Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay

"Ведомости". Все вакансии

  Все выпуски  

Архитектор


  Новые вакансии
Архитектор
Кадровое агентство "КАСКА" Должностные обязанности: Осуществлять техническое руководство разработкой архитектурной части комплексных проектов объектов различного назначения; Руководить составлением необходимых технико-экономических обоснований и расчётов, определением сметной стоимости строительства, необходимых состава и качества оборудования, изделий и материалов. График работы: 1-2 дня в неделю Заработная плата: 15000 Возраст: 4 курс или выпускники Образование: Не полное высшее или высшее Необходимые профессиональные навыки: Archicad,макетирование Владение ПК (уровень, программы): Начальный, adobe photoshop, archicad Александр Чернышёв, психолог кадрового агентства "КАСКА". Тел.: (495) 781-21-21 доб. 1341 e-mail: chernyshevay@mgsu.ru web site: www.kaska.mgsu.ru
Специалист по системам вентиляции и отопления
Кадровое агентство "КАСКА" ст.м .Калужская Должностные обязанности: Сопровождение проектов, контроль монтажных работ, приемка в эксплуатацию инженерных систем, эксплуатация систем вентиляции, холодоснабжения, отопления. График работы: 9.00 – 18.00, возможна работа в выходные и праздничные дни. Испытательный срок: 3 месяца Заработная плата на испытательный срок: 39 тыс. рублей Заработная плата после испытательного срока: 49 тыс. рублей Дополнительные выплаты: премии Возраст: До 45 лет Пол: мужской Образование: высшее Необходимые профессиональные навыки: Знание теории гидродинамики, гидравлики, умение читать проекты Опыт работы: Не обязателен Александр Чернышёв, психолог кадрового агентства "КАСКА". Тел.: (495) 781-21-21 доб. 1341 e-mail: chernyshevay@mgsu.ru web site: www.kaska.mgsu.ru
Мастер строительных и монтажных работ
Кадровое агентство "КАСКА" Должностные обязанности: - контроль над выполнением монтажных работ на строительстве монолитных зданий График работы: с 8-00 до 17-00 Заработная плата на испытательный срок: 25 000 рублей +30% ежемесячная премия Заработная плата после испытательного срока: 25 000 рублей +30% ежемесячная премия Пол: муж Образование: Высшее, ПГС профессиональные навыки: достаточно прохождение производственной практики Опыт работы: Не обязателен Александр Чернышёв, психолог кадрового агентства "КАСКА". Тел.: (495) 781-21-21 доб. 1341 e-mail: chernyshevay@mgsu.ru web site: www.kaska.mgsu.ru
Проектировщик по слаботочным системам
Кадровое агентство "КАСКА" Должностные обязанности: Проектирование в области слаботочных систем График работы: 1-2 дня в неделю Заработная плата: 12000 Возраст: 4 курс или выпускники Образование: Не полное высшее или высшее Необходимые профессиональные навыки: Обучаемость, работа в команде Владение ПК (уровень, программы): Начальный, autocad и приложения к autocad Опыт работы: желателен Александр Чернышёв, психолог кадрового агентства "КАСКА". Тел.: (495) 781-21-21 доб. 1341 e-mail: chernyshevay@mgsu.ru web site: www.kaska.mgsu.ru
Мастер, прораб, ст. прораб
Кадровое агентство "КАСКА" Направление деятельности: Компания осуществляет 26 видов работ, основные: - бетонные; - монтаж сборных железобетонных и бетонных конструкций; - монтаж металлических конструкций;- монтаж легких ограждающих конструкций; - устройство кровли; - гидроизоляция строительных конструкций; - монтаж наружных инженерных сетей и коммуникаций; - устройство внутренних инженерных систем и оборудования. В настоящее время Компания выполняет строительство, реконструкцию, проектирование и ремонт зданий и сооружений различного социального назначения, в том числе монолитных жилых домов, коттеджей, гаражей из сборного железобетона. Компания осуществляет функции Генподрядчика, имеет опыт работы в центре Москвы и на объектах, прилегающих к правительственным трассам. Заказчики – государственные и муниципальные предприятия города Москвы. Компания сотрудничает с кругом надежных субподрядных организаций (по спецработам, сантехнике, электрике, монтажу лифтов, монтажу современных вентилируемых фасадов и пр.), что позволяет выполнять весь комплекс работ на объекте «под ключ». Так же партнерами Компании являются различные проверенные поставщики, что обеспечивает нам стабильность поставок. Адрес: ул. Старая Басманная Должностные обязанности: -Организация и контроль выполнения работ на объекте; -Работа с технической и нормативной документацией; -Выполнение запланированного объема работ в установленные сроки; График работы: Полный рабочий день Командировки: Командировки в Испанию Испытательный срок: 3 месяца Заработная плата: 30000-60000 Дополнительные выплаты: Ежеквартальные премии Возраст: 20-35 Пол: Муж. Образование: Высшее строительное Иностранный язык, степень владения: Разговорный: испанский, английский Необходимые профессиональные навыки: Знание нормативной строительной документации. Опыт работы: Не обязательно Александр Чернышёв, психолог кадрового агентства "КАСКА". Тел.: (495) 781-21-21 доб. 1341 e-mail: chernyshevay@mgsu.ru web site: www.kaska.mgsu.ru
Производитель работ (прораб)
Кадровое агентство "КАСКА" Адрес: метро Кропоткинская Должностные обязанности: Осуществляет руководство производственно-хозяйственной деятельностью участка. Обеспечивает выполнение производственных заданий по вводу объектов в эксплуатацию в установленные сроки и выполнению строительно-монтажных и пусконаладочных работ по всем количественным и качественным показателям с соблюдением проектов производства работ. Организует производство строительно-монтажных работ в соответствии с проектируемой документацией, строительными нормами и правилами, техническими условиями и другими нормативными документами. Обеспечивает соблюдение технологической последовательности производства строительно-монтажных работ на участке. Ведет учет выполненных работ, оформляет техническую документацию. Обеспечивает применение технологической оснастки (лесов, подмостей, подкосов и других устройств), строительных машин, энергетических установок, транспортных средств и средств защиты работающих. Контролирует состояние техники безопасности и принимает меры к устранению выявленных недостатков, нарушений правил производственной санитарии, соблюдение рабочими инструкций по охране труда. Обеспечивает соблюдение работниками производственной и трудовой дисциплины. График работы*: 8ч. 00м. по 17ч.00м., 5-ти дневная неделя Командировки*: Строительные объекты в Москве и Московской обл (Подольск) Испытательный срок*: 3 мес Заработная плата на испытательный срок*: 35-50тыс. Возраст: После вуза Пол: Мужской Образование*: Высшее Александр Чернышёв, психолог кадрового агентства "КАСКА". Тел.: (495) 781-21-21 доб. 1341 e-mail: chernyshevay@mgsu.ru web site: www.kaska.mgsu.ru
Инженер по технадзору
Кадровое агентство "КАСКА" Адрес: Зеленоград Должностные обязанности: Контроль за исполнением контрактов, подготовка документации, проверка отчетов График работы: Пятидневка с 9-00 до 18-00 Испытательный срок: 3 месяца Заработная плата на испытательный срок: От 25000 Заработная плата после испытательного срока: До 40000 Дополнительные выплаты: По итогам работы за месяц Возраст: До 45 лет Пол: Не важно Образование: высшее Необходимые профессиональные навыки: Знать ПСД, составление смет – проверка Опыт работы: желателен Александр Чернышёв, психолог кадрового агентства "КАСКА". Тел.: (495) 781-21-21 доб. 1341 e-mail: chernyshevay@mgsu.ru web site: www.kaska.mgsu.ru
Join us for our Company Presentation
Morgan Stanley Mark Your Calendars Friday 12 November 2010 17:00 – 20:00 Kempinski Hotel Moika 22 St. Petersburg Join us for our Company Presentation Morgan Stanley, a global leader in investment banking, is looking for current students (pre-final and final years) and recent graduates from St. Petersburg State University, ENGECON and FINEC with drive and passion to join the exciting world of finance. To register to attend our presentation, please e-mail your CV and a brief cover letter to moscow_vacancies@morganstanley.com including “SPT” in the subject line. To find out more about our career opportunities, and for our programme application deadlines, please visit our website www.morganstanley.com/careers.
Corporate Pr Manager
Our client, one of the global leaders in premium spirits, is looking to fill in the position of Corp - Develop corporate communication strategy both for external audience and for company's employees - Work out the annual corporate event plan both internal and external audiences - Establish and maintain contacts with journalists; work with them to build the corporate brand and promote the company's values Requirements: - Higher education, fluent English, additional European language is desirable - Minimum 2 years of similar PR background within a solid fmcg company - Excellent communication skills combined with an analytical approach - Ability to multitask and meet deadlines
Trainer/field Organization Development Executive
Leading tobacco company - Осуществлять всестороннюю поддержку Управляющему по развитию региональной организации в разработке и внедрении программ и инструментов по организационному развитию с целью повышения эффективности работы организации. - Осуществлять поддержку линейному руководству на вверенной территории в построении эффективной, нацеленной на достижение высоких результатов полевой организации, выступая в качестве эксперта в области функционального обучения и организационного развития; - Вносить вклад в разработку / корректировку функциональных программ и инструментов (например: инструменты отбора и развития сотрудников региональной организации, руководства по проведению полевого коучинга и аудитов, критерии / индикаторы эффективности обучения и развития, процесс управления результатами, карьерная лестница и т.д.), внедрять разработанные программы и инструменты по организационному развитию, консолидировать данную информацию. - Участвовать, в случае необходимости, в процессах отбора и набора сотрудников на начальные позиции на закрепленной территории и, тем самым, вносить вклад в своевременное заполнение штатного расписания региональной организации. - Проводить анализ эффективности бизнес процессов на закрепленной территории, определять неэффективные процессы, влияющие на результаты деятельности организации, анализировать причины неэффективности, информировать линейное руководство о существующих проблемах, предлагать и согласовывать с руководством действия по более эффективной и рациональной интеграции процессов. Требования: - Высшее образование - Опыт управления командой в отделе продаж сектора FMCG не менее 1,5 лет; - Опыт работы в отделах по работе с ключевыми клиентами/ развития дистрибуции/ планирования региональной деятельности/развития торговых каналов является плюсом. - Английский язык: Хороший уровень - Отличные навыки работы на компьютере (MS Office: Word, Excel, Power Point, Visio желательно), / Excellent PC skills (MS Office: Word, Excel, Power Point, Visio is a plus). - Общительность, способность находить общий язык, правильная устная и письменная речь, устойчивость к стрессу, способность к обучению, аналитические способности, способность работать в команде
Qualitative Research Executive
Research boutique To lead qualitative research projects To act as a Key Account Manager for the excisting client To develop business by attracting new client to the business Requirements: Young, ambitious professional with experience in qualitative research and passion to deliver the best quality to customers
Field Organization Development Executive
Leading tabacco company - Осуществлять всестороннюю поддержку Управляющему по развитию региональной организации в разработке и внедрении программ и инструментов по организационному развитию с целью повышения эффективности работы организации. - Осуществлять поддержку линейному руководству на вверенной территории в построении эффективной, нацеленной на достижение высоких результатов полевой организации, выступая в качестве эксперта в области функционального обучения и организационного развития; - Вносить вклад в разработку / корректировку функциональных программ и инструментов (например: инструменты отбора и развития сотрудников региональной организации, руководства по проведению полевого коучинга и аудитов, критерии / индикаторы эффективности обучения и развития, процесс управления результатами, карьерная лестница и т.д.), внедрять разработанные программы и инструменты по организационному развитию, консолидировать данную информацию. - Участвовать, в случае необходимости, в процессах отбора и набора сотрудников на начальные позиции на закрепленной территории и, тем самым, вносить вклад в своевременное заполнение штатного расписания региональной организации. - Проводить анализ эффективности бизнес процессов на закрепленной территории, определять неэффективные процессы, влияющие на результаты деятельности организации, анализировать причины неэффективности, информировать линейное руководство о существующих проблемах, предлагать и согласовывать с руководством действия по более эффективной и рациональной интеграции процессов. Требования: - Высшее образование - Опыт управления командой в отделе продаж сектора FMCG не менее 1,5 лет; - Опыт работы в отделах по работе с ключевыми клиентами/ развития дистрибуции/ планирования региональной деятельности/развития торговых каналов является плюсом. - Английский язык: Хороший уровень - Отличные навыки работы на компьютере (MS Office: Word, Excel, Power Point, Visio желательно), / Excellent PC skills (MS Office: Word, Excel, Power Point, Visio is a plus). - Общительность, способность находить общий язык, правильная устная и письменная речь, устойчивость к стрессу, способность к обучению, аналитические способности, способность работать в команде
Head Of Planning And Budgeting
Major international alcohol-producing group A successful candidate will be responsible for budgeting and analysis function in one of the divisions of the alcohol group and will work closesly within the finance and reporting team in Moscow. He/she will report directly to the CFO in Moscow. Requirements: Key requirements and qualifications: - Proven experience and track record in planning and budgeting - Good general knowledge of RAS and IFRS - Experience with retail/wholesale and production companies, preference to alcohol and tobacco business - Fluent English
Finance Manager/ Chief Accountant
International b2b/ media company - Joint Venture RAS ? local GAAP and tax knowledge - the role includes the formal title of Chief Accountant and thus responsibility for review and sign off of tax returns. IFRS ? excellent knowledge and prior hands on working experience of IFRS transformations as the role will include the preparation of IFRS monthly reporting to Regional the Group, plus budgeting and forecasting in line with IFRS standards. Maturity and senior management experience ? the role is one of two senior managers within the JV (the other - General Manager/CEO appointed by partner). The candidate needs the strength of character and good interpersonal skills to represent the Group's interests in the business and communicate with the senior management team & Operational Board of Directors. Requirements: Big 4 accountancy firm training and full ACA/ACCA qualification IFRS experience gained from working in an international commercial business Good level of spoken and written English Excellent technical accounting skills including statutory Russian GAAP and tax knowledge Strong financial planning and analysis experience to enable preparation of quality forecasts, 5 year plans and new business plans
Senior Finance Analyst
International company - FMCG sector Senior Financial Analyst would be responsible for: - IFRS reporting, - Operational reporting on production, - Deep analysis, - Participation in forecasting and budgeting processes, - Participation in annual IFRS audit, - Participation in optimization of business processes, - Change management, -Management of the team arounf 5 people. Requirements: - Higher education in economic or finance - Analytical skills - IFRS knowledge - Knowledge of general accounting principles - Knowledge of Excel - Knowlwdge of SAP - Fluent English
Treasury Manager
International b2b company 1) CASH MANAGEMENT AND INVESTMENT 2) BANK RELATIONSHIP MANAGEMENT 3) WORKING CAPITAL MANAGEMENT & OVERDUES FOLLOW UP 4) INTERCO LIQUIDITY MANAGEMENT 5) FOREIGN EXCHANGE 6) TREASURY ACCOUNTING (jointly with SSC MD, CAO and their teams) 7) CASH COLLECTION & CREDIT RISK ADVISORY 8) TREASURY REPORTING Requirements: ? University degree with financial / economics background ? At least 5 years of experience in Treasury functions and Finance areas ? Experience in FX, Cash management and Investing ? Strong knowledge of Working capital and Interco liquidity mangement, ? Good understanding of Bank relations and mangement, ? Experience in cash pooling projects would be a great plus ? Good managerial skills ? Basic knowledge of IFRS and RAP ? Excellent command of both English and Russian ? Excellent presentation and communication skills ? Proficiency in PC, experience in 1C 8.1 is a plus ? Ability to work under pressure and to meet tight deadlines
Chief Accountant
Russian Investment Bank We are looking for a Chief Accountant for several legal entities of an investment bank group. The job requires a full of scope of accounting and reporting under Russian statutory and Tax regulation as well as dealing with legal entities registered in Cyprus. The business operations of such legal entities are connected with financial investments, capital and stock markets, therefore experience in relevant companies with good knowledge of Russian stock market and currency regulation is mandatory for our candidates. Experience in operations with non-resident companies is also important. The role reports to Chief Accountant of the group of companies. Requirements: * Higher economic education * At least 2 years of relevant experience in similar business at the position of Deputy Chief Accountant or Chief Accountant * Mandatory experience with similar financial investments accounting (see job description) * English - upper intermediate level (oral and written) * Basic knowledge of IFRS * Working experience with Cyprus registered companies * Accounting in 1C 8.1
Division Finance Director
Major international alcohol group actively presented on the Russian market Due to significant increase in business operations and restructuring of the business, our Client is looking for an experienced finance professional to take over the control over one of the finance divisions of the company. He/she will be responsible for a whole range of finance and administration functions. The main focus will be made on business integration, finance function development, corporate reporting, internal control and other matters. A successful candidate will be reporting directly to Head of finance operations in one of the European countries and will work in close liaison with all branches and divisions of the business in Russia. He/she will have a team of 4-5 direct reports. Requirements: A successful finance professional with extensive experience in financial reporting, planning and budgeting, business integration, start-ups and re-starts, finance function development, etc. He/she should have a western accounting qualification (ACCA/CPA or equivalent) and should be coming from a retail and production business, preferably from a food and drinks and/or alcohol and tobacco business. Expatriate finance professionals are preferred (native/fluent English), however strong knowledge of Russian is necessary to fill this role.
Head of ifrs reporting / руководитель отдела мсфо
Ведущая российская розничная компания Успешный кандидат будет возглавлять отдел отчетности по МСФО, управлять командой из 7-10 человек и участвовать в существенном расширении функционала отдела, связанного с подготовкой к IPO в 2011 году, внедрении новой ERP-системы и т.п. Требования: Кандидат должен обладать существенными знаниями принципов учета и отчетности по РСБУ и МСФО, иметь опыт работы с западной отчетностью не менее 3-4 лет, опыт работы с крупными российскими и западными публичными компаниями и компаниями со "сложными финансами". Среди прочих квалификаций, отдельным требованием является наличие сертификата АССА/CPA (или в процессе, но не менее 7 бумаг). Опыт работы в компаниях "большой четверки" приветствуется.
Director - Financial Institutions
Standard & Poor’s (S&P) With offices in 23 countries and 150 years history, Standard & Poor’s (S&P) is known to investors worldwide as a leader of financial-market intelligence and independent provider of credit ratings. By now, S&P published more than 870,000 new and revised credit ratings on the debt instruments worth of US$32 trillion. In Russia Standard & Poor’s Financial Institutions (EEMEA) team is recruiting a Director Moscow * Attractive Remuneration Job description: - Participate in the credit rating process of clients, including chairing rating committees, banking system analysis, and development of ongoing rating methodology - Analyse a portfolio of financial institutions clients, maintain high quality ratings - Develop a thorough understanding of S&P’s policies, procedures and criterias of the rating process. - Take responsibility for surveillance and analysis publication for portfolio credits - Assume and respond to queries from issuers/investors and communicate S&P’s position on relevant issues to the investor community and media - Develop a broad understanding of relevant economic and industry risks/ banking systems/ banks (risk management, accounting standards, etc) - Prepare ratings reports publication and represent S&P’s rating policy in a highly professional manner The successful candidate will: - Have high level education from Finance or Economy, MBA very appreciated - Have up to 10 years of relevant industry experience. - Have superior analytical/project management skills with a deep understanding of financial statements and accounting concepts - Posses effective communication skills, people management experience and customer focus skills - Be able to guide and manage analysts in the team - Take initiative in terms of process, criteria, service levels, highly developed management and business skills - Be able to guide and manage analysts in the team - Be fluent in Russian & English If you are interested in this position, please send your CV to Sylvain Gauffre at sylvaingauffre@michaelpage.ru quoting the ref number MBSG5206
Chief Accountant / Finance Manager
Company in the sphere of beauty and food industry Domodedovskaya * Attractive Remuneration Job description: - Management of Finance & Accounting - Reporting and participation in closings, based on IFRS - Preparation of management and internal reports - Leading of tax practices - Development and implementation of finance business processes - Cash flow management - Support of business decisions - Risk valuation - Liaison with external auditors - Management of 1 subordinate, reporting to CFO abroad Who we are looking for: - Strong experience in accounting and financial management - Fluent English - Knowledge of Navision or other ERP system - Strong psychologically - Business oriented - Mature Package: Insurance, car, meal allowance, bonus. If you are interested in this position, please send your CV to Olga Emelyanova at finance@michaelpage.ru quoting the ref number MFOE5075
Sales Engineer
Our Client is a HVAC global company, looking for a commercial sales engineer to maximize customer an Responsibilities " Customer & order acquisition " Identify potential opportunities with existing and new customers " Identify sales opportunities, elaborate proposals and coordinate other processes to ensure high level of customer satisfaction. " Encourage customer growth and loyalty to the company through continuous support and customer assistance. " Perform according to company strategy in terms of customer channels, product mix and selling level. " Prepare and review contract terms and conditions using standard Trane contract templates when applicable " Present the proposal to the customer. " Follows up with buying influences. " Develop, evaluate and discuss possible solutions with customer " Actively participate in team work for projects/jobs defined by Acquisition Leader " Keep customer data base updated " Implement Pan European and local Business programs " Achieve assigned sales and customer development quota through focus on customer acquisition and development " Report according company rules. " Use software/programs being obligatory in the company Requirements: Experience " 2-3 years of experience in HVAC business or similar industry (direct sales, back-selling, customer service) and technical activity focused on technical products/solutions; " Local HVAC market knowledge is a plus " market intelligence and understanding competition " Ability to work under pressure " Proven selling skills with ability to deliver sales results " Native Russian " English is a must
Product (marketing) Manager
A European market leader in the coffee sector of the Beverage Industry - Cooperation with the complete sales team (Moscow and regions) and the local GM - Development, realization and control of customer and consumer oriented strategies and programs in HoReCa (based on profound experience within and knowledge of the market); - The company should be developed to a "cult-brand" in the HoReCa channel with BTL strategies; - Introduction of new products to the market including respective preparation of info-materials - Preparation of an annual plan for activities including the respective budget; - The strategies and plans for Russia should be developed based on the positioning of the brand internationally; - Responsible for developing a successful PR strategy for Russia - Developing of tailor made customer-activities: - POS activities (in HoReCa and Retail) - Consumer promotions - Internal (within the Russian organization) and external communication of success-stories in Russia and "marketing" of own achievements - Planning and control of the Russian marketing-budget. Requirements: - High education; - Experience in Marketing/product department as a Marketing manager; - Proven experience on POS and PR management; - Strong analytical skills (market, competitions) in FMCG; - Excellent understanding of markets in HORECA, competitors strategy and customers requirements; - Result-oriented, proactive; - Fluent in English/or German
Financial Manager
Western sports wholesale company, actively developing on the Russian market A financial manager will be responsible for a whole range of finance functions will occupy a leading position in Moscow in terms of financial management, financial controlling, group reporting, planning & budgeting, business decision support, etc. A successful will be responsible for development of finance and accounting function in Moscow office and will closely communicate with offices in Central and Eastern Europe. He / she will report directly to the finance director in one of the European countries. Requirements: Our Client is looking for an experienced finance professional with relevant background, preferably with wholesale business, ability to understand and support in all finance and accounting aspects, local requirements, international reporting framework. He / she should have extensive experience with planning and budgeting functions, be strong in financial analysis, plan vs fact analysis, cash management and debt collection.
Head of ifrs / руководитель отдела международной отчетности
Крупная российская агропромышленная группа Нашему клиенту, крупной агропромышленной группе требуется опытный специалист для руководства функцией корпоративной отчетности по стандартам МСФО. Успешный кандидат будет ответственен за ряд обязанностей, связанных с составлением консолидированной бухгалтерской отчетности, взаимодействием с внешними аудиторами, руководством проектом автоматизации процесса учета и отчетности. Требования: Успешный кандидат должен иметь существенный опыт работы с отчетностью по МСФО, хорошее понимание принципов учета и отчетности по РСБУ, детальное понимание и хорошее знание стандартов МСФО, высшее бухгалтерское / финансовое образование, сертификат АССА (или в процессе получения)
Cfo
A leading russian holding Serve as the right hand of the CEO (Expat) and manage an advanced finance function. Work both with internal and external customers and stake holders and serve as the link between finance and business Requirements: An experienced Russian finance executive with clear management skills
Sales Manager
A leading foreign logistics company - Search of new clients; - Providing consultation on logistics services; - Conclusion of Contracts; - Establish and maintain strong ties with the Clients Requirements: - High education; - Proven experience in sales (from 1,5 years); - English - fluent; - Proactive; result-oriented
Market Manager
Our client is a global building materials & construction company, sector leader, looking to hire a M The Key responsibilities will include brand/company positioning in a designated segment with prior analysis of the market (clients, competition etc). Market Manager will manage product portfolio, allocating market strategy, pricing positioning. Day-to-day activities will include event management, advertising strategy (including pacdkaging, POS), and other activities to stimulate sales. The successful candidate will also be responsible for training, sales planning and administration, and control of the market activities. Requirements: We are looking for a marketer, with experience in management of brand/profuct portfolio, NPD and PR Successful candidate should have: - Relevant education - Fluent English - Experience from 3 years (Marketing Manager, Brand Manager) In terms of personality - we are looking for an active, energetic, systematic, ambitious and creative professional.
Account Manager - Russia & Cis
Wood Mackenzie is the most comprehensive source of knowledge about the world's energy and metals ind - Build and strengthen relationships with key clients generating new business as well as maintain and develop existing accounts in Russia and CIS - Deliver sales of Upstream, Gas & Power and Downstream research and consulting products - Engage at the client user level to ensure retention and growth of the research subscription products - Develop sales opportunities with new clients in Russia in coal and metals segments - Provide introductory product trainings and client support - Support new product and service development launches and provide feedback on established products and services to relevant internal departments Requirements: - Sound knowledge of the energy industry and information services products - Minimum 3 years of sales experience within the consultative environment or information services with a proven track record - Excellent sales and negotiation skills, able to build senior-level relations and relate to people at all levels - Result-driven and client-oriented personality with the ability to multitask and prioritise - Native Russian and fluent English speaker
Group Sales Director
Our Client, one of the major players in conference and event management business, is looking for Gro The Group Sales Director is the senior sales manager in charge of all day-to-day sales activities, departments and personel involved in sales for the company: - Develops and leads the sales team according to Company's strategic goals including leading by personal sales example fullfilling the targets and KPIs - Attracts, recruits, motivates & retains the sales staff - Collaborates with other Directors on market condition and reaction to products Requirements: - A proven Sales Management and Performance expert with strong leadership skills - An exceptional planner with strong attention to detail and discipline - Strong networker, socially easygoing, shows strong initiative with experience and success in nurturing talent, managing and motivating subordinate staff - Highly personally presentable with strong presentations skills - A confident decision maker with a history and ambition for outperformance - Experience in implementing, adapting and leveraging CRM tools to increase sales productivity and forecasting accuracy - University degree education with fluent English
Finance/business Analyst (top Talent Program)
Global multinational energy player Planning & Budgetting: Develop business plan with Asset Team input. Provide assurance on development of robust business plans, budgets and LEs in the asset and latest forecasts of opex and capex. Timely and accurate management reporting of Opex and Capex, driving a delivery focused top quartile mindset. Manage the effective provision of finance, economic and business challenge, advice and support into the Business Teams by participating in Business Discussions and Operational Team meetings. Ensure application of the Capex Management Process, including challenge of the economic valuations ensuring a top quartile value mindset is embedded in the Business. Ensure timely analysis of asset working capital to ensure working capital is kept to a minimum in line with operational excellence. Month End: Manage month end close through communication with contract holders and the business that are using the contracts. Control: Conduct adhoc checks of invoices to ensure compliance with contractual terms on a risk based basis. Ensure effective risk management and establishment of appropriate business controls within the respective Directorate Pay regular visits to the operational sites, where feasible, to understand the control environment, how costs are being incurred and assist in the identification of control weaknesses and remedial actions. Requirements: OPEN AND PROACTIVE US Education degrees Qualified and experienced Upstream Finance Professional studying for (advanced stage) or completed accounting qualification (CIMA, ACCA or equivalent Russian Qualification). Understanding of SAP Finance Module [ SAP Super User status ] Language: English as working and ACTIVE languages; Advanced proficiency in use of computer software (Microsoft Windows 2000/XP, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Competence in motivating a team, influencing skills and good communication /interpersonal skills
Operations Financial Controller
International wholesale / trade company In the team of CFO and company Financial controller taking care of financial controlling and budgeting, the candidate will take care of operational controlling within the company and such areas as: * Logistics * IT * Distributors accounting and controlling * Distributors support Requirements: Previous experience in simular position in finance controller / director or manaher function Experience of working in international companies (established career) Fluent or advanced English
Finance/business Analyst (top Talent)
Global multinational energy player Planning & Budgetting: Develop business plan with Asset Team input. Provide assurance on development of robust business plans, budgets and LEs in the asset and latest forecasts of opex and capex. Timely and accurate management reporting of Opex and Capex, driving a delivery focused top quartile mindset. Manage the effective provision of finance, economic and business challenge, advice and support into the Business Teams by participating in Business Discussions and Operational Team meetings. Ensure application of the Capex Management Process, including challenge of the economic valuations ensuring a top quartile value mindset is embedded in the Business. Ensure timely analysis of asset working capital to ensure working capital is kept to a minimum in line with operational excellence. Month End: Manage month end close through communication with contract holders and the business that are using the contracts. Control: Conduct adhoc checks of invoices to ensure compliance with contractual terms on a risk based basis. Ensure effective risk management and establishment of appropriate business controls within the respective Directorate Pay regular visits to the operational sites, where feasible, to understand the control environment, how costs are being incurred and assist in the identification of control weaknesses and remedial actions. Requirements: OPEN AND PROACTIVE US Education degrees Qualified and experienced Upstream Finance Professional studying for (advanced stage) or completed accounting qualification (CIMA, ACCA or equivalent Russian Qualification). Understanding of SAP Finance Module [ SAP Super User status ] Language: English as working and ACTIVE languages; Advanced proficiency in use of computer software (Microsoft Windows 2000/XP, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Competence in motivating a team, influencing skills and good communication /interpersonal skills
Budgeting And Analysis Speciallist
International FMCG/wholesale company Manage budgeting process of the company reporting to the CFO Cost control, communications with company business units Supervising 1 person in budgeting department Requirements: Navision Cognos Fluent English
Marketing Manager
Leading multinational FMCG company - Development of marketing plan and strategy - Development of briefs for marketing projects - Preparation of presentations to the European management - Origination of the new content for the web site - Close cooperation with advertising agencies - Responsible for the whole design policy The marketing manager will be in charge of building his/her team. He will work very closely with the sales department. Requirements: - Minimum 5 years experience as marketing manager in FMCG - Experience in sales - Deep knowledge and understanding of FMCG market in Russia - Strong interpersonal skills / Ability to lead a team - High motivation - Self-confidence - Creativity - Entrepreneurial skills - Fluent in English
Trade Programs Development And Posm Executive
Leading multinational tobacco company - Regularly collect, consolidate and process retail trade channel development related data within the Area. Closely analyze the collected data and provide Area Management with results and relevant recommendations. - Participate in identifying and validating the best approaches for building long term partnership with retail customers, with further development and recommendation to central function of necessary trade incentive programs. - On regular basis monitor and follow up on implementation of trade programs. In cooperation with Field Offices identify performance gaps and develop recommendations for improvement. - Consolidate and analyze feedback from Field Offices on functionality of centrally developed PPOSM. Basing on Area needs propose new PPOSM items development to central function. - Follow up on PPOSM placement by Field Offices, to ensure it's done in line with Area development strategy and approved trade segmentation. Requirements: - Higher education diploma - Three years of FMCG experience - 1+ year experience of managing a team - Good analytical skill - Knowledge of English: Fluent level
Старший специалист мсфо / консолидация
Российская металлургическая компания ищет сотрудника на должность Ведущий экономист отдела отчетност - Участие в подготовке полного пакета консолидированной отчетности согласно МСФО - Взаимодействие с сотрудниками отделов МСФО дочерних компаний с целью своевременной подготовки отчетности - Взаимодействие с другими отделами компании и предоставление всей необходимой информации по требованию руководства - Взаимодействие с внешними аудиторами в процессе аудита отчетности Требования: - Высшее образование в сфере бухгалтерии/экономики/финансов - ACCA, наличие сертификата DipIFR (как минимум) - Опыт трансформации Российской бухгалтерской отчетности по стандартам МСФО и подготовки консолидированной отчетности - Знание МСФО и РСБУ - Опыт работы на идентичной должности в крупной холдинговой структуре от 2 лет - Умение работать в команде, инициативность, внимательность к деталям, отличные коммуникативные навыки - Владение английским языком профессиональная лексика-разговорный - Уверенный пользователь ПК, Excel


В избранное