Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Банки: лучшие вакансии в Москве от HeadHunter


Системный администратор
2008-03-24 12:27

Вакансия компании: ЗелАК-Банк, ОАО
Создана:24.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 1300 до 2000 USD
Обязанности:
  • сопровождение серверов (обновление, монторинг);
  • организация резервного копирования;
  • сопровождение пользователей.
Требования:
  • опыт работы в должности администратора не менее одного года;
  • администрирование WINDOWS ( DNS, DHCP, Activ Directore);
  • желательно знание банковских технологий и специфику работы;
  • приветствуется знание программирования АТС.
Условия:
  • оформление по трудовой книжке;
  • оплата больничных листов, отпусков;              
  • стабильная заработная плата, премии.
            Селиверстов Андрей Владимирович 
915-5478
8(916)7150066
 
РАБОТА В г.Зеленоград (20 минут от Москвы)

Старший экономист отдела оформления сделок МБК
2008-03-25 10:55

Вакансия компании: Альфа-Банк
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 2000 USD

Обязанности:

  • оформление сделок межбанковских кредитов.
Требования:
  • опыт от года в банке по оформлению сделок МБК,
  • образование высшее,
  • знание основ проведения кредитных сделок,
  • желательно знание англ. языка.

Старший экономист отдела оформления конверсионных сделок
2008-03-25 10:55

Вакансия компании: Альфа-Банк
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 2000 USD
Обязанности:
  • Оформление конверсионных сделок.
Требования:
  • Опыт работы по данному направлению от года в банке.
  • Высшее образование.
  • Желательно знание английского языка.

Главный аналитик Отдела анализа и планирования
2008-03-25 11:23

Вакансия компании: Альфа-Банк
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 2000 USD


Обязанности: 
  • Анализ кредитного портфеля
  • Анализ операционных/административных/инвестиционных расходов
  • Расчеты эффективности 
  • Бюджетное планирование
  • Мониторинг показателей бизнеса
Требования:
  • Уверенный пользователь Excel
  • Опыт работы на аналогичной должности от 2-х лет
  • Высшее образование

Resource Management Assistant
2008-03-25 12:59

Вакансия компании: Международный Банк Реконструкции и Развития, Всемирный Банк
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: до 2000 USD

The World Bank Country Office in Moscow, Russia is opening a position of Resource Management Assistant, Grade GD, two-year term appointment. RM Assistant will report to Resource Management Officer. The position is a Country Office position subject to local recruitment.

General Description

This is the entry level position in the Resource Management family which handles financial accounting, administration and resource management work programs in the country offices. The position addresses the day-to-day fiduciary and work program support activities, and requires sound technical, analytical, systems and writing and communications skills, as well as a thorough working knowledge of Bank operating, fiduciary and administrative processes - especially expense handling of Bank's resources including trust funds.

Job Purpose

The incumbent in this position works under the guidance of senior team members, on detailed issues, using accuracy and attention to detail in order to meet the country office's need for timely processing and reporting of day-to-day RM work program. Uses working knowledge of daily Bank procedures to ensure day-to-day RM work program is completed effectively and efficiently, working as needed with others in the team or in other Bank units.

Summary of major accountabilities at the full working level

Financial Accounting:

  • Processes accurately and promptly all accounting transactions, including payroll, operating expenses, procurement, travel, consultant payments, vendor payments, charge backs and other office running expenses. Processes transactions in the Asset Management module for office and residence inventories;
  • Maintains accounts reconciled at any given point in time. Regularly reviews the open item accounts and resolves any outstanding items; keeps relevant documents and invoices systematically to fully support the accounts;
  • Performs bank account reconciliation and reviews cash flow and replenishment needs.
  • Interacts with clients both inside and outside the Bank, e.g., staff, consultants, vendors, etc., to effect timely payments and resolve accounting related issues;
  • Assists in planning and monitoring budget and expenses linked to country office work program;
  • Provides references to Bank financial and administrative policies and procedures in administrative expense related subject areas;

Financial Accounting Controls and Reporting:

  • Maintains consistency in the application of accounting rules and procedures, including safeguarding of cash and checks;
  • Reviews general ledger accounts regularly to ensure accurate positing;
  • Monitors operating expenses and highlights potential issues;
  • Reviews documentation for travel SOEs;
  • Periodically reviews exception reports and takes remedial actions (such as missing time, SOE exceptions, above average consultant and vendor expenses, overtime, open purchase orders and commitments, etc.);
  • Ensures compliance with institutional and regional policies and guidelines;
  • Generates a variety of standard and customized financial/accounting reports;
  • Reviews, follows up and resolves issues noted in accounting scorecard and other quality assurance reports issued by Accounting Department;
  • Follows up on audit and COSO recommendations which relate to the accounting function.

General Administration:

  • Handles local purchasing of supplies, equipment and contracts for services;
  • Maintains and updates records and reports on status of inventory and physical assets;
  • Handles a variety of general office administrative matters and other ad hoc duties as required (e.g. travel, security, workshops and conferences etc.)
  • May provide guidance to less experienced staff.

Human Resources:

  • May support recruitment and selection processes;
  • May provide information and assistance on benefits policies and related issues (e.g., financial assistance loans, staff retirement plan, dependency allowance, overtime pay);
  • Processes short-term consultant contracts in accordance with guidelines.

Qualifications Requirements:

  • Bachelors' Degree (or higher education) in Finance, Accounting, Business or Economics (an equivalent of relevant Associate degree);
  • Knowledge of computer systems and application critical, particularly the SAP system;
  • Two years of relevant work in administration; familiarity with budget accounting; excellent knowledge of spoken and written English, good interpersonal skills; very good organizational skills;
  • Knowledge of relevant Bank manuals, i.e., Administrative Manual, Operations Manual, Staff Manual and Field Office Manual; supplemented by instructions, office procedures and manuals related to equipment. Use of SAP is critical;
  • Working knowledge of work program, budget and other appropriate administrative procedures and practices necessary for supporting the preparation and monitoring of the CO's work program and budget; familiarity with business activities and overall CO objectives with an understanding of the context in which the business operates; knowledge of and ability to operate relevant work programming, budgeting, and business administration computer software and management information analysis systems;
  • Ability to enter, retrieve, manipulate, format, and report data as needed;
  • Advanced computer skills and full proficiency in the use of relevant software applications (BWH, Project Portal, etc.)
  • Skills in organizational, communication and interpersonal relations needed to perform assigned functions and to foster a cooperative, and service-oriented team environment; basic research, problem - solving, and communication skills (written and oral) to address program, budget, and administrative problems; ability to prioritize assignments, work under pressure and under short deadlines with accuracy and numeric facility, and apply practical problem - solving skills as needed;
  • Ability to function effectively in multi-disciplinary teams within a matrix management environment. Proven ability to provide guidance and assistance to the Country Manager, CAO, RM Analyst, team leaders, senior staff and others in the immediate work unit and to work cooperatively with counterparts in other related units at HQ; recognition as a team player who also is capable of successfully influencing other staff in the unit to take constructive actions related to programming, budgeting and administrative work.

The closing date for receipt of applications is April 4, 2008.

Resource Management Assistant
2008-03-25 12:59

Вакансия компании: Международный Банк Реконструкции и Развития, Всемирный Банк
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: до 2000 USD

The World Bank Country Office in Moscow, Russia is opening a position of Resource Management Assistant, Grade GD, two-year term appointment. RM Assistant will report to Resource Management Officer. The position is a Country Office position subject to local recruitment.

General Description

This is the entry level position in the Resource Management family which handles financial accounting, administration and resource management work programs in the country offices. The position addresses the day-to-day fiduciary and work program support activities, and requires sound technical, analytical, systems and writing and communications skills, as well as a thorough working knowledge of Bank operating, fiduciary and administrative processes - especially expense handling of Bank's resources including trust funds.

Job Purpose

The incumbent in this position works under the guidance of senior team members, on detailed issues, using accuracy and attention to detail in order to meet the country office's need for timely processing and reporting of day-to-day RM work program. Uses working knowledge of daily Bank procedures to ensure day-to-day RM work program is completed effectively and efficiently, working as needed with others in the team or in other Bank units.

Summary of major accountabilities at the full working level

Financial Accounting:

  • Processes accurately and promptly all accounting transactions, including payroll, operating expenses, procurement, travel, consultant payments, vendor payments, charge backs and other office running expenses. Processes transactions in the Asset Management module for office and residence inventories
  • Maintains accounts reconciled at any given point in time. Regularly reviews the open item accounts and resolves any outstanding items; keeps relevant documents and invoices systematically to fully support the accounts
  • Performs bank account reconciliation and reviews cash flow and replenishment needs
  • Interacts with clients both inside and outside the Bank, e.g., staff, consultants, vendors, etc., to effect timely payments and resolve accounting related issues
  • Assists in planning and monitoring budget and expenses linked to country office work program
  • Provides references to Bank financial and administrative policies and procedures in administrative expense related subject areas

Financial Accounting Controls and Reporting:

  • Maintains consistency in the application of accounting rules and procedures, including safeguarding of cash and checks
  • Reviews general ledger accounts regularly to ensure accurate positing
  • Monitors operating expenses and highlights potential issues
  • Reviews documentation for travel SOEs
  • Periodically reviews exception reports and takes remedial actions (such as missing time, SOE exceptions, above average consultant and vendor expenses, overtime, open purchase orders and commitments, etc.)
  • Ensures compliance with institutional and regional policies and guidelines
  • Generates a variety of standard and customized financial/accounting reports
  • Reviews, follows up and resolves issues noted in accounting scorecard and other quality assurance reports issued by Accounting Department
  • Follows up on audit and COSO recommendations which relate to the accounting function

General Administration:

  • Handles local purchasing of supplies, equipment and contracts for services
  • Maintains and updates records and reports on status of inventory and physical assets
  • Handles a variety of general office administrative matters and other ad hoc duties as required (e.g. travel, security, workshops and conferences etc.)
  • May provide guidance to less experienced staff

Human Resources:

  • May support recruitment and selection processes
  • May provide information and assistance on benefits policies and related issues (e.g., financial assistance loans, staff retirement plan, dependency allowance, overtime pay)
  • Processes short-term consultant contracts in accordance with guidelines

Qualifications Requirements:

  • Bachelors' Degree (or higher education) in Finance, Accounting, Business or Economics (an equivalent of relevant Associate degree)
  • Knowledge of computer systems and application critical, particularly the SAP system;
  • Two years of relevant work in administration; familiarity with budget accounting; excellent knowledge of spoken and written English, good interpersonal skills; very good organizational skills
  • Knowledge of relevant Bank manuals, i.e., Administrative Manual, Operations Manual, Staff Manual and Field Office Manual; supplemented by instructions, office procedures and manuals related to equipment. Use of SAP is critical
  • Working knowledge of work program, budget and other appropriate administrative procedures and practices necessary for supporting the preparation and monitoring of the CO's work program and budget; familiarity with business activities and overall CO objectives with an understanding of the context in which the business operates; knowledge of and ability to operate relevant work programming, budgeting, and business administration computer software and management information analysis systems
  • Ability to enter, retrieve, manipulate, format, and report data as needed;
  • Advanced computer skills and full proficiency in the use of relevant software applications (BWH, Project Portal, etc.)
  • Skills in organizational, communication and interpersonal relations needed to perform assigned functions and to foster a cooperative, and service-oriented team environment; basic research, problem - solving, and communication skills (written and oral) to address program, budget, and administrative problems; ability to prioritize assignments, work under pressure and under short deadlines with accuracy and numeric facility, and apply practical problem - solving skills as needed
  • Ability to function effectively in multi-disciplinary teams within a matrix management environment. Proven ability to provide guidance and assistance to the Country Manager, CAO, RM Analyst, team leaders, senior staff and others in the immediate work unit and to work cooperatively with counterparts in other related units at HQ; recognition as a team player who also is capable of successfully influencing other staff in the unit to take constructive actions related to programming, budgeting and administrative work

The closing date for receipt of applications is April 4, 2008.

Руководитель службы персонала
2008-03-25 14:33

Вакансия компании: Банк Торгового Финансирования
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 3-6 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 50000 руб.

Обязанности: Руководство Службой персонала Банка;
                           Поиск,оценка, подбор и обучение персонала;
                           Организация кадрового делопроизводства;
                            Взаимодействие с СМИ, кадровыми агенствами;
                            Взаимодействие с госорганами (ОМС, ВУС и т.д.)
                            Адаптация персонала, разрешение конфликтных ситуаций.
                                                  
                              
Требования: Коммуникабельность, энергичность, трудолюбие, наличие лидерских качеств и аналитических способностей.
Условия: оформление по ТК, график работы 5/2 с 9-18 часов. З/п по результатам собеседования.

Руководитель службы персонала
2008-03-25 14:33

Вакансия компании: Банк Торгового Финансирования
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 3-6 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 50000 руб.

Обязанности:

  • Руководство Службой персонала Банка;
  • Поиск,оценка, подбор и обучение персонала;
  • Организация кадрового делопроизводства;
  • Взаимодействие с СМИ, кадровыми агенствами;
  • Взаимодействие с госорганами (ОМС, ВУС и т.д.);
  • Адаптация персонала, разрешение конфликтных ситуаций.                                  

Требования:

  • Коммуникабельность, энергичность, трудолюбие;
  • Наличие лидерских качеств и аналитических способностей.

Условия:

  • Оформление по ТК РФ;
  • График работы 5/2 с 9-18 часов;
  • Зарплата  по результатам собеседования.

Начальник Отдела кредитных карт
2008-03-25 14:37

Вакансия компании: НОМОС-БАНК
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 65000 руб.
Требования:
  • Мужчина; 27-35 лет; высшее образование
  • Опыт работы от года в аналогичной должности
  • Опыт руководящей работы
  • Наличие навыков привлечения клиентов, организации каналов и технологии продаж
  • Опыт в проведении переговоров и презентаций
  • Знание технологической составляющей работы кредитных карт
  • Опыт запуска и реализации проектов, связанных с банковскими картами
Обязанности
  • Организация работы отдела «с нуля»
  • Организация каналов и разработка технологии продаж кредитных карт
  • Привлечение клиентов, в т.ч. за счет перекрестных продаж
Условия:
  • Зарплата  - от 65000 руб.

Ведущий специалист Управления организации кредитной работы филиальной сети
2008-03-25 14:37

Вакансия компании: НОМОС-БАНК
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 60000 до 70000 руб.
Требования: 
  • Мужчина/женщина; возраст 25-40 лет; опыт работы не менее 3-х лет  банке в области кредитования юридических лиц (крупных корпоративных клиентов).
  • Знание кредитной работы банка, финансово-экономического анализа хозяйственной деятельности предприятий  различной отраслевой принадлежности, законодательных и нормативных документов.
  • Знание актуальной нормативной базы Банка России в области формирования резервов по банковским продуктам, в т.ч. Положения Банка России №254-П и №232-П.
Обязанности:
  • Анализ, обработка кредитных заявок клиентов Филиалов, в т.ч. анализ финансово-хозяйственной деятельности крупных Холдингов, и отдельных  компаний.
  • Выявление на предварительном этапе рисков, влияющих на выполнение заемщиком обязательств по договору; структурирование кредитных сделок.
  • Защита  кредитных  проектов на Кредитном Комитете Банка.
  • Проверка качества  кредитной работы в Филиалах на предмет  проведения текущего мониторинга  Заемщиков. 
Условия:
  • Заработная плата - до 70 000 руб.

Программист-разработчик
2008-03-25 14:49

Вакансия компании: Московский Банк Реконструкции и Развития
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: до 3000 USD
Обязанности: 
-Разработка банковского ПО (Delphi,Oracle)
-Сопровождение филиалов
-Внедрение ПО
-Ведение отчетной документации

Требования:
-в/о, знание банковских технологий (кредиты, депозиты, корсчета)
-стаж работы в банковской сфере по разработке и сопровождению ПО от 2 лет
-знание бухучета, Oracle,Delphi,SQL

Условия:
М. Павелецкая
з/п до 70000 руб nett

Программист-разработчик
2008-03-25 14:49

Вакансия компании: Московский Банк Реконструкции и Развития
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: до 3000 USD
Обязанности: 
  • Разработка банковского ПО (Delphi,Oracle)
  • Сопровождение филиалов
  • Внедрение ПО
  • Ведение отчетной документации
Требования:
  • Высшее образование , знание банковских технологий (кредиты, депозиты, корсчета)
  • Стаж работы в банковской сфере по разработке и сопровождению ПО от 2 лет
  • Знание бухучета, Oracle,Delphi,SQL
Условия:
  • М. Павелецкая
  • Заработная плата  до 70000 руб nett

Трейдер на срочном рынке
2008-03-25 17:41

Вакансия компании: Московский Банк Реконструкции и Развития
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 2000 до 4500 USD

Московский Банк Реконструкции и Развития приглашает на вакантную должность
Трейдера на срочном рынке  (Начальник отдела)

Обязанности:
- разработка продажа линии структурных продуктов срочного рынка на основе производных инструментов для институциональных клиентов;
- разработка алгоритмов системной торговли на срочном рынке;
- разработка спекулятивных стратегий и стратегий хеджирования;
- разработка и согласование регламентов и процедур работы на срочном рынке;
- решение задач по оптимизации оборота и стоимости ликвидности.

Требования: 
- опыт работы  в качестве разработчика регламентов и процедур работы на СРОЧНОМ РЫНКЕ  от года;
- опыт продаж линии структурных продуктов срочного рынка;
- знание законодательств по ценным бумагам и СРОЧНОМУ РЫНКУ
- ПК: уверенный пользователь (Bloomberg, Reuters, Омега 2000, Метасток)

Мы предлагаем:
- м. Парк Культуры
- график работы пн.- пт. 9-18;
- льготное кредитование
- медицинская страховка
- хороший компенсационный пакет;
- высокий уровень з/п + ежеквартальные бонусы + премии 



Начальник отдела развития региональной сети
2008-03-25 17:51

Вакансия компании: Лефко-Банк, АКБ
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 55000 до 55000 руб.
Обязанности: Подбор помещения в регионах, курирование строительства кассового узла, формирование буджета для открытия региональных офисов. Контроль подрядчиков по подготовке офиса к работе, курирование комплектации офиса мебелью и компьютерной техникой. Подбор и проведение тендоров для строительно-монтажных работ.
Требования:Высшее образование (инженер, экономист). Строго опыт работы по специальности, возможно не в Банке. Знание инструкций ЦБ РФ 109-И, 109-П. Программ Autocad, Визел.
Условия: График работы 09.00-18.00, Пн-Пт, командировки раз в месяц. Полное соблюдение ТК РФ

Начальник отдела развития региональной сети
2008-03-25 17:51

Вакансия компании: Лефко-Банк, АКБ
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 55000 до 55000 руб.
Обязанности:
  • Подбор помещения в регионах, курирование строительства кассового узла, формирование буджета для открытия региональных офисов.
  • Контроль подрядчиков по подготовке офиса к работе, курирование комплектации офиса мебелью и компьютерной техникой.
  • Подбор и проведение тендоров для строительно-монтажных работ.
Требования:
  • Высшее образование (инженер, экономист).
  • Строго опыт работы по специальности, возможно не в Банке.
  • Знание инструкций ЦБ РФ 109-И, 109-П. Программ Autocad, Визел.
Условия:
  • График работы 09.00-18.00.
  • Понедельник-Пятница, командировки раз в месяц.
  • Полное соблюдение ТК РФ.

Менеджер проекта направления зарплатных проектов
2008-03-25 18:33

Вакансия компании: Русский Банк Развития
Создана:25.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: 1-3 года
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 2000 до 3000 USD
Обязанности:
  • привлечение организаций на зарплатные проекты
  • самостоятельное назначение встреч
  • проведение презентаций
  • ведение клиентской базы и документации клиента на этапе заключения договора
Требования:
  • высшее образование
  • возраст 23-40 лет
  • опыт продаж, обязателен опыт привлечения на зарплатные проекты
  • отличные навыки общения
  • ведения переговоров
  • умение самостоятельно находить потенциального клиента
  • знание специфики направления зарплатных проектов
Условия:
  • работа в районе м. Университет
  • зарплата + % от продаж

Главный специалист учебного отдела
2008-03-26 07:29

Вакансия компании: Возрождение, Банк, ОАО
Создана:26.03.2008
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: Более 6 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 1800 до 2200 USD
Обязанности: 
  • Разработка, организация и проведение тренингов по темам: "продажи", "переговоры", "управление отделом, подразделением", "лидерство".
  • Участие в разработке и проведении асессмент-центра. 
  • Участие в работе проектных групп, сведение проектов направленных на развитие и обучение персонала.
Требования: 
  • Опыт работы от 3-х лет.
  • Обязателен опыт по разработке и проведению тренингов. 
  • Опыт разработки методических пособий по обучению персонала. 
  • Владение навыками проведения оценки эффективности работы сотрудников. 
Обязательно:
  • Обладать опытом работы в финансовых, страховых компаниях.
  • Владеть техниками продаж, ведения переговоров.
Условия: 
  • Оклад от 1800$ + соц.пакет (мед. страховка, питание, мобильный телефон).
  • Оформление по ТК РФ.


В избранное