Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

* Документ дня: Постанова вiд 14.11.2000 No 1698 Про затвердження перелiку органiв лiцензування


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 02/05/2011
* Документ дня: Постанова вiд 14.11.2000 № 1698 Про затвердження перел╕ку орган╕в л╕цензування

Количество просмотров: 43 (за период c 00:00 по 18:04 02/05/11), всего просмотров: 72
Постанова вiд 14.11.2000 № 1698КМУ
Про затвердження перел╕ку орган╕в л╕цензування
Вступил в силу с 14.11.2000
• Все хиты документов


MDoffice

О MDJokerNet

MDoffice - работа с интернетом.

О MDJokerNet
Использую MDJokerNet каждый день
Использую MDJokerNet редко
Не знаю о его сущестовании
Не использую
 


MDoffice

Янукович ветировал закон о продаже квот на экспорт зерна

   Президент Украины Виктор Янукович ветировал закон «О внесении изменений в некоторые законы Украины по обеспечению государственной поддержки развития сельского хозяйства», предоставляющий Кабмину право продавать квоты на экспорт зерна на аукционе.

   Законом предлагается установить порядок, по которому во время применения в Украине режима лицензирования экспорта (импорта) зерна и продуктов его переработки распределение таких квот будет осуществляться путем продажи на аукционах, передает Интерфакс.

   «Такой подход не отвечает международным обязательствам Украины по многосторонним торговым соглашениям ВТО», - считает глава государства.

   Президент также считает, что введение прозрачных и эффективных административных процедур государственного регулирования рынка зерна является условием для гарантирования продовольственной безопасности государства.

   Как сообщалось, 7 апреля 264 народных депутата проголосовали за принятие в целом закона «О внесении изменений в некоторые законы Украины по обеспечению государственной поддержки развития сельского хозяйства».

   Законопроектом предусматривалось, что средства от продажи квот будут аккумулироваться на отдельном специальном счету госбюджета и использоваться на государственную поддержку развития сельского хозяйства, в частности, на компенсацию товаропроизводителям посева гречки - 30%, и других зерновых - 70%.

Фокус

Microsoft впервые за 20 лет проиграл Apple.

   Прибыль корпорации Microsoft впервые за 20 лет уступила прибыли Apple, составив $5,23 млрд в первом квартале 2011 года. Доход от продажи основного продукта компании – Windows – снижается уже второй квартал подряд.

   Корпорация Microsoft заработала в первом квартале 2011 года $5,23 млрд – на 31% больше, чем за тот же период прошлого года. Общая выручка компании выросла на 13% – до $16,43 млрд. Но этого оказалось недостаточно, чтобы сохранить лидирующие позиции на рынке.

   Microsoft впервые за последние двадцать лет уступила Apple, сумевшей удвоить свою прибыль до $5,99 млрд. Акции корпорации после выхода отчета упали на 2% до $25,97 за штуку. В первом квартале их падение составило 9%, тогда как индекс S&P 500 потерял 5%.

   Слабым звеном оказался основной продукт Microsoft – операционная система Windows. Ее продажи снизились на 4,4% по сравнению с тем же периодом прошлого года. Падение наблюдается второй квартал подряд. Доход подразделения, отвечающего за Windows, составил $4,45 млрд,тогда как аналитики, опрошенные агентством Bloomberg, прогнозировали $4,6 млрд. За квартал компания продала 350 млн лицензионных копий Windows 7.

   Не оправдывает ожиданий и объединение контекстной рекламы Microsoft и Yahoo! Компании все еще улаживают детали слияния и надеются завершить процесс к концу года.

   Остальные продукты Microsoft на подъеме. Так, новые приложения Office обеспечили соответствующему подразделению рост дохода на 21% – до $5,21 млрд за квартал. А игровая приставка Xbox 360 за счет нового дополнения – "контроллера без контроллера" Kinect, позволяющего использовать для управления голосовые команды и жесты, – стала хитом, благодаря которому выручка развлекательного подразделения взлетела на 60% – до $1,93 млрд.

   Финансовый директор Microsoft Питер Клейн объясняет падение в секторе Windows снижением продаж персональных компьютеров с этой операционной системой, особенно дешевых нетбуков. По его словам, продажи нетбуков за квартал упали на 40%.

   Конкуренция со стороны планшетов "сыграла в этом свою роль", признает Клейн. Продажи персональных компьютеров в целом по рынку падают, отметил он. За прошедший квартал они сократились на 8%, в то же время поставки компьютеров для компаний растут на 9%. Хотя iPad от Apple и не назывался напрямую, именно эти планшеты, занимающие порядка 90% рынка, составляют основную конкуренцию нетбукам.

   Microsoft пытается создать достойного конкурента iPad и устройствам, работающим под Android от Google, но осведомленные источники утверждают, что такой планшет появится не раньше второй половины 2012 года.

   "Персональные компьютеры не покупаются, а если ты хочешь ноутбук, то скорее задумаешься о покупке планшета", – говорит аналитики Fort Pitt Capital Group Ким Форрест. "Microsoft растет хуже рынка. Это говорит о потере некоторой доли рынка, а это уже серьезный провал", – считает аналитик Pacific Crest Securities Брендан Барникл. "Все обеспокоены результатами Microsoft. Это – дойная корова рынка, и все озабочены, что у нее падают надои", – резюмирует аналитик UBS AG Брент Тилл.

ubr.ua

Изменения в Налоговый кодекс внесут до конца мая

   Глава комитета ВР по вопросам финансов, банковской деятельности, налоговой и таможенной политики Виталий Хомутынник рассказал focus.ua об изменениях, которые ждут украинцев в уплате налогов и легализации неофициальных доходов.

   Не так давно вы заявили, что изменения в Налоговый кодекс будут приняты до конца текущей сессии парламента. Какие нормы кодекса будут изменены?

   Наш комитет постоянно мониторит внедрение норм Налогового кодекса, как со стороны контролирующих органов, так и со стороны налогоплательщиков. Мы анализируем все обращения, поступающие от субъектов предпринимательской деятельности. Недавно Верховная Рада поддержала нашу инициативу об отмене ежемесячного декларирования доходов физических лиц, а также отмену «нулевых» ежеквартальных деклараций. Мы настаивали на этом, учитывая многочисленные обращения представителей бизнеса о необоснованном увеличении показателей декларации со стороны ГНС Украины.

   Предложения по усовершенствованию Налогового кодекса, которые поступали в комитет с начала года, обобщены в законопроекте «О внесении изменений в Налоговый кодекс и некоторые законодательные акты» (№8217), принятом Верховной Радой за основу. Изменения, в частности, касаются согласования отдельных норм Налогового кодекса Украины с полномочиями Национального банка Украины, и упрощения процедуры постановки на учет плательщиков фиксированного сельскохозяйственного налога.

   Кроме того, мы хотим усовершенствовать систему налогообложения операций с ценными бумагами при их первичном размещении и обратном выкупе, урегулировать вопрос регистрации в органах Государственной налоговой службы каждого договора управления имуществом, оптимизации единого взноса на общеобязательное государственное социальное страхование для малого бизнеса и т.д.

   Еще один момент. Мы будем предлагать Верховной Раде освободить от уплаты единого социального взноса пенсионеров и инвалидов, работающих без наемных работников по упрощенной и общей системе налогообложения Мы будем предлагать Верховной Раде освободить от уплаты единого социального взноса пенсионеров и инвалидов, работающих без наемных работников по упрощенной и общей системе налогообложения . Мы сознательно пошли на этот шаг, хотя и понимаем, что в случае отмены этой нормы, по предварительным расчетам, бюджет может недополучить более 200 миллионов гривен, но мы найдем компенсацию для бюджета из других источников. Соответствующий законопроект сейчас готовится к рассмотрению Верховной Радой во 2 чтении. Думаю, что в конце мая он будет принят.

   В правительстве несколько раз заявляли, что завершают работу над законопроектом «О реформировании упрощенной системы налогообложения». Каких еще новаций следует ожидать плательщикам единого налога?

   Если говорить конкретно, то я убежден, что нужно сосредоточить усилия, прежде всего, на смягчении процедуры администрирования налогов (проведении проверок, применении финансовых санкций), увеличении предельного объема годового дохода для субъектов малого бизнеса, работающих по упрощенной системе. Упрощенную систему нужно сохранить для предпринимателей, работающих в сфере транспорта, розничной торговли. В то же время, она не должна служить механизмом для уклонения от уплаты налогов.

   Оппозиция заявляет, что новый Налоговый кодекс «убил» как минимум 50 тысяч малых бизнесов…

   К сожалению, упрощенная система налогообложения часто является предметом политических спекуляций, особенно с того момента как вступил в силу раздел 3 Налогового кодекса о невозможности включения в состав расходов предприятий расходов, понесенных в связи с приобретением товаров (работ, услуг) у физических лиц - предпринимателей–упрощенцев.

   Я подчеркиваю, что Налоговый кодекс не менял правила налогообложения для большинства предпринимателей-упрощенцев. У нас продолжает действовать Указ Президента Украины «Об упрощенной системе налогообложения, учета и отчетности» 1998 года.

   Изменились только правила налогообложения для той части плательщиков единого налога (по официальным данным, их у нас около 170 тысяч), которые одновременно получали зарплату как наемные работники от предприятий и сотрудничали с ними как субъекты хозяйственной деятельности, уклоняясь от уплаты налогов. Они прекратят свою деятельность, оставшись наемными работниками, которыми фактически и были.

   Что касается предпринимателей, которые не имеют отношений с юридическими лицами (их около 700 тысяч), то новые правила формирования расходов их не коснутся.

   Вице-премьер Сергей Тигипко не так давно рассказал о комплексе карательных мер, которые будут применяться для легализации зарплат. Неужели в Партии регионов не понимают, что если проводить только репрессии, то это чревато ростом взяток, безработицы и снижением деловой активности?

   К решению проблемы легализации зарплат действительно нужно подходить комплексно. Административные методы должны сочетаться с оптимизацией размера единого социального взноса. С 1 января вступил в силу Закон «О сборе и учете единого взноса на общеобязательное государственное социальное страхование», согласно которому его ставка колеблется от 33,2% до 49,7% фонда оплаты труда. Думаю, нужно еще раз проанализировать размер этого взноса, сравнить с соответствующим показателем в странах СНГ и Европы. Если есть необходимость, то нужно его пересмотреть.

   Кстати, наш комитет уже выступил с инициативой пересмотреть размер единого социального взноса для малого бизнеса. Ведь на сегодняшний день те предприниматели, которые работают по общей системе налогообложения, платят слишком высокие налоги – на них уходит более 50% от полученной прибыли. В подготовленном нами законопроекте предлагается снизить единый социальный взнос для предпринимателей до уровня минимального страхового взноса для малого бизнеса. Думаю, это будет первым шагом на пути к легализации фонда оплаты труда.

   На какой стадии подготовка новой редакции Таможенного кодекса? Когда он может быть принят?

   Новая редакция Таможенного кодекса, над которой комитет работал с прошлого года, фактически готова. В ней были учтены лучшие наработки двух законопроектов, зарегистрированных в Верховной Раде.

   В новой редакции кодекса отражены принципы Закона Украины «О присоединении Украины к Протоколу о внесении изменений в Международную конвенцию об упрощении и гармонизации таможенных процедур», Конвенции о временном ввозе и Обновленного Таможенного кодекса ЕС 2008 года, а также ключевые принципы реформирования таможенной службы Украины.

   Законопроект предусматривает упрощение и ускорение таможенных процедур, уменьшение влияния «человеческого фактора» на процесс и результат таможенного оформления товаров, приближение процедур к европейским стандартам, а также повышение эффективности противодействия таможенным правонарушениям, усиление роли пост-аудита и определение четких сроков проведения таможенниками процессуальных действий. Кроме того, в документе учтены нормы об ответственности таможенных органов за неправомерное затягивание времени оформления товаров.

   Все это позволит бизнесу значительно сократить время и финансовые ресурсы на осуществление таможенных формальностей и будет способствовать уменьшению коррупции на границе. Думаю, примерно в конце мая мы примем новый Таможенный кодекс в первом чтении, а где-то в сентябре-октябре - окончательную редакцию.

   Евгения Вецько, focus.ua

Фокус

При Кабмине создали Внешнеэкономический совет

   Правительство на своем заседании 27 апреля создало Внешнеэкономический совет при Кабинете министров Украины
Как сообщили «Комментариям» в пресс-службе Кабмина, председателем совета назначен первый вице-премьер-министр - Министр экономического развития и торговли Андрей Клюев, заместителями председателя Совета – министр иностранных дел Константин Грищенко и первый заместитель министра экономического развития и торговли Вадим Копылов.

   Внешнеэкономический совет является постоянно действующим консультативно-совещательным органом, созданным для содействия обеспечению координации мероприятий по международному экономическому сотрудничеству.

   «Принятие документа позволит наладить структурный диалог между властью, бизнесом и гражданским обществом в соответствии с европейской практикой; выработать целостную и сбалансированную внешнеэкономическую политику, направленную на повышение конкурентоспособности и инвестиционной привлекательности экономики Украины», - говорится в сообщении пресс-службы Кабмина.

   Кроме того, это позволит улучшить условия торговли на внешних рынках для отечественных производителей и увеличить объемы экспорта, повысить его географическую и товарную диверсификацию, в том числе за счет товаров с высокой добавленной стоимостью.

Comments.ua

Митниц╕: Про затвердження форми обл╕ково╖ картки суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та Тимчасового порядку д╕й посадових ос╕б Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ щодо зд╕йснення обл╕ку суб’...

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ
КИ╥ВСЬКА РЕГ╤ОНАЛЬНА МИТНИЦЯ

НАКАЗ
Ки╖в

19 кв╕тня 2011 р.

№ 560

Про затвердження форми обл╕ково╖ картки суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та Тимчасового порядку д╕й посадових ос╕б Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ щодо зд╕йснення обл╕ку суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, як╕ розташован╕ у зон╕ д╕яльност╕ митниц╕

    В╕дпов╕дно до статей 45, 71, 72, 81, 86 та 91 Митного кодексу Укра╖ни, Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 01.02.06 № 80 "Про перел╕к документ╕в, необх╕дних для зд╕йснення митного контролю та митного оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни" (з╕ зм╕нами та доповненнями), з метою впорядкування ведення обл╕ку суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ у Ки╖вськ╕й рег╕ональн╕й митниц╕ та реал╕зац╕╖ Концепц╕╖ реформування д╕яльност╕ митно╖ служби Укра╖ни "Обличчям до людей",

НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити форму обл╕ково╖ картки суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ у Ки╖вськ╕й рег╕ональн╕й митниц╕, що дода╓ться.

    2. Затвердити Тимчасовий порядок д╕й посадових ос╕б Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ щодо зд╕йснення обл╕ку суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, як╕ розташован╕ у зон╕ д╕яльност╕ митниц╕, що дода╓ться.

    3. Начальнику в╕дд╕лу орган╕зац╕йного та документального забезпечення Бур╕ З.М. довести даний наказ до в╕дома структурних п╕дрозд╕л╕в Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ зг╕дно з розрахунком розсилки.

    4. Начальникам структурних п╕дрозд╕л╕в митниц╕ довести цей наказ до в╕дома особового складу, ф╕зичних та юридичних ос╕б – у частин╕, що ╖х стосу╓ться.

    5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступник╕в начальника Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ в╕дпов╕дно до тимчасового розпод╕лу обов’язк╕в.

    Загальний контроль залишаю за собою.

Начальник Ки╖всько╖
рег╕онально╖ митниц╕

Г.В. Романенко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕
19.04.2011 № 560

 

Форма) ОБЛ╤КОВА КАРТКА №
суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, взятого на обл╕к
у
"назва п╕дрозд╕лу митного оформлення"
Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕

╤дентиф╕кац╕йний номер особи:

Назва п╕дпри╓мства: ____________________________________________________________

Код ╢ДРПОУ: Код КОАТУУ:

Адреса м╕сцезнаходження, ╕ндекс (зг╕дно св╕доцтва про державну ре╓страц╕ю):

Додаткова "фактична адреса", ╕ндекс (заповню╓ться за наявност╕ додатково╖ адреси):

Св╕доцтво про державну ре╓страц╕ю: (м╕сце, дата проведення державно╖ ре╓страц╕╖, номер запису про державну ре╓страц╕ю)

Пр╕звище, ╕м’я, по батьков╕ кер╕вника п╕дпри╓мства, тел./факс., п╕дпис ____________

Паспорт /№, сер╕я, ким та коли видано, ре╓страц╕я та м╕сце пост╕йного проживання/

______________________________________________________________________________

Пр╕звище, ╕м’я, по батьков╕ головного бухгалтера, тел., п╕дпис ____________

Паспорт /№, сер╕я, ким та коли видано, ре╓страц╕я та м╕сце пост╕йного проживання/

______________________________________________________________________________

Податкова ╕нспекц╕я (назва, адреса, тел., код ╢ДРПОУ) ________________________

Св╕доцтво про ре╓страц╕ю платника ПДВ (№, ким та коли видано)

______________________________________________________________________________

╤ндив╕дуальний податковий номер:

Св╕доцтво про сплату ╓диного податку:

Розрахунковий рахунок у нац╕ональн╕й валют╕ Укра╖ни:

Валютний розрахунковий рахунок (з обов’язковим перел╕ком валют):

Назва банку:

код ╢ДРПОУ: МФО:

Пр╕звище, ╕м’я, по батьков╕ ос╕б, уповноважених на роботу з митницею, тел., п╕дпис паспортн╕ дан╕, ре╓страц╕я та м╕сце пост╕йного проживання:

______________________________________________________________________________

При зм╕н╕ даних, зазначених у обл╕ков╕й картц╕ та документах, наданих для зд╕йснення обл╕ку, зобов‘язуюсь у тижневий строк зд╕йснити переобл╕к у КРМ. Попереджений, що у раз╕ незд╕йснення переобл╕ку у встановлений терм╕н, обл╕кова картка буде анульована ___________________________ п╕дпис кер╕вника п╕дпри╓мства.

"___" ____________________ 20 р.
Основна печатка _________________
п╕дпис кер╕вника п╕дпри╓мства, дата
"___" ____________________ 20 р.
ОНП ___________________________
п╕дпис посадово╖ особи митниц╕, дата

Обл╕к розпочато з

 

ОБЛ╤КОВА КАРТКА №
представництва ╕ноземного суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕,
взятого на обл╕к у
"назва п╕дрозд╕лу митного оформлення"
Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕

╤дентиф╕кац╕йний номер особи:

Назва представництва: ________________________________________________________

Код ╢ДРПОУ ____________ Код КОАТУУ: ___________

Адреса м╕сцезнаходження, ╕ндекс (зг╕дно св╕доцтва про державну ре╓страц╕ю):

Додаткова "фактична адреса", ╕ндекс (заповню╓ться за наявност╕ додатково╖ адреси):

Св╕доцтво МЗЕЗ╕Т Укра╖ни про ре╓страц╕ю ________________________________________

П╤Б кер╕вника представництва, тел./факс, п╕дпис _____________________________________________________________________________

Паспорт (№, сер╕я, ким та коли виданий, м╕сце пост╕йного проживання) _____________________________________________________________________________

П╤Б головного бухгалтера, тел., п╕дпис

_____________________________________________________________________________

Паспорт (№, сер╕я, ким та коли виданий, ре╓страц╕я та м╕сце пост╕йного проживання)

_____________________________________________________________________________

Податкова ╕нспекц╕я (назва, адреса, тел., код ╢ДРПОУ) ______________________________

_____________________________________________________________________________

Св╕доцтво про ре╓страц╕ю платника ПДВ (№, ким та коли видано)

╤ндив╕дуальний податковий номер:

Розрахунковий рахунок у нац╕ональн╕й валют╕ Укра╖ни:

Валютний розрахунковий рахунок (з обов’язковим перел╕ком валют):

Назва банку:

код ╢ДРПОУ: МФО:

П╤Б ос╕б, уповноважених на роботу з митницею, тел., п╕дпис, паспортн╕ дан╕, ре╓страц╕я та м╕сце пост╕йного проживання _____________________________________________________________________________

При зм╕н╕ даних, зазначених у обл╕ков╕й картц╕ та документах, наданих для зд╕йснення обл╕ку, зобов‘язуюсь у тижневий строк зд╕йснити переобл╕к у КРМ. Попереджений, що у раз╕ незд╕йснення переобл╕ку у встановлений терм╕н, обл╕кова картка буде анульована ________________________ п╕дпис кер╕вника представництва.

"___" ____________________ 20 р.
Основна печатка/штамп
п╕дпис кер╕вника п╕дпри╓мства, дата

"___" ____________________ 20 р.
ОНП ___________________________
п╕дпис посадово╖ особи митниц╕, дата

Обл╕к розпочато з

 

Т.в.о. начальника В╤Т та МС

В.╤. Кузн╕к

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕
19.04.2011 № 560

Тимчасовий порядок
д╕й посадових ос╕б Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ щодо зд╕йснення обл╕ку суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, як╕ розташован╕ у зон╕ д╕яльност╕ митниц╕

╤. Загальн╕ положення

    1.1. Тимчасовий Порядок ведення обл╕ку суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ (дал╕ Порядок) у Ки╖вськ╕й рег╕ональн╕й митниц╕ (дал╕ КРМ) розроблений в╕дпов╕дно до вимог закон╕в Укра╖ни "Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть" в╕д 16.04.91 № 959-XII (з╕ зм╕нами та доповненнями), "Про державну ре╓страц╕ю юридичних та ф╕зичних ос╕б – п╕дпри╓мц╕в" в╕д 15.05.03 № 755-IV (╕з зм╕нами та доповненнями), Цив╕льного кодексу Укра╖ни в╕д 16.01.03 № 435-IV, Господарського кодексу Укра╖ни в╕д 16.01.03 № 436-IV, Митного кодексу Укра╖ни в╕д 11.07.02 № 92-IV, постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 01.02.06 № 80 "Про перел╕к документ╕в, необх╕дних для зд╕йснення митного контролю та митного оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни" (з╕ зм╕нами та доповненнями) та ╕нших нормативно-правових акт╕в Укра╖ни.

    1.2. Цей Порядок регламенту╓ д╕╖ посадових ос╕б КРМ щодо зд╕йснення обл╕ку суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ (дал╕ суб’╓кти ЗЕД), як╕ розташован╕ у зон╕ д╕яльност╕ КРМ.

    1.3. Суб`╓кти ЗЕД, як╕ розташован╕ у зон╕ д╕яльност╕ КРМ за сво╓ю адресою м╕сцезнаходження, вказаною у св╕доцтв╕ про державну ре╓страц╕ю, до моменту подання документ╕в та в╕домостей, необх╕дних для зд╕йснення митного контролю, при декларуванн╕ товар╕в або пов╕домленн╕ про нам╕р зд╕йснити перем╕щення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в через митний кордон Укра╖ни, звертаються до КРМ для оформлення обл╕ково╖ картки.

    1.4. Оформити обл╕кову картку можуть суб`╓кти ЗЕД, як╕ пройшли державну ре╓страц╕ю в╕дпов╕дно до Закону Укра╖ни "Про державну ре╓страц╕ю юридичних та ф╕зичних ос╕б – п╕дпри╓мц╕в" в╕д 15.05.03 № 755-IV (╕з зм╕нами та доповненнями), а саме:

    1.4.1 юридичн╕ особи, заре╓строван╕ як так╕ в Укра╖н╕ та як╕ мають пост╕йне м╕сцезнаходження на територ╕╖ Укра╖ни;

    1.4.2 ф╕зичн╕ особи – п╕дпри╓мц╕ (громадяни Укра╖ни, ╕ноземн╕ громадяни та особи без громадянства, як╕ мають цив╕льну правоздатн╕сть ╕ д╕╓здатн╕сть зг╕дно з законами Укра╖ни та пост╕йно проживають на територ╕╖ Укра╖ни);

    1.4.3 заре╓строван╕ в установленому порядку представництва ╕ноземних суб'╓кт╕в господарсько╖ д╕яльност╕, як╕ не ╓ юридичними особами зг╕дно ╕з законами Укра╖ни (ф╕л╕╖, в╕дд╕лення тощо), але мають пост╕йне м╕сцезнаходження на територ╕╖ Укра╖ни.

    1.5. Обл╕к зд╕йсню╓ться шляхом заповнення суб’╓ктом ЗЕД вс╕х граф обл╕ково╖ картки за формою, затвердженою цим наказом, та п╕дтвердження даних, зазначених у обл╕ков╕й картц╕ документами, перел╕к яких наведено у додатку 1 до цього Порядку. На час подання документи повинн╕ бути чинними зг╕дно з д╕ючим законодавством. Обл╕кова картка заповню╓ться укра╖нською мовою з використанням ПЕОМ та зав╕ря╓ться зав╕ря╓ться печаткою юридично╖ або ф╕зично╖ особи (у раз╕ наявност╕).

    Обл╕ков╕ картки, заповнен╕ в╕д руки, з виправленнями, п╕дчистками й помилками, факсим╕льними п╕дписами або кл╕ше до оформлення не приймаються.

    1.6. Перебування суб’╓кта ЗЕД на обл╕ку у тому чи ╕ншому п╕дрозд╕л╕ митного оформлення (дал╕ ПМО) не ╓ п╕дставою для в╕дмови у митному оформленн╕ у будь-якому ПМО КРМ. Виключно у тому ПМО, де збер╕гаються ориг╕нали дозв╕льних документ╕в, зд╕йсню╓ться митне оформлення наступних категор╕й товар╕в:

    1.6.1. Що п╕дпадають п╕д режим л╕цензування та квотування;

    1.6.2. Що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни за контрактами, як╕ п╕длягають ре╓страц╕╖ в М╕н╕стерств╕ економ╕ки Укра╖ни;

    1.6.3. Заявлених ╕з застосуванням тимчасово╖ або неповно╖ декларац╕╖;

    1.6.4. Що надходять в якост╕ ╕ноземних ╕нвестиц╕й;

    1.6.5. Зг╕дно з режимом тимчасового ввезення (вивезення) (за винятком тих, що п╕длягають експортному контролю або над╕йшли (в╕дправляються) зал╕зничним транспортом у (з) митного поста "Л╕вобережний" (дал╕ – м/п "Л╕вобережний"), ав╕ац╕йним транспортом на (з) ВМО №1 та ВМО №2 м/п "Жуляни", р╕чковим транспортом на (з) м/п "Правобережний";

    1.6.6. Давальницько╖ сировини та готово╖ продукц╕╖ (за винятком тих, що п╕длягають експортному контролю або над╕йшли (в╕дправляються) зал╕зничним транспортом у (з) м/п "Л╕вобережний", ав╕ац╕йним транспортом на (з) ВМО №1 та ВМО №2 м/п "Жуляни", р╕чковим транспортом на (з) м/п "Правобережний".

╤╤. Подання, використання, збер╕гання обл╕ково╖ картки суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕

    2.1. Обл╕к суб’╓кт╕в ЗЕД у митниц╕ зд╕йсню╓ться сектором обл╕ку суб’╓кт╕в ЗЕД в╕дд╕лу ╕нформац╕йних технолог╕й та митно╖ статистики (дал╕ В╤Т та МС) за адресою: м. Ки╖в, бул. ╤вана Лепсе, 8-а. Р╕шення про можлив╕сть зд╕йснення обл╕ку суб’╓кт╕в ЗЕД у КРМ прийма╓ уповноважена посадова особа сектору обл╕ку (в╕дпов╕дно до сво╖х посадових обов’язк╕в).

    2.2. Для оформлення обл╕ково╖ картки суб`╓кта ЗЕД особа, яка в н╕й вказана або особа, визначена ст.26 Митного кодексу Укра╖ни, зверта╓ться до КРМ та пода╓:

    2.2.1. Два прим╕рники обл╕ково╖ картки, заповнен╕ зг╕дно з формою, затвердженою даним наказом;

    2.2.2. Електронну коп╕ю обл╕ково╖ картки в╕дпов╕дного формату (при первинному зверненн╕);

    2.2.3. Ориг╕нали та зав╕рен╕ належним чином коп╕╖ документ╕в, зг╕дно з перел╕ком, наведеним у додатку 1 до цього Порядку;

    2.3. Посадова особа сектору обл╕ку викону╓ наступн╕ д╕╖:

    2.3.1. Перев╕ря╓ в╕дпов╕дн╕сть електронно╖ коп╕╖ паперовому прим╕рнику обл╕ково╖ картки;

    2.3.2. Перев╕ря╓ комплектн╕сть документ╕в, зг╕дно з перел╕ком, наведеним у додатку 2 до цього Порядку; перев╕ря╓ в╕дпов╕дн╕сть даних обл╕ково╖ картки даним, зазначеними у поданих документах; зв╕ря╓ коп╕╖ з ориг╕налами поданих документ╕в;

    2.3.3. Перев╕ря╓ ╕нформац╕ю про суб’╓кта ЗЕД в електронн╕й баз╕ даних учасник╕в ЗЕД КРМ та в ╢дин╕й автоматизован╕й ╕нформац╕йн╕й систем╕ Держмитслужби Укра╖ни (дал╕ ╢А╤С ДМСУ). У раз╕ в╕дсутност╕ подв╕йного обл╕ку у ╕ншому митному орган╕ (окр╕м випадк╕в, визначених Держмитслужбою Укра╖ни) посадова особа сектору обл╕ку присвою╓ обл╕ков╕й картц╕ ун╕кальний номер та проставля╓ його на двох прим╕рниках обл╕ково╖ картки суб’╓кта ЗЕД.

    2.4. Формування номера зд╕йсню╓ться наступним чином: 10000/PP/RR/NNNNN, де PP – цифровий ╕ндекс ПМО (ПМО визнача╓ться в╕дпов╕дно до Розпод╕лу територ╕╖ та компетенц╕╖, в межах яких зд╕йснюють функц╕╖ митн╕ пости Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ та в╕дд╕ли митного оформлення митних пост╕в Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕, затверджений окремим наказом митниц╕); RR – останн╕ цифри року первинного обл╕ку; NNNNN – порядковий номер ре╓страц╕╖ в журнал╕ обл╕ку суб’╓кт╕в ЗЕД. Посадова особа сектору обл╕ку зав╕ря╓ вс╕ прим╕рники обл╕ко во╖ картки п╕дписом та особистою номерною печаткою (дал╕ ОНП). На зворот╕ обл╕ково╖ картки, у раз╕ потреби, зазнача╓ться ╕нформац╕я про документи обл╕ково╖ справи з обмеженим терм╕ном д╕╖ (догов╕р оренди та ╕нше).

    2.5. Перший прим╕рник обл╕ково╖ картки разом з коп╕ями документ╕в, поданих для оформлення, залиша╓ться в арх╕в╕ обл╕кових справ суб’╓кт╕в ЗЕД КРМ. Другий прим╕рник нада╓ться заявников╕ для засв╕дчення факту його обл╕ку в митниц╕, про що ним вчиня╓ться запис на зворот╕ першого екземпляра обл╕ково╖ картки: "Документи надав, обл╕кову картку отримав, дата, П╤Б, п╕дпис".

    2.6. Обл╕кова картка суб’╓кта ЗЕД ре╓стру╓ться посадовою особою сектору обл╕ку в журнал╕ ре╓страц╕╖ обл╕кових карток суб’╓кт╕в ЗЕД. Журнал ре╓страц╕╖ обл╕кових карток суб’╓кт╕в ЗЕД за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, ведеться у паперовому вигляд╕, прошнурований та пронумерований.

    2.7. Електронна коп╕я обл╕ково╖ картки суб’╓кта ЗЕД заноситься до електронно╖ бази даних обл╕ку суб’╓кт╕в ЗЕД КРМ.

    2.8. ╤нформац╕я щодо обл╕ку суб’╓кт╕в ЗЕД переда╓ться до ╢А╤С ДМСУ. Переданню п╕длягають електронн╕ коп╕╖ обл╕кових карток, що були оформлен╕ або анульован╕. Формат електронно╖ коп╕╖ обл╕ково╖ картки, порядок та строки передання встановлюються Держмитслужбою Укра╖ни.

    2.9. В╕дмова у проведенн╕ обл╕ку суб'╓кта ЗЕД зд╕йсню╓ться у наступних випадках:

    2.9.1. В╕дсутн╕сть повного пакету документ╕в в╕дпов╕дно до додатку 1;

    2.9.2. Нев╕дпов╕дн╕сть в╕домостей, зазначених у документах, в╕домостям, зазначеним у обл╕ков╕й картц╕ та ╖╖ електронн╕й коп╕╖;

    2.9.3. Заповнення обл╕ково╖ картки та ╖╖ електронно╖ коп╕╖ з порушенням цього Порядку;

    2.9.4. Подання документ╕в особою, яка не ма╓ на це повноважень;

    2.9.5. Нев╕дпов╕дн╕сть документ╕в вимогам чинного законодавства Укра╖ни.

╤╤╤. Внесення зм╕н до обл╕ково╖ картки суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕

    3.1. Суб’╓кт ЗЕД у раз╕ будь-яких зм╕н або доповнень до в╕домостей, як╕ були заявлен╕ (кр╕м зм╕ни назви п╕дпри╓мства), зверта╓ться до КРМ для внесення в╕дпов╕дних зм╕н до обл╕ково╖ картки.

    3.2. При поданн╕ ново╖ обл╕ково╖ картки у суб’╓кта ЗЕД вилуча╓ться попередня обл╕кова картка, яка збер╕гатиметься в арх╕в╕ обл╕кових справ суб’╓кт╕в ЗЕД КРМ. При внесенн╕ зм╕н ре╓страц╕йний номер обл╕ково╖ картки не зм╕ню╓ться.

    3.3. Зм╕ни до обл╕ково╖ картки вносяться у порядку передбаченому пунктом 2.2. розд╕лу ╤╤ цього Порядку. При внесенн╕ зм╕н ре╓страц╕йний номер обл╕ково╖ картки не зм╕ню╓ться.

    3.4. У раз╕ виникнення необх╕дност╕ внесення зм╕н в обл╕кову картку у випадках ╖╖ втрати, переходу з одного ПМО до ╕ншого, зм╕ни назви переобл╕к проводиться на п╕дстав╕ ново╖ обл╕ково╖ картки в╕дпов╕дно до пункту 2.2. розд╕лу ╤╤ цього Порядку та документ╕в в яких в╕дбулися зм╕ни або доповнення.

    Дане питання погоджу╓ться з кер╕вництвом митниц╕ шляхом надання суб’╓ктом ЗЕД листа-звернення, заре╓строваного у в╕дд╕л╕ орган╕зац╕йного та документального забезпечення (дал╕ ВО та ДЗ). На лист╕ повинн╕ бути в╕дм╕тки про в╕дсутн╕сть борг╕в у ПМО. У випадках втрати обл╕ково╖ картки або зм╕ни назви питання погоджу╓ться з кер╕вництвом В╤Т та МС шляхом надання суб’╓ктом ЗЕД листа-звернення, заре╓строваного у В╤Т та МС. На лист╕ повинн╕ бути в╕дм╕тки про в╕дсутн╕сть борг╕в у ПМО.

IV. Анулювання обл╕ково╖ картки суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕

    4.1. Анулювання обл╕ку зд╕йсню╓ться у таких випадках:

    4.1.1. За зверненням суб’╓кта ЗЕД;

    4.1.2. У раз╕ втрати обл╕ково╖ картки, зм╕ни назви або зм╕ни ПМО;

    4.1.3. У раз╕ виявлення п╕дроблених документ╕в або недостов╕рних даних про суб’╓кта ЗЕД;

    4.1.4. При виявленн╕ нев╕дпов╕дност╕ даних обл╕ково╖ картки поданим документам, а також завершення д╕╖ наданих для проведення обл╕ку документ╕в;

    4.1.5. У раз╕ зм╕ни м╕сцезнаходження суб’╓кта ЗЕД, якщо ця зм╕на тягне за собою зм╕ну зони д╕яльност╕ КРМ;

    4.1.6. Зд╕йснення обл╕ку в ╕ншому митному орган╕ (окр╕м випадк╕в, визначених Держмитслужбою Укра╖ни);

    4.1.7. Якщо з дати останнього звернення суб’╓кта ЗЕД до митниц╕ щодо обл╕ку минуло 3 роки (рахувати з дати, яка зазнача╓ться на ОНП, проставлен╕й у обл╕ков╕й картц╕);

    4.1.8. У ╕нших випадках.

    4.2. Р╕шення про анулювання обл╕ково╖ картки прийма╓ кер╕вництво митниц╕ або кер╕вництво В╤Т та МС у випадках, визначених окремим наказом митниц╕.

    Анулювання обл╕ку суб’╓кта ЗЕД на КРМ (визначене п╕дпунктом 4.1.7) зд╕йсню╓ться за окремим наказом митниц╕.

    4.3. У раз╕ скасування обл╕ку на п╕дстав╕ службово╖ записки служби боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил (дал╕ СБК та ПМП) поновлення в╕дбува╓ться за умови погодження з кер╕вником СБК та ПМП (шляхом накладання в╕дпов╕дно╖ резолюц╕╖ на лист╕-зверненн╕ суб’╓кта ЗЕД).

    4.4. Анулювання обл╕ку зд╕йсню╓ться наступним чином:

    4.4.1. Посадов╕ особи ПМО зд╕йснюють перев╕рку на наявн╕сть борг╕в ╕ порушень митного законодавства Укра╖ни в╕дпов╕дним суб’╓ктом ЗЕД, про що на лист╕ суб’╓кта ЗЕД проставляються в╕дпов╕дн╕ в╕дм╕тки. Кер╕вництво ПМО у лист╕ зазнача╓ пропозиц╕╖ щодо можливост╕ анулювання обл╕ку суб’╓кта ЗЕД та направля╓ зазначений лист до ВО та ДЗ.

    4.4.2. Посадова особа ВО та ДЗ, п╕сля ре╓страц╕╖ даного листа, переда╓ його на п╕дпис кер╕вництву митниц╕ для прийняття остаточного р╕шення щодо можливост╕ анулювання обл╕ку суб’╓кта ЗЕД на КРМ.

    4.4.3. П╕сля отримання ╕з ВО та ДЗ зазначеного листа ╕з резолюц╕╓ю кер╕вництва митниц╕ щодо анулювання обл╕ку суб’╓кта ЗЕД, посадова особа сектору обл╕ку вилуча╓ другий прим╕рник обл╕ково╖ картки суб’╓кта ЗЕД (за наявност╕) та робить запис на лист╕: "Анульовано. Причина анулювання. Дата. П╤Б. П╕дпис". Посадова особа сектору обл╕ку анулю╓ обл╕кову картку в електронн╕й баз╕ обл╕ку суб’╓кт╕в ЗЕД КРМ та ╢А╤С ДМСУ в терм╕ни визначен╕ чинним законодавством.

    4.4.4. Анульована обл╕кова картка збер╕га╓ться в арх╕в╕ митниц╕ разом ╕з комплектом документ╕в, на п╕дстав╕ яких зд╕йснювався обл╕к даного суб’╓кта ЗЕД на митниц╕ (строки збер╕гання визначаються чинним законодавством).

V. Заключн╕ положення

    5.1. В╕дпов╕дальн╕сть за достов╕рн╕сть наданих документ╕в ╕ заявлених в обл╕ков╕й картц╕ в╕домостей несе кер╕вник суб’╓кта п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕/ ф╕зична особа-п╕дпри╓мець.

    5.2. В╕дпов╕дальн╕сть за наявн╕сть зазначених в обл╕ков╕й картц╕ в╕домостей, в╕дпов╕дн╕сть ╖х поданим документам, несе посадова особа сектору обл╕ку, яка зд╕йсню╓ обл╕к.

    5.3. У раз╕ зд╕йснення ви╖мки правоохоронними органами Укра╖ни обл╕ково╖ справи суб’╓кта ЗЕД в арх╕в╕ митниц╕ залишаються коп╕╖ в╕дпов╕дних документ╕в, коп╕я постанови або протоколу про ви╖мку. В цих випадках переобл╕к зд╕йсню╓ться за умови надання суб’╓ктом ЗЕД ориг╕нал╕в та зав╕рених в╕дпов╕дним чином коп╕й документ╕в, зг╕дно з перел╕ком, наведеним у додатку 1 до цього Порядку.

    5.4. У раз╕ внесення зм╕н до нормативно – правових акт╕в, в╕дпов╕дно до яких розроблено даний Порядок, в╕н застосову╓ться у частин╕, що не суперечить чинному законодавству Укра╖ни.

    5.5. Обл╕ков╕ картки суб’╓кт╕в ЗЕД, в яких зазначен╕ попередн╕ назви ПМО, д╕ють до 31.12.11.

    5.6. Процедура митного оформлення товар╕в у ПМО поза м╕сцем обл╕ку визнача╓ться окремим порядком, який затверджу╓ться наказом митниц╕.

Т.в.о. начальника В╤Т та МС

В.╤. Кузн╕к

 

Додаток 1
До Тимчасового порядку д╕й посадових ос╕б Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ щодо зд╕йснення обл╕ку суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕,
як╕ розташован╕ у зон╕ д╕яльност╕ митниц╕

Перел╕к документ╕в, як╕ необх╕дн╕ для оформлення обл╕ково╖ картки у Ки╖вськ╕й рег╕ональн╕й митниц╕

    1. Обл╕кова картка (в двох прим╕рниках).

    2. Установч╕ документи – ориг╕нали та нотар╕ально зав╕рен╕ коп╕╖:

    установчий догов╕р, статут, положення, р╕шення про створення п╕дпри╓мства (якщо в╕дпов╕дно до законодавства це необх╕дно для створювано╖ орган╕зац╕йно-правово╖ форми суб’╓кта п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕).

    3. Протокол збор╕в (р╕шення, наказ) про призначення кер╕вника п╕дпри╓мства – ориг╕нал та коп╕я, зав╕рена основною печаткою.

    4. Доручення, яке видане кер╕внику представництва для виконання ним сво╖х обов’язк╕в (легал╕зоване дипломатичними установами Укра╖ни за межами Укра╖ни у встановленому порядку) – коп╕я, зав╕рена нотар╕ально.

    5. Виписка з торгового ре╓стру щодо р╕шення ╕нопартнера в╕дкрити представництво свого п╕дпри╓мства на територ╕╖ Укра╖ни (легал╕зоване дипломатичними установами Укра╖ни за межами Укра╖ни у встановленому порядку, якщо в╕дпов╕дно до законодавства це необх╕дно) – коп╕я, зав╕рена нотар╕ально.

    6. Св╕доцтво про державну ре╓страц╕ю суб’╓кта п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕/ф╕зично╖ особи (за м╕сцем проживання) у м╕ськ╕й держадм╕н╕страц╕╖; представництва ╕ноземного суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕ в Укра╖н╕ (отриманого в М╕н╕стерств╕ економ╕ки та з питань ╓вропейсько╖ ╕нтеграц╕╖ Укра╖ни) – ориг╕нал та коп╕я, зав╕рена нотар╕ально.

    7. Дов╕дка орган╕в статистики про внесення суб’╓кта п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ до ╢диного державного ре╓стру п╕дпри╓мств та орган╕зац╕й Укра╖ни – ориг╕нал та коп╕я, зав╕рена основною печаткою.

    8. Дов╕дка з банку про наявн╕сть рахунк╕в (у валют╕ Укра╖ни та у ╕ноземн╕й валют╕) – ориг╕нал.

    9. Наказ про призначення головного бухгалтера (якщо посада передбачена) – ориг╕нал та коп╕я, зав╕рена основною печаткою.

    10. Наказ п╕дпри╓мства про призначення ос╕б, уповноважених на роботу з митницею – ориг╕нал. Якщо це кер╕вник, то наказ необов’язковий, але обов’язкове заповнення даних у в╕дпов╕дн╕й граф╕ обл╕ково╖ картки. За наявност╕ додаткових печаток нада╓ться лист у дов╕льн╕й форм╕ про використання цих печаток при митному оформленн╕. Додатков╕ печатки обов’язково проставляються у обл╕ков╕й картц╕.

    11. Ориг╕нали та коп╕╖ паспорт╕в (зав╕рен╕ основною печаткою) ус╕х ос╕б, вказаних в обл╕ков╕й картц╕; службова картка, дозв╕л на використання прац╕ (дозв╕л на працевлаштування), посв╕дка на тимчасове/пост╕йне проживання (якщо це необх╕дно зг╕дно ╕з законодавством Укра╖ни) – ориг╕нал та коп╕я, зав╕рена основною печаткою.

    12. Св╕доцтво платника податку на додану варт╕сть (дал╕ ПДВ), або св╕доцтво про сплату ╓диного податку – ориг╕нал та коп╕я, зав╕рена основною печаткою, або гарант╕йний лист, що суб’╓кт п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ не ╓ платником ПДВ – ориг╕нал.

    13. Догов╕р оренди прим╕щення на додаткову фактичну адресу (за наявност╕ тако╖ адреси) - ориг╕нал та коп╕я, зав╕рена основною печаткою, або документ, що п╕дтверджу╓ право власност╕ – коп╕я, зав╕рена основною печаткою.

    14. При наданн╕ документ╕в для зд╕йснення обл╕ку митним брокером - п╕дтвердження повноважень (коп╕╖ зав╕рен╕ в╕дпов╕дним чином); уповноваженою особою (ориг╕нал та коп╕я, зав╕рена основною печаткою юридично╖ особи, з нотар╕ально посв╕дчено╖ дов╕реност╕/доручення).

Т.в.о. начальника В╤Т та МС

В.╤. Кузн╕к

 

Додаток 2
До Тимчасового порядку д╕й посадових ос╕б Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ щодо зд╕йснення обл╕ку суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕,
як╕ розташован╕ у зон╕ д╕яльност╕ митниц╕

ЖУРНАЛ
РЕ╢СТРАЦ╤╥ ОБЛ╤КОВИХ КАРТОК СУБ’╢КТ╤В ЗЕД

№ п/п

Номер обл╕ково╖ картки

Дата обл╕ку

Назва суб’╓кта ЗЕД

Код ╢ДРПОУ

П.╤.Б. ╕нспектра

П╕дпис ╕нспектора

Прим╕тки

1

2

3

4

5

6

7

8

               

 

Т.в.о. начальника В╤Т та МС

В.╤. Кузн╕к

 



MDoffice

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Оформлення у будь-якому ПМО КРМ

29-04-2011 16:53, Tanya_C gold2208@hotmail.com
Регион: Киев
Оформлення у будь-якому ПМО КРМ

Наказ ДМСУ КРМ N 560 от 19.04.2011
1.6. Перебування суб’╓кта ЗЕД на обл╕ку у тому чи ╕ншому п╕дрозд╕л╕ митного оформлення (дал╕ ПМО) не ╓ п╕дставою для в╕дмови у митному оформленн╕ у будь-якому ПМО КРМ.

Виключно у тому ПМО, де збер╕гаються ориг╕нали дозв╕льних документ╕в, зд╕йсню╓ться митне оформлення наступних категор╕й товар╕в:
1.6.1. Що п╕дпадають п╕д режим л╕цензування та квотування;
1.6.2. Що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни за контрактами, як╕ п╕длягають ре╓страц╕╖ в М╕н╕стерств╕ економ╕ки Укра╖ни;
1.6.3. Заявлених ╕з застосуванням тимчасово╖ або неповно╖ декларац╕╖;
1.6.4. Що надходять в якост╕ ╕ноземних ╕нвестиц╕й;
1.6.5. Зг╕дно з режимом тимчасового ввезення (вивезення) (за винятком тих, що п╕длягають експортному контролю або над╕йшли (в╕дправляються) зал╕зничним транспортом у (з) митного поста "Л╕вобережний" (дал╕ – м/п "Л╕вобережний"), ав╕ац╕йним транспортом на (з) ВМО №1 та ВМО №2 м/п "Жуляни", р╕чковим транспортом на (з) м/п "Правобережний";
1.6.6. Давальницько╖ сировини та готово╖ продукц╕╖ (за винятком тих, що п╕длягають експортному контролю або над╕йшли (в╕дправляються) зал╕зничним транспортом у (з) м/п "Л╕вобережний", ав╕ац╕йним транспортом на (з) ВМО №1 та ВМО №2 м/п "Жуляни", р╕чковим транспортом на (з) м/п "Правобережний".

Значит теперь можем выбирать сами где оформляться на КРМ?

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Нагадування! ДМСУ: Щодо декларування давальницько╖ сировини та готово╖ продукц╕╖

    ДЕРЖАВНА МИТНА
    СЛУЖБА УКРА╥НИ

    10.02.2004 р. N 11/5-09-1410-ЕП

    Начальникам рег╕ональних митниць, митниць

    Щодо декларування давальницько╖
    сировини та готово╖ продукц╕╖

        Державною митною службою Укра╖ни розглянуто запити митних орган╕в та суб'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ щодо декларування давальницько╖ сировини та вироблено╖ з не╖ готово╖ продукц╕╖.

        В зв'язку з цим пов╕домля╓мо.

        На думку Держмитслужби Укра╖ни, декларування товар╕в, як╕ надходять на адресу п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють операц╕╖ з давальницькою сировиною може зд╕йснюватися укра╖нськими виконавцями у межах в╕дпов╕дних зовн╕шньоеконом╕чних угод за умови, що цими угодами передбачено надання ╖м необх╕дних повноважень.

    Заступник Голови Служби

    А.╤.Педешко

     



    MDoffice

    Анекдот из Интернет

    "Минет десять лет". И кто из вас, извращенцев, прочитал это как "Пройдёт 10 лет"?

    Афоризм

    Самый гнусный, отвратительный, грязный вид сексуального извращения - это бескорыстная дружба между женщиной и мужчиной.

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное