Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Хит недели ... Одна валюта - два курса НБУ в день


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 02/08/2014
Вступившие в силу документы в субботу 02 Августа 2014 г.

1.№ 1176/5 от 21-07-2014 В╕домчий документ
Про внесення зм╕н до Порядку проставлення апостиля в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни на оф╕ц╕йних документах, призначених для використання на територ╕╖ ╕нших держав, та п╕дготовки М╕н╕стерством юстиц╕╖ Укра╖ни нотар╕ально оформлених документ╕в для подальшо╖ консульсько╖ легал╕зац╕╖
"ОВУ" № 59, ст. 1635 от 01-08-2014
Действует с 02-08-2014

2.№ 242 от 24-06-2014 В╕домчий документ
Питання д╕яльност╕ Аграрного фонду на орган╕зованому аграрному ринку у 2014/2015 маркетинговому пер╕од╕
"ОВУ" № 59, ст. 1625 от 01-08-2014
Действует с 02-08-2014


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у...

Количество просмотров: 19 (за период c 00:00 по 18:01 02/08/14), всего просмотров: 717
Наказ вiд 20.09.2012 № 1011М╕нф╕н
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Хит недели ... Беларусь уступила Украине в вопросе импорта в страну

   Беларусь отменила введенное ранее в этом году лицензирование импорта пива и ряда других товаров из стран СНГ, в ответ на которое Украина грозила введением специальной пошлины на белорусские товары. Об отмене лицензирования сообщил пресс-секретарь МИД страны Дмитрий Мирончик.

   Под предлогом защиты своих производителей Беларусь, входящая в таможенный союз с Россией и Казахстаном, с 1 мая на шесть месяцев ввела обязательное лицензирование импорта пива. Позднее Минск распространил эту меру на импорт конфет и некоторых других товаров из стран за рамками Таможенного союза, передает Reuters.

   Украина назвала решение белорусских властей недружественным дискриминационным актом и приготовилась ввести пошлины в размере 55-60% на ряд белорусских товаров.

   В пятницу представитель МИД Беларуси сказал, что ситуация на внутреннем рынке изменилась в лучшую сторону. "Таким образом, отпала необходимость в лицензировании товаров, поступающих к нам из стран, подписавших договор о зоне свободной торговли", - сказал Мирончик.

   "Мы ожидаем, что Украина обеспечит доступ белорусских товаров на свой рынок", - добавил он.

   В 2013 году товарооборот Беларуси и Украины составил $6,25 млрд. При этом белорусский экспорт вдвое превысил импорт из Украины.

   "Выгоды от торговли с Украиной, которые Беларусь может потерять из-за этой торговой войны, несравнимо выше, чем выгоды, которые могли бы получить белорусские пивовары из-за прекращения импорта украинского пива", - сказал руководитель белорусского отделения аналитического центра Мизеса Ярослав Романчук.

   Романчук отметил, что в отказе от торговой войны с Киевом есть и политические соображения, напомнив о боях украинской армии с пророссийскими сепаратистами на востоке, кризисе, за который Запад обещает наказать Москву.

   "Президент Беларуси Александр Лукашенко уже не один раз демонстрировал, что он заинтересован в нормальных отношениях с украинской властью. Поэтому он не хочет, чтобы его обвиняли в развязывании торговой войны в момент, когда Украина переживает трудные времена", - сказал Романчук.

   Прохладно отреагировав на аннексию Крыма и осудив московскую идею "федерализации" Украины как угрожающую ее целостности, Беларусь вместе с Казахстаном ранее отказалась поддержать российскую идею о введении таможенных ограничений для украинских товаров в ответ на подписание Украиной соглашения о либерализации торговли с ЕС.

   Лукашенко называл аннексию Крыма плохим прецедентом, раньше Владимира Путина признал избрание Петра Порошенко президентом Украины и вместе с западными лидерами присутствовал на церемонии его инаугурации.

ЛIГАБiзнесIнформ

Хит недели ... М╕ндоход╕в: Щодо оподатковання податком на додану вартiсть за ставкою 20 вiдсоткiв

МIНIСТЕРСТВО ДОХОДIВ
I ЗБОРIВ УКРА╥НИ


14.07.2014 р. N 16711/7/99-99-19-03-02-17


    Мiнiстерство доходiв i зборiв Укра╖ни у зв'язку з набранням чинностi постановою Кабiнету Мiнiстрiв Укра╖ни вiд 01.07.2014 р. N 216 "Про затвердження перелiку медичних виробiв, операцi╖ з постачання на митнiй територi╖ Укра╖ни та ввезення на митну територiю Укра╖ни яких пiдлягають обкладенню податком на додану вартiсть за ставкою 7 вiдсоткiв" повiдомля╓.


    Законами Укра╖ни вiд 27.03.2014 р. N 1166-VII "Про запобiгання фiнансово╖ катастрофи та створення передумов для економiчного зростання в Укра╖нi" та вiд 10.04.2014 р. N 1200-VII "Про внесення змiн до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких iнших законодавчих актiв Укра╖ни щодо усунення окремих неузгодженостей норм законодавства" з 1 квiтня цього року на операцi╖ з постачання на митнiй територi╖ Укра╖ни, а з 19 квiтня i на операцi╖ iз ввезення на митну територiю Укра╖ни лiкарських засобiв, дозволених для виробництва i застосування в Укра╖нi та внесених до Державного ре╓стру лiкарських засобiв, а також медичних виробiв за перелiком, затвердженим постановою Кабiнету Мiнiстрiв Укра╖ни, запроваджено ставку оподаткування податком на додану вартiсть у розмiрi 7 вiдсоткiв (пп. "в" п. 193.1 ст. 193 Кодексу).


    До 1 липня 2014 року перелiк медичних виробiв, операцi╖ з постачання яких на митнiй територi╖ Укра╖ни та ввезення на митну територiю Укра╖ни оподатковувались податком на додану вартiсть за ставкою 7 вiдсоткiв, визначався постановою Кабiнету Мiнiстрiв Укра╖ни вiд 23.04.2014 р. N 118 (далi - Постанова N 118).


    Постановою Кабiнету Мiнiстрiв Укра╖ни вiд 01.07.2014 р. N 216 затверджено новий перелiк медичних виробiв, операцi╖ з постачання на митнiй територi╖ Укра╖ни та ввезення на митну територiю Укра╖ни яких пiдлягають обкладенню податком на додану вартiсть за ставкою 7 вiдсоткiв (далi - Постанова N 216). Вказана постанова набрала чинностi 2 липня 2014 року (опублiкована в газетi "Урядовий кур'╓р" вiд 02.07.2014 р. N 116).


    Таким чином, операцi╖ з постачання на митнiй територi╖ Укра╖ни та ввезення на митну територiю Укра╖ни медичних виробiв до 1 липня 2014 року оподатковувалися податком на додану вартiсть за ставкою 7 вiдсоткiв згiдно з перелiком, затвердженим Постановою N 118, а з 2 липня 2014 року - згiдно з перелiком, затвердженим Постановою N 216.


    Операцi╖ платникiв податку з постачання на митнiй територi╖ Укра╖ни медичних виробiв, а також операцi╖ з ╖х ввезення на митну територiю Укра╖ни, що здiйснювалися 1 липня 2014 року, оподатковуються податком на додану вартiсть за ставкою 20 вiдсоткiв.


    Зобов'язу╓мо довести вказане до вiдома пiдпорядкованих органiв Мiндоходiв i забезпечити проведення роз'яснювально╖ роботи серед платникiв податкiв iз зазначеного питання.









Перший заступник Мiнiстра

I. Бiлоус


Хит недели ... На Чопской таможне опять новый руководитель - Сергей Иванов

   И.о. начальника Чопской таможни назначено Сергея Иванова

   Как сообщили в информационно-коммуникационном отделе Главного управления Миндоходов в Закарпатской области, и.о. начальника Чопской таможни назначен Сергей Иванов.

   Приказом Министерства доходов и сборов Украины от 29 июля 2014года исполнение обязанностей начальника Чопской таможни Миндоходов с 01.08.2014 по 30.08.2014 возложено на Иванова Сергея Владимировича.

   Сергей Владимирович Иванов родился 15 февраля 1964 года в Сумской области.
Окончил Харьковский политехнический и Харьковский инженерно-экономический институты, а также Юридическую академию Украины им. Ярослава Мудрого.
В 1987 - 1991 гг. работал мастером на харьковском заводе "Радиодеталь".
В 1991 - 1993 гг. - Инструктор отдела исполкома Октябрьского районного совета народных депутатов г. Харькова.
В 1993 - 1994 гг. - Директор производственно-коммерческой фирма "Нива".
В таможенных органах начал работать в 1994 года.
Прошел путь от инспектора до начальника таможенного поста "Гоптовка" Магистральной таможни.
До назначения начальником Харьковской областной таможни - начальник отдела внутренней безопасности Харьковской таможни.
С февраля 2010 - начальник Харьковской областной таможни.
В апреле 2012 переведен на Полтавскую таможню.

UA-Reporter.com

Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... В помощь неравнодушным, но работящим....

31-07-2014 15:28, Guru
Регион: Киев
В помощь неравнодушным, но работящим....

На соседней ветке среди патриотических словоизлияний правильный человек задался вопросом, что можно ему сделать по "мусорной" проблематике... Написать письма, много писем - это не сложно.
Если соберетесь писать - болванка:

Прем’╓р-м╕н╕стру Укра╖ни Яценюку А.П.

Шановний Арсен╕ю Петровичу!

   Зверта╓мося до Вас з питання «роботи» Державного п╕дпри╓мства з питань поводження з в╕дходами як вторинною сировиною (ДП «Укрекоресурси») (в минулому – Державно╖ компан╕╖ «Укрекокомресурси»), що д╕╓ в╕дпов╕дно до постанов Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 26 липня 2001 р. № 915 «Про впровадження системи збирання, загот╕вл╕ та утил╕зац╕╖ в╕дход╕в як вторинно╖ сировини» (з╕ зм╕нами), в╕д 17 вересня 2002 р. № 1393 «Про затвердження Статуту Державного п╕дпри╓мства з питань поводження з в╕дходами як вторинною сировиною та складу його наглядово╖ ради» (з╕ зм╕нами) та Порядку зд╕йснення митного оформлення ╕мпортних товар╕в у тар╕ ╕ пакувальних матер╕алах, затвердженого сп╕льним наказом М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни, М╕н╕стерства охорони навколишнього природного середовища Укра╖ни та Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни» в╕д 30.07.2009 № 789/414/709 (дал╕ – Порядок), який заре╓стрований у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 31.07.2009 за №717/16733.


   Виходячи з положень Порядку, вв╕з та митне оформлення ╕мпортних товар╕в у тар╕ та пакувальних матер╕алах дозволя╓ться виключно за умови наявност╕ договору з Державною компан╕╓ю «Укрекокомресурси» щодо орган╕зац╕╖ збирання, загот╕вл╕ та утил╕зац╕╖ тари ╕ пакувальних матер╕ал╕в.


   Виходячи з редакц╕╖ зазначеного Порядку, п╕дставою для митного оформлення ╕мпортних товар╕в у тар╕ та пакувальних матер╕алах ╓ наявн╕сть особисто╖ печатки «Вв╕з дозволено» держеко╕нспектора у л╕вому нижньому кутку на зворотному боц╕ митно╖ декларац╕╖, тобто Порядком встановлено не передбачене законом обмеження на ввезення товар╕в у тар╕ та упаковц╕.


   Водночас в╕дпов╕дно до вимог статт╕ 197 Митного кодексу Укра╖ни обмеження на перем╕щення через митний кордон Укра╖ни окремих товар╕в встановлюються законом. Однак, на сьогодн╕шн╕й день, на р╕вн╕ закону не передбачено обмежень на ввезення товар╕в у тар╕ та упаковц╕.


   Кр╕м того, положення Порядку суперечать нормам Порядку заповнення митних декларац╕й на бланку ╓диного адм╕н╕стративного документа, затвердженого наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в в╕д 30.05.2012 № 651, у зв’язку з чим не п╕длягають застосуванню в╕дпов╕дно до частини третьо╖ Прик╕нцевих та перех╕дних положень Митного кодексу Укра╖ни.


   Таким чином, внасл╕док д╕╖ Порядку п╕дпри╓мства-╕мпортери знаходяться у дискрим╕нац╕йному положенн╕ та змушен╕ ще до митного оформлення товар╕в сплачувати значн╕ кошти зазначеному п╕дпри╓мству за послуги, як╕ в подальшому ним не надаються. Фактично створен╕ умови для монопольного становища ДП «Укрекоресурси».


   Одночасно, Порядок встановлю╓ додатковий, не передбачений Законом Укра╖ни «Про в╕дходи» обов’язок суб’╓кт╕в господарювання укладати два договори щодо одного й того ж пакувального матер╕алу: перший раз п╕д час ╕мпорту продукц╕╖, а другий раз, коли така ╕мпортована упаковка ста╓ використаним пакувальним матер╕алом. Таке подв╕йне укладання договору, враховуючи вимогу Порядку зд╕йснити оплату за договором з ДП «Укрекоресурси» до початку митного оформлення (тобто незалежно в╕д факту надання послуг), призводить до подв╕йно╖ оплати ╕мпортером послуг, пов’язаних з утил╕зац╕╓ю використаного пакувального матер╕алу.


   Отже, Порядок також суперечить Закону Укра╖ни «Про в╕дходи» та Податковому кодексу Укра╖ни.


   В╕дпов╕дно до Статуту предметом д╕яльност╕ ДП «Укрекоресурси» зокрема ╓ створення ╕ забезпечення належного функц╕онування систем збирання, загот╕вл╕ та утил╕зац╕╖ в╕дход╕в як вторинно╖ сировини,


   ╖╖ пост╕йне вдосконалення, та подання методично╖, консультативно╖, науково-техн╕чно╖ допомоги п╕дпри╓мствам, установам, орган╕зац╕ям, як╕ займаються збиранням, загот╕влею та утил╕зац╕╓ю в╕дход╕в як вторинно╖ сировини, моб╕л╕зац╕я ф╕нансових, матер╕альних ╕ науково-виробничих ресурс╕в для ╕нвестування у ц╕й сфер╕, а також участь у розробленн╕ та погодженн╕ проект╕в законодавчих ╕ нормативно-правових акт╕в у сфер╕ поводження з в╕дходами як вторинною сировиною.


   За даними Укра╖нсько╖ пакувально-еколог╕чно╖ коал╕ц╕╖ (УКРПЕК) ДП «Укрекоресурси» збира╓ з п╕дпри╓мств до 250 млн. гривень на р╕к, ╕ ц╕ кошти переважно «розпод╕ляються» за непрозорими схемами, оск╕льки обов’язку зд╕йснювати утил╕зац╕ю в╕дход╕в п╕дпри╓мство не ма╓ ╕ само «контролю╓» свою д╕яльн╕сть, зокрема, щодо додержання норм утил╕зац╕╖.


   Призначений розпорядженням Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 23.04.2014 № 414-р директором ДП «Укрекоресурси» Сафарян Ара Каренович, який приступив до виконання обов’язк╕в 30.04.2014, ╓ креатурою М╕н╕стра Каб╕нету М╕н╕стр╕в.


   Враховуючи, що питання вдосконалення законодавства у сфер╕ поводження з пакувальними матер╕алами ма╓ дуже великий сусп╕льний резонанс, просимо Вас п╕дтримати зусилля Держп╕дпри╓мництва Укра╖ни щодо скасування Порядку, оновлення складу наглядово╖ ради Державного п╕дпри╓мства з питань поводження з в╕дходами як вторинною сировиною та скасування постанов Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 26 липня 2001 р. № 915 «Про впровадження системи збирання, загот╕вл╕ та утил╕зац╕╖ в╕дход╕в як вторинно╖ сировини» та в╕д 30.04.2014 № 252 «Про Державну регуляторну службу», яку було опубл╕ковано 16 липня 2014 року в оф╕ц╕йному виданн╕ «Урядовий кур’╓р» (№ 127).


   


З повагою,

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Хит недели ... Рада ввела запрет на все проверки, кроме ГФСУ

       1
       Верховная Рада Украины проголосовала за введение запрета до конца 2014 года на проведение проверок всеми контролирующими органами, кроме Госфискальной службы

          Как передает корреспондент «Комментариев», об этом сегодня, 31 июля, на брифинге сообщил премьер-министр Украины Арсений Яценюк.

          «Установить, что проверки предприятий, учреждений и организаций контролирующими органами (кроме Государственной фискальной службы) осуществляются в течение августа-декабря 2014 только с разрешения Кабинета Министров или по заявлению предприятия», — говорится в законопроекте, принятом сегодня Радой.

          По словам Яценюка, в настоящее время в Украине насчитывается около 80 различных контролирующих органов.

          Напомним, данный запрет был анонсирован Кабмином 28 июля.


    Коментар╕:

    Хит недели ... Россия собралась отменить нулевые пошлины для товаров с Украины

       Правительство России задумалось об обложении украинской продукции пошлинами,
    .
    Москва. 30 июля. INTERFAX.RU - Россия планирует отменить тарифные преференции и ввести обычный тариф Таможенного союза для широкой группы товаров с Украины, говорится в проекте постановления, опубликованном в среду.

       Пошлинами будут облагаться такие товарные позиции, как живые свиньи, мясо крупного рогатого скота (свежее, охлажденное или замороженное), свинина (свежая, охлажденная или замороженная), мясо и пищевые субпродукты домашней птицы (свежие, охлажденные или замороженные), молоко, сливочное масло, сыры, творог, овощи, яблоки, груши, абрикосы, вишня, сливы, черешня, персики, пшеница, ячмень, овес, кукуруза, мука, семена подсолнечника, кукурузное масло, сахар, шоколад, фруктовые соки, томатный кетчуп, пиво, вина, сигареты и ряд других пищевых продуктов.

       Среди непродовольственных товаров в список в частности попали шины (покрышки), нитрат натрия и прочие удобрения, холодильники, легковые автомобили, пассажирские и грузовые суда, лампы накаливания, мебель, одежда и ряд других товаров.

       Президент России Владимир Путин ранее неоднократно заявлял, что если договор об ассоциации между ЕС и Украиной в экономической сфере будет подписан и вступит в силу, то Россия будет вынуждена перейти "на обыкновенные международные практики использования режима страны наибольшего благоприятствования в торговле". По сути это и означает отмену действующего преференциального режима в торговле с нулевыми ставками импортных пошлин и введение обычного торгового режима, применяемого в отношении всех стран-членов ВТО.

       Политическая часть договора об ассоциации между ЕС и Украиной была подписана в марте 2014 года, а экономическая часть - в конце июня.

    interfax.ru

    Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Подскажите что и как можно сделать что бы не попасть на деньги?

    28-07-2014 11:21, Наталка
    Регион: Киев
    Подскажите что и как можно сделать что бы не попасть на деньги?

    Добрый день, коллеги!
    Такой вопрос - помогите кто чем может. Планируем заключить новый контракт с Таиландом. Очень хочется себя обезопасить в плане качества продукции ну и, как говорится не перевести деньгу на "виртуальную" фирму. Естественно , что партнеры хотят предоплату. Подскажите что и как можно сделать что бы не попасть на деньги?
    Буду всем очень признательна!!

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Хит недели ... Один проверяющий

          Кабмин решил оставить только один контролирующий орган с правом проверок - Государственную фискальную службу.

          "У нас есть около 80 разных контролирующих органов - разного рода инспекции, инстанции, учреждения, которые в основном сейчас только ходят и деньги собирают себе в карманы, а не для государственного бюджета…" - отметил Премьер-министр Украины Арсений Яценюк.


    ЛIГАБiзнесIнформ

    Хит недели ... ДОВГА ДОРОГА ДО ПАРКУ

          Асоц╕ац╕я з ╢вросоюзом пожвавить д╕яльн╕сть ╕ндустр╕альних парк╕в.

          П╕сля п╕дписання довгооч╕кувано╖ Угоди про Асоц╕ац╕ю м╕ж Укра╖ною та ╢вропейським Союзом пров╕дн╕ кра╖ни св╕ту зац╕кавилися Укра╖ною як потенц╕йним майданчиком для залучення ╕нвестиц╕й ╕ розвитку виробництв. Серед численних перспективних проект╕в експерти називають створення мереж╕ ╕ндустр╕альних парк╕в.

          Особливий ╕нтерес

          В Укра╖н╕ уже створено перш╕ ╕ндустр╕альн╕ парки «Долина», «Славута» ╕ «Рясне-2», призначен╕ для буд╕вництва нових високотехнолог╕чних виробництв у м╕стах Хмельницькому, ╤вано-Франк╕вську та Львов╕. М╕жв╕домча ком╕с╕я при М╕некономрозвитку Укра╖ни також ухвалила р╕шення включити до ре╓стру так╕ ╕ндустр╕альн╕ парки, як «Свема» (Сумська область), «Соломоново» (Закарпаття), «Коростень» (Житомирщина), «Центральний» (Полтавська область), якими вже зац╕кавились ╕ноземн╕ ╕нвестори. Експерти зазначають, що тривалий ╕ складний шлях до створення мереж╕ в╕тчизняних ╕ндустр╕альних парк╕в залучить реальн╕ ╕нвестиц╕╖ з боку м╕жнародних компан╕й. Хоча й зап╕зно, але укра╖нське «запрошення до парку» стало на час╕ саме зараз.

          Особливий ╕нтерес ╕нвестор╕в обумовлено зм╕ною пол╕тично╖ ситуац╕╖ в Укра╖н╕, п╕дписанням пол╕тично╖ та економ╕чно╖ частин Угоди про Асоц╕ац╕ю м╕ж Укра╖ною та ╢вропейським Союзом (дал╕ — Угода про Асоц╕ац╕ю), активною сп╕впрацею з МВФ, а також геопол╕тичним вибором Укра╖ни в ц╕лому.

          Укра╖на впродовж тривалого часу намагалася впровадити оптимальну модель розвитку в╕тчизняно╖ економ╕ки, нац╕лено╖, з одного боку, на зростання виробництва, з ╕ншого — на самодостатн╕й розвиток рег╕он╕в ╕ створення робочих м╕сць. З-пом╕ж численних пр╕оритет╕в було запроваджено програму створення ╕ндустр╕альних парк╕в як найб╕льш доступно╖ ╕ зрозум╕лою форми орган╕зац╕╖ б╕знесу.

          ╤ндустр╕альний парк — це спец╕ально орган╕зована для розм╕щення нових виробництв територ╕я, забезпечена енергонос╕ями, ╕нфраструктурою, необх╕дними адм╕н╕стративно-правовими умовами ╕ керована спец╕ал╕зованою компан╕╓ю.

          Останн╕ 20 рок╕в економ╕ка Укра╖ни не була конкурентоздатною серед ╕нших кра╖н св╕ту. «За р╕внем адм╕н╕стрування податк╕в наша кра╖на — передостання у св╕т╕, не в перш╕й десятц╕ ╕ за р╕внем захисту права власност╕. Без налагодження необх╕дних умов для ведення б╕знесу за зразком ╓вропейських кра╖н, а також без державно-приватного партнерства ми не зможемо залучати великих ╕нвестор╕в у нашу економ╕ку», — зазначив голова Державного агентства з ╕нвестиц╕й та управл╕ння нац╕ональними проектами Укра╖ни Серг╕й ╢втушенко.

          Майже 90% економ╕чних проект╕в в Укра╖н╕ «╜рунтувалися» на боротьб╕ за субсид╕╖, субвенц╕╖, гранти та «подарунки» в╕д держави. «╤ якщо завтра ╖х раптом доведеться презентувати перед ╢БРР або ╢╤Б, з них н╕чого буде обрати, — дода╓ Серг╕й ╢втушенко. — Для того щоб розпочати д╕алог з м╕жнародними фондами, ╕нвесторами, сл╕д п╕дготувати серйозн╕ ╕нвестиц╕йн╕ портфел╕, ╕ в них потр╕бно вкласти як часов╕, так ╕ ф╕нансов╕ ресурси».

          Досв╕д та можливост╕

          Нового ╕мпульсу парков╕й ╕ндустр╕╖ додав ухвалений Закон Укра╖ни «Про ╕ндустр╕альн╕ парки», який визначив правов╕ та орган╕зац╕йн╕ засади ╖х створення ╕ функц╕онування. Перевагами таких парк╕в ╓ низька варт╕сть ╕ невелик╕ терм╕ни запуску нового виробництва, в╕дсутн╕сть проблем з оформленням дозвол╕в та л╕ценз╕й. Цю роботу бере на себе керуюча компан╕я, так само як ╕ вир╕шення вс╕х господарських та орган╕зац╕йних питань, що да╓ змогу резидентам парку концентрувати сво╖ сили на головному — на виробництв╕. Кр╕м ╕нфраструктури та серв╕су керуючо╖ компан╕╖ справжн╕й ╕ндустр╕альний парк нада╓ сво╖м резидентам преференц╕╖ та п╕льги в оподаткуванн╕.

          «Сл╕д пам’ятати, що ╕ноземн╕ ╕нвестори д╕ють дуже обережно, ╕ хоча тепер нас п╕дтриму╓ вся м╕жнародна сп╕льнота, сво╖ проблеми ми ма╓мо вир╕шувати самост╕йно», — наголосив Серг╕й ╢втушенко.

          З його сл╕в, в Укра╖н╕ сл╕д ╕нтенсивно створювати ╕нвестиц╕йн╕ майданчики — ╕ндустр╕альн╕ парки. «Ми ма╓мо приголомшлив╕ приклади ╓вропейських кра╖н, прим╕ром Чех╕╖, Туреччини, як╕ завдяки таким паркам зб╕льшили св╕й ВВП утрич╕. Завданням нашо╖ влади у наступн╕ 10 рок╕в ╓ досягнення аналог╕чного результату», — додав оч╕льник Держ╕нвестпроекту Укра╖ни.

          Нин╕ вже мало хто сумн╕ва╓ться, що майбутн╓ — за ╕ндустр╕альними парками. Усп╕хи промисловост╕, як╕ ми можемо бачити на приклад╕ бурхливого зростання виробництва у Кита╖, пов’язан╕ з розвитком ╕ використанням таких парк╕в.

          Укра╖на ма╓ стати над╕йним партнером, який виклика╓ дов╕ру. ╤ для цього потр╕бно зм╕нити регуляторний кл╕мат у напрям╕ стаб╕льност╕ й незм╕нност╕ законодавства, адаптац╕╖ ╓вропейського законодавства, безперечно, боротьби з корупц╕╓ю. А також сл╕д спростити процедуру ре╓страц╕╖ представництв ╕ноземних компан╕й, п╕дсилити виконання Укра╖ною сво╖х зобов’язань, зокрема щодо повернення ПДВ.

          Як св╕дчить св╕това практика, ╕нвестування на територ╕╖ ╕ндустр╕альних парк╕в ╓ найприйнятн╕шою для ╕нвестора формою ведення б╕знесу. В економ╕чн╕й практиц╕ низки кра╖н д╕яльн╕сть таких парк╕в стала локомотивом позитивних зм╕н. Багато держав св╕ту за ╖х допомогою актив╕зували ╕нвестиц╕йну та ╕нновац╕йну сфери економ╕ки. Парки створювали умови для виникнення нових п╕дпри╓мств, реорган╕зац╕╖ вже ╕снуючих, зародження нових сфер б╕знесу. Впровадження високих технолог╕й у виробництв╕ зб╕льшувало обсяги та асортимент випуску продукц╕╖, п╕двищувало конкурентоспроможн╕сть економ╕ки ╕, що дуже важливо на сьогодн╕, створювало нов╕ робоч╕ м╕сця. Позитивний досв╕д таких кра╖н, як Словен╕я, Чех╕я, США, Англ╕я, де було засновано ╕ндустр╕альн╕ парки як спец╕ал╕зован╕ об’╓кти власника, лише п╕дтверджу╓ ефективн╕сть новац╕╖.

          Тож в╕тчизнян╕ парки здатн╕ радикально п╕двищити ╕нвестиц╕йну приваблив╕сть Укра╖ни ╕ протягом трьох-чотирьох рок╕в залучити в нашу економ╕ку десятки м╕льярд╕в долар╕в, а отже, зд╕йснити промислову модерн╕зац╕ю кра╖ни та забезпечити конкурентоспроможн╕сть нац╕онального товаровиробника на глобальних ринках.

          Нараз╕ Укра╖на отримала додатков╕ можливост╕ для розвитку ╕ндустр╕альних парк╕в, особливо п╕сля п╕дписання Угоди про Асоц╕ац╕ю. До того ж децентрал╕зац╕я влади, коли значн╕ повноваження передаються м╕сцевим громадам, також посилить ╕нтерес до д╕яльност╕ парк╕в.

          Парковий ╕нтерес

          Низка пров╕дних кра╖н уже тривалий пер╕од розгляда╓ нашу державу як стратег╕чного партнера. Китайським ╕нвесторам, прим╕ром, необх╕дн╕ три фактори при розм╕щенн╕ виробництв — це доступ до ринк╕в ╢С, наявн╕сть в╕дносно недорого╖ робочо╖ сили ╕ базово╖ ╕нфраструктури на земельних ╕ндустр╕альних майданчиках, завдяки яким можна швидко почати буд╕вництво завод╕в.

          Компан╕я Fujikura з Япон╕╖, прим╕ром, пов╕домила, що ма╓ нам╕р створити на сво╓му п╕дпри╓мств╕, розташованому в ╕ндустр╕альному парку м. Львова «Рясне-2», понад 3000 робочих м╕сць. Сума ╕нвестиц╕й становитиме близько 75 млн. дол. В ╕ндустр╕альному парку «Соломоново» плану╓ться розм╕щення виробництв галузей середнього та точного машинобудування, зокрема автомоб╕ле-, приладобудування та електронно╖ промисловост╕.

          Основними напрямами д╕яльност╕ ╕ндустр╕ального парку «Свема» визначено х╕м╕чне виробництво, виробництво фармацевтичних вироб╕в, буд╕вельних матер╕ал╕в, деревообробка, виробництво пластмаси.

          Зг╕дно з розрахунками експерт╕в облаштування лише перших ╕ндустр╕альних парк╕в забезпечить створення близько 10 тис. додаткових робочих м╕сць.

          Закон Укра╖ни «Про ╕ндустр╕альн╕ парки», чинн╕ нормативно-правов╕ акти трактують ╕ндустр╕альн╕ парки як багатовекторний адм╕н╕стративно-ринковий механ╕зм, який завдяки спец╕альним орган╕зац╕йно-економ╕чним умовам ма╓ забезпечити зд╕йснення структурних перетворень ╕ технолог╕чно╖ модерн╕зац╕╖ економ╕ки Укра╖ни, стимулювання ╕нвестиц╕йно╖ активност╕ в рег╕онах ╖х розташування, вир╕шення соц╕ально-економ╕чних проблем розвитку рег╕он╕в ╕ формування точок рег╕онального зростання. Головною перевагою таких парк╕в пор╕вняно з ╕ншими под╕бними чинними в Укра╖н╕ економ╕чними механ╕змами (спец╕альними економ╕чними зонами, територ╕ями пр╕оритетного розвитку, технолог╕чними та науковими парками) ╓ досконал╕ша система орган╕зац╕йно-╕нформац╕йних та ф╕нансових механ╕зм╕в стимулювання процесу ╖х створення та функц╕онування, як╕ в╕дпов╕дають нормам СОТ.

          Порядок у парку

          Зрозум╕ло, в ╕ндустр╕альний парк на в╕дм╕ну в╕д парку в╕дпочинку ╕дуть працювати. Для б╕знесу важлив╕ стал╕сть ╕ ч╕тк╕сть економ╕чних правил. А також економ╕чн╕ преференц╕╖, що сприятимуть ╕нтенсивному б╕знесу. Учасники ╕ндустр╕ального парку зв╕льняться в╕д пайово╖ участ╕ у розвитку ╕нфраструктури населених пункт╕в у раз╕ буд╕вництва об’╓кт╕в у межах ╕ндустр╕ального парку, сплати вв╕зного мита за ввезення устаткування, обладнання та комплектуючих до них, що не виробляються в Укра╖н╕ та не ╓ п╕дакцизними товарами, для зд╕йснення господарсько╖ д╕яльност╕ у межах ╕ндустр╕альних парк╕в. Керуюч╕ компан╕╖, у свою чергу, також зв╕льняються в╕д пайово╖ участ╕ у розвитку ╕нфраструктури населених пункт╕в у раз╕ буд╕вництва об’╓кт╕в у межах ╕ндустр╕ального парку, отримують безв╕дсотков╕ кредити (позики), ц╕льове ф╕нансування на безповоротн╕й основ╕ для облаштування ╕ндустр╕альних парк╕в, зв╕льняються в╕д сплати вв╕зного мита за ввезення устаткування, обладнання та комплектуючих до них, матер╕ал╕в, що не виробляються в Укра╖н╕ та не ╓ п╕дакцизними товарами, для облаштування ╕ндустр╕альних парк╕в.

          Для суб’╓кт╕в, що зв╕льняються в╕д сплати вв╕зного мита, передбачено вичерпний перел╕к можливих вар╕ант╕в використання вив╕льнених кошт╕в, а саме: облаштування ╕ндустр╕альних парк╕в, впровадження нов╕тн╕х технолог╕й, зб╕льшення випуску продукц╕╖ та зменшення витрат за видами господарсько╖ д╕яльност╕, зд╕йснення науково-досл╕дно╖ д╕яльност╕, повернення кредит╕в та оплата ╕нших позик, а також сплата в╕дсотк╕в за такими кредитами та позиками. Така норма нада╓ керуючим компан╕ям та суб’╓ктам господарювання ╕ндустр╕альних парк╕в додатков╕ ф╕нансов╕ ресурси для забезпечення ╖хньо╖ орган╕зац╕йно-виробничо╖ та науково-досл╕дно╖ д╕яльност╕.

          Визнача╓ться ╕ механ╕зм надання ╕ндустр╕альному парку статусу нац╕онального проекту. Його отримають парки, як╕ матимуть нац╕ональний масштаб та вир╕шуватимуть завдання державно╖ ваги. Оч╕ку╓ться, що економ╕чн╕ умови для ц╕╓╖ групи парк╕в, у тому числ╕ щодо державно╖ ф╕нансово╖ п╕дтримки, мають включати поряд ╕з визначеними стимулами для ╕ндустр╕альних парк╕в додатков╕ преференц╕╖ та бути найб╕льш сприятливими ╕ привабливими для ╕нвестор╕в.

          Тож перший крок зроблено. Створен╕ ╕ндустр╕альн╕ парки стануть п╕лотними, ╕ за результатами ╖хньо╖ д╕яльност╕ можна буде д╕йти висновк╕в. Спод╕ватимемося, що вони в╕дкриють перспективу ╕ для економ╕ки кра╖ни, ╕ загалом для сусп╕льства.

          Микола Влащук,

          vlaschuk@visnuk.com.ua


    В╕сник податково╖ служби Укра╖ни

    Хит недели ... Одна валюта – два курса НБУ в день

        Вопрос. Предприятие 15.07.2014г. ввозит импортный товар стоимостью 10 000 долларов США, курс НБУ, указанный в ГТД (по состоянию на 00.00) - 11,696248 грн. за доллар США. Курс, установленный Нацбанком 15.07.2014г. в 14.00 – 11.707174 грн. за доллар. 25.07.2014г. предприятие покупает валюту в сумме 10 000 долларов США на межбанковском валютном рынке для оплаты нерезиденту. Курс покупки валюты на межбанковском валютном рынке – 11,80 грн. Покупка валюты проведена до 14.00, курс НБУ на начало дня – 11,682867. Оплата нерезиденту со счета предприятия проведена после 14-00, курс НБУ, установленный 25.07.2014г. после 14.00 – 11.752797 грн. за доллар. В банковской выписке отражена переоценка стоимости валюты с учетом изменения курса НБУ в 14.00.

       Как правильно отразить указанные операции в учете предприятия?

       Ответ. 4 апреля вступило в силу Постановление НБУ № 180 от 31.03.2014г. "О внесении изменений в Положение об установлении официального курса гривны к иностранным валютам и курса банковских металлов". В соответствии с новыми правилами, официальный курс гривны к доллару США определяется НБУ на текущий рабочий день как средневзвешенный курс продавцов и покупателей, сложившийся в этот же день на межбанковском валютном рынке Украины. Таким образом, существует два курса НБУ в день: один по состоянию на начало дня (условно - «вчерашний»), второй - установленный Нацбанком после 12.00 текущего дня (условно – «сегодняшний»).

       Однако для обеспечения своевременности уплаты налогов и сборов, а также – во исполнение распоряжения НБУ – Верховная Рада Украины приняла Закон от 10.04.2014 N 1200-VII «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины и некоторые другие законодательные акты Украины относительно устранения отдельных несогласованностей норм законодательства». Теперь в НКУ предусмотрено, что для целей определения налоговых обязательств по уплате таможенных платежей применяется курс, установленный НБУ по состоянию на 0 часов дня подачи таможенной декларации. Закон вступил в силу 19 апреля 2014 года. Миндоходов подчеркивает это в письме от 22.04.2014 г. N 9346/7/99-99-24-04-17.

       Налоговый кодекс Украины

       «Статья 39-1. Особенности применения валютных курсов при начислении таможенных платежей

       39-1.1. Для целей определения налоговых обязательств по уплате таможенных платежей применяется официальный курс валюты Украины к иностранной валюте, установленный Национальным банком Украины, действующий на 0 часов дня подачи таможенной декларации, а в случае, если таможенная декларация не подается, - дня определения налоговых обязательств».

       Закон Украины от 10.04.2014 г. № 1200-VII

       Рассмотрим учет приведенных хозяйственных операций на примере.

       База налогообложения для НДС и таможенных пошлин за товар, ввезенный в режиме «импорт» 15 июля, была рассчитана согласно требованиям НКУ исходя из курса по состоянию на 0 часов 15 июля, то есть по курсу 11.696248. Таким образом, фактурная стоимость товара в сумме 10 000 дол. США составляет 116 962,48 грн. Бухгалтер предприятия проводит в учете оприходование товара по ГТД, а также рассчитанные суммы НДС и пошлин, исходя из этой стоимости согласно ст. 39-1 НКУ. Курс НБУ по состоянию на 14.00 15 июля не применяется.

       Согласно п. 153.1.2 ст. 153 НКУ, расходы, понесенные налогоплательщиком в иностранной валюте в связи с приобретением в отчетном налоговом периоде товаров, работ, услуг, в установленном порядке включаются в расходы такого отчетного налогового периода путем пересчета в национальную валюту той части их стоимости, которая не была ранее оплачена, по официальному курсу национальной валюты к иностранной валюте, действовавшему на дату осуществления операции по такому приобретению. Поэтому стоимость товара, который приобретен с условием оплаты по факту поставки, будет отражена в учете по курсу, указанному в ГТД.

       Ситуация относительно оплаты выглядит следующим образом.

       Для целей бухгалтерского учета и налогообложения иностранная валюта пересчитывается в гривны по курсу НБУ. В стандарт 21 П(с)БУ «Влияния изменений валютных курсов» на данный момент изменения не вносились, хотя на сегодняшний день Минфином подготовлен проект приказа «О внесении Изменений в некоторые нормативно-правовые акты Министерства финансов Украины по бухгалтерскому учету», которым предусматривается внести изменения в П(с)БУ, 21 «Влияние изменений валютных курсов» относительно уточнения порядка применения официального курса валют при определении курсовых разниц.

       Поскольку стандартами учета два курса НБУ за день для предприятий не предусмотрены, вариантов два. Можно руководствоваться ныне действующим П(с)БУ 21 и использовать курс до 14.00 текущего дня. При этом бухгалтерия игнорирует банковские выписки с эквивалентом иностранной валюты по курсу после 14.00, и принимает во внимание курс предыдущего дня, действующий до 14.00. Кроме того, в учете игнорируется курсовая разница в валютной выписке банка.

       Однако такой подход нивелирует нововведение НБУ. Вполне логично предположить, что с учетом новаций операции в бухучете следует отражать по курсу, определенному Нацбанком в 14 часов. Когда Министерством финансов Украины будут внесены изменения в стандарт 21 П(с)БУ, тогда необходимо будет учитывать операции в соответствии с новой методологией министерства.

       В примере предприятия для расчета стоимости валюты, перечисленной нерезиденту, по нашему мнению, следует брать во внимание курс НБУ после 14.00 – 11.752797 грн. за доллар.

       Аналогичный подход, на наш взгляд, следует применять и при определении балансовой стоимости валюты, оплаченной нерезиденту авансом, а также для определения доходов, выраженных в иностранной валюте, при осуществлении экспорта товаров или услуг.

       По материалам: Киевский портал поддержки и развития бизнеса

    Бухгалтер 911

    Хит недели ... Держп╕дпри╓мництво хочуть л╕кв╕дувати через боротьбу кер╕вника Михайла Бродського з монопол╕╓ю «Укрекокомресурси» в галуз╕ переробки вторинно╖ сировини

       Голова Держп╕дпри╓мництва Михайло Бродський звернувся до Генпрокурора з проханням втрутитись у ситуац╕ю, що нараз╕ склалася на ринку утил╕зац╕╖ в╕дход╕в тари ╕ упаковки

       З 2009 року виробники та ╕мпортери товар╕в сплачують чимал╕ кошти за переробку та утил╕зац╕ю використано╖ тари й упаковки виключно ╓дин╕й компан╕╖ – ДП «Укрекокомресурси».

       У зв’язку з цим, б╕льш як 1800 спец╕ал╕зованих п╕дпри╓мств, що мають в╕дпов╕дн╕ л╕ценз╕╖ ╕ необх╕дн╕ умови для надання послуг, не можуть зд╕йснювати господарську д╕яльн╕сть щодо утил╕зац╕╖ вторинно╖ сировини.

       Б╕льше того, п╕дпри╓мства-╕мпортери в╕дпов╕дних товар╕в опинились у дискрим╕нац╕йному положенн╕ по в╕дношенню до виробник╕в, оск╕льки для них з 2009 року встановлений обов’язок оплачувати послуги «Укрекокомресурси» (у довол╕ значних розм╕рах) ще до митного оформлення товар╕в, хоча фактично зазначен╕ послуги ще не надан╕. При цьому, на практиц╕ численними ╓ випадки, коли в подальшому (вже п╕сля митного оформлення товар╕в) так╕ послуги взагал╕ не надаються «Укрекокомресурси» (хоча вже ╓ оплаченими!).

       Така ситуац╕я не могла залишитися поза увагою Держп╕дпри╓мництва. Наполягаючи на недопустимост╕ залишення в ╕снуючому стан╕ ситуац╕╖, що ма╓ м╕сце на ринку утил╕зац╕╖ тари ╕ пакувальних матер╕ал╕в у зв’язку з монопольним становищем «Укрекокомресурси», Михайлом Бродським, як Головою Держп╕дпри╓мництва, прийнято Р╕шення, яким нормативно-правовий акт, що надавав можлив╕сть ДП «Укрекокомресурси» продовжувати свою корупц╕йну д╕яльн╕сть у сфер╕ утил╕зац╕╖ тари та упаковки, пропонувалось скасувати.

       Вт╕м, окремим посадовим особам режиму колишньо╖ влади таке р╕шення Михайла Бродського не сподобалось з огляду на зупинення у судовому порядку в╕дпов╕дного р╕шення Держп╕дпри╓мництва. Реакц╕╓ю на так╕ д╕╖ з╕ сторони в╕домства Михайла Бродського стало касац╕йне оскарження такого зупинення.

       Кр╕м того, Головою Держп╕дпри╓мництва неодноразово надсилались в╕дпов╕дн╕ звернення до Кабм╕ну. Проте на жодне з таких звернень не посл╕дувало належно╖ реакц╕╖.

       Одночасно, скарги суб’╓кт╕в господарювання щодо д╕яльност╕ «Укрекокомресурси», як╕ адресувались як безпосередньо Кабм╕ну, так ╕ через доручення Адм╕н╕страц╕╖ Президента, перенаправлялись на М╕нприроди як за╕нтересованого органу у залишенн╕ монопольного становища ДП «Укрекокомресурси» , без будь-яко╖ реакц╕╖ на так╕ звернення з╕ сторони Уряду, хоча ДП «Укрекокомресурси» ╓ п╕дпорядкованою саме Кабм╕ну.

       Одним з останн╕х приклад╕в ╓ звернення ТОВ «Арсенал-Центр», яке через лист Адм╕н╕страц╕╖ Президента було над╕слано до Кабм╕ну з проханням розглянути зазначене звернення та про результати про╕нформувати заявника. Проте, листом Секретар╕ату Кабм╕ну вказаний лист Адм╕н╕страц╕╖ Президента був направлений до М╕нприроди для розгляду в установленому порядку.

       Вищеописана ситуац╕я склалась через в╕дверту п╕дтримку М╕н╕стром Кабм╕ну Остапом Семераком такого «в╕ртуального» механ╕зму збирання, загот╕вл╕ та утил╕зац╕╖ тари та пакувальних матер╕ал╕в (╕з ф╕гуруванням в ньому «Укрекокомресурси» як ╓диного п╕дпри╓мства, що зам╕сть надання в╕дпов╕дних послуг, фактично лише збира╓ кошти).

       Ще 3 роки тому, перебуваючи в статус╕ кер╕вника Держп╕дпри╓мництва, Михайлом Бродським вперше було ╕н╕ц╕йовано питання про необх╕дн╕сть скасування нормативно-правових акт╕в, якими регулю╓ться д╕яльн╕сть «Укрекокомресурси». Майже одразу п╕сля появи тако╖ ╕н╕ц╕ативи по в╕дношенню до Михайла Бродського почався тиск з╕ сторони ос╕б, як╕ фактично «стояли» за «Укрекокомресурси» (на той момент – це колишн╕й Генеральний прокурор Укра╖ни та його син). Такий тиск супроводжувався погрозами з однозначними натяками «не л╕зти не в сво╖ справи». Проте насл╕дком в╕дмови Михайла Бродського на «прохання» не втручатись у д╕яльн╕сть «Укрекокомресурси» стали перев╕рки Держп╕дпри╓мництва – спочатку в╕д Генпрокуратури, а пот╕м в╕д Адм╕н╕страц╕╖ Президента.

       П╕сля зимових под╕й на Майдан╕ та з приходом ново╖ влади Держп╕дпри╓мництвом п╕д головуванням Михайла Бродського була прийнята чергова спроба щодо л╕кв╕дац╕╖ злочинно╖ д╕яльност╕ ДП «Укрекокомресурси». Зокрема, було прийнято чергове Р╕шення Держп╕дпри╓мництва в╕д 21.02.2014 № 21 щодо скасування нормативно-правового акту, яким ДП «Укрекокомресурси» ╓ монопол╕стом на ринку утил╕зац╕╖ тари ╕ упаковки. Однак, 28.04.2014 на ╕м’я М. Бродського як Голови Держп╕дпри╓мництва над╕йшло подання Генпрокуратури за п╕дписом Першого заступника Миколи Голомши з вимогою вжити заход╕в щодо скасування вказаного Р╕шення.

       П╕сля чергового звернення Михайла Бродського до Кабм╕ну щодо тако╖ резонансно╖ ситуац╕╖ у вказаному сегмент╕ ринку ним був отриманий телефонний дзв╕нок в╕д пана О. Семерака, який запропонував Бродському зв╕льнитися з посади кер╕вника Держп╕дпри╓мництва в добров╕льному порядку.

       Такий «випадковий» зб╕г обставин да╓ можлив╕сть зробити висновок про особисту за╕нтересован╕сть пана Семерака в залишенн╕ ╕снуючо╖ монопольно╖ ситуац╕╖ на ринку утил╕зац╕╖ тари та пакувальних матер╕ал╕в з головним ф╕гурантом такого механ╕зму – «Укрекокомресурси».

       Кр╕м того, за ╕нформац╕╓ю суб’╓кт╕в господарювання, що д╕ють на вказаному ринку, саме завдяки «клопотанню» М╕н╕стра Кабм╕ну Остапа Семерака був призначений новий кер╕вник «Укрекокомресурси», який на сьогодн╕шн╕й день ╖╖ очолю╓ – Ара Сафарян.

       В╕дмова Бродського в╕д «пропозиц╕╖» Семерака добров╕льно зв╕льнити займану посаду кер╕вника Держп╕дпри╓мництва була насл╕дком внесення «з голосу» на зас╕дання Кабм╕ну 30.04.2014 проекту постанови Уряду «Про Державну службу Укра╖ни з питань розвитку п╕дпри╓мництва», яким, зокрема, було передбачено л╕кв╕дувати Держп╕дпри╓мництво. Проте п╕дтекстом вказано╖ постанови, яку все-таки було прийнято 30.04.2014, насправд╕ була спроба позбутися Бродського як кер╕вника та всього трудового колективу Держп╕дпри╓мництва, який дов╕в свою д╕╓здатн╕сть захищати б╕знес незалежно в╕д того, на якому чиновницькому р╕вн╕ покрива╓ться виявлена схема побор╕в.

       Вказана постанова, враховуючи вкрай заплутану процедуру ╖╖ прийняття та численн╕ порушення регламентних вимог в частин╕ внесення ╖╖ на розгляд Каб╕нету М╕н╕стр╕в, все-таки була прийнята Урядом на зас╕данн╕ 30.04.2014, хоча набула чинност╕ 16.07.2014. Така «штучна» л╕кв╕дац╕я Держп╕дпри╓мництва лише п╕дтверджу╓ той факт, що поява на зас╕данн╕ Уряду в╕д 30.04.2014 р╕шення Уряду щодо л╕кв╕дац╕╖ Держп╕дпри╓мництва (саме л╕кв╕дац╕╖, а не реорган╕зац╕╖) ма╓ сво╓ю метою виключно особисту за╕нтересован╕сть окремих ос╕б позбавити Михайла Бродського повноважень, що нараз╕ дають необх╕дн╕ важел╕ впливу для вжиття необх╕дних заход╕в щодо недопущення подальшого ╕снування д╕ючо╖ корупц╕йно╖ схеми утил╕зац╕╖ тари та пакувальних матер╕ал╕в.

       З урахуванням викладеного, Михайло Бродський звернувся до Генпрокурора В╕тал╕я Яреми з проханням перев╕рити факти, викладен╕ в зверненн╕, та вжити в╕дпов╕дних заход╕в прокурорського реагування в межах повноважень, наданих Законом Укра╖ни «Про прокуратуру».

       25.07.2014
    © Державна служба Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та розвитку п╕дпри╓мництва 01011, Ки╖в, вул.Арсенальна, 9/11,тел. 254-56-73, E-mail: inform@dkrp.gov.ua

    http://www.dkrp.gov.ua/

    Хит недели ... Вдогонку к ночным мыслям. Несколько слов о работе:... - Анатолий Макаренко

       1) Сегодня сменено руководство Чопской и Львовской таможен. Назначены руководители, которым доверяю. Буду благодарен за объективную оценку их первых шагов.

       2) Вчера направил письмо на таможни об экспорте. Идея-экспортные грузы не должны "заходить" на терминалы. Цель-быстрота оформления, минимизация платежей экспортеров за "послуги термiналу".

       Пишите, что будет меняться в любую из сторон. Плюс, минус. Благодарю за объективность.

    https://www.facebook.com/anatoliy.viktorovith.makarenko/posts/317024505126139?fref=nf

    Фискальная служба рассказала о регламентах по вопросам классификации ЕС

       Таможням для использования в работе предоставляются регламенты на английском языке
    Государственная фискальная служба в письме от 24 июля 2014 года № 344/7/99-99-24-02-03-17 разъяснила, как использовать регламенты по классификации Европейского Союза, которые являются одним из способов обеспечения унифицированной интерпретации номенклатуры.

       Так, ст. 9 (1) (а) Регламента [ЕЭС] N 2658/87 предусматривается, что Комиссия ЕС, после получения заключения Комитета по вопросам таможенного кодекса, уполномочена принимать решения о классификации отдельных товаров путем принятия регламента, который определяет тарифную субпозицию, в которой следует классифицировать описанный товар, или определяет методы анализа, которые следует применить при классификации конкретного вида товаров.

       Альтернативной возможностью для Комиссии является включение в текст номенклатуры положения, определяющего сферу охвата одной или нескольких субпозиций.

       Регламенты обязательны для выполнения управлениями и судами государств-членов и признаются Судом Европейских Сообществ, если они не нарушают сферы охвата субпозиций Общего таможенного тарифа (Суд ЕС, дело 37/75 Bagusat v Hauptzollamt Berlin Packhof [1975] ECR 1339, C. 1346), придерживаются Гармонизированной системы и ее интерпретации Всемирной таможенной организацией (Суд ЕС, дело 38/75 Nederlandse Spoorwegwn v Inspecteur der Invoerrechten en Accijnzen [1975] ECR 1439, C. 1450 и дело C-233/88 Gijs van Kolk v Inspecteur der Invoerrechten en Accijnzen [1990] ECR I-265, C. I-281), и используют объективные критерии, правильность которых можно проверить, котор╕е соответствуют уровню науки и техники, и являются реальными с точки зрения экономики (Суд ЕС, дело с-265/89 Vismans v Inspecteur der Invoerrechten en Accijnzen [1990] ECR I-3411, C. I-3433).

       Хотя регламенты, как правило, не имеют обратной силы (ст. 254 Договора об учреждении ЕС), претензии о возврате платежей (ст. 236 ТК ЕС) на основании классификации, установленной регламентом, можно подавать, если товары были ввезены с классификацией в другой субпозиции, что привело к взысканию завышенной пошлины.

       Регламенты не подлежат прямому обжалованию на основании ст. 230 Договора об учреждении ЕС, поскольку, несмотря на специфичность, они являются универсальными документами, применение которых может влиять на деятельность любого предприятия, которое торгует соответствующей продукцией; кроме того, эти правила адресованы всем таможенным органам государств-членов, и их применение является обязательным (Суд ЕС, дело 40/84 Casteels v Commission [1985] ECR 667, Суд первой инстанции, дело T-120/98 Alce v Commission [1999] ECR II-1395).

    www.ligazakon.ua

    Анекдот из Интернет

    Заболел... Сварил картошечки, залез под одеяло и дышу над ней... захватил вилку, грибочки, водочку... чтоб уж точно помогло!

    Афоризм

    Сейчас просто дурака-то уже и не встретишь, все с высшим образованием.

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное