Рада урегулировала систему нормативно-правовых актов
Верховная Рада урегулировала систему и иерархию нормативно-правовых актов. За принятие в целом законопроекта 1343-1 "О Нормативно-правовых актах" проголосовало 312 депутатов при 226 необходимых.
Законом регулируются общественные отношения, связанные с разработкой нормативных актов, их принятием, вступлением в силу, государственной регистрацией и учетом. Данным законом парламент установил единые требования к нормопроектировочной технике для всех субъектов нормотворчества.
Приняв закон, Рада отнесла к нормативно-правовым актам законы и подзаконные акты, сообщают Укра╖нськ╕ новини.
Законами определены Конституция, кодексы, законы; подзаконными актами - постановления Верховной Рады, указы Президента, постановления Кабинета Министров, приказы, распоряжения, решения министерств и других центральных органов исполнительной власти, приказы их территориальных органов,
приказы, постановления и распоряжения других государственных органов, которые являются субъектами нормотворчества, постановления Совета Министров Крыма.
Кроме этого к подзаконным актам отнесены приказы министерств и других республиканских органов исполнительной власти Крыма, распоряжения глав и приказы управлений, отделов, других структурных подразделений местных государственных администраций, решения местных советов и их исполнительных органов, решения всеукраинских и местных референдумов,
распоряжения сельских, поселковых, местных глав, глав районных в городах, районных, областных советов.
16 сентября Верховная Рада приняла за основу соответствующий законопроект. Его автором является депутат Александр Лавринович (фракция Партии регионов).
Кабмин упростил права на импорт нестандартных автомобилей
Недавно Всеукраинская ассоциация автоимпортеров и дилеров обратилось в правительство с просьбой срочно разобраться в ситуации, которая сложилась с импортом машин.
Как сообщили в ассоциации, Госпотребстандарт разрешил ввозить в Украину машины, которые не соответствуют национальным стандартам. Соответствующий приказ №337 был издан этим ведомством буквально на днях.
По мнению импортеров, упрощение правил выгодно исключительно «серым» дилерам. Именно
они поставляют в страну американские авто, стандарты которых существенно отличаются от украинских.
Согласно данным Всеукраинской ассоциации автоимпортеров и дилеров, данное решение о новых правилах импорта машин было принято Госпотребстандартом 19 сентября. В самом ведомстве комментировать изменения вчера отказались. Чиновники пообещали сформулировать свою позицию несколько позже.
Со своей стороны официальные дилеры объясняют, что отныне проблем с растаможкой
машин, которые не соответствуют украинским стандартам, нет. По их мнению, это решение пролоббировали серые дилеры.
В этом году на ЮВЖД начнётся строительство первой пограничной станции, расположенной на российско-украинской границе.
До сих пор работа по трансграничному пропуску пассажиров и грузов ведётся на станциях магистрали, которые удалены от государственной границы на несколько десятков километров. Красный Хутор построят вблизи Белгорода.
Заказчиком строительства выступит Федеральное агентство железнодорожного транспорта. До конца года из госбюджета
на эти цели планируется выделить 205 млн руб., ещё 250 млн руб. – в будущем году.
На станции построят грузовой и пассажирский парки как минимум с десятком путей в каждом для приёма, пропуска и досмотра поездов, а также помещения для пограничной, таможенной, ветеринарной и карантинной служб.
«Строительство новой передаточной станции в Красном Хуторе крайне важно для магистрали, – говорит начальник ЮВЖД Анатолий Володько, – ведь летом, когда размеры пассажирского
движения достигают максимума, станция Белгород становится труднопреодолимой для транзита поездов».
Кроме того, в Белгородской области запланировано строительство ещё двух пограничных станций – Головчино и Хотмыжск. Предполагается, что их возведут к 2011 году.
По предварительным подсчётам, строительство трёх станций обойдётся примерно в 5 млрд руб.
С 1 октября количество контролирующих служб на российских международных автомобильных пунктах пропуска сократится с семи до двух. Там останутся только пограничники и таможенники.
Ожидается, что для импортеров, ввозящих продукты, товары, автомобили, животных, цветы и растения, наступят райские времена. На границе будет введен в действие принцип "одна остановка-одно окно".
Сегодня вступает в силу постановление правительства, наделяющее таможенников
полномочиями санитарных врачей, ветеринаров, фитосанитаров, транспортных инспекторов. Цель нововведения - избавить импортеров от очередей, сократить до нескольких минут время пребывания автомобилей на территории пунктов пропуска. При этом досматривать грузы станут в исключительных случаях. Для этого площадки пунктов пропуска поделят на "красную" и "зеленую" зоны. На "зеленой" дополнительные виды таможенного контроля не потребуются. До сих пор, напомним, томительные часы ожидания проверки документов на границе
растягивались до 3-5 часов в зависимости от оживленности трассы.
Впрочем, на "смежные" профессии служители таможни смогут переквалифицироваться буквально на минуты, проверяя соответствующие документы перевозчиков непосредственно при въезде в пункты пропусков. Представителей же профильных федеральных ведомств, которые остались теперь за линией границы, участвовать в таможенных процедурах позовут только в случае выявления каких-либо нарушений. К примеру, вместо сотрудников транспортной
инспекции именно таможенники будут проверять вес и габариты рефрижераторов или грузовых фур, специальные разрешения на международные перевозки опасных, крупногабаритных или тяжеловесных грузов. Транспортные инспекторы подключатся к проверке, если при сверке сопроводительных документов будут обнаружены недочеты - превышены габариты и вес грузовика, замечено отсутствие отличительных знаков государства регистрации авто и т.д. По аналогичному принципу станут отслеживать и документацию по ветеринарному, фитосанитарному,
санитарно-карантинному контролю.
В странах ЕС и в Америке, кстати, "единые окна", предусматривающие максимальное упрощение таможенных процедур, в том числе по предварительному информированию о ввозимых товарах, "открыты" уже несколько десятилетий и зарекомендовали себя с лучшей стороны. Не нужны ворохи документов, чтобы отправить свой товар в ту или иную страну. Да и время на оформление экспортно-импортных операций сокращается в разы. В России к подобной "оконной технологической революции"
готовились несколько лет. Для этого начиная с 2005 года правительству пришлось принять более 7 постановлений. Кстати, в качестве эксперимента внедрение новой технологической схемы впервые было апробировано летом этого года на российско-латвийском участке границы, в пункте пропуска "Бурачки" Себежской таможни. В итоге уже через два месяца этот один из самых скандально известных участков, где постоянно скапливались многокилометровые очереди, продемонстрировал, по оценкам представителей Федеральной таможенной службы
(ФТС), отличные результаты.
Кстати, внедрение принципа "одного окна" на российской границе приурочено и к широкомасштабному пилотному проекту по обмену таможенной информацией и взаимной стыковкой транзитных систем с странами Евросоюза. Через три месяца, с 1 января 2009 года, Россия и 12 стран ЕС приступят к его реализации.
"Российская газета" - Федеральный выпуск №4762 от 1 октября 2008 г.
ДМСУ: Про затвердження Положення про Департамент митного контролю в пунктах пропуску Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ
НАКАЗ
Ки╖в
30.09.08 № 1078
Про затвердження Положення про Департамент митного контролю в пунктах пропуску Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни
В╕дпов╕дно до вимог пункту 8 Положення про Державну митну службу Укра╖ни, затвердженого Указом Президента Укра╖ни в╕д 24.08.00 №1022/2000, постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 18.07.07 № 940 "Про затвердження Положення про Державну митну служби Укра╖ни" та затверджено╖ структури центрального апарату Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни й штатного розпису, уведеного в д╕ю наказом Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 31.07.08 №
837
НАКАЗУЮ:
Затвердити Положення про Департамент митного контролю в пунктах пропуску Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, що дода╓ться.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Служби В.╤.Хорошковський
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни 30.09.08 № 1078
ПОЛОЖЕННЯ про Департамент митного контролю в пунктах пропуску Державно╖ митно╖
служби Укра╖ни
1. Загальн╕ положення
1.1. Це Положення визнача╓ правовий статус п╕дрозд╕лу центрального апарату Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни – Департаменту митного контролю в пунктах пропуску (дал╕ – Департамент), а саме: його компетенц╕ю (права, завдання, функц╕╖) та орган╕зац╕йну структуру.
1.2. Департамент ╓ структурним п╕дрозд╕лом Держмитслужби.
1.3. Загальне кер╕вництво Департаментом зд╕йсню╓ Голова Держмитслужби. Спрямування
та координац╕ю д╕яльност╕ Департаменту зд╕йсню╓ заступник Голови Держмитслужби в╕дпов╕дно до функц╕ональних повноважень.
1.4. У сво╖й д╕яльност╕ Департамент керу╓ться Конституц╕╓ю та законами Укра╖ни, актами Президента Укра╖ни та Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни, наказами Держмитслужби та цим Положенням.
1.5. Департамент зд╕йсню╓ свою д╕яльн╕сть в╕дпов╕дно до план╕в роботи Держмитслужби й Департаменту.
2. Основн╕ завдання Департаменту
2.1.
Участь у реал╕зац╕╖ державно╖ пол╕тики у сфер╕ митно╖ справи в╕дпов╕дно до компетенц╕╖ Департаменту.
2.2. Захист економ╕чних ╕нтерес╕в Укра╖ни.
2.3. Застосування норм права для реал╕зац╕╖ прав суб’╓кт╕в господарсько╖ д╕яльност╕ та громадян, наданих ╖м Конституц╕╓ю та законами Укра╖ни, актами Президента Укра╖ни та Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
2.4. Сприяння виконанню зобов’язань за м╕жнародними договорами Укра╖ни.
2.5.
Вжиття заход╕в для прискорення товарооб╕гу та пасажиропотоку через державний кордон Укра╖ни шляхом удосконалення, спрощення та п╕двищення оперативност╕ та ефективност╕ зд╕йснення митного контролю та митного оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в.
2.6. Контроль за дотриманням, виконанням та використанням прав, наданих суб’╓ктам господарсько╖ д╕яльност╕ законодавством Укра╖ни з питань митно╖ справи.
2.7. Зд╕йснення заход╕в щодо захисту ╕нтерес╕в споживач╕в товар╕в.
2.8.
П╕дготовка пропозиц╕й щодо вдосконалення законодавства Укра╖ни з питань митно╖ справи у частин╕ зд╕йснення митного контролю та митного оформлення товар╕в ╕ транспотних засоб╕в.
2.9. Розроблення, удосконалення, контроль за впровадженням ╕ виконанням порядк╕в ╕ технолог╕чних схем зд╕йснення митного контролю та митного оформлення з питань, що належать до компетенц╕╖ Департаменту.
2.10. Контроль ╕ координац╕я д╕яльност╕ митних орган╕в Укра╖ни, що виконують сво╖ обов’язки
в пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни щодо виконання вимог законодавства Укра╖ни з питань митно╖ справи.
2.11. Орган╕зац╕я та реал╕зац╕я заход╕в з розвитку структури й ╕нфраструктури пункт╕в пропуску через державний кордон Укра╖ни.
2.12. Адаптац╕я нац╕онального законодавства з питань митно╖ справи в частин╕ митного контролю та митного оформлення товар╕в та транспортних засоб╕в до положень м╕жнародних нормативно-правових акт╕в з питань митно╖ справи.
2.13.
Орган╕зац╕я та контроль за впровадженням у митних органах техн╕чних засоб╕в митного контролю. Зд╕йснення контролю ефективност╕ використання техн╕чних засоб╕в митними органами.
2.14. Орган╕зац╕я та координац╕я вза╓мод╕╖ митних орган╕в з органами державно╖ влади та установами й п╕дпри╓мствами в процес╕ зд╕йснення митного контролю та митного оформлення.
3. Функц╕╖ Департаменту
Департамент в╕дпов╕дно до покладених на нього завдань викону╓
регулятивну, нормотворчу, правозастосовчу, контрольну, орган╕зац╕йну, координуючу та анал╕тичну функц╕╖.
В╕дпов╕дно до цього Департамент:
3.1. Збира╓, обробля╓, систематизу╓ ╕нформац╕ю за напрямами роботи.
3.2. Уносить на розгляд кер╕вництва Держмитслужби проекти нормативно-правових акт╕в, розроблених ╕ншими суб’╓ктами нормотворчого процесу.
3.3. Готу╓ та пода╓ кер╕вництву Держмитслужби пропозиц╕╖ щодо вдосконалення
нормативно-правових акт╕в з питань митно╖ справи, унесення зм╕н до проект╕в м╕жнародних договор╕в (угод).
3.4. Забезпечу╓ нормативно-правове врегулювання застосування окремих процедур та форм митного контролю.
3.5. Зд╕йсню╓ контроль, розробку, анал╕з ефективност╕ та удосконалення у в╕дпов╕дност╕ ╕з зм╕нами законодавства Укра╖ни порядк╕в ╕ технолог╕чних схем зд╕йснення митного контролю та митного оформлення пов╕тряних, водних, зал╕зничних, автомоб╕льних транспортних
засоб╕в перев╕зник╕в ╕ товар╕в, що перем╕щуються ними через митний кордон Укра╖ни.
3.6. Зд╕йсню╓ контроль, розробку, анал╕з ефективност╕ та удосконалення у в╕дпов╕дност╕ ╕з зм╕нами законодавства Укра╖ни порядк╕в ╕ технолог╕чних схем зд╕йснення митного контролю й митного оформлення товар╕в та ╕нших предмет╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни у м╕жнародних поштових та експрес-в╕дправленнях.
3.7. Орган╕зову╓ обм╕н електронною ╕нформац╕╓ю м╕ж Укрзал╕зницею,
Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю, морськими агентами та Держмитслужбою, розробля╓, анал╕зу╓ ефективн╕сть та удосконалення порядку використання митними органами тако╖ ╕нформац╕╖ ╕нших зал╕зничних адм╕н╕страц╕й про товари, прийнят╕ до перевезення на митну територ╕ю Укра╖ни.
3.8. Розробля╓, анал╕зу╓ ефективн╕сть та удосконалю╓ порядки зд╕йснення митного контролю та митного оформлення товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни засобами трубопров╕дного транспорту та л╕н╕ями електропередач.
3.9.
Орган╕зову╓ та веде обл╕к м╕сць м╕жнародного поштового обл╕ку, центральних сортувальних станц╕й, рег╕ональних сортувальних станц╕й.
3.10. Визнача╓ м╕сця митного оформлення та митного контролю окремих категор╕й товар╕в.
3.11. Зд╕йсню╓ контроль, розроблення, анал╕з ефективност╕ та удосконалення порядк╕в орган╕зац╕╖ митного контролю предмет╕в дипломатичних представництв.
3.12. Зд╕йсню╓ контроль, розроблення, анал╕з ефективност╕ та удосконалення
у в╕дпов╕дност╕ ╕з зм╕нами законодавства Укра╖ни режиму сприяння суб’╓ктам господарсько╖ д╕яльност╕.
3.13. Зд╕йсню╓ контроль, розроблення, анал╕з ефективност╕ та удосконалення митного контролю в пунктах пропуску. Орган╕зову╓ вза╓мод╕ю з ╕ншими контрольними державними службами.
3.14. Орган╕зову╓ вза╓мод╕ю з органами охорони державного кордону щодо п╕дтримання режиму в пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни.
3.15. Зд╕йсню╓ планування
разом з митними органами ╕нших держав заход╕в щодо удосконалення процедури пропуску через державний кордон товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, ╖х митного контролю та митного оформлення.
3.16. Зд╕йсню╓ контроль, розроблення, анал╕з ефективност╕ та удосконалення у в╕дпов╕дност╕ ╕з зм╕нами законодавства Укра╖ни порядк╕в зд╕йснення митного контролю та митного оформлення предмет╕в, що належать громадянам та перем╕щуються (пересилаються) через митний кордон Укра╖ни.
3.17.
Орган╕зову╓ роботу щодо розроблення структури митно╖ служби Укра╖ни, утворення, реорган╕зац╕╖ та л╕кв╕дац╕╖ рег╕ональних митниць, митниць, митних пост╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й, ╖х структури, зон д╕яльност╕, назв, код╕в, м╕сць розташування та чисельност╕.
3.18. Орган╕зову╓ роботу щодо розроблення ╕нфраструктури митно╖ служби Укра╖ни, прогнозування та розвиток мереж╕ пункт╕в пропуску через державний кордон Укра╖ни, погодження генплан╕в на розбудову та реконструкц╕ю
пункт╕в пропуску через державний кордон Укра╖ни.
3.19. Орган╕зову╓ роботу щодо надання р╕шень про можлив╕сть розм╕щення п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють господарську д╕яльн╕сть та п╕дпри╓мств сфери обслуговування, а також дозвол╕в на в╕дкриття магазин╕в безмитно╖ торг╕вл╕ у пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни.
3.20. Забезпечу╓ нормативно-правове регулювання та функц╕онування зон митного контролю.
3.21. Орган╕зову╓ розроблення та
впровадження сучасних вид╕в митного забезпечення, засоб╕в ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, зд╕снення контролю за ╖х застосуванням митними органами.
3.22. Узагальню╓ та проводить анал╕з даних з практики використання техн╕чних засоб╕в митного контролю п╕дрозд╕лами митного оформлення, з метою п╕двищення ефективност╕ ╖х використання.
3.23. Нада╓ пропозиц╕╖ кер╕вництву Держмитслужби щодо оснащення, оптимального розпод╕лу та перерозпод╕лу техн╕чних засоб╕в
митного контролю м╕ж митними органами. Узгоджу╓ техн╕чну документац╕ю щодо оснащення митних орган╕в техн╕чними засобами.
3.24. Бере участь у проведенн╕ випробувань нових зразк╕в техн╕чних засоб╕в митного контролю, нада╓ пропозиц╕╖ щодо можливост╕ подальшого ╖х використання митними органами.
3.25. Вивча╓ та узагальню╓ досв╕д з використання техн╕чних засоб╕в митного контролю митними органами.
3.26. Бере безпосередню участь у заходах контролю
за дотриманням посадовими особами митних орган╕в законодавства Укра╖ни в частин╕ зд╕йснення митного контролю та митного оформлення товар╕в, що перем╕щуються в пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни.
3.27. Зд╕йсню╓ прийом представник╕в п╕дпри╓мств та орган╕зац╕й, громадян.
3.29. За дорученням кер╕вництва Держмитслужби представля╓
╖╖ ╕нтереси в державних органах та ╕нших установах ╕ орган╕зац╕ях з питань, що належать до компетенц╕╖ Департаменту.
3.30. Зд╕йсню╓ координац╕ю д╕яльност╕ митних орган╕в у вир╕шенн╕ питань оперативного характеру з питань, що належать до компетенц╕╖ Департаменту.
3.31. Забезпечу╓ неухильне додержання вимог нормативно-правових акт╕в з питань охорони державно╖ та╓мниц╕, конф╕денц╕йно╖ ╕нформац╕╖, що ╓ власн╕стю держави, та службово╖ ╕нформац╕╖, а також правил поводження
з документами з обмеженим доступом. Ре╓стру╓, веде обл╕к документ╕в з грифом „Для службового користування”.
4.1. Брати участь у розробц╕ Держмитслужбою проект╕в законодавчих та нормативно-правових акт╕в.
4.2. Брати участь у розгляд╕ проект╕в нормативно-правових акт╕в та в
реал╕зац╕╖ заход╕в, що готуються ╕ншими структурними п╕дрозд╕лами Держмитслужби.
4.3. Вести службове листування.
4.4. Давати доручення митним органам для вжиття заход╕в чи зд╕йснення д╕й, спрямованих на виконання завдань, в╕днесених до компетенц╕╖ Департаменту, та вимагати зв╕т╕в про ╖х виконання.
4.5. Отримувати в установленому порядку в╕д структурних п╕дрозд╕л╕в Держмитслужби, митних орган╕в ╕нформац╕ю та матер╕али, необх╕дн╕ для виконання
покладених на нього завдань.
4.6. Залучати фах╕вц╕в структурних п╕дрозд╕л╕в Держмитслужби та митних орган╕в для вир╕шення завдань, в╕днесених до компетенц╕╖ Департаменту.
4.7. Зд╕йснювати контроль митних орган╕в в межах компетенц╕╖ Департаменту. Вимагати в╕д кер╕вник╕в митних орган╕в та ╖х структурних п╕дрозд╕л╕в дотримання вимог законодавства Укра╖ни з питань митно╖ справи, скасування доручень, що йому суперечать, сво╓часного надання в╕дпов╕дно╖ зв╕тност╕.
4.8.
У встановленому порядку брати участь у перев╕рках д╕яльност╕ митних орган╕в (╖х п╕дрозд╕л╕в), службових розсл╕дуваннях, зд╕йснювати перев╕рки д╕яльност╕ митних орган╕в з питань, що належать до компетенц╕╖ Департаменту.
4.9. Уносити на розгляд кер╕вництва Держмитслужби пропозиц╕╖ щодо призначення, перем╕щення, зв╕льнення, п╕двищення квал╕ф╕кац╕╖ кер╕вного складу митних орган╕в ╕ ╖х структурних п╕дрозд╕л╕в, в тому числ╕ митних пост╕в, п╕дрозд╕л╕в митного оформлення в пунктах пропуску через
державний кордон, орган╕зац╕╖ митного контролю, а також щодо ╖х заохочення або накладання на них стягнень.
4.10. Уносити пропозиц╕╖ щодо вдосконалення митно╖ справи, структури та штатно╖ чисельност╕ п╕дрозд╕л╕в митних орган╕в, запровадження м╕жнародного досв╕ду в робот╕ митних орган╕в, а також до плану д╕яльност╕ Держмитслужби.
4.11. Проводити наради, сем╕нари з прац╕вниками митних орган╕в. Залучати в установленому порядку до ц╕╓╖ роботи, а також для проведення
в╕дпов╕дних досл╕джень ╕ методичних розробок спец╕ал╕ст╕в Держмитслужби, митних орган╕в, науково-досл╕дних орган╕зац╕й та навчальних заклад╕в.
4.12. За дорученням кер╕вництва Держмитслужби представляти ╖╖ ╕нтереси в державних та ╕нших органах, м╕жнародних установах, орган╕зац╕ях та митних службах ╕ноземних кра╖н.
4.13. Користуватися в установленому порядку ╢диною автоматизованою автоматичною системою Держмитслужби, створювати та використовувати власн╕ ╕нформац╕йн╕
бази даних.
5. КЕР╤ВНИЦТВО ТА СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ
5.1. Департамент очолю╓ директор, який признача╓ться на посаду та зв╕льня╓ться з посади наказами Голови Держмитслужби в установленому порядку.
5.2. Директор Департаменту:
5.2.1. Зд╕йсню╓ безпосередн╓ кер╕вництво роботою Департаменту.
5.2.2. Забезпечу╓ процес виконання завдань, покладених на Департамент. Координу╓ процес планування д╕яльност╕
в╕дд╕л╕в Департаменту та забезпечу╓ контроль за сво╓часним та як╕сним виконанням план╕в.
5.2.3. Уносить пропозиц╕╖ кер╕вництву Держмитслужби про призначення на посади й зв╕льнення з посад прац╕вник╕в Департаменту.
5.2.4. Затверджу╓ положення про в╕дд╕ли Департаменту за погодженням з заступником Голови Держмитслужби, а також посадов╕ ╕нструкц╕╖ посадових ос╕б Департаменту.
5.2.5. Направля╓ запити митним органам з питань, що належать до
компетенц╕╖ Департаменту, нада╓ доручення особовому складу Департаменту, орган╕зову╓ контроль за ╖х виконанням.
5.2.6. Зд╕йсню╓ координац╕ю з питань вза╓мод╕╖ Департаменту з ╕ншими структурними п╕дрозд╕лами Держмитслужби.
5.2.7. Погоджу╓ призначення на посади й зв╕льнення з посад начальник╕в митних пост╕в, п╕дрозд╕л╕в митного оформлення в пунктах пропуску, орган╕зац╕╖ митного контролю, а також ╖х заохочення та накладання на них стягнень за поданням кер╕вник╕в
рег╕ональних митниць та митниць.
5.2.8. Бере участь у зас╕даннях колег╕╖ Держмитслужби та нарадах кер╕вного складу Держмитслужби.
5.2.9. Розгляда╓ вх╕дн╕ документи, подан╕ на розгляд Управл╕нням справами Держмитслужби або начальниками в╕дд╕л╕в Департаменту та проставля╓ на них резолюц╕╖ з обов‘язковим визначенням виконавц╕в.
5.2.10. В╕зу╓ проекти нормативно-правових акт╕в, лист╕в, ╕нших розпорядчих документ╕в Держмитслужби, проекти р╕шень
за результатами опрацювання вх╕дно╖ кореспонденц╕╖.
5.2.11. П╕дпису╓ вих╕дну кореспонденц╕ю Департаменту в межах повноважень, установлених для директор╕в департамент╕в Головою Держмитслужби.
5.2.12. Орган╕зову╓ контроль виконання особовим складом Департаменту вимог Закону Укра╖ни “Про державну та╓мницю” та ╕нших нормативно-правових акт╕в з питань охорони державно╖ та╓мниц╕.
5.3.1. Самост╕йно встановлювати орган╕зац╕йн╕ принципи та схеми роботи Департаменту та вза╓мод╕╖ в╕дд╕л╕в Департаменту й видавати в╕дпов╕дну орган╕зац╕йну документац╕ю в межах Департаменту. Вимагати в╕д особового складу Департаменту дотримання положень ц╕╓╖ орган╕зац╕йно╖ документац╕╖.
5.3.2. Давати доручення, розпорядження особовому складу Департаменту та вимагати надання зв╕т╕в про ╖х виконання.
5.3.3.
Запитувати й одержувати в установленому порядку в╕д структурних п╕дрозд╕л╕в Держмитслужби, митних орган╕в, ф╕зичних та юридичних ос╕б необх╕дну ╕нформац╕ю й дов╕дков╕ матер╕али для виконання завдань, покладених на Департамент.
5.3.4. Вимагати в╕д особового складу Департаменту додержання вимог законодавства, сво╓часного виконання доручень кер╕вництва Держмитслужби.
5.3.5. Уносити пропозиц╕╖ кер╕вництву Держмитслужби про заохочення прац╕вник╕в Департаменту чи накладення
на них стягнень. Вимагати в╕д кер╕вник╕в структурних п╕дрозд╕л╕в Держмитслужби внесення пропозиц╕й про накладення стягнень на п╕длеглих ним прац╕вник╕в.
5.3.6. Направляти запити митним органам з питань, що належать до компетенц╕╖ Департаменту, та вимагати надання зв╕т╕в про ╖х виконання. Вимагати в╕д митних орган╕в додержання вимог законодавства.
5.3.7. Уносити пропозиц╕╖ кер╕вництву Держмитслужби про заохочення кер╕вник╕в митних орган╕в, митних пост╕в, п╕дрозд╕л╕в
митного оформлення в пунктах пропуску, орган╕зац╕╖ митного контролю чи накладення на них стягнень.
5.3.8. За дорученням кер╕вництва Держмитслужби представляти ╕нтереси Держмитслужби в державних та ╕нших органах.
5.3.9. Надавати в╕домост╕, пропозиц╕╖, зауваження структурним п╕дрозд╕лам Держмитслужби, митним органам, ╕ншим державним та недержавним органам, громадянам в╕дпов╕дно до законодавства та в порядку, установленому Головою Держмитслужби.
5.4.
Директор Департаменту несе в╕дпов╕дальн╕сть за:
5.4.1. Незабезпечення виконання покладених на Департамент завдань
╕ функц╕й, передбачених цим Положенням.
5.4.3. Низький р╕вень трудово╖ та виконавсько╖ дисципл╕ни в Департамент╕.
5.4.4. Недодержання вимог законодавства щодо забезпечення охорони державно╖ та╓мниц╕, конф╕денц╕йно╖ ╕нформац╕╖, що ╓ власн╕стю держави, а також службово╖ ╕нформац╕╖.
5.4.5. Негативн╕ насл╕дки особистих розпоряджень, самост╕йно прийнятих р╕шень
п╕д час виконання службових обов’язк╕в, а також за безд╕яльн╕сть.
5.5. Директор Департаменту ма╓ двох заступник╕в (одного заступника та одного заступника - начальника в╕дд╕лу).
5.6. До складу Департаменту входять чотири в╕дд╕ли та сектор: - в╕дд╕л митних процедур на транспорт╕; - в╕дд╕л орган╕зац╕╖ митного контролю; - в╕дд╕л декларування транспортних засоб╕в ╕ товар╕в громадян; - в╕дд╕л митно╖ ╕нфраструктури; - сектор анал╕зу результат╕в застосування
техн╕чних засоб╕в митного контролю.
5.7. У Департамент╕ д╕ловодство ведеться централ╕зовано в╕дпов╕дно до вимог ╤нструкц╕╖ з д╕ловодства в митн╕й служб╕ Укра╖ни, затверджено╖ наказом Держмитслужби в╕д 28.12.02 № 747 (з╕ зм╕нами).
5.8. Прац╕вники Департаменту призначаються на посади та зв╕льняються з посад наказом Держмитслужби.
Директор
Департаменту орган╕зац╕╖ митного контролю С.Сьомка
ДМСУ: Про внесення зм╕н до Положення про Управл╕ння контролю за перем╕щенням вантаж╕в Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ
НАКАЗ
Ки╖в
30.09.08 № 1075
Про внесення зм╕н до Положення про Управл╕ння контролю за перем╕щенням вантаж╕в Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни
У зв'язку з╕ зм╕ною структури центрального апарату Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни та перерозпод╕лом функц╕й м╕ж його п╕дрозд╕лами
НАКАЗУЮ:
1.
Унести до Положення про Управл╕ння контролю за перем╕щенням вантаж╕в Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 01.07.05 № 612 (дал╕ – Положення), так╕ зм╕ни:
1.1. Пункти 3.12 та 3.13 Положення виключити. У зв'язку з цим пункти 3.14 – 3.21 вважати, в╕дпов╕дно, пунктами 3.12 – 3.19.
1.2.
У пункт╕ 3.16 Положення слова "митними перев╕зниками" виключити.
2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Федорова О.О.
Специалистам ВЭД , новым пользователям «MD OFFICE» -
Уважаемые господа, для более эффективного использования Вашего рабочего времени предлагаем Вам профессионально освоить программный комплекс “MD OFFICE”.
Тренинг-лаборатория НПО “Поверхность” приглашает Вас принять участие в специальной образовательной программе для новых пользователей. Во время интенсивных практических занятий Вы познакомитесь со всеми возможностями системы и приобретете навыки работы, необходимые для профессионального роста и работы по новым правилам.
Мы предлагаем Вам:
проведение занятий сертифицированными инструкторами и специалистами НПО “Поверхность”;
использование
оригинальных методик обучения;
индивидуальный подход к каждому слушателю;
высокий уровень технического оснащения учебных классов;
обеспечение слушателей фирменными учебными материалами;
выдача сертификатов о прохождении обучения;
занятие в группах от 6 до 10 человек;
процесс обучения построен на решении реальных задач;
Учебная программа состоит из 2-х курсов учитывающих желания и уровень
подготовки клиентов:
MD STANDART
– подготовка специалистов по декларированию грузов (декларант, таможенный брокера). Программы MD Info + MD Declaration.
MD PROFESSIONAL – подготовка и переподготовка специалистов широкого профиля, повышение квалификации, обучение по расширенной программе. Программы MD Info + MD Declaration + MD Form+… +WWW.MDOFFICE.COM.UA
Вы можете выбрать любой из предложенных курсов.
Продолжительность курса MD STANDART 20 часов, стоимость 648 грн, MD PROFESSIONAL 32 часа, стоимость 792 грн.
Приглашаем Вас в группу, по курсу MD STANDART (20 академических часов, в течение 5 рабочих дней по 4 академических часа в вечернее время) и в группу по курсу MD PROFESSIONAL (32 академических часа, в течение 8 рабочих дней).
Каждый слушатель имеет возможность прослушать весь курс в целом или выбрать модули по своему усмотрению.
Предлагаем особые условия участия для специалистов, использующих версию программы под DOS «PST-broker».
Выражаем надежду, что тренинг будет способствовать профессиональному росту специалистов Вашего предприятия.
Для контактов: тел/факс: (044) 332-66-91, 332-66-92, 332-66-93
Проте, за ╕нформац╕╓ю Банкнотно-монетного двору Нац╕онального банку Укра╖ни, на даний час, деяк╕ митн╕ органи необ╜рунтовано направляють ╕мпортер╕в за дозволом, лише з т╕╓╖ причини, що обладнання, яке ввозиться, зг╕дно з УКТЗЕД
класиф╕ку╓ться у товарних позиц╕ях 8442 та 8443.
Враховуючи вищевикладене, наголошу╓мо на необх╕дност╕ дотримання вимог чинного законодавства та вжиття заход╕в для запоб╕гання необ╜рунтованих затримок при митному оформленн╕ пол╕граф╕чного обладнання та частин до нього.
Парламент может принять законопроект, которым предлагается освободить от платы за лицензию на экспорт и оптовую торговлю спиртом на внутреннем рынке спиртзаводы и производителей коньячного и плодового спирта.
На прошлой неделе депутатом-бютовцем Степаном Глусем зарегистрирован законопроект «О внесении изменений в закон Украины «О государственном регулировании производства и оборота спирта этилового, коньячного и плодового, алкогольных напитков и табачных изделий' (о
реализации спирта его производителями)». Принятие документа позволит преодолеть монополию единственного государственного объединения «Киевспирт» на торговлю и экспорт спирта. Сейчас лицензия стоит 500 тыс. грн в год.
Ранее спиртзаводы обязали покупать лицензии с 2006 года, что вызвало противостояние отрасли. Обострило ситуацию и повышение цен на спирт. Последний раз цены на спирт повышались централизованно в конце 2007 года – в среднем на 16%: спирт класса «люкс» подорожал с 52 грн до
62 грн за декалитр. Цены на спирты класса «экстра» и «высшая очистка» возросли соответственно.
На данное время лицензией на оптовую торговлю спиртом владеют только киевское объединение «Киевспирт» и Немировский спиртзавод (одно из самых прибыльных предприятий отрасли). «Остальные спиртзаводы не смогли приобрести лицензию из-за ее высокой стоимости»,– пояснил Степан Глусь, бывший директор Немировского спиртзавода.
По мнению руководителей отрасли, в случае принятия
законопроекта производители ликеро-водочной продукции смогут, как и до введения изменений, заключать договоры на поставку спирта с заводами напрямую и договариваться о ценах непосредственно с их директорами. А так же появится возможность покупать спирт на более выгодных условиях и вести более гибкую ценовую политику.
Зернотрейдеров обяжуть закупать зерно для экспорта только на аккредитованных биржах
В Верховной Раде зарегистрирован законопроект, с помощью которого народные депутаты предлагают обязать зернотрейдеров закупать зерно для дальнейшего его экспорта только на аккредитованных биржах.
В документе говорится, что «закупка на внутреннем рынке зерна, предназначенного для дальнейшего экспорта, осуществляется исключительно путем подписания биржевых контрактов на аккредитованных биржах».
Помимо этого, законопроект предусматривает ведение
мониторинга рынка зерна, в том числе объемов собранного урожая и переходных запасов, а также движения закупленных на внутреннем рынке объемов зерновых, предназначенных для дальнейшего экспорта. В настоящее время зерно закупается по договорам купли-продажи по безналичному расчету, за наличные или по фиктивным договорам, при этом цены на него формируются стихийно, не в пользу сельхозпроизводителей.
Предложенный механизм позволит сформировать прозрачную и эффективную ценовую политику на
зерновом рынке, сделает невозможной коррупцию в этом секторе аграрной отрасли, считают депутаты.
Ранее Министерство экономики Украины разработало проект постановления правительства, который предполагал вывоз зерна из Украины в 2008/2009 маркетинговом году (МГ) исключительно при наличии у экспортера справки о заключении и регистрации биржевого соглашения на экспорт зерна. Министерство аграрной политики заявило,
что не поддерживает эту инициативу.
Согласно правительственному прогнозу, в нынешнем году урожай зерновых в стране возрастет по сравнению с минувшим годом на 66,1% - до 48,66 млн тонн, внутреннее потребление зерна в текущем маркетинговом году (с 1 июля 2008 года по 30 июня 2009 года) возрастет всего на 1,2% - до 26,42 млн тонн, а экспорт увеличится в 6,1 раза – до 22,58 млн тонн.
По состоянию на 26 сентября с начала текущего маркетингового года (МГ, июль 2008 - июнь 2009) Украина экспортировала около 6 млн тонн зерна, в том числе 2,925 млн тонн пшеницы, 2,647 млн тонн ячменя, 421 тыс. тонн кукурузы и 20,4 тыс. тонн других зерновых.
По оперативным данным регионов, Украина по состоянию на 29 сентября 2008 года собрала 44,4 млн тонн зерновых, тогда как на аналогичную дату минувшего года – 25,4 млн
тонн.
НБУ советует ввести меры по защите экономики страны
Украинская экономика нуждается в протекционистских мерах в условиях мирового финансового кризиса.
Об этом заявил сегодня председатель совета НБУ Петр Порошенко и уточнил, что такие меры следует ввести временно, на 0,5-1,5 года, несмотря на то, что они противоречат обязательствам, которые взяла на себя Украина при вступлении в ВТО.
«Есть
много примеров, когда страны-члены ВТО временно вводили подобные меры по защите своей экономики», - сказал он.
По мнение президента Украинского союза промышленников и предпринимателей Анатолия Кинаха, в настоящее время экономика Украины является «беспрецедентно открытой». По его данным, средний размер украинских таможенных пошлин по машиностроению
в 2008 г. составил 4%, в АПК – 9%.
В частности Кинах отметил: «Налоговые льготы, как известно, стимулируют развитие национальной экономики, таможенные льготы помогают бороться с инфляцией, но при этом стимулируют зарубежную экономику».
Минэкономики прогнозирует в 2009 году дефицит торгового баланса в размере $25,3 млрд
Представляя проект Госбюджета Украины на 2009 год, министр экономики Богдан Данилишин сообщил, что в следующем году ожидается дефицит торгового баланса в размере $25,3 млрд.
Кроме того министр отметил увеличение экспорта в 2009 году на 22,1%, импорта - 25,6%, Будет увеличена на 17,3%, средняя месячная заработная плата, цены производителей на 18,5%, промышленное производство - 5,75%, сельхозпродукция - 2,2%.
Экспорт Украины в 2009 году будет
расти за счет АПК и машиностроения, однако отметил Данилишин, существуют риски, связанные с внешними рынками.
Угода про малий прикордонний рух з╕ Словаччиною не працю╓
Полегшення при перетин╕ кордону чекати не варто. Це зрозум╕ли закарпатц╕, що прийшли здати документи у Генконсульство Словаччини на отримання дозволу про безв╕зовий перетин кордону. Щоб отримати дозв╕л, треба заплатити 20 ╓вро, жити у 50-к╕лометров╕й прикордонн╕й зон╕ не менше 3 рок╕в та з╕брати ц╕лу купу документ╕в. Перших заявник╕в було 9. Документи не прийняли в╕д жодного. У консульств╕ пояснюють: жорстк╕ умови видач╕ дозвол╕в – не ╖х забаганка, а вимога ╢С.
У Генконсульств╕
Словаччини прийняли перших бажаючих отримати дозв╕л на безв╕зовий в’╖зд до кра╖ни - члена ╢С. Купу необх╕дних документ╕в п╕дготували лише дев’ять закарпатц╕в. Та й т╕ дозволу на малий прикордонний рух не отримають, бо папери оформили неправильно.
╤ван Гецко, мешканець селища Великий Березний: "Н╕якого покращення не буде. Як було, так ╕ ╓. Той же, коли на б╕знес ╕ти, той же пакет треба нести. То пап╕р`я, що було, то ╕ ╓. Нав╕ть ужесточили".
Тетяна Кошеля, мешканка
м╕ста Ужгород: "Не пустят никого. Пустят только к родственникам. Надо доказать документально, что они действительно являются родственниками".
Гермина Бал╕нт – етн╕чна словачка. У сус╕дн╕й кра╖н╕ народилися й померли ╖╖ батьки. Там живе старша сестра, ╕ ╓дина над╕я ╖╖ побачити – дозв╕л на малий прикордонний рух. На в╕зу у ж╕нки нема╓ грошей.
Герм╕на Бал╕нт, мешканка м╕ста Ужгород: "Не мала грошей. Там грош╕ треба, ╓вро. Откуда, що там пенс╕я 670 гривень. З чого
платити?"
Дозв╕л на малий прикордонний рух кошту╓ 20 ╓вро. Безкоштовно його видаватимуть пенс╕онерам та д╕тям. Щоб отримати спец╕альну перепустку, треба жити у 50-к╕лометров╕й прикордонн╕й зон╕ щонайменше 3 роки. ╤ з╕брати купу документ╕в, де вказано мету по╖здки. Заради в╕дпочинку або роботи у Словаччин╕ дозв╕л не отрима╓ш.
Мар╕ан Сладечек, генеральний консул Словацько╖ Республ╕ки в Ужгород╕: "Жестокие документы -- это спрашивайте у ваших представителей МИДа
Украины. Они вместе обрабатывали договор о малом приграничном движении. Так что мы выполняем эту задачу. Мы даже не выдаем эти квитки. Посылаем в Братиславу. Есть это все в законном режиме".
Дозволи видаватиме Пол╕цейське бюро у справах ╕ноземц╕в МВС Словаччини. Щодня консульство готове приймати сотню заявник╕в. Закарпатц╕ кажуть: у консульств╕ Угорщини схожий дозв╕л видають упродовж тижня. //Св╕тлана Ковбиця, "Факти", ICTV
ДМСУ: Про затвердження Порядку подання Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю Держмитслужб╕ та Адм╕н╕страц╕╖ Держприкордонслужби ╕нформац╕╖ про вил╕т пов╕тряного судна з аеропорту Укра╖ни та прил╕т його в аеропорт Укра╖ни
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ АДМ╤Н╤СТРАЦ╤Я ДЕРЖАВНО╥ ПРИКОРДОННО╥ СЛУЖБИ УКРА╥НИ
Н А К А З
01.09.2008 м. Ки╖в № 957/724
Заре╓стровано в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни „ 23 ” вересня 2008 р. за № 888/15579
Про затвердження Порядку подання Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю Держмитслужб╕
та Адм╕н╕страц╕╖ Держприкордонслужби ╕нформац╕╖ про вил╕т пов╕тряного судна з аеропорту Укра╖ни та прил╕т його в аеропорт Укра╖ни
В╕дпов╕дно до Порядку зд╕йснення митного контролю пов╕тряних транспортних засоб╕в перев╕зник╕в ╕ товар╕в, що перем╕щуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 24.12.2003
№ 1989 (з╕ зм╕нами),
Н А К А З У ╢ М О:
1. Затвердити Порядок подання Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю Держмитслужб╕ та Адм╕н╕страц╕╖ Держприкордонслужби ╕нформац╕╖ про вил╕т пов╕тряного судна з аеропорту Укра╖ни та прил╕т його в аеропорт Укра╖ни, що дода╓ться.
2. Голов╕ Державно╖ ав╕ац╕йно╖ адм╕н╕страц╕╖, начальнику Рег╕онально╖ ╕нформац╕йно╖ митниц╕ Держмитслужби, начальнику Управл╕ння зв’язку та ╕нформатизац╕╖ Адм╕н╕страц╕╖ Держприкордонслужби
розробити та протягом 10 дн╕в з моменту державно╖ ре╓страц╕╖ цього наказу подати на затвердження угоди про ╕нформац╕йний обм╕н ╕ протоколи про структуру та формат подання ╕нформац╕╖ Держмитслужб╕ та Адм╕н╕страц╕╖ Держприкордонслужби.
3. Начальнику Рег╕онально╖ ╕нформац╕йно╖ митниц╕ Держмитслужби розробити програмно-╕нформац╕йний комплекс „Контроль за зворотним вивезенням пов╕тряного судна за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни (ввезенням на митну територ╕ю Укра╖ни)”.
4.
Департаменту орган╕зац╕╖ митного контролю (Сьомка С.М.) ╕ Юридичному департаменту (Бабюк В.Л.) Держмитслужби забезпечити подання цього наказу на державну ре╓страц╕ю до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни.
5. Установити, що цей наказ набира╓ чинност╕ через 45 дн╕в п╕сля його оф╕ц╕йного опубл╕кування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Держмитслужби Федорова О.О. та першого заступника Голови Держприкордонслужби Шишолiна П.А.
Голова
Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни _______________ В.╤.Хорошковський
Голова Державно╖ прикордонно╖ служби Укра╖ни _______________ М.М.Литвин
ПОГОДЖЕНО М╕н╕стерство транспорту та зв’язку Укра╖ни М╕н╕стр транспорту та зв’язку Укра╖ни Й.В.В╕нський „____”___________ 2008 року
Порядок подання Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю Держмитслужб╕ та Адм╕н╕страц╕╖ Держприкордонслужби ╕нформац╕╖ про вил╕т пов╕тряного судна з аеропорту Укра╖ни та прил╕т його
в аеропорт Укра╖ни
1. ╤нформац╕я про фактичний вил╕т пов╕тряного судна з аеропорту Укра╖ни та прил╕т його в аеропорт Укра╖ни пода╓ться Держмитслужб╕ та Адм╕н╕страц╕╖ Держприкордонслужби на безоплатн╕й основ╕ Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю в електронн╕й форм╕ на п╕дстав╕ ╓дино╖ ╕нформац╕╖ щодо планування та виконання польот╕в, яка обробля╓ться автоматизованою системою планування пов╕тряного руху й диспетчерського контролю.
Структура та формат подання ╕нформац╕╖ погоджуються окремими протоколами
м╕ж Держмитслужбою та Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю, а також м╕ж Адм╕н╕страц╕╓ю Держприкордонслужби та Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю.
Класиф╕катори, потр╕бн╕ для роботи з ╕нформац╕╓ю про вил╕т пов╕тряного судна з аеропорту Укра╖ни та прил╕т його в аеропорт Укра╖ни, додаються до протокол╕в ╕ ╓ нев╕д’╓мною ╖х частиною.
2. ╤нформац╕я пода╓ться Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю Держмитслужб╕ та Адм╕н╕страц╕╖ Держприкордонслужби щоденно до 4-о╖ години доби, наступно╖ за зв╕тною добою, за
ки╖вським часом.
3. ╤нформац╕я, що пода╓ться Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю, ма╓ м╕стити так╕ в╕домост╕ про кожне пов╕тряне судно: дата вильоту (прильоту) пов╕тряного судна; л╕тер; номер рейсу; аеропорт вильоту; аеропорт посадки; тип пов╕тряного судна; бортовий номер пов╕тряного судна (за наявност╕); фактичний час вильоту з Укра╖ни; фактичний час посадки в Укра╖н╕.
4. ╤нформац╕я, отримана в╕д Держав╕аадм╕н╕страц╕╖, перев╕ря╓ться Рег╕ональною
╕нформац╕йною митницею Держмитслужби та Адм╕н╕страц╕╓ю Держприкордонслужби на в╕дпов╕дн╕сть установленим структур╕ та формату.
За наявност╕ зауважень Рег╕ональна ╕нформац╕йна митниця Держмитслужби або Адм╕н╕страц╕я Держприкордонслужби нев╕дкладно ╕нформу╓ Держав╕аадм╕н╕страц╕ю про зм╕ст цих зауважень. Заходи з уточнення ╕нформац╕╖ та усунення зауважень вживаються Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю у можливо стислий строк. Уточнена ╕нформац╕я про фактичний вил╕т пов╕тряного судна з аеропорту Укра╖ни
та прил╕т його в аеропорт Укра╖ни пода╓ться Держав╕аадм╕н╕страц╕╓ю Держмитслужб╕ та Адм╕н╕страц╕╖ Держприкордонслужби в╕дразу п╕сля усунення зауважень.
5. Особливост╕ обл╕ку ╕нформац╕╖ Держав╕аадм╕н╕страц╕╖ про вил╕т пов╕тряного судна з аеропорту Укра╖ни та прил╕т його в аеропорт Укра╖ни в Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ Держмитслужби:
5.1. ╤нформац╕я про вил╕т пов╕тряного судна з аеропорту Укра╖ни та прил╕т його в аеропорт Укра╖ни, отримана Рег╕ональною ╕нформац╕йною
митницею Держмитслужби в╕д Держав╕аадм╕н╕страц╕╖, уноситься до програмно-╕нформац╕йного комплексу „Контроль за зворотним вивезенням пов╕тряного судна за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни (ввезенням на митну територ╕ю Укра╖ни)” ╢дино╖ автоматизовано╖ ╕нформац╕йно╖ системи Держмитслужби (дал╕ – П╤К).
5.2. П╤К автоматично сорту╓ ╕нформац╕ю в порядку зростання часу вильоту/прильоту пов╕тряного судна протягом доби (про кожний вил╕т з аеропорту Укра╖ни – за часом вильоту; про кожний прил╕т в аеропорт
Укра╖ни – за часом прильоту) та присвою╓ в╕дсортован╕й ╕нформац╕╖ ре╓страц╕йн╕ номери.
Ре╓страц╕йний номер – це цифровий код, що склада╓ться з десяти знак╕в, а саме:
перш╕ ш╕сть знак╕в – порядковий номер ╕нформац╕╖ (у порядку зростання протягом поточного року, починаючи з одиниц╕. По зак╕нченн╕ року нумерац╕я поновлю╓ться);
сьомий - десятий знаки – чотири цифри поточного року, в╕докремлен╕ з л╕вого боку ск╕сною л╕н╕╓ю.
П╤К
м╕стить так╕ в╕домост╕: порядковий номер ╕нформац╕╖; дата внесення ╕нформац╕╖ до П╤К; ре╓страц╕йний номер ╕нформац╕╖; напрям перем╕щення пов╕тряного судна (вивезення/ввезення); дата вильоту (прильоту) пов╕тряного судна; номер рейсу; аеропорт вильоту; аеропорт посадки; тип пов╕тряного судна; бортовий номер пов╕тряного судна; фактичний час вильоту з Укра╖ни; фактичний час посадки в Укра╖н╕; митний орган оформлення вивезення (ввезення) пов╕тряного судна; в╕дм╕тка про автоматичне
п╕дтвердження ╕нформац╕╖ про зворотне ввезення (вивезення) пов╕тряного судна; митний орган оформлення зворотного ввезення (вивезення) пов╕тряного судна; к╕нцевий строк зворотного ввезення (вивезення) пов╕тряного судна (зг╕дно ╕з зобов’язанням командира судна про зворотне вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни /ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни/ пов╕тряного судна)*; номер штампа „П╕д митним контролем” посадово╖ особи митного органу, яка оформила зобов’язання командира судна про зворотне вивезення
за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни (ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни) пов╕тряного судна*; продовження строку зворотного ввезення (вивезення) пов╕тряного судна („Продовжено до ___.___.20__р.”)*; в╕дм╕тка про зворотне вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни (ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни) пов╕тряного судна (дата оформлення пов╕тряного судна, номер особисто╖ номерно╖ печатки посадово╖ особи, яка зд╕йснила митний контроль ╕ митне оформлення пов╕тряного судна, ре╓страц╕йний номер, присво╓ний в П╤К
╕нформац╕╖ про вил╕т з аеропорту Укра╖ни /прил╕т в аеропорт Укра╖ни/ пов╕тряного судна); прим╕тки.
5.3. Посадов╕ особи митного органу, як╕ безпосередньо зд╕йснюють митний контроль ╕ митне оформлення пов╕тряних суден, що прибувають на митну територ╕ю Укра╖ни або вибувають з митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, щоденно переглядають у П╤К ╕нформац╕ю про фактичний вил╕т пов╕тряних суден з аеропорт╕в Укра╖ни та прил╕т ╖х в аеропорти Укра╖ни. У раз╕, якщо в П╤К в╕дсутня ╕нформац╕я про бортовий номер
будь-якого ╕з пов╕тряних суден, ця ╕нформац╕я вноситься до П╤К посадовою особою митного органу, яким це пов╕тряне судно було оформлено при вибутт╕ за меж╕ Укра╖ни (при прибутт╕ в Укра╖ну). * В╕домост╕ не заповнюються в раз╕ неподання митному органу у випадках, визначених законодавством Укра╖ни зобов’язання командира пов╕тряного судна про зворотне вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни (ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни) пов╕тряного судна.
П╤К пер╕одично сорту╓ ╕нформац╕ю з метою
автоматичного п╕дтвердження ╕нформац╕╖ про зворотне ввезення (вивезення) пов╕тряного судна.
Директор Департаменту орган╕зац╕╖ митного контролю Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни С.М.Сьомка
Заступник директора Департаменту охорони державного кордону – начальник управл╕ння зв’язку та ╕нформатизац╕╖ Адм╕н╕страц╕╖ Державно╖ прикордонно╖ служби Укра╖ни С.О.Фесенко
ПОГОДЖЕНО Державна ав╕ац╕йна адм╕н╕страц╕я М╕н╕стерства транспорту
та зв’язку Укра╖ни
Заступник М╕н╕стра транспорту та зв’язку Укра╖ни – Голова Державно╖ ав╕ац╕йно╖ адм╕н╕страц╕╖ О.М.Давидов
Про виконання Державною митною службою Укра╖ни завдань Державного бюджету за вересень 2008 року
Прес-служба
Державною митною службою за вересень 2008 року фактично забезпечено грошовими коштами надходження до Державного бюджету у сум╕ 9 091,5 млн. грн., що становить 110,6 % показника розпису доход╕в на вересень 2008 року.
У тому числ╕ показник розпису доход╕в загального фонду державного бюджету виконано на 114,2 % - до держбюджету перераховано 8 583,1 млн.грн.
Пор╕вняно з аналог╕чним пер╕одом минулого року сума
надходжень зб╕льшились на 5 160,3 млн. грн. або на 131,3%.
У тому числ╕ сума доход╕в загального фонду державного бюджету у пор╕внянн╕ з вереснем 2007 року зб╕льшилась на 5 032,5 млн.грн або майже в 2,5 рази.
Розм╕р щоденного середнього перерахування митних платеж╕в та ╕нших податк╕в ╕ збор╕в за вересень 2008 року склада╓ 413,3 млн. грн. або на 110,2% б╕льше аналог╕чного пер╕оду минулого року (на 216,7 млн.грн.).
Р╕чний план перерахувань до держбюджету Митна служба перевиконала на 3 м╕льярда гривень
Прес-служба
Державною митною службою станом за 9 м╕сяц╕в поточного року фактично забезпечено грошовими коштами надходження до Державного бюджету у сум╕ 75 572,5 млн. гривень. При цьому, Законом Укра╖ни в╕д 28.12.07 №107-VI "Про Державний бюджет Укра╖ни на 2008
р╕к та про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни" було передбачено - 72 566, 7 млн.грн. Показник розпису доход╕в загального фонду державного бюджету виконано на 125,1% - перераховано 69 147,2 млн.грн. при план╕ 55 283,9
млн.грн.
Пор╕вняно з аналог╕чним пер╕одом минулого року сума надходжень зб╕льшились на 37 336,1 млн. гривень.
Розм╕р щоденного середнього перерахування митних платеж╕в та ╕нших податк╕в ╕ збор╕в склада╓ 406 млн. гривень, що майже в 2 рази б╕льше аналог╕чного пер╕оду минулого року (на 197 млн.грн.).
Мировой финансовый кризис неминуемо отразится на украинской экономике. Об этом министр финансов Виктор Пинзеник заявил сегодня, презентуя проект Госбюджета на 2009 год в Национальной академии наук Украины.
“Те риски, которые сейчас переживает мир, неминуемо отразятся на нашей украинской экономике”, — сказал Пинзеник.
Он отметил, что в связи с этим необходимо “очень консервативно” подойти, в частности к дефициту бюджета.
“У
нас должен быть очень умеренный дефицит бюджета. Мы не должны делать серьезные нагрузки [на дефицит], пока мировые процессы не нормализуются”, — сказал он.
По его словам, мировой кризис может отразиться на экспортных отраслях экономики Украины, в частности, на металлургии.
“Ипотека претерпела серьезные потрясения во всем мире, а это отражается на наших экспортных отраслях. В первую очередь, это металлургическая отрасль”, — подчеркнул Пинзеник.
Вместе
с тем, по словам Пинзеника, “есть надежда, которая базируется на информации международной организации о том, что конгресс США примет закон о поддержке определенных сегментов рыка, однако, в несколько измененной редакции”.
Напомним, 15 сентября Кабинет министров Украины подал в парламент законопроект “О Государственном бюджете Украины на 2009 год”. Документом предусмотрены доходы Госбюджета на 2009 год в размере 288,98 млрд. грн. (1 долл. — 4,85 грн.), в том числе доходы общего фонда
планируются в размере 241,148 млрд. грн., доходы спецфонда — 46,949 млрд. грн.
Расходы госбюджета на 2009 год составляют 302,184 млрд. грн., в том числе расходы общего фонда — 250,506 млрд. грн., спецфонда — 51,678 млрд. грн.
Правительство определило дефицит Государственного бюджета в объеме 17,4 млрд. грн., или 1,37% ВВП, в том числе по общему фонду — 9,5 млрд. грн., или 0,75% ВВП, который предусматривается профинансировать за счет ожидаемых поступлений от приватизации
государственного имущества — 4 млрд. грн., а также осуществления заимствований — 5,5 млрд. грн.
По словам В.Пизненика, рассмотрение в Верховной Раде законопроекта о Государственном бюджете Украины на 2009 год в первом чтении запланировано на 21 октября.
Снижение РФ экспортной пошлины на нефть не повлияет на ценообразование на рынке нефтепродуктов Украины
Предстоящие снижение Россией размера экспортных пошлин на нефть и нефтепродукты не окажет существенного влияния на ценообразование на украинском топливном рынке. Такое мнение высказал вице-президент по продаже и логистике ООО "ТНК-ВР Коммерс" Феликс Лунев, сообщает пресс-служба компании. "Ценообразование для Украины в части нефти очень сильно изменилось с 2005 г., после того как были открыты новые трубопроводные мощности для экспорта российского сырья в дальнее зарубежье. Именно дефицит экспортных
мощностей в России несколько лет назад обуславливал более низкое ценообразование для Украины. Сегодня большинство украинских НПЗ при заключении контрактов на импорт сырья использует так называемое "формульное ценообразование", когда стоимость ресурсов зависит от котировок нефти на мировых торговых площадках. В договорах на поставку нефти нет ссылок на пошлину или ее колебания. Та же ситуация и по нефтепродуктам. На рынке есть прозрачные ценовые индикаторы, в частности, международных агентств Platts или Argus,
на которые ориентируются практически все операторы. Именно ситуация на международных биржах формирует "украинскую" цену, а не размер российской пошлины. Она является механизмом внутреннего перераспределения доходов от торговли нефти", - сообщил Ф.Лунев.
Он подчеркнул, что основные риски для украинского рынка нефтепродуктов создает не изменение российских экспортных пошлин, а отсутствие экономических стимулов для сохранения и развития нефтеперерабатывающих производств в Украине.
Напомним,
что российская пошлина на экспорт светлых нефтепродуктов с 1 октября 2008 г. снизится до 263,1 долл. за тонну, на темные – до 141,7 долл. за тонну, пошлина на экспорт нефти уменьшиться до 372,2 долл. за тонну. Новый
размер пошлин рассчитан исходя из средней цены нефти с 1 по 17 сентября в размере 97,29692 долл. за баррель. До этого пошлины на экспорт нефти и нефтепродуктов из РФ пересматривались правительством один раз в два месяца по формуле на основании двухмесячного мониторинга цены на российскую нефть марки Urals на мировых рынках.
Гостаможслужба за 9 мес. 2008 г. обеспечила поступления в госбюджет в сумме 75,57 млрд грн.
Государственной таможенной службой за 9 месяцев 2008 г. фактически обеспечены поступления в государственный бюджет в сумме 75 млрд 572,5 млн грн при годовом плане в размере 72 млрд 566,7 млн грн. Об этом сообщает пресс-служба Гостаможслужбы. Показатель росписи доходов общего фонда государственного бюджета выполнен на 125,1% - перечислено
69 млрд 147,2 млн грн при плане 55 млрд 283,9 млн грн. По сравнению с аналогичным периодом прошлого года сумма поступлений увеличилась на 37 млрд 336,1 млн грн.
Размер ежедневного среднего перечисления таможенных платежей и других налогов и сборов составляет 406 млн грн, что почти в 2 раза больше аналогичного периода прошлого
года.
Сидят две блондинки на кухне. Одна другой говорит: - А знаешь, куда пропадает свет, когда его выключаешь? - ??? Она выключает свет, подлетает к холодильнику, открывает дверку и кричит: - ВОТ ОН!!!