17/03/2012, ЧЕРКАСИ: "АКТУАЛЬН╤ ЗМ╤НИ В МИТНОМУ та ПОДАТКОВУ ЗАКОНОДАВСТВ╤ УКРА╥НИ"
Кер╕вникам п╕дпри╓мств установ, експортерам/╕мпортерам - д╕йсним членам Черкасько╖ ТПП
Черкаська ТПП разом з ТОВ "НВО "Поверхность МД" запрошу╓прийняти участь у тематичному-спец╕ал╕зованому ПРАКТИКУМ╤-ТРЕН╤НГУ:
«АКТУАЛЬН╤ ЗМ╤НИ В МИТНОМУ та ПОДАТКОВУ ЗАКОНОДАВСТВ╤ УКРА╥НИ. Упровадження сучасних метод╕в митного оформлення з використанням ╕нформац╕йних технолог╕й»
Дата проведення: 17 березня 2012 року, м. Черкаси Початок ре╓страц╕╖ 9:30, ( 10.00 — 18.00). Сп╕кери: - спец╕ал╕сти ТОВ "НВО "Поверхность МД”
ПРОГРАМА
I.Зм╕ни в оподаткуванн╕ товар╕в у Податковому кодекс╕ Укра╖ни. II. Огляд зм╕н до Закону Укра╖ни «Про митний тариф Укра╖ни» щодо вв╕зного та вив╕зного мита. III. Порядок нарахування та сплати митних платеж╕в у залежност╕ в╕д обраного митного режиму. IV. Огляд положень нового Митного кодексу Укра╖ни: - Законодавче врегулювання правил зд╕йснення посередницьких послуг та операц╕й при митному контрол╕ та митному оформленн╕; - Системи гарант╕й сплати податк╕в ╕ збор╕в
(обов'язкових платеж╕в) при перем╕щенн╕ товар╕в через митний кордон Укра╖ни; - Попередн╓ декларування товар╕в. V. Електронна митниця. Впровадження електронного декларування товар╕в з використанням ВМД. Попередн╕й документальний контроль. VI. Практичн╕ аспекти визначення митно╖. Доступ до бази митно╖ вартост╕ товар╕в. Ризик коригування.
Кожному учаснику нада╓ться БЕЗКОШТОВНО:
- л╕ценз╕йна коп╕я ╕нформац╕йно-анал╕тично╖ програми нового покол╕ння для ведення ЗЕД - «MD Office» з ре╓страц╕╓ю на м╕сяць; - ре╓страц╕я на сайт╕ п╕дтримки ЗЕД
терм╕ном на один м╕сяць -www.mdoffice.com.ua; - мапа митно╖ системи Укра╖ни.
М╕сце проведення : конференц-зал (2-ий поверх) Черкасько╖ ТПП,18002, м. Черкаси, вул. Лен╕на, 105. Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про практикум, порядок ре╓страц╕╖ та оплати
Ви можете отримати за телефонами: тел.: +38 0472 32- 81- 28 , тел./факс: +38 0472 36-08-59, e-mail: org@cci.neocm.com або на сайт╕ -www.mdoffice.com.ua;
Переконан╕, що ╕нформац╕я, отримана на практикум╕, принесе неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу.
Экологические посты в портах наладили систему немыслимых поборов
Экологические посты в портах наладили систему немыслимых поборов. Об этом заявил председатель ассоциации крюинговых агентств Украины Анатолий Задорожный, передает 048.ua. Ассоциация не раз просила руководство экологической службы умерить аппетиты своих инспекторов, но тщетно. "За каждую тонну изолированного балласта (забортная вода, - ред.) требуют 1$. Чтобы перевезти 50 тысяч тонн груза, требуется 10 тыс. балласта. К сравнению, одесский порт за грузопереработку каждой тонны зарабатывает
12-15$, судовладелец - около 15$. То есть, 10% от этой суммы нужно отдать экологу. Эта служба зарабатывает миллионы долларов, на эти деньги можно было бы содержать все школы", - отмечает Задорожный. Радиологи (Служба радиационной безопасности, - ред.) также неплохо зарабатывают - в портах существует такса 20$ каждый контейнер. "Совсем недавно задержали таможенника с 30 тысячами долларов в кармане. А разве позавчера в том же кармане не было такой же суммы?" - задается вопросом капитан. "Спрашиваю знакомого
эколога: ну как ты можешь строить трехэтажный дом, у тебя зарплата 3 тыс. гривен, а он отвечает - это я еще скромно, у других 4-этажные виллы выстроены". "На недавнем заседании по коррупции заявили, что порты приносят дохода 20 млрд грн. А еще 40 млрд оседает в карманах. Коррупция уже достигла масштабов эпидемии. От нее нужно прививку ставить и лечить медикаментозно", - уверен Задорожный.
На украинско-белорусской границе завершается реконструкция МАПП "Новые Ярыловичи"
Глава таможенной службы Украины Игорь Калетник встретился с Председателем таможенного комитета Республики Беларусь Александр Шпилевским. Как отмечалосьна встрече, на сегодняшний день завершается реконструкция пункта пропуска "Новые Ярыловичи", который является одним из крупнейших на украинско-белорусской границе. Готовность объекта составляет 85%. "Ожидаем, что строительство будет
завершено в мае этого года. Расширение пункта пропуска "Новые Ярыловичи" позволит увеличить пропускную способность до 1780 автомобилей в сутки" - Отметил Председатель Гостаможслужбы Игорь Калетник, - поскольку увеличение объемов взаимной торговли предполагает создание соответствующей инфраструктуры пунктов пропуска.
В течение 2011 года товарооборот между Украиной и Республикой
Беларусь вырос на 6 млрд. дол. США. Через украинско-белорусскую границу было пропущено 2,5 млн. транспортных средств, 33,8 млн. тонн грузов и 8,7 млн. граждан.
Учитывая это, крайне важным является обеспечение эффективного контроля и создание комфортных условий для пересечения границы.
Во время двусторонней встречи руководители обсудили вопросы обмена предварительной информацией и совершенствования форм взаимодействия таможенных служб Украины и Республики Беларусь
по вопросам подготовки к проведению финальной части Чемпионата Европы по футболу ЕВРО-2012, применения системы раннего предупреждения о возникновении чрезвычайных ситуаций на украинских-белорусской границе, которая эффективно действует на украинско-белорусской границе с октября прошлого года.
Важным вопросом сотрудничества является осуществление обмена предварительной информацией о товарах и транспортных средствах. До этого времени эксперты ведомств уже провели тестирование этой системы.
Не исключено, что за установку системы видеонаблюдения и системы видеоанализа на пункте пропуска "Новые Ярыловичи" могут побороться украинские компании-инсталляторы охранных систем и средств безопасности.
Белорусским коллегам был интересен опыт взаимодействия между таможенными ведомствами Украины и Польши, в частности, о введении совместного контроля в ряде пунктов пропуска, выделение отдельных полос движения, осуществления таможенных и пограничных формальностей по принципу "единой остановки".
Кроме
того, белорусская сторона заинтересовалась опытом украинской таможни по осуществлению таможенного контроля поездов "Киев - Москва" и "Харьков - Москва" на станции отправления/прибытия.
Налоговая ставит рекорды по возмещению НДС "автоматом"
В ГНСУ отмечают, что потенциальные получатели автоматического возмещения стремительно сокращают налоговые долги
По итогам работы в январе 2012 года 81% предприятий-экспортеров получили возмещение НДС в автоматическом режиме. Это пока самый высокий показатель за все время существования такого сервиса для
плательщиков. Об этом сообщил председатель Государственной налоговой службы Александр Клименко в ходе встречи с руководством Федерации работодателей Украины.
"Все больше плательщиков по собственной инициативе пытаются усовершенствовать свою деятельность в соответствии с требованиями закона, чтобы попасть в число тех, кто имеет право на "автомат". Налоговая служба всячески поддерживать стремление бизнеса к развитию и внедрению цивилизованных схем в своей работе", - отметил Клименко, которого
цитирует пресс-служба налоговой.
В частности, потенциальные получатели автоматического возмещения стремительно сокращают налоговые долги (из 211 должников осталось 78), а также существенно повышают зарплату на своих предприятиях. Кроме того, за год в несколько раз сократилось число предприятий, которые имели расхождения между
собственным налоговым кредитом и налоговыми обязательствами своих контрагентов - с 1753 до 311 плательщиков.
Янукович: Таможенная формула 3+1 интересна странам СНГ
Глава государства отметил, что Украина сегодня наращивает свое присутствие в новых центрах роста - как на Востоке, так и на Западе и Юге
Предложенная Украиной форма сотрудничества с Таможенным союзом в формате 3+1 интересна для большинства стран СНГ. Об этом заявил президент Украины Виктор Янукович во время выступления на торжествах по случаю 80-летия образования Днепропетровской области.
Как сообщает пресс-служба главы государства, говоря о
развитии отношений со странами Таможенного союза, Янукович отметил, что предложенная Украиной формула 3+1 является актуальной и интересной для большинства стран СНГ, которые также ищут свою модель сотрудничества с этим интеграционным объединением.
Глава государства отметил, что Украина сегодня наращивает свое присутствие в новых центрах роста - как на Востоке, так и на Западе и Юге. Напомним, ранее президент РФ Дмитрий Медведев заявил, что исключает сотрудничество Украины с Таможенным
союзом в формате 3+1. По его мнению, Таможенный союз - это высшая форма интеграции, и Россия заинтересована в том, чтобы туда подключилась Украина, причем полноценно.
З робочим в╕зитом Ки╖вську рег╕ональну митницю в╕дв╕дала делегац╕я представник╕в Центрального митного управл╕ння та Московсько╖
З метою вивчення досв╕ду та ознайомлення з практикою зд╕йснення митного контролю пасажир╕в потягу №1/2 сполученням «Ки╖в – Москва – Ки╖в» до столично╖ митниц╕ прибула делегац╕я рос╕йських та б╕лоруських митник╕в.
Презентац╕ю Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕, ╖╖ специф╕ки та м╕сця в систем╕ митних орган╕в для ╕ноземних колег пров╕в заступник начальника митниц╕ Юр╕й Соколов. Начальник митного поста «Ки╖в – спец╕ал╕зований» Володимир Мус╕╓нко ознайомив рос╕йських та б╕лоруських
митник╕в з технолог╕╓ю проведення митних процедур п╕д час сп╕льного митно-прикордонного контролю пасажир╕в потягу м╕жнародного сполучення «Ки╖в – Москва – Ки╖в».
В ход╕ зустр╕ч╕ сторони обм╕нялися практичним досв╕дом, обговорили питання, як╕ виникають в робот╕ та можлив╕ шляхи ╖х вир╕шення.
В рамках в╕зиту члени делегац╕╖ побували на Центральному зал╕зничному вокзал╕ п╕д час зд╕йснення митного контролю по╖зду вищезгаданого сполучення, де ╕ набули досв╕ду ки╖вських
митник╕в.
Нагаду╓мо, що з метою уникнення зупинок по╖зд╕в на державному кордон╕ та оптим╕зац╕╖ митного та прикордонного контролю п╕д час перетинання укра╖нсько-рос╕йського державного кордону на зал╕зничному транспорт╕ в грудн╕ 2010 року укра╖нською стороною було запроваджено зд╕йснення митного контролю по╖зду м╕жнародного сполучення «Ки╖в – Москва – Ки╖в» в пунктах в╕дправлення та прибуття, без зупинки на кордон╕. Рос╕йськ╕ колеги при╓дналися до цього експерименту в травн╕ 2011 року.
В Ки╖вськ╕й рег╕ональн╕й митниц╕ запрацював перший «╤нформац╕йний терм╕нал»
В рамках реал╕зац╕╖ курсу Держмитслужби Укра╖ни по встановленню ╕нформац╕йних терм╕нал╕в в м╕сцях митного оформлення, в Ки╖вськ╕й рег╕ональн╕й митниц╕ встановлено та введено в експлуатац╕ю перший такий терм╕нал.
Проведене напередодн╕ тестування пройшло усп╕шно. А сьогодн╕ один з п╕дрозд╕л╕в митного оформлення Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ прийма╓ в роботу вантажн╕ митн╕ декларац╕╖, як╕ суб‘╓кти ЗЕД власноруч вносять до бази даних ╕нформац╕йного терм╕налу за допомогою зручного ╕ зрозум╕лого ╕нтерфейсу та отримують в╕дпов╕дний чек, в якому вказано дату та час подач╕ документ╕в митниц╕.
Встановлення таких терм╕нал╕в – черговий крок митниц╕ на шляху м╕н╕м╕зац╕╖ бюрократичних процедур та виключення суб’╓ктивного людського фактору впливу.
До 15 кв╕тня цього року вс╕ м╕сця митного оформлення столично╖
митниц╕ будуть обладнан╕ такими к╕осками самообслуговування.
"Сырная проблема" может быть разрешена, в среду Роспотребнадзор ждет от украинских производителей документацию
Руководитель Роспотребнадзора, главный государственный санитарный врач РФ Геннадий Онищенко не видит серьезных препятствий для решения украинской "сырной проблемы".
"Какие препятствия? Препятствие одно - неукоснительное соблюдение российского законодательства, регламентирующего качество молочной продукции, в частности, сыров, а также законодательства в сфере защиты прав потребителей", - сказал Г.Онищенко "Интерфаксу" в среду.
"При выполнении
этих условий проблема будет решаться", - заявил он.
"Никаких искусственных препятствий и не было. Все их (украинские) подозрения и предположения можно объяснить лишь весенним авитаминозом", - сказал Г.Онищенко.
Он заявил, что российская санитарная служба продолжает контроль за качеством украинской сырной продукции. Кроме того, по его словам, Роспотребнадзор в ежедневном режиме проводит консультации с украинской стороной для решения "сырной проблемы".
"Сегодня
нам привозят большой пакет документов от заводов, которые должны пройти документарную проверку. После их получения мы приступаем к экспертизе", - сказал Г.Онищенко.
Российская санитарная служба уже в ближайшее время готова направить инспекцию на украинские предприятия для контроля качества производства сыра, сказал Г.Онищенко агентству накануне.
Ранее сообщалось о трех украинских производителях, чьи сыры запрещены к ввозу в РФ. Затем этот список был расширен.
Г.Онищенко
ранее заявил "Интерфаксу", что претензии к украинскому сыру связаны с тем, что он не соответствует российскому техрегламенту на молоко и молочную продукцию.
Законослухнян╕ платники податк╕в - партнери держави
Головним завданням державно╖ влади будь-яко╖ кра╖ни ╓ забезпечення стаб╕льного соц╕ально-економ╕чного розвитку для п╕двищення добробуту населення ╕ зм╕цнення ╖╖ потенц╕алу та забезпечення потреб майбутн╕х покол╕нь.
Досягнути цього можливо лише за допомогою податк╕в як головного джерела державних доход╕в, основним призначенням яких ╓ моб╕л╕зац╕я кошт╕в на користь держави з метою створення ф╕нансових умов для виконання нею економ╕чних ╕ соц╕альних функц╕й.
На
р╕вень реал╕зац╕╖ ф╕скального потенц╕алу держави значний вплив справля╓ правова св╕дом╕сть платник╕в податк╕в, тобто ╖х податкова культура, р╕вень розвитку яко╖ характеризу╓ться сумл╕нним ставленням платник╕в податк╕в до сво╖х конституц╕йних обов'язк╕в щодо сплати кошт╕в у державну скарбницю та партнерськими вза╓мов╕дносинами м╕ж платниками податк╕в та ф╕скальними органами.
Митна служба завжди налаштована на п╕дтримку та створення комфортних умов для легального б╕знесу. Водночас в╕домство
в повному обсяз╕ волод╕╓ ╕нформац╕╓ю про кожного платника податк╕в, який ухиля╓ться в╕д оподаткування, це веде до того, що додаткове податкове навантаження ляга╓ на законослухняних суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕.
Щоквартально Держмитслужба отриму╓ наявну в ╕нформац╕йних ресурсах Державно╖ податково╖ служби Укра╖ни ╕нформац╕ю, зазначену суб’╓ктами зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ у Податкових декларац╕ях з податку на прибуток п╕дпри╓мства, стосовно конкретних елемент╕в, що повинн╕
формувати частину вартост╕ товар╕в для митних ц╕лей, зокрема, роялт╕, фрахту, ╕нжин╕рингу, витрат на страхування тощо.
Тому заклика╓мо до 01.04.2012 несумл╕нних платник╕в податк╕в до добров╕льно╖ сплати податк╕в до бюджету. В ╕ншому випадку митн╕ органи будуть вимушен╕ вжити жорстких заход╕в впливу шляхом ╕н╕ц╕ювання з початку кв╕тня поточного року широкомасштабно╖ кампан╕╖ з проведення в╕дпов╕дних перев╕рок кожного такого платника податк╕в з метою недопущення заниження митно╖ вартост╕
товар╕в.
Кр╕м того, компан╕ям, як╕ добров╕льно зв╕тують про ненавмисн╕ помилки п╕д час сплати податк╕в, дозволено сплачувати штрафн╕ санкц╕╖ нижч╕ за т╕, як╕ сплачують компан╕╖, чи╖ помилки були виявлен╕ митними органами (3% зам╕сть в╕д 25% до 50%) за насл╕дками контрольно-перев╕рочних заход╕в.
Держмитслужба спод╕ва╓ться на правову св╕дом╕сть платник╕в податк╕в, оск╕льки основне завдання, яке сто╖ть сьогодн╕ перед в╕домством - працювати з платником податк╕в як
партнером.
Держветф╕тослужба пов╕домила митниц╕ про те, як╕ документи вже не видаються
На виконання ст. 161 Закону Укра╖ни “Про захист рослин” прийнято постанову Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 28.12.2011 № 1378 “Про затвердження порядк╕в видач╕ погодження на ввезення на територ╕ю Укра╖ни засоб╕в захисту рослин, сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ с╕льськогосподарсько╖ продукц╕╖ та сировини рослинного походження вимогам щодо вм╕сту в них залишково╖
к╕лькост╕ пестицид╕в, агрох╕м╕кат╕в та важких метал╕в ╕ сертиф╕ката про дотримання регламент╕в застосування пестицид╕в ╕ агрох╕м╕кат╕в”. В╕дпов╕дно до ст. 1 Закону Укра╖ни “Про Перел╕к документ╕в дозв╕льного характеру у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕” забороня╓ться вимагати в╕д суб'╓кт╕в господарювання отримання документ╕в дозв╕льного характеру, необх╕дн╕сть отримання яких не передбачена законом та як╕ не внесен╕ до Перел╕ку, затвердженого цим Законом. У зв’язку з не внесенням погодження на ввезення на
територ╕ю Укра╖ни засоб╕в захисту рослин, сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ с╕льськогосподарсько╖ продукц╕╖ та сировини рослинного походження вимогам щодо вм╕сту в них залишково╖ к╕лькост╕ пестицид╕в, агрох╕м╕кат╕в та важких метал╕в ╕ сертиф╕ката про дотримання регламент╕в застосування пестицид╕в ╕ агрох╕м╕кат╕в до Перел╕ку документ╕в дозв╕льного характеру у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕, зазначен╕ документи Держветф╕тослужбою та спец╕ально уповноваженими органами виконавчо╖ влади у сфер╕ захисту рослин, на даний час,
не видаються.
22.02.2012 Держмитслужба з метою актив╕зац╕╖ роботи по наповненню Державного бюджету у 2012 роц╕ розм╕стила на оф╕ц╕йному веб-сайт╕ в мереж╕ ╤нтернет прес-рел╕з для ╕нформування несумл╕нних платник╕в податк╕в про необх╕дн╕сть добров╕льно╖ сплати податк╕в до бюджету в строк до 01.04.2012.
Враховуючи
зазначене, наголошую на необх╕дност╕:
забезпечення п╕д особисту в╕дпов╕дальн╕сть проведення в терм╕н до 29.02.2012 зустр╕чей з б╕знесовими структурами та засобами масово╖ ╕нформац╕╖ на м╕сцях для доведення до широких к╕л позиц╕╖ Держмитслужби;
в обов’язковому порядку ╕нформування б╕знесу про те, що Держмитслужба в повному обсяз╕ волод╕╓ ╕нформац╕╓ю про кожного суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, який ухиля╓ться в╕д оподаткування, тому в раз╕ несплати податк╕в у визначений терм╕н митн╕ органи
розпочнуть з початку кв╕тня м╕сяця поточного року широкомасштабну кампан╕ю з проведення в╕дпов╕дних перев╕рок кожного такого платника податк╕в з метою недопущення порушення ними законодавства Укра╖ни з питань митно╖ справи, зокрема, недекларування конкретних елемент╕в, що повинн╕ формувати частину вартост╕ товар╕в для митних ц╕лей, таких як роялт╕, фрахту, ╕нжин╕рингу, витрат на страхування тощо;
розм╕щення прес-рел╕зу Держмитслужби на оф╕ц╕йних веб-сайтах митниць в мереж╕ ╤нтернет та на наочних стендах
у м╕сцях розташування митних орган╕в.
Про вжит╕ заходи на виконання вимог цього листа в терм╕н до 02.03.2012 по╕нформувати Департамент боротьби з контрабандою, анал╕зу ризик╕в та протид╕╖ корупц╕╖.
Перший заступник Голови Служби
О.М. Дороховський
Розгляд Митного кодексу перенесено на 24 лютого 2012 року
З А С ╤ Д А Н Н Я Верховно╖ Ради Укра╖ни (десята сес╕я шостого скликання) 24 лютого_2012 року
10.00-11.00
11.00-11.30 Ре╓страц╕я народних депутат╕в Укра╖ни. Година запитань до Уряду щодо стану справ в АПК та виконання Укра╖ною м╕жнародних зобов’язань. Оголошення депутатських запит╕в.
для повторного розгляду п╕сля доопрацювання 8130-д ДП Митний кодекс Укра╖ни з пропозиц╕ями
Президента Укра╖ни в╕д 21.12.2011 (доопрацьований) (доручення в╕д 09.02.2012) Допов╕да╓: Голова Ком╕тету з питань ф╕нанс╕в, банк╕всько╖ д╕яльност╕, податково╖ та митно╖ пол╕тики ХОМУТИНН╤К В╕тал╕й Юр╕йович
8130/д ДП Закон Укра╖ни "Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни у зв'язку з прийняттям Митного кодексу Укра╖ни" з пропозиц╕ями Президента Укра╖ни в╕д 21.12.2011 (доопрацьований) (доручення в╕д 09.02.2012) Допов╕да╓: Голова Ком╕тету з питань ф╕нанс╕в, банк╕всько╖ д╕яльност╕,
податково╖ та митно╖ пол╕тики ХОМУТИНН╤К В╕тал╕й Юр╕йович
ДМСУ: Щодо забезпечення зд╕йснення митними органами державного контролю за як╕стю продукц╕╖, що ╕мпорту╓ться на митну територ╕ю Укра╖ни
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ ДЕПАРТАМЕНТ КЛАСИФ╤КАЦ╤╥ ТОВАР╤В ТА ЗАХОД╤В РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД
Щодо забезпечення зд╕йснення митними органами державного контролю за як╕стю продукц╕╖,
що ╕мпорту╓ться на митну територ╕ю Укра╖ни
На виконання п.4 р╕шень колег╕╖ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 26.01.12, введених в д╕ю наказом Держмитслужби в╕д 31.01.12 № 63, та п.11 Плану заход╕в Держмитслужби ╕з забезпечення зд╕йснення митними органами державного контролю за як╕стю продукц╕╖, що ╕мпорту╓ться на митну територ╕ю Укра╖ни, нада╓мо Перел╕к товар╕в, показники якост╕ яких впливають на класиф╕кац╕ю товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни, та як╕
можуть бути встановлен╕ шляхом перев╕рки достов╕рност╕ декларування та проведення лабораторних досл╕джень.
Направля╓ться для врахування в робот╕.
Додаток: на 9 арк.
Директор Департаменту, член колег╕╖ Держмитслужби
А.╢.Гутник
Додаток
Перел╕к товар╕в, показники якост╕ яких впливають на класиф╕кац╕ю товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни, та як╕ можуть бути встановлен╕ шляхом перев╕рки достов╕рност╕ декларування та проведення лабораторних досл╕джень
Стан продукту (св╕жий, сушений чи заморожений) та його обробка
У раз╕, якщо виноград консервований для тимчасового збер╕гання (наприклад, д╕оксидом с╕рки або ╕ншими речовинами) але за умови, що в╕н непридатний для безпосереднього вживання, в╕н класиф╕ку╓ться
в товарн╕й позиц╕╖ УКТЗЕД 0812 (ставка вв╕зного мита 20 %). Виноград, приготовлений ╕ консервований ╕ншим способом, н╕ж зазначено у груп╕ УКТЗЕД 08, класиф╕ку╓ться в товарн╕й позиц╕╖ УКТЗЕД 2008 (ставка вв╕зного мита 15 %).
При наявност╕ в технолог╕╖ виробництва кокосово╖ крихти етап╕в приготування або консервац╕╖ продукту методами, не зазначеними в групах 07,08 або 11, товар в╕дноситься до товарно╖ позиц╕╖ 2008
Рослини, частини рослин, насiння та плоди, якi використовуються в основному у парфумерi╖, медицинi або для боротьби з комахами, паразитами тощо
Повний
як╕сний та к╕льк╕сний склад, призначення
В ц╕й товарн╕й п╕дкатегор╕╖ можливе декларування сум╕шей рослин (частин рослин тощо) товарно╖ позиц╕╖ 2106 (ставка мита 0%, 8%) або рослин, як╕ використовуються в основному для харчових ц╕лей товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 1212997000 (ставка мита 15%)
Шоколад ╕ шоколадн╕ вироби з вм╕стом какао, у вигляд╕ блок╕в, плиток чи батон╕в масою до 2 кг, без начинки
Форма та склад продукту
В цю товарну п╕дпозиц╕ю можуть бути задекларован╕ шоколад ╕ шоколадн╕ вироби з вм╕стом какао у вигляд╕ блок╕в, плиток
чи батон╕в масою до 2 кг товарно╖ п╕дкатегор╕╖ УКТЗЕД 1806310000, шоколад та шоколадн╕ вироби з вм╕стом не╖ст╕вних ╕гор або сувен╕р╕в товарно╖ п╕дкатегор╕╖ УКТЗЕД 1806903910 (ставка вв╕зного мита 10 %).
Вироби з т╕ста без др╕ждж╕в (макаронн╕ вироби), без начинки, п╕ддан╕ теплов╕й обробц╕ з наступним висушуванням
Процес технолог╕чно╖ обробки
В дану товарну п╕дкатегор╕ю можуть бути задекларован╕ вироби з т╕ста без др╕ждж╕в (макаронн╕ вироби), без начинки, без вм╕сту я╓ць, без вм╕сту борошна або крупи з м'яко╖ пшениц╕, не п╕ддан╕ теплов╕й обробц╕ або не приготовлен╕ ╕ншим способом, висушен╕, товарно╖ п╕дкатегор╕╖
1902191000 зг╕дно з УКТЗЕД (ставка вв╕зного мита 15 %). Кр╕м цього, можливе декларування даного товару в товарн╕й п╕дкатегор╕╖ 1902199000 (ставка вв╕зного мита 15 %).
Пюре з бананiв, рамбутану, тропiчних плодiв i тропiчних горiхiв, без додання цукру або iнших пiдсолоджувальних речовин, заморожене або консервоване асептичним способом, в ╓мкостi, масою нетто понад 190 кг
Число Бр╕кса, вм╕ст цукру, розрахований в╕дпов╕дно до Додатково╖ прим╕тки 2 (а) до групи 20 УКТЗЕД, спос╕б обробки
У дан╕й товарн╕й п╕дкатегор╕╖ може бути задекларовано пюре з троп╕чних плод╕в з вм╕стом
цукру 13 - 30 мас. % товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 2007995790 зг╕дно з УКТЗЕД та пюре з троп╕чних плод╕в з вм╕стом цукру понад 30 мас. % товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 2007993900 зг╕дно з УКТЗЕД (ставка вв╕зного мита 10 %), а також пюре, що не пройшло теплово╖ обробки, з доданням цукру, товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 2008994900
(ставка мита 15%)
Пюре з троп╕чних плод╕в ╕ троп╕чних гор╕х╕в без додання цукру або ╕нших п╕дсолоджувальних речовин, отримане шляхом теплово╖ обробки
Число Бр╕кса, вм╕ст цукру, розрахований в╕дпов╕дно до Додатково╖ прим╕тки 2 (а) до групи 20 УКТЗЕД, спос╕б
обробки
У дан╕й товарн╕й п╕дкатегор╕╖ може бути задекларовано пюре з троп╕чних плод╕в з вм╕стом цукру 13 - 30 мас. % товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 2007995790 зг╕дно з УКТЗЕД та пюре з троп╕чних плод╕в з вм╕стом цукру понад 30 мас. % товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 2007993900 зг╕дно з УКТЗЕД (ставка вв╕зного мита 10 %), а також пюре, що
не пройшло теплово╖ обробки, з доданням цукру, товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 2008994900 (ставка мита 15%)
Кава розчинна в первинн╕й упаковц╕, масою нетто понад 10 кг
Вид обробки та склад товару
У зазначен╕й товарн╕й п╕дкатегор╕╖ можливе декларування товару "екстракти, есенц╕╖ та концентрати з вм╕стом сухо╖ речовини на основ╕ кави менш як 90 % мас." товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 2101111900 зг╕дно з УКТЗЕД (ставка вв╕зного мита 10 %).
Корм для собак або кот╕в, розфасований для роздр╕бно╖ торг╕вл╕ з вм╕стом понад 30 мас. % крохмалю без вм╕сту молочних продукт╕в або з вм╕стом менш як 10 мас. % цих продукт╕в
Склад, призначення та фасування
В залежност╕ в╕д складу та пакування товар
може класиф╕куватись в межах товарно╖ позиц╕╖ 2309 (ставки вв╕зного мита 5 %, 10 %).
За цим кодом можуть бути
задекларован╕ продукти, що використовуються для год╕вл╕ тварин товарних п╕дкатегор╕й 2309903100 - 2309907000, 2309909500, 2309909990 в залежност╕ в╕д складу (ставка вв╕зного мита 10 %).
Тютюн типу В╕рджин╕я теплового суш╕ння з нев╕дд╕леною середньою жилкою
Склад, ступ╕нь обробки, зовн╕шн╕й вигляд, походження товару
У дану товарну п╕дкатегор╕ю може бути задекларовано товар "тютюнова сировина типу В╕рджин╕я теплового суш╕ння з частково
в╕дд╕леною середньою жилкою, для виробництва сигарет", код 2401201000 зг╕дно з УКТЗЕД (ставка вв╕зного мита 1 %), кр╕м того, заявлення неточних в╕домостей про характеристики товару, або виробника товару також може впливати на р╕вень митно╖ вартост╕.
Л╕зин та його складн╕ еф╕ри; сол╕ цих речовин; призначен╕ для використання в якост╕ кормових добавок
Повний к╕льк╕сний та як╕сний склад
В залежност╕ в╕д к╕льк╕сного вм╕сту основного компоненту та в╕дпов╕дност╕ вимогам Прим╕тки 1 до групи 29 можлива класиф╕кац╕я даного продукту в товарн╕й позиц╕╖ 2309
(ставка мита 10 %) як кормово╖ добавки.
В залежност╕ в╕д к╕льк╕сного вм╕сту основного компоненту та в╕дпов╕дност╕ вимогам Прим╕тки 1 до групи 29 можлива класиф╕кац╕я даного
продукту в товарн╕й позиц╕╖ 2309 (ставка мита 10 %) як кормово╖ добавки.
К╕льк╕сний вмiст в╕там╕н╕в, м╕нерал╕в у пор╕внянн╕ з рекомендовано середньодобовою нормою вживання (RDA)
Так╕ товари можуть класиф╕куватись за кодом 2106909200 (ставка мита 8%), як харчовий продукт, у раз╕ встановлення факту неналежност╕ до л╕карських засоб╕в
Зубнi цементи та iншi стоматологiчнi матерiали для пломбування зубiв; цементи для реконструювання (вiдновлення) кiсток
Повний як╕сний та к╕льк╕сний склад товару, спос╕б застосування
В ц╕й товарн╕й п╕дкатегор╕╖ можливе декларування товар╕в, що класиф╕куються в товарн╕й позиц╕╖ 3004,
та являють собою зам╕нники к╕сткового трансплантанту, що в подальшому розсмоктуються
Добрива м╕неральн╕ або х╕м╕чн╕ ╕з вм╕стом трьох поживних елемент╕в: азоту, фосфору та кал╕ю, ╕з вм╕стом азоту б╕льш як 10 мас. % у перерахунку на сухий безводний продукт
Х╕м╕чний склад, форма представлення товару до митного оформлення
Можлива класиф╕кац╕я за кодом УКТЗЕД 3102309000 як н╕трат амон╕ю (ставка вв╕зного мита 5 %).
Готов╕ препарати, якi використовують у текстильнiй промисловостi або аналогiчних виробництвах
Склад, призначення
В залежност╕ в╕д складу та призначення
можлива класиф╕кац╕я товару в товарн╕й позиц╕╖ 3402 (ставка мита 6,5%), як поверхнево-активного засобу, або в межах товарно╖ позиц╕╖ 3809 (ставка мита 5%)
Рiдини
кремнi╓органiчнi (силiконовi), якi використовують в паперовому або аналогiчних виробництвах
Склад, призначення
В залежност╕ в╕д складу та призначення можлива класиф╕кац╕я товару в товарн╕й позиц╕╖ 3402 (ставка мита 6,5%), як поверхнево-активного засобу, або в межах товарно╖ позиц╕╖ 3809 (ставка мита 5%),
або в товарн╕й позиц╕╖ 3910 як сил╕кон╕в в первинних формах (ставки мита 2%, 5%, 6,5%)
Готов╕ препарати, якi використовують у шкiрянiй промисловостi або аналогiчних виробництвах
Склад, призначення
В залежност╕ в╕д складу та призначення можлива класиф╕кац╕я товару в товарн╕й позиц╕╖ 3402 (ставка мита 6,5%), як поверхнево-активного засобу, або в межах товарно╖ позиц╕╖ 3809 (ставка мита 5%)
В залежност╕ в╕д складу та призначення можлива класиф╕кац╕я товару в товарних позиц╕ях 3402 (ставка мита 6,5%), 2106
(ставка мита 8%), в межах товарно╖ позиц╕╖ 3824 (ставка мита 5 %)
Пом╕тн╕ ознаки використання (нос╕ння) предмет╕в одягу та додаткових речей до одягу, взуття ╕ головних убор╕в та способу пакування товару
П╕д виглядом одягу та ╕нших вироб╕в, що використовувались можливе декларування нового одягу та взуття, а саме товар╕в груп зг╕дно з УКТЗЕД 61 (одяг та додатков╕ реч╕ до одягу, трикотажн╕), 62 (одяг та додатков╕ реч╕ до одягу,
текстильн╕), 64 (взуття), 65 (головн╕ убори). Р╕зниця у ставках вв╕зного мита та р╕вня митно╖ вартост╕.
Взуття на п╕дошв╕ та з верхом з гуми або пластмаси
Матер╕ал виготовлення (верх, низ взуття), призначення (спортивне, захисне), статево-в╕кове призначення, вид, тип,
розм╕р
У ц╕й товарн╕й позиц╕╖ можуть декларуватись р╕зн╕ види взуття з верхом з натурально╖ шк╕ри товарно╖ позиц╕╖ УКТЗЕД 6403 в залежност╕ в╕д типу та виду взуття (ставка мита 10 %)
Взуття на п╕дошв╕ з гуми,
пластмаси, натурально╖ або композиц╕йно╖ шк╕ри та з верхом з текстильних матер╕ал╕в
Матер╕ал виготовлення (верх, низ взуття), призначення (спортивне, захисне), статево-в╕кове призначення, вид, тип, розм╕р
У ц╕й товарн╕й позиц╕╖ можуть декларуватись р╕зн╕ види взуття з верхом з натурально╖ шк╕ри товарно╖ позиц╕╖ УКТЗЕД 6403 в залежност╕ в╕д типу та виду взуття (ставка
мита 10 %)
Рад╕атори та ╖х частини для центрального опалення з неелектричним нагр╕вом, ╕з стал╕
Вид, матер╕ал виготовлення
рад╕атор╕в та ╖х частин.
За цим кодом можуть декларуватися рад╕атори та ╖х частини для центрального опалення з, неелектричним нагр╕вом, ╕з алюм╕н╕ю, товарно╖ п╕дкатегор╕╖ УКТЗЕД 7616991000 (ставка вв╕зного мита 0 %).
На украинско-молдавской границе совершенствуют совместный контроль
На территории международного пункта пропуска "Россошаны-Бричень" Черновицкой областной таможни 21 февраля в 9 часов начался эксперимент по совершенствованию совместного контроля на украинско-молдавской государственной границе.
20 декабря 2011 вступил в силу Протокол между Пограничной службой Республики Молдова, Таможенной службой Республики Молдова и Администрацией Государственной пограничной службы Украины и Государственной таможенной службой Украины о проведении эксперимента
по осуществлению совместного контроля в пункте пропуска "Россошаны-Бричень" на территории Украины.
Для обеспечения выполнения Протокола была создана рабочая группа. в состав которой вошли представители пограничных и таможенных органов Украины и Республики Молдова, а также представители Миссии Еврокомиссии по предоставлению помощи в вопросах границы.
Эксперимент основывается на опыте стран Евросоюза по совместно управляемым пунктам пропуска.
Основными
задачами эксперимента являются:
• упрощение процедур пересечения границы; • достижение высокого уровня эффективности пограничного контроля; • сокращение расходов на функционирование пунктов пропуска; • налаживание между обеими странами быстрого и безопасного обмена информацией о потоках товаров и граждан и другие вопросы, связанные с пересечением границы. На украинско-молдавской границе совместный погранично-таможенный контроль осуществляется в 4 пунктах пропуска: "Мамалыга-Кривая",
"Кельменцы-Ларга", "Россошаны-Бричень" и "Рени-Джюрджюлешть". Для его совершенствования таможенники и пограничники Украины и Молдовы разработали экспериментальную технологическую схему, которую предложили внедрить в автомобильном пункте пропуска "Россошаны-Бричень".
Для обеспечения надлежащей подготовки к проведению эксперимента были проведены необходимые мероприятия, а именно: в международном пункте пропуска для автомобильного сообщения "Россошаны-Бричень" представителями Черновицкого
пограничного отряда Государственной пограничной службы Украины, Черновицкой областной таможни государственной таможенной службы Украины, регионального управления надзора и контроля государственной границы "Единец" пограничной службы Республики Молдова, таможенного бюро "Бричень" таможенной службы Республика Молдова подписана Экспериментальная технологическую схема организации совместного контроля лиц, товаров и транспортных средств в международном пункте пропуска для автомобильного сообщения "Россошаны-Бричень".
Также подписаны дополнительные режимные правила в пункте пропуска.
Пограничный, таможенный и другие виды контроля осуществляются по принципу "единого окна" и "одной остановки", выборочного досмотра товаров и транспортных средств и для исключения дублирования функций. Проект Экспериментальной схемы предусматривает, в частности, делегирование отдельных функций контрольных органов страны-выезда контрольным органам страны-въезда (в основном на "зеленом коридоре") взаимное внесение информации
о товарах и транспортных средствах с программно-информационных комплексов соседней стороны и совместное использование отдельных результатов контроля, а также совершенствование обмена информацией и улучшения непосредственного взаимодействия контрольных служб обеих сторон во время контроля.
Помимо прочего, совершенствование совместного таможенного контроля обусловлено дальнейшим ростом товарооборота между Украиной и Республикой Молдова. В 2011 году он составил 1 миллиард долларов США.
Рост товарооборота влечет за собой нагрузку на пункты пропуска, поэтому для таможенной службы важно, чтобы прохождение границы было максимально быстрым и не препятствовало росту объемов внешней торговли.
Италия требует от украинских водителей-международников финансовую гарантию
С начала февраля 2012 Консульство Италии в Украине требует от украинских профессиональных водителей-международников при подаче документов на получение годовой визы со сроком пребывания 90 (90 +90) финансовую гарантию в размере 5 300 ЕВРО. Эти средства должны быть возложены на кредитную карту на имя водителя. Понятно, что значение финансовой гарантии заключается в обеспечении нахождения (проживание, питание) гражданина Украины на территории Италии. Но, как отмечают в АсМАП Украины, такое
отношение не возможно к водителям, осуществляющим международные перевозки, потому что условия его пребывания не требуют обеспечения проживания в отеле на весь период - большинство времени водитель непосредственно обеспечивает процесс транспортировки пассажиров или грузов на территории Италии. Фактически водитель находится на территории Италии 5-10 дней за один кругорейс.
Это нововведение консульства приводит к значительному оттоку средств из оборотных средств автотранспортных предприятий
и не улучшает условия пребывания украинских водителей на территории Италии. Например, при наличии на автотранспортном предприятии 50 водителей, сумма гарантии составит более 260 тысяч евро, 100 водителей - более 530 тысяч евро.
Ассоциация обратилась письмом в Министерство иностранных дел Украины с просьбой содействовать решению этого вопроса. Министерство 16 февраля 2012 пригласило Посла Италии в Украине и провело с ним соответствующие консультации. Посол изучит эту ситуацию и даст ответ.
Укра╖на на чверть зб╕льшила товарооб╕г з Великою Британ╕╓ю
Посол Велико╖ Британ╕╖ в Укра╖н╕ Л╕ Тернер констату╓ зб╕льшення товарооб╕гу м╕ж Великою Британ╕╓ю й Укра╖ною у 2011 роц╕ на 24% - до 905 млн фунт╕в стерл╕нг╕в.
Про це в╕н написав у сво╓му особистому блоз╕, пов╕домля╓ агентство "Укра╖нськ╕
новини".
"╤з приводу зростання продаж╕в, найнов╕ш╕ статистичн╕ дан╕ про торг╕влю м╕ж Укра╖ною й Великою Британ╕╓ю в 2011 роц╕ св╕дчать, що як експорт ╕з Британ╕╖ в Укра╖ну, загальним обсягом 543 млн фунт╕в стерл╕нг╕в в 2011 роц╕, так ╕ ╕мпорт у Велику Британ╕ю з Укра╖ни, обсягом 362 млн фунт╕в стерл╕нг╕в, зросли приблизно на 24% ╕ в ц╕лому досягли майже 1 млрд", - написав в╕н.
На думку посла, ц╕ цифри ╓ доказом того, що британськ╕ й укра╖нськ╕ п╕дпри╓мц╕
усп╕шно працюють.
У Москв╕ Голова Держмитслужби ╤гор Кал╓тн╕к зустр╕вся з кер╕вником Федерально╖ митно╖ служби Рос╕╖ Андр╕╓м Б╓льян╕новим
За останн╕ п╕втора року - це вже десята зустр╕ч гол╕в митних в╕домств двох кра╖н.
╤гор Кал╓тн╕к зазначив, що Рос╕я залиша╓ться для Укра╖ни пров╕дним торговельно-економ╕чним партнером. За 2011 р╕к товарооб╕г м╕ж нашими кра╖нами склав 52 млрд. дол. США (зростання в 1,5 рази у пор╕внянн╕ з 2010 роком).
За минулий р╕к через укра╖нсько-рос╕йський кордон пропущено 8,4 млн. транспортних засоб╕в.
А загальн╕ обсяги пропущених
вантаж╕в склали 111 млн. тонн (зб╕льшення на 10%).
В ход╕ зустр╕ч╕ кер╕вники митних в╕домств двох держав обговорили ряд питань, як╕ стосуються спрощення процедур на кордон╕ м╕ж Укра╖ною ╕ Рос╕╓ю.
«Завдання, поставлене Президентами наших держав перед митними службами Укра╖ни ╕ та Рос╕╖, - ч╕тке та конкретне: максимально спростити митн╕ формальност╕ для ще б╕льшого зростання вза╓мно╖ торг╕вл╕. На сьогодн╕шн╕й день митними службами Укра╖ни та Рос╕╖ зроблено конкретн╕
кроки по ╖х реал╕зац╕╖» - сказав Голова Держмитслужби.
Зокрема, за прикладом по╖зда № 1/2 «Ки╖в - Москва» митний контроль потягу «Харк╕в - Москва» укра╖нськими митниками тепер також проводиться на станц╕ях в╕дправлення/прибуття, тобто без зупинки на кордон╕.
Також, п╕дчас зустр╕ч╕ було обговорено проведення експерименту по зд╕йсненню сп╕льного контролю у пункт╕ пропуску «Куйбишево-Дяково», який знаходиться на кордон╕ Ростовсько╖ (РФ) та Лугансько╖ (Укра╖на) областей.
З
ц╕╓ю метою найближчим часом буде проведено робочу зустр╕ч експерт╕в та доопрацьовано проекту експериментально╖ технолог╕чно╖ схеми орган╕зац╕╖ сп╕льного контролю.
Сторони також обговорили важлив╕сть такого напрямку, як проведення сп╕льного контролю на поромн╕й переправ╕ «Крим - Кавказ».
З жовтня 2011 митними органами Укра╖н╕ розпочато реал╕зац╕ю домовленостей про вза╓мне визнання окремих результат╕в митного контролю товар╕в та транспортних засоб╕в.
Зокрема,
результати митного контролю, проведеного одн╕╓ю ╕з Стор╕н, визнаватимуться ╕ншою, що дозволить уникнути дублювання функц╕й ╕ прискорить проходження кордону.
В╕дзначено також важлив╕сть питання забезпечення першочергового пропуску убол╕вальник╕в та представник╕в У╢ФА п╕д час проведення Чемп╕онату ╢вропи з футболу «╢вро 2012».
Укра╖на оч╕ку╓ великого напливу убол╕вальник╕в з Рос╕╖, тому митн╕ служби двох стор╕н можуть застосувати досв╕д напрацювань Укра╖ни ╕ Польщ╕.
Зокрема,
вид╕лити окрему смугу руху для спрощеного перетину кордону футбольними фанатами.
Наприк╕нц╕ зустр╕ч╕ голови митних в╕домств п╕дписали протокол, що закр╕плю╓ досягнут╕ домовленост╕ та визнача╓ коло першочергових завдань.
Голова митно╖ служби Укра╖ни ╤гор Кал╓тн╕к зустр╕вся з Головою митного ком╕тету Республ╕ки Б╕лорусь Олександром Шп╕левським
Зустр╕ч в╕дбулася у м╕жнародному автомоб╕льному пункт╕ пропуску «Нов╕ Ярилович╕ – Нова Гута».
На сьогодн╕шн╕й день завершу╓ться реконструкц╕я пункту пропуску «Нов╕ Ярилович╕», який ╓ одним з найпотужн╕ших на укра╖нсько-б╕лоруському кордон╕. Готовн╕сть об’╓кта становить 85%.
«Оч╕ку╓мо, що буд╕вництво буде завершено у травн╕ цього року. Розширення пункту пропуску «Нов╕ Ярилович╕» дозволить зб╕льшити пропускну спроможн╕сть до 1780 автомоб╕л╕в на
добу.» - зазначив Голова Держмитслужби ╤гор Кал╓тн╕к, - «оск╕льки зб╕льшення обсяг╕в вза╓мно╖ торг╕вл╕ передбача╓ створення в╕дпов╕дно╖ ╕нфраструктури пункт╕в пропуску.
Протягом 2011 року товарооб╕г м╕ж Укра╖ною та Республ╕кою Б╕лорусь зр╕с до 6 млрд. дол. США. Через укра╖нсько-б╕лоруський кордон було пропущено 2,5 млн. транспортних засоб╕в, 33,8 млн. тонн вантаж╕в та 8,7 млн. громадян.
З огляду на це вкрай важливим ╓ забезпечення ефективного контролю та створення
комфортних умов для перетину кордону.
П╕д час двосторонньо╖ зустр╕ч╕ кер╕вники обговорили питання обм╕ну попередньою ╕нформац╕╓ю та вдосконалення форм вза╓мод╕╖ митних служб Укра╖ни та Республ╕ки Б╕лорусь у питаннях п╕дготовки до проведення ф╕нально╖ частини Чемп╕онату ╢вропи з футболу ╢ВРО–2012, застосування системи раннього попередження про виникнення надзвичайних ситуац╕й на укра╖нсько-б╕лоруському кордон╕, яка ефективно д╕╓ на укра╖но-б╕лоруському кордон╕ з жовтня минулого року.
Важливим
питанням сп╕вроб╕тництва ╓ зд╕йснення обм╕ну попередньою ╕нформац╕╓ю про товари та транспортн╕ засоби. До цього часу експерти в╕домств вже провели тестування ц╕╓╖ системи.
Б╕лоруським колегам досв╕д вза╓мод╕╖ м╕ж митними в╕домствами Укра╖ни ╕ Польщ╕, зокрема, щодо запровадження сп╕льного контролю у ряд╕ пункт╕в пропуску, вид╕лення окремих смуг руху, зд╕йснення митних та прикордонних формальностей за принципом «╓дино╖ зупинки».
Кр╕м того, б╕лоруська сторона зац╕кавилася
досв╕дом укра╖нсько╖ митниц╕ щодо зд╕йснення митного контролю по╖зд╕в «Ки╖в - Москва» та «Харк╕в – Москва» на станц╕╖ в╕дправлення/прибуття.
Такий же порядок плану╓ться запровадити ╕ на по╖здах сполученням Укра╖на – Б╕лорусь.
Дана зустр╕ч дала можлив╕сть п╕дсумувати результати проведено╖ сп╕льно╖ роботи, поглибити сп╕впрацю та визначити подальш╕ кроки вза╓мод╕╖.
Фирташ договорился с налоговой и таможней о сотрудничестве
Федерация работодателей Украины договорилась об усилении сотрудничества с Государственной налоговой службой Украины и Государственной таможенной службой Украины. Об этом говорится в сообщении пресс-службы ФРУ по результатам встреч главы ФРУ Дмитрия Фирташа с председателем Государственной таможенной службы Игорем Калетником и председателем Государственной налоговой службы Александром Клименко.
По словам Фирташа, состояние экономики напрямую зависит от эффективного взаимодействия
бизнеса с таможней и налоговой – ключевыми структурами, которые влияют на бизнес-климат. "В Украине должны быть созданы условия для развития и большого, и малого бизнеса. Не должны нарушаться бизнес-планы из-за постоянного изменения законодательства или его неисполнения", – сказал Дмитрий Фирташ. По его словам, предпринимателям для развития бизнеса необходимы стабильность и возможность долгосрочного планирования. "Мы понимаем те вызовы, которые сегодня стоят перед таможней, перед налоговой. И мы, работодатели,
готовы идти на компромиссы. Но есть определенная черта, после которой компромиссы не имеют смысла. Потому что за этой чертой нет условий для нормальной работы бизнеса", – подчеркнул глава Федерации работодателей.
Фирташ также сообщил, что Федерация разрабатывает пятилетнюю программу промышленного развития Украины. "Понимая, какие отрасли будут приносить государству наибольшие прибыли через год, два, пять лет, мы определим приоритеты развития промышленности", – отметил он.
Согласно
достигнутым договоренностям, Федерация работодателей совместно с налоговой службой и таможней создадут рабочие группы. Они на постоянной основе займутся решением конкретных проблем, с которыми сегодня сталкиваются представители малого, среднего и крупного бизнеса.
"Договоренности между Государственной таможенной службой и Федерацией работодателей должны дать импульс развития предприятиям, которые обеспечивают рост внутреннего производства в стране", – заявил председатель Гостаможслужбы
Игорь Калетник.
"Через сотрудничество с представителями бизнеса и общественности мы стремимся устранить недоразумения в трактовке налогового законодательства. Вместо судебных разбирательств и пустых споров – заблаговременно достигнутые компромиссы – вот наша позиция", – сказал председатель Государственной налоговой службы Украины Александр Клименко.