Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.08.2011 по 25.08.2011


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 25/08/2011
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.08.2011 по 25.08.2011

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Информация
1. Санкции
Приказ № 662 от 11.08.2011
О введении санкций с 23.08.2011
Приказ № 663 от 11.08.2011
О введении санкций с 23.08.2011
Приказ № 656 от 10.08.2011
О введении санкций с 12.08.2011
Приказ № 658 от 10.08.2011
О введении санкций с 10.08.2011
Приказ № 659 от 10.08.2011
О введении санкций с 10.08.2011
Приказ № 660 от 10.08.2011
О введении санкций с 10.08.2011
Приказ № 661 от 10.08.2011
О введении санкций с 30.08.2011
Приказ № 652 от 05.08.2011
О введении санкций с 05.08.2011
Приказ № 690 от 17.08.2011
Об отмене санкций с 17.08.2011
Приказ № 680 от 16.08.2011
Об отмене санкций с 16.08.2011
Приказ № 667 от 11.08.2011
Об отмене санкций с 11.08.2011
Приказ № 668 от 11.08.2011
Об отмене санкций с 11.08.2011
Приказ № 669 от 11.08.2011
Об отмене санкций с 11.08.2011
Приказ № 656 от 10.08.2011
Об отмене санкций с 12.08.2011
Приказ № 658 от 10.08.2011
Об отмене санкций с 10.08.2011
Приказ № 659 от 10.08.2011
Об отмене санкций с 10.08.2011
Приказ № 660 от 10.08.2011
Об отмене санкций с 10.08.2011
Приказ № 652 от 05.08.2011
Об отмене санкций с 05.08.2011
Приказ № 644 от 03.08.2011
Об отмене санкций с 03.08.2011
Приказ № 645 от 03.08.2011
Об отмене санкций с 03.08.2011
Приказ № 647 от 03.08.2011
Об отмене санкций с 03.08.2011
Приказ № 648 от 03.08.2011
Об отмене санкций с 03.08.2011
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ6
Документ МЗЕЗ22
Коментар╕ фах╕вц╕в2
Листи ДМСУ5
Накази ДМСУ1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни7
Распорядження2
ВСЕГО:45


MDoffice

* Документ дня: Коментар╕ вiд 24.10.2006 № б/н Принципи класиф╕кац╕╖

Количество просмотров: 15 (за период c 00:00 по 18:04 25/08/11), всего просмотров: 64
Коментар╕ вiд 24.10.2006 № б/нКоментар╕ фах╕вц╕в
Принципи класиф╕кац╕╖
Вступил в силу с 24.10.2006
• Все хиты документов


MDoffice

Пут╕н благословив нов╕ мита на нафтопродукти

   Прем'╓р-м╕н╕стр Рос╕╖ Володимир Пут╕н п╕дписав постанову, в╕дпов╕дно до якого з першого жовтня експортне мито на нафтопродукти буде розраховуватися за новою схемою.

   Про це пов╕домили джерела Reuters.

   "Пут╕н п╕дписав це ввечер╕ 23 серпня. Все залиша╓ться в сил╕, про що говорилося ран╕ше", - сказало джерело в одному з в╕домств.

   "Постанова п╕дписана, але у не╖ поки нема╓ номера. У постанов╕ мова йде т╕льки про нафтопродукти - мито в розм╕р╕ 90 в╕дсотк╕в в╕д нафтового мита - на бензини ╕ 66 в╕дсотк╕в на вс╕ ╕нш╕", - сказало джерело, близьке до урядових к╕л.

   Воно уточнило, що нова схема розрахунку експортного мита на нафту, яку передбача╓ться ввести одночасно з новим митом на нафтопродукти, поки узгоджу╓ться.

   У рамках ново╖ схеми оподаткування нафтово╖ галуз╕ РФ влада пооб╕цяла знизити коеф╕ц╕╓нт у розрахунку мита на нафту до 0,60 з 0,65.

   "Знизиться коеф╕ц╕╓нт у розрахунку нафтового мита, якщо буде якась вказ╕вка з уряду в будь-як╕й форм╕. Це ма╓ться на уваз╕", - сказав в╕н.

   Джерела в нафтових компан╕ях також кажуть, що ╖м пов╕домили, що документи про зм╕ну порядку розрахунку експортних мит п╕дписан╕.

Економ╕чна правда

Одесский порт инициирует создание логистического комплекса

   Одесский морпорт инициирует создание логистического комплекса в северной части Одессы, который будет включать в себя склады, контейнерные терминалы, комплексы по межтранспортной перевалке и обработке грузов. Об этом говорится в сообщении Министерства инфраструктуры, передают “Украинские новости”.

   Проект по развитию порта и заболоченных территорий города реализуется портом совместно с Агентством США по международному развитию.

   Кроме логистического комплекса возле объездной дороги планируется построить торгово-развлекательный комплекс, а также объекты легкой индустрии (сборка, упаковка, пищевая переработка).

   Под зеленую зону планируется отвести 555 га земли.

   Порт также намерен предложить создать свободную экономическую (специальную) зону на севере Одессы.

   В ближайшее время план развития города под названием “Одесса 2025 +” будет представлен на рассмотрение Одесского областного совета как один из стратегических проектов развития Одесского региона в долгосрочной перспективе.

   Как сообщалось, Одесский морпорт является крупнейшим в Украине, расположен в юго-западной части Одесского залива на искусственно образованной территории, площадью 109,5 га.

   Мощности предприятия позволяют ежегодно перерабатывать более 21 млн тонн сухих и 25 млн тонн наливных грузов, контейнерный терминалы рассчитаны на перегрузку свыше 900 тыс. TEU в год.

Укррудпром

УП: Присво╖ти почесн╕ звання ...

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРА╥НИ № 843/2011 в╕д 23.08.2011

За вагомий особистий внесок у захист державного суверен╕тету, забезпечення конституц╕йних прав ╕ свобод громадян, зм╕цнення економ╕чно╖ безпеки держави, сумл╕нне ╕ бездоганне служ╕ння Укра╖нському народов╕ та з нагоди 20-╖ р╕чниц╕ незалежност╕ Укра╖ни постановляю:

...

в органах ╕ п╕дрозд╕лах Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни:

Нагородити орденом «За заслуги» ╤╤╤ ступеня

ГЕОРГ╤╢НКА Геннад╕я В╕кторовича - державного радника митно╖ служби 3 рангу

ЛИСОГО В╕тал╕я Миколайовича - державного радника митно╖ служби 3 рангу

Нагородити орденом Богдана Хмельницького ╤╤╤ ступеня

ЯЧКУРИНСЬКОГО Олександра Олександровича - радника митно╖ служби 2 рангу

Нагородити орденом княгин╕ Ольги ╤╤╤ ступеня

РОМАНЧИКОВУ ╢вген╕ю Геннад╕╖вну - державного радника митно╖ служби 3 рангу

СПОДАРИК Ярославу Лук╕вну - радника митно╖ служби 1 рангу

Присво╖ти почесн╕ звання:

«ЗАСЛУЖЕНИЙ Д╤ЯЧ НАУКИ ╤ ТЕХН╤КИ УКРА╥НИ»

ПАШКУ Павлу Володимировичу - начальников╕ департаменту митних ╕нформац╕йних технолог╕й та статистики, державному раднику митно╖ служби 2 рангу, доктору економ╕чних наук

«ЗАСЛУЖЕНИЙ ЕКОНОМ╤СТ УКРА╥НИ»

СЬОМЦ╤ Серг╕ю Миколайовичу - директоров╕ департаменту орган╕зац╕╖ митного контролю та оформлення, державному раднику митно╖ служби 2 рангу

Президент Украины

╤гор Кал╓тн╕к: «Державна митна служба виконала бюджетн╕ завдання, встановлен╕ М╕нф╕ном на серпень, перерахувавши до бюджету 10 млрд. гривень»

   Станом на 25.08.2011 надходження митних платеж╕в за серпень м╕сяць склали 10 млрд. грн., що на 55 % або на 3,5 млрд. грн. б╕льше, н╕ж за в╕дпов╕дний пер╕од серпня 2010 року.

   За 8 м╕сяц╕в цього року до бюджету вже перераховано майже 70 м╕льярд╕в гривень. Понад бюджетне завдання до державно╖ скарбниц╕ за с╕чень-серпень спрямовано б╕льше 2 м╕льярд╕в гривень.

   Про це Голова Держмитслужби ╤гор Кал╓тн╕к розпов╕в у сво╓му ╕нтерв’ю Укра╖нському б╕знес ресурсу.

   "Митна служба щом╕сяця перевикону╓ план надходжень. Кожного дня митниця збагачу╓ казну держави майже на п╕вм╕льярда гривень. За 8 м╕сяц╕в цього року до бюджету перераховано майже 70 м╕льярд╕в гривень. За серпень надходження складуть б╕льше 10 м╕льярд╕в гривень. Понад бюджетне завдання до державно╖ скарбниц╕ спрямовано майже 2 м╕льярди. ╤снують ус╕ передумови для того, щоб до к╕нця 2011 ми перерахували до державного бюджету понад 110 м╕льярд╕в гривень" - сказав в╕н.

   Позитивн╕ економ╕чн╕ показники д╕яльност╕ митниц╕ забезпечен╕ завдяки заходам, спрямованим на спрощення умов зовн╕шньо╖ торг╕вл╕ ╕ митного оформлення.

   "Кер╕вництвом кра╖ни проводиться надзвичайно велика робота по залученню в нашу державу ╕нвестиц╕й. Тому ще одна задача митниц╕ – долучитися до процесу залучення ╕нвестор╕в, як╕ створять робоч╕ м╕сця та налагодять виробництво всередин╕ кра╖ни" - зазначив Голова Держмитслужби.

   З метою спрощення умов ведення б╕знесу Держмитслужба пост╕йно прискорю╓ процедури митного контролю та оформлення.

   Тривал╕сть митного оформлення у режим╕ ╕мпорт зменшилась у 5 раз╕в (з понад 10 до 2 годин), у режим╕ експорт у 2 рази (до 50 хвилин.)

   Зд╕йсню╓ться пост╕йний д╕алог з б╕знесом стосовно питань визначення митно╖ вартост╕ товар╕в.

   Як результат питома вага товар╕в, ╕мпортованих за контрактами з виробниками зб╕льшилася майже на 55 %. При цьому обсяг операц╕й з офшорними посередниками пост╕йно скорочу╓ться.

   Позитивним ╓ те, що найб╕льше зростання обсяг╕в ╕мпорту в╕дбулося за рахунок товар╕в засоб╕в виробництва. Як╕використовуються в подальшому як для виготовлення товар╕в народного споживання Як для внутр╕шнього ринку, так ╕ розвитку експортного потенц╕алу кра╖ни.

   На 35 % зб╕льшився експорт машин, устаткування ╕ транспорту. Майже на 36% - продовольчих товар╕в та продукц╕╖ с╕льського господарства.

   Запроваджено процедуру електронного декларування. "Спод╕ваюся, що найближчим часом ми перейдемо до повноц╕нного електронного декларування. На жаль, ще не вс╕ документи можуть подаватися в електронному вигляд╕. ╤ це значно ускладню╓ впровадження комплексно╖ програми "Електронна митниця".

   Але ми пропону╓мо внести до нового митного кодексу норму, яка передбачатиме можлив╕сть для митного брокера подавати в електронному вигляд╕ лише декларац╕ю. У той же час, на брокера поклада╓ться вся повнота в╕дпов╕дальност╕ за наявн╕сть ╕ достов╕рн╕сть вс╕х дозв╕льних документ╕в. У раз╕, якщо митне оформлення зд╕йснене за в╕дсутност╕ таких документ╕в, в╕дпов╕дальн╕сть нестиме саме митний брокер. До того ж, митний брокер повинен бути платоспроможним, щоб мати змогу покрити вс╕ можлив╕ ризики" - сказав Голова Держмитслужби ╤гор Кал╓тн╕к.

   Ефективн╕сть створення в Укра╖н╕ сприятливих умов для розвитку б╕знесу п╕дтверджу╓ться зростанням товарооб╕гу майже на 50 %, до 100 млрд. дол. США.

UBR

Молдова нас обходит, но "нас цэ нэ обходыть"?

   Недавно мы в очередной раз затронули тему развития транзитного потенциала Украины на дунайских рубежах. Вернуться к больному вопросу заставила акция протеста жителей Рени, которые перекрыли международную автотрассу Одесса - Бухарест с требованием построить объездную дорогу и тем самым "очистить" улицы города от большегрузного автотранспорта, создающего эффект землетрясения силой 3-4 балла. Сейчас страсти немного улеглись, но, разумеется, проблема никуда не делась. Правда, после акции протеста некоторые высокопоставленные украинские чиновники поспешили заявить, что строительство объездной дороги в Рени начнется в следующем году, однако следует помнить: подобные обещания звучали неоднократно... А в то время, как транзитный потенциал Украинского Придунавья продолжает быть предметом бесконечной пустой болтовни, наш ближайший транспортный конкурент - Молдова - тихо и спокойно развивает потенциал собственный. И небезуспешно. Вплоть до того, что страна-соседка привлекает транспортные потоки, которые давно стали традиционными именно для Придунайского региона.
"Вот вам и репутация державы..."
- Если посмотреть на карту юго-западной части Одесской области и юга Молдовы, то мы увидим, что транзитный транспорт может попасть в пограничный "узел" Рени - Джурджулешты - Галац двумя главными путями, - в неофициальной беседе рассказывает ренийский сотрудник украинской таможни. - Первый путь - через Болград, второй - по трассе Измаил - Рени. Раньше, чтобы доехать из Болграда в Галац, нужно было пересечь украинско-румынскую границу в пограничном пункте пропуска Виноградовка - Вулканешты, добраться до Чишмикиоя, еще раз пересечь границу в пункте пропуска Долинское, а затем по территории Ренийского района и города Рени достичь пункта пропуска Рени - Джурджулешты. Можно было ехать и напрямую, то есть по маршруту Вулканешты - Джурджулешты, однако та дорога была хуже. Как правило, никому не хотелось дважды пересекать границу, и основные транспортные потоки шли транзитом не через Болград и Чишмикиой, а по трассе Измаил - Рени - Галац.
Так вот, не так давно Молдова капитально отремонтировала дорогу Вулканешты - Джурджулешты. Не берусь судить о качестве трассы в целом, поскольку на всем ее протяжении я не ездил, но, во всяком случае, молдаване довели ее до высоких стандартов: мчишься со скоростью 130 километров в час и даже не замечаешь - ни бугорка, ни ямочки. Причем, новое дорожное покрытие постелено по всей ширине трассы, а не так, как у нас - латка на латке. Это сразу же привело к тому, что транзитные транспортные потоки переориентировались в пользу Молдовы: через Рени стали ездить намного меньше, тогда как поток автобусов и легковых машин по дороге Болград - Вулканешты - Джурджулешты - Галац заметно увеличился.
По словам сотрудника таможни, на маршруте движения большегрузного автотранспорта это не отразилось - фуры на пути в Румынию по-прежнему трясутся на разбитой дороге Рени - Орловка и пересекают украинско-молдавскую границу в пункте пропуска Рени - Джурджулешты. Причина одна: пункт пропуска Виноградовка - Вулканешты не предназначен для подакцизных грузов, и большинство "дальнобойщиков" просто вынуждено пользоваться ренийским транзитным направлением, несмотря на отсутствие нормальной дорожной инфраструктуры...
Казалось бы, у Украины нет причин для беспокойства. При пересечении границы основные поступления в казну обеспечиваются именно за счет грузового транзита, а ему, как видим, дорожная конкуренция со стороны Молдовы не грозит: географическое положение нашей страны таково, что международные транспортные коридоры никак не могут ее миновать (не считая северных и южных направлений). Если даже отдельные маршруты грузопотоков изменятся, то большегрузным автомобилям в любом случае придется пересекать украинско-молдавскую границу, и не все ли равно, где именно - в Виноградовке, Рени или где-то еще? Ну, а тот факт, что соседняя республика "переманила" к себе поток автобусов и легковых машин, серьезной угрозы для транзитного потенциала Украины не представляет.
Однако мой собеседник не согласился с такой постановкой вопроса. "Насколько я понимаю, каждое уважающее себя государство старается поднять собственный имидж, собственную репутацию в глазах граждан других государств, и транспортные вопросы играют в этом смысле не последнюю роль, - продолжает таможенник. - Среди тех, кто пересекает границу в автобусах и "легковушках", много иностранных туристов, отдыхающих, предпринимателей, чиновников, сотрудников международных организаций... И если они видят, что в Украине дороги хуже, а в Молдове - лучше, то выводы будут соответствующими. Дорожные впечатления - зачастую первые впечатления людей о чужих странах. А ведь потом эти люди делятся своими впечатлениями, в том числе на интернет-форумах. Так создается имидж страны. Например, россияне, которые ездят в Европу через Одесскую область, постоянно жалуются мне на качество наших дорог. Это с учетом того, что в России своих плохих дорог хватает. А что говорить о жителях развитых стран? Да и не надо далеко ходить: посмотрите, какие дороги сейчас в Румынии. Это же сказка по сравнению с Украиной! Вот вам и репутация державы..."
"Дороги - как после бомбежки..."
После разговора с таможенником я специально покопался в Интернете с целью найти какие-либо "народные" оценки транзитных плюсов и минусов Придунайского края. Довольно много информации оказалось на форумах автомобилистов. В частности, часто встречаются обсуждения туристических поездок в Болгарию через Украину, Молдову и Румынию (среди туристов преобладают россияне). Вот лишь некоторые высказывания форумчан:
"От Одессы до Варны реально за 8-12 часов доехать, как на границах повезет... Мне лично понравилось больше через Болград - Вулканешты - Галац, чем через Рени - Галац. Дорога менее загружена и лучше по качеству".
"Народ настоятельно не рекомендует Рени из-за плохой дороги. Мы выбрали в итоге такой маршрут: Одесса - Болград - Вулканешты - Галац - Бриэла - Слободзия - Калараш - паром - Силистра - Несебр".
"Ехали через Черновцы и приехали в Несебр... По километражу вышло где-то в районе 2200 км. Обратно поехал через Рени - Измаил, ну, так сказать, чтобы сравнить и вообще... Для себя решил, что никаких больше Рень. Машину жалко... Если и ехать через Одессу... то поеду только через Болград".
"... Дорога до Рени пустая и хорошая, в Измаил не въезжаешь, только в Ренийском районе хуже, а в самом Рени - как после бомбежки".
Короче, стыдно. Очень стыдно...
И все же, чем поучительны (и вместе с тем опасны) дорожные успехи Молдовы для Украины? Ответ на этот вопрос приходится повторять вновь и вновь. Пример соседней республики уже в который раз доказывает: даже незначительное улучшение транспортной инфраструктуры приводит к перераспределению грузовых и пассажирских потоков в пользу той страны, которая эту инфраструктуру улучшает. Достаточно вспомнить опыт молдавского Джурджулештского порта: как известно, его развитие обернулось экономическими минусами для таких крупных транспортных предприятий Украины, как Ренийский порт и судоходная компания "Укрферри".
Для жителей Придунавья первоочередное значение имеет то обстоятельство, что любые транспортные потери неотвратимо приближают этот регион к "статусу" тупикового. И если сегодня его транзитные возможности (по крайней мере, теоретически) не подлежат сомнению, то завтра большие начальники в Киеве могут изменить позицию: а зачем что-то развивать в этом самом Придунавье, если там и перспектив-то нет? Ездили туристы, да и те ушли через Болград и Молдову... Между прочим, именно таким аргументом Министерство транспорта Украины (ныне - Министерство инфраструктуры) оправдало свое нежелание строить железнодорожную ветку Измаил - Рени: мол, она не окупится - в Ренийском порту нет достаточной грузовой базы.
И никто не желает ставить вопрос по-другому: а, может, грузовой базы потому и нет, что нет инфраструктуры?

   ... И денег не будет никогда
"В Госадминистрации автомобильных дорог Молдовы завершился предварительный сбор заявок от компаний, выразивших желание участвовать в тендере на право реабилитации двух участков автодороги Комрат - Чумай, которая входит в автомагистраль национального значения М3 Кишинев - Джурджулешты. Тендер состоится в августе этого года, - пишет молдавский еженедельник "Экономическое обозрение" (июнь 2011 года). - Свои заявки на реабилитацию (капитальный ремонт) участка Комрат - Чумай автодороги М3 подали 19 иностранных компаний, на выполнение технического надзора за ведением дорожно-ремонтных работ - 33 компании.
Начальник управления развития автомобильных дорог Министерства транспорта и дорожной инфраструктуры, национальный секретарь TRACECA по Молдове Андрей Кукулеску подчеркнул особое значение автомобильной дороги Кишинев - Джурджулешты. Это основная магистраль, которая идет из центра на юг, обеспечивает доступ к двум пунктам перехода границы и международному портовому комплексу Джурджулешты, является частью европейского транспортного коридора TRACECA и европейской автомобильной дороги E584. Общая протяженность существующей автодороги Кишинев - Джурджулешты составляет 220 км... Общая стоимость реабилитации существующих и строительства новых участков оценивается в 165 млн. евро. Технико-экономическое обоснование восстановления автодороги и проектные работы на участке Комрат - Чумай выполнены в 2009 году немецкой компанией Kocks в ассоциации с молдавской проектной фирмой Universinj. На разработку ТЭО был получен грант от Европейской Комиссии в сумме 750 тыс. евро".
Далее со ссылкой на А. Кукулеску "Экономическое обозрение" подробно перечисляет отдельные дорожные проекты Молдовы, причем с указанием сроков выполнения работ, источников и объемов их финансирования. Например, страна-соседка планирует с нуля построить дорогу Порумбрей - Чимишлия (19 км, проектная стоимость - около 24 млн. евро). В октябре 2010 г. этот проект рассматривался на инвестиционном форуме TRACECA, после чего Еврокомиссия включила его в список приоритетных проектов ЕС для Молдовы в рамках программы "Восточное партнерство".
Начало осуществления проекта автомагистрали Комрат - Чумай (54,4 км) намечено на весну 2012 года. Кредитором строительства выступает Европейский Банк реконструкции и развития (в октябре 2010 г. было подписано соглашение с ЕБРР о предоставлении кредита в сумме 75 млн. евро на восстановление молдавских автодорог).
Интересен также участок Слобозия Маре - Джурджулешты. Это новое строительство (20,8 км, стоимость - 21,5 млн. евро). На втором инвестиционном форуме TRACECA этот проект тоже стал приоритетным, поэтому для его реализации может быть получен грант от Евросоюза.
Что бросается в глаза? С маленькой и бедной Молдовой довольно активно сотрудничают европейские политические и финансовые структуры, солидные иностранные инвесторы и компании, что красноречиво говорит о доверии к этому государству. Украина такого доверия, видимо, не заслуживает. Достаточно вспомнить историю амбициозного проекта автобана Одесса - Рени. Его активно обсуждают уже лет семь-восемь, однако широко разрекламированная стройка по-прежнему остается только на бумаге. За минувшие годы реальный интерес к проекту проявила лишь Турция (список стран-инвесторов столько раз пополнялся и сокращался, что это напоминало какую-то игру), тем не менее, в Интернете до сих пор нет подробной информации о том, на каких условиях турки собираются строить пресловутый автобан.
Как известно, в июле т.г. Кабмин Украины одобрил ТЭО строительства автотрассы Одесса - Рени (проектная стоимость - 8,2 млрд. грн.), однако речь идет лишь об участке длиной 81 км Одесса - Монаши, причем львиная доля средств будет потрачена на сооружение моста через Днестровский лиман. Построить этот участок правительство планирует за 5 лет. Когда будет закончен автобан в целом, не знает никто. Быть может, через 55 лет...
Украине - не до развития транспортных коридоров. Сегодня в стране нет денег, потому что все силы брошены на подготовку к Евро-2012. Завтра денег не будет, потому что придется "латать бюджетные дыры" после Евро. Послезавтра случится что-нибудь еще. И денег не будет никогда... К тому же, власть больше озабочена проектом кольцевой дороги вокруг Киева, нежели обустройством международных транспортных коридоров на границах. Оно и понятно: Украина для наших политиков - это только столица. Ну, а провинция - другая планета. Населенная гуманоидами третьего сорта. О существовании которых вспоминают только перед выборами.

   Автор: Андрей ПОТЫЛИКО, журналист, г. Рени

Trans-Port

Новое на WWW MDoffice: О телефонах таможенных органов.

Уважаемые, коллеги.
   В ответ на критику в наш адрес, относительно телефонного справочника ГТСУ, по вопросу его своевременной актуализаций, нами разработана система оперативного ведения справочной информации.

   Теперь все в Ваших руках.

Смотрите: Телефонный справочник

MDoffice

Молдова планирует развитие порта Джурджулешты и СЭЗ в этом портовом регионе

   Правительство республики Молдова намерено принять меры для развития международного морского порта Джурджулешты – единственной точки морской перевалки республики, дислоцированной в Нижнем Дунае, а также Свободной экономической зоны в этом портовом регионе.

   Решение обнародовано в ходе встречи премьер-министра республики Молдова Влада Филата с руководством компании Danube Logistics, оперирующей портом и СЭЗ.

   Темой встречи стали перспективы развития портового региона. Стороны выразили мнение о необходимости упрощать деятельность в порту и СЭЗ с целью создания условий для дальнейшего развития мощностей перевалки и повышения объемов экспорта из республики.

   «Для упрощения деятельности порта необходимо отладить и усовершенствовать нормативную базу, а также практику контроля товаров на границе, в настоящее время они слишком сложны», – заявил исполнительный директор Danube Logostics Томас Мозер. В свою очередь, премьер-министр отметил растущие объемы экспорта из Молдовы (+64,9% в сравнении с предыдущим годом) и указал на хорошие возможности порта для экспорта сельхозпродукции. «Мы намерены диверсифицировать экспорт и рассчитываем, что через порт будем отправлять на экспорт не только нефтепродукты и зерновые, но и другую продукцию, например, мясную», – заявил В. Филат.

   По итогам переговоров глава правительства Республики распорядился создать рабочую группу, имеющую целью совершенствование нормативной базы таможенных процедур. В ее состав планируется включить представителей таможенных органов Молдовы.

АПК-Информ

Поверхность МД, 29/09-03/10, Крим, "НОВАЦ╤╥ МИТНОГО КОДЕКСУ УКРА╥НИ. Зм╕ни у митному та податковому законодавств╕"

Комерц╕йному директору (Директору)

Запрошу╓мо вас взяти участь у тематичному сем╕нар╕ на тему «Новац╕╖ митного кодексу Укра╖ни. Зм╕ни у митному та податковому законодавств╕», яка пройде з 29 вересня по 03 жовтня 2011 року за адресою: смт. В╕драдне, Велика Ялта, вул. Мор╕са Тереза, 5; курортний комплекс "Ripario Hotel Group"(Панс╕онат «Прибрежный»).

Сем╕нар ор╕╓нтований на:
Директор╕в компан╕й, що займаються ╕мпортом, експортом товар╕в, суб'╓кт╕в п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕, декларант╕в, брокер╕в, спец╕ал╕ст╕в орган╕зац╕й, що займаються митним оформленням, оптових покупц╕в-продавц╕в ╕мпортних товар╕в, ввезених на територ╕ю Укра╖ну, перев╕зник╕в, юрист╕в.

У сем╕нар╕ в╕зьмуть участь:
- Фах╕вц╕ проф╕льних департамент╕в Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, Кримсько╖ митниц╕;
- фах╕вц╕ ТОВ "НВО"Поверхность МД "(коментар╕, консультац╕╖).

ПРОГРАМА СЕМ╤НАРУ:

 

Мистецтво переда╓ться ╕з вуст в уста, ╕з рук у руки

I. Огляд основних нововведень у проект╕ нового Митного кодексу Укра╖ни (заре╓строван╕ законопроекти №№ 8130-д):

Адаптац╕я положень митного законодавства до стандарт╕в ╢вропейського союзу в контекст╕ спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур, приведення у в╕дпов╕дн╕сть з рамковими стандартами Всесв╕тньо╖ митно╖ орган╕зац╕╖ й м╕жнародних 2. Удосконалення системи митних режим╕в (пол╕пшення умов зд╕йснення ре╕мпорту та реекспорту товар╕в, розмежування режим╕в тимчасового ввезення та тимчасового вивезення, створення можливост╕ для переробки товар╕в п╕д митним контролем, перевантаження товар╕в у межах одного пункту Упровадження принципово нового для Укра╖ни ╕нституту уповноваженого економ╕чного оператора;
Ч╕тке законодавче врегулювання правил зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕, д╕яльност╕ митних склад╕в, магазин╕в безмитно╖ торг╕вл╕ та ╕нших вид╕в п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ в галуз╕ митно╖ справи;
Створення прозоро╖ системи гарант╕й сплати податк╕в ╕ збор╕в (обов'язкових платеж╕в) при перем╕щенн╕ товар╕в через митний кордон Укра╖ни;
Скасування прив'язки суб'╓кта ЗЕД до м╕сця його державно╖ ре╓страц╕╖ при митному оформленн╕ товар╕в;
Встановлення випадк╕в, коли при виявленн╕ порушення митних правил, товари можуть бути пропущен╕ через митний кордон Укра╖ни до завершення розгляду справи про таке порушення;
Удосконалення процедури декларування товар╕в, у тому числ╕ - можливост╕ групування товар╕в, внесення зм╕н у митн╕й декларац╕╖ та ╖╖ модиф╕кац╕╖, у раз╕ необх╕дност╕, п╕сля завершення процедури митного оформлення;
Удосконалення процедури розм╕щення товар╕в на складах тимчасового збер╕гання, у тому числ╕ з метою недопущення просто╖в транспортних засоб╕в перев╕зник╕в.

II. Впровадження електронного декларування товар╕в з використанням ВМД:

- застосування сучасних метод╕в роботи, таких як система анал╕зу ризик╕в й методу контролю, який базу╓ться на аудит╕;
- практичне використання ╕нформац╕йних технолог╕й;
- електронн╕ способи обм╕ну ╕нформац╕╓ю як альтернатива вимоз╕ представлення письмових документ╕в;
- по╓днання електронних та документарних метод╕в посв╕дчення д╕йсност╕ та ╕дентичност╕;

III. Практичн╕ аспекти визначення митно╖ вартост╕ й шляхи для зниження ризику коригування

- Попередн╕й анал╕з за критер╕ями ризику "митна варт╕сть товар╕в";
-  Актуальн╕ питання метод╕в визначення митно╖ вартост╕ товар╕в.
- Способи ведення переговор╕в з метою доведення в╕рност╕ визначення митно╖ вартост╕.
- Випуск товару у в╕льний об╕г п╕д гарант╕йн╕ зобов'язання.
- Можливост╕ та результати р╕зних способ╕в оскарження д╕й ╕ р╕шень митних орган╕в.
- Повернення митних платеж╕в.
- Огляд судових р╕шень, постанов спор╕в з митними органами, коментар╕.

IV. Розгляд сп╕рних питань. Практичн╕ поради з оптим╕зац╕╖ ризик╕в при митному оформленн╕.
VI. Оскарження д╕й (безд╕яльност╕) та р╕шень митних орган╕в, пов'язаних з проведенням митного контролю. Можливост╕ та результати р╕зних способ╕в оскарження д╕й ╕ р╕шень митних орган╕в..

Кожному учаснику вида╓ться:

╤нформац╕йн╕ матер╕али з тематики сем╕нару;
Блокнот, ручка.

Варт╕сть участ╕ у сем╕нар╕ *:
~ М╕сце в 2-х м╕сному номер╕: 2945 грн. (без ПДВ); 3534ПДВ)
~ 1-но м╕сний номер: 3385 грн. (без ПДВ), 4062ПДВ);

У варт╕сть сем╕нару входить:

- Проживання смт. "В╕драдне, Велика Ялта", курортний комплекс "Ripario Hotel Group"(Панс╕онат «Прибережний»), (за╖зд та поселення 29.09.2011 п╕сля 12:00, ви╖зд 03.10.2011), 1 м╕сце в 2-х м╕сному номер╕ або 1-м╕сний номер (стандарт);
- У варт╕сть проживання входить 3-х разове харчування, комплекс послуг панс╕онату, басейн;
- Участь у сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, матер╕али за тематикою сем╕нару.

У варт╕сть сем╕нару не включено:

* Про╖зд туди / назад до / в╕д смт. "В╕драдне";
* Екскурс╕йну програму.

Для дов╕дки:

1) Курортний комплекс "Ripario Hotel Group" (Панс╕онат "Прибережний") ма╓ прекрасну паркову територ╕ю;
2) поблизу розм╕щен╕:
- Винзавод «Магарач», дегустац╕йний зал - 5 хв. ходу,
- Н╕к╕тський ботан╕чний сад.

М╕сце проведення сем╕нару: конференц зал курортного комплексу "Ripario Hotel Group", смт. "В╕драдне, Велика Ялта

Про╖зд: в╕д м. С╕мферополя автобусом або тролейбусом до смт. "Никита" (Н╕к╕тський ботан╕чний сад) або до автовокзалу м. Ялта.
В╕д смт. "Никита" або в╕д зупинки «Центральний ринок» м. Ялта - маршрутним такс╕ № 34 до зупинки «пансионат Прибрежный».
Адреса: м. Ялта, п. "В╕драдне", курортний комплекс "Ripario Hotel Group" (панс╕онат «Прибережний»).

Заявки на участь у сем╕нар╕ приймаються до 19.09.2011 року
(Остаточний терм╕н оплати 22/09/2011 *)
.
_______
* Для пост╕йних учасник╕в сем╕нар╕в MD Office д╕╓ програма лояльност╕ (в ╕ндив╕дуальному порядку).

Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про сем╕нар, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати за телефонами:
(044) 236-96-20, 236-96-21, 236-96-31, 236-96-39, 236-96-49, факс: 593-74-09
e-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на сайт╕ www.mdoffice.com.ua

Координатор проекту: Андре╓в Олександр

Поклада╓мо над╕ю на те, що ╕нформац╕я, отримана на сем╕нар╕, принесе неоц╕ненну користь при веденн╕ Вашого б╕знесу

З повагою,
Директор ТОВ "НВО "Поверхность МД"
СПД ФО

Артур Хохлов
Олександр Андре╓в

ЗАЯВКА НА УЧАСТИЕ В КОНФЕРЕНЦИИ

* Дата, назва сем╕нару   29/09-03/10/2011 «Новац╕╖ митного кодексу Укра╖ни. Зм╕ни у митному та податковому законодавств╕.
* Ф╕рма-учасник  
Вид розм╕щення

  DBL (место в двухместном номере)

SNGL (одноместный номер)

Сума до оплати  2945** грн. (без ПДВ) 3534***(з ПДВ)

3385** грн. (без ПДВ

4062*** (з ПДВ)
Фактична адреса (+╕ндекс)  
* Телефон/факс (+ код м╕ста)  
E-mail  
* П.╤.Б., посада учасника  
Телефон моб.  
Вид д╕яльност╕ Вашого п╕дпри╓мства  
* Форма оплати   безгот╕вкова гот╕вкою
Юридична адреса  
* Св╕доцтво ПДВ/дата  
*╤ндив╕дуальний податковий номер  
Пропозиц╕╖, побажання за тематикою сем╕нару (╕нш╕)  
 
  * Поля обов'язков╕ для заповнення
** Оплата без ПДВ проводиться на рахунок ФО П╕дпри╓мця Андре╓в О.Л. - платника ╓диного податку;
*** Оплата з урахуванням ПДВ проводиться на рахунок ТОВ "НВО "Поверхность МД"
Дата заповнення М.П. п╕дпис

"Заповнену заявку разом ╕з коп╕╓ю св╕доцтва про ре╓страц╕ю платника податку (про ре╓страц╕ю) сл╕д над╕слати на електронну адресу E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua або на тел./факс 8 (044) 593-74-09.
Заявки приймаються до 19 вересня включно.

Вебинар: Электронное декларирование. Сегодня (25-08-2011)

Компания «Поверхность МД» приглашает Вас на практический вебинар по электронному декларированию.

План вебинара.
1. Нормативные основы электронного декларирования
2. Принцип электронного декларирования.
3. Методика перехода на электронное декларирование
4. Настройка MD Declaration для работы по схеме электронного декларирования


Электронное декларирование - это существенное сокращение временных затрат на таможенное оформление.
Для участия в вебинаре, Вам необходимы только ПК (требования к ПК смотрите ниже) подключенный к Internet (чем выше скорость соединения с Internet тем лучше) и колонки/наушники.
Для подключения к вебинару, Вы переходите по ссылке, которую мы Вам отправим, и попадаете в виртуальную комнату, в которой происходит обсуждение.
Главным отличием вебинара от обычного семинара, является то, что Вы можете находиться где угодно! Если несколько сотрудников Вашей компании хотят посетить вебинар, Вы можете сэкономить средства, просматривая вебинар на одном ПК.

Продолжительность вебинара: 1.5-2 часа.
Стоимость: 150 грн / участник (без НДС).
Дата проведения: 25/08/2011 время 19-00 (время проведения может быть изменено).
Для участия в вебинаре, отправляете Ваши заявки по адресу v@mdoffice.com.ua


Заявка на семинар:

1. Название компании:

2. Адрес (юр/почт):

3. ЕГРПОУ:

4. Свидетельство НДС/дата:

5. Индивидуальный налоговый номер:

6. Контактное лицо и тел.:

7. e-mail/факс для отправки счёта:


Любые вопросы, по данному вебинару, присылайте на e-mail v@mdoffice.com.ua


Что такое вебинар.
Вебинар (англ. web + seminar) - это семинар, который проводится в удаленном режиме через Интернет с использованием соответствующих технических средств. К ним относятся программное обеспечение для проведения вебинаров, а также наушники и микрофон.

Рекомендованные характеристики ПК для слушателей:
* 1.4GHz Intel® Pentium® 4 or faster processor (or equivalent) for Microsoft® Windows® XP or Windows 7; 2GHz Intel Pentium 4 or faster processor (or equivalent) for Windows Vista®
* Windows XP Home or Professional with Service Pack 2; Windows Vista Home Premium, Business, Ultimate, or Enterprise; or Windows 7 Home Premium, Professional, or Ultimate (32-bit edition, or 64-bit edition with 32-bit browser)
* 512MB of RAM (1GB recommended) for Windows XP or Windows 7; 1GB of RAM (2GB recommended) for Windows Vista
* Microsoft Internet Explorer 6, 7, or 8; Mozilla Firefox 2.x or 3.x; or Google Chrome
* Adobe® Flash® Player 10.1 for all users (hosts, presenters, participants, and administrators)
* монитор от 17”




MDoffice

О MDJokerNet

MDoffice - работа с интернетом.

О MDJokerNet
Использую MDJokerNet каждый день
Использую MDJokerNet редко
Не знаю о его сущестовании
Не использую
 


MDoffice

У Казахстан╕ вводиться держконтроль при вивезенн╕ та ввезенн╕ дорогоц╕нних метал╕в

   У Казахстан╕ запроваджу╓ться державний контроль при вивезенн╕ та ввезенн╕ дорогоц╕нних метал╕в ╕ сировинних товар╕в, що м╕стять дорогоц╕нн╕ метали, йдеться в прес-рел╕з╕ Нацбанку та Асоц╕ац╕╖ г╕рничодобувних ╕ г╕рничо-металург╕йних п╕дпри╓мств (АГМП).

   Кр╕м того, в республ╕ц╕ вводиться принцип пр╕оритетного права держави на придбання передбачуваного до вивезення аф╕нованого золота в злитках для поповнення золотовалютних актив╕в Нац╕онального банку республ╕ки.

   Зг╕дно з поширеним прес-рел╕зом, постановою уряду в╕д 16 серпня затверджен╕ правила ввезення на територ╕ю Республ╕ки Казахстан з кра╖н, що не входять до Митного союзу, ╕ вивезення з територ╕╖ республ╕ки в ц╕ кра╖ни дорогоц╕нних метал╕в ╕ сировинних товар╕в, що м╕стять дорогоц╕нн╕ метали.

   Ц╕ правила, зазнача╓ться в рел╕з╕, прийнят╕ для реал╕зац╕╖ указу президента Казахстану "Про заходи з виконання р╕шення М╕ждержавно╖ ради (вищого органу Митного союзу) ╢враз╕йського економ╕чного сп╕втовариства "Про ╓дине нетарифне регулювання Митного союзу Республ╕ки Б╕лорусь, Республ╕ки Казахстан та Рос╕йсько╖ Федерац╕╖" в╕д 27 листопада 2009 р.

   У прес-рел╕з╕ наголошу╓ться, що Нац╕ональний банк ╕ АГМП дотримуються позиц╕╖, що одн╕╓ю з ц╕лей державного контролю при вивезенн╕ та ввезенн╕ дорогоц╕нних метал╕в ╕ сировинних товар╕в, що м╕стять дорогоц╕нн╕ метали, ╓ створення умов ╕ стимул╕в для розвитку внутр╕шнього ринку золота ╕ розширення переробки дорогоц╕нних метал╕в на територ╕╖ Казахстану та кра╖н Митного союзу.

   З метою забезпечення можливост╕ по завершенню п╕дпри╓мствами галуз╕ видобутку дорогоц╕нних метал╕в ╖х експортних контракт╕в на першому етап╕ пропону╓ться зберегти полегшений порядок державного контролю до 1 с╕чня 2012 року, який в даний час утриму╓ться в прийнятих урядом 16 серпня поточного року правилах.

   "З 1 с╕чня 2012 року необх╕дно створити умови ╕ стимули для подальшого розвитку переробки сировинних товар╕в, що м╕стять дорогоц╕нн╕ метали, на територ╕╖ Республ╕ки Казахстан та кра╖н Митного союзу", - сказано в прес-рел╕з╕.

   Нацбанк з метою поповнення золотовалютних актив╕в ма╓ нам╕р в повному обсяз╕ зд╕йснювати реал╕зац╕ю пр╕оритетного права держави на придбання аф╕нованого золота в злитках, вказано в пов╕домленн╕.

   "Таким чином, в╕тчизнян╕ виробники золота, що в╕дпов╕даэ як стандартам London good delivery, так ╕ казахстанським стандартам, отримують на найближч╕ роки в особ╕ Нац╕онального банку Республ╕ки Казахстан гарантованого партнера - споживача ╖хньо╖ продукц╕╖", - йдеться в пов╕домленн╕.

   З метою п╕дтримки в╕тчизняних виробник╕в дорогоц╕нного металу Нац╕ональний банк сп╕льно з АГМП розгляда╓ можлив╕ схеми авансування придбання аф╕нованого золота в злитках.

   У прес-рел╕з╕ також нагаду╓ться, що в даний час система оподаткування ПДВ оборот╕в з реал╕зац╕╖ золота стимулю╓ виробник╕в вивозити його на експорт.

   З метою розвитку внутр╕шнього ринку дорогоц╕нного металу та створення умов щодо реал╕зац╕╖ золота, що добува╓ться ╕ переробля╓ться в╕тчизняними виробниками усередин╕ кра╖ни, Нац╕ональний банк ╕н╕ц╕ював перед урядом питання створення р╕вних умов з точки зору оподаткування ПДВ для реал╕зац╕╖ золота на внутр╕шньому ринку ╕ на експорт.

FINANCE.UA

Прив╕тання Голови Служби з нагоди 20-╖ р╕чниц╕ Незалежност╕ Укра╖ни

   Двадцята р╕чниця Незалежност╕ – значуща дата в житт╕ нашо╖ держави. За цей час Укра╖на пройшла великий непростий шлях.╤ митна служба долала його разом з незалежною Укра╖ною. Укра╖на обрала шлях реформ та економ╕чного зростання. Президент поставив надважливе завдання – досягти значного прогресу в соц╕ально-економ╕чному розвитку. Митна служба – ефективний ╕нструмент в руках держави на шляху до ц╕╓╖ мети. ╤ особлива м╕с╕я митно╖ служби поляга╓ в ефективному наповненн╕ державного бюджету. Митна служба щом╕сяця

   перевикону╓ план надходжень. За 8 м╕сяц╕в цього року до бюджету перераховано майже 70 м╕льярд╕в гривень. За серпень надходження складуть б╕льше 10 м╕льярд╕в гривень. Понад бюджетне завдання до державно╖ скарбниц╕ спрямовано майже 2 м╕льярди. Кожного дня митниця збагачу╓ казну держави на п╕вм╕льярда гривень! ╤снують ус╕ передумови для того, щоб до к╕нця 2011 ми перерахували до державного бюджету понад 110 м╕льярд╕в гривень. Оск╕льки завдяки, у тому числ╕, ╕ нашим зусиллям, на сьогодн╕шн╕й день загальний товарооб╕г зб╕льшився на 50 в╕дсотк╕в. Та склав майже 100 м╕льярд╕в долар╕в. Кер╕вництвом кра╖ни проводиться надзвичайно складна робота по залученню в нашу державу ╕нвестиц╕й. Тому ще одна

   задача митниц╕ – долучитися до процесу залучення ╕нвестор╕в, як╕ створять робоч╕ м╕сця та налагодять виробництво всередин╕ кра╖ни. Я впевнений, що залучити в Укра╖ну ╕нвестиц╕╖ надасть змогу новий Митний кодекс. Прийняття ново╖ редакц╕╖ Кодексу дозволить адаптувати правову базу до кращих ╓вропейських зразк╕в. Цей документ дозволить зробити процес митного оформлення ще б╕льш ефективним та прозорим. Спод╕ваюся, що найближчим часом ми перейдемо до повноц╕нного електронного декларування. Нажаль, ще не вс╕ документи можуть подаватися в електронному вигляд╕. ╤ це значно ускладню╓ впровадження комплексно╖ програми «Електронна митниця». Але ми пропону╓мо внести до нового митного кодексу

   норму, яка передбачатиме можлив╕сть для митного брокера подавати в електронному вигляд╕ лише декларац╕ю. У той же час, на брокера поклада╓ться вся повнота в╕дпов╕дальност╕ за наявн╕сть ╕ достов╕рн╕сть вс╕х дозв╕льних документ╕в. У раз╕, якщо митне оформлення зд╕йснене за в╕дсутност╕ таких документ╕в, в╕дпов╕дальн╕сть нестиме саме митний брокер. До того ж, митний брокер повинен бути платоспроможним, щоб мати змогу покрити вс╕ можлив╕ ризики. Плану╓мо також, що до наступно╖ р╕чниц╕ Незалежност╕ Укра╖ни вс╕ пункти пропуску ╕ м╕сця митного оформлення будуть об лаштован╕ камерами спостереження. Вся ╕нформац╕я про ситуац╕ю на кордон╕ ╕ у внутр╕шн╕х митницях буде концентруватися у центральному апарат╕

   Держмитслужби – в Мон╕торинговому центр╕. В╕н ма╓ стати повноц╕нним анал╕тичним штабом, де мон╕ториться поточна ситуац╕я ╕ приймаються управл╕нськ╕ р╕шення. Президент нашо╖ держави зауважив, що «Укра╖на потребу╓ не лише економ╕чно╖ сп╕впрац╕, а насамперед – кардинального розширення людських контакт╕в ╕з ╢вропейським Союзом. Це потр╕бно не влад╕, а сусп╕льству, кожному громадянинов╕.» За останн╕й р╕к Державна митна служба досягла серйозного прогресу у налагодженн╕ т╕сних партнерських в╕дносин з митними адм╕н╕страц╕ями заруб╕жних кра╖н. В╕дбуваються пост╕йн╕ зустр╕ч╕, як на р╕вн╕ Гол╕в Служб, так ╕ кер╕вник╕в прикордонних митниць та експерт╕в. Оперативно вир╕шуються ус╕ нагальн╕ робоч╕ питання. Все це

   дозволя╓ створити зручн╕ умови для перетину кордону громадянами ╕ суб’╓ктами, запоб╕гати виникненню черг, зд╕йснювати обм╕н ╕нформац╕╓ю, протид╕яти контрабанд╕. Нашими сп╕льними зусиллями ми змогли представити митну службу Укра╖ни як потужний, сучасний ╕ ефективний державний механ╕зм. ╤ наша робота не лишилася непом╕ченою з боку кер╕вництва держави. Спод╕ваюся, що за р╕к сьогодн╕шн╕ плани стануть реальн╕стю. А ми будемо ставити перед собою нов╕, ще б╕льш масштабн╕ завдання на благо народу Укра╖ни. Я дякую вам за вашу роботу.

   Товариш╕ митники, в╕таю Вас з Днем Незалежност╕ Укра╖ни!

Державна митна служба Укра╖ни

Анекдот из Интернет

Главврач районной поликлиники кричит санитарам:

- Последний раз у вас спрашиваю, чертовы приколисты, кто снял плакат "Чистые руки - залог Вашего здоровья" с инфекционного кабинета и повесил на венерологический?

Афоризм

Загадочная женщина что угодно загадит. А если не успеет, придёт догадливая.. и догадит.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное