* Документ дня: Лист вiд 26.03.2014 № 6983/7/99-99-24-02-03-17 Про впровадження методичних рекомендац╕й щодо класиф╕кац╕╖ окремих товар╕в зг╕дно з вимог...
Количество просмотров: 1039 (за период c 00:00 по 18:02 26/04/17), всего просмотров: 2373
Какой код УКТ ВЭД указывать в налоговой накладной на импортируемые товары
Руководствуясь ст. 1 Закона Украины «О Таможенном тарифе Украины» от 19.09.2013 г. № 584-VII, который вступил в силу 01.01.2014 г., таможенный тариф Украины является неотъемлемой частью данного закона и содержит перечень ставок общегосударственного налога - ввозной пошлины на товары, которые ввозятся на таможенную территорию Украины и систематизированы согласно УКТ ВЭД, составленной на основании Гармонизированной системы описания и кодирования товаров.
Таким образом, начиная с 01.01.2014 г. при осуществлении операций по реализации товаров, которые были ввезены на таможенную территорию Украины (как до, так и после 01.01.2014 г.), в графе 3.1 налоговой накладной следует указывать код УКТ ВЭД версии 2012 года.
ГФС будет конфисковывать авто за превышение срока ввоза, — проект
ГФС предлагает за превышение срока временного ввоза в Украину автомобилей штрафовать на 100% их стоимости, то есть конфисковывать транспортное средство. Для профилактики.
Государственная фискальная служба обнародовала для обсуждения проект закона «О внесении изменений в Таможенный кодекс Украины относительно наложения взысканий по делам о нарушении таможенных правил и исполнения постановлений по этим
делам».
Как говорится в пояснительной записке, целью акта является совершенствование законодательной базы для эффективной профилактики и борьбы с таможенными правонарушениями.
В частности, предусмотрено изменить санкцию за превышение срока временного ввоза товаров на таможенную территорию Украины более чем на 10 суток. Предлагается в ч.3 ст.481 МК определить, что штраф за такое нарушение составляет «100% стоимости этих товаров, транспортных средств коммерческого назначения».
Одновременно вносятся изменения в ст. 511 ГК, согласно которым нарушения, предусмотренные ч.3 ст.481 МК, влекущих за собой обязательную конфискацию товаров и ТС
коммерческого назначения. Действующая редакция кодекса предусматривает за такое нарушение только штраф в размере 1000 необлагаемых минимумов доходов граждан, и ни о какой конфискации речь не идет.
Таможня жалуются, что «из года в год получают распространение факты нарушения требований таможенного законодательства при ввозе на таможенную территорию Украины транспортных средств в режиме «транзит» и «временный ввоз». И в них отсутствуют механизмы принуждения к вывоза
ТС за пределы Украины, в том числе, и в случае неуплаты штрафа.
Серг╕й Сьомка: .... спочатку потр╕бно доопрацювати проект Концепц╕╖, затвердити ╖╖, а пот╕м переходити до розробки плану ╕мплементац╕╖ ц╕╓╖ концепц╕╖
К╕лька власних висновк╕в щодо результат╕в вчорашньо╖ наради в М╕нф╕н╕ по проекту Концепц╕╖ реформування укра╖нсько╖ митниц╕.
Висновок перший. Станом на 25 кв╕тня 2017 року Концепц╕я ╓ виключно проектом. На даний момент не оприлюднено та не набрало(а) чинност╕ н╕ Розпорядження н╕ Постанова Кабм╕ну про затвердження дано╖ Концепц╕╖. За словами кер╕вник╕в М╕нф╕ну проект постанови схвалений на зас╕данн╕ Кабм╕ну. За нашою ╕нформац╕╓ю - схвалений з вимогою та умовою
доопрацювання. Одне ╕з зауважень поляга╓ в тому, що проект концепц╕╖ ╓ регуляторним актом та необх╕дност╕ виконання вс╕х процедур, як╕ визначен╕ законодавством для регуляторного акту. М╕нф╕н намага╓ться вир╕шити це питання не шляхом обговорення проекту концепц╕╖, а спробою нав'язати розробку так званого "╕мплементац╕йного плану концепц╕╖". Виника╓ питання: "Нав╕що розробляти проект плану ╕мплементац╕╖ концепц╕╖, яка сама по сут╕ ╓ т╕льки проектом"? Це питання залишилось без в╕дпов╕д╕ з боку М╤нф╕ну. ╢диний
висновок один - спочатку потр╕бно доопрацювати проекту Концепц╕╖, затвердити ╖╖, а пот╕м переходити до розробки плану ╕мплементац╕╖ ц╕╓╖ концепц╕╖.
Висновок другий. Радники М╕н╕стра ф╕нанс╕в, як╕ намагаються озвучувати проект концепц╕╖ взагал╕ не розум╕ють, про що йде мова. Нав╕ть читаючи проект концепц╕╖ з листка, вони роблять помилки, не розум╕ючи терм╕н╕в та ╖х зм╕сту, як╕ вони читають. Це вже не просто см╕шно, а ╕ небезпечно.
Висновок трет╕й. Переважна
б╕льш╕сть ╕з присутн╕х на робоч╕й нарад╕ народних депутат╕в - член╕в ком╕тету з питань податково╖ та митно╖ пол╕тики ВРУ (Т.Остр╕кова, В.Антонищак та М.Курячий) на п╕дтримують проекту концепц╕╖ "митно╖ реформи" у виконанн╕ М╕нф╕ну, та прямо рекомендували кер╕вництву М╕нф╕ну в╕д не╖ в╕дмовитись. Це стосу╓ться ╕ запропоновано╖ структурно╖ реформи митниц╕. Опозиц╕ю склада╓ народний депутат А.Журж╕й, який висловив п╕дтримку М╕нф╕ну в цьому контекст╕. До реч╕, народний депутат Т.Остр╕кова. була присутня в зал╕
до к╕нця наради.
Висновок трет╕й. проект концепц╕╖ дуже загальний та неконкретний, на 90 в╕дсотк╕в списаний (╕нод╕ склада╓ться враження, що достатньо механ╕чно та бездумно) з Customs Blueprints (Зведення митних стандарт╕в) без врахування попереднього та актуально стану процесу реал╕зац╕╖ митно╖ справи в Укра╖н╕. ╤нод╕ склада╓ться враження, що автори концепц╕╖ вважають, що в Укра╖н╕ н╕коли не було та нема╓ митниц╕, а вони ╓ п╕онерами та сподвижниками на цьому шляху. Це теж вже не
просто см╕шно, а небезпечно.
Висновок четвертий. Представники б╕знесу мають сво╖ конкретн╕ бачення щодо покращення та реформування роботи митниц╕, як╕ не в╕дображен╕ ч╕тко та конкретно в проект╕ концепц╕╖. Окрем╕ з представник╕в б╕знесу висловили свою в╕дверту байдуж╕сть до можливо╖ кардинально╖ зм╕ни структури митниц╕. Тобто вони не бачать для себе можливих негативних насл╕дк╕в в╕д л╕кв╕дац╕╖ митниць на р╕вн╕ областей та м╕ста Ки╓ва. У цьому контекст╕ наполеглива рекомендац╕я для
тепер╕шн╕х кер╕вник╕в митниць провести робоч╕ зустр╕ч╕ з м╕сцевим та рег╕ональним б╕знесом та роз'яснити про можлив╕ насл╕дки тако╖ кардинально╖ зм╕ни структури для ╖х роботи як суб'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕. ╥х тепер╕шн╕й в╕дносний комфорт може зм╕нитися хаосом. ╤ було б зовс╕м непогано, якщо б представники рег╕онального та м╕сцевого б╕знесу висловили сво╖ думки оф╕ц╕йно шляхом звернень на КМУ, М╕нф╕н та проф╕льний ком╕тет ВРУ. Можна за ╕н╕ц╕ативою кер╕вництва митниць ╕н╕ц╕ювати проведення
рег╕ональних наради та п╕дготувати протоколи таких нарад. До нарад можна долучити кер╕вник╕в м╕сцевих орган╕в влади. До реч╕, у мене, наприклад, ╓ попередня ╕нформац╕я, що окрем╕ м╕сцев╕ органи влади збираються розглянути це питання на сво╖х сес╕ях.
Висновок п'ятий. Як завжди бува╓ в наш час. Тих, хто намага╓ться висловлювати думку ╕ншу, н╕ж М╕нф╕н ╕ його приб╕чники, одразу намагаються записати в ретрогради. Один присутн╕й учасник ╕з РПР нав╕ть назвав митник╕в ╕стотами, як╕ почали
б╕ситися. Так╕ у нас з Вами "пакетован╕ реан╕мац╕йн╕ реформатори", або "реформован╕ пакетн╕ реан╕матори", або "реан╕мован╕ реформ╕стськ╕ пакетувальники".
Працю╓мо дал╕. 3 травня анонсовано проведення наступно╖ наради в М╕нф╕н╕. Долучайтесь. не будьте байдужими.
Уважаемые коллеги, столкнулся со следующей проблемой - необходимо сканировать порядка 60-ти страниц инвойса (запчасти), каждая страница приблизительно получается в максимальной компрессии около 200
Кб. Учитывая общий размер инвойса, который крепится под кодом 0380 и также 0862, получается более 25 Мегабайт, и декларация не проходит на таможню. Инспектор утверждает что можно сжимать файлы еще сильнее, но в моем программном обеспечении которое поставлялось со сканером такой возможности я не нашел. Поделитесь пожалуйста как вы оперативно сжимаете файлы изображений, каким ПО и до какого минимального значения в килобайтах. Заранее большое спасибо.
Напоминание! Постановка на "мониторинг" документов и создание своих тематических подборок ( кейсов )
Всегда под рукой - Возможность постановки на мониторинг докумета; - Создание своих тематических подборок (кейсов). В кейсе можно хранить списки документов, новостей, веток и сообщений форума В╢Д
Чимало людей, як╕ перетинають укра╖нський кордон, не вс╕ розум╕ють в╕дм╕нност╕ у робот╕ прикордонник╕в та митник╕в. Льв╕вський портал вир╕шив пояснити цю в╕дм╕нн╕сть, опираючи на слова начальника Льв╕вського прикордонного загону Серг╕я Мельника.
Сфера в╕дпов╕дальност╕ прикордонник╕в – це безпека ос╕б, що перетинають кордон. Держприкордонслужба перев╕ря╓ ос╕б по вс╕х базах даних, виявля╓ зброю, наркотик╕в, як╕ можливо незаконно перевозять через пункти пропуску,
охороня╓ кордону поза пунктами пропуску. Вся в╕дпов╕дальн╕сть за безпеку лежить на п╕дрозд╕лах Державно╖ прикордонно╖ служби.
Прац╕вники митниц╕ в ц╕лому в╕дпов╕дають за товари ╕ транспортн╕ засоби, за ввезення чи вивезення товар╕в, як╕ дозволен╕ чи не дозволен╕ в Укра╖н╕. Призначенням митно╖ служби Укра╖ни ╓ створення сприятливих умов для розвитку зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, забезпечення безпеки сусп╕льства, захист митних ╕нтерес╕в Укра╖ни. Тобто саме митники в╕дпов╕дають за
контрабанду.