Важливо! ДМСУ: Починаючи з 24.09.09 надання послуг з декларування товарiв i транспортних засобiв митними брокерами маe здiйснюватись вiдповiдно до статей 176-181 МКУ ...
НОВОСТИ
КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"
по вопросам внешнеэкономической деятельности в
Украине
на 14/09/2009
Вступившие в силу документы в понедельник 14 Сентября 2009 г.
* Документ дня: Наказ вiд 31.01.2005 № 50/41 Про застосування спец╕ально╖ санкц╕╖ - ╕ндив╕дуального режиму л╕цензування зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ ...
Количество просмотров: 52 (за период c 00:00 по 18:00 14/09/09), всего просмотров: 52
За 8 месяцев украинские автосборочные предприятия сократили производство автомобилей на 84%
За 8 месяцев этого года украинские автосборочные предприятия сократили производство автомобилей на 84%, до 51,612 автотранспортных средств, по сравнению с аналогичным периодом 2008 года.
Таким образом, с конвейера сошли: легковые машины – 49,491 шт., грузовые – 1,486 шт., автобусы – 635 шт.
Наибольшее
падение зафиксировано в автобусном сегменте – на 91,6%, а наименьшее – в сегменте легковых авто – на 84%.
В августе этого года украинские автосборочные предприятия сократили производство автотранспортных средств на 82,6%, до 6,852 тыс. по сравнению с аналогичным периодом 2008 г.
В частности, украинские автопредприятия произвели легковых машин – 6,489 шт., грузовых – 250 шт., автобусов – 113 шт.
Субъекты ВЭД смогут самостоятельно скорректировать налоговые обязательства по оформленной таможенным органом ГТД
Гостаможслужба намерена утвердить форму уточняющего расчета налоговых обязательств по налогам, сборам и другим платежам, начисленным по грузовой таможенной декларации (далее - ГТД), на что направлен проект постановления КМУ, обнародованный на сайте ведомства.
Итак, в случае утверждения постановления КМУ данная форма уточняющего
расчета налоговых обязательств будет применяться, если после завершения таможенного оформления товара налогоплательщик обнаружил ошибки в оформленной ранее ГТД. В случае выявления ошибок налогоплательщик будет иметь право (до проведения проверки) предоставить в таможенный орган уточняющий расчет налоговых обязательств, внести сумму недоплаченных налогов и уплатить
штраф в размере 5 % от суммы налоговых обязательств (п. 5.1 ст. 5 Закона "О порядке погашения обязательств плательщиков налогов перед бюджетами и государственными целевыми фондами").
Согласно документу, Гостаможслужба будет обязана в трехмесячный срок утвердить порядок подачи и рассмотрения таможенными органами уточняющего расчета налоговых обязательств по налогам, сборам и другим платежам, начисленным по ГТД.
Ющенко поручил Тимошенко пересмотреть меры по адаптации украинской экономики к требованиям ВТО
Совет национальной безопасности и обороны Украины рассмотрел отчет Кабмина о результатах членства Украины в ВТО и порекомендовал правительству откорректировать План мер по адаптации украинской экономики к требованиям этой организации. Соответствующее решение РНБО было введено в действие Указом Президента от 04.09.2009 № 713.
В
частности, в течение двух месяцев правительство должно конкретизировать задания по решению проблем национальной экономики, определить механизмы реализации этих заданий с учетом норм ВТО относительно возможности государственной поддержки отраслей экономики, а также разработать меры по стимулированию увеличения в предложении внутреннего рынка доли товаров отечественного
производителя.
Помимо этого, Кабмин в срочном порядке должен закончить подготовку и внести на рассмотрение парламента законопроекты, касающиеся вопросов:
- отмены регистрации декларации производителя о соответствии;
- уточнения термина "стандарт" (в контексте безопасности и качества пищевых продуктов);
- приведения товарной номенклатуры в соответствие к требованиям Гармонизированной системы описания и кодирования
товаров.
Хотя вступление Украины в ВТО и дало возможность для социально-экономического развития государства, тем не менее ухудшение ситуации на мировых рынках из-за финансового кризиса негативно повлияло на динамику экономического роста в Украине, поэтому эффект членства Украины в ВТО остался практически незаметен. В то же время низкая конкурентоспособность отечественной продукции и критическая зависимость национальной экономики от конъюнктуры внешних рынков являются реальными угрозами национальной безопасности.
НКРЭ указало на перечень документов, необходимых для получения лицензии на транспортировку, распределение, поставку и хранение газа
НКРЭ (далее - Комиссия) предлагает внести изменения в Перечень органов лицензирования и Перечень документов, прилагаемых к заявлению о выдаче лицензии на транспортировку, распределение, поставку и хранение газа угольных месторождений. Соответствующие инициативы были обнародованы в проекте постановления КМУ на сайте Комиссии.
В частности, проектом предлагается внести изменения в Перечень органов лицензирования, указав, что выдачу лицензий на транспортировку, распределение,
поставку и хранение газа угольных месторождений осуществляет НКРЭ. Данные нормы уже прописаны в ст. 8 Закона "О газе (метане) угольных месторождений", однако НКРЭ во избежание путаницы предлагает внести данную норму еще и в Перечень. Согласно проекту, для получения лицензии заявителю необходимо будет также подать в НКРЭ следующие документы: подписанный руководителем предприятия перечень приборов учета (с указанием мест их установки), копия утвержденного местным органом власти плана газификации населенных пунктов,
размещенных на территории осуществления деятельности по транспортировке природного, нефтяного газа и газа (метана) угольных месторождений распределительными трубопроводами.
К слову, прибыль украинских предприятий, полученная от добычи и использования газа (метана) угольных месторождений, с 1 января 2010 года по 1 января 2020 года будет освобождена от налогообложения. Об этом сказано в Законе "О газе (метане) угольных месторождений", вступившем в силу 19 июня текущего года. Введение
такой льготы позволит направить сэкономленные средства на развитие производства, улучшение материально-технической базы угледобывающих предприятий. Производителям и поставщикам энергии, производимой из метана угольных месторождений, будут предоставляться господдержка и гарантии. Закон также наделил НКРЭ полномочиями по установлению предельных цен на метан, если его добыча осуществляется за счет бюджетных средств.
Державна митна служба Укра╖ни сп╕льно з М╕с╕╓ю ╢вропейсько╖ Ком╕с╕╖ з надання допомоги у питаннях кордону в Укра╖н╕ та Молдов╕ (EUBAM) проводять сем╕нар ...
Державна митна служба Укра╖ни сп╕льно з М╕с╕╓ю ╢вропейсько╖ Ком╕с╕╖ з надання допомоги у питаннях кордону в Укра╖н╕ та Молдов╕ (EUBAM) проводять сем╕нар з питань сприяння торговельн╕й д╕яльност╕. П╕д час сем╕нару плану╓ться розглянути так╕ питання:
1. Тлумачення терм╕нолог╕╖ та впровадження у нац╕ональне законодавство положень К╕отсько╖ конвенц╕╖.
2. Ф╕нансова та законодавча в╕дпов╕дальн╕сть митних брокер╕в.
4. Митне оформлення на м╕сцях, супроводжуюч╕ документи та процедури.
У сем╕нар╕ братимуть участь посадов╕ особи Держмитслужби Укра╖ни та експерти EUBAM.
Сем╕нар в╕дбудеться 17.09.09 у Державному науково-досл╕дному ╕нститут╕ митно╖ справи за адресою: м. Ки╖в, вул. Пол╕техн╕чна, 4.
Початок – о 10.00, ре╓страц╕я учасник╕в – з 09.30.
Запрошу╓мо
до участ╕ у сем╕нар╕ представник╕в б╕знес-структур та ╖х об’╓днань ╕ просимо до 16.00 15.09.09 п╕дтвердити свою присутн╕сть за телефонами 247-28-47, 247-26-86.
Проект ЗУ: "Про внесення зм╕н до Закону Укра╖ни "Про оподаткування прибутку п╕дпри╓мств"
ЗАКОН УКРА╥НИ
Про внесення зм╕н до Закону Укра╖ни "Про оподаткування прибутку п╕дпри╓мств"
Верховна Рада Укра╖ни постановля╓:
1. Внести до Закону Укра╖ни "Про оподаткування прибутку п╕дпри╓мств" (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 1995 р., № 4, ст. 28) так╕ зм╕ни:
п╕дпункт 7.13.1 пункту 7.13 статт╕ 7 викласти в так╕й редакц╕╖ :
"7.13.1 Зв╕льня╓ться в╕д оподаткування прибуток п╕дпри╓мств, отриманий в╕д продажу на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни спец╕альних продукт╕в
дитячого харчування власного виробництва.
Перел╕к спец╕альних продукт╕в дитячого харчування встановлю╓ться Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни."
2. Цей Закон набира╓ чинност╕ з дня його опубл╕кування.
ТОВ "НВО "Поверхность". Официальное приглашение на семинар
"МЕХАНИЗМЫ
РЕАЛИЗАЦИИ НОРМ МЕЖДУНАРОДНЫХ КОНВЕНЦИЙ ПРИ ОСУЩЕСТВЛЕНИИ ТАМОЖЕННЫХ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ. «РЕАЛИЗАЦИЯ ПРОЦЕДУРЫ ЭЛЕКТРОННОГО ДЕКЛАРИРОВАНИЯ ТОВАРОВ"
"Закон ценен не потому, что он закон, а потому, что в нем заключена
справедливость" Генри Уорд Бичер
Дата проведения семинара: 19 сентября 2009 года
Начало регистрации 9:00-9:30.
Лекторы:
ведущие специалисты Государственной таможенной службы Украины;
I. Обзор изменений в таможенном законодательстве Украины. Практические навыки их применения.
II. Механизмы осуществления таможенных процедур при перемещении товаров в таможенные режимы
1. Режим временного
ввоза (вывоза):
- механизм реализации норм международных конвенций (Стамбульская, Киотская); - обеспечение идентификации временно ввезенных (вывезенных) товаров; - гарантирование соблюдения таможенного режима временного ввоза (вывоза); - механизм передачи права на временный ввоз (вывоз) товаров другому лицу; - определение сроков временного ввоза товаров и порядок их продления; - многоразовое перемещение товаров через таможенную границу;
- особенности применения таможенного режима с применением книжек (карнетов) А.Т.А.; - завершение таможенного режима.
2. Таможенные режимы переработки:
- разрешение на переработку товаров на таможенной территории
Украины или за ее пределами; - Операции по переработке товаров; - сроки переработки и порядок их продления; - порядок таможенного оформления и налогообложения продуктов переработки; - меры нетарифного регулирования при осуществлении операций по переработке.
III. Реализация процедуры электронного декларирования товаров
- необходимые условия для применения информационных технологий; - внедрение
электронного документооборота с использованием механизма электронной цифровой подписи; - альтернативная форма указания в ГТД сведений относительно описания перемещаемых товаров; - приобщение к ГТД счета-фактуры
или другого документа, который определяет стоимость товара; - совершенствование принципов применения ГТД, представленной таможенному органу как электронный документ (ЭГТД); - Установление порядка принятия, регистрации, закрепление факта завершения таможенного оформления товаров по ЭГТД; - Установление порядка подтверждения факта вывоза (пересылки)
за пределы таможенной территории Украины товаров, оформленных по ЕВМД.
IV. Осуществление контроля правильности определения страны происхождения товаров и принятие решений об определении страны происхождения товара
-категории решений об определении страны происхождения товара; - формы решений об определении страны происхождения товара; - механизм принятия решения об определении страны происхождения товара;
- порядок проверки a posteriori (впоследствии) сертификата о происхождении товара; - процедура восстановления таможенными органами к товару режима свободной торговли / наибольшего благоприятствования; - документы о происхождении товаров и случаи представления декларантом дополнительных сведений о стране происхождения товара.
V. Определение таможенной стоимости и пути для снижения риска корректировки по действующему таможенному законодательству.
Мониторинг цен.
- Предварительный анализ по критериям риска "таможенная стоимость товаров"; - Актуальные вопросы методов определения таможенной стоимости товаров. - Способы ведения переговоров с целью доказывания правильности определения таможенной стоимости. - Подтверждение таможенной стоимости - обязанности и права декларанта. - Выпуск товара в свободное обращение под гарантийные обязательства. - В чем суть Процедуры осуществления
таможенными органами контроля над правильностью определения таможенной стоимости. - Ошибки, допускаемые декларантом и брокером при определении таможенной стоимости и оформлении документов, как их избежать. - Возможности и результаты различных способов обжалования действий и решений таможенных органов. - Возврат таможенных платежей. - Обзор судебных решений, постановлений по таможенным спорам, комментарий.
МАСТЕРСТВО В ДЕКЛАРИРОВАНИИ.
Электронное декларирование товаров (по желанию слушателей).
Каждому участнику предоставляется:
Свидетельство об участии в учебно-практическом семинаре MD Office;
Лицензионная копия информационно-аналитической программы нового поколения для ведения ВЭД -«MD Office» с бесплатной регистрацией на месяц;
Бесплатная регистрация на сайте поддержки ВЭД сроком на один месяц – www.mdoffice.com.ua
Блокнот, ручка;
Информационные материалы по теме семинара.
Качество семинаров, которые проводятся НПО «Поверхность» с 1998 года обеспечиваются опытом организации
обучения субъектов ВЭД. На протяжении 1998 - 2008 на семинарах при участии специалистов НПО «Поверхность» прошли обучении более 6500 человек, а на корпоративных семинарах (тренингах) – более 2000.
Стоимость участия в семинаре:
– 949 грн. без НДС; В стоимость семинара входит участие в семинаре, консультации специалистов, тренинг по работе с программным обеспечением, материалы по тематике семинара, кофе-брейк, обед и др.
Место проведения семинара: г. Киев, Бульвар Шевченко, 4 (конференцзал "В" готеля Санкт Петербург, 2-й этаж).
Более детальную информацию о семинаре, порядок регистрации и оплаты ВЫ можете получить по телефонам: 8 -044-332-66-91,
8 -044-332-66-92, 8 -044-332-66-93, 8 -044-332-66-94 e-mail: seminar@mdoffice.com.ua или на сайте www.mdoffice.com.ua
Возлагаем надежду, что информация, полученная на семинаре, принесет неоценимую помощь в ведении Вашего бизнеса
С уважением, Директор ООО "НПО "Поверхность МД"
Артур Хохлов
Заполненную заявку можете также направить по факсу 8(044) 4891245, 5937409.
ЗАЯВКА НА УЧАСТИЕ В СЕМИНАРЕ
* Дата, название семинара
19/09/2009
"МЕХАНИЗМЫ РЕАЛИЗАЦИИ НОРМ МЕЖДУНАРОДНЫХ КОНВЕНЦИЙ ПРИ ОСУЩЕСТВЛЕНИИ ТАМОЖЕННЫХ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ. «РЕАЛИЗАЦИЯ ПРОЦЕДУРЫ ЭЛЕКТРОННОГО
ДЕКЛАРИРОВАНИЯ ТОВАРОВ"
Еврокомиссия снижает объем лицензий на экспорт зерновых
Согласно данным Еврокомиссии, в период с 1 июля по 8 сентября т.г. Зерновой комитет ЕС выдал лицензии на экспорт зерновых общим объемом 4,3 млн. тонн, что на 17,3% ниже показателя аналогичного периода прошлого года (5,2 млн. тонн).
В частности, были выданы лицензии на экспорт 3,5 млн. тонн мягкой пшеницы (против 3,7 млн. тонн за аналогичный период прошлого сезона) и 29 тыс. тонн дурума, что в 6 раз ниже, чем в прошлом году - 167 тыс. тонн. Кроме того, объем лицензий
на экспорт ячменя сократился в 4,2 раза - до 216 (908) тыс. тонн.
Между тем, в указанный период Зерновой комитет Еврокомиссий практически в 2 раза увеличил объем лицензий на экспорт кукурузы - до 111 (59) тыс. тонн и ржи - до 8 (4) тыс. тонн, а экспорт овса достиг 24 (6) тыс. тонн.
В свою очередь, с июля 2009 г. импортеры получили лицензии на импорт в страны ЕС 2 млн. тонн зерновых культур (3 млн. тонн за аналогичный период прошлого сезона), из них 909 тыс. (1
млн.) тонн мягкой пшеницы 603(238) тыс. тонн дурума, 47 (145) тыс. тонн ячменя, 407 тыс. (1,4 млн.) тонн кукурузы и 1 млн. (182 тыс.) тонн сорго.
Проект ЗУ: Про порядок перем╕щення громадянами товар╕в ╕ транспортних засоб╕в через митний кордон Укра╖ни, ╖х митного оформлення й оподаткування
Проект
ЗАКОН УКРА╥НИ
Про порядок перем╕щення громадянами товар╕в ╕ транспортних засоб╕в через митний кордон Укра╖ни, ╖х митного оформлення й оподаткування
Цей Закон встановлю╓ умови та порядок пропуску, митного оформлення й оподаткування товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни громадянами або надходять на ╖хню адресу для особистих, с╕мейних та ╕нших потреб, не пов’язаних з╕ зд╕йсненням п╕дпри╓мницько╖
д╕яльност╕.
При перем╕щенн╕ громадянами товар╕в, пов’язаних з╕ зд╕йсненням п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕, ╖х митне оформлення зд╕йсню╓ться в порядку, визначеному для п╕дпри╓мств.
Розд╕л I. ЗАГАЛЬН╤ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Визначення терм╕н╕в
У цьому Закон╕ наведен╕ нижче терм╕ни вживаються у такому значенн╕:
громадяни – ф╕зичн╕ особи - резиденти та нерезиденти, як╕ не ╓ суб’╓ктами зовн╕шньоеконом╕чно╖
д╕яльност╕;
двоканальна система – система митного контролю, яка да╓ громадянам змогу зд╕йснювати декларування, обираючи один з двох канал╕в проходу (про╖зду транспортними засобами особистого користування) через митний кордон Укра╖ни;
“зелений коридор” – канал, позначений символами зеленого кольору, призначений для зд╕йснення декларування шляхом учинення д╕й громадянами, що перем╕щують через митний кордон Укра╖ни товари, як╕ не п╕длягають обов’язковому письмовому
декларуванню, у тому числ╕ т╕, що не п╕дпадають п╕д заборони або обмеження щодо ввезення або вивезення, ╕ так╕, що перем╕щуються в обсягах, що в╕дпов╕дно до цього Закону та ╕нших акт╕в законодавства Укра╖ни не п╕длягають обкладенню вв╕зним митом й ╕ншими податками (зборами);
номерн╕ вузли – кузови, шас╕, ╕нш╕ вузли, при зам╕н╕ яких ре╓страц╕йними органами Укра╖ни в техн╕чних паспортах (св╕доцтвах про ре╓страц╕ю) робиться в╕дпов╕дна в╕дм╕тка про зам╕ну;
особист╕
реч╕ – товари зг╕дно з Перел╕ком, що установлю╓ться Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни (нов╕ чи т╕, що були у використанн╕), призначен╕ для забезпечення звичайних повсякденних потреб власника-громадянина, як╕ в╕дпов╕дають мет╕ його перебування в Укра╖н╕ або за кордоном, перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни в ручн╕й поклаж╕, супроводжуваному та несупроводжуваному багаж╕ в к╕лькост╕, що ╓ звичайною для потреб громадянина, ╕ не призначен╕ для п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕, в╕дчуження або передач╕ ╕ншим особам;
передоплата – попередн╓ грошове забезпечення, а саме кошти платника податк╕в, як╕ в╕н за власним р╕шенням перерахову╓ на депозитн╕ рахунки митного органу для забезпечення зд╕йснення майбутн╕х податкових платеж╕в;
пост╕йне м╕сце проживання – м╕сце проживання на територ╕╖ будь-яко╖ держави не менше одного року громадянина, який не ма╓ пост╕йного м╕сця проживання на територ╕╖ ╕нших держав ╕ ма╓ нам╕р проживати на територ╕╖ ц╕╓╖ держави протягом будь-якого строку, не обмежуючи
таке проживання певною метою, ╕ за умови, що таке проживання не ╓ насл╕дком виконання ц╕╓ю особою службових обов’язк╕в або зобов'язань за договором (контрактом). Громадянин, який ма╓ ре╓страц╕ю м╕сця проживання в Укра╖н╕ та ╕нш╕й кра╖н╕ одночасно, для ц╕лей цього Закону в╕н вважа╓ться резидентом Укра╖ни;
товари – будь-яке рухоме майно (у тому числ╕ валютн╕, культурн╕ ц╕нност╕), у тому числ╕ транспортн╕ засоби особистого користування;
транспортн╕ засоби особистого
користування – наземн╕ транспортн╕ засоби та причепи до них, водн╕ та пов╕трян╕ судна разом ╕з запасними частинами до них та ╖х звичайними компонентами та устаткуванням, що знаходяться на обл╕ку в ре╓страц╕йному орган╕ ╕ноземно╖ держави або Укра╖ни та ввозяться або вивозяться в╕дпов╕дним громадянином виключно для особистого користування, а не для транспортування товар╕в за плату або для промислового чи комерц╕йного транспортування товар╕в за плату чи безкоштовно;
“червоний коридор” – канал,
позначений символами червоного кольору, призначений для зд╕йснення письмового декларування громадянами, що перем╕щують через митний кордон Укра╖ни товари, як╕ п╕длягають обов’язковому письмовому декларуванню (у тому числ╕ т╕, що п╕дпадають п╕д заборони або обмеження щодо ввезення або вивезення, ╕ так╕, що перем╕щуються в обсягах, що в╕дпов╕дно до цього Закону та ╕нших акт╕в законодавства Укра╖ни п╕длягають обкладенню вв╕зним митом й ╕ншими податками (зборами)), а також для усного або письмового декларування
за бажанням громадян товар╕в, що не п╕длягають обов’язковому письмовому декларуванню.
╤нш╕ терм╕ни вживаються в цьому Закон╕ у значеннях, визначених Митним кодексом Укра╖ни та ╕ншими законами Укра╖ни.
Стаття 2. Перем╕щення громадянами товар╕в через митний кордон Укра╖ни
Громадяни за умови дотримання вимог цього Закону та ╕нших акт╕в законодавства Укра╖ни можуть перем╕щувати через митний кордон Укра╖ни будь-як╕ товари, кр╕м тих, що заборонен╕
до ввезення в Укра╖ну та вивезення з Укра╖ни.
Особист╕ реч╕, що перем╕щуються громадянами через митний кордон Укра╖ни, декларуються шляхом вчинення д╕й, усно або, за бажанням власника таких речей чи на вимогу посадово╖ особи митного органу, письмово та не оподатковуються.
Домашн╕ тварини, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, п╕длягають обов’язковому письмовому декларуванню.
М╕сце зд╕йснення митного оформлення товар╕в, як╕ ввозяться
на митну територ╕ю Укра╖ни громадянами, визнача╓ться Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Стаття 3. Двоканальна система митного контролю товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни громадянами
Громадянин самост╕йно обира╓ форму декларування (усну, письмову чи шляхом учинення д╕й) ╕ в╕дпов╕дний ╖й канал для проходження митного контролю (“зеленим” або “червоним” коридором).
Обрання “зеленого коридору” вважа╓ться
заявою громадянина про в╕дсутн╕сть товар╕в, що п╕длягають обов’язковому письмовому декларуванню, ╕ св╕дчить про факти, що мають юридичне значення.
Стаття 4. Визначення вартост╕ товар╕в, як╕ перем╕щуються громадянами через митний кордон Укра╖ни, для ц╕лей нарахування вв╕зного мита та ╕нших податк╕в (збор╕в)
Митна варт╕сть товар╕в, як╕ перем╕щуються громадянами через митний кордон Укра╖ни, визнача╓ться в╕дпов╕дно до вимог Митного кодексу Укра╖ни. Особливост╕
декларування митно╖ вартост╕ товар╕в для ц╕лей оподаткування встановлюються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Розд╕л II. ПОРЯДОК ВИВЕЗЕННЯ ТОВАР╤В ╤ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБ╤В ГРОМАДЯНАМИ
Стаття 5. Умови вивезення громадянами товар╕в за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни
Товари при вивезенн╕ ╖х громадянами за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни п╕длягають обов’язковому письмовому декларуванню та митному оформленню у порядку, передбаченому
для п╕дпри╓мств, ╕з застосуванням до них заход╕в тарифного та нетарифного регулювання зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ й ╕нших обмежень, встановлених Митним кодексом Укра╖ни для п╕дпри╓мств у раз╕ зд╕йснення операц╕й з експорту.
Д╕я частини першо╖ ц╕╓╖ статт╕ не поширю╓ться на особист╕ реч╕, домашн╕х тварин, а також товари:
1) сумарна варт╕сть яких не перевищу╓ суму 50 000 ╓вро (кр╕м товар╕в, на як╕ законодавством встановлено заходи тарифного регулювання
експорту);
2) що вивозяться у зв’язку з ви╖здом за меж╕ Укра╖ни на пост╕йне м╕сце проживання;
3) що входять до складу спадщини, оформлено╖ в Укра╖н╕ на користь нерезидента, за умови п╕дтвердження складу спадщини органами, що вчиняють нотар╕альн╕ д╕╖;
4) що тимчасово вивозяться громадянами за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни;
5) що були тимчасово ввезен╕ на митну територ╕ю Укра╖ни, що п╕дтверджу╓ться в╕дпов╕дними
документами;
6) одержан╕ нерезидентами у вигляд╕ приз╕в ╕ нагород за участь у змаганнях, конкурсах, фестивалях тощо, як╕ проводяться на територ╕╖ Укра╖ни, що п╕дтверджу╓ться в╕дпов╕дними документами;
7) придбан╕ в Укра╖н╕ нерезидентами, як╕ користуються п╕льгами зг╕дно з м╕жнародними договорами Укра╖ни, укладеними в установленому законом порядку, у тому числ╕ предмети початкового облаштування, що вивозяться цими громадянами у зв’язку з ╖х остаточним ви╖здом
за меж╕ Укра╖ни;
8) придбан╕ нерезидентами на територ╕╖ Укра╖ни, загальна варт╕сть яких не перевищу╓ суми ╕ноземно╖ валюти, ввезено╖ цими громадянами п╕д час в’╖зду в Укра╖ну, за умови подання в╕дпов╕дних документ╕в;
9) що вивозяться нерезидентами у зв’язку з остаточним ви╖здом за меж╕ Укра╖ни, на суму доходу, одержаного за час роботи чи навчання в Укра╖н╕, за умови подання в╕дпов╕дних документ╕в.
Тимчасове вивезення резидентами товар╕в
за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни зд╕йсню╓ться без надання митному органу зобов’язання про зворотне ввезення. Таке зобов’язання може надаватися за бажанням резидента або на вимогу митного органу.
На прохання резидент╕в, як╕ тимчасово вивозять товари за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, митний орган вжива╓ заход╕в щодо ╕дентиф╕кац╕╖ цих товар╕в з метою забезпечення ╖х зворотного ввезення без сплати вв╕зного мита та ╕нших податк╕в (збор╕в), установлених на ╕мпорт.
Стаття 6.
Обмеження щодо вивезення громадянами за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни окремих товар╕в
Не допуска╓ться вивезення громадянами за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни товар╕в зг╕дно з перел╕ком, що визнача╓ться Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Вивезення дорогоц╕нних метал╕в (за винятком банк╕вських метал╕в, пам’ятних та юв╕лейних монет Укра╖ни ╕з дорогоц╕нних метал╕в), дорогоц╕нного кам╕ння та вироб╕в з них, а також культурних ц╕нностей з метою ╖х в╕дчуження дозволя╓ться у
порядку, що визнача╓ться Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Розд╕л III. ПОРЯДОК ВВЕЗЕННЯ ТОВАР╤В ╤ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБ╤В ГРОМАДЯНАМИ
Стаття 7. Умови ввезення громадянами товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни
Товари, сумарна варт╕сть яких не перевищу╓ суму 200 ╓вро, не п╕длягають обов’язковому письмовому декларуванню й обкладенню вв╕зним митом й ╕ншими податками (зборами) при ввезенн╕ громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни.
Товари, сумарна варт╕сть яких перевищу╓ суму 200 ╓вро, але не перевищу╓ суму 1000 ╓вро, при ввезенн╕ громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни п╕длягають обов’язковому письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, ╕ обкладенню вв╕зним митом за ставкою 20 в╕дсотк╕в в╕д митно╖ вартост╕ товар╕в та ╕ншими встановленими законодавством платежами.
Товари, сумарна варт╕сть яких перевищу╓ суму 1000 ╓вро, при ввезенн╕ громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни п╕длягають
обов’язковому письмовому декларуванню й митному оформленню в порядку, передбаченому для п╕дпри╓мств, ╕з застосуванням до них заход╕в нетарифного регулювання зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та ╕нших обмежень, встановлених Митним кодексом Укра╖ни для п╕дпри╓мств у раз╕ зд╕йснення операц╕й з ╕мпорту, й обкладенню вв╕зним митом за повними ставками Митного тарифу Укра╖ни та ╕ншими встановленими законодавством платежами.
При ввезенн╕ на митну територ╕ю Укра╖ни зв╕льняються в╕д оподаткування
товари:
1) що ввозяться в Укра╖ну громадянами у зв’язку з переселенням на пост╕йне м╕сце проживання протягом одного року з дати видач╕ документа, що нада╓ право на пост╕йне м╕сце проживання в Укра╖н╕, за умови документального п╕дтвердження того, що до дати видач╕ документа, що нада╓ право на пост╕йне м╕сце проживання в Укра╖н╕, громадянин проживав на територ╕╖ кра╖ни, з яко╖ в╕н прибув, не менше одного року (кр╕м алкогольно╖ продукц╕╖, тютюну ╕ тютюнових вироб╕в);
2) що
класиф╕куються в одн╕й з товарних позиц╕й 8701–8705, 8711, 8716 зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ (в к╕лькост╕ одн╕╓╖ одиниц╕ на кожного повнол╕тнього громадянина), що ввозяться громадянами у зв’язку з переселенням на пост╕йне м╕сце проживання в Укра╖ну протягом одного року з дати видач╕ документа, що нада╓ право на пост╕йне м╕сце проживання в Укра╖н╕, за умови документального п╕дтвердження того, що до дати видач╕ документа, що нада╓ право на пост╕йне м╕сце проживання
в Укра╖н╕:
громадянин був власником такого товару не менше двох рок╕в;
такий товар перебував на пост╕йному обл╕ку (ре╓страц╕╖) у в╕дпов╕дних ре╓страц╕йних органах кра╖ни пост╕йного м╕сця попереднього проживання громадянина не менше двох рок╕в;
громадянин проживав на територ╕╖ кра╖ни, з яко╖ в╕н прибув, не менше трьох рок╕в;
3) що належать нерезидентам ╕ перем╕щуються транзитом через митну територ╕ю Укра╖ни;
4) що належать резидентам ╕ перем╕щуються транзитом у транзитних зонах;
5) що ввозяться громадянами, як╕ користуються митними п╕льгами зг╕дно з м╕жнародними договорами Укра╖ни, укладеними в установленому законодавством порядку;
6) що входять до складу спадщини за законом, в╕дкрито╖ за межами Укра╖ни на користь резидента (у тому числ╕ в к╕лькост╕ одн╕╓╖ одиниц╕ за кожною товарною позиц╕╓ю 8701–8705, 8711, 8716 зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю
товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕), у раз╕ п╕дтвердження ╖╖ складу органами, що вчиняють нотар╕альн╕ д╕╖ в кра╖н╕ ╖╖ в╕дкриття, ╕ ввозяться громадянами протягом двох рок╕в п╕сля отримання права власност╕ на так╕ товари. Зазначене п╕дтвердження п╕дляга╓ засв╕дченню або легал╕зац╕╖ у в╕дпов╕дн╕й закордонн╕й консульськ╕й установ╕ Укра╖ни, якщо ╕нше не передбачено м╕жнародними договорами, згоду на обов’язков╕сть яких надано Верховною Радою Укра╖ни (кр╕м алкогольно╖ продукц╕╖, тютюну ╕ тютюнових вироб╕в, запас╕в
продукт╕в або готово╖ продукц╕╖ чи нап╕вфабрикат╕в, погол╕в’я та с╕льськогосподарсько╖ продукц╕╖);
7) одержан╕ резидентами у вигляд╕ нагород ╕ приз╕в на м╕жнародних змаганнях, конкурсах за межами митно╖ територ╕╖ Укра╖ни (у тому числ╕ не б╕льше одного товару за товарними позиц╕ями 8701-8705, 8711, 8716 зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕), за умови документального п╕дтвердження факту нагородження нотар╕альними органами в╕дпов╕дно╖ кра╖ни. Зазначене
п╕дтвердження п╕дляга╓ засв╕дченню або легал╕зац╕╖ у в╕дпов╕дн╕й закордонн╕й консульськ╕й установ╕ Укра╖ни, якщо ╕нше не передбачено м╕жнародними договорами, згоду на обов’язков╕сть яких надано Верховною Радою Укра╖ни;
8) що були попередньо вивезен╕ резидентами за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни ╕ ввозяться назад на митну територ╕ю Укра╖ни, за наявност╕ в╕дпов╕дно╖ митно╖ декларац╕╖ ╕з зазначенням таких товар╕в;
9) транспортн╕ засоби особистого користування,
як╕ попередньо тимчасово вивозилися резидентами за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни;
10) в к╕лькост╕ одн╕╓╖ одиниц╕ за кожною товарною позиц╕╓ю 8701–8705, 8711, 8716 зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, що ввозяться прац╕вниками дипломатично╖ служби, як╕ перебували в довгостроковому в╕дрядженн╕ або проходили дипломатичну службу за кордоном протягом не менше одного року та повертаються в Укра╖ну п╕сля завершення цього в╕дрядження (служби), за умови,
що:
прац╕вник дипломатично╖ служби ╓ власником цих товар╕в;
сукупна варт╕сть товар╕в не перевищу╓ 50 в╕дсотк╕в в╕д суми, виплачено╖ прац╕вников╕ дипломатично╖ служби у зв’язку з перебуванням у цьому довгостроковому в╕дрядженн╕ або проходженням дипломатично╖ служби за кордоном, що п╕дтверджу╓ться документами в порядку, встановленому Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни;
товари придбано прац╕вником дипломатично╖ служби в межах строку цього довготерм╕нового
в╕дрядження або проходження дипломатично╖ служби за кордоном, який п╕дтверджу╓ться документально М╕н╕стерством закордонних справ Укра╖ни.
Товари за товарними позиц╕ями 8701–8705, 8711, 8716 зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, як╕ ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни для в╕льного об╕гу без обкладення вв╕зним митом й ╕ншими податками (зборами) в╕дпов╕дно до частини четверто╖ ц╕╓╖ статт╕, можуть бути в╕дчужен╕ або передан╕ у волод╕ння, користування
чи розпорядження ╕ншим особам упродовж трьох рок╕в з моменту ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни т╕льки п╕сля сплати особами, як╕ ввезли ╖х, у повному обсяз╕ вв╕зного мита та ╕нших податк╕в (збор╕в) за ставками, чинними на день подання митно╖ декларац╕╖ (за винятком передач╕ власником такого товару в користування членам його с╕м’╖: дружин╕, чолов╕ку, д╕тям, батькам).
Це правило не поширю╓ться на випадки в╕дчуження або передання у волод╕ння, користування чи розпорядження ╕ншим особам таких
товар╕в, увезених особами, як╕ користуються митними п╕льгами зг╕дно з м╕жнародними договорами Укра╖ни, укладеними в установленому законодавством порядку.
Товари, що були ввезен╕ особами, як╕ користуються митними п╕льгами зг╕дно з м╕жнародними договорами Укра╖ни, укладеними в установленому законом порядку, можуть бути в╕дчужен╕ або передан╕ у волод╕ння, користування чи розпорядження ╕ншим особам, виходячи з принципу вза╓мност╕ щодо кожно╖ окремо╖ держави, т╕льки п╕сля сплати останн╕ми вв╕зного
мита та ╕нших податк╕в (збор╕в) за ставками, чинними на день подання митно╖ декларац╕╖.
За заявою громадянина дозволя╓ться пом╕щення товар╕в, увезених на митну територ╕ю Укра╖ни, у митний режим в╕дмови на користь держави чи знищення, або руйнування.
Стаття 8. Оподаткування товар╕в, що надходять на адресу громадян у м╕жнародних поштових та експрес-в╕дправленнях
Товари (кр╕м алкогольно╖ продукц╕╖, тютюну ╕ тютюнових вироб╕в), що надходять
у м╕жнародних поштових або експрес-в╕дправленнях на адресу громадянина в╕д ╕ншого громадянина, митна варт╕сть яких не перевищу╓ 150 ╓вро, не п╕длягають обкладенню вв╕зним митом й ╕ншими податками (зборами).
Товари (кр╕м алкогольно╖ продукц╕╖, тютюну ╕ тютюнових вироб╕в), що надходять у м╕жнародних поштових або експрес-в╕дправленнях на адресу громадянина в╕д ╕нших в╕дправник╕в (кр╕м громадян), митна варт╕сть яких не перевищу╓ 100 ╓вро, не п╕длягають обкладенню вв╕зним митом й ╕ншими податками
(зборами).
Товари, що надходять у м╕жнародних поштових або експрес-в╕дправленнях на адресу громадянина в╕д громадянина, митна варт╕сть яких перевищу╓ 150 ╓вро, або в╕д ╕нших в╕дправник╕в, митна варт╕сть яких перевищу╓ 100 ╓вро, п╕длягають обкладенню вв╕зним митом за повними ставками Митного тарифу Укра╖ни та ╕ншими встановленими законодавством платежами.
Стаття 9. Ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни громадянами алкогольних напо╖в та тютюнових вироб╕в
У супроводжуваному багаж╕ або ручн╕й поклаж╕ громадяни можуть ввозити алкогольн╕ напо╖ та тютюнов╕ вироби на митну територ╕ю Укра╖ни без сплати вв╕зного мита та ╕нших податк╕в (збор╕в), установлених на ╕мпорт, та без застосування заход╕в нетарифного регулювання зов
н╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ в таких к╕лькостях, з розрахунку на одну особу:
а) 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грам╕в тютюну, або ц╕ вироби в набор╕ загальною вагою, що не перевищу╓ 250 грам╕в;
б) 2 л╕три вина, 1 л╕тр м╕цних алкогольних напо╖в, а також пиво в межах обсягу, установленого для харчових продукт╕в статтею 11 цього Закону,
за умови, що вони ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни громадянами, як╕ досягли 18-р╕чного в╕ку.
Алкогольн╕ напо╖ та тютюнов╕ вироби незалежно в╕д ╖х к╕лькост╕ не зв╕льняються в╕д оподаткування, якщо особа, яка ввозить ╖х на митну територ╕ю Укра╖ни, була в╕дсутня в Укра╖н╕ менш н╕ж 24 години.
Стаття 10. Ввезення окремих товар╕в громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни для в╕льного об╕гу
Товари за товарними позиц╕ями 8701–8707, 8711, 8716 зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, що ввозяться громадянами
на митну територ╕ю Укра╖ни, незалежно в╕д ╖х вартост╕ п╕длягають обов’язковому письмовому декларуванню, митному оформленню в порядку, визначеному Державною митною службою Укра╖ни, та обкладенню митом за повними ставками Митного тарифу Укра╖ни, та ╕ншими встановленими законодавством платежами.
Товари за товарними позиц╕ями 8701–8707, 8711, 8716 зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, як╕ ввозяться громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни для в╕льного об╕гу,
п╕длягають обов’язков╕й сертиф╕кац╕╖ у випадках, встановлених законодавством для п╕дпри╓мств. Документи, що засв╕дчують в╕дпов╕дн╕сть таких товар╕в вимогам техн╕чних регламент╕в та нац╕ональних стандарт╕в, подаються митним органам п╕д час ╖х митного оформлення з метою в╕льного об╕гу та уповноваженим в Укра╖н╕ органам п╕д час ре╓страц╕╖, якщо вони п╕длягають ре╓страц╕╖.
Забороня╓ться в╕дчужувати або передавати у волод╕ння, користування чи розпорядження товари за товарними позиц╕ями 8701–8705,
8711, 8716 зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, ввезен╕ громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни для в╕льного об╕гу, до зд╕йснення ╖х ре╓страц╕╖ органами, уповноваженими на зд╕йснення ре╓страц╕╖ транспортних засоб╕в.
Товари за товарними позиц╕ями 8701–8705, 8711, 8716 зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, що були заре╓строван╕ у в╕дпов╕дних ре╓страц╕йних органах ╕ноземних держав ╕ декларуються для в╕льного об╕гу
в Укра╖н╕, повинн╕ бути знят╕ з обл╕ку в цих органах.
Стаття 11. Обмеження ввезення громадянами товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни
Пропуск через митний кордон Укра╖ни товар╕в, що класиф╕куються у 1-24 групах Укра╖нсько╖ класиф╕кац╕╖ товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, та ввозяться громадянами для в╕льного об╕гу, в будь-яких обсягах не дозволя╓ться.
Це обмеження не поширю╓ться на:
алкогольн╕ та тютюнов╕
вироби в обсягах, зазначених у частин╕ перш╕й статт╕ 9 цього Закону;
харчов╕ продукти в упаковц╕ виробника, що надходять на адресу громадян у м╕жнародних поштових в╕дправленнях або експрес-в╕дправленнях вагою до 10 кг;
харчов╕ продукти для власного споживання на суму до 50 ╓вро, що ввозяться в порядку та обсягах, як╕ визначаються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни, якщо особа, яка ввозить ╖х на митну територ╕ю Укра╖ни, була в╕дсутня в Укра╖н╕ не менш н╕ж 24 години;
домашн╕х тварин.
Не п╕длягають пропуску через митний кордон Укра╖ни:
товари, що можуть завдати шкоди здоров’ю або загрожувати життю населення та тваринному св╕ту чи призвести до запод╕яння шкоди довк╕ллю;
л╕тературн╕ та художн╕ твори, пол╕граф╕чна та ╕нша друкована продукц╕я, к╕но-, фото-, ауд╕о- та в╕деоматер╕али, що пропагують в╕йну, жорсток╕сть, порнограф╕ю, расову, етн╕чну або рел╕г╕йну ворожнечу, закликають до насильницького
повалення конституц╕йного ладу в Укра╖н╕;
товари, на пропуск яких потр╕бн╕ зг╕дно ╕з законодавством дозволи ╕нших державних установ, без наявност╕ цих дозвол╕в.
Не п╕длягають пропуску через митний кордон Укра╖ни товари, що ввозяться громадянами, зг╕дно з перел╕ком, установленим Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Стаття 12. Умови тимчасового ввезення та ввезення з метою транзиту товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни громадянами
Пропуск
через митний кордон Укра╖ни товар╕в, що ввозяться громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни тимчасово або з метою транзиту, сумарна митна варт╕сть яких не перевищу╓ 1000 ╓вро, дозволя╓ться за умови письмового декларування в порядку, передбаченому для громадян, та внесення такими громадянами на рахунок митного органу, що зд╕йснив пропуск таких товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни, грошово╖ застави в сум╕ вв╕зного мита та ╕нших податк╕в (збор╕в), що п╕длягають сплат╕ при ввезенн╕ таких товар╕в на митну територ╕ю
Укра╖ни з метою в╕льного об╕гу, або ╕з застосуванням ╕нших заход╕в гарантування, передбачених Митним кодексом Укра╖ни або Конвенц╕╓ю про тимчасове ввезення (Стамбул, 1990 р╕к).
Пропуск через митний кордон Укра╖ни домашн╕х тварин у к╕лькост╕ не б╕льше 3 ссавц╕в, 4 птах╕в ╕ 20 аквар╕умних риб, що ввозяться громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни тимчасово або з метою транзиту, дозволя╓ться без унесення грошово╖ застави. Митне оформлення домашн╕х тварин може бути завершене т╕льки п╕сля проходження
встановленого законодавством Укра╖ни обов’язкового ветеринарного контролю. Порядок зд╕йснення такого контролю та засв╕дчення його результат╕в установлю╓ться органом державно╖ влади, уповноваженим на зд╕йснення цього виду контролю.
Строки тимчасового ввезення (транзиту) громадянами товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни встановлюються в╕дпов╕дно до вимог Митного кодексу Укра╖ни.
У раз╕ вивезення товар╕в у строки, зазначен╕ в частин╕ трет╕й ц╕╓╖ статт╕, грошова застава
поверта╓ться громадянам (уповноваженим ними особам) або за ╖х заявою залиша╓ться на в╕дпов╕дному рахунку митного органу, що зд╕йснив пропуск товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни, як передоплата для забезпечення виконання майбутн╕х зобов’язань. Порядок унесення та повернення грошово╖ застави встановлю╓ться Державною митною службою Укра╖ни.
У раз╕ порушення строк╕в зворотного вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни або транзиту товар╕в, зазначених у частин╕ трет╕й ц╕╓╖ статт╕, за винятком
випадк╕в, коли так╕ порушення сталися внасл╕док авар╕╖ або д╕╖ обставин непереборно╖ сили, що п╕дтверджу╓ться в╕дпов╕дними документами, внесена грошова застава використову╓ться в порядку, визначеному Державною митною службою Укра╖ни.
У раз╕ втрати чи повного з╕псування товар╕в, увезених на митну територ╕ю Укра╖ни тимчасово або з метою транзиту, внасл╕док авар╕╖ або д╕╖ обставин непереборно╖ сили, строки зворотного вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни або транзиту товар╕в зупиняються,
а внесена грошова застава поверта╓ться власникам зазначених товар╕в, ╖х спадко╓мцям або уповноваженим ними особам.
Митне оформлення товар╕в, ввезених на митну територ╕ю Укра╖ни тимчасово або з метою транзиту, сумарна митна варт╕сть яких перевищу╓ 1000 ╓вро, проводиться в порядку, передбаченому для п╕дпри╓мств.
Стаття 13. Умови тимчасового ввезення (транзиту) громадянами транспортних засоб╕в особистого користування на митну територ╕ю Укра╖ни
Тимчасове ввезення нерезидентами на митну територ╕ю Укра╖ни транспортних засоб╕в особистого користування дозволя╓ться на терм╕н до одного року, без надання письмового зобов’язання про ╖х зворотне вивезення.
Транспортн╕ засоби особистого користування, що тимчасово ввозяться нерезидентами на митну територ╕ю Укра╖ни, а також пальне, об’╓м якого не перевищу╓ 10 л╕тр╕в ╕ м╕ститься у переносн╕й ╓мност╕ й таке, що знаходиться у звичайних баках таких транспортних засоб╕в, встановлених
заводом-виробником, ╕ мастильн╕ матер╕али, призначен╕ для звичайних потреб зазначених транспортних засоб╕в, декларуються шляхом вчинення д╕й, усно або, за бажанням власника таких речей чи на вимогу посадово╖ особи митного органу, письмово та зв╕льняються в╕д оподаткування.
Тимчасове ввезення транспортних засоб╕в особистого користування на митну територ╕ю Укра╖ни резидентами дозволя╓ться терм╕ном до одного року п╕сля сплати вв╕зного мита та ╕нших податк╕в (збор╕в), передбачених законодавством
при ввезенн╕ транспортних засоб╕в.
Тимчасове ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни транспортних засоб╕в особистого користування з╕ зв╕льненням в╕д сплати вв╕зного мита та ╕нших податк╕в (збор╕в), передбачених законодавством при ввезенн╕ транспортних засоб╕в, дозволя╓ться громадянам-резидентам, як╕ перебувають на тимчасовому консульському обл╕ку в консульських установах Укра╖ни та ╓ власниками або користувачами таких транспортних засоб╕в, що п╕дтверджу╓ться в╕дпов╕дним документом про право
власност╕ або користування на цей транспортний зас╕б, один раз протягом календарного року на строк до 60 дн╕в, починаючи з дня, наступного за днем увезення, з наданням митному органу письмового зобов’язання про зворотне вивезення цих транспортних засоб╕в.
Тимчасове ввезення транспортних засоб╕в особистого користування дозволя╓ться за наявност╕ документа, що п╕дтверджу╓ ╖х ре╓страц╕ю за межами Укра╖ни. У раз╕ невиконання ц╕╓╖ умови зазначен╕ транспортн╕ засоби п╕длягають митному оформленню
для пост╕йного користування.
У раз╕ порушення зобов’язання про зворотне вивезення тимчасово ввезених транспортних засоб╕в особистого користування, ╖х власники несуть в╕дпов╕дальн╕сть в╕дпов╕дно до Митного кодексу Укра╖ни.
Транспортн╕ засоби особистого користування, тимчасово ввезен╕ громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни, не можуть бути розкомплектован╕ на запасн╕ частини, а також в╕дчужен╕ чи передан╕ у волод╕ння, користування або розпорядження ╕ншим особам.
Тимчасово ввезен╕ транспортн╕ засоби особистого користування повинн╕ бути вивезен╕ за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни з дотриманням строк╕в тимчасового ввезення або можуть бути пом╕щен╕ в митний режим ╕мпорту п╕сля сплати в╕дпов╕дних вв╕зного мита та ╕нших податк╕в (збор╕в), передбачених законодавством Укра╖ни.
Кр╕м цього, у раз╕ пошкодження або знищення таких транспортних засоб╕в унасл╕док авар╕╖ або д╕╖ обставин непереборно╖ сили, дозволя╓ться пом╕щення ╖х у митний
режим в╕дмови на користь держави чи знищення, або руйнування.
Транспортн╕ засоби особистого користування, тимчасово ввезен╕ громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни на терм╕н, що перевищу╓ два м╕сяц╕, п╕длягають ре╓страц╕╖ в п╕дрозд╕лах Державно╖ автомоб╕льно╖ ╕нспекц╕╖ М╕н╕стерства внутр╕шн╕х справ Укра╖ни, кр╕м випадк╕в, визначених Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Громадянам дозволя╓ться ввозити транспортн╕ засоби особистого користування з метою транзиту через митну
територ╕ю Укра╖ни на строки, встановлен╕ в╕дпов╕дно до вимог Митного кодексу Укра╖ни.
Порядок тимчасового ввезення (транзиту) на митну територ╕ю Укра╖ни транспортних засоб╕в особистого користування громадянами встановлю╓ться Державною митною службою Укра╖ни.
Д╕я ц╕╓╖ статт╕ не поширю╓ться на транспортн╕ засоби особистого користування, що належать сп╕вроб╕тникам дипломатичних представництв Укра╖ни та ╕ноземних держав, м╕жнародних, м╕журядових орган╕зац╕й ╕ представництв
╕ноземних держав при них, як╕ ╓ нерезидентами Укра╖ни.
Розд╕л IV. ПРИК╤НЦЕВ╤ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набира╓ чинност╕ з 1 с╕чня 2010 року.
2. Нормативно-правов╕ акти, прийнят╕ до набрання чинност╕ цим Законом, д╕ють у частин╕, що не суперечить цьому Закону.
3. З набранням чинност╕ цим Законом втрачають чинн╕сть:
Закон Укра╖ни в╕д 13.09.01 № 2681-╤╤╤ “Про порядок ввезення
(пересилання) в Укра╖ну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товар╕в та транспортних засоб╕в, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни” (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 2002 р., № 1, ст. 2);
частини дев’ята – одинадцята статт╕ 71, розд╕л ╤Х „Особливост╕ пропуску та оподаткування товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни громадянами” Митного кодексу Укра╖ни (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 2002, № 38-39, ст. 288;
2003, № 4, ст. 32; 2005, № 1, ст. 9).
4. Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни у трим╕сячний строк з дня набрання чинност╕ цим Законом:
п╕дготувати та подати на розгляд Верховно╖ Ради Укра╖ни пропозиц╕╖ про внесення зм╕н до закон╕в Укра╖ни у зв'язку з прийняттям цього Закону;
привести сво╖ нормативно-правов╕ акти у в╕дпов╕дн╕сть ╕з цим Законом;
забезпечити перегляд чи скасування м╕н╕стерствами та ╕ншими
центральними органами виконавчо╖ влади ╖х нормативно-правових акт╕в, що суперечать цьому Закону.
Важливо! ДМСУ: Починаючи з 24.09.09 надання послуг з декларування товар╕в ╕ транспортних засоб╕в митними брокерами ма╓ зд╕йснюватись в╕дпов╕дно до статей 176-181 МКУ ...
Про забезпечення контролю за д╕яльн╕стю митних брокер╕в
В╕дпов╕дно до другого абзацу пункту 4 сп╕льного наказу Держкомп╕дпри╓мництва та Держмитслужби в╕д 13.05.09 N 89/445 "Про затвердження
Л╕ценз╕йних умов провадження посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера" (заре╓стрований у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 29.05.2009 за N 469/16485) суб'╓ктам господарювання необх╕дно привести ╖х д╕яльн╕сть до вимог цього наказу протягом трьох м╕сяц╕в з дати набрання ним чинност╕.
Датою набрання чинност╕ згаданим наказом ╓ 23 червня 2009 року.
Зверта╓мо Вашу увагу на зак╕нчення 23 вересня 2009 року терм╕ну д╕╖ св╕доцтв на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ отриманих суб'╓ктами господарювання
зг╕дно з наказом Держмитслужби в╕д 26.11.2008 N 1334 (втратив чинн╕сть в╕дпов╕дно до наказу Держмитслужби в╕д 27.02.09 N 161).
Починаючи з 24.09.09 надання послуг з декларування товар╕в ╕ транспортних засоб╕в митними
брокерами ма╓ зд╕йснюватись в╕дпов╕дно до статей 176 - 181 Митного кодексу Укра╖ни, сп╕льного наказу Держкомп╕дпри╓мництва та Держмитслужби в╕д 13.05.09 N 89/445 "Про затвердження Л╕ценз╕йних умов провадження посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера", заре╓строваного у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 29.05.2009 за N 469/16485.
Введение дополнительных пошлин на китайские автошины не означает начала торговой войны.
Решение США о введении дополнительных пошлин на китайские автомобильные шины означает лишь ужесточение правил торговли, а не стремление Вашингтона к торговой войне с КНР. Такое заявление сделал пресс-секретарь Белого дома Роберт Гиббс, передает Reuters. "Наши действия означают ужесточение правил игры и создание торговой системы, честной для всех участников", - сказал Р.Гиббс.
Ранее появилась информация о том, что КНР решительно протестует против резкого повышения таможенных
тарифов на автомобильные шины китайского производства, установленные президентом США Бараком Обамой. Пресс-секретарь Министерства торговли Китая Яо Дзиянь сделал специальное заявление, в котором отметил, что его страна считает этот шаг неприемлемым, наносящим вред китайско-американским отношениям и противоречащим торгово-экономической политике мирового сообщества. "Этот акт протекционизма не только нарушает правила, установленные Всемирной торговой организацией (ВТО), но и противоречит обещаниям, данными самими США на саммите "большой двадцатки" (G20), посвященном финансовым вопросам", - подчеркнул пресс-секретарь. "Китай оставляет за собой право ответить на это решение", - добавил он.
Накануне президент США Б.Обама установил ограничительные тарифы на продажу в Америке автомобильных шин, произведенных в Китае. В этом году эти тарифы достигнут 35%, в следующем - 30% и затем - 25%.
Национальный банк Украины должен установить жесткий валютный коридор. Об этом заявил заместитель председателя Национального банка Украины Александр Савченко, подавший сегодня в отставку, на пресс-конференции, передает корреспондент РБК-Украина. "Нижним его пределом я считаю курс 6,6 грн/долл., а верхним – нынешний (курс), может быть на 5-6%",
- сказал А.Савченко. Он также отметил, что для успешной конкуренции на внешних рынках украинским экспортерам достаточно было бы девальвации гривны на 30% по сравнению с докризисным значением обменного курса. "Учитывая, что в РФ рубль девальвировал на 28%, а россияне являются нашими основными конкурентами и по металлу и по остальным позициям, это как раз и будет 6,6 грн/долл. А так (дальнейшей девальвацией) мы, с одной стороны, стимулируем экспорт, а с другой стороны – убиваем наших производителей, заставляя
их увеличивать расходы по себестоимости и обслуживанию кредитов", - сказал А.Савченко. Он также подчеркнул, что достижение курса 6,6 грн/долл. по прежнему является реальным – в случае прекращения валютных спекуляций на межбанковском валютном рынке, а также в случае введения 100%-ой продажи валютной выручки экспортерами, сокращения сроков возврата валютной выручки со 120 до 90 дней и ряда других мер. "Искусство валютной политики регулятора заключается в том, чтобы не дать возможность кому-либо спекулировать",
- подчеркнул А.Савченко.
Правительство прогнозирует в 2010 г. положительное сальдо внешнеторгового баланса.
Правительство прогнозирует в 2010 г. положительное сальдо внешнеторгового баланса. Об этом сообщил министр экономики Богдан Данилишин, выступая на открытом заседании правительства, передает корреспондент РБК-Украина. По его словам, рост экспорта составит 9,5% "почти по всем товарным группам" за счет преимуществ полученных Украиной от членства в ВТО. Рост импорта правительство прогнозирует на уровне 6,3% по сравнению с 2009 г. По его словам, превышение экспорта над импортом планируется за счет развития внутреннеориентированных отраслей производства. "Мы также ожидаем, что развитие импортозамещения также начнет давать свои результаты", - сказал Б.Данилишин.
Он также сообщил, что сейчас Минэкономики проводит 21 специальное антидемпинговое расследование. "Это дает основания
полагать, что наши производители достаточно защищены", - подчеркнул министр экономики.
Китай начал антидемпинговое расследование в отношении импорта из США
Китай начинает антидемпинговое расследование в отношении импорта автопродукции и мяса птицы из США. Министерство торговли КНР намерено рассмотреть жалобы национальных производителей на то, что американская курятина и автомобильная продукция продаются на китайском рынке по заниженным ценам или выигрывают благодаря госсубсидиям, передает Associated Press.
При этом в заявлении китайского ведомства отмечается, что Китай по-прежнему решительно противостоит протекционизму
в мировой торговле. "Китай стремится сотрудничать со всеми государствами в целях скорейшего восстановления мировой экономики", - указал Минторг КНР.
Заявление Пекина - очередная ответная мера в торговой "войне" Китая и США. 11 сентября президент США Барак Обама установил заградительные пошлины на импорт автомобильных покрышек из Китая, чем вызвал протест официального Пекина.
Данный шаг президента вызван широкой критикой демпинговой политики китайских производителей,
в частности, производителей шин и автомобильного оборудования, и эта политика, по словам американских профсоюзов и представителей бизнеса, лишает работы тысячи американских граждан.
"Этот акт протекционизма не только нарушает правила, установленные Всемирной торговой организацией (ВТО), но и противоречит обещаниям, данными самими США на
саммите Большой двадцатки (G-20), посвященном финансовым вопросам", - подчеркнул пресс-секретарь Министерства торговли Китая Яо Дзиянь и добавил: "Китай оставляет за собой право ответить на это решение".
Страны СНГ создадут базу данных налоговых преступлений
Статистический комитет СНГ в ближайшее время может начать формирование банка данных о налоговых преступлениях, совершаемых на территории государств Содружества, сообщили в пресс-службе Департамента экономической безопасности (ДЭБ) МВД России, передает “Интерфакс-Украина”.
“В интересах эффективного взаимодействия делегаты компетентных органов стран — участниц СНГ поддержали идею обратиться в Исполнительный комитет Содружества с предложением о необходимости сбора Статистическим
комитетом СНГ данных о налоговых преступлениях, совершаемых на территории государств”, — говорится в сообщении ДЭБ, поступившем в “Интерфакс” в пятницу.
В нем отмечено, что решение было принято на 11-м заседании Координационного совета руководителей органов налоговых (финансовых) расследований государств-участников СНГ (КСОНР), прошедшем в Киргизии.
“Реализация этого предложения, наряду с комплексом мер правового, организационно-управленческого, оперативно-розыскного,
уголовно-процессуального и профилактического характера, позволит профильным органам стран Содружества оперативно получать необходимую достоверную информацию и окажет помощь в расследовании уголовных дел”, — сказано в пресс-релизе.
В документе сообщается, что в пятницу трехдневное заседание КСОНР завершило свою работу. Представители Азербайджана, Армении, Белоруссии, Казахстана, Киргизии, Молдавии, России, Таджикистана и Украины обменялись опытом противодействия экономической преступности
в условиях глобального финансового кризиса, обсудили вопросы обеспечения экономической безопасности стран Содружества и деятельности КСОНР. В качестве наблюдателей во встрече также принимали участие представители Латвии и Эстонии
Подводя итоги заседания, председатель КСОНР, замглавы МВД РФ Евгений Школов нацелил присутствующих на продолжение деятельности по снижению доли криминальной теневой экономики в государствах-участниках СНГ и порекомендовал членам Координационного совета и наблюдателям
активнее использовать опыт коллег из других стран, говорится в сообщении ДЭБ.
В порту "Южный" планируется открытие зернопогрузочного терминала мощностью более 2 млн. тонн
15 сентября 2009 г. в состоится открытие уникального по своим характеристикам перегрузочно-складского комплекса в порту "Южный" (Одесская обл.) мощностью перевалки зерновых грузов более 2 млн. тонн в год. Об этом сообщила пресс-служба ПриватБанка.
Как отмечается в сообщении, введение в строй самого современного в стране зернового грузового терминала значительно расширит возможности Украины по увеличению экспорта зерновых на мировом рынке.
Справка:
Морской перегрузочно-складской комплекс ООО "Бориваж" расположен в акватории Аджалыкского лимана порта Южный. Оказывает услуги по приемке, переработке (очистке), сушке, хранению, отгрузке и портовому экспедированию включая таможенное оформление для осуществления экспортной операции зерновых грузов.
Его мощности составляют 120 тыс. тонн единовременного хранения зерна, отгрузка которого производится на суда водоизмещением 80-100 тыс. тонн. Производительность зернопогрузочной машины составляет
1200 тонн/час, что позволяет судно грузоподъемностью 80 тыс. тонн загрузить за 2,5 суток. Прием зерна на комплексе производится с двух видов транспорта - железнодорожного и автомобильного (по 600 т/ч). Глубина у причала достигает 15 м, что позволят принимать суда водоизмещением до 80 тыс. тонн.
Правительство Аргентины отменило пошлины на экспорт зерновых только для агрохолдингов
Идя навстречу требованиям фермеров, правительство Аргентины заявило о готовности снять пошлины на экспорт зерновых, однако данная мера будет распространяться только на агрохолдинги.
В частности, экспортировать пшеницу и кукурузу без оплаты экспортных пошлин (которые в настоящее время составляют 23 и 20% соответственно) смогут лишь крупнейшие агрохолдинги страны - сельхозпредприятия, занимающиеся производством данных культур, в обороте которых находится не менее 300
тыс. га сельхозугодий.
В то же время президент страны Кристина Фернандес успокоила фермеров, пообещав, что мелким и средним агропредприятиям экспортные пошлины будут компенсироваться за счет бюджетных средств. При этом глава государства не уточнила сроки и процедуру подобной компенсации.
Державна митна служба Наказ "Про затвердження Порядку митного огляду товар╕в ╕ транспортних засоб╕в з використанням моб╕льно╖ рентгенограф╕чно╖ системи Eagle M4507 у пунктах пропуску через державний кордон" в╕д 27.07.2009 N 692
В╕дпов╕дно до ст. 62 Митного кодексу для зд╕йснення митного контролю в порядку, встановленому законодавством
Укра╖ни, можуть використовуватися техн╕чн╕ та спец╕альн╕ засоби, безпечн╕ для життя ╕ здоров'я людини, тварин та рослин ╕ так╕, що не завдають шкоди товарам та транспортним засобам.
Керуючись даною нормою Держмитслужба наказом в╕д 27.07.2009 N 692 затвердила Порядок митного огляду товар╕в ╕ транспортних засоб╕в з використанням моб╕льно╖ рентгенограф╕чно╖ системи
Eagle M4507 у пунктах пропуску через державний кордон.
Митний огляд товар╕в ╕ транспортних засоб╕в з використанням системи зд╕йсню╓ться у межах, дозволених ╖╖ техн╕чними можливостями, у випадках:
якщо ухвалено р╕шення про поглиблений митний огляд товар╕в ╕ транспортних засоб╕в;
за вказ╕вкою посадово╖ особи п╕дрозд╕лу боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил щодо конкретного суб'╓кта п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕, а також п╕д час проведення спец╕альних заход╕в, спрямованих на
припинення порушень митних правил;
за наявност╕ пов╕домлення орган╕в охорони державного кордону Укра╖ни та правоохоронних орган╕в митним органам про виявлен╕ порушення митних правил.
Не зд╕йсню╓ться митний огляд товар╕в ╕ транспортних засоб╕в з використанням системи, якщо:
габарити транспортного засобу не в╕дпов╕дають ╖╖ техн╕чним можливостям;
товар, що перевозиться, не п╕дляга╓ рентген╕вському досл╕дженню з використанням системи (жив╕ тварини, фотопл╕вка, фотопап╕р, рентген╕вська
пл╕вка та ╕нш╕ товари, як╕ чутлив╕ до рентген╕вського випром╕нювання).
Якщо в результат╕ митного огляду товар╕в ╕ транспортних засоб╕в з використанням системи не виявлено порушень митних правил, оператор системи на товаросупров╕дних документах проставля╓ в╕дм╕тку "В╕дпов╕дно до отриманих зображень з використанням рентгенограф╕чно╖ системи Eagle M4507 сторонн╕х ╕ п╕дозр╕лих вкладень не виявлено", зазнача╓ час ╕ дату сканування, п╕сля чого зав╕ря╓ запис в╕дбитком особисто╖ номерно╖ печатки.
Наказ
заре╓стрований в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ 28 серпня 2009 р. за N 809/16825 ╕ набира╓ чинност╕ з дня оф╕ц╕йного опубл╕кування.
Китай раскритиковал США за повышение тарифов на импорт труб
Китай выступил с резкой критикой решения правительства США об увеличении тарифов на импорт стальных труб из Китая. Об этом сообщает AFP. В Китае пообещали принять "серьезные ответные меры", но не уточнили, в чем именно они будут заключаться.
Вчера, 9 сентября министерство торговли США объявило, что накладывает штрафные тарифы не менее чем в 31% на ввоз труб из Китая. Свое решение в министерстве объяснили жалобами американских производителей на сталепромышленников Китая,
которые, пользуясь субсидиями своего правительства, увеличили свою долю на рынке США. Так, с 2006 по 2008 год импорт в США из Китая труб, которые используются на нефтяных и газовых месторождениях, вырос на 203%. В 2008 году объем экспорта данной продукции оценивался в 2,6 миллиарда долларов.
В апреле семь американских сталелитейных компаний и профсоюз работников сталелитейной промышленности США United Steelworkers
уже жаловались на китайских сталепромышленников властям США. По мнению американских корпораций, увеличение экспорта сталелитейной продукции из Китая нанесло ущерб деятельности американских производителей и уже стоило им более двух тысяч рабочих мест.
Китай начал расследование в отношении импорта курятины из США
Китай начинает антидемпинговое расследование в отношении импорта автопродукции и мяса птицы из США. Министерство торговли КНР намерено рассмотреть жалобы национальных производителей на то, что американская курятина и автомобильная продукция продаются на китайском рынке по заниженным ценам или выигрывают благодаря госсубсидиям, передает Associated Press.
При этом в заявлении китайского ведомства отмечается, что Китай по-прежнему решительно противостоит протекционизму
в мировой торговле. "Китай стремится сотрудничать со всеми государствами в целях скорейшего восстановления мировой экономики", - указал Минторг КНР.
Заявление Пекина - очередная ответная мера в торговой "войне" Китая и США. 11 сентября президент США Барак Обама установил заградительные пошлины на импорт автомобильных покрышек из Китая, чем вызвал протест официального Пекина.
МИД: Украина предлагает ЕС уникальный проект зоны свободной торговли
Украина ведет себя достаточно амбициозно в переговорах с Европейским Союзом о создании зоны свободной торговли, отмечают в Министерстве иностранных дел Украины.
"Для Европейского Союза очень тяжело во многих вопросах определиться, поскольку это будет требовать достаточно серьезных уступок. И во многих вопросах мы являемся более амбициозными, чем ЕС, поскольку мы хотим максимально интегрироваться", - сказал директор департамента ЕС МИД Украины Павел Климкин в пятницу.
Анализируя
ход переговоров между Украиной и ЕС о создании зоны свободной торговли, дипломат подчеркнул, что есть несколько аспектов, которые усложняют этот процесс. В первую очередь, по словам Климкина, это "уникальный проект", который является новым не только для Украины, но и для Европейского союза. "Поскольку все зоны свободной торговли, которые имел ЕС до этого, были не интеграционные, а преференционными", - сказал он.
Кроме того, отметил Климкин, ЕС понимает, что многие вопросы, которые ставит
перед ним Украина, приведут к определенным уступкам. В свою очередь украинская сторона, по словам дипломата, пытается в этом направлении действовать, максимально отстаивая национальные интересы. В частности, Киев пытается подписанием зоны свободной торговли с ЕС предоставить национальному товаропроизводителю не только товары, услуги, но и гарантированный доступ к рынку ЕС.
Отвечая на вопрос агентства "Интерфакс-Украина",
когда может быть подписано соглашение об ассоциации с ЕС, дипломат сказал: "Подписание Соглашения об ассоциации – это политическое решение, и я не могу сказать когда мы его подпишем".
Вместе с тем Климкин заверил, что переговоры продолжаются и для Украины важны не только их темпы, но и качественное наполнение.