* Документ дня: Наказ вiд 17.03.2008 № 230 Про затвердження Порядку випуску товар╕в у в╕льний об╕г п╕д гарант╕йн╕ зобов'язання при ввезенн╕ ╖х на митну ...
Количество просмотров: 26 (за период c 00:00 по 18:03 04/04/08), всего просмотров: 44
... в╕д 25.03.2008 ... 2. Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ (Копосов С.А.) у 10-дений строк з моменту п╕дписання цього наказу доопрацювати програмне забезпечення з урахуванням положень
цього наказу.
Кабмин утвердил соглашение с Грузией об организации прямого международного ж.д.-паромного соединения Керчь-Поти.
Кабинет министров Украины утвердил соглашение с правительством Грузии об организации прямого международного железнодорожно-паромного соединения между портами Керчь (Украина) и Поти/Батуми (Грузия). Отмеченное соглашение было подписано 26 сентября 2007 г. в г. Киеве. Текст соответствующего постановления опубликован на официальном сайте правительства. Постановление подписано премьер-министром Украины Юлией Тимошенко 2 апреля с.г.
Украина заплатит за ВТО более $350 тыс. в этом году
После обретения полноправного членства во Всемирной торговой организации (ВТО) Украине необходимо будет оплатить разовый взнос и ежегодно платить членский взнос. Об этом говорится в законопроекте "О ратификации протокола о вступлении Украины во Всемирную торговую организацию" N41, который зарегистрирован в Верховной Раде 2 апреля.
Разовый
взнос зависит от его фактического размера и соотношения объема внешней торговли Украины и совокупного объема внешней торговли стран-членов ВТО. "Ввиду того, что Украина приобретет членство в ВТО не с начала текущего
года, размер членского взноса будет рассчитываться на фактическое количество месяцев, которые остались до конца 2008 года, и будет составлять приблизительно 350 тыс. швейцарских франков (примерно $350 тыс.) вместе с одноразовым взносом в Рабочий фонд ВТО", - говорится в пояснительной записке к законопроекту.
Сумма ежегодного взноса определяется
как соотношение объема внешней торговли к совокупному объему внешней торговли всех стран-членов ВТО. Кроме того, уточняется, что предусмотренные в Государственном бюджете на 2008 год расходы для уплаты взноса в сумме 2 млн. 163,4 тыс.грн. являются достаточными для выполнения соответствующих финансовых обязательств в текущем году.
Напомним,
парламентский Комитет по вопросам налоговой и таможенной политики поддержал проект закона о внесении изменений в ст. 16 Закона "О внешнеэкономической деятельности" (относительно адаптации к требованиям вступления в ВТО).
На прошлой неделе Кабмин завершил работу над всеми законопроектами, необходимыми для вступления Украины в ВТО. "Мы на заседании правительства все эти законопроекты одобрили, и они уже сегодня все находятся в Верховной Раде. И мы надеемся на то, что буквально несколько дней понадобятся профильным комитетам ВР, чтобы рассмотреть эти законопроекты... и, я думаю, что мы можем даже на следующей неделе рассмотреть эти законопроекты и принять их, как минимум, в первом чтении", - сказала Премьер Юлия Тимошенко.
I. Огляд ключових положень М╕жнародних Угод у торг╕вл╕ товарами:
1. Огляд основних угод
з питань тарифного регулювання. Митна оц╕нка товар╕в. Визначення кра╖ни походження товар╕в; 2. Нетарифн╕ бар'╓ри у торг╕вл╕ (в╕дм╕на к╕льк╕сних обмежень ╕мпорту). Застосування сан╕тарних ╕ ф╕тосан╕тарних норм. 3. Основн╕ принципи СОТ. Застосування режиму найб╕льшого сприяння; 4. Переваги торгово╖ системи СОТ.П╕двищення ефективност╕ зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕.
II. Огляд Закон╕в Укра╖ни (законопроект╕в), як╕ набирають чинност╕ п╕д час вступу Укра╖ни до СОТ.
III. Класиф╕кац╕я та кодування товар╕в у в╕дпов╕дност╕
до УКТ ЗЕД в умовах переходу з верс╕╖ Гармон╕зовано╖ системи 1996-2002-2007.
IV Розгляд сп╕рних питань. Практичн╕ поради з оптим╕зац╕╖ митного оформлення.
Кожному учаснику нада╓ться:
╤нформац╕йн╕ матер╕али;
Блокнот, ручка.
Варт╕сть участ╕
в сем╕нар╕: – 2795 грн. без ПДВ;
У варт╕сть сем╕нару входить: - Проживання смт."В╕драдне, Велика Ялта". Панс╕онат «Прибрежный» (за╖зд та воселення 22.05.2008 п╕сля 12:00, ви╖зд 26.05.2008 ), 2-х м╕сний номер; -У варт╕сть проживання входить 3-х разове харчування; - участь у сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, матер╕али за тематикою сем╕нару.
У варт╕сть сем╕нару не включено: * Екскурс╕йну програму. Для
дов╕дки: 1) Панс╕онат "Прибрежный" ма╓ прекрасну паркову територ╕ю; 2) поблизу розташован╕: - винзавод «Магарач», дегустац╕йний зал – 5 хв. ходу, варт╕сть квитка ~30 грн.; - Н╕к╕тський ботан╕чний сад.
конференц-зал
╖дальня
2-м. номер (стандарт)
санвузол
пляж
паркова алея
алея б╕ля корпусу
сауна
"Пансионат отдыха АО "Прибрежный" расположен в 4-х км к юго-востоку от города Ялты. Пансионат "Прибрежный" занимает территорию 11,3 га и располагается узкой полосой вдоль берега моря. Большую часть территории пансионата занимает лесопарковая зона.
Микроклимат характерен тем, что практически круглый год плюсовая температура за счет близости моря и характера расположения территории. Можжевеловые деревья, сохранившиеся
с древних времен, испускают фитонциды, обладающие бактерицидными свойствами. Отсутствие в непосредственной близости каких-либо промышленных предприятий сохраняет атмосферу в первозданной чистоте.
В зимний период работает сауна с бассейном на 10 человек единовременного посещения. В районе сауны работают 2 теннисных корта с покрытием из ригупола и волейбольная площадка.
С целью более широкого познания Крыма, его Южного берега в пансионате организуются экскурсии в Ливадийский и Воронцовский дворцы,
дворец Александра III в Массандре, в Ласточкино гнездо, ознакомительная экскурсия по Ялте, сказочный городок "Поляна сказок", а также на Ай-Петри и в г. Севастополь"
Территория пансионата граничит винодельческим хозяйством "Магарач", чьи винподвалы и дегустационный зал Вы сможете посетить. Вам будут предложены пешеходные прогулки в Государственный Никитский ботанический сад, Никитский каньон, Журавлеву балку.
М╕сце проведення сем╕нару: смт."В╕драдне,
Велика Ялта" Початок сем╕нару: 23-24.05.2008 року о10-00.
Заявки на участь у сем╕нар╕ приймаються до 09.05.2008 року.
Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про сем╕нар, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати за телефонами: 8 -044-332-66-91, 8 -044-332-66-92, 8 -044-332-66-93, 8 -044-332-66-94 факс: 8 -044-332-66-97 e-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
або на сайт╕ www.mdoffice.com.ua
Поклада╓мо над╕╖, що ╕нформац╕я, отримана на сем╕нар╕, принесе неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу
З повагою, Директор митного департаменту НВО "Поверхность"
ДСЕК: Звернення Голови Громадсько╖ ради при Держекспортконтрол╕
Звернення Голови Громадсько╖ ради з питань координац╕╖ заход╕в, пов’язаних ╕з забезпеченням проведення консультац╕й з громадськ╕стю щодо формування та реал╕зац╕╖ державно╖ пол╕тики в галуз╕ експортного контролю з питань д╕яльност╕ Громадсько╖ ради Воробйова В.Д.
В╕дпов╕дно до положень Указу Президента Укра╖ни в╕д 31 липня 2004 року №
854/2004 “Про забезпечення умов для б╕льш широко╖ участ╕ громадськост╕ у формуванн╕ та реал╕зац╕╖ державно╖ пол╕тики” при Державн╕й служб╕ експортного контролю Укра╖ни (дал╕ – Держекспортконтроль) створено та орган╕зовано роботу Громадсько╖ ради з питань координац╕╖ заход╕в, пов’язаних ╕з забезпеченням проведення консультац╕й з громадськ╕стю щодо формування та реал╕зац╕╖ державно╖ пол╕тики у галуз╕ експортного контролю (дал╕ – Громадська рада).
30 червня 2006 року на сп╕льному зас╕данн╕
колег╕╖ Державно╖ служби експортного контролю Укра╖ни та Громадсько╖ ради було обговорено ╕ погоджено Положення про Громадську раду та ╖╖ склад. До складу Громадсько╖ ради ув╕йшли представники Державно╖ служби експортного контролю Укра╖ни, а також представники пров╕дних суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ в галуз╕ експорту, ╕мпорту товар╕в в╕йськового призначення та подв╕йного використання, орган╕зац╕╖ та засоби масово╖ ╕нформац╕╖, д╕яльн╕сть яких певним чином пов’язана з питаннями експортного контролю.
Положення
про Громадську раду затверджене наказом Держекспортконтролю в╕д 07.07.2006 №2 43. В╕дпов╕дно до Положення, Громадська рада створена як консультативно-дорадчий орган при Держекспортконтрол╕. Основною метою д╕яльност╕ Ради ╓ сприяння п╕двищенню рол╕ громадськост╕ у процес╕ подальшого розвитку системи державного експортного контролю в Укра╖н╕ та формування державно╖ пол╕тики в ц╕й галуз╕, а також забезпечення гласност╕, в╕дкритост╕ та прозорост╕ в д╕яльност╕ Держекспортконтролю.
З часу
створення Громадсько╖ ради проведено 7 зас╕дань, у тому числ╕ 3 сп╕льних зас╕дання колег╕╖ Держекспортконтролю та Громадсько╖ ради. Враховуючи широку географ╕ю дислокац╕╖ п╕дпри╓мств-член╕в Ради, окрем╕ зас╕дання проведено шляхом розсилки матер╕ал╕в з метою ╖х опрацювання членами Громадсько╖ ради, подальшого узагальнення та направлення на адресу кер╕вництва Держекспортконтролю.
У т╕сн╕й сп╕впрац╕ з Держекспортконтролем, окр╕м орган╕зац╕йних, розглянуто питання подальшого удосконалення
законодавчих та нормативно-правових акт╕в, що регламентують д╕яльн╕сть суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ у сфер╕ м╕жнародних передач товар╕в в╕йськового призначення, подв╕йного використання та товар╕в, як╕ м╕стять в╕домост╕, що становлять державну та╓мницю. Зокрема, Громадською радою розглянуто, обговорено та надано на адресу Держекспортконтролю узагальнен╕ пропозиц╕╖ ╕ зауваження до проект╕в:
Закону Укра╖ни „Про внесення зм╕н до Закону Укра╖ни „Про державний контроль за м╕жнародними
передачами товар╕в в╕йськового призначення та подв╕йного використання”;
Закону Укра╖ни „Про внесення зм╕н до статт╕ 212-4 Кодексу Укра╖ни про адм╕н╕стративн╕ правопорушення”;
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни „Про внесення зм╕н до Положення про порядок надання суб’╓ктам зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ повноважень на право зд╕йснення експорту, ╕мпорту товар╕в в╕йськового призначення та товар╕в, як╕ м╕стять в╕домост╕, що становлять державну та╓мницю”;
Постанови
Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни „Про затвердження порядку зд╕йснення державного експортного контролю п╕д ч
***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Экспертиза энергосбережения
04-04-2008 08:21, Елена mda62@yandex.ru Экспертиза энергосбережения
Ув.MDOffice! При просмотре справки по товару 7322 90 90 90 в программе отсутствует
необходимость получения заключения энергосбережения, в процессе оформления груза возникли проблемы таможня ссылается на письмо 14.09.2001 р. N 3/21-4414-ЕП, хотя последний утвержденный перечень приведен в письме 21.03.2008 р. № 11/5-18/3236-ЕП Кто
прав и на какой документ ориентироваться в дальнейшем, или они действительны оба?
Держмитслужба Укра╖ни проводить громадське обговорення ново╖ редакц╕╖ Митного кодексу Укра╖ни
Прес-служба
До обговорення проекту ново╖ редакц╕╖ Митного кодексу Укра╖ни, надання зауважень та пропозиц╕й запрошуються органи виконавчо╖ влади, суб’╓кти зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, б╕знес-асоц╕ац╕╖, журнал╕сти та громадяни.
Ознайомитися з текстом проекту Закону Укра╖ни „Про внесення зм╕н до Митного кодексу Укра╖ни” можна на оф╕ц╕йн╕й ВЕБ-стор╕нц╕ Держмитслужби www.customs.gov.ua
(розд╕л „Обговорення проект╕в документ╕в”, п╕дрозд╕л „Проекти регуляторних акт╕в”).
Зауваження та пропозиц╕╖ до даного проекту закону надсилати за поштовою адресою: 04119, м.Ки╖в-119, вул. Дегтяр╕вська, 11-г, та на e-mail: vzaemodiya@customs.gov.ua та law@customs.gov.ua з прим╕ткою „Громадськ╕ слухання”. Терм╕н надання зауважень та пропозиц╕й – 17.04.2008.
Возможно, в ближайшем будущем при перевозке товаров через границы стран СНГ предпринимателям придется руководствоваться новыми таможенными правилами. За изменение основ законодательства в этой сфере выступили участники заседания экспертов Совета руководителей таможенных служб государств Содружества. По их признанию, многие действующие принципы уже морально устарели и нуждаются в пересмотре. Но если поправки в Таможенный кодекс находятся лишь в стадии обсуждения, то проект Протокола об организации
обмена предварительной информацией о товарах и транспортных средствах, перемещаемых через таможенные границы государств-участников СНГ, уже готов. И вполне возможно, что летом, после заседания Совета, он станет руководством к действию.
Проект наказу М╕неконом╕ки "Про внесення зм╕н до Положення про порядок л╕цензування експорту товар╕в у 2008 роц╕"
Проект
М╤Н╤СТЕРСТВО ЕКОНОМ╤КИ УКРА╥НИ
Н А К А З ______________ №_______
Ки╖в Про внесення зм╕н до Положення про порядок л╕цензування експорту товар╕в у 2008 роц╕
В╕дпов╕дно до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 28.03.2008 № 271 “Про внесення зм╕н
до постанов Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 26 вересня 2007 р. № 1179 ╕ в╕д 29 грудня 2007 р. № 1411”
НАКАЗУЮ:
1. Унести до Положення про порядок л╕цензування експорту товар╕в у 2008 роц╕, затвердженого наказом М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни в╕д 12.01.2008 № 6, заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 08.02.2008 за № 104/14795, так╕ зм╕ни:
у пункт╕ 1 розд╕лу ╤ слова та цифри “зг╕дно з додатками 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 ╕ 11” зам╕нити
словами та цифрами “зг╕дно з додатками 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11 ╕ 12”;
в абзац╕ другому пункту 2 розд╕лу ╤╤ слова та цифри “зазначених у додатках 1, 3, 5, 6, 9 ╕ 11” зам╕нити словами та цифрами “зазначених у додатках 1, 3, 5, 6, 9, 11 ╕ 12”;
в абзац╕ шостому пункту 2 розд╕лу ╤╤ слова та цифри “зг╕дно з додатками 1, 3, 5, 6, 9 ╕ 11” зам╕нити словами та цифрами “зг╕дно з додатками 1, 3, 5, 6, 9, 11 ╕ 12”;
назву розд╕лу III викласти в так╕й
редакц╕╖:
“III. Оформлення та видача л╕ценз╕й на експорт товар╕в зг╕дно з додатками 1, 3, 5, 6, 9, 11 ╕ 12 до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 29.12.2007 № 1411”;
у пункт╕ 1 розд╕лу III слова та цифри “зг╕дно з додатками 1, 3, 5, 6, 9 ╕ 11” зам╕нити словами та цифрами “зг╕дно з додатками 1, 3, 5, 6, 9, 11 ╕ 12”.
2. В╕дд╕лу нетарифного регулювання М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни разом з юридичним департаментом забезпечити подання
на державну ре╓страц╕ю цього наказу до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни в установлений законодавством строк.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника М╕н╕стра економ╕ки Укра╖ни Бойцун Н. ╢.
Проект ЗУ: "Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо зд╕йснення попереднього документального контролю у пунктах пропуску через митний кордон"
Проект
ЗАКОН УКРА╥НИ
Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо зд╕йснення попереднього документального контролю у пунктах пропуску через митний кордон
Верховна Рада Укра╖ни п о с т а н о в л я ╓:
╤. Внести зм╕ни до таких законодавчих акт╕в Укра╖ни:
1. У Митному кодекс╕ Укра╖ни (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 2002 р., № 38-39, ст. 288; 2006 р., № 8, ст. 93; 2006 р., №
15, ст. 130):
1) статтю 1 доповнити пунктом 30 такого зм╕сту:
“30) попередн╕й документальний контроль – це контрольн╕ заходи, як╕ зд╕йснюються митними органами в пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни стосовно окремих товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ транзитом) та п╕длягають державному сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чному нагляду, державному ветеринарно-сан╕тарному, ф╕тосан╕тарному, еколог╕чному контролю та контролю за перем╕щенням
культурних ц╕нностей”.
У зв'язку з цим пункти 30 – 41 вважати в╕дпов╕дно пунктами 31– 42.
2) статтю 27 викласти в так╕й редакц╕╖:
“Стаття 27. Вза╓мод╕я митних орган╕в з органами державно╖ влади, що зд╕йснюють контроль п╕д час перем╕щення товар╕в через митний кордон Укра╖ни
Товари, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, кр╕м митного контролю, можуть п╕длягати державному сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чному нагляду,
державному ветеринарно-сан╕тарному, ф╕тосан╕тарному, еколог╕чному контролю та контролю за перем╕щенням культурних ц╕нностей. Митн╕ органи вза╓мод╕ють з органами державно╖ влади, що зд╕йснюють зазначен╕ види контролю, координують зд╕йснення ╖х у пунктах пропуску через державний кордон ╕ в зонах митного контролю на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни та, за можливост╕, забезпечують одночасне ╖х проведення.
У пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни державний сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чний нагляд,
державний ветеринарно-сан╕тарний, ф╕тосан╕тарний, еколог╕чний контроль окремих товар╕в та контроль за перем╕щенням культурних ц╕нностей, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ з метою транзиту), зд╕йснюються у форм╕ попереднього документального контролю.
Перел╕ки товар╕в (╕з зазначенням опису та коду товару зг╕дно з УКТЗЕД),
що п╕длягають державному контролю п╕д час перем╕щення ╖х через митний кордон Укра╖ни, затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Митне оформлення товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, завершу╓ться т╕льки п╕сля зд╕йснення встановлених законодавством Укра╖ни необх╕дних для кожного товару вид╕в контролю.
Порядок засв╕дчення результат╕в зд╕йсненого контролю встановлю╓ться органом, уповноваженим на зд╕йснення такого контролю”.
2.
У Закон╕ Укра╖ни “Про ветеринарну медицину” (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 2007 р., № 5 – 6, ст. 53):
1) частину другу статт╕ 18 викласти в так╕й редакц╕╖:
“Державний ветеринарно-сан╕тарний контроль та нагляд на державному кордон╕ та транспорт╕ ╓ обов’язковим у раз╕ ввезення на територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ з метою транзиту), вивезення за меж╕ територ╕╖ Укра╖ни об’╓кт╕в ветеринарно-сан╕тарного контролю та нагляду вс╕ма видами транспорту”;
2)
статтю 18 доповнити частиною шостою такого зм╕сту:
“У пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни державний ветеринарно-сан╕тарний контроль на державному кордон╕ та транспорт╕ окремих об’╓кт╕в ветеринарно-сан╕тарного контролю та нагляду, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ з метою транзиту), зд╕йсню╓ться митними органами у форм╕ попереднього документального контролю. Перел╕к об’╓кт╕в ветеринарно-сан╕тарного контролю та нагляду, що п╕длягають попередньому документальному
контролю, а також порядок зд╕йснення попереднього документального контролю затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни”.
3. У Закон╕ Укра╖ни “Про карантин рослин” (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 2006 р., № 19 – 20, ст. 167):
1) частину першу статт╕ 38 викласти в так╕й редакц╕╖:
“Ф╕тосан╕тарний контроль вантаж╕в з об’╓ктами регулювання, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ з метою транзиту), зд╕йсню╓ться державними ╕нспекторами
з карантину рослин у визначених пунктах карантину рослин у пунктах пропуску на державному кордон╕ Укра╖ни (дал╕ – прикордонн╕ пункти карантину рослин)”;
2) статтю 38 доповнити частиною другою такого зм╕сту:
“У пунктах пропуску на державному кордон╕ Укра╖ни ф╕тосан╕тарний контроль окремих об’╓кт╕в регулювання, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ з метою транзиту), зд╕йсню╓ться митними органами у форм╕ попереднього документального контролю. Перел╕к
товар╕в, що п╕длягають попередньому документальному контролю, а також порядок зд╕йснення попереднього документального контролю затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни”.
4. У Закон╕ Укра╖ни “Про охорону навколишнього природного середовища” (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 1991 р., № 41, ст. 546; 1996 р., № 15, ст. 70; 2000 р., № 5, ст. 34; 2001 р., № 48, ст. 252; 2002 р., № 50, ст. 366; 2003 р., № 4, ст. 31) частину першу статт╕ 20 доповнити пунктом “м” такого зм╕сту:
“м)
зд╕йснення еколог╕чного та рад╕олог╕чного контролю товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни. У пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни еколог╕чний контроль окремих п╕дконтрольних товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ з метою транзиту), зд╕йсню╓ться у форм╕ попереднього документального контролю. Перел╕к п╕дконтрольних товар╕в, що п╕длягають попередньому документальному контролю, а також порядок зд╕йснення попереднього документального контролю
затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни”.
5. У Закон╕ Укра╖ни “Про безпечн╕сть та як╕сть харчових продукт╕в” (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 2005 р., № 50, ст. 533):
1) статтю 44 доповнити частиною третьою такого зм╕сту:
“3. У пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни ветеринарний та сан╕тарний прикордонний контроль окремих харчових продукт╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ з метою транзиту), зд╕йсню╓ться
митними органами у форм╕ попереднього документального контролю. Перел╕к об’╓кт╕в сан╕тарних заход╕в, що п╕длягають попередньому документальному контролю, а також порядок зд╕йснення попереднього документального контролю затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни”;
У зв'язку з цим частини 3 – 6 вважати в╕дпов╕дно пунктами 4-7.
2) частину першу статт╕ 45 доповнити абзацом другим такого зм╕сту:
“У пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни
прикордонний сан╕тарний контроль окремих об’╓кт╕в сан╕тарних заход╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни (у тому числ╕ з метою транзиту), зд╕йсню╓ться митними органами у форм╕ попереднього документального контролю. Перел╕к об’╓кт╕в сан╕тарних заход╕в, що п╕длягають попередньому документальному контролю, а також порядок зд╕йснення попереднього документального контролю затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни”.
6. У Закон╕ Укра╖ни “Про вивезення, ввезення та повернення культурних
ц╕нностей” (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 1999 р., № 48, ст. 405; 2003 р., № 24, ст. 159) статтю 21 доповнити частиною другою такого зм╕сту:
“У пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни контроль за ввезенням на митну територ╕ю Укра╖ни культурних ц╕нностей (у тому числ╕ з метою транзиту) зд╕йсню╓ться митними органами у форм╕ попереднього документального контролю. Порядок зд╕йснення попереднього документального контролю таких товар╕в затверджу╓ться Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни”.
╤╤.
ПРИК╤НЦЕВ╤ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набира╓ чинност╕ з дня його опубл╕кування.
2. Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни у м╕сячний терм╕н привести сво╖ нормативно-правов╕ акти у в╕дпов╕дн╕сть ╕з цим Законом.
В Украине откроют центры ускоренной выдачи заграничных паспортов
В Киеве и регионах будут созданы центры, где загранпаспорта можно будет получить за три рабочих дня или даже сутки. Об этом рассказал заместитель директора Госдепартамента по делам гражданства, иммиграции и регистрации физических лиц Сергей Радутный.
Открытие таких центров поможет лишиться очередей около паспортных отделов, поскольку в центре будут работать несколько сотрудников, которые за день будут обслуживать до двухсот лиц. Это позволит наладить бесперебойную систему
выдачи паспортов, убежден Радутный.
По его словам, на цену заграничного паспорта это существенно не повлияет. "Чтобы человек знал, сколько, три или пять дней ему нужно. Чтобы он планировал командировку и время. Эти сроки распространятся, прежде всего, на Киев, потому что здесь есть возможность быстро изготовить паспорта. От этого будет зависеть и плата. В настоящий момент за десять рабочих дней двойная государственная пошлина340 гривен плюс платные услуги".
Вскоре такой центр ускоренной выдачи загранпаспортов откроется в Одессе, а потом во Львове, Харькове и Днепропетровске. А с начала лета в Киеве заработает межрегиональный центр по выдаче заграничных проездных документов, где, независимо
от места прописки, можно будет оформить паспорт только по одному дню. На функционирование каждого такого центра нужно больше 60 тысяч гривен. Денег из госбюджета на это не хватает, потому чиновники планируют обращаться за поддержкой к местным органам или спонсорам, чтобы те профинансировали часть расходов на открытие центров по ускоренному оформлению загранпаспортов, сообщает Сегодня.
Курс гривни является определенным якорем в экономике страны
Председатель Совета Национального банка Украины Петр Порошенко не исключает колебаний курса национальной валюты на межбанковском рынке на уровне 1-2% от официального курса. Об этом он заявил сегодня в ходе круглого стола "Инвестирование в условиях кризиса на финансовых рынках".
По его словам, Нацбанк сейчас не видит существенного превышения спроса над предложением инвалюты, так же как и существенного превышения предложения над спросом.
Вместе
с тем глава Совета НБУ отметил, что Нацбанк Украины готов использовать свои золотовалютные резервы для снижения давления на национальную валюту во время пиковых нагрузок.
Порошенко также подчеркнул, что на сегодня считает нецелесообразным отказ от привязки гривни к американскому доллару и переход к привязке к какой-либо другой валюте или корзине валют. "Сегодня курс гривни является определенным якорем в экономике страны", - отметил он.
Вместе с тем Порошенко
подчеркнул, что Нацбанк декларирует в среднесрочной перспективе, после проведения структурных реформ в экономике страны, переход к таргетированию инфляции.
Напомним, НБУ с 21 апреля 2005 года установил курс гривни к доллару на уровне 5,05 за доллар. Однако последние несколько дней торги на межбанке пары гривня-доллар проходили на уровне 4,98/5,01 грн. за доллар.
В конце февраля МВФ высказал мнение, что переход к инфляционному таргетированию (установлению целевых
ориентиров денежной системы, регулирование прироста денежной массы в обращении) позволит Национальному банку Украины эффективнее бороться с инфляцией и улучшит условия поддержки макроэкономической стабильности.
Инфляционное таргетирование предусматривает публикацию Нацбанком ожидаемого уровня инфляции с последующим соблюдением запланированного показателя с помощью учетной ставки и других монетарных механизмов. Таким образом, планируется заменить существующую систему курсового таргетирования,
при которой показателем макроэкономической стабильности является курс доллара. УНИАН
Украина настаивает на создании в СНГ зоны свободной торговли
Украина настаивает на создании зоны свободной торговли в рамках СНГ. Об этом заявил Председатель Верховной Рады Украины Арсений Яценюк в четверг во время заседания Межпарламентской ассамблеи государств-участников СНГ в Санкт-Петербурге.
Как сообщили Л╤ГАБ╕знес╤нформ в пресс-службе ВР Украины, А.Яценюк отметил, что "ключевым моментом, на котором настаивает Украина, является
создание зоны свободной торговли". "Этот момент включен в концепцию дальнейшего развития Содружества Независимых государств. И для создания полноценной зоны свободной торговли Украина предлагала и предлагает создать группу высокого уровня на уровне внешнеполитических и внешнеэкономических ведомств для того, чтобы понять, какие изъятия существуют в нашей двусторонней торговле, провести полную их инвентаризацию и двигаться по пути создания полноценной и всеохватывающей зоны свободной торговли в рамках СНГ", -
сказал А.Яценюк.
При этом глава ВР Украины подчеркнул, что создание такой зоны свободной торговли никоим образом не противоречит вступлению отдельных стран в ВТО. "Украина заинтересована в членстве в ВТО
всех государств СНГ, и России в частности, как нашего друга и партнера", - заявил А.Яценюк.
А.Яценюк также подчеркнул важность вопроса продовольственной безопасности, которая, по его словам, "существенно изменилась за несколько последних лет". "Украина как один из ключевых игроков на мировом аграрном рынке готова обеспечить превентивные мероприятия по обеспечению продовольственной безопасности, в том числе, и странам СНГ", - отметил он.
Митниця: контроль митно╖ вартост╕ товар╕в зазнав важливих зм╕н
Прес-служба
27 березня 2008 року М╕н╕стерством юстиц╕╖ Укра╖ни заре╓стрований наказ Держмитслужби в╕д 17.03.08 № 230 „Про затвердження Порядку випуску товар╕в у в╕льний об╕г п╕д гарант╕йн╕ зобов’язання при ввезенн╕ ╖х на митну територ╕ю Укра╖ни”.
Незабаром суб’╓кти зовн╕шньоеконом╕чно╖
д╕яльност╕, у раз╕ виникнення потреби в уточненн╕ заявлено╖ митно╖ вартост╕ товар╕в або в раз╕ незгоди декларанта з митною варт╕стю, визначеною митним органом, матимуть змогу випускати товари у в╕льний об╕г п╕д гарант╕ю уповноваженого банку. Для пор╕вняння – донедавна механ╕зм реал╕зац╕╖ права декларанта на випуск товар╕в у в╕льний об╕г п╕д гарант╕йн╕ зобов’язання був в╕дсутн╕й.
Таким чином п╕дпри╓мц╕, коли у митник╕в виникатимуть сумн╕ви щодо правильност╕ зазначення митно╖ вартост╕,
матимуть змогу не переривати сво╖ зовн╕шньоеконом╕чн╕ операц╕╖ з ризиком для власного б╕знесу (наприклад, санкц╕╖ за вимушений прост╕й, який може бути зумовлений тривал╕стю узгоджувальних процес╕в щодо визначення митно╖ вартост╕ товар╕в). У раз╕, якщо згодом буде п╕дтверджено правильн╕сть подано╖ б╕знесменами до перев╕рки митно╖ вартост╕, сума надм╕ру сплачених податк╕в ╕ збор╕в буде повернена в порядку, передбаченому законодавством.
Впровадження механ╕зму реал╕зац╕╖ права декларанта
на випуск товар╕в у в╕льний об╕г п╕д гарант╕йн╕ зобов’язання забезпечить д╕╓в╕ший контроль правильност╕ визначення бази оподаткування, спростить та оптим╕зу╓ процедуру митного оформлення товар╕в, дасть змогу митному органу вживати додатков╕ форми контролю, передбачен╕ законодавством.