* Документ дня: Наказ вiд 30.07.2009 № 789/414/709 Про затвердження Порядку зд╕йснення митного оформлення ╕мпортних товар╕в у тар╕ ╕ пакувальних матер╕а...
Количество просмотров: 152 (за период c 00:00 по 18:03 13/01/12), всего просмотров: 240
Увага! У понед╕лок, 16 с╕чня, о 10:00 в адм╕нбудинку Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ (бульвар ╤вана Лепсе, 8а) в╕дбудеться прес-конференц╕я
Увага! Анонс!
У понед╕лок, 16 с╕чня, о 10:00 в адм╕нбудинку Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ (бульвар ╤вана Лепсе, 8а) в╕дбудеться прес-конференц╕я члена колег╕╖ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни В╕ктора Бондаря та начальника Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ Дмитра Пол╕щука
П╕д час прес-конференц╕╖ ми ознайомимо журнал╕ст╕в з: · Здобутками та досягненнями найб╕льшо╖ митниц╕ Укра╖ни у 2011 роц╕ (у тому числ╕ наповнення державного бюджету) · Найрезонансн╕шими прикладами боротьби
з контрабандою.
В п╕дготовлен╕й митницею експозиц╕╖ журнал╕сти зможуть на власн╕ оч╕ побачити найц╕кав╕ш╕ предмети контрабанди: зброю, нагороди, культурн╕ ц╕нност╕, спец╕альн╕ техн╕чн╕ засоби негласного отримання ╕нформац╕╖ тощо. Також, в експозиц╕╖ будуть представлен╕ схованки, як╕ були виготовлен╕ наркод╕лками для перем╕щення наркотичних речовин.
По завершен╕ прес-конференц╕╖ журнал╕сти зможуть взяти участь у п╕дсумков╕й нарад╕ за участю В╕ктора Бондаря, кер╕вництва митниц╕, представник╕в правоохоронних
структур м╕ста та Солом‘янсько╖ райдержадм╕н╕страц╕╖ в м. Ки╓в╕.
Акредитац╕я журнал╕ст╕в до 18:00 15 с╕чня за телефонами:
(044) 453 02 38 або 097 567 21 07.
В╕дпов╕дальна особа – Ольга Нед╕ля
nedeliao@yandex.ru
Повышение акциза на бензин не приведет к росту цен на горючее
Сегодня вступил в силу закон, согласно которому с 1 января 2012 года в Украине повышен акцизный сбор на бензин. Однако эксперты успокаивают: роста цен на топливо в рознице пока ожидать не стоит – нефтетрейдеры получают достаточно доходов, чтобы не перекладывать повышение данного налога на плечи потребителей
13 января вступил в силу Закон Украины «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно пересмотра ставок некоторых налогов и сборов». Один из основных
моментов документа – повышение акциза на бензин на 8,8% или до 198 евро за тонну. Повышен и акциз на авиационные бензины и топливо для реактивных двигателей - с 28 до 30 евро/т.
Любопытно, что закон вступает в силу с 1 января 2012 года притом, что он был подписан президентом Украины Виктором Януковичем только 10 января и опубликован сегодня, 13 января. Это дало повод экспертам говорить о том, что документ нарушает украинское законодательство.
«Законопроект был
принят с нарушением норм и регламента. Не были представлено финансово-экономическое обоснование, не было расчетов, оценок. Этот законопроект, если следовать нормам законодательства должен вступить в силу с 1 января 2013 року, а не с 1 января 2012. И вообще его не имели права вносить депутаты, поскольку эта прерогатива правительства. И этот законопроект нарушает принципы, изложенные в новом Налоговом кодексе, который указывает, что должно быть стабильное налоговое законодательства», - объяснил Фокус.ua заместитель
директора центра «Психея» Геннадий Рябцев.
А вот что касается экономических последствий принятия документа, то эксперты в этом плане единодушны и настроены очень оптимистично настроены: они обещают, что цены на бензин в розничной торговле не существенно не вырастут и даже если кто-то из операторов поднимет стоимость горючего, то максимум на несколько копеек.
«Я не думаю, что будет серьезное повышение цен, потому что если пересчитать повышение акциза, то цены
в рознице должны вырасти на 5-7 коп. То есть рынок этого повышения в основном не ощутит. Кроме того, не все сети будут поднимать цены, поскольку сейчас мертвый сезон и это отпугнет и без того редкого покупателя», - считает Геннадий Рябцев.
Вторит ему и независимый эксперт по энергетическим вопросам Владимир Сапрыкин. «В принципе понятно, что движет властью - желание получить больше доходов в бюджет. А что касается возможного повышения стоимости бензина, то цены на нефть достаточно высокие,
поэтому из-за повышения акциза никто в убытке из участников рынка нефтепродуктов не останется. Я надеюсь, что это не повлияет на цены на бензин. Нет прямой пропорциональной связи между ростом на акциз и ростом цен на бензин, то есть если цены на акциз выросли на 8,8%, то не обязательно, что настолько же подорожает бензин. Если и подорожает, то на пару процентов», - заверил Фокус.ua эксперт.
Директор «Консалтинговой группы А-95» Сергей Куюн также уверен, что подобное повышение стоимости
акциза на бензин – это нормальная практика и рост цен на горючее для рядовых потребителей она не вызовет.
«Это нормальная практика, когда индексируют акцизы в соответствии с инфляцией. К сожалению, зарплаты не индексируются, но это другой вопрос. Я считаю, что если речь идет о повышении в 8,8%, то не нужно ожидать какого-либо роста цен на заправках. По дизельному топливу такой вариант вообще исключен, а по бензину я не думаю, что операторы заинтересованы в увеличении цен, тем более,
что доходны на этом рынке позволят нейтрализовать повышение акциза», - подчеркнул Фокус.ua Куюн.
Правда, в оппозиции придерживаются противоположного мнения: в лагере противников власти предупреждают, что подобные законопроекты могут привести не только к подорожанию бензина, но и к обесцениванию национальной валюты.
«Такие непродуманные действия как повышение акциза на бензин приводят к повышению цен на бензин. Насколько смогут сказать только эксперты, потому
что этот рынок непрозрачный. И даже те операторы, кому не нужно будет повышать цены, все равно их повысят. Это приведет к повышению цен на перевозки, продукты питания и так далее, то есть запускается инфляционный виток и обесценивается гривня», - отметил в комментарии Фокус.ua заместитель главы парламентского комитета по вопросам топливно-энергетического комплекса, ядерной политики и ядерной безопасности, бютовец Михаил Волынец
╤нш╕ зброджен╕ напо╖ (наприклад, сидр ╕ перр╕ (грушевий нап╕й), нап╕й медовий); сум╕ш╕ ╕з зброджених напо╖в та сум╕ш╕ зброджених напо╖в з безалкогольними напоями, в ╕ншому м╕сц╕ не
зазначен╕ (з доданням спирту)
Спирт етиловий, неденатурований з концентрац╕╓юьспирту менш як 80 об. %; спиртов╕
дистиляти та спиртн╕ напо╖, одержан╕ шляхом перегонки, л╕кери та ╕нш╕ напо╖, що м╕стять спирт
гривень за 1 л╕тр 100-в╕дсоткового спирту
45,87
215.3.2. тютюнов╕ вироби, тютюн та промислов╕ зам╕нники тютюну:
Скраплений газ (пропан або сум╕ш пропану
з бутаном)
╓вро за 1 тис. к╕лограм╕в
44
215.3.5. автомоб╕л╕ легков╕ та ╕нш╕ моторн╕ транспортн╕ засоби, призначен╕ головним чином для перевезення людей (кр╕м моторних транспортних засоб╕в, зазначених у товарн╕й позиц╕╖ зг╕дно з УКТ ЗЕД 8702) включаючи вантажопасажирськ╕ автомоб╕л╕-фургони
та гоночн╕ автомоб╕л╕:
Код товару (продукц╕╖) зг╕дно з УКТ ЗЕД
Опис товару (продукц╕╖) зг╕дно з УКТ ЗЕД
Ставка податку у тверд╕й сум╕ з одиниц╕ реал╕зованого товару (продукц╕╖) (специф╕чн╕)
Автомоб╕л╕ легков╕ та ╕нш╕ моторн╕ транспортн╕ засоби, призначен╕ головним чином для перевезення людей (кр╕м моторних транспортних засоб╕в товарно╖ позиц╕╖ 8702), включаючи вантажопасажирськ╕ автомоб╕л╕-фургони та гоночн╕ автомоб╕л╕:
- транспортн╕ засоби, спец╕ально призначен╕ для пересування по сн╕гу; спец╕альн╕ автомоб╕л╕ для перевезення спортсмен╕в на майданчики для гри в гольф та аналог╕чн╕ транспортн╕ засоби:
- - транспортн╕ засоби спец╕ального призначення для перем╕щення по сн╕гу, з двигуном внутр╕шнього згоряння ╕з запалюванням в╕д стиснення (дизелем або нап╕вдизелем) або з двигуном внутр╕шнього згоряння з ╕скровим запалюванням
Мотоцикли (включаючи мопеди) та велосипеди з допом╕жним мотором, з колясками або без них з поршневим двигуном запалювання з кривошипно-шатунним механ╕змом ╕ робочим об'╓мом цил╕ндр╕в понад 500 куб. см, але не б╕льш як 800 куб. см
Мотоцикли (включаючи мопеди) та велосипеди з допом╕жним мотором, з колясками або без них з поршневим двигуном запалювання з кривошипно-шатунним механ╕змом ╕ робочим об'╓мом цил╕ндр╕в понад 800 куб. см
Мотоцикли (включаючи мопеди) та велосипеди з допом╕жним мотором, з колясками або без них, кр╕м тих, що з поршневим двигуном запалювання з кривошипно-шатунним механ╕змом; коляски
11 ╓вро за 1 штуку
215.3.8. причепи та нап╕впричепи для тимчасового проживання у кемп╕нгах, типу прич╕пних будиночк╕в:
Код товару (продукц╕╖) зг╕дно з УКТ ЗЕД
Опис товару (продукц╕╖) зг╕дно з УКТ ЗЕД
Ставка податку у тверд╕й
сум╕ з одиниц╕ реал╕зованого товару (продукц╕╖) (специф╕чн╕)
причепи та нап╕впричепи для тимчасового проживання у кемп╕нгах, типу прич╕пних будиночк╕в масою понад 3500 кг, кр╕м тих, що складаються
109 ╓вро за 1 штуку".
2. У статт╕ 234:
у пункт╕ 234.1:
п╕дпункти 234.1.1 ╕ 234.1.2 викласти в так╕й редакц╕╖:
"234.1.1. для мотоцикл╕в:
Група
Об'╓м
цил╕ндр╕в двигуна, куб. сантиметр╕в
Ставка збору, гривень за 100 куб. сантиметр╕в об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
в╕д
до (включно)
1
до 500
3,27
2
501
800
5,45
3
понад 800
10,89
234.1.2. для
легкових автомоб╕л╕в (кр╕м автомоб╕л╕в, обладнаних електродвигуном):
Група
Об'╓м цил╕ндр╕в двигуна, куб. сантиметр╕в
Ставка збору, гривень за 100 куб. сантиметр╕в об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
в╕д
до (включно)
1
до 1000
3,27
2
1001
1500
5,45
3
1501
1800
7,62
4
1801
2500
10,89
5
2501
3500
27,23
6
3501
4500
43,56
7
4501
5500
49,01
8
5501
6500
59,90
9
понад 6500
65,34";
у п╕дпункт╕ 234.1.3 цифри "0,5" зам╕нити цифрами "0,54";
у п╕дпункт╕ 234.1.4 цифру "5" зам╕нити цифрами "5,45";
у п╕дпункт╕ 234.1.5 цифри "2,5" зам╕нити цифрами "2,72";
п╕дпункт 234.1.6 викласти в так╕й редакц╕╖:
"234.1.6. для вантажних автомоб╕л╕в:
Група
Об'╓м цил╕ндр╕в двигуна, куб. сантиметр╕в
Ставка збору, гривень за 100 куб. сантиметр╕в об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
в╕д
до
(включно)
1
до 8200
16,34
2
8201
15000
21,78
3
понад 15000
27,23";
у п╕дпункт╕ 234.1.7 цифри "15" зам╕нити цифрами "16,34";
у п╕дпункт╕ 234.1.8 цифру "5" зам╕нити цифрами "5,45";
п╕дпункти 234.2.1 ╕ 234.2.2 пункту 234.2 викласти в так╕й редакц╕╖:
"234.2.1. для суден, оснащених стац╕онарним або п╕дв╕сним двигуном
(двигунами):
Група
Потужн╕сть двигуна, кВт
Ставка збору, гривень за 1 кВт потужност╕ двигуна
1
до 55 (включно)
2,72
2
понад 55
3,27
234.2.2. для суден, не оснащених двигуном:
Група
Довжина корпусу судна, метр╕в
Ставка збору, гривень за 100 сантиметр╕в довжини корпусу судна
1
до 7,5 (включно)
7,62
2
понад 7,5
15,25";
у п╕дпунктах 234.3.1 ╕ 234.3.2
пункту 234.3 цифру "1" зам╕нити цифрами "1,09".
3. Пункти 243.1-243.4 статт╕ 243 викласти в так╕й редакц╕╖:
"243.1. Ставки податку за викиди в атмосферне пов╕тря окремих забруднюючих речовин стац╕онарними джерелами забруднення:
Назва забруднюючо╖
речовини
Ставка податку, гривень за 1 тонну
Азоту оксиди
1329,67
Ам╕ак
249,38
Анг╕дрид с╕рчистий
1329,67
Ацетон
498,76
Бенз(о)п╕рен
1692679,53
Бутилацетат
299,48
Ванад╕ю п'ятиокис
4987,62
Водень хлористий
50,09
Вуглецю окис
50,09
Вуглеводн╕
75,14
Газопод╕бн╕ фторист╕ сполуки
3292,05
Тверд╕ речовини
50,09
Кадм╕ю сполуки
10524,1
Марганець та його сполуки
10524,1
Н╕кель та його сполуки
53620,18
Озон
1329,67
Ртуть та ╖╖ сполуки
56363,37
Свинець та його сполуки
56363,37
С╕рководень
4273,24
С╕рковуглець
2776,95
Спирт н-бутиловий
1329,67
Стирол
9709,52
Фенол
6035,24
Формальдег╕д
3292,05
Хром та його сполуки
35696,33
243.2. Ставки податку за викиди в атмосферне пов╕тря стац╕онарними джерелами забруднення забруднюючих речовин (сполук), як╕ не ув╕йшли до пункту 243.1 та на як╕ встановлено клас небезпечност╕:
Клас небезпечност╕
Ставка податку, гривень за 1 тонну
I
9510,24
II
2178
III
324,52
IV
75,14
243.3. Для забруднюючих речовин (сполук), як╕ не ув╕йшли до пункту 243.1 ц╕╓╖ статт╕ та на як╕ не встановлено клас небезпечност╕ (кр╕м двоокису вуглецю), ставки податку застосовуються залежно в╕д установлених ор╕╓нтовнобезпечних р╕вн╕в впливу таких речовин (сполук) у атмосферному пов╕тр╕ населених пункт╕в:
Ор╕╓нтовнобезпечний
р╕вень впливу речовин (сполук), м╕л╕грам╕в на 1 куб. метр
Ставка податку, гривень за 1 тонну
Менше н╕ж 0,0001
400329,47
0,0001-0,001 (включно)
34300,23
Понад 0,001-0,01 (включно)
4738,24
Понад 0,01-0,1 (включно)
1329,67
Понад 0,1
50,09
243.4. Ставка податку за викиди двоокису вуглецю становить 0,22 гривн╕ за 1 тонну".
4. Пункти 244.1 ╕ 244.2 статт╕ 244 викласти в так╕й редакц╕╖:
"244.1. Ставки податку за викиди в атмосферне пов╕тря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у раз╕ зд╕йснення торг╕вл╕ на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни паливом власного виробництва:
Вид палива
Ставка податку,| гривень за 1 тонну
Бензин неетилований
74,05
Бензин сум╕шевий
60,98
Зр╕джений нафтовий газ
100,19
Дизельне б╕опаливо
63,16
Дизельне пальне з вм╕стом с╕рки:
б╕льш
як 0,2 мас. %
74,05
б╕льш як 0,035 мас. %, але не б╕льш як 0,2 мас. %
56,63
б╕льш як 0,005 мас. %, але не б╕льш як 0,035 мас. %
51,18
не б╕льш як 0,005 мас. %
32,67
Мазут
74,05
Стиснений природний газ
50,09
Бензин ав╕ац╕йний
51,18
Гас
63,16
244.2. Ставки податку за викиди в атмосферне пов╕тря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у раз╕ ввезення палива на митну територ╕ю Укра╖ни:
гас, що
використову╓ться як паливо для ╕нших вид╕в двигун╕в, кр╕м реактивних двигун╕в
5. Пункти 245.1 ╕ 245.2 статт╕ 245 викласти в так╕й редакц╕╖:
"245.1. Ставки податку за скиди окремих забруднюючих речовин у водн╕ об'╓кти:
<...>
15. П╕дрозд╕л 10 розд╕лу XX "Перех╕дн╕ положення" доповнити пунктом
13 такого зм╕сту:
"13. У податкових (зв╕тних) пер╕одах 2012 року обчислення коригуючого коеф╕ц╕╓нта, встановленого абзацом першим пункту 259.1 статт╕ 259 цього Кодексу, зд╕йсню╓ться шляхом д╕лення середньо╖ ц╕ни одного бареля нафти "Urals", що склалася на момент завершення проведення торг╕в нафтою на Лондонськ╕й б╕рж╕ протягом поточного зв╕тного (податкового) пер╕оду, на базову ц╕ну нафти. П╕д базовою ц╕ною нафти розум╕╓ться ц╕на нафти "Urals",
що дор╕вню╓ 100 долар╕в США за барель".
II. Прик╕нцев╕ положення
1. Цей Закон набира╓ чинност╕ з 1 с╕чня 2012 року, кр╕м пункту 1 розд╕лу I цього Закону про зм╕ни до п╕дпункту 215.3.1 пункту 215.3 статт╕ 215 Податкового кодексу Укра╖ни щодо зб╕льшення ставок акцизного
податку на спирт етиловий та ╕нш╕ спиртов╕ дистиляти, алкогольн╕ напо╖, який набира╓ чинност╕ з 1 числа третього м╕сяця, що наста╓ за м╕сяцем, в якому опубл╕ковано цей Закон.
2. На часткову зм╕ну положень статт╕ 220 Податкового кодексу Укра╖ни виробники або ╕мпортери тютюнових вироб╕в можуть подати у м╕сяц╕, в якому опубл╕ковано цей Закон, нову декларац╕ю про встановлен╕ максимальн╕ роздр╕бн╕ ц╕ни, включаючи останн╕й робочий день цього календарного м╕сяця.
2) в абзац╕ третьому пункту 1 розд╕лу II "Прик╕нцев╕ та перех╕дн╕ положення" слова та цифри "п╕дпункту 96 (щодо зм╕н до п╕дпункту 215.3.4 пункту 215.3 статт╕ 215)" виключити.
4. Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни у трим╕сячний строк з дня опубл╕кування цього Закону:
привести сво╖ нормативно-правов╕ акти у в╕дпов╕дн╕сть ╕з цим Законом;
забезпечити перегляд ╕ скасування
м╕н╕стерствами та ╕ншими центральними органами виконавчо╖ влади ╖х нормативно-правових акт╕в, що суперечать цьому Закону.
Автоперевозчики пригрозили забастовкой из-за новых таможенных правил
Письмо редактору Новые таможенные правила могут лишить Украину статуса транзитной страны, заявили автоперевозчики. Фото с сайта k.img.com.ua Международные автоперевозчики пригрозили забастовкой в случае невнесения изменений в закон о гуманизации ответственности за правонарушения в сфере хозяйственной деятельности, который вступает в силу с 17 января.
Этот закон номер 4025 позволяет таможенным органам за неправильно оформленные отправителем грузов документы конфисковать
транспортные средства и накладывать крупные штрафы на перевозчиков.
Вице-президент Ассоциации международных автоперевозчиков Украины (АсМАП) Юрий Кучинский заявил: "С 17 января вступает в силу редакция статьи, которая предусматривает за предоставление таможенных документов (сопровождающих грузы), которые содержат неправдивую информацию, конфискацию транспортного средства, конфискацию груза и штрафы в размере 100% стоимости груза".
"При этом ответственность возлагается
на того, кто подает документы, – на перевозчика, хотя составлением этих документов занимается не он, а отправитель", - сказал он.
Кучинский также отметил, что закон не разъясняет, что именно в случае перевозок считать "неправдивой информацией".
"В документах может быть указано, что перевозятся мужские ботинки, но не указано, что они со шнурками, а это даст возможность трактовать информацию как "неправдивую", конфисковать транспортное средство и наложить на водителя
огромный штраф", - считает он.
По словам Кучинского, изменения в Таможенный кодекс противоречат международным нормативам и конвенциям, к которым присоединилась Украина, и которые регламентируют ответственность перевозчиков только за количество мест, их маркировку и упаковку.
В свою очередь, секретарь Совета АсМАП Сергей Чалый заявил, что сейчас создан забастовочный комитет, который будет принимать решение о проведении забастовки "после первого же прецедента"
изъятия таможенниками транспортного средства.
"Изъятие транспортного средства на время проверки правдивости данных, которые содержатся в документах, сопровождающих груз, будет служить поводом для радикальных действий. Фактически это задержание транспортного средства", - сказал он.
При этом Чалый отметил, что транзитный статус дает Украине более чем 520 тыс. иностранных перевозчиков на год, каждый из которых оставляет в Украине не менее 100 евро. "Изменения в
Таможенном кодексе заставят их искать другие маршруты вне Украины. Убытки от потери транзитного статуса будут огромны", - считает он.
По словам главы Центрального комитета профсоюзов работников транспорта и дорожного хозяйства Олега Хмарного, эта норма закона о гуманизации может привести к сворачиванию бизнеса международных перевозок и потери Украиной статуса транзитного государства.
А директор организационно-распорядительного департамента, член коллегии Государственной
таможенной службы Виктор Бондарь сказал, что во время доработки законопроекта возникли "определенные технические расхождения и нестыковки", которые будут устранены на протяжении 1-3 месяцев.
Напомним, парламент также расширил полномочия Таможни, приняв закон номер 8130.
Дефицит торговли товарами Украины вырос на 60% в январе-ноябре 2011-го
Дефицит внешней торговли товарами Украины увеличился до $12,764 миллиарда в январе-ноябре 2011 года с $7,982 миллиарда за аналогичный период 2010 года.
Об этом сообщили в Государственной службе статистики. Дефицит вырос из-за опережающего увеличения импорта по сравнению с экспортом.
В Ведомстве также подсчитали, что за одиннадцать месяцев 2011 года импорт увеличился на 38,1% к показателю аналогичного периода 2010 года и составил $74,714 млрд.
Экспорт вырос на 34,3% до $61,950 млрд.
Напомним, что в 2010 году дефицит внешней торговли товарами Украины увеличился до $9,309 млрд с $5,737 млрд в 2009 году.
Как ранее заявляли эксперты, макроэкономические условия нынешнего года будут способствовать умеренной девальвации национальной валют.
Глава Роспотребнадзора раскритиковал продукцию нескольких украинских производителей
Роспотребнадзор выявил, что в сыре, поставляемом целым рядом украинских производителей, превышено содержание пальмового масла. По словам главного санитарного врача страны Геннадия Онищенко, такой продукт не может называться сыром. На Украине его заявление расценили как начало новой стадии российско-украинской торговой войны.
«За четвертый квартал 2011 года, –
цитирует Интерфакс Онищенко, – произошло заметное ухудшение потребительских свойств сыров, поставляемых из Украины». К такому выводу пришла российская санитарная служба после анализа молочной продукции на потребительском рынке.
«Основной проблемой является то, что при производстве данного вида продукции в стране-импортере бесконтрольно используются растительные компоненты, в частности пальмовое масло», – подчеркнул руководитель Роспотребнадзора. По закону, сказал Онищенко, молочная продукция,
которая содержит большое количество пальмового масла, должна называться «сырный продукту», но не «сыр».
По словам главного санитарного врача, содержание пальмового масла в проверенных продуктах гораздо больше, чем полагается по техническому регламенту. Геннадий Онищенко заверил, что его ведомство уже инициировало «процедуру предотвращения нарушений техрегламента на молоко и молочную продукцию». В рамках этой процедуру будут проведены экспертизы продуктов с участием их изготовителей,
ометил глава Роспотребнадзора.
Заявления Онищенко заставили насторожиться Национальный союз производителей молока России («Союзмолоко»). Представитель союза Андрей Даниленко потребовал приостановить импорт украинских сыров до тех пор, пока ситуация не измениться к лучшему.
Однако на Украине с этим полностью не согласились. Слова главы Роспотребнадзора вовсе сочли безосновательными. «Я думаю, что это голословные и субъективные заявления. Не понятно, по какой методике
это проверялось. Тут можно столько вопросов господину Онищенко задавать... Я хотел бы, чтобы это заявление воспринималась как личностное заявление российского чиновника, а не как официальная позиция правительства РФ», – сказал председатель совета директоров Союза молочных предприятий Украины Вадим Чагаровский.
«У Онищенко также появились претензии к качеству «Боржоми», и что? Весь мир пьет «Боржоми» а импорт этой продукции запрещен только в РФ», – напомнил Чагаровский. По его словам,
украинские производители не хотели бы потерять «молочный» сегмент российского рынка.
В украинском МИДе, в свою очередь, сказали, что отношения между странами не должны зависеть от лиц, занимающихся контролем качества продуктов. «В России очень профессиональный МИД, очень высококвалифицированные дипломаты, и мы считаем, что украинско-российские отношения должны находиться именно в руках таких дипломатов, а не людей, которые отслеживают качество той или иной продукции и занимаются качеством
и чистотой в местах общественного питания», – отметил пресс-секретарь МИДа Украины Александр Дикусаров, комментируя заявление Геннадия Онищенко.
Надо сказать, что это уже не первое недопонимание между Россией и Украиной в торговой сфере. Так называемую «торговую войну» Москва начала с Украиной, руководствуясь желанием заманить Киев в Таможенный союз и отбить у украинцев желание наращивать торговлю с Европой.
В середине лета Россельхознадзор вместе с белорусским
и казахстанским сельскохозяйственными ведомствами запретили более чем 30 украинским компаниям экспортировать молочную и мясную продукцию на территории стран Таможенного союза.
Россия также не пускает украинцев на свой рынок сахара. А в начале июня Москва ввела пошлину на импорт карамельной продукции, в том числе и украинской. В мае страны Таможенного союза ввели антидемпинговые пошлины на импорт украинской металлургической продукции.
Как отмечается в СМИ, Россия
хочет видеть Украину в Таможенном союзе и, если такое произойдет, то обещает Киеву увеличит товарообмен на девять миллиардов долларов. Ранее премьер-министр России Владимир Путин сказал, что если Украина создаст зону свободной торговли с Евросоюзом и пойдет со своими товарами на российский рынок, то Россия будет вынуждена «выстраивать границу» для этих товаров.
Державним податковим адм╕н╕страц╕ям в Автономн╕й Республ╕ц╕ Крим, областях, мм.
Ки╓в╕ та Севастопол╕
Про набрання чинност╕ нац╕ональним класиф╕катором Укра╖ни ДК 009:2010
Державна податкова служба Укра╖ни ╕нформу╓, що в╕дпов╕дно до пункту 1 наказу Державного ком╕тету Укра╖ни з питань техн╕чного регулювання та споживчо╖ пол╕тики в╕д 11.10.2010 р. N 457 "Про затвердження та скасування нац╕ональних класиф╕катор╕в",
╕з зм╕нами ╕ доповненнями, внесеними наказом Державного ком╕тету Укра╖ни з питань техн╕чного регулювання та споживчо╖ пол╕тики в╕д 29.11.2010 р. N 530 (дал╕ - наказ N 457), з 1 с╕чня 2012 року набира╓ чинност╕ нац╕ональний класиф╕катор Укра╖ни ДК 09:2010 "Класиф╕кац╕я вид╕в економ╕чно╖ д╕яльност╕" (дал╕ - КВЕД 2010).
Оск╕льки КВЕД використову╓ться
для представлення та анал╕зу статистично╖, ф╕нансово╖, податково╖ та ╕ншо╖ економ╕чно╖ ╕нформац╕╖, перех╕д до КВЕД 2010 буде зд╕йснюватись поступово. Для цього протягом 2012 року буде д╕яти нац╕ональний класиф╕катор Укра╖ни ДК 09:2005 "Класиф╕кац╕я вид╕в економ╕чно╖ д╕яльност╕" (дал╕ - КВЕД 2005).
Зг╕дно з пунктом 4 наказу N 457 КВЕД 2005
буде скасовано в Укра╖н╕ з 31 грудня 2012 року.
З метою забезпечення поступового переходу до КВЕД 2010 зобов'язу╓мо скоординувати д╕яльн╕сть територ╕альних орган╕в державно╖ податково╖ служби щодо приведення вид╕в д╕яльност╕ юридичних ос╕б та ф╕зичних ос╕б - п╕дпри╓мц╕в до КВЕД 2010 протягом 2012 року та недопущення вимагання в╕д юридичних ос╕б та ф╕зичних ос╕б - п╕дпри╓мц╕в обов'язкового подання заяв, декларац╕й та ╕нших документ╕в у перех╕дний пер╕од ╕з зазначенням КВЕД 2010.
С сегодняшнего дня в Украине акцизы на бензин выросли на 8,8% - до 198 евро за тонну. Издание «Голос Украина» опубликовал соответствующий закон лишь сегодня
Об этом сообщает РБК-Украина со ссылкой на «Голос Украины».
Согласно закону, изменения в Налоговый кодекс вступают в силу с 1 января
2012 г., однако сам закон был опубликован только сегодня.
Как говорится в документе, до 198 евро/т выросли акцизы на бензины моторные, с содержанием свинца 0,013 г/л или менее; с содержанием не менее 5 мас. % биоэтанола или не менее 5 мас. % этил-трет-бутилового эфира или их смеси; прочие бензины; с содержанием свинца более 0,013 г/л и другие легкие дистилляты.
Акциз на авиационные бензины и топливо для реактивных двигателей увеличился с 28 до 30 евро/т.
Напомним,
соответствующий закон президент Украины Виктор Янукович подписал 10 января
М╕жнародн╕ автоперев╕зники пригрозили страйком у раз╕ невнесення зм╕н до закону про гуман╕зац╕ю в╕дпов╕дальност╕ за правопорушення у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕, що набира╓ чинност╕ з 17 с╕чня.
Цей закон № 4025 дозволя╓ митним органам за неправильно оформлен╕ в╕дправником вантаж╕в документи конф╕сковувати транспортн╕ засоби ╕ накладати "непом╕рн╕" штрафи на перев╕зник╕в, ╕нформу╓ УН╤АН.
"З 17 с╕чня набира╓ чинност╕ редакц╕я статт╕, яка передбача╓ за надання митних документ╕в (що супроводжують вантаж╕), що м╕стять неправдиву ╕нформац╕ю, конф╕скац╕ю транспортного засобу, конф╕скац╕ю вантажу ╕ штрафи у розм╕р╕ 100% вартост╕ вантажу".
"При цьому в╕дпов╕дальн╕сть поклада╓ться на того, хто пода╓ документи, – на перев╕зника, хоча складанням цих документ╕в займа╓ться не в╕н, а в╕дправник", - сказав в╕н.
Кучинський
також зазначив, що закон не роз'ясню╓, що саме у раз╕ перевезень вважати "неправдивою ╕нформац╕╓ю".
"У документах може бути зазначено, що перевозяться чолов╕ч╕ черевики, але не вказано, що вони з шнурками, а це дасть можлив╕сть трактувати ╕нформац╕ю як "неправдиву", конф╕скувати транспортний зас╕б ╕ накласти на вод╕я величезний штраф", - вважа╓ в╕н.
За словами Кучинського, зм╕ни до Митного кодексу суперечать м╕жнародним нормативам ╕ конвенц╕ям, до яких при╓дналася
Укра╖на, ╕ як╕ регламентують в╕дпов╕дальн╕сть перев╕зник╕в т╕льки за к╕льк╕сть м╕сць, ╖х марк╕рування ╕ упаковку.
У свою чергу, секретар Ради АсМАП Серг╕й Чалий пов╕домив, що зараз створено страйковий ком╕тет, який ухвалюватиме р╕шення про проведення страйку "п╕сля першого ж прецеденту" вилучення митниками транспортного засобу.
"Вилучення транспортного засобу на час перев╕рки правдивост╕ даних, як╕ м╕стяться в документах, що супроводжують вантаж, буде приводом
для радикальних д╕й. Фактично це затримка транспортного засобу", - сказав в╕н.
При цьому Чалий зазначив, що транзитний статус да╓ Укра╖н╕ б╕льш як 520 тис. ╕ноземних перев╕зник╕в на р╕к, кожен ╕з яких залиша╓ в Укра╖н╕ не менш як 100 ╓вро. "Зм╕ни в Митному кодекс╕ змусять ╖х шукати ╕нш╕ маршрути поза Укра╖ною. Збитки в╕д втрати транзитного статусу будуть величезними", - вважа╓ в╕н.
За словами голови Центрального ком╕тету профсп╕лок прац╕вник╕в транспорту ╕ дорожнього
господарства Олега Хмарного, ця норма закону про гуман╕зац╕ю може призвести до згортання б╕знесу м╕жнародних перевезень ╕ втрати Укра╖ною статусу транзитно╖ держави.
А директор орган╕зац╕йно-розпорядливого департаменту, член колег╕╖ Державно╖ митно╖ служби В╕ктор Бондар сказав, що п╕д час доопрацювання законопроекту виникли "певн╕ техн╕чн╕ розб╕жност╕ ╕ нестиковки", як╕ будуть усунен╕ протягом 1-3 м╕сяц╕в.
ДМСУ: Про затвердження ╤нструкц╕╖ з використання програмно-техн╕чого модуля ╤нформац╕йний терм╕нал
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ
НАКАЗ Ки╖в
30 грудня 2011 р.
№ 1103
Про затвердження ╤нструкц╕╖ з використання програмно-техн╕чного модуля «╤нформац╕йний терм╕нал»
З метою удосконалення порядку прийняття митними органами вантажних митних декларац╕й, що подаються декларантами для зд╕йснення митного контролю та оформлення
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити ╤нструкц╕ю з використання програмно-техн╕чного модуля «╤нформац╕йний терм╕нал», що дода╓ться.
2. Департаменту митних ╕нформац╕йних технолог╕й ╕ статистики (Юрченко К.Г.) протягом двох тижн╕в з дня п╕дписання цього наказу розробити в╕дпов╕дне
програмне забезпечення для функц╕онування ╕нформац╕йних терм╕нал╕в у п╕дрозд╕лах митного оформлення митних орган╕в в╕дпов╕дно до ╕нструкц╕╖, затверджено╖ цим наказом.
3. Департаменту митних ╕нформац╕йних технолог╕й ╕ статистики (Юрченко К.Г.) протягом десяти дн╕в з дня п╕дписання цього наказу розробити та довести до в╕дома суб'╓кт╕в господарювання, на територ╕ях яких розташован╕ п╕дрозд╕ли митного оформлення, техн╕чн╕ вимоги до програмно-техн╕чного модуля «╤нформац╕йний
терм╕нал», у тому числ╕ шляхом розм╕щення на оф╕ц╕йному веб-сайт╕ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в мереж╕ ╤нтернет.
4. Департаменту орган╕зац╕╖ митного контролю та оформлення (Сьомка С.М.) та Департаменту митних ╕нформац╕йних технолог╕й ╕ статистики (Юрченко К.Г.) орган╕зувати впровадження програмно-техн╕чного модуля «╤нформац╕йний терм╕нал» та мон╕торинг його практичного застосування.
5. Сектору вза╓мод╕╖ з╕ ЗМ╤ та громадськ╕стю
(Мочалова - Колесник О.С.) забезпечити ╕нформування засоб╕в масово╖ ╕нформац╕╖ та суб'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ про вимоги цього наказу.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни Дороховського О.М.
Голова Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни
╤.Г.Кал╓тн╕к
ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 30.12.2011 р. № 1103.
╤нструкц╕я з використання програмно-техн╕чного модуля «╤нформац╕йний терм╕нал»
1. Програмно-техн╕чний модуль «╤нформац╕йний терм╕нал» розм╕щу╓ться в прим╕щеннях
для декларант╕в за м╕сцем розташування п╕дрозд╕л╕в митного оформлення (дал╕ - ПМО) та використову╓ться для введення декларантами в автоматизовану систему митного оформлення електронних коп╕й митних декларац╕й на паперовому нос╕╖ (дал╕ - ЕК МД) з використанням зм╕нних нос╕╖в ╕нформац╕╖.
2. Для функц╕онування програмно-техн╕чного модуля «╤нформац╕йний терм╕нал» використову╓ться програмне забезпечення, за допомогою якого зд╕йснюються так╕ основн╕ функц╕╖:
1) перев╕рка зм╕нного нос╕я ╕нформац╕╖ на наявн╕сть в╕рус╕в;
2) виб╕р необх╕дного файлу з ЕК МД та електронною коп╕╓ю декларац╕╖ митно╖ вартост╕ (дал╕ - ЕК ДМВ), у раз╕ ╖╖ подання, з╕ зм╕нного нос╕я;
3) формато-лог╕чний контроль ЕК МД та ЕК ДМВ з можлив╕стю в╕дображення списку помилок на екран╕ мон╕тору та запису ╖х на зм╕нний нос╕й ╕нформац╕╖;
4) формування списку ЕК МД, уведених
декларантами до програмно-╕нформац╕йного комплексу протягом поточно╖ робочо╖ зм╕ни;
5) в╕дображення на екран╕ мон╕тору поточних дати ╕ часу, порядкового номеру ЕК МД в такому списку;
6) запису на зм╕нний нос╕й ╕нформац╕╖ дати ╕ часу, порядкового номеру ЕК МД в такому списку;
7) автоматичний розпод╕л ЕК МД м╕ж посадовими особами п╕дрозд╕лу митного оформлення митного органу, як╕ працюють
в поточну зм╕ну, в порядку черговост╕ ╖х внесення та з урахуванням наданих прав доступу до ШК ╢А╤С, завантаженост╕ по к╕лькост╕ декларац╕й, як╕ знаходяться в робот╕, к╕лькост╕ товар╕в в таких декларац╕ях, наданих повноважень на виконання митних процедур кожно╖ посадово╖ особи ПМО;
8) в╕дображення на екран╕ мон╕тору порядкових номер╕в ЕК МД за списком, як╕ перебувають на стад╕╖ розпод╕лення;
9) в╕дображення на екран╕ мон╕тору
пр╕звища та ╕н╕ц╕ал╕в посадово╖ особи ПМО, на яку автоматично розпод╕лено МД (у раз╕ зд╕йснення автоматичного розпод╕лу) та номеру його робочого м╕сця;
10) передання ЕК МД та ЕК ДМВ до програмно-╕нформац╕йного комплексу «╤нспектор 2006» для зд╕йснення в установленому порядку митних процедур;
11) збер╕гання в окрем╕й локальн╕й баз╕ ПМО ус╕х ЕК МД та ЕК ДМВ, введених декларантами та електронних коп╕й квитанц╕й, виданих декларантам,
та передання зазначено╖ ╕нформац╕╖ до ╢А╤С Держмитслужби в установленому порядку;
12) друк квитанц╕╖ про прийняття в роботу подано╖ ЕК МД ╕з зазначенням дати ╕ часу друку, захисного коду, дов╕дкового номера (графа 7 МД), пр╕звища та ╕н╕ц╕ал╕в декларанта (графа 54 МД), порядкового номеру (за списком) подано╖ ЕК МД, пр╕звища та ╕н╕ц╕ал╕в посадово╖ особи ПМО, на яку автоматично розпод╕лено МД (у раз╕ зд╕йснення автоматичного розпод╕лу) та, у випадку виявлення помилок у
заповненн╕ ЕК МД та/або ЕК ДМВ за результатами формато-лог╕чного контролю, номери граф МД та/або ДМВ, у заповненн╕ яких виявлено так╕ помилки. У раз╕ в╕дмови декларанта в╕д переведення ЕК МД для автоматичного розпод╕лу пр╕звище та ╕н╕ц╕али посадово╖ особи ПМО не роздруковуються;
13) формування та автоматичне передання до ╢А╤С Держмитслужби зв╕т╕в за заданий пер╕од часу у розр╕зах:
- ЕК МД, уведених до програмно-техн╕чного модулю
«╤нформац╕йний терм╕нал»;
- ЕК МД, переведених для автоматичного розпод╕лу;
- ЕК МД, в результат╕ зд╕йснення формато-лог╕чного контролю яких виявлен╕ помилки, що ╓ п╕дставою для надання в╕дмови в прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖ для оформлення;
- ЕК МД, п╕сля автоматичного розпод╕лу яких протягом 60 хвилин в╕д часу, зазначеного на квитанц╕╖, в локальн╕й баз╕ ПМО в╕дсутня ╕нформац╕я про
прийняття або надання в╕дмови у прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖ для митного оформлення.
3. ЕК МД (разом з ЕК ДМВ у раз╕ ╖╖ подання), за результатами зд╕йснення формато-лог╕чного контролю яких не виявлено помилок, що ╓ п╕дставою для надання в╕дмови в прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖ для оформлення, в автоматичному режим╕ переводяться для автоматичного розпод╕лу м╕ж посадовими особами п╕дрозд╕лу митного оформлення митного органу, як╕ працюють в поточну зм╕ну, в порядку черговост╕
╖х внесення та з урахуванням наданих прав доступу до П╤К ╢А╤С, завантаженост╕ по к╕лькост╕ декларац╕й, як╕ знаходяться в робот╕, к╕лькост╕ товар╕в в таких декларац╕ях, наданих повноважень на виконання митних процедур кожно╖ посадово╖ особи ПМО.
4. ЕК МД (разом з ЕК ДМВ у раз╕ ╖╖ подання), в результат╕ зд╕йснення формато-лог╕чного контролю яких виявлен╕ помилки, що ╓ п╕дставою для надання в╕дмови в прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖ для оформлення, можуть бути переведен╕ для
автоматичного розпод╕лу за р╕шенням декларанта шляхом вибору в╕дпов╕дного в╕кна на сенсорному екран╕ для отримання картки в╕дмови в прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖.
5. У раз╕ виявлення за результатами зд╕йснення формато-лог╕чного контролю помилок у заповненн╕ ЕК МД та/або ЕК ДМВ (у раз╕ ╖╖ подання), що ╓ п╕дставою для надання в╕дмови в прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖ для оформлення, декларант ма╓ право в╕дмовитись в╕д переведення для автоматичного розпод╕лу ц╕╓╖ ЕК МД шляхом
вибору в╕дпов╕дного в╕кна на сенсорному екран╕.
6. П╕сля автоматичного розпод╕лу ЕК МД м╕ж посадовими особами п╕дрозд╕лу митного оформлення митного органу або в╕дмови декларанта в╕д переведення ЕК МД для автоматичного розпод╕лу за результатами формато-лог╕чного контролю за допомогою вбудованого принтеру ╕нформац╕йного терм╕налу зд╕йсню╓ться друк та видача декларанту квитанц╕╖ про прийняття в роботу ЕК МД ╕з зазначенням дати ╕ часу друку, дов╕дкового номера (графа 7
МД), пр╕звища та ╕н╕ц╕ал╕в декларанта (графа 54 МД), порядкового номеру (за списком) подано╖ ЕК МД, пр╕звища та ╕н╕ц╕ал╕в посадово╖ особи ПМО, на яку автоматично розпод╕лено МД (у раз╕ зд╕йснення автоматичного розпод╕лу) та, у випадку виявлення помилок у заповненн╕ ЕК МД та/або ЕК ДМВ за результатами формато-лог╕чного контролю, номери граф МД та/або ДМВ, у заповненн╕ яких виявлено так╕ помилки.
У раз╕ в╕дмови декларанта в╕д переведення ЕК МД для автоматичного розпод╕лу
пр╕звище та ╕н╕ц╕али посадово╖ особи ПМО в квитанц╕╖ не роздруковуються.
7. Паперовий прим╕рник митно╖ декларац╕╖ та додан╕ до нього документи, подаються посадов╕й особ╕ ПМО, яка зг╕дно з функц╕ональними обов'язками отриму╓ так╕ документи в╕д декларант╕в та переда╓ ╖х в╕дпов╕дним посадовим особам ПМО зг╕дно з проведеним автоматичним розпод╕лом. Електронна коп╕я митно╖ декларац╕╖ та електронна коп╕я декларац╕╖ митно╖ вартост╕ повторно не подаються.
Ц╕╓ю посадовою особою зд╕йсню╓ться перев╕рка документ╕в, що посв╕дчують особу декларанта, вносяться до розд╕лу ╤ ╤нформац╕йного аркуша в╕домост╕ про посадову особу ПМО, призначену для зд╕йснення митних процедур за МД зг╕дно з автоматичним розпод╕лом та заповню╓ться й вида╓ться декларанту в╕дривний талон ╤нформац╕йного аркуша.
9. Посадова особа ПМО, яка зг╕дно з функц╕ональними обов'язками отриму╓ в╕д декларант╕в та переда╓ в╕дпов╕дним посадовим особам ПМО зг╕дно з проведеним автоматичним розпод╕лом паперов╕ прим╕рники
митних декларац╕й (разом з ╕ншими доданими до них документами), п╕сля зак╕нчення поточно╖ робочо╖ зм╕ни вносить до сформованого програмно-техн╕чним модулем «╤нформац╕йний терм╕нал» зв╕ту за робочу зм╕ну, що минула, про ЕК МД, п╕сля автоматичного розпод╕лу яких протягом 60 хвилин в╕д часу, зазначеного на квитанц╕╖, в локальн╕й баз╕ ПМО в╕дсутня ╕нформац╕я про прийняття або надання в╕дмови у прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖ для митного оформлення, в╕домост╕ про причини в╕дсутност╕ тако╖ ╕нформац╕╖, п╕дпису╓ зв╕т особистим
електронним цифровим п╕дписом та надсила╓ його до ╢А╤С Держмитслужби в установленому порядку.
Заступник директора Департаменту орган╕зац╕╖ митного контролю та оформлення
Шановн╕ доброд╕╖, для б╕льш ефективного використання Вашого робочого часу пропону╓мо Вам профес╕йно осво╖ти програмний комплекс “MD OFFICE”.
Трен╕нг-лаборатор╕я НВО “Поверхность” запрошу╓ Вас взяти участь у спец╕альн╕й осв╕тн╕й програм╕ для нових користувач╕в. П╕д час ╕нтенсивних практичних занять Ви познайомитеся з ус╕ма можливостями системи й набудете навички роботи, необх╕дн╕ для профес╕йного росту й роботи з новими правилами.
Ми пропону╓мо Вам:
проведення занять сертиф╕кованими ╕нструкторами ╕ фах╕вцями НВО “Поверхность”;
використання ориг╕нальних методик навчання;
╕ндив╕дуальний п╕дх╕д до кожного слухача;
високий р╕вень техн╕чного оснащення навчальних клас╕в;
забезпечення слухач╕в навчальними матер╕алами;
видача сертиф╕кат╕в про проходження навчання;
заняття в групах в╕д 6 до 12 чолов╕к;
процес навчання побудований на р╕шенн╕ реальних задач;
Навчальна програма склада╓ться з практичних занять, що враховують побажання й р╕вень п╕дготовки слухач╕в:
MD STANDART
– п╕дготовка фах╕вц╕в з декларування вантаж╕в (декларант, митний брокер) до роботи з програмами MD Info +MD Explorer + MD Declaration.
Програма курсу включа╓ в себе: Роботу з УКТЗЕД; пошук нормативних документ╕в; розрахунок платеж╕в; ведення склад╕в СТЗ та МЛС; створення декларац╕й;
ведення товарно╖ номенклатури користувача; ╕мпорт даних з Excel файл╕в; створення зв╕т╕в по ГТД ╕ т.д.
Особливу увагу буде прид╕лено робот╕ по систем╕ електронного декларування
Тривал╕сть курсу MD STANDART 20 годин, варт╕сть 1000 грн
Запрошу╓мо
Вас у групу за курсом MD STANDART (20 академ╕чних годин, протягом 5 робочих дн╕в по 4 академ╕чн╕ години). Заняття проводяться у веч╕рн╕й час в центр╕ м╕ста.
Кожен слухач ма╓ можлив╕сть прослухати весь курс у ц╕лому або вибрати модул╕ за сво╖м розсудом.
Ми спод╕ва╓мося, що трен╕нг буде сприяти профес╕йному росту фах╕вц╕в Вашого п╕дпри╓мства.
Для контакт╕в: тел/факс: (044) 236-96-20, 236-96-21, 236-96-39
Принят закон о поддержке малого и среднего бизнеса
Верховная Рада Украины приняла Закон «О развитии и государственной поддержке малого и среднего предпринимательства в Украине» (3969-VI)
За принятие соответствующего решения проголосовали 272 народных депутата из 398 зарегистрированных в сессионном зале.
Закон устанавливает единые подходы к регулированию отношений, возникающих между предпринимателями и органами власти в сфере развития и государственной поддержки малого и среднего предпринимательства,
определяет понятие субъектов малого и среднего предпринимательства, инфраструктуры его поддержки, виды и формы такой поддержки.
Основными направлениями государственной политики в сфере развития малого и среднего предпринимательства закон определяет усовершенствование порядка ведения налогового и статистического учета и отчетности субъектов хозяйственной деятельности; внедрение упрощенной системы налогообложения, учета и отчетности для субъектов малого предпринимательства, которые отвечают
критериям, установленным в налоговом законодательстве; обеспечение государственной поддержки субъектов малого и среднего предпринимательства, которые работают в сфере инвестиционной, инновационной и научно-технической деятельности, в том числе привлечения субъектов малого и среднего предпринимательства к выполнению научно-технических и социально-экономических программ; обеспечение защиты прав и законных интересов субъектов малого и среднего предпринимательства во время осуществления государственного надзора
(контроля) в сфере хозяйственной деятельности и т.п.
Установлено, что поддержка субъектов малого и среднего предпринимательства и объектов инфраструктуры поддержки малого и среднего предпринимательства включает финансовую, информационную, консультационную поддержку таких субъектов и организаций, поддержку в области подготовки, переподготовки и повышения квалификации их работников, поддержку в сфере инноваций, науки и промышленного производства, поддержку субъектов малого и среднего предпринимательства,
осуществляющих экспортную деятельность.
Дорогие ребята - участники вчерашнего Новогоднего праздника! Тех, кто получил два и больше подарка, прошу вернуть хотя бы мешок, шубу и бороду. И пожалуйста, отпустите Снегурочку, вы ее не так поняли... Ваш дедушка Мороз.
Афоризм
Если жена шопоголик, то муж, как правило голожопик!