Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Розширено перелiк краiн, з якими ДФС обмiнюватиметься податковою iнформацieю


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 18/05/2015
* Документ дня: Наказ вiд 20.04.2015 № 448 Про затвердження Перел╕ку товар╕в, митне оформлення яких зд╕йсню╓ться Енергетичною митницею Державно╖ ф╕скаль...

Количество просмотров: 1068 (за период c 00:00 по 18:02 18/05/15), всего просмотров: 1071
Наказ вiд 20.04.2015 № 448М╕нф╕н
Про затвердження Перел╕ку товар╕в, митне оформлення яких зд╕йсню╓ться Енергетичною митницею Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни
Не вступил в силу
• Все хиты документов


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.05.2015 по 18.05.2015

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
1. Классификатор "Таможенные учреждения"
№ 342 от 08.05.2015 ДФСУ
"Про внесення зм╕н до Класиф╕катора ДФС, митниць ДФС, ╖х структурних п╕дрозд╕л╕в, спец╕ал╕зованих департамент╕в ╕ орган╕в ДФС з питань державно╖ митно╖ справи"
Информация
2. Санкции
Приказ № 352 от 15.04.2015
О введении санкций с 25.05.2015
Приказ № 463 от 13.05.2015
Об отмене санкций с 13.05.2015
Приказ № 464 от 13.05.2015
Об отмене санкций с 13.05.2015
Приказ № 465 от 13.05.2015
Об отмене санкций с 13.05.2015
Приказ № 467 от 13.05.2015
Об отмене санкций с 13.05.2015
Приказ № 468 от 13.05.2015
Об отмене санкций с 13.05.2015
Приказ № 469 от 13.05.2015
Об отмене санкций с 13.05.2015
Приказ № 470 от 13.05.2015
Об отмене санкций с 13.05.2015
Приказ № 471 от 13.05.2015
Об отмене санкций с 13.05.2015
Приказ № 379 от 16.04.2015
Об отмене санкций с 16.04.2015
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ11
Коментар╕ фах╕вц╕в15
Листи ДМСУ4
Накази ДМСУ5
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни5
Статт╕47
ВСЕГО:87


MDoffice

Минфин определил порядок таможенных формальностей на морском и речном транспорте

   Таможенное оформление судов заграничного плавания осуществляется круглосуточно с соблюдением очередности

   Приказом от 10 марта 2015 года № 308 Минфин утвердил Порядок выполнения таможенных формальностей на морском и речном транспорте.

   Документом предусмотрено, что таможни в пунктах пропуска для морского, речного и паромного сообщения взаимодействуют с контролирующими органами и координируют их работу в зонах таможенного контроля.

   Контроль судов заграничного плавания при их перемещении через таможенную границу Украины осуществляется специальной комиссией.

   Место стоянки судов заграничного плавания, посадки и высадки пассажиров определяется администрацией порта по согласованию с таможней и органом охраны госграницы. Изменение места стоянки судна проводится с ведома таможни и органа охраны госграницы, за исключением случаев аварии или действия обстоятельств непреодолимой силы. При этом администрация порта немедленно уведомляет об этом таможню.

   Администрация порта не разрешает капитану судна заграничного плавания выходить из акватории порта без отметки таможни на генеральной декларации.

   Суда, осуществляющие каботажное плавание, находятся под таможенным контролем в течение всего времени каботажа. Таможенные формальности в отношении судна каботажного плавания, которое плавает под Государственным Флагом Украины, заканчиваются после завершения им каботажной перевозки и при отсутствии на нем товаров и транспортных средств, находящихся под таможенным контролем, и/или судовых помещений или иных специально оборудованных мест с наложенным таможенным обеспечением.

   Таможенные формальности в отношении судов заграничного плавания и товаров, перемещаемых ими через таможенную границу Украины, осуществляются таможней у причалов, в акваториях портов или на месте якорной стоянки на рейде. Таможенный контроль в акваториях портов или на месте якорной стоянки на рейде осуществляется по согласованию с органом охраны госграницы.

   Таможенные формальности в отношении судна, прибывающего на таможенную территорию Украины или выбывающего за ее пределы, осуществляются на борту этого судна. Осмотр судна представителями контролирующих органов проводится по согласованию с органом охраны госграницы и таможней.

   Таможенные формальности в отношении судов заграничного плавания под иностранным флагом могут осуществляться документально при условии их постоянного пребывания под контролем таможни в зонах таможенного контроля на территориях морских и речных портов, а также в акваториях портов, открытых для международных перевозок.

   Таможенные формальности в отношении товаров, перемещаемых членами экипажей судов заграничного плавания, могут осуществляться непосредственно на борту таких судов или в других местах, определенных администрацией порта по согласованию с таможней, в зоне деятельности которой расположен порт.

   Таможенное оформление судов заграничного плавания осуществляется круглосуточно с соблюдением очередности, установленной ч. 2 ст. 208 Таможенного кодекса.

www.ligazakon.ua

Кабмин добавил Австрию, Туркменистан, Гонконг в перечень стран, операции с которыми подлежат контролю

   Кабинет министров Украины добавил Австрию, Туркменистан, Особый административный район Китая Гонконг и Ниуэ в перечень стран, операции с контрагентами которых подлежат контролю в рамках администрирования закона о трансфертном ценообразовании.

   Соответствующее распоряжение Кабинета министров №449 от 14 мая обнародовано на веб-сайте правительства.

   Согласно ему, одновременно из списка исключена Албания, в результате общее количество стран в перечне возросло до 76.

   Как сообщалось, в Украине с 1 сентября 2013 году вступил в силу закон "О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины о трансфертном ценообразовании". Согласно ему, правила трансфертного ценообразования применяются к контролируемым операциям с резидентами низконалоговых юрисдикций (ставка налога на прибыль в которых ниже украинской ставки на 5 процентных пунктов и более).

Интерфакс-Украина

Взимается ли дополнительный импортный сбор с товаров и транспортных средств личного пользования ...?

Взимается ли дополнительный импортный сбор с товаров и транспортных средств личного пользования, которые ввозятся (пересылаются) на таможенную территорию Украины гражданами с освобождением от обложения таможенными платежами в соответствии с ч. 10 ст. 374 ТКУ?

   Нет. При ввозе (пересылке) на таможенную территорию Украины гражданами личных вещей, товаров, транспортных средств личного пользования с освобождением от обложения таможенными платежами в соответствии с ч. 10 ст. 374 ТКУ дополнительный импортный сбор не взимается. Аналогичного мнения придерживается и главный налоговый орган (см. Базу знаний "З╤Р", подкатегория 215.05).

   Напомним, что импортный сбор введен Законом Украины от 28.12.2014 г. № 73-VIII "О мерах относительно стабилизации платежного баланса Украины в соответствии со статьей XII Генерального соглашения по тарифам и торговле 1994 года" и взимается по ставкам, определенным ст. 4 этого закона. Данной нормой предусмотрено обложение импортным сбором по ставке 10 % товаров, подлежащих обложению ввозной пошлиной в соответствии с требованиями ст. 374 ТКУ, регулирующей условия ввоза (пересылки) гражданами товаров на таможенную территорию Украины. Если же ввозимые товары (транспортные средства) освобождены от обложения ввозной пошлиной на основании ч. 10 ст. 374 ТКУ, то, соответственно, такие товары дополнительным импортным сбором не облагаются.


avers.dp.ua

Розширено перел╕к кра╖н, з якими ДФС обм╕нюватиметься податковою ╕нформац╕╓ю

      Лист ДФС в╕д 30.03.2015 № 10909/7/99-99-12-01-03-17

      Ф╕скальна служба поширила ╕нформац╕ю з оф╕ц╕йного сайту Орган╕зац╕╖ економ╕чного сп╕вроб╕тництва та розвитку (OECР) щодо актуал╕зованого перел╕ку кра╖н та юрисдикц╕й, на як╕ поширю╓ться д╕я Конвенц╕╖ про вза╓мну адм╕н╕стративну допомогу в податкових справах в╕д 25.01.1988 (дал╕ — Конвенц╕я).

      Зокрема, д╕ю Конвенц╕╖ на сьогодн╕ поширено на так╕ кра╖ни як Угорщина, Португал╕я, К╕пр та ╤ндонез╕я. Кр╕м того, з 01.07.2015 Конвенц╕я набуде чинност╕ для Рос╕╖.

      Нагада╓мо, що Верховною Радою Укра╖ни Конвенц╕ю ратиф╕ковано 17.12.2008 ╕ для нашо╖ кра╖ни вона набрала чинност╕ ще з 01.07.2009.

      Зазначена Конвенц╕я передбача╓ спрощений механ╕зм обм╕ну ╕нформац╕╓ю м╕ж контролюючими органами р╕зних держав та можлив╕сть зд╕йснення в╕дпов╕дних заход╕в з╕ стягнення податково╖ заборгованост╕ в ╕нш╕й держав╕. Причому документ пропону╓ широкий виб╕р форм вза╓мно╖ податково╖ сп╕впрац╕, серед яких: обм╕н ╕нформац╕╓ю по запиту, спонтанний обм╕н ╕нформац╕╓ю, проведення податкових перев╕рок за кордоном, зд╕йснення одночасних податкових перев╕рок, надання допомоги в стягненн╕ податк╕в та податково╖ заборгованост╕.

      Ратиф╕кувавши Конвенц╕ю, Укра╖на визначила коло податк╕в, щодо яких вона застосову╓ться. Це, зокрема, податок на прибуток п╕дпри╓мств, ПДФО, зб╕р на обов’язкове державне пенс╕йне страхування, плата за землю, ПДВ, ╓диний податок, державне мито, рентн╕ платеж╕ тощо.


Головбух24

Ставка оподаткування ПДВ постачання виключених ╕з Держре╓стру л╕к╕в

      Загальнодоступний ╕нформац╕йно-дов╕дковий ресурс, п╕дкатегор╕я 101.03

      Якщо л╕карськ╕ засоби не дозволен╕ для виробництва ╕ застосування в Укра╖н╕ та/або ╖х виключено з Державного ре╓стру л╕карських засоб╕в, операц╕╖ платника ПДВ з постачання на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни та/або ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни таких л╕карських засоб╕в оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку. Ставка податку в такому випадку — 20%.


Головбух24

Захист права власност╕ на торговельн╕ марки та ╖х використання

      Лист ДС╤В в╕д 02.02.2015 № 1-14/750

      За ╕нформац╕╓ю Держслужби ╕нтелектуально╖ власност╕, лише св╕доцтво на знак для товар╕в ╕ послуг нада╓ його власнику право використовувати торговельну марку. ╤деться про:

      нанесення знаку на будь-який товар, для якого знак заре╓стровано, упаковку, в як╕й м╕ститься цей товар, вив╕ску, пов’язану з ним, етикетку, нашивку, бирку чи ╕нший прикр╕плений до товару предмет, збер╕гання такого товару ╕з зазначеним нанесенням знака з метою пропонування його для продажу, продаж, ╕мпорт та експорт;

      застосування знаку п╕д час пропонування та надання будь-яко╖ послуги, для яко╖ його заре╓стровано;

      застосування знаку в д╕лов╕й документац╕╖, реклам╕ чи ╕нтернет╕.

      Будь-яке посягання на права власника св╕доцтва, у тому числ╕ зд╕йснення без згоди власника св╕доцтва д╕й, для яких необх╕дна його згода, та п╕дготовка до зд╕йснення таких д╕й, ╓ порушенням прав власника св╕доцтва, що тягне за собою в╕дпов╕дальн╕сть. Водночас виключне право власника св╕доцтва забороняти ╕ншим використовувати без його згоди заре╓стрований знак не поширю╓ться, зокрема, на некомерц╕йне використання знака та на вс╕ форми пов╕домлення новин ╕ коментар╕в новин.

      Вир╕шення ж питань щодо правом╕рност╕ використання певних знак╕в — поза межами повноважень служби. Тож за захистом свого права власност╕ на торговельну марку ╖╖ власник ма╓ право звернутися до суду чи до компетентних держорган╕в.


Головбух24

Звернення громадян до орган╕в ДФС: строки та умови розгляду

      Наказ М╕нф╕ну в╕д 02.03.2015 № 271

      Упорядковано розгляд звернень та орган╕зац╕ю особистого прийому громадян у ДФС та ╖╖ територ╕альних органах.

      Зокрема, звернення громадян розглядаються та вир╕шуються у строк не б╕льше одного м╕сяця з дня ╖х надходження з урахуванням вих╕дних, святкових ╕ неробочих дн╕в. А т╕, що не потребують додаткового вивчення та проведення перев╕рки за ними, нев╕дкладно, але не п╕зн╕ше 15 дн╕в в╕д дня ╖х ре╓страц╕╖.

      Загальний строк вир╕шення питань, порушених у зверненн╕, — не б╕льше 45 календарних дн╕в.

      При цьому у зверненн╕ мають зазначатися П╤Б, м╕сце проживання громадянина та суть порушеного питання, зауваження, пропозиц╕╖, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення ма╓ бути надруковано або написано в╕д руки розб╕рливо ╕ ч╕тко, п╕дписано заявником ╕з зазначенням дати.

      Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, поверта╓ться заявников╕ з в╕дпов╕дними роз’ясненнями не п╕зн╕ше н╕ж через 10 дн╕в в╕д дня надходження.

      Заявникам, як╕ направили на оф╕ц╕йн╕ електронн╕ адреси орган╕в ДФС електронн╕ листи, що не в╕дпов╕дають протоколам обм╕ну ╕нформац╕╓ю та/або вимогам щодо ориг╕нал╕в документ╕в в електронному вигляд╕, але за результатами в╕зуал╕зац╕╖ яких ╖х можна в╕днести до категор╕╖ звернень громадян, роз’яснення нада╓ться лише за наявност╕ даних про м╕сце проживання заявника та власноручного п╕дпису на ориг╕нал╕ звернення в письмовому вигляд╕. Це стосу╓ться ╕ звернень, направлених по факсу.


golovbukh.ua

Як╕ товари оформлюватиме Енергетична митниця ДФС

      Наказ М╕нф╕ну в╕д 20.04.2015 № 448

      М╕нф╕н затвердив Перел╕к товар╕в, митне оформлення яких зд╕йсню╓ться Енергетичною митницею Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни (дал╕ ― Перел╕к).

      До таких товар╕в, зокрема, в╕дносять нафтопродукти, природний газ, скраплений газ, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, паливо моторне альтернативне, електроенерг╕ю, ам╕ак безводний. Енергетична митниця ДФС оформлюватиме й ╕нш╕ товари декларанта за умови, що ╖х фактурна варт╕сть у склад╕ парт╕╖ менша фактурно╖ вартост╕ окремих вид╕в товар╕в з Перел╕ку.

      Протягом 60 дн╕в з дня набрання чинност╕ наказом митний контроль та митне оформлення товар╕в з Перел╕ку зд╕йснюватиме Енергетична митниця ДФС та ╕нш╕ митниц╕ ДФС.

      Наказ набира╓ чинност╕ через 10 дн╕в з дня його оф╕ц╕йного опубл╕кування.


Головбух24

Как рассчитать пеню по договору

Пеней называется неустойка, которая исчисляется в процентах от суммы несвоевременно исполненного денежного обязательства и берется за каждый день просрочки исполнения платежа. 
Однако на практике пеня применяется также при просрочке исполнения других обязательств, например поставки товара. Хотя, по нашему мнению, в этом случае правильным было бы в качестве неустойки взыскивать все-таки штраф.
Пеня как разновидность неустойки является одним из способов обеспечения исполнения обязательств. Поскольку ст. 547 ГК предусматривает обязательную письменную форму совершения сделки по обеспечению исполнения обязательства, взыскать пеню можно только в том случае, если это прямо предусмотрено условиями письменного договора или отдельным письменным соглашением между сторонами договора. Недостаточно сослаться на устную договоренность.
Еще одним основанием для взыскания пени является закон. Например, ч. 2 ст. 231 Хозяйственного кодекса предусмотрено взимание пени за нарушение сроков исполнения обязательства, финансируемого за счет Госбюджета, в размере 0,1 % стоимости товаров (работ, услуг) за каждый день просрочки. А за просрочку свыше 30 дней – дополнительно взыскивается штраф в размере 7 % указанной стоимости (если иное не предусмотрено договором или законом).
Запомните: если неустойка (штраф, пеня) установлена законом, то она может применяться независимо от того, предусмотрели стороны неустойку в договоре или нет. 

Почему на практике очень часто для определения размера пени в договоре применяется двойная учетная ставка НБУ?

Это связано с тем, что на законодательном уровне установлено ограничение максимального размера пени за просрочку исполнения денежных обязательств. Так, плательщик денежных средств уплачивает в пользу получателя этих средств за просрочку платежа пеню в размере, который устанавливается по соглашению сторон, исчисляется от суммы просроченного платежа и не может превышать двойной учетной ставки НБУ, действовавшей в период, за который уплачивается пеня. 
Учетная ставка НБУ является основной процентной ставкой, это один из монетарных инструментов, с помощью которого Нацбанк устанавливает для субъектов денежно-кредитного рынка ориентир по стоимости денежных средств на соответствующий период. Приведем последние значения учетной ставки НБУ:
· период с 13.11.14 г. по 05.02.15 г. – 14 % годовых;
· период с 06.02.15 г. по 03.03.15 г. – 19,5 % годовых;
· период с 04.03.15 г. по настоящее время – 30 % годовых.
Рассмотрим порядок начисления пени с учетом размера учетной ставки НБУ на примере.

Пример 1

Согласно договору, покупатель обязан перечислить поставщику за поставленный товар 25 000 грн. в течение 5 банковских дней с момента поставки. Последний день оплаты – 01.03.15 г. Однако по состоянию на 11.05.15 г. денежные средства не перечислены. Таким образом, просрочка платежа с 02.03.15 г. по 11.05.15 г. составила 71 день. Договором предусмотрено начисление пени в размере двойной учетной ставки НБУ за каждый день просрочки.
Сделаем расчет пени для этой ситуации.
1. Учетная ставка НБУ:
· за период с 02.03.15 г. по 03.03.15 г. – 19,5 % годовых; 
· за период с 04.03.15 г. по 11.05.15 г. – 30 % годовых.
2. Пеня по периодам учетной ставки НБУ:
25 000 грн х 2 х 19,5 % : 365 д. х 2 д. = 53,42 грн.;
25 000 грн. х 2 х 30 % : 365 д. х 69 д. = 2 835,62 грн.
3. Итого сумма пени составит: 
53,42 грн. + 2 835,62 грн. = 2 889,04 грн.


Более подробную консультацию см. в журнале «БАЛАНС» от 18.05.15 г. № 39-40.



Баланс-Клуб

Митне коригування у рядку 12.1 декларац╕╖ з ПДВ

   Прес-служба ГУ ДФС у Терноп╕льськ╕й област╕

      Зг╕дно з пунктом 201.12 Податкового кодексу Укра╖ни (ПК) при ввезенн╕ товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни документом, що посв╕дчу╓ право на в╕днесення сум податку до податкового кредиту, вважа╓ться митна декларац╕я, оформлена в╕дпов╕дно до вимог законодавства, яка п╕дтверджу╓ сплату податку.

      Не в╕дносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв’язку з придбанням товар╕в/послуг, не п╕дтверджен╕ податковими накладними (або п╕дтверджен╕ податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 ПК) чи не п╕дтверджен╕ митними декларац╕ями, ╕ншими документами, передбаченими пунктом 201.11 ПК.

      Зг╕дно з пунктом 3 статт╕ 54 Митного кодексу Укра╖ни (МК) за результатами зд╕йснення контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в контролюючий орган визна╓ заявлену декларантом або уповноваженою ним особою митну варт╕сть чи прийма╓ письмове р╕шення про ╖╖ коригування в╕дпов╕дно до положень статт╕ 55 МК.

      Р╕шення про коригування заявлено╖ митно╖ вартост╕ товар╕в, як╕ ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни з пом╕щенням у митний режим ╕мпорту, прийма╓ться контролюючим органом у письмов╕й форм╕ п╕д час зд╕йснення контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ цих товар╕в як до, так ╕ п╕сля ╖х випуску, якщо контролюючим органом виявлено, що заявлено неповн╕ та/або недостов╕рн╕ в╕домост╕ про митну варт╕сть товар╕в, у тому числ╕ неправильно визначено митну варт╕сть товар╕в (п. 1 ст. 55 МК).

      Тож якщо контролюючим органом прийнято р╕шення про коригування (зменшення/зб╕льшення) заявлено╖ митно╖ вартост╕ товар╕в, як╕ ввозяться платником ПДВ на митну територ╕ю Укра╖ни з пом╕щенням у митний режим ╕мпорту, то коригування податкового кредиту, що проводиться у зв’язку з╕ зм╕ною митно╖ вартост╕ товар╕в, на дату прийняття цього р╕шення в╕добража╓ться на п╕дстав╕ аркуша коригування до митно╖ декларац╕╖ та сплати ПДВ (у раз╕ зб╕льшення) у рядку 12.1 податково╖ декларац╕╖ з ПДВ.


Головбух24

Державна ф╕скальна служба повинна стати частиною М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни, - Арсен╕й Яценюк

      Уряд дав Державн╕й ф╕скальн╕й служб╕ три м╕сяц╕, аби навести порядок в систем╕ оподаткування - наголосив Прем’╓р-м╕н╕стр Укра╖ни Арсен╕й Яценюк у п’ятницю, 15 травня, п╕д час години запитань до Уряду у Верховн╕й Рад╕ Укра╖ни.

      Глава Уряду нагадав, що призначено нове кер╕вництво Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни, й ДФС «дано три м╕сяц╕ на те, щоби навести порядок в систем╕ оподаткування»: «Перше – це закрити податков╕ ями. Друге – навести порядок на митниц╕. ╤ трет╓ – вир╕шити проблему податково╖ м╕л╕ц╕╖».

      Уряд, п╕дкреслив в╕н, пропону╓ л╕кв╕дувати податкову м╕л╕ц╕ю ╕ перевести ╖╖ в орган цив╕льного розсл╕дування податкових злочин╕в: «Ще раз наполягаю, що ця реформа повинна бути проведена».

      Арсен╕й Яценюк також наголосив, що роль ╕ м╕сце Державно╖ ф╕скально╖ служби передбачен╕ програмою реформування податково╖ служби в ц╕лому: «Вважаю, що Державна ф╕скальна служба повинна стати частиною М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни».

      Глава Уряду зазначив, що це питання зараз обговорю╓ться в рамках опрацювання остаточного вар╕анту реформування податково╖ служби.


Кабинет Министров Украины

Разработаны видеоинструкции по блокированию и отмене усиленных сертификатов по электронному запросу

   АЦСК ╤ДД ДФС розроблено ╕нформац╕йн╕ в╕деоматер╕али щодо блокування та скасування посилених сертиф╕кат╕в за електронним запитом з використанням над╕йного засобу електронного цифрового п╕дпису «╤╤Т Користувач ЦСК-1» та особистого ключа п╕дписувача.

   Переглянути в╕део╕нструкц╕ю по блокуванню посилених сертиф╕кат╕в за електронним запитом



Переглянути в╕део╕нструкц╕ю по скасуванню посилених сертиф╕кат╕в за електронним запитом



По материалам: Акредитований центр сертиф╕кац╕╖ ключ╕в ╤нформац╕йно-дов╕дкового департаменту ДФС

Бухгалтер 911

Верховная Рада Украины приняла за основу проект Закона о возмещении НДС при экспорте зерна производителям и первым покупателям

   Верховна Рада Укра╖ни прийняла за основу проект Закону "Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни щодо створення справедливих умов для реал╕зац╕╖ с╕льськогосподарсько╖ продукц╕╖ та п╕дтримки безпосередн╕х с╕льськогосподарських товаровиробник╕в"

Законопроектом пропону╓ться зв╕льнити в╕д оподаткування податком на додану варт╕сть операц╕╖ з вивезення в митному режим╕ експортованих зернових та техн╕чних культур, кр╕м операц╕й, що зд╕йснюються с╕льськогосподарськими товаровиробниками та п╕дпри╓мствами, що безпосередньо придбали так╕ культури у с╕льськогосподарських товаровиробник╕в, що ╓ платниками ╓диного податку четверто╖ групи та не застосовують спец╕альний режим оподаткування податком на додану варт╕сть ╕ сплачують цей податок на загальних п╕дставах. З ц╕╓ю метою законопроектом пропону╓ться викласти пункт 197.21 статт╕ 197 Податкового кодексу Укра╖ни в нов╕й редакц╕╖ та виключити пункт 152 п╕дрозд╕лу 2 розд╕лу XX "Перех╕дн╕ положення" Податкового кодексу Укра╖ни, яким операц╕╖ з вивезення в митному режим╕ експорту зернових та техн╕чних культур зв╕льняються в╕д оподаткування податком на додану варт╕сть ╕ платники, як╕ зд╕йснюють вивезення зернових та техн╕чних культур не мають права на бюджетне в╕дшкодування податку на додану варт╕сть.

Законопроект заре╓стровано за №2527.

Бухгалтер 911

Якими документами п╕дтверджуються транспортн╕ витрати у раз╕ застосування умов поставки ЕХW, FСА, FАS, FОВ?

   Загальнодоступний ╕нформац╕йно-дов╕дковий ресурс 202.02

   Наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 24.05.2012 № 599 "Про затвердження форми декларац╕╖ митно╖ вартост╕ та правил ╖╖ заповнення", заре╓строваним в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 18.06.2012 за № 984/21296 визначено перел╕к документ╕в, як╕ подаються при заповненн╕ графи 20 декларац╕╖ митно╖ вартост╕ товар╕в.

   До зазначених документ╕в можуть належати:

   рахунок-фактура (акт виконаних роб╕т (наданих послуг)) в╕д виконавця договору (контракту) про надання транспортно-експедиц╕йних послуг, що м╕стить рекв╕зити стор╕н, суму та умови платежу, ╕нш╕ в╕домост╕, в╕дпов╕дно до яких встановлю╓ться належн╕сть послуг до товар╕в;

   банк╕вськ╕ та плат╕жн╕ документи, що п╕дтверджують факт оплати транспортно-експедиц╕йних послуг в╕дпов╕дно до виставленого рахунка- фактури;

   калькуляц╕я транспортних витрат (якщо перевезення товар╕в зд╕йсню╓ться з використанням власного транспортного засобу), що м╕стить в╕домост╕ про маршрут перевезення, його протяжн╕сть у к╕лометрах до м╕сця ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни та по митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, розм╕р тарифно╖ ставки на перевезення за одиницю вим╕ру (вагу) товару за 1 к╕лометр маршруту.

   Кр╕м того, п╕дпри╓мство, яке надало рахунок-фактуру (акт виконаних роб╕т (наданих послуг)), повинно однозначно ╕дентиф╕куватись з п╕дпри╓мством, що зд╕йснило перевезення оц╕нюваного товару.

   Якщо, перевезення зд╕йснювало ╕нше п╕дпри╓мство, н╕ж те, що надало дов╕дку, необх╕дно надати документ, який п╕дтверджу╓ уповноваження такого п╕дпри╓мства на п╕дтвердження ним витрат на транспортування з в╕дпов╕дними рекв╕зитами.

   З ╕нформац╕йних ресурс╕в ╤нтернету. http://zir.minrd.gov.ua

kharkov-terminal.com.ua

Перевозка груза из СЭЗ «Крым» облагается НДС по ставке 20 %

   Операции налогоплательщиков по перевозке груза автомобильным транспортом из СЭЗ «Крым» на другую территорию Украины облагаются НДС по ставке 20 %, поскольку временно оккупированная территория Украины (АР Крым и город Севастополь) является неотъемлемой частью территории Украины, на которую распространяется действие Конституции и законов Украины.

   То есть такие операции не рассматриваются как международные перевозки в соответствии с пп. 195.1.3 НКУ.

   Относительно составления налоговых накладных плательщиком налога, который предоставляет услуги по перевозке грузов из СЭЗ «Крым» на другую территорию Украины, налоговики сообщили следующее.

   По правилу первого события перевозчик составляет налоговую накладную с начислением НДС по ставке 20 % на весь объем оказанных услуг по перевозке груза.

   Письмо ГФСУ от 09.04.2015 г. № 7556/6/99-99-19-03-02-15.

www.ligazakon.ua

Все судьи, прокуроры и таможенники выйдут на пенсию до 1 января 2016 года

   С 1 января 2016 года пенсии государственным служащим, работникам органов местного самоуправления, налоговикам, таможенникам, прокурорам, судьям, научным и научно-техническим работникам будут назначать на общих основаниях.

      Соответствующие изменения предусмотрены в проекте Закона Украины "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно внедрения накопительной системы общеобязательного государственного пенсионного страхования и единых принципов начисления пенсий", который одобрил Кабинет министров Украины. Законопроект зарегистрирован 30 апреля по №2767 и внесен на рассмотрение Верховной Рады Украины.

      В нем предусмотрено новую систему пенсионного обеспечения - пенсии финансировать из трех источников: солидарного, накопительного и негосударственного уровней, говорит руководительница главного управления Пенсионного фонда Украины в Закарпатской области Анастасия Пентек.

      Все виды пенсий будут назначать по нормам единого закона, а специальные пенсии отменят (кроме пенсий для военнослужащих).

      Поэтому, инициативы о введении новой системы пенсионного обеспечения хотят проголосовать парламентарии, сообщила Анастасия Пентек. Поэтому, с 1 января 2016 планируется ввести накопительную профессиональную пенсионную программу для лиц, которым исполнилось не более 35 лет, и занятых на:

      - Работах с особо вредными и особо тяжелыми условиями труда по списку №1 производств, работ, профессий, должностей и показателей, утвержденных Кабинетом Министров Украины, других работах с вредными и тяжелыми условиями труда по списку № 2, на городском пассажирском транспорте, в локомотивных бригадах и др .;

      - Должностях, дающих право на назначение пенсии за выслугу лет;

      Независимо от возраста, участниками этой программы будут лица, занятые на должностях государственных служащих, работников органов местного самоуправления, налоговиков, таможенников, прокуроров, судей и научных и научно-технических работников.

      Источником финансирования пенсионных выплат из накопительной профессиональной пенсионной программы для указанных категорий лиц станут повышенные размеры страхового взноса, которые будут платить:

      - РАБОТОДАТЕЛЬ в пользу работников, занятых на:

      работах с особо вредными и особо тяжелыми условиями труда по списку № 1 производств, работ, профессий, должностей и показателей, утвержденных Кабинетом Министров Украины - в размере 15 процентов (выход на пенсию на 10 лет раньше);

      на других работах с вредными и тяжелыми условиями труда по списку № 2 производств, работ, профессий, должностей и показателей, утвержденных Кабинетом Министров Украины - в размере 7 процентов (выход на пенсию на 5 лет раньше);

      на работах и должностях, дающих право на назначение пенсии на других льготных условиях и за выслугу лет в размере от 4 до 6,2 процентов;

      - РАБОТНИК - государственными служащими и приравненными к ним лицами, а также прокурорами, судьями и научными и научно-техническими работниками в размере 2,5 процентов.

      Повышенный размер взноса будет направляться в Накопительный пенсионный фонд с целью инвестирования привлеченных средств в экономику государства.

      С 1 января 2017 предусмотрено ввести второй уровень системы пенсионного обеспечения.

      Участниками накопительной системы пенсионного страхования будут лица, которым на указанную дату исполнится не более 35 лет. Наряду с этим, застрахованные лица, которым на 1 января 2017 исполнится не более 55 лет, получат право добровольно решать участвовать в накопительной системы пенсионного страхования или нет.

      Размер взноса за первый год составит 2 процента и ежегодно будет увеличиваться на один процент - до достижения 7 процентов в 2022 году.

      По мере увеличения размера взноса для застрахованного лица, начиная с 2018 года, в соответствии уменьшаться размер единого взноса для работодателя, то есть произойдет частичное перераспределение уплаты размера единого взноса от работодателя к работнику (по 1 проценту ежегодно), и уже в 2022 году ставка единого взноса для работодателя будет уменьшена на 5 процентов.

      Законопроект предлагает освободить солидарную систему от несвойственных для нее выплат путем финансирования из Государственного бюджета Украины:

      - Доплат до минимального размера пенсий (разница между размером пенсии исходя из продолжительности страхового стажа и заработка и минимальным размером пенсионной выплаты);

      - Льготных пенсий и за выслугу лет;

      - Потерь за работающих инвалидов и предприятий УТОГ, УТОС;

      - Улучшение материального положения инвалидов войны, участников боевых действий.

      Введение накопительной системы пенсионного страхования (накопительной профессиональной пенсионной программы) позволит формировать сбережения, которыми человек сможет воспользоваться до достижения общего пенсионного возраста в случае:

      - Наличие необходимой продолжительности специального и страхового стажа и достижение определенного возраста;

      - Наличие необходимой выслуги лет.

      Также лицо сможет воспользоваться собственными накоплениями по достижении пенсионного возраста, независимо от условий выплаты пенсии из солидарной системы.

      Введение трехуровневой системы пенсионного страхования даст обществу сигнал, что каждый человек должен заботиться о старости, и получить перспективу на достойную пенсию.

      Об этом сообщает пресс-служба Закарпатской ОГА.


UA-Reporter.com

Набрала чинност╕ угода про м╕сцевий прикордонний рух м╕ж Укра╖ною та Румун╕╓ю

      14 травня 2015 року набрала чинност╕ Угода м╕ж Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни та Урядом Румун╕╖ про м╕сцевий прикордонний рух, що була вчинена 2 жовтня 2014 року в м. Ки╖в та затверджена постановою КМУ №164 в╕д 31 березня 2015 року.

      Положеннями Угоди передбача╓ться спрощений порядок перетину кордону мешканцями прикордонних областей Укра╖ни ╕ Румун╕╖, як╕ проживають в межах 30-км зони в╕д сп╕льного державного кордону. Передбача╓ться, що мешканц╕ прикордонно╖ зони отримуватимуть безкоштовн╕ дозволи на спрощений перетин кордону з правом перебувати у прикордонн╕й зон╕ ╕ншо╖ держави до 90 (дев’яноста) дн╕в кожного разу з дати перетину кордону.

      Д╕я Угоди охоплюватиме 662 укра╖нськ╕ населен╕ пункти Закарпатсько╖, ╤вано-франк╕всько╖, Одесько╖ та Черн╕вецько╖ областей ╕з загальною к╕льк╕стю населення близько 1 млн. 500 тис. ос╕б.

      Оформлення дозвол╕в на перетин громадянами Укра╖ни державного кордону в рамках м╕сцевого прикордонного руху, зд╕йснюватиметься дипломатичним представництвом та консульськими установами Румун╕╖ в Укра╖н╕.


Кабинет Министров Украины

ВТО призывает Украину отказаться от допсбора на импорт

   Всемирная торговая организация (ВТО) призывает Украину отменить дополнительный импортный сбор в размере 5-10%, введенный в феврале, не позднее конца 2015 года. Об этом говорится в материалах заседания стран-членов ВТО, которое состоялось в конце апреля, размещенных на сайте Министерства экономического развития и торговли.

   Согласно документу, украинская сторона совместно с представителем Международного валютного фонда представила реальную ситуацию в экономике страны, включая макроэкономические показатели и проблемы с платежным балансом.

   При этом часть стран-членов ВТО отметила, что дополнительный импортный сбор создает дополнительную нагрузку на их экспортеров.

   Следующее заседание ВТО по данному вопросу состоится 11 июня.
Напомним, Украина за период октябрь 2014 года - март 2015 года привела в соответствие с международным и европейским законодательством 30% национальных стандартов.

ЛIГАБiзнесIнформ

Затверджено Положення про визначення пов'язаних ╕з банком ос╕б

   

Нац╕ональний банк
Постанова
"Про затвердження Положення про визначення пов'язаних ╕з банком ос╕б"
в╕д 12.05.2015 N 315


З метою п╕двищення ст╕йкост╕ банк╕всько╖ системи Укра╖ни та захисту ╕нтерес╕в кредитор╕в ╕ вкладник╕в Нацбанк постановою в╕д 12.05.2015 N 315 затвердив Положення про визначення пов'язаних ╕з банком ос╕б, яке розроблено з метою визначення пов'язаних ╕з банком ос╕б, порядку подання банками ╕нформац╕╖ Нацбанку про таких ос╕б, а також ознак, за наявност╕ яких Нацбанк ма╓ право визначити ф╕зичних та юридичних ос╕б такими, що ╓ пов'язаними з банком особами.

   Банк визнача╓ перел╕к пов'язаних ╕з банком ос╕б, який затверджу╓ться правл╕нням банку, в╕дпов╕дно до вимог ст. 52 Закону "Про банки ╕ банк╕вську д╕яльн╕сть" та з урахуванням цього Положення.

   Банк забезпечу╓ внесення зм╕н до перел╕ку пов'язаних ╕з банком ос╕б на п╕дстав╕ зм╕н ╕нформац╕╖ щодо особи, визначено╖ пов'язаною з банком, визначення нових ос╕б пов'язаними з банком особами тощо.

   Банк зобов'язаний щом╕сячно (до 10 числа п╕сля зв╕тного пер╕оду) надавати Нацбанку актуал╕зований перел╕к пов'язаних ╕з банком ос╕б за формою, визначеною нормативно-правовим актом Нацбанку з питань орган╕зац╕╖ статистично╖ зв╕тност╕, що пода╓ться до Нацбанку.

   Банк зобов'язаний розробити та запровадити внутр╕шньобанк╕вськ╕ положення, пол╕тики, системи контролю щодо операц╕й ╕з пов'язаними особами з метою забезпечення ц╕л╕сност╕ та повноти процесу ╕дентиф╕кац╕╖ пов'язаних ос╕б ╕ контролю за операц╕ями з ними.

   Також постановою визначено, що банки у строк до 29 травня 2015 року повинн╕ подати до Нацбанку перел╕к пов'язаних ╕з банком ос╕б станом на 1 травня 2015 року в електронному вигляд╕ у формат╕ EXCEL за формою, наведеною в додатку до постанови.

   До запровадження Нацбанком в╕дпов╕дно╖ форми статистично╖ зв╕тност╕ банки повинн╕ забезпечити щом╕сячне (до 10 числа п╕сля зв╕тного пер╕оду) подання до Нацбанку актуал╕зованого перел╕ку пов'язаних ╕з банком ос╕б в електронному вигляд╕ у формат╕ EXCEL за формою, наведеною в додатку до постанови.

   Постанова набрала чинност╕ 15 травня 2015 року у зв'язку з ╖╖ опубл╕куванням в Оф╕ц╕йному ╕нтернет-представництв╕ Нацбанку в╕д 14.05.2015 р.

www.ligazakon.ua

ГФС напомнила о нюансах налогообложения операций по ввозу лекарств

   Операции по поставке/ввозу лекарственных средств и медицинских изделий, разрешенных для применения в рамках клинических испытаний, облагаются НДС по ставке 7 %

   В письме № 15111/7/99-99-19-03-02-17 ГФС разъяснила некоторые особенности налогообложения операций по ввозу и поставке лекарств.

   Согласно пп. «в» п. 193.1 ст. 193 Налогового кодекса операции по поставке на таможенную территорию Украины и ввозу на таможенную территорию Украины лекарственных средств, медицинских изделий и/или медицинского оборудования, разрешенных для применения в рамках клинических испытаний, облагаются НДС по ставке 7 %.

   Следовательно, пониженная ставка НДС (7 %) может быть применена только при наличии соответствующих разрешений Министерства охраны здоровья на проведение клинических испытаний.

   В письме-разъяснении от 09.04.2015 г. определен порядок предоставления таких разрешений и их документального оформления.

   В частности, документами, которые подтверждают право субъектов хозяйствования на ввоз и поставку лекарственных средств, медицинских изделий и/или медицинского оборудования, разрешенных для применения в рамках клинических испытаний, с применением ставки налога в размере 7 %, есть:

   1) положительное заключение ГП «Государственный экспертный центр МЗ Украины» экспертизы материалов относительно проведения клинического испытания, утвержденное Минздравом, в отношении всех видов клинических испытаний лекарственных средств, которые продолжаются и были начаты до 03.04.2015 г., а также относительно всех видов клинических испытаний, заявления о проведении которых были поданы в Минздрав до указанной даты, то есть до 03.04.2015 г.;

   2) решение Минздрава о проведении клинических испытаний, в отношении всех видов клинических испытаний, заявления о проведение которых были поданы в Минздрав, начиная с 03.04.2015 г.

www.ligazakon.ua

М╕нф╕н затвердив Перел╕к товар╕в, митне оформлення яких зд╕йсню╓ться Енергетичною митницею ДФС

   

М╕нф╕н
Наказ
"Про затвердження Перел╕ку товар╕в, митне оформлення яких зд╕йсню╓ться Енергетичною митницею Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни"
в╕д 20.04.2015 N 448


М╕нф╕н наказом в╕д 20.04.2015 N 448 затвердив Перел╕к товар╕в, митне оформлення яких зд╕йсню╓ться Енергетичною митницею Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни.

   Митне оформлення товар╕в, зазначених у Перел╕ку, за бажанням декларанта зд╕йсню╓ться в╕дпов╕дно до ч. 3 ст. 247 гл. 39 розд. VIII Митного кодексу за умови, що так╕ товари:

   мають вагу нетто менше 1000 кг;

   декларуються як припаси в╕дпов╕дно до гл. 34 розд. VI Кодексу;

   перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни у склад╕ вантаж╕в з допомогою або визнан╕ в установленому Законом "Про гуман╕тарну допомогу" порядку гуман╕тарною допомогою;

   перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни як м╕жнародна техн╕чна допомога в╕дпов╕дно до м╕жнародних договор╕в Укра╖ни, згода на обов'язков╕сть яких надана Верховною Радою;

   пом╕щуються у митн╕ режими "транзит", "тимчасове ввезення", "тимчасове вивезення", "в╕льна митна зона", "безмитна торг╕вля", "знищення або руйнування", "в╕дмова на користь держави" (кр╕м товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни трубопров╕дним транспортом та л╕н╕ями електропередач╕);

   мають вагу нетто менше 1000 кг ╕ пом╕щуються у митний режим "митний склад" або в ╕нший митний режим п╕сля перебування ╖х у митному режим╕ "митний склад";

   пом╕щуються у митн╕ режими "ре╕мпорт", "реекспорт" (кр╕м товар╕в, що пом╕щен╕ у попередн╕й митний режим Енергетичною митницею ДФС та/або перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни трубопров╕дним транспортом та л╕н╕ями електропередач╕).

   Митне оформлення ╕нших, н╕ж зазначених у Перел╕ку, товар╕в зд╕йсню╓ться за бажанням декларанта Енергетичною митницею ДФС, якщо так╕ товари перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни у склад╕ парт╕й з товарами, визначеними у п. 1 - 2 Перел╕ку, та за умови, що фактурна варт╕сть таких ╕нших товар╕в у склад╕ парт╕╖ менша фактурно╖ вартост╕ решти товар╕в у склад╕ ц╕╓╖ парт╕╖.

   Протягом 60 дн╕в з дня набрання чинност╕ наказом митний контроль та митне оформлення товар╕в, зазначених у Перел╕ку, зд╕йсню╓ться як Енергетичною митницею, так ╕ ╕ншими митницями ДФС.

   Наказ заре╓стровано в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ 30 кв╕тня 2015 р. за N 491/26936 та набира╓ чинност╕ через 10 дн╕в з дня його оф╕ц╕йного опубл╕кування.

www.ligazakon.ua

Анекдот из Интернет

- Ты обиделась?
- Нет.
- Ты точно не обиделась?
- Нет.
- Тогда почему ты не отвечаешь?
- Я занята.
- Чем же?
- Продумываю план мести.

Афоризм

Запись в дневнике: "Из окна туалета выбрасывал средство мужской защиты от женской беременности".

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное