерации о порядке пересечения украинско-российской государственной границы жителями пограничных регионов Украины и Российской Федерации".

       Ратифицированным Соглашением предусмотрено увеличение пунктов пропуска через государственную границу в 4 раза. В целом соглашение нацелено на упрощение порядка пересечения государственных границ.

       Пересекать границу по упрощенным правилам смогут жители приграничного региона, т.е. области, а не только приграничных населенных пунктов.

       Для "льготного" въезда в РФ гражданину Украины понадобится предъявить один из следующих документов: паспорт гражданина Украины (при наличии отметки о регистрации постоянного проживания в пограничном регионе); свидетельство о рождении (для детей до 16 лет) и выписку из домовой книги (справку), подтверждающую постоянное проживание ребенка в приграничном регионе; паспорт гражданина Украины для выезда за границу (при наличии отметки о регистрации постоянного проживания в пограничном регионе); проездной документ ребенка (при наличии отметки о постоянном проживании в приграничном регионе); справку об утрате документов.

       Жители приграничных регионов смогут пересекать границу пешком, на велосипедах, мотоциклах, гужевом и легковом транспорте, лодках, принадлежащих им, а также на автомобильном и паромном транспорте общего пользования межгосударственного сообщения в пределах приграничных регионов.

       Что касается легковых транспортных средств, принадлежащих таким гражданам, регистрировать их на территории чужого государства не понадобится.

       Кроме того, граждане смогут перемещать через границу товары, не предназначенные для производственной или иной коммерческой деятельности без уплаты таможенных пошлин и налогов.

       После пересечения границы граждане (обоих государств) смогут находиться на территории государства только в пределах региона, в который они въехали через местный пункт пропуска.

    www.ligazakon.ua

    Використання програмного комплексу «╤нформац╕йний терм╕нал» значно удосконалить процес митного оформлення у Дн╕пропетровськ╕й митниц╕

       Державною митною службою Укра╖ни розроблено програмно-техн╕чний модуль «╤нформац╕йний терм╕нал» з метою самост╕йного введення декларантами електронних коп╕й митних декларац╕й в базу даних митно╖ системи.
    Ран╕ше прийняття вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ до митного оформлення зд╕йснював виключно ╕нспектор митниц╕, але ╕з введенням в роботу «╤нформац╕йних терм╕нал╕в», представник ф╕рми використовуючи модуль флеш - пам’ят╕, самост╕йно вводить декларац╕ю в автоматизовану систему митного оформлення.

       Нараз╕ у Дн╕пропетровськ╕й митниц╕ встановлено 4 таких терм╕нали: на митних постах «Дн╕пропетровськ-Л╕ски», «Дн╕пропетровськ-Р╕чпорт», «Новомосковськ» та «Кривий Р╕г».

       До середини кв╕тня «╤нформац╕йними терм╕налами будуть оснащенн╕ вс╕ п╕дрозд╕ли митного оформлення Дн╕пропетровщини.

       Переваги встановлення таких к╕оск╕в самообслуговування в╕дразу в╕дм╕тили представники п╕дпри╓мств, брокери та декларанти.

       «Процедура введення в базу двох ╕мпортних декларац╕й займа╓ не б╕льше 1 хвилини, при цьому терм╕нал перев╕ря╓ ВМД на наявн╕сть помилок та вида╓ ╖х список. Одразу друку╓ться квитанц╕я з датою та часом прийняття митно╖ декларац╕╖ до оформлення. Це дуже зручно та значно прискорю╓ процес зд╕йснення митного контролю та митного оформлення вантаж╕в» - зазначила ╢лизавета Штрум, представник брокерсько╖ компан╕╖.

       За 6 м╕сяц╕в 2012 року такими ╕нформац╕йними терм╕налами будуть обладнанн╕ вс╕ без виключення м╕сця митного оформлення, а ╖х в Укра╖н╕ 282, що, в свою чергу, виключить випадки неприйняття посадовими особами митних орган╕в митних декларац╕й.

    Протягом с╕чня-лютого 2012 року Дн╕пропетровською митницею перераховано до держбюджету 1 392,4 млн. грн., що на 8%, або на 102,9 млн. грн. б╕льше н╕ж за с╕чень-лютий 2011 року. Основними кра╖нами експорту ╓ Рос╕я, Китай Польща, Чех╕я, Словаччина. Основн╕ кра╖ни ╕мпорту: Рос╕я, Н╕меччина, Польща, США, Казахстан

    Державна митна служба Укра╖ни

    Укра╖нськ╕ та польськ╕ митники ╕ прикордонники провели трен╕нги в межах п╕дготовки до чемп╕онату ╢вропи з футболу «╢ВРО-2012»

       У м╕жнародних пунктах пропуску для автомоб╕льного сполучення, розташованих на д╕лянц╕ кордону в межах Льв╕всько╖ област╕ – «Рава-Руська – Гребенне», «Краковець – Корчова» та «Шегин╕ – Медика», пройшли трен╕нги укра╖нських та польських прикордонних ╕ митних контрольних служб. Заходи в╕дбулись в межах п╕дготовки до чемп╕онату ╢вропи з футболу «╢ВРО-2012» ╕ були передбачен╕ концепц╕╓ю укра╖нсько-польських практичних навчань зд╕йснення прикордонного та митного контролю.
    Трен╕нги тривали добу на баз╕ ╕снуючо╖ ╕нфраструктури пункт╕в пропуску на вс╕х смугах легкового руху в обох напрямах (в'╖зд/ви╖зд) у безперервний спос╕б – з метою оц╕нки впровадження контролю в одному м╕сц╕ (на територ╕╖ Республ╕ки Польщ╕). Такий обм╕н досв╕дом ма╓ на мет╕ п╕двищення р╕вня виконання службових обов'язк╕в прац╕вниками служб контролю.

       Це вже не перше таке навчання. П╕д час попередн╕х етап╕в прац╕вники ознайомлювались з м╕сцем оформлення, ╕нфраструктурою пункт╕в пропуску, техн╕чними та ╕ншими засобами. На цьому етап╕ вони вдосконалюватимуть здобут╕ п╕д час попередн╕х етап╕в практичн╕ навики. Так╕ заходи дауть змогу оц╕нити одночасну роботу вс╕х пункт╕в пропуску з урахуванням потоку транспортних засоб╕в ╕ пасажир╕в.

       За попередн╕ми результатами, у пор╕внянн╕ з попередн╕ми аналог╕чними заходами, що пройшли восени минулого року, к╕льк╕сть пропущених транспортних засоб╕в зб╕льшилась. Трен╕нги пройшли усп╕шно. П╕сля п╕дведення остаточних результат╕в буде проведено ретельний анал╕з проведених операц╕й. У п╕дсумку таких навчань буде розроблено в╕дпов╕дну систему оптим╕зац╕╖ технолог╕╖ контролю – з метою максимального скорочення часу та спрощення формальностей. Досв╕д, здобутий п╕д час трен╕нг╕в, дасть змогу забезпечити в╕дпов╕дн╕ умови для зд╕йснення належного контролю учасник╕в та вбол╕вальник╕в чемп╕онату.

    Державна митна служба Укра╖ни

    Ще не розпочалось ╢ВРО-2012, а вже ╓ результати сп╕льного прикордонно-митного контролю в пунктах пропуску для автомоб╕льного сполучення

       Вже загальнов╕домим став той факт, що найб╕льш╕ можливост╕ для м╕н╕м╕зац╕╖ контрольних процедур в МАПП «Ягодин-Дорохуськ» в рамках п╕дготовки до ╢ВРО-2012 створю╓ саме запровадження сп╕льного прикордонного ╕ митного контролю з польською стороною – зд╕йснення митного оформлення шляхом так звано╖ «╓дино╖ зупинки» значно спрощу╓ та економить час громадян при перетин╕ митного кордону.
    Окр╕м того, сп╕льний митний ╕ прикордонний контроль ╓ одним з найб╕льш д╕╓вих заход╕в з прискорення, спрощення та п╕двищення р╕вня безпеки перетину кордону, ╕ саме тому за ╕н╕ц╕ативою митно╖ служби Укра╖ни в рамках п╕дготовки до «╢ВРО-2012» орган╕зовуються сп╕льн╕ трен╕нги прац╕вник╕в служб митного та прикордонного контролю.

       Так, п╕д час запланованого на 22 березня 2012 року трен╕нгу митного контролю та оформлення на польськ╕й сторон╕ сп╕льними зусиллями митних ╕ прикордонних служб Укра╖ни та Польщ╕ було припинено чергову спробу перем╕щення через укра╖нсько-польський кордон нар╕зно╖ збро╖ та бо╓припас╕в до не╖ з приховуванням в╕д митного контролю в м╕жнародному автомоб╕льному пункт╕ пропуску «Ягодин-Дорохуськ».

       З╕ сл╕в митник╕в, 22.03.2012 року громадянин Рос╕йсько╖ Федерац╕╖, сл╕дуючи так звани «╓вроканалом» в Республ╕ку Польща у приватних справах, намагався перем╕стити через митний кордон Укра╖ни частини до гвинт╕вок та патрони, приховавши ╕нформац╕ю про заборонений вантаж.

       Ц╕кавим ╓ те, що при в╕зуальному огляд╕ легкового автомоб╕ля не виникало п╕дозри у перем╕щенн╕ заборонених предмет╕в. Проте на допомогу митникам та прикордонникам прийшла на допомогу собака, що пройшла спец╕альну п╕дготовку, «спец╕ал╕зу╓ться» саме на викритт╕ под╕бних спроб порушень митних правил, в результат╕ чого автомоб╕ль було направлено в бокс поглибленого огляду.

       В результат╕ вжитих заход╕в стало в╕домо, що автомоб╕ль було споряджено сховищами та тайниками, в яких ╕ знаходились предмети порушення митних правил. Оск╕льки даний факт був виявлений в результат╕ сп╕льних заход╕в на польськ╕й сторон╕ МАПП «Ягодин-Дорохуськ» справу передано на розгляд польських спецслужб.

       Даний факт ╓ яскравим прикладом злагодженого сп╕вроб╕тництва польських та укра╖нських служб в напрямку протид╕╖ контрабанд╕ та порушенням митних правил на сп╕льному кордон╕. Саме з такою метою запроваджу╓ться пост╕йний (ц╕лодобовий) обм╕н ╕нформац╕╓ю за допомогою ╕снуючо╖ м╕жнародно╖ правоохоронно╖ мереж╕, забезпечу╓ться сво╓часне реагування на зм╕ни оперативно╖ ситуац╕╖ у пунктах пропуску, використання потенц╕алу ╕ноземних колег при зд╕йсненн╕ сп╕льного контролю, зокрема анал╕тично╖ ╕нформац╕╖ та техн╕чних засоб╕в митного контролю, моб╕л╕зац╕я к╕нолог╕чних команд для зд╕йснення митного контролю у пунктах пропуску на укра╖нсько-польському кордон╕.

    Державна митна служба Укра╖ни

    Укра╖на спростить розмитнення в╕рменських товар╕в на поромн╕й переправ╕ Пот╕-╤лл╕ч╕вськ

       Голова Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни ╤гор Кал╓тн╕к зустр╕вся з Прем'╓р-м╕н╕стром В╕рмен╕╖ Тиграном Сарк╕сяном.

       "Ми рад╕, що м╕ж митними органами В╕рмен╕╖ та Укра╖н╕ склалися тепл╕ стосунки вза╓мно╖ сп╕впрац╕ ╕ докладемо вс╕х зусиль для подальшого розвитку ╕ зм╕цнення цих в╕дносин », - сказав голова в╕рменського уряду.

       ╤гор Кал╓тн╕к зазначив, що для Укра╖ни ╓ дуже важливим розвиток в╕дносин з В╕рмен╕╓ю, яка ╓ одним з ╖╖ важливих торгово-економ╕чних партнер╕в. В╕н запевнив, що в найближчому майбутньому будуть зд╕йснен╕ роботи по спрощенню процедур розмитнення в╕рменських товар╕в на поромн╕й переправ╕ Пот╕-╤лл╕ч╕вськ, оск╕льки вих╕д до моря В╕рмен╕я ма╓ через грузинську територ╕ю.

       Сторони обговорили також низку питань, що стосуються, зокрема, двостороннього сп╕вроб╕тництва та обм╕ну досв╕дом м╕ж Ком╕тетом з держдоход╕в В╕рмен╕╖ та Державною митною службою Укра╖ни.

    Державна митна служба Укра╖ни

    Укра╖нськ╕ та британськ╕ митники сп╕льно боротимуться з контрабандою сигарет та наркотик╕в

       В Ки╓в╕ на запрошення Держмитслужби з оф╕ц╕йним в╕зитом перебува╓ делегац╕я ╖╖ величност╕ податково╖ та митно╖ служби сполученого корол╕вства Велико╖ Британ╕╖ та п╕вн╕чно╖ ╤рланд╕╖.

       П╕д час робочо╖ зустр╕ч╕ Голова Держмитслужби ╤гор Кал╓тн╕к та Генеральний директор митно╖ служби Велико╖ Британ╕╖ Майк Норгров в╕дзначили, що митн╕ в╕домства Укра╖ни та Велико╖ Британ╕╖ мають багато сп╕льних завдань, як╕ продиктован╕ викликами сьогодення.

       Це, зокрема боротьба з контрабандою наркотик╕в, протид╕я нелегальному перем╕щенню тютюнових вироб╕в. А також п╕дготовка укра╖нських митник╕в до ╢вро-2012, а британц╕в - до цьогор╕чно╖ Ол╕мп╕ади. Тому обм╕н досв╕дом, який вже мають у цьому напрямку обидв╕ служби, ╓ надзвичайно важливим.

       «Щодо протид╕╖ контрабанд╕ наркотик╕в, ми розум╕╓мо, що це - складова ланцюга велико╖ транскордонно╖ злочинност╕. ╤ т╕ надприбутки, як╕ отримуються внасл╕док незаконно╖ торг╕вл╕, можуть надал╕ використовуватися, прим╕ром, для ф╕нансування тероризму. Не кажучи вже про ту шкоду, яко╖ нелегальний наркотраф╕к завда╓ здоров ю громадян. Контрабанда ж сигарет завда╓ великих збитк╕в економ╕ц╕ зокрема ╓вропейських кра╖н» - зазначив Голова Держмитслужби.

       Адже одна пачка цигарок в Укра╖н╕ кошту╓ 1 ╓вро, а в Молдов╕ взагал╕ п╕в ╓вро. А у Велик╕й Британ╕╖ варт╕сть такого товару сяга╓ в╕д 7 до 10 ╓вро.

       Коментуючи п╕дписання двостороннього протоколу про сп╕впрацю, ╤гор Кал╓тн╕к в╕дзначив, що ц╕ домовленост╕ дозволять митним в╕домствам двох кра╖н оперативно обм╕нюватись ╕нформац╕╓ю, яка дасть змогу не лише виявляти факти або спроби контрабанди, а й в подальшому л╕кв╕дувати канали поставки наркотик╕в чи цигарок.

       «Ми не розд╕ля╓мо, чия економ╕ка б╕льше стражда╓ в╕д контрабанди сигарет укра╖нська чи ╓вропейська. А вважа╓мо боротьбу з нею сп╕льним завданням. ╤ наш╕ сьогодн╕шн╕ домовленост╕ дозволять ефективно протистояти цьому злу» - сказав ╤гор Кал╓тн╕к.

       Нагада╓мо, у минулому роц╕ митники затримали контрабандних тютюнових вироб╕в на суму 2,6 м╕льйон╕в ╓вро. За ╓вропейськими ц╕нами ц╕ сигарети коштували б 14 м╕льйон╕в ╓вро.

       «Вс╕ ц╕ важлив╕ питання ми можемо ефективно вир╕шувати лише сп╕льно. Кр╕м того, ми готов╕ надавати усю необх╕дну п╕дтримку на шляху Укра╖ни до ╢вросоюзу з точки зору удосконалення митного законодавства, експертно╖ допомоги" - зазначив Майк Норгров.

       Сторони також в╕дзначили тенденц╕ю до зростання зовн╕шньо╖ торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною та Великою Британ╕╓ю у 2011 роц╕. В╕дбулось зб╕льшення обсяг╕в товарооб╕гу на 22% - до 1,6 млрд. дол. США.

       Британська делегац╕я в╕дв╕дала Мон╕торинговий центр Держмитслужби та Центральне митне управл╕ння лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи.

    Державна митна служба Укра╖ни

    Анекдот из Интернет

    Задача: В бассейн втекает 400л воды,а вытекает 405.
    Вопрос: есть ли совесть у купающихся?

    Афоризм

    Хорошо быть женщиной... Захотела есть - пошла приготовила.

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное