Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.02.2016 по 09.02.2016


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 09/02/2016
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.02.2016 по 09.02.2016

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Платежи при таможенном оформлении
1. Податок на додану варт╕сть 7%, л╕ки ( ПДВ )
№ 3822/7/99-99-25-01-01-17 от 04.02.2016 ДФСУ
"Про зм╕ну код╕в класиф╕кац╕╖ доход╕в бюджету"
2. Податок на додану варт╕сть 7%, медвироби (ПДВ)
№ 3822/7/99-99-25-01-01-17 от 04.02.2016 ДФСУ
"Про зм╕ну код╕в класиф╕кац╕╖ доход╕в бюджету"
Классификаторы
3. Классификатор "Таможенные платежи"
№ 3822/7/99-99-25-01-01-17 от 04.02.2016 ДФСУ
"Про зм╕ну код╕в класиф╕кац╕╖ доход╕в бюджету"
Таможенные брокеры, лицензионные склады
4. Таможенные брокеры
5. Лицензионные склады СВ
Информация
6. Санкции
Приказ № 120 от 28.01.2016
О введении санкций с 09.03.2016
Приказ № 162 от 03.02.2016
Об отмене санкций с 03.02.2016
Приказ № 164 от 03.02.2016
Об отмене санкций с 03.02.2016
Приказ № 166 от 03.02.2016
Об отмене санкций с 03.02.2016
Приказ № 168 от 03.02.2016
Об отмене санкций с 03.02.2016
Приказ № 170 от 03.02.2016
Об отмене санкций с 03.02.2016
Приказ № 172 от 03.02.2016
Об отмене санкций с 03.02.2016
Приказ № 173 от 03.02.2016
Об отмене санкций с 03.02.2016
Приказ № 138 от 01.02.2016
Об отмене санкций с 01.02.2016
Приказ № 139 от 01.02.2016
Об отмене санкций с 01.02.2016
Приказ № 143 от 01.02.2016
Об отмене санкций с 01.02.2016
Приказ № 125 от 29.01.2016
Об отмене санкций с 29.01.2016
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ21
Закони Укра╖ни6
Кодекс5
Коментар╕ фах╕вц╕в2
Листи ДМСУ11
М╕журядова угода1
Накази ДМСУ1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни4
ВСЕГО:51


MDoffice

* Документ дня: Постанова вiд 21.05.2012 № 450 Питання, пов’язан╕ ╕з застосуванням митних декларац╕й

Количество просмотров: 63 (за период c 00:00 по 18:00 09/02/16), всего просмотров: 11572
Постанова вiд 21.05.2012 № 450КМУ
Питання, пов’язан╕ ╕з застосуванням митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.06.2012
• Все хиты документов


MDoffice

У раз╕ списання кредиторки за ╕мпортними товарами ПДВ не коригу╓мо

   ДФСУ в лист╕ в╕д 26.01.2016 р. № 1392/6/99-99-19-03-02-15 розглянула питання щодо зд╕йснення коригування податкового кредиту в податков╕й декларац╕╖ з ПДВ, який сформовано п╕д час ╕мпорту товар╕в, розрахунки з постачальником-нерезидентом за як╕ не проведено, при списанн╕ кредиторсько╖ заборгованост╕, за якою сплинув строк позовно╖ давност╕.

   Зокрема, податк╕вц╕ наголошують: у раз╕ списання кредиторсько╖ заборгованост╕, яка виникла п╕д час ╕мпорту товар╕в, розрахунки з постачальником-нерезидентом за як╕ не проведено, сума компенсац╕╖ вартост╕ товар╕в не зм╕ню╓ться та повернення сум ПДВ, сплачених при ввезенн╕ товар╕в, не зд╕йсню╓ться.

   Тож зважаючи на зазначене, при списанн╕ кредиторсько╖ заборгованост╕, яка виникла п╕д час ╕мпорту товар╕в, розрахунки з постачальником-нерезидентом за як╕ не проведено, об’╓кт обкладення ПДВ не виника╓ та п╕дстав для коригування податкового кредиту, сформованого на п╕дстав╕ отримано╖ митно╖ декларац╕╖, нема╓.

Интерактивная бухгалтерия

Р╕зниця м╕ж варт╕стю експорту товар╕в ╕ ц╕ною ╖х придбання оподаткову╓ться за ставкою 20%

   ДФСУ в лист╕ в╕д 26.01.2016 р. № 1389/6/99-99-19-03-02-15 розглянула питання щодо порядку визначення бази обкладення ПДВ за операц╕ями з експорту товар╕в у 2015 роц╕ за ц╕ною нижче ╖х придбання.

   Контролери наголошують: у раз╕ зд╕йснення операц╕╖ з експорту товару за ц╕ною нижче ц╕ни придбання такого товару р╕зниця м╕ж варт╕стю експортованих товар╕в ╕ ц╕ною придбання таких товар╕в не форму╓ вартост╕ експортованого товару, а отже — не ╓ експортною операц╕╓ю, не оподаткову╓ться за ставкою 0%, а оподаткову╓ться за ставкою 20%.

   Зокрема, на суму р╕зниц╕ м╕ж варт╕стю експортованого товару та варт╕стю придбання такого товару платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну ╕з типом причини «15» та заре╓струвати ╖╖ в ╢РПН.

Интерактивная бухгалтерия

ДФС про обкладення ПДВ постачання маркетингових послуг продавцем-резидентом ╕ продавцем-нерезидентом

   ДФСУ в лист╕ в╕д 22.01.2016 р. № 1207/6/99-99-19-03-02-15 розглянула питання щодо отримання покупцем-резидентом винагороди (бонусу) в╕д продавця-нерезидента та покупцем-нерезидентом в╕д продавця-резидента за досягнення в╕дпов╕дних показник╕в ╕ виконання плану придбання.

   Зважаючи на те, що при виплат╕ винагороди (бонусу) не зм╕ню╓ться сума компенсац╕╖ вартост╕ поставлених товар╕в/послуг ╕ не коригу╓ться митна варт╕сть поставлених товар╕в, п╕дстав для складання аркуша коригування митно╖ декларац╕╖ п╕д час виплати винагороди (бонусу) нема╓. Окр╕м того, п╕д час коригування митно╖ вартост╕ ввезених на митну територ╕ю Укра╖ни товар╕в норми п. 192.1 ПКУ не застосовуються.

   Разом ╕з цим при отриманн╕ мотивац╕йних ╕ стимулюючих виплат (прем╕й, бонус╕в, ╕нших заохочень) в╕д продавця-нерезидента у зв’язку з досягненням в╕дпов╕дних показник╕в ╕ виконанням плану продажу, у покупця (резидента — платника ПДВ) виникають податков╕ зобов’язання з ПДВ на суму отриманих мотивац╕йних ╕ стимулюючих виплат (прем╕й, бонус╕в, ╕нших заохочень).

   Виплата мотивац╕йних ╕ стимулюючих виплат (прем╕й, бонус╕в, ╕нших заохочень) продавцем-резидентом на користь покупця-нерезидента у зв’язку з досягненням в╕дпов╕дних показник╕в обсягу придбання ╓ компенсац╕╓ю вартост╕ маркетингових послуг, як╕ надаються покупцем-нерезидентом. Водночас потр╕бно зважати на те, що в раз╕ постачання маркетингових послуг нерезидентом резиденту м╕сце ╖х постачання зг╕дно з п. 186.4 ПКУ визнача╓ться поза межами митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, а тому така операц╕я не спричиня╓ податкових насл╕дк╕в ╕з ПДВ у резидента-отримувача таких послуг.

Интерактивная бухгалтерия

Продлен срок введения лицензирования международных грузовых автоперевозок

   Поскольку за выделенное время не все перевозчики успели получить лицензии, Кабмин увеличил сроки с 2 до 6 месяцев

   Кабмин постановлением от 4 февраля 2016 года № 42 внес изменения в Лицензионные условия осуществления хозяйственной деятельности по перевозке пассажиров, опасных грузов и опасных отходов автомобильным транспортом, международным перевозкам пассажиров и грузов автомобильным транспортом.

   Изменения предусматривают продление срока введения лицензирования международных грузовых автоперевозок до 6 месяцев.

   Напомним, предыдущая редакция Лицензионных условий предусматривала, что в течение 2 месяцев со дня вступления условиями в силу, международные автоперевозчики обязаны получить лицензии, а лицензиаты представить органу лицензирования документы и сведения о приведении своей деятельности в соответствие с Лицензионными условиями.

   Поскольку за выделенное время не все перевозчики успели получить лицензии, Госслужба по безопасности на транспорте предложила, а Кабмин принял изменения к Лицензионным условиям, благодаря которым сроки увеличены с 2 до 6 месяцев.

   В правительстве считают, что такие изменения позволят бизнесу в спокойно выполнить Лицензионные условия и продолжить деятельность.

   Источник: Урядовий портал

www.ligazakon.ua

ДФС тимчасово призупинено надання послуг електронного цифрового п╕дпису юридичним особам, заре╓строваним п╕сля 1 с╕чня 2016 року

У зв’язку з набранням з 1 с╕чня 2016 року чинност╕ ново╖ редакц╕╖ Закону Укра╖ни в╕д 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну ре╓страц╕ю юридичних ос╕б, ф╕зичних ос╕б – п╕дпри╓мц╕в та громадських формувань» зм╕нено процедуру державно╖ ре╓страц╕╖ юридично╖ особи. Зокрема, виключено норму щодо повернення другого прим╕рника установчого документа (положення, статут, зм╕ни до статуту тощо) з в╕дм╕ткою державного ре╓стратора.

В╕дпов╕дно до Правил посилено╖ сертиф╕кац╕╖, затверджених наказом Департаменту спец╕альних телекомун╕кац╕йних систем та захисту ╕нформац╕╖ Служби безпеки Укра╖ни в╕д 13.01.2005 №3 (у редакц╕╖ наказу Департаменту спец╕альних телекомун╕кац╕йних систем та захисту ╕нформац╕╖ Служби безпеки Укра╖ни в╕д 10.05.2006 №50), встановлення юридично╖ особи зд╕йсню╓ться за ╖╖ установчими документами (положення, статут юридично╖ особи тощо) або коп╕ями таких документ╕в, як╕ нотар╕ально посв╕дчен╕ в╕дпов╕дно до законодавства.

В╕дтак, враховуючи в╕дсутн╕сть нормативно-правових акт╕в, як╕ б регулювали порядок ознайомлення трет╕х ос╕б з установчими документами, що надавалися для зд╕йснення державно╖ ре╓страц╕╖ юридично╖ особи, АЦСК ╤ДД ДФС змушений тимчасово призупинити надання послуг електронного цифрового п╕дпису юридичним особам, заре╓строваним п╕сля 01.01.2016, а також тим, як╕ вносили зм╕ни до установчих документ╕в починаючи з 01.01.2016.

Для захисту законних прав суб’╓кт╕в господарювання та прискорення вир╕шення порушених питань Державною ф╕скальною службою Укра╖ни направлено оф╕ц╕йн╕ запити до контролюючого органу.

П╕сля отримання в╕дпов╕дних роз’яснень, буде розглянуто питання щодо порядку подальшого обслуговування зазначених вище п╕дпри╓мств, про що буде пов╕домлено додатково.

Просимо поставитися з розум╕нням до зм╕н в обслуговуванн╕ кл╕╓нт╕в.

ДФСУ

"Поверхность МД", Ки╖в, 27/02/2016.ЗОНА В╤ЛЬНО╥ ТОРГ╤ВЛ╤ М╤Ж УКРА╥НОЮ ТА ╢С. ПРАКТИЧН╤ ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТА П╤ДТВЕРДЖЕННЯ КРА╥НИ ПОХОДЖЕННЯ.

ТОВ "НВО "Поверхность МД"

Спец╕ал╕зований сем╕нар-трен╕нг з питань д╕яльност╕ у сфер╕ ╕нформатизац╕╖

м╕сто Ки╖в

«ЗОНА В╤ЛЬНО╥ ТОРГ╤ВЛ╤ М╤Ж УКРА╥НОЮ ТА ╢С. ПРАКТИЧН╤ ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТА П╤ДТВЕРДЖЕННЯ КРА╥НИ ПОХОДЖЕННЯ.». 

                                  (Практичн╕ питання та особливост╕ визначення ╕ п╕дтвердження кра╖ни походження товар╕в.)

   

Дата проведення: 27 лютого 2016 року

Ре╓страц╕я: з 9:00 до 9:30.
Початок: о 09:30
Перерва: 11-30 (кава), 13:00 - 14:00 (об╕д)
Зак╕нчення: 17-30

Сп╕кери:

  • пров╕дн╕ фах╕вц╕ Торговельно - промислово╖ палати;
  • пров╕дн╕ фах╕вц╕ Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни;
  • спец╕ал╕сти ТОВ "НВО "Поверхность МД” (коментар╕, консультац╕╖ з питань ╕нформатизац╕╖).

ПРОГРАМА сем╕нару:

╤.  «Походження товару, його п╕дтвердження. Уповноважений експортер».

  • Визначення походження товару в╕дпов╕дно до вимог УА м╕ж Укра╖ною та ╢С;
  • Особливост╕ п╕дтвердження походження товар╕в, у т.ч. у випадках переробки;
  • Декларац╕я - ╕нвойс: форма, особливост╕ застосування;
  • Уповноважений експортер: переваги в Укра╖н╕ та ╢С. Отримання статусу;
  • Документи, необх╕дн╕ для п╕дтвердження кра╖ни походження та отримання сертиф╕кату EUR 1;
  • Заповнення та видача митницями сертиф╕кат╕в EUR 1.

╤╤. «Практичн╕ питання, пов'язан╕ з визначенням кра╖ни походження та оформленням ф╕скальними органами сертиф╕ката EUR 1».

  • Видача та прийняття п╕дтвердження походження "згодом";
  • П╕дтвердження походження: ор╕гинал документу та ╕нш╕ випадки (╤М40ЕА, ╤М40ЕЕ, ╤М51 - ст. 15 Протоколу 1);
  • Пряме транспортування та "непрямий" контракт;
  • Процедура вериф╕кац╕╖;
  • Випадки та процедура в╕дмови прийняття п╕дтвердження походження;
  • Питання - в╕дпов╕д╕.

III.  «Визначення та п╕дтвердження походження товару».

  • Визначення походження товару в╕дпов╕дно до вимог Протоколу 1 до УА м╕ж Укра╖ною та ╢С;
  • Достатня обробка та переробка (додаток ╤╤ до Протоколу 1 та особливост╕ застосування умов переробки);
  • М╕н╕мальн╕ операц╕╖ та статус походження;
  • Кумуляц╕я та умови застосування;
  • Способи п╕дтвердження походження:
  •       - декларац╕я - ╕нвойс: форми, особливост╕ застосування;
  •       - сертиф╕кат EUR 1: особливост╕ видач╕;
  • Огляд проблемних питань з визначення та п╕дтвердження походження товар╕в: умови складання п╕дтвердження, право декларування походження, екв╕валентн╕ суми у 6000 ╢вро, походження у випадку наявност╕ товар╕в р╕зного походження в одн╕╓╖ парт╕╖ товару, обов'язки та в╕дпов╕дальн╕сть експортера тощо.

IV. «Особливост╕ вибору режиму доступу товару на ринок ╢С».

  • Огляд режим╕в доступу товар╕в на ринок кра╖н ╢С: загальний, преференц╕йний, режим в╕льно╖ торг╕вл╕;
  • Залежн╕сть ставки вв╕зного мита в╕д режиму доступу;
  • Залежн╕сть м╕ж формою сертиф╕ката походження та режимом доступу;
  • TARIC: ╕нтегрована система митних тариф╕в ╢С;
  • Квоти: поняття ╕ методи адм╕н╕стрування в ╢С;
  • Питання – в╕дпов╕д╕

V. В╕дпов╕д╕ на запитання слухач╕в

Кожному учаснику нада╓ться:

  • Сертиф╕кат про участь у навчально-практичному сем╕нар╕ MD Office;
  • Безкоштовна ре╓страц╕я ╕нформац╕йно-анал╕тично╖ програми «MD Office» строком на один м╕сяць;
  • Безкоштовна ре╓страц╕я на сайт╕ п╕дтримки ЗЕД www.mdoffice.com.ua строком на один м╕сяць;
  • Блокнот, ручка;
  • ╤нформац╕йн╕ матер╕али за темою сем╕нару на CD.

Як╕сть сем╕нар╕в, як╕ проводяться ТОВ "НВО«Поверхность МД» з 1998 року забезпечуються досв╕дом орган╕зац╕╖ навчання суб'╓кт╕в ЗЕД. Протягом 1998 - 2015 на сем╕нарах за участю фах╕вц╕в ТОВ "НВО «Поверхность МД» пройшли навчання понад 7700 чолов╕к, а на корпоративних сем╕нарах(трен╕нгах) - понад 3200.

Координатор проекту: ФОП Браташов Олег Миколайович

Варт╕сть участ╕ в сем╕нар╕: 1350 грн. без ПДВ (оплата на р/р СПД) або 1620 грн. з ПДВ (оплата на р/р ТОВ "НВО "Поверхность МД");

У варт╕сть сем╕нару входить участь у сем╕нар╕,консультац╕╖ фах╕вц╕в, мастер-клас роботи з програмним забезпеченням, матер╕али за тематикою сем╕нару, кофе-брейк, об╕д та ╕н.

М╕сце проведення :  конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, м. Ки╖в, вул. Святошинська, 2, станц╕я метро "Святошино” ("Укра╖нський науково-досл╕дний центр ╕ учбовий центр проблем стандартизац╕╖, сертификац╕╖ та якост╕").

 

Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про сем╕нар, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати зателефонами:
+38 -044-236-96-20, 236-96-21, 236-96-31, 236-96-39, 236-96-49
e-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на сайт╕ www.mdoffice.com.ua

Поклада╓мо над╕ю, що ╕нформац╕я, отримана на сем╕нар╕, принесе неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу

З повагою,
Директор ТОВ "НВО "Поверхность МД"
ФО П╕дпри╓мець

Артур Хохлов
Олег Браташов

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ У СЕМ╤НАР╤

* Дата, назва сем╕нару   27/02/2016

«ЗОНА В╤ЛЬНО╥ ТОРГ╤ВЛ╤ М╤Ж УКРА╥НОЮ ТА ╢С. ПРАКТИЧН╤ ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТА П╤ДТВЕРДЖЕННЯ КРА╥НИ ПОХОДЖЕННЯ. (Практичн╕ питання та особливост╕ визначення ╕ п╕дтвердження кра╖ни походження товар╕в.)

* Ф╕рма-учасник/(╢ДРПОУ)  
Сума до оплати (п╕дкреслити)   1350** грн. (без ПДВ)   1620** грн. (з ПДВ)    
Фактична адреса (+╕ндекс)  
* Телефон/факс (+ код м╕ста)    
E-mail  
* П.╤.Б., посада учасника  
Телефон моб.  
Вид д╕яльност╕ Вашого п╕дпри╓мства  
* Форма оплати  
Юридична адреса  
* Св╕доцтво ПДВ  
*╕ндив╕дуальний податковий номер  
Пропозиц╕╖, побажання для теми сем╕нару  
* Поля обов'язков╕ до заповнення  
Дата заповнення   М.П. п╕дпис

* Ф╕рма-учасник/(╢ДРПОУ) Сума до оплати (п╕дкреслити)  1350** грн. (без ПДВ)  1620** грн. (з ПДВ)  Фактична адреса (+╕ндекс) * Телефон/факс (+ код м╕ста)   E-mail * П.╤.Б., посада учасника Телефон моб. Вид д╕яльност╕ Вашого п╕дпри╓мства * Форма оплати Юридична адреса * Св╕доцтво ПДВ *╕ндив╕дуальний податковий номер Пропозиц╕╖, побажання для теми сем╕нару * Поля обов'язков╕ до заповнення Дата заповнення М.П.п╕дпис

Заповнену заявку разом ╕з коп╕╓ю св╕доцтва про ре╓страц╕ю платника податку (про ре╓страц╕ю) сл╕д над╕слати на електронну адресу E-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на тел./факс 044 489-12-45, 593-74-09.
Заявки приймаються до 23 лютого включно, оплата до 26.02.2016.



MDoffice

Чи ма╓ право СГ включити до складу податкового кредиту суму ПДВ, сплачену при ╕мпорт╕ безоплатно отриманих в╕д нерезидента товар╕в?

   Податк╕вц╕в запитали: чи ма╓ право СГ включити до складу податкового кредиту суму ПДВ, сплачену при ╕мпорт╕ безоплатно отриманих в╕д нерезидента товар╕в?

   В╕дпов╕дь була наступною. Зг╕дно з п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу Укра╖ни в╕д 02 грудня 2010 року № 2755-VI (дал╕ – ПКУ) податковий кредит зв╕тного пер╕оду визнача╓ться виходячи з догов╕рно╖ (контрактно╖) вартост╕ товар╕в/послуг та склада╓ться з сум податк╕в, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 193.1 ст. 193 ПКУ, протягом такого зв╕тного пер╕оду у зв’язку з:

   придбанням або виготовленням товар╕в (у тому числ╕ при ╖х ╕мпорт╕) та послуг;

   придбанням (буд╕вництвом, спорудженням) основних фонд╕в (основних засоб╕в, у тому числ╕ ╕нших необоротних матер╕альних актив╕в та незавершених кап╕тальних ╕нвестиц╕й у необоротн╕ кап╕тальн╕ активи), у тому числ╕ при ╖х ╕мпорт╕.

   Нарахування податкового кредиту зд╕йсню╓ться незалежно в╕д того, чи так╕ товари/послуги та основн╕ фонди почали використовуватися в оподатковуваних операц╕ях у межах господарсько╖ д╕яльност╕ платника податку протягом зв╕тного податкового пер╕оду, а також в╕д того, чи зд╕йснював платник податку оподатковуван╕ операц╕╖ протягом такого зв╕тного податкового пер╕оду.

   Таким чином, оск╕льки при безоплатному отриманн╕ ╕мпортних товар╕в в╕дсутн╕й факт придбання товар╕в, як це передбачено у п. 198.3 ст. 198 ПКУ, право на податковий кредит в╕дсутн╓.

   По материалам: Категор╕я 101.10 "З╤Р"

   


Бухгалтер 911

5-6 марта. Тренинг лаборатория MDOffice.

Уважаемые коллеги



Тренинг-лаборатория MDOffice приглашает Вас посетить обучающий курс по программным продуктам MDOffice



Дата проведения тренинга: 5-6 марта.

C полным планом тренинга, Вы можете ознакомится тут.

Календарь вебинаров / тренингов / семинаров смотрите тут

Продолжительность тренинга 2 дня по 6 часов (с 9-00 до 15-00, в районе метро Палац Украина, г.Киев)

Для участия в тренинге, отправьте заявку, которую Вы найдете в конце этого сообщения.


По просьбам наших пользователей, мы проводим двух дневный курс выходного дня, по работе с программами MDOffice.


Почему так мало? Мы разве все успеем?
Фактическое время занятий, сокращено на 15-20%. После оплаты, за 5-7 дней до начала тренинга, вы получите письмо с ПРЕДВАРИТЕЛЬНЫМ ЗАДАНИЕМ. Это письмо, будет содержать видео и текстовые обучающие материалы, с которыми необходимо ознакомится, особенно, если вы новичок. Отработка этих материалов, позволит нам сосредоточиться на отработке возможностей программы, а не на знакомстве с базовыми функциями.


Для кого предназначен этот тренинг?
Тренинг предназначен, для брокеров / декларантов, которые непосредственно занимаются набором деклараций.
Тренинг будет полезен не только тем, кто только начинает осваивать программы MDOffice, но и более опытным пользователям.

Как показывает наша практика, даже опытные декларанты, работающие с программами MDOffice не один год, повышают свою производительность в 2 и более раза!


С какими проблемами приходят на этот тренинг?

Этот курс, предназначен для получения и усовершенствования знаний по работе с ПО MDOffice. Мы поможем, если у Вас возникают проблемы с:

• работой со справочниками (справочник участников, валют, таможен, классификатор стран). Внесение данных по резидентам / нерезидентам. Создание карточки аккредитации

• созданием МД

• использованием справочников при заполнении МД

• использованием справочника стандартных документов

• использованием пользовательской номенклатурой пользователя. Создание, наполнение, особенности использования

• созданием электронного инвойса

• импортом данных из Excel файла: группировка товарных позиций, автоматическое заполнение данных по товарам, электронного инвойса, формирование описательной части 31 графы (данный инструмент позволяет с лёгкостью вносить данных в МД независимо от количества товарных позиций в инвойсе, автоматически заполнять данные о товарах, электронный инвойс и формировать описательную часть 31 графы)

• построением запросов по базе МД

• построением отчётов по базе МД

• настройкой граф в MD Declaration

• администрированием MD Declaration

• обновлением программного комплекса MD OFFICE

• работой по системе электронного декларирования

• и другие вопросы по использованию MDOffice


Признаки того, что стоит идти на этот семинар/тренинг уже сейчас?

- Вы только начинаете осваивать программу, и хотите сделать это максимально быстро и эффективно

- Вы работаете «по шаблону» и хотите понять, как действует программа, как настраивать её «под себя»

- Заполнение деклараций на большое количество товаров (товарных позиций), занимает много времени

- Вы хотите, научится использовать «Товарную номенклатуру пользователя», инструмент, который позволяет сохранять в базе данные по артикулу, его коду товара, описанию и автоматически вносить эту информацию при последующих поставках

- Вы хотите научиться создавать отчеты по базе МД

- Вы хотите научиться использовать дополнительные возможности программы, которые помогают экономить время при оформлении


Каково соотношение теории и практики?

10 % теория, 90% практики


Что лежит в основе тренинга?

Основа тренинга, практические занятия, на которых происходит отработка возможностей программы


Цена и время. Как они окупаются для того, кто решает посетить?

Фраза «Время – деньги» в разрезе таможенного оформления оправдывает себя на все 100%. Например, если данные о 1000 товарных позиций, можно автоматически внести в декларацию за 10-15 минут, а Вы вносите их вручную в течение нескольких часов (или даже дней), то эффективность Вашей работы, после прохождения курсов повысится на 200 и более процентов. Это позволит Вам использовать освободившееся время в других целях.


Насколько выгодно компании делать такую инвестицию, как отправлять своего сотрудника?

Сотрудник, который не знает бОльшую часть возможностей программы, использует её не эффективно. Если сотрудник, делает работу, в течении 3х часов, а может делать за 1 час, то стоит обучить его как можно делать работу быстрее и качественней.


Для участия в тренинге, отправьте заявку по адресу:
ang@mdoffice.com.ua или свяжитесь с нами по номеру (044) 236-96-39/49/31 Анжела

Стоимость тренинга составляет 1500 грн

Тема письма – Тренинг по работе с MDOffice

Заявка на семинар:


1. Название компании:
2. Адрес (юр/почт):
3. ЕГРПОУ:
4. Свидетельство НДС/дата:
5. Индивидуальный налоговый номер:
6. Контактное лицо и тел.:
7. e-mail/факс для отправки счёта:


В случае, если оплата производится от частного лица, просто укажите Ваше ФИО, контактный мобильный номер и сделайте пометку "Оплата от частного лица".

Анекдот из Интернет

Жена мужу:
- Ты что, опять спрятал мое вечернее платье? Шалун, а ну ка разожми кулачок.

Афоризм

Людей платящих такие бешеные бабки за отопление, тяжело убедить бороться с глобальным потеплением.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное