Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

ДМСУ: Щодо застосування тимчасовоi декларацii


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 09/11/2010
Вступившие в силу документы во вторник 09 Ноября 2010 г.

1.№ 1338 от 03-11-2010 Накази ДМСУ
Про внесення зм╕н до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.04.2006 № 335
Действует с 09-11-2010


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.11.2010 по 09.11.2010

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Платежи при таможенном оформлении
1. Антидемп╕нгове мито (╤мпорт)
№ б/н от 29.05.2008 В╕домчий документ
"Про застосування остаточних антидемп╕нгових заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну н╕трату амон╕ю (ам╕ачно╖ сел╕три) походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖"
Нетарифное регулирование
2. Спец╕альна л╕ценз╕я
№ б/н от 06.11.2010 В╕домчий документ
"Пов╕домлення про перегляд спец╕альних заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну с╕рник╕в незалежно в╕д кра╖ни походження та експорту, застосованих зг╕дно з р╕шенням М╕жв╕домчо╖ ком╕с╕╖ з м╕жнародно╖ торг╕вл╕ в╕д 29.09.2009 №СП-215/2009/4402-25"
3. Експортний контроль товар╕в для створення озбро╓ння
№ 887 от 29.09.2010 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
"Про внесення зм╕н у додаток 1 до Порядку зд╕йснення державного контролю за м╕жнародними передачами товар╕в подв╕йного використання"
4. Висновок експерта (акт експертизи)
№ 11/7-10.35/11822-ЕП от 12.10.2010 Листи ДМСУ
"Про втрату чинност╕ окремих лист╕в Держмитслужби"
5. Група ризику (Черкаська митниця)
№ 439 от 12.10.2010 Документ митниц╕
"Щодо удосконалення роботи за напрямком контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в"
6. Обов'язкова лабораторна перев╕рка товар╕в
№ 29/1-10.1/4846-ЕП от 01.11.2010 Листи ДМСУ
"Про Перел╕к товар╕в, що п╕длягають обов'язков╕й лабораторн╕й перев╕рц╕ у листопад╕ 2010 року"
№ 29/1-10.1/5963-ЕП от 05.11.2010 Листи ДМСУ
"Про зм╕ни до Перел╕ку товар╕в, що п╕длягають обов'язков╕й лабораторн╕й перев╕рц╕ у листопад╕ 2010 року"
7. Посилений контроль за перем╕щенням товар╕в
№ 11/2-10.16/13276-ЕП от 02.11.2010 Листи ДМСУ
"Про контроль за митним оформленням руд метал╕в"
8. Ц╕ни
№ 11/7-10.16/13120-ЕП от 29.10.2010 Листи ДМСУ
"Про ор╕╓нтовн╕ ц╕ни на окрем╕ види картонно-паперово╖ продукц╕╖"
9. Вилучено з Угод про в╕льну торг╕влю (╤мпорт)
№ б/н от 21.04.2009 М╕журядова угода
"Протокол м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ Урядом Республ╕ки Молдова про вилучення з режиму в╕льно╖ торг╕вл╕ до Угоди про в╕льну торг╕влю м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ Урядом Республ╕ки Молдова"
10. Угода про в╕льну торг╕влю (преф.65)(Ввезення)
№ б/н от 21.04.2009 М╕журядова угода
"Протокол м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ Урядом Республ╕ки Молдова про вилучення з режиму в╕льно╖ торг╕вл╕ до Угоди про в╕льну торг╕влю м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ Урядом Республ╕ки Молдова"
11. Вилучено з Угод про в╕льну торг╕влю ( Експорт )
№ б/н от 21.04.2009 М╕журядова угода
"Протокол м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ Урядом Республ╕ки Молдова про вилучення з режиму в╕льно╖ торг╕вл╕ до Угоди про в╕льну торг╕влю м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ Урядом Республ╕ки Молдова"
12. Угода про в╕льну торг╕влю (преф.65)(Вивезення)
№ б/н от 21.04.2009 М╕журядова угода
"Протокол м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ Урядом Республ╕ки Молдова про вилучення з режиму в╕льно╖ торг╕вл╕ до Угоди про в╕льну торг╕влю м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ Урядом Республ╕ки Молдова"
Классификаторы
13. Классификатор "Таможенные учреждения"
№ 1141 от 04.10.2010 Накази ДМСУ
"Про внесення зм╕н до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.04.2006 № 335"
№ 1157 от 06.10.2010 Накази ДМСУ
"Про внесення зм╕н до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.04.2006 № 335"
№ 1197 от 11.10.2010 Накази ДМСУ
"Про внесення зм╕н до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.04.2006 № 335"
№ 1227 от 18.10.2010 Накази ДМСУ
"Про внесення зм╕н до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.04.2006 № 335"
№ 1338 от 03.11.2010 Накази ДМСУ
"Про внесення зм╕н до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.04.2006 № 335"
Информация
14. Санкции
Приказ № 1343 от 26.10.2010
Об отмене санкций с 26.10.2010
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ26
Документ експортного контролю1
Документ МЗЕЗ26
Документ митниц╕21
Документ по сертиф╕кац╕╖2
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖5
Закони Укра╖ни6
Листи ДМСУ50
М╕журядова угода2
Накази ДМСУ23
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни7
ВСЕГО:169


MDoffice

Счетная палата за пересмотр стоимости транзита транспорта по Украине

   Счетная палата считает необходимым пересмотр платы, взимаемой за проезд транспортных средств по территории Украины. Об этом говорится в сообщении Счетной палаты.

   Согласно сообщению, на данный момент в пунктах пропуска государственной границы с транспортных средств, въезжающих в Украину, взимается единый сбор, включающий сбор за контроль грузов и плату за проезд по автомобильным дорогам.

   По данным аудита Счетной палаты, такой сбор не приносит государственному бюджету достаточных доходов от использования транзитного и транспортного потенциала Украины, так как за все время его существования (с 1 января 2000) в госбюджет поступило всего 837 млн. грн.

   Более того, произошло реальное сокращение годовых поступлений единого сбора в государственный бюджет с ?17 млн. в 2000 до ?12,7 млн. в 2009.

   Как отмечает Счетная палата, эффективная ставка единого сбора в расчете на единицу транспортного средства составляет 37 грн., или около ?3,7, в результате чего госбюджет от ввоза 1 т груза в Украину железнодорожным или автомобильным транспортом получает лишь 1,18 грн. или ?0,12.

   Согласно сообщению, в Украине ставки единого сбора в пунктах пропуска не пересматривались с момента их введения, из-за чего они остаются самыми низкими среди стран Восточной Европы и СНГ.

   Также отмечается, что ставки единого сбора за проведение контроля в пунктах пропуска в Украине не зависят от уровня токсичности и опасности перевозимого груза, хотя удельный вес опасных грузов, перевозимых железной дорогой, составляет почти 30%.

   Счетная палата считает, что органы государственной власти должны активизировать поиск дополнительных источников наполнения госбюджета, введя общемировую практику налогообложения проезда по территории Украины.

   В сообщении отмечается, что украинскую границу в среднем за сутки пересекает почти 8 тыс. транспортных средств, с которых взимается единый сбор, в том числе более 2,8 тыс. грузовых автомобилей и около 4,7 тыс. вагонов с грузом.

   Как сообщалось, 20 октября КМУ утвердил транспортную стратегию Украины на период до 2020.

   www.tbu.com.ua

Ассоциация международных экспедиторов Украины

* Документ дня: Наказ вiд 12.12.2007 № 1048 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в з питань митно╖ статистики, як╕ використовуються в процес╕ оформлен...

Количество просмотров: 48 (за период c 00:00 по 18:03 09/11/10), всего просмотров: 968
Наказ вiд 12.12.2007 № 1048ДМСУ
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в з питань митно╖ статистики, як╕ використовуються в процес╕ оформлення митних декларац╕й, ╕ порядку ╖х ведення
Вступил в силу с 01.01.2008
• Все хиты документов


MDoffice

Зерно уплывает из Украины

   Кабинет министров Украины разрешил экспорт зерна, находящегося в портах, и первые суда начали отправляться с 8 ноября, сообщил президент Украинской аграрной конфедерации (УАК) Леонид Козаченко
"Со вчерашнего дня (8 ноября) начали отпускать суда с зерном на экспорт", - сказал он агентству "Интерфакс-Украина" в Киеве во вторник.

   По словам Л.Козаченко, отправка судов с зерном была разрешена устным распоряжением премьер-министра Николая Азарова.

   Он уточнил, что не было необходимости в принятии официального распоряжения Кабмина, поскольку суда были загружены еще до введения ограничений на экспорт зерновых.

   Президент УАК уточнил, что разрешен экспорт только того зерна, которое уже находится на судах, а это около 200 тыс. тонн.

   По словам Л.Козаченко, экспорт зерна, которое находится в портовых элеваторах, будет разрешен в рамках введенных квот.

   По его информации, из украинских портов уже ушли в пункты назначения более половины судов.

   Как сообщалось со ссылкой на Украинскую зерновую ассоциацию, в портах Украины из-за ограничения украинским правительством экспорта зерновых без предоставления зернотрейдерам времени для отправки на экспорт уже поступившего в порты товара в настоящее время находится 472 тыс. тонн зерна.

   Украина с 19 октября и по 31 декабря 2010 года ввела квоты на экспорт 2,7 млн тонн зерна, в том числе на пшеницу – 0,5 млн тонн, ячмень – 0,2 млн тонн, кукурузу – 2 млн тонн, рожь и гречиху – по 1 тыс. тонн.

   Действующий в настоящее время порядок распределения квот предполагает, что лицензии на экспорт зерна будут выдаваться согласно рекомендациям специально созданной Минэкономики комиссии. Распределение квот осуществляется на основании поданной желающим экспортировать зерно заявки в течение 15 календарных дней после опубликования на официальном сайте Минэкономики информации о начале регистрации заявок. Вместе с заявкой претендент на квоту должен предоставить заключение Министерства аграрной политики о наличии у него планируемого для экспорта зерна и способности его экспортировать.

   Ранее Минэкономики объявило о начале приема заявок на получение лицензий на экспорт зерна с 20 октября по 3 ноября включительно. Однако, как сообщили участники рынка, зернотрейдеры не смогли подать заявки из-за того, что Минагрополитики не выдало ни одной из компаний заключение о наличии у них планируемого для экспорта зерна и способности его экспортировать, которое требуется для подачи документов в Минэкономики.

   Минэкономики 4 ноября объявило о повторном, с 4 по 18 ноября, приеме заявок на получение лицензии на экспорт зерновых в рамках установленных до конца года экспортных квот.

   Соответствующее объявление обнародовано на официальном сайте Минэкономики.

   Ранее премьер-министр Н.Азаров сообщал, Кабмин может разрешить экспорт зерна, находящегося в портах, вне установленных до 31 декабря этого года квот.

   По словам премьера, с начала 2010/2011 маркетингового года Украина экспортировала более 5 млн тонн зерна.

Comments.ua

Госкомветмедицины запретил ввоз свиней и продукции из них из Чада

   Государственный комитет ветеринарной медицины Украины запретил ввоз в Украину свиней, продукции и сырья из них из Республики Чад в связи с регистрацией заболевания свиней африканской чумой на территории Чада. Об этом сообщили в пресс-службе комитета.

АПК-Информ

В Ильичевском порту начала работать "горячая линия"

   С целью активизации конструктивного социального диалога, 29.10.2010 в ДП "╤МТП" начала работать телефонная "горячая линия" для обращений граждан.
Телефон "горячей линии" для обращений в рабочие дни с 8.00 до17.00:
9-40-73 (г. Ильичевск)

   + 38 (048) 760-29-73 (междугородний)

   www.trans-port.com.ua

Ассоциация международных экспедиторов Украины

ДМСУ: Щодо застосування тимчасово╖ декларац╕╖

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

08.11.2010 р. № 11/7-10.10/13719-ЕП

Начальникам рег╕ональних митниць, митниць

Щодо застосування
тимчасово╖ декларац╕╖

    У зв’язку ╕з запитами митних орган╕в та суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ щодо застосування тимчасово╖ декларац╕╖, зг╕дно з положеннями статт╕ 82 Митного кодексу Укра╖ни (дал╕ – Кодекс), Порядку застосування тимчасово╖ та неповно╖ декларац╕й в╕дпов╕дно до митного режиму ╕мпорту (при випуску у в╕льний об╕г), затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 30.12.2003 № 932, заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 17.01.2004 за № 66/8665 (дал╕ – Порядок № 932), та на п╕дстав╕ статт╕ 187 Кодексу пов╕домля╓мо.

    1. Стосовно декларування товар╕в за тимчасовою декларац╕╓ю

    В╕дпов╕дно до пункту 2.1 Порядку № 932 декларування товар╕в ╕з застосуванням тимчасово╖ декларац╕╖ (дал╕ – ТД) можливе виключно за бажанням декларанта, якщо:

    а) товари перем╕щуються трубопров╕дним транспортом або л╕н╕ями електропередач╕;

    б) ц╕на товару у контракт╕ визнача╓ться за формулою;

    в) виникають сп╕рн╕ питання при:

    визначенн╕ кра╖ни походження товар╕в;

    класиф╕кац╕╖ товар╕в зг╕дно з УКТЗЕД.

    Зг╕дно з пунктом 2.3 Порядку № 932 застосування ТД для декларування товар╕в, що перем╕щуються трубопров╕дним транспортом або л╕н╕ями електропередач╕, не потребу╓ попереднього дозволу митного органу на випуск товар╕в у в╕льний об╕г за ТД та зд╕йсню╓ться в порядку, визначеному Каб╕нетом Мiнiстрiв Укра╖ни для вiдповiдного виду товару.

    Водночас, до митних орган╕в та суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ систематично доводиться ╕нформац╕я про перел╕ки товар╕в, що п╕длягають обов’язков╕й лабораторн╕й перев╕рц╕ в╕дпов╕дно до положень наказу Держмитслужби в╕д 17.08.2004 № 602 "Про проведення обов’язково╖ лабораторно╖ перев╕рки товар╕в".

    Стандартним правилом 3.42 Загального додатка до М╕жнародно╖ конвенц╕╖ про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур (дал╕ – Стандартне правило 3.42 Конвенц╕╖) визначено, що у випадках, коли митна служба прийма╓ р╕шення про необх╕дн╕сть лабораторного анал╕зу зразк╕в/проб товар╕в, представлення докладно╖ техн╕чно╖ документац╕╖ або експертного висновку, вона випуска╓ товари до одержання результат╕в в╕дпов╕дних досл╕джень за умови, що представлен╕ вс╕ необх╕дн╕ гарант╕╖ та так╕ товари не п╕дпадають п╕д д╕ю будь-яких заборон чи обмежень.

    Таким чином, ТД може бути застосована без попереднього подання вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, але з дозволу митного органу, передбаченого пунктом 1.6 Порядку № 932, для декларування:

    - товар╕в, що п╕длягають обов’язков╕й лабораторн╕й перев╕рц╕ в╕дпов╕дно до положень наказу Держмитслужби в╕д 17.08.2004 № 602 "Про проведення обов’язково╖ лабораторно╖ перев╕рки товар╕в";

    - наступних, ввезених на одних i тих же умовах та п╕дставах, парт╕й одного й того ж товару, якщо на момент декларування таких парт╕й митним органом не завершено проведення досл╕джень (анал╕зу, експертизи) товару, ввезеного у попередн╕й парт╕╖;

    - товар╕в, необх╕дн╕сть обов’язково╖ лабораторно╖ перев╕рки яких п╕д час зд╕йснення митних процедур передбачена окремими нормативно-правовими актами;

    - товар╕в, як╕ декларант не ма╓ можливост╕ класиф╕кувати у в╕дпов╕дн╕й товарн╕й п╕дкатегор╕╖ за УКТЗЕД через специф╕чн╕сть ╖х характеристик, як╕ ╓ визначальними для класиф╕кац╕╖ цих товар╕в зг╕дно з УКТЗЕД та можуть бути з’ясован╕ (п╕дтверджен╕) за результатами досл╕дження (анал╕зу, експертизи).

    У зазначених вище випадках в╕дб╕р проб ╕ зразк╕в товар╕в для проведення досл╕дження (анал╕зу, експертизи) зд╕йсню╓ться п╕д час митного оформлення товар╕в за ТД. Митне оформлення товар╕в, проби ╕ зразки яких бралися (надавалися) для проведення досл╕джень (анал╕зу, експертизи), завершу╓ться зг╕дно з положеннями пункту 15 Порядку взяття (надання) проб i зразк╕в товар╕в, проведення досл╕джень (анал╕зу, експертизи) з метою ╖х митного оформлення, а також розпорядження зразками, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12.12.2002 № 1862 (з╕ зм╕нами) та Стандартного правила 3.42 Конвенц╕╖.

    Результати досл╕джень (анал╕зу, експертизи) та прийняте р╕шення про визначення коду товару зг╕дно з УКТЗЕД враховуються при зд╕йсненн╕ оформлення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, заповнено╖ у звичайному порядку, що пода╓ться митному органу п╕сля випуску товар╕в у в╕льний об╕г за ТД.

    2. Стосовно застосування ТД при наявност╕ в парт╕╖ товар╕в, зазначених у частин╕ п’ят╕й пункту 1 цього листа

    При декларуванн╕ за одн╕╓ю ВМД дек╕лькох товарних п╕дкатегор╕й, якщо частиною парт╕╖ товар╕в ╓ товари, зазначен╕ в абзац╕ п’ятому пункту 1 цього листа, декларантом за бажанням, в╕дпов╕дно до п╕дпункту 9.2 пункту 9 розд╕лу ╤ ╤нструкц╕╖ про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, затверджено╖ наказом Держмитслужби в╕д 09.07.97 № 307 (з╕ зм╕нами ╕ доповненнями) можуть надаватись до оформлення окрем╕ декларац╕╖ на товари, що входять до одн╕╓╖ парт╕╖:

    ТД - на товари, зазначен╕ в абзац╕ п’ятому цього пункту;

    ВМД, заповнена у звичайному порядку - на ╕ншу частину парт╕╖ товар╕в.

    3. Стосовно застосування ТД при виникненн╕ сп╕рного питання щодо класиф╕кац╕╖ частини парт╕╖ товар╕в, задекларованих за ВМД

    У раз╕, коли при декларуванн╕ за одн╕╓ю ВМД дек╕лькох товарних п╕дкатегор╕й, виника╓ сп╕рне питання щодо класиф╕кац╕╖ одного чи дек╕лькох товар╕в, ╕ митним органом прийма╓ться р╕шення про можлив╕сть застосування ТД, у так╕й ТД повинн╕ бути задекларован╕ вс╕ товари, заявлен╕ у ВМД.

    4. Стосовно коду товару зг╕дно з УКТЗЕД, що випуска╓ться у в╕льний об╕г за ТД

    У раз╕ виникнення сп╕рного питання щодо класиф╕кац╕╖ товар╕в зг╕дно з УКТЗЕД при оформленн╕ ВМД (дал╕ - ВМД-1) та надання митним органом дозволу на митне оформлення товар╕в ╕з застосуванням ТД, у граф╕ 33 ТД зазнача╓ться код товару зг╕дно з УКТЗЕД, заявлений у ВМД-1.

    У раз╕ недотримання умов Стандартного правила 3.42 Конвенц╕╖, митним органом нада╓ться в╕дмова у застосуванн╕ ТД в╕дпов╕дно до пункту 3.4 Порядку № 932.

    У граф╕ 33 ВМД, заповнено╖ у звичайному порядку, що пода╓ться митному органу п╕сля випуску товар╕в у в╕льний об╕г за ТД (дал╕ – ВМД-2) зазнача╓ться код товару зг╕дно з УКТЗЕД, визначений або п╕дтверджений в╕дд╕лом контролю митно╖ вартост╕ та номенклатури рег╕онально╖ митниц╕, митниц╕, в╕дпов╕дно до положень Порядку роботи в╕дд╕лу номенклатури та класиф╕кац╕╖ товар╕в рег╕онально╖ митниц╕, митниц╕, в╕дд╕лу контролю митно╖ вартост╕ та номенклатури рег╕онально╖ митниц╕, митниц╕ при вир╕шенн╕ питань класиф╕кац╕╖ товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 07.08.2007 № 667, заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 21.08.2007 за № 968/14235.

    5. Стосовно митного оформлення товар╕в за ТД у раз╕ виникнення потреби в уточненн╕ заявлено╖ митно╖ вартост╕ товар╕в або в раз╕ незгоди декларанта з митною варт╕стю, визначеною митним органом

    Статтями 82, 264 Кодексу, Порядком № 932 та Порядком випуску товар╕в у в╕льний об╕г п╕д гарант╕йн╕ зобов’язання при ввезенн╕ ╖х на митну територ╕ю Укра╖ни, затвердженим наказом Держмитслужби в╕д 17.03.2008 № 230 (дал╕- Порядок № 230), реал╕зову╓ться право декларанта отримати товар у в╕льний об╕г у раз╕ виникнення сп╕рних питань по класиф╕кац╕╖ товар╕в зг╕дно з УКТЗЕД або незгоди декларанта з визначеною митним органом митною варт╕стю товар╕в.

    В╕дпов╕дно до пункту 4.1 Порядку № 932, митне оформлення товар╕в ╕з застосуванням ТД проводиться в╕дпов╕дно до Порядку зд╕йснення митного контролю й митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 20.04.2005 № 314, заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 27.04.2005 за № 439/10719 (дал╕ – Порядок № 314).

    Зг╕дно з пунктом 21 розд╕лу 3 Порядку № 314 митним органом зд╕йсню╓ться перев╕рка правильност╕ визначення митно╖ вартост╕, за результатом яко╖ митним органом може бути прийнято р╕шення про визначення митно╖ вартост╕ товар╕в в╕дпов╕дно до Порядку роботи посадових ос╕б митного органу при зд╕йсненн╕ контролю за правильн╕стю визначення митно╖ вартост╕ товар╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 24.06.2009 № 602, заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 21.07.2009 за № 669/16685.

    Оск╕льки зг╕дно з╕ статтею 82 Кодексу випуск товар╕в у в╕льний об╕г при виникненн╕ сп╕рних питань класиф╕кац╕╖ товар╕в зг╕дно з УКТЗЕД можливий лише за умови застосування ТД, а випуск у в╕льний об╕г товар╕в в╕дпов╕дно до положень Порядку № 230 зд╕йсню╓ться виключно на п╕дстав╕ ВМД, заповнено╖ у звичайному порядку, застосування положень Порядку № 230 при оформленн╕ товар╕в за ТД не узгоджу╓ться з вимогами Кодексу.

    Якщо при митному оформленн╕ товар╕в за ТД митним органом за результатом перев╕рки правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ прийнято р╕шення про визначення митно╖ вартост╕, в╕дм╕нно╖ в╕д заявлено╖ у ТД, то на ТД оформлю╓ться Картка в╕дмови в прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖, митному оформленн╕ чи пропуску товар╕в ╕ транспортних засоб╕в через митний кордон Укра╖ни (дал╕ – Картка в╕дмови). У раз╕ отримання Картки в╕дмови декларант ма╓ право на подання ТД за митною варт╕стю, визначеною митним органом.

    6. Стосовно дотримання строк╕в подання митному органу ВМД-2 п╕сля випуску товар╕в у в╕льний об╕г за ТД

    Частиною першою статт╕ 82 Кодексу передбачено подання ВМД-2 не п╕зн╕ше н╕ж через 30 дн╕в з дня випуску товар╕в у в╕льний об╕г за ТД.

    Якщо на день зак╕нчення строку, передбаченого статтею 82 Кодексу, код товару митним органом не визначено, декларант повинен подати ВМД-2 ╕з зазначенням коду товару зг╕дно з УКТЗЕД, зазначеним у ТД. П╕сля прийняття тако╖ дек ларац╕╖ для митного оформлення у встановленому порядку оформлю╓ться Картка в╕дмови ╕з зазначенням причини в╕дмови – проведення митним органом перевiрки правильностi класифiкацi╖ та кодування товарiв зг╕дно з╕ статтею 313 Кодексу.

    П╕сля отримання р╕шення про визначення коду товару декларантом пода╓ться ВМД, заповнена у звичайному порядку.

    7. Стосовно завершення митних процедур за ВМД, п╕сля подання яко╖ для оформлення виникло сп╕рне питання класиф╕кац╕╖ та застосована ТД

    У раз╕ випуску товар╕в у в╕льний об╕г за ТД ВМД-1 залиша╓ться на контрол╕ у п╕дрозд╕л╕ митного оформлення до завершення оформлення ВМД-2.

    В раз╕ п╕дтвердження коду товару, заявленого декларантом у ВМД-1, ця декларац╕я зн╕ма╓ться з контролю на п╕дстав╕ оформлено╖ в установленому порядку Картки в╕дмови ╕з зазначенням причини в╕дмови - випуск товар╕в у в╕льний об╕г в╕дпов╕дно до статт╕ 82 Кодексу за в╕дпов╕дною ТД та ВМД-2 (╕з зазначенням рекв╕зит╕в цих декларац╕й).

    В раз╕ визначення митним органом коду товару зг╕дно з УКТЗЕД, в╕дм╕нного в╕д заявленого декларантом у ВМД-1, за в╕дсутност╕ п╕дстав для складання протоколу про порушення митних правил, в╕дпов╕дно до абзацу другого цього пункту оформлю╓ться Картка в╕дмови.

    8. Стосовно можливост╕ розм╕щення товар╕в, при митному оформленн╕ яких виникло сп╕рне питання класиф╕кац╕╖, на склад╕ тимчасового збер╕гання

    У раз╕, коли при митному оформленн╕ товар╕в виника╓ сп╕рне питання класиф╕кац╕╖ ╕ митний орган прийма╓ р╕шення про необх╕дн╕сть проведення лабораторного досл╕дження (анал╕зу, експертизи) проб ╕ зразк╕в товар╕в, представлення додатково╖ документально╖ ╕нформац╕╖ про характеристики товар╕в, в╕дпов╕дно до положень статт╕ 99 Кодексу так╕ товари до завершення митного оформлення з дозволу в╕дпов╕дного митного органу можуть розм╕щуватися на склад╕ тимчасового збер╕гання, що знаходиться у зон╕ д╕яльност╕ в╕дпов╕дного п╕дрозд╕лу митного оформлення.

    9. Стосовно спец╕альних санкц╕й, застосованих до суб’╓кта ЗЕД та/або ╕ноземного суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕ п╕сля оформлення ТД

    Зг╕дно з пунктом 13 розд╕лу 3 розд╕лу Порядку № 314, митними органами зд╕йсню╓ться перев╕рка наявност╕ д╕ючих (не скасованих) спец╕альних санкц╕й, застосованих до укра╖нського суб’╓кта ЗЕД та/або ╕ноземного суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕ зг╕дно з╕ статтею 37 Закону Укра╖ни "Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть", як одна ╕з митних процедур п╕д час зд╕йснення митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням ТД.

    Пунктом 1.8 Положення про порядок застосування до суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ Укра╖ни та ╕ноземних суб’╓кт╕в господарсько╖ спец╕альних санкц╕й, передбачених статтею 37 Закону Укра╖ни "Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть", затвердженого наказом М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни в╕д 17.04.2000 № 52 визначено, що
окремою зовн╕шньоеконом╕чною операц╕╓ю ╓ комплекс д╕й укра╖нського
суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та ╕ноземного суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕, що п╕дпада╓ п╕д визначення одного ╕з вид╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, передбачених статтею 4 Закону Укра╖ни "Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть", та включа╓ в себе зак╕нчену разову передачу товару (виконання
роб╕т, надання послуг) та зак╕нчен╕ розрахунки (грошов╕, товарн╕ та ╕нших
формах) за цю разову конкретну передачу товару (виконання роб╕т, надання послуг).

    Приймаючи до уваги, що при митному оформленн╕ товар╕в ╕з застосуванням ТД дотримуються вс╕ умови перем╕щення товар╕в у режим╕ ╕мпорту, визначен╕ статтею 189 Кодексу, д╕я спец╕альних санкц╕й, застосованих до укра╖нського суб’╓кта ЗЕД та/або ╕ноземного суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕ п╕сля випуску товар╕в у в╕льний об╕г за ТД, не поширю╓ться на оформлення ВМД-2.

    Держмитслужба в╕дклика╓ лист в╕д 19.03.09 № 11/5-10.10/2428-ЕП.

Заступник Голови Служби

С.М.Сьомка

Гостаможне дадут новые полномочия

   Таможенный кодекс, разработанный народными депутатами и Гостаможней позволит таможенникам проводить постаудит – проверять финансово-хозяйственную деятельность предприятий. Эксперты называют такое усиление полномочий Гостаможни первым шагом к получению ею функций оперативно-розыскной деятельности.

   Проект закона "О внесении изменений в Таможенный кодекс и другие законодательные акты" планируется зарегистрировать от имени председателя комитета Верховной Рады по вопросам налоговой и таможенной политики Виталия Хомутынника. Эти поправки подготовлены совместно с Гостаможней, стремящейся упростить процедуру таможенного контроля, сократить количество необходимых документов, а также ввести электронное декларирование.

   Из документа следует, что Гостаможня претендует и на расширение своих полномочий. Одним из видов таможенного контроля предложено сделать проверку финансово-хозяйственной деятельности предприятий в вопросах соблюдения таможенного законодательства. Таможенники смогут аудировать финансовую и бухгалтерскую документацию, отчеты, контракты, а также обследовать производственные, складские и торговые помещения субъекта.

   Проверки (плановые и внеплановые) будут длиться 90 рабочих дней с возможностью их приостановки и продления на неиспользованный срок. На такие же права по проекту Налогового кодекса претендовала и Государственная налоговая администрация, но после обсуждения эти нормы были исключены, пишет газета "КоммерсантЪ-Украина".

   В Гостаможне также хотят самостоятельно формировать график проведения проверок без согласования его с ГНАУ. Таможенники пытались получить такую возможность и подготовили изменения в соответствующее постановление Кабинета Министров, но документ не был согласован с Госкомпредпринимательства. Источник в Гостаможне неофициально рассказал, что полномочия по самостоятельному утверждению плана проверок необходимы службе потому, что в большинстве случае ГНА отказывает в проверке предприятий, которыми заинтересовались таможенные органы (сейчас аудит проводится одновременно всеми контролирующими органами). "Не все предприятия захотят допускать таможенные органы к своей финансово-бухгалтерской документации – не потому, что у всех скелеты в шкафу, а потому, что не считают это целесообразным. Эти функции есть у налоговой", – отмечает один из брокеров.

   Подразделения таможенной стражи усилят контроль над перемещением багажа и ручной клади физлиц и смогут проводить их повторный досмотр для борьбы с минимизацией таможенных платежей. "Гражданам проще провезти часы стоимостью 130 тыс. евро под видом их использования, чем уплатить все необходимые платежи с них", – говорит заместитель главы Гостаможни Сергей Семка, добавляя, что таким образом перевозятся парфюмерия, драгоценности, культурные ценности.

   Сроки декларирования предложено сократить вдвое – до пяти дней. Сергей Семка пояснил, что в 90% случаях оформление занимает до трех дней, поэтому решено пересмотреть сроки подачи деклараций.
Исполнительный директор Всеукраинской ассоциации торговцев транспортными средствами Александр Абаринов считает, что расширение функций Гостаможни – первый шаг к получению права оперативно-розыскной деятельности. Но пока эта функция в проекте не прописана, чтобы упростить его принятие. "Таможенники слишком замахнулись, думаю, Рада эти функции не поддержит", – говорит гендиректор Ассоциации предпринимателей бытовой техники и электроники Олег Иванов.

Mignews.com.ua

Таможенный кодекс будет рассмотрен на следующей пленарной сессии

   Глава парламентского комитета по вопросам налоговой и таможенной политики Виталий Хомутынник (на фото) еще не видел новой редакции Таможенного кодекса, но все равно над ним работает. Об этом он заявил в эфире канала ICTV.

   "Не ожидая этой редакции, мы в комитете работаем, потому что многие вопросы в таможенных делах, которые сегодня требуют урегулирования", - подчеркнул В.Хомутынник.

   По его словам, комитет планирует объединить все существующие на данный момент проекты и сделать один документ.

   При этом он подчеркнул, что Таможенный кодекс будет рассмотрен уже на следующей пленарной сессии. "В этом году мы должны закончить с Налоговым кодексом и с бюджетом, и уже спокойно начать со следующего года, потому что большой объем работы будет по таможенному законодательству. И я думаю, мы в феврале уже сможем принять эти изменения", - добавил В.Хомутынник.

   Напомним, ранее сообщалось, что Вице-премьер-министр Украины Сергей Тигипко надеется, что до конца этого года в Украине будут приняты изменения к таможенному законодательству.

   В свою очередь Гостаможслужба считает, что действующий Таможенный кодекс Украины, введенный в действие 1 января 2004 года, является вполне современным инструментом регулирования внешнеэкономической деятельности.

   По мнению президента Украинского союза промышленников и предпринимателей Анатолия Кинаха, Таможенный кодекс очень серьезный системный закон, и на его разработку и введение в действие необходимо несколько лет.

ЛIГАБiзнесIнформ

В Украине дефицит мяса

   Минагрополитики признало, что протекционистская политика на рынке мяса в последние несколько лет вместо ожидаемого роста производства привела к дефициту. Украинским компаниям не удалось обеспечить внутренний рынок из-за низкой платежеспособности потребителя. Выход из ситуации участники рынка и чиновники видят в увеличении эффективности производства за счет экспорта. Но внешние рынки для украинских компаний пока закрыты, пишет "Коммерсант".

   Преодолеть дефицит на внутреннем рынке три года назад власть планировала за счет протекционистской политики государства – увеличения госдотаций в отрасли и ужесточения контроля за импортом. Но на деле получился обратный эффект – дефицит мяса на внутреннем рынке вырос, признают в министерстве. "Чтобы его покрыть, в нынешнем году необходимо ввезти 320-340 тысяч тонн мяса",– заявил министр аграрной политики Николай Присяжнюк. Для сравнения: в 2005-2007 годах в Украину ежегодно ввозилось 260-280 тысяч тонн мяса.

   Государство не создало действенного механизма господдержки. В 2009 году из госбюджета животноводам было выплачено всего 330,7 миллионов гривен дотаций. Это как минимум в 20 раз меньше необходимого. При этом государство продолжает регулировать цены в отрасли, что снижает привлекательность инвестирования в животноводство. На днях АМКУ рекомендовал десяти крупным производителям мяса птицы снизить оптово-отпускные цены, а также обязал предприятия заключать прямые контракты с розничными сетями, чтобы избежать необоснованного роста цен за счет посредников.

   Импортная свинина значительно дешевле отечественной, и рынок напрямую зависит от объемов ее ввоза в стран. Так, если месяц назад средняя оптово-отпускная цена мяса в стране составляла 17-18 гривен за килограмм, то сейчас из-за роста объемов ввоза упала до 13,5-14 гривен за килограмм. За последние годы на рынке практически не появилось новых игроков, а темпы роста производства действующих компаний невысоки.

   Наиболее плачевно дела обстоят с говядиной – в ближайшее время эксперты ожидают дальнейшего сокращения объемов ее производства. Об уменьшении поголовья недавно сообщили крупные агрохолдинги МХП и "Дакор Вест". Производить говядину в Украине невыгодно из-за высокой затратности этого вида бизнеса и низких закупочных цен на нее. Чтобы производство говядины было рентабельным, 60% туши необходимо продавать минимум по 18 долларов за килограмм. Но потребитель не готов платить такую цену.

   Кардинально изменить ситуацию внутри страны может открытие экспортных рынков, утверждают эксперты. Главным риском для компаний остается зависимость от колебаний закупочных цен в стране. Но в случае выхода на новые рынки и, как следствие, увеличения объемов производства повысится и эффективность работы компаний. Экспорт позволяет продавать те части птицы, которые менее востребованы на внутреннем рынке. К примеру, куриное филе в Украине покупают мало, тогда как в США, где развито производство готовой пищи, сейчас дефицит этой продукции.

Подробности

Беларусь ограничит импорт шин в Украину

   Белоруссия согласилась до 31 декабря 2012 года квотировать экспорт в Украину шин пневматических резиновых новых для легковых автомобилей, которые будут вывозиться по лицензиям, выдаваемым Министерством торговли республики по согласованию с Белорусским государственным концерном по нефти и химии, передает “Интерфакс-Украина”.

   Согласно постановлению № 1607 от 1 ноября Совета министров Республики Беларусь, установлено ограничение на экспорт в Украину шин в 2010 году на уровне не более 450 тыс. штук, в 2011 году — не более 575 тыс. шин, и в 2012 году — не более 650 тыс. шин.

   Постановление принято во исполнение реализации соглашения между правительством Белоруссии и Украины об условиях поставки в Украину легковых шин белорусского производства.

   Как сообщалось, правительство Украины распоряжением №1907-р от 29 сентября одобрило проект межправсоглашения с правительством Белоруссии об условиях импорта в страну шин для легковых автомобилей, однако документ не содержал никаких данных об объемах поставок шин.

   В марте 2010 года Межведомственная комиссия по международной торговле объявила, что Украина начала антидемпинговое расследование импорта легковых шин из Белоруссии по результатам жалобы ЗАО “Росава” (Белая Церковь Киевской обл.).

   До начала расследования, и во избежание его, “Росава” предлагала долговременное соглашение по условиям поставок белорусских шин в Украину сроком на пять лет.

   В частности, план предполагал в 2010 году поставки из Белоруссии 450 тыс. штук шин, в 2011 году — 550 тыс. штук, в 2012 году — 600 тыс. штук, в 2013 году — 700 тыс. штук и в 2014 год — 800 тыс. штук шин.

Укррудпром

Таможенники получат новые полномочия

   Согласно проекту закона "О внесении изменений в Таможенный кодекс и другие законодательные акты" таможенники получат полномочия проводить постаудит – проверять финансово-хозяйственную деятельность предприятий. Об этом сообщает "Коммерсант-Украина".

   В частности, таможенники смогут аудировать финансовую и бухгалтерскую документацию, отчеты, контракты, а также обследовать производственные, складские и торговые помещения субъекта. Проверки (плановые и внеплановые) будут длиться 90 рабочих дней с возможностью их приостановки и продления на неиспользованный срок. На такие же права по проекту Налогового кодекса претендовала и Государственная налоговая администрация, но после обсуждения эти нормы были исключены.

   В Гостаможне также хотят самостоятельно формировать график проведения проверок без согласования его с ГНАУ. Таможенники пытались получить такую возможность и подготовили изменения в соответствующее постановление Кабмина, но документ не был согласован с Госкомпредпринимательства.

   Собеседник издания в Гостаможслужбе неофициально рассказал, что полномочия по самостоятельному утверждению плана проверок необходимы службе потому, что в большинстве случае ГНАУ отказывает в проверке предприятий, которыми заинтересовались таможенные органы (сейчас аудит проводится одновременно всеми контролирующими органами). "Не все предприятия захотят допускать таможенные органы к своей финансово-бухгалтерской документации – не потому, что у всех скелеты в шкафу, а потому, что не считают это целесообразным. Эти функции есть у налоговой", – отметил один из брокеров.

   Подразделения таможенной службы усилят контроль за перемещением багажа и ручной клади физлиц и смогут проводить их повторный досмотр для борьбы с минимизацией таможенных платежей. "Гражданам проще провезти часы стоимостью 130 тыс. евро под видом их использования, чем уплатить все необходимые платежи с них", – подчеркнул заместитель главы Гостаможни Сергей Семка, добавив, что таким образом перевозятся парфюмерия, драгоценности, культурные ценности.

   Сроки декларирования предложено сократить вдвое – до 5 дней. С.Семка пояснил, что в 90% случаях оформление занимает до трех дней, поэтому решено пересмотреть сроки подачи деклараций.

   Исполнительный директор Всеукраинской ассоциации торговцев транспортными средствами Александр Абаринов считает, что расширение функций Гостаможслужбы – первый шаг к получению права оперативно-розыскной деятельности. "Таможенники слишком замахнулись, думаю, Рада эти функции не поддержит", – полагает гендиректор Ассоциации предпринимателей бытовой техники и электроники Олег Иванов.

   Напомним, что Государственный комитет по регуляторной политике и предпринимательству выступает против предоставления Государственной таможенной службе права на послетаможенную проверку предприятий. В решении Госкомпредпринимательства об отказе в согласовании отмечено, что предложенные нормы не соответствуют полномочиям органов Гостаможслужбы.

Минпром

Зм╕ни в Митному кодекс╕ дозволять митникам перев╕ряти п╕дпри╓мства

   Зм╕ни в Митному кодекс╕ дозволять митникам проводити постаудит - перев╕ряти ф╕нансово-господарську д╕яльн╕сть п╕дпри╓мств.
Документ плану╓ться заре╓струвати в╕д ╕мен╕ голови ком╕тету Верховно╖ ради з питань податково╖ та митно╖ пол╕тики В╕тал╕я Хомутинника, пише "Економ╕чна правда".

   Ц╕ поправки п╕дготовлен╕ сп╕льно з Держмитслужбою, яка прагне спростити процедуру митного контролю, скоротити к╕льк╕сть необх╕дних документ╕в ╕ ввести електронне декларування.

   З документа виплива╓, що Держмитниця претенду╓ ╕ на розширення сво╖х повноважень.

   Одним з вид╕в митного контролю запропоновано зробити перев╕рку ф╕нансово-господарсько╖ д╕яльност╕ п╕дпри╓мств у питаннях дотримання митного законодавства.

   Митники зможуть перев╕ряти ф╕нансову та бухгалтерську документац╕ю, зв╕ти, контракти, а також обстежувати виробнич╕, складськ╕ та торговельн╕ прим╕щення суб'╓кта.

   Перев╕рки (планов╕ ╕ позапланов╕) будуть тривати 90 робочих дн╕в з можлив╕стю ╖х припинення ╕ продовження на невикористаний терм╕н.

   На так╕ ж права за проектом Податкового кодексу претендувала ╕ Державна податкова адм╕н╕страц╕я (ДПАУ), але п╕сля обговорення ц╕ норми були виключен╕.

   У Держмитниц╕ також хочуть самост╕йно формувати граф╕к проведення перев╕рок без узгодження його з ДПАУ.

   Митники намагалися отримати таку можлив╕сть ╕ п╕дготували зм╕ни до в╕дпов╕дно╖ постанови Кабм╕ну, але документ не був погоджений з Держп╕дпри╓мництва.

   Сп╕врозмовник в Держмитниц╕ неоф╕ц╕йно розпов╕в, що повноваження щодо самост╕йного затвердження плану перев╕рок необх╕дн╕ служб╕ тому, що в б╕льшост╕ випадку ДПАУ в╕дмовля╓ у перев╕рц╕ п╕дпри╓мств, якими зац╕кавилися митн╕ органи.

   Зараз аудит проводиться одночасно вс╕ма контролюючими органами.

   "Не вс╕ п╕дпри╓мства захочуть допускати митн╕ органи до сво╓╖ ф╕нансово-бухгалтерсько╖ документац╕╖ - не тому, що у вс╕х скелети в шаф╕, а тому, що не вважають це за доц╕льне. Ц╕ функц╕╖ ╓ у податково╖", - зазнача╓ один ╕з брокер╕в.

   П╕дрозд╕ли митно╖ варти посилять контроль за перем╕щенням багажу та ручно╖ поклаж╕ ф╕зос╕б ╕ зможуть проводити ╖х повторний огляд для боротьби з м╕н╕м╕зац╕╓ю митних платеж╕в.

   "Громадянам прост╕ше провезти годинник варт╕стю 130 тис. ╓вро п╕д виглядом ╖х використання, н╕ж сплатити вс╕ необх╕дн╕ платеж╕ з них", - говорить заступник голови Держмитниц╕ Серг╕й Семка, додаючи, що таким чином перевозяться парфумер╕я, коштовност╕, культурн╕ ц╕нност╕.

   Строки декларування запропоновано скоротити вдв╕ч╕ - до п'яти дн╕в.

   Семка пояснив, що в 90% випадках оформлення займа╓ до трьох дн╕в, тому вир╕шено переглянути строки подання декларац╕й.

   Виконавчий директор Всеукра╖нсько╖ асоц╕ац╕╖ торговц╕в транспортними засобами Олександр Абар╕нов вважа╓, що розширення функц╕й Держмитниц╕ - перший крок до отримання права оперативно-розшуково╖ д╕яльност╕.

   Але поки ця функц╕я в проект╕ не прописана, щоб спростити його прийняття. "Митники занадто замахнулися, думаю, Рада ц╕ функц╕╖ не п╕дтрима╓", - говорить гендиректор Асоц╕ац╕╖ п╕дпри╓мц╕в побутово╖ техн╕ки та електрон╕ки Олег ╤ванов.

zaxid.net

Укра╖на вивчатиме правила м╕жнародно╖ комерц╕йно╖ торг╕вл╕ на сес╕╖ спецком╕с╕╖ ООН

   Делегац╕я Укра╖ни, у склад╕ представник╕в М╕н╕стерства юстиц╕╖, в╕зьме участь у В╕с╕мнадцят╕й сес╕╖ Ком╕с╕╖ ООН з права м╕жнародно╖ торг╕вл╕ (ЮНС╤ТРАЛ), яка в╕дбудеться 8-12 листопада 2010 року у м. В╕день (Австр╕я).

   Як пов╕домив М╕н╕стр юстиц╕╖ Укра╖ни Олександр Лавринович, п╕д час зас╕дання Ком╕с╕╖ ООН Укра╖на в╕зьме участь в обговоренн╕ питань ре╓страц╕╖ забезпечувальних прав у рухомих активах. Перед укра╖нською делегац╕╓ю поставлене завдання вивчити правовий й м╕жнародний досв╕д з питань ре╓страц╕╖ забезпечувальних прав у рухомих активах.

   М╕н╕стр юстиц╕╖ наголосив, що ефективн╕ закони про забезпечувальн╕ угоди приносять державам, як╕ ╖х приймають, значн╕ економ╕чн╕ вигоди - стимулюють розвиток торг╕вл╕, сприяють розвитку ╕ росту п╕дпри╓мств, особливо малих та середн╕х.

   За п╕дсумками зас╕дання спецком╕с╕╖ ООН М╕н╕стерством юстиц╕╖ будуть вироблен╕ рекомендац╕╖ щодо подальшого розвитку в╕тчизняного законодавства у вказан╕й сфер╕. М╕жнародний досв╕д буде також використано для п╕двищення профес╕йного р╕вня в╕тчизняних фах╕вц╕в у сфер╕ нормативного регулювання м╕жнародно╖ комерц╕йно╖ торг╕вл╕.

   Джерело: М╕н╕стерство юстиц╕╖ Укра╖ни

АМБУ

Досл╕дження та анал╕з механ╕зм╕в участ╕ громадськост╕ в управл╕нн╕ митною справою

Анкетування проводиться в рамках виконання науково-досл╕дно╖ роботи "Розробка механ╕зм╕в участ╕ громадськост╕ в управл╕нн╕ митною справою"
Метою роботи ╓ досл╕дження та анал╕з правових, економ╕чних, соц╕альних аспект╕в участ╕ громадськост╕ Укра╖ни в управл╕нн╕ митною справою. Створення описово-анал╕тично╖ модел╕ механ╕зм╕в участ╕ громадськост╕ в управл╕нн╕ митною справою.
Науково-досл╕дна робота зд╕йсню╓ться на матер╕ально-техн╕чн╕й баз╕ Державного науково-досл╕дного ╕нституту митно╖ справи ╕з залученням прац╕вник╕в Держмитслужби, ДНД╤МС, представник╕в б╕знесу, громадських об╓днань, прац╕вник╕в ╕нших державних орган╕в.
Терм╕н проведення анкетування з 05 до 10.11.2010

В╕дпов╕дальний виконавець – Трусов С.╤., редактор журнал╕в «Митний брокер», «Митниця», ТОВ «Панорама»

В╕домост╕ про опитуваного:
представник суб’╓кта ЗЕД - юридично╖ особи
представник асоц╕ац╕╖
ф╕зична особа
Чи потребу╓ зм╕н д╕ючий Митний кодекс Укра╖ни?
Так
Н╕
Чи задовольня╓ Вас р╕вень ╕нформування з питань митного оформлення?
Так
Н╕
Чи влаштовують Вас процедури митного оформлення на сучасному етап╕?
Так
Н╕
Чи берете Ви участь в обговоренн╕ проект╕в нормативно-правових акт╕в з митно╖ справи?
Так
Н╕
Який спос╕б сп╕лкування Ви використову╓те найчаст╕ше при вир╕шенн╕ проблемних питань при оформленн╕ Ваших товар╕в?
пряме листування
через громадськ╕ ради
через асоц╕ац╕╖
особистий прийом
╕нше
Що на Вашу думку ╓ сьогодн╕ найб╕льшою проблемою у робот╕ митно╖ служби?
недосконале митне законодавство
непрофес╕онал╕зм митник╕в
недостатня прозор╕сть та в╕дкрит╕сть
зм╕ни структури та кер╕вництва митних орган╕в
корупц╕я та хабарництво
╕нше
Вам в╕домо про модерн╕зац╕ю Митного кодексу?
добре в╕домо
дещо чув з новин
приймав (ю) безпосередню участь
н╕ не в╕домо
Чи знайом╕ Ви з Концепц╕я реформування д╕яльност╕ митно╖ служби Укра╖ни “Обличчям до людей”?
Так
Н╕
Якщо Ви ознайомлен╕ ╕з Концепц╕╓ю реформування д╕яльност╕ митно╖ служби Укра╖ни “Обличчям до людей”, то на Вашу думку вт╕лення ╖╖ в життя:
покращить р╕вень вза╓мод╕╖ з суб'╓ктами ЗЕД
н╕чого не зм╕нить
важко в╕дпов╕сти
Ви користу╓теся ╤нтернет-ресурсами оф╕ц╕йних сайт╕в ДМСУ (митниць) та з якою метою?
дов╕датися про останн╕ новини
отримати останн╕ надходження нормативних акт╕в
отримати дов╕дкову ╕нформац╕ю
не використовую за в╕дсутн╕стю потреби
не використовую за в╕дсутност╕ техн╕чних можливостей
не використовую за в╕дсутност╕ необх╕дно╖ ╕нформац╕╖
Вам в╕домо про ╕снування Громадсько╖ ради при ДМСУ, громадських рад при митницях?
в╕домо
не в╕домо
приймаю безпосередню участь у ╖╖ робот╕
Як Ви вважа╓те - громадськ╕ ради потр╕бн╕?
так, потр╕бн╕, мають вплив на вир╕шення проблемних питань
не потр╕бн╕
мен╕ все р╕вно
важко в╕дпов╕сти
 

Анекдот из Интернет

-Я знаю самую любимую женщинами позу!!!
-Какую???
-Слушайте внимательно :
"женщина стоя слегка наклонившись выбирает кольцо от Тифани и Ко ....
мужчина сзади готовит бумажник"

Афоризм

Это так прекрасно, если женщина любит изысканное сухое вино, но может выпить водки.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное