Хит недели ... ДМСУ: Щодо формування ╕дентиф╕кац╕йного номеру особи при заповненн╕ гр.14 ВМД
НОВОСТИ
КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"
по вопросам внешнеэкономической деятельности в
Украине
на 09/02/2008
* Документ дня: Наказ вiд 12.12.2007 № 1048 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в з питань митно╖ статистики, як╕ використовуються в процес╕ оформлен...
Количество просмотров: 22 (за период c 00:00 по 18:05 09/02/08), всего просмотров: 31
Глава держави оч╕ку╓ в╕д Державно╖ митно╖ служби б╕льш ефективно╖ роботи
Президент Укра╖ни В╕ктор Ющенко оч╕ку╓ в╕д Державно╖ митно╖ служби б╕льш ефективно╖ роботи. На цьому в╕н наголосив сьогодн╕ (08/02/08) на зас╕данн╕ розширено╖ колег╕╖ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни. «Основна мета мого приходу – сказати вам наступне: ви все повинн╕ зробити для того, щоб з приходом нового кер╕вництва митниц╕ держава в╕дчула, що митниця може працювати набагато ефективн╕ше», – сказав В. Ющенко.
Глава держави зазначив, що основними якостями укра╖нського
митника повинн╕ бути моральн╕сть ╕ профес╕онал╕зм. «Мен╕ б дуже хот╕лося, щоб люди, як╕ працюють в митн╕й служб╕, розум╕ли, що вони представляють нашу державу, – наголосив Президент. – Мен╕ не хот╕лося б укра╖нську митницю бачити в такому стан╕, щоб вона нагадувала нам середньов╕ччя».
Президент Укра╖ни також закликав митник╕в не перешкоджати кадровим ротац╕ям у в╕домств╕, «т╕каючи на л╕карняний». «Прийшло нове кер╕вництво, безумовно, форму╓ться нова кадрова пол╕тика. Я хот╕в би звернутися
до вс╕х, кого це стосу╓ться: дайте можлив╕сть по-новому сформувати пол╕тику в даному питанн╕. Кого б це не стосувалося, майте честь, не т╕кайте на л╕карняний, не ховайтеся в╕д роботи. Розбер╕ться так, як це потр╕бно в такого роду питаннях розбиратися службовцям, сп╕вроб╕тникам одн╕╓╖ структури», – зазначив В.Ющенко.
«Нам не потр╕бно подавати приклади до того, щоб затягувати орган╕зац╕ю роботи т╕╓╖ або ╕ншо╖ митниц╕ на тижн╕, а то й м╕сяц╕», – п╕дкреслив Президент.
Говорячи
про конкретн╕ завдання у зв’язку ╕з ситуац╕╓ю на митному кордон╕, В╕ктор Ющенко насамперед п╕дкреслив, що вимага╓ сутт╓во посилити напрям роботи по боротьб╕ з контрабандою. В╕н зазначив, що митниця й СБУ протягом трьох м╕сяц╕в проводять спецоперац╕ю по боротьб╕ з контрабандою. За словами В. Ющенка, ця операц╕я триватиме, поки на економ╕чному кордон╕ Укра╖ни не буде наведено порядок. «Поки ми не наведемо порядок на економ╕чному кордон╕ Укра╖ни, працюватиме спец╕альний контрольний режим», – сказав Глава держави.
В╕ктор
Ющенко наголосив, що у 2008 роц╕ митниця ма╓ запропонувати новий комплекс орган╕зац╕╖ митно╖ роботи. Д╕яльн╕сть митних орган╕в сл╕д реорган╕зувати у ц╕лковит╕й в╕дпов╕дност╕ до св╕тових вимог ╕ стандарт╕в, заявив Президент.
Глава держави також звернув увагу на необх╕дн╕сть моб╕л╕зац╕╖ роботи на митницях ╕ у контекст╕ п╕дготовки до ╢ВРО-2012.
Хит недели ... Кабмин намерен до конца марта решить проблему задержки с возмещением НДС
Правительство намерено до конца марта с.г. решить проблему задержки с возмещением НДС. Об этом премьер-министр Украины Юлия Тимошенко заявила сегодня во время брифинга.
"Это амбициозная задача, которую ставит перед собой наш Кабмин", - сказала она. Премьер уточнила, что с этой целью Государственная налоговая администрация
(ГНА) планирует перейти на автоматизированную систему возмещения НДС. "Это даст возможность избежать откатов, которые составляли от 20% до 50% от суммы возмещения. Это будет приятный сигнал для инвесторов", - сказала она.
Ю.Тимошенко сообщила также, что по итогам января 2008 г. в ряде областей (Черновицкой, Луганской и других) территориальные
налоговые администрации вышли на 100%-й уровень возмещения НДС. "В остальных областях к этому времени мы тоже выйдем на этот уровень", - сказала премьер.
ГНА перейдет на бесконтактный мониторинг налогоплательщиков, заявила Ю.Тимошенко. Она уточнила, что при этом будет сравниваться размер уплаты налога субъектом хозяйственной деятельности
с усредненными показателями. Если они не будут примерно соответствовать, то территориальные подразделения ГНАУ будут проводить проверки данного субъекта. "Таким образом, непосредственно проверяться будет только 10% предприятий, нарушающих законодательство. В настоящее время проверками ГНАУ охвачено 100% предприятий", - сказала премьер.
Увеличение налоговых поступлений в январе с.г. на 48% по сравнению с аналогичным периодом прошлого года было обеспечено за счет детенизации экономики,
заметила премьер-министр. Она сказала, что, в частности, Гостаможслужба обеспечила прирост в 42% (2 млрд грн) за счет ликвидации схемы, при которой НДС на импортируемые товары оплачивался векселем. "Векселей при импорте в Украину товаров больше не будет. Мы ликвидировали эту схему", - сказала премьер. Она также отметила, что положение о запрете вексельной
схемы при оплате НДС на импорт товаров содержится в законе о госбюджете-2008. Кроме того, было принято соответствующее постановление Кабинета министров, отметила Ю.Тимошенко. Премьер-министр также подчеркнула, что сегодня Гостаможслужба имеет спектр полномочий, позволяющих остановить поток контрабанды.
Напомним, накануне Президент
Украины Виктор Ющенко поручил СБУ и Налоговой милиции в течение 7 дней разработать порядок мониторинга возмещения НДС. Президент критически оценил принцип возмещения НДС, отметив, что он имеет "яркий
региональный и политический окрас". Как пример, глава государства назвал показатели возмещения НДС по некоторым областям. В частности, в Запорожской - 94%, в Николаевской - 87%, в Донецкой - 96,3%, "потому что, видно, есть интересы или депутатов, или министров, или еще кого-то", в то время как в Киевской обл. возмещено 50% НДС, в Полтавской - 52%, в Хмельницкой - 56%.
По словам В.Ющенко, уровень сбора НДС в Украине в 2007 г. выполнен на 92%, а долг государства за невозмещенный НДС на сегодня составляет 8,6 млрд грн. При этом он отметил, что Государственная налоговая администрация выполнила план на 89,6%, в то время как за прошлый год ВВП вырос на 100 млрд грн. "Это говорит о том, что, очевидно, в этой системе есть просчеты чрезвычайно серьезного и системного характера", - сказал он. Кроме того, по словам главы государства, в 2007 г. Государственная таможенная служба уровень по сбору налогов выполнила на 98,7% от плана.
Поэтому,
по словам В.Ющенко, сокращение показателей привело к тому, что государство потеряло 6,5 млрд грн по этим показателям. В результате дополнительных проверок предприятий государству удалось вернуть только 1,1 млрд грн . "Стоит ли такой ценой удерживать органы, которые не способны выполнять миссию закона?", - сказал Президент.
Говоря об увеличении долга государства за невозмещенный НДС, В.Ющенко раскритиковал действия правительства, "которое прибегло к решению бюджетных проблем за счет добросовестных плательщиков НДС". "Я по-другому не могу назвать ситуацию, когда за год невозмещенный НДС вырос на 27%", - сказал Президент. Он отметил, что 8,6 млрд грн из-за работы правительства, Минфина,
Госказначейства и ГНА были иммобилизованы из оборотных средств предприятий. "Это вне санкции бюджета, вне санкции законов. Это является незаконным финансированием расходов правительства", - сказал В.Ющенко.
Также он отметил, что 8,6 млрд грн невозмещенного НДС составляет 1% ВВП, который достигает 889 млрд грн. В то же время, по
словам Главы государства, 3 млрд грн невозмещенного НДС находятся в состоянии проверок, срок которых давно уже истек.
При этом Президент поручил ГНА, ГПУ и МВД пересмотреть уголовные дела, возбужденные по факту незаконного возмещения НДС. По его словам, в Украине зарегистрированы 720 тыс. субъектов ведения хозяйства, из которых плательщиками НДС являются около 40%. По результатам прошлого года налоговыми органами за незаконное возмещение НДС было возбуждено всего 412 уголовных дел, при том, что государство недополучило 6,5 млрд грн.
Хит недели ... Кабмин разрешил возмещать НДС без проверок
Кабинет Министров Украины принял решение, которое позволит возмещать НДС без проверок. Об этом сообщил в интервью журналистам Министр финансов Украины Виктор Пинзеник.
Как передает корреспондент Л╤ГАБ╕знес╤нформ, В.Пинзеник
отметил, что переход к бесконтактному налоговому контролю - задача, которая стоит перед парламентской коалицией. Он также добавил, что большое количество проверок связано именно с возмещением НДС.
"Принятое решение позволяет возмещать НДС без проверок. То есть полученная информация, которая собиралась годами, иногда в ручном режиме, что позволяло кому-то возмещать, кому-то не возмещать - сейчас эта информация сразу сдается вместе с декларацией, она обрабатывается, и если предприятие не попало в какую-либо цепочку, то ему без проверок будет возмещаться НДС", - сказал В.Пинзеник.
По мнению Министра, сегодняшнее решение правительства - это "радикальный шаг
по изменению философии налогового контроля".
Напомним, ранее на заседании СНБО Президент Украины Виктор Ющенко заявил, что считает неудовлетворительной ситуацию с администрированием НДС. При этом глава государства призвал правоохранительные органы, налоговую администрацию взять под контроль отчетность, относящуюся к НДС. В.Ющенко выразил возмущение, что государство теряет миллиардные суммы вследствие действия схем уклонения от налогов, при этом налоговая служба не демонстрирует необходимого профессионализма в своей работе. "Национальный бюджет Украины в 2007 году недополучил многомиллиардные суммы, которые принадлежат государству", - сказал В.Ющенко.
Хит недели ... После вступления Украины в ВТО пошлина на импортные автомобили снизится на 15%.
Oднако автоимпортеры уверяют, что к снижению цен в автосалонах это не приведет
Украина таки вступает во Всемирную торговую организацию, а это значит, что ввозные пошлины с нынешних 25 процентов будут снижены до 10. Вероятнее всего, новые правила начнут действовать с 1 января 2009 года. По словам экспертов, никакого переходного периода для поэтапного снижения пошлин, как в России, в украинской заявке на членство в ВТО не предусматривалось.
Правда, стоит учесть, что уменьшение пошлин вовсе не означает автоматического снижения стоимости ввозимых в страну автомобилей на 15 процентов. Ведь на границе поставщикам машин приходится платить еще и НДС. Причем этот налог в размере 20 процентов
берется с цены автомобиля, к которой уже прибавлены ввозная пошлина, акцизный сбор и стоимость таможенного оформления. Сегодня честная растаможка нового авто обходится в итоге в 51-60 процентов от его стоимости. После вступления в ВТО
эта цифра уменьшится процентов на 10-12. В конечном счете сам автомобиль подешевеет всего на 7-8 процентов.
Еще грустнее картина для подержанных автомобилей. Если для новых машин акцизный сбор - это "копейки", то для бэушного транспорта он иногда превышает сумму пошлины! Скажем, для автомобиля возрастом до пяти лет с мотором 1,8 литра стоимостью 10 тысяч долларов акциз равняется 2700 евро (примерно 3900 долларов), старше пяти лет - 3600 евро (порядка 5300 долларов). Для сравнения: у
аналогичного нового авто акциз составит всего 54 евро (78 долларов). Причем машины старше восьми лет, ввозить которые будет разрешено с момента вступления Украины в ВТО, обложены еще одним налогом - повышенным транспортным сбором во время первой регистрации в ГАИ. Для автомобиля с мотором 1,8 литра сумма сбора составит больше 818 евро (около 1200 долларов).
Так
что за счет одного лишь снижения ввозной пошлины растаможка подержанных иномарок подешевеет весьма незначительно. В большем выигрыше окажутся покупатели новых автомобилей.
Впрочем, автоимпортеры еще в прошлом году предупредили: к снижению цен уменьшение пошлин не приведет! Мол, автопроизводители постоянно регулируют уровень цен в разных странах. К примеру, в США, где конкуренция на авторынке очень высока, автоконцерны продают свои автомобили заметно дешевле, чем в Европе. Для Украины
же поставки велись с учетом высокой ввозной пошлины. Пошлину снизят - и концерны автоматически поднимут стоимость поставляемых машин. В итоге цены останутся на прежнем уровне, "к которому наш покупатель уже привык".
Надо отметить, что часть автоимпортеров заняла выжидательную позицию, уклончиво заявляя, мол, ценообразование будет зависеть от конъюнктуры рынка. Иными словами, если цены начнут падать - на снижение цен придется пойти всем, иначе покупатель просто уйдет к конкурентам. В
том, что все произойдет именно так, можно не сомневаться. Яркий пример - противостояние "серых" и "белых" дилеров, когда сети официальных автосалонов были вынуждены делать серьезные скидки или принудительно фиксировать курс евро для того, чтобы конкурировать с площадками независимых автопоставщиков.
Однако все это касается лишь "чисто импортируемых" в страну автомобилей, которые сейчас занимают всего-навсего четверть всего авторынка. Остальные машины уже давно собирают или производят
в Украине, и снижение пошлин на их цене никак не скажется. А это значит, что самые массовые марки, такие, как ВАЗ или Daewoo, не подешевеют. Единственный плюс для покупателя - украинским автопроизводителям будет сложнее поднимать цены на свои машины, ведь конкуренция со стороны импортируемых авто отчасти усилится.
Украина будет осуществлять контроль цен в соответствии с правилами ВТО и учитывать интересы ее членов, которые занимаются экспортом. Об этом говорится в пресс-релизе ВТО, в котором обнародованы основные
обязательства Киева, взятые при вступлении в эту организацию, - сообщает "Украинская правда"
Согласно ему, после вступления Украина не будет устанавливать обязательные минимальные цены на импортируемые товары и продолжит публиковать список товаров и услуг, цены на которые устанавливаются правительством. Все сборы на железнодорожные перевозки
будут устанавливаться на недискриминационной основе. Киев также обязался, что после вступления в ВТО торговая деятельность госпредприятий Украины будет полностью согласовываться с условиями организации, а все госпредприятия будут работать на коммерческой основе.
Помимо того в течение одного года после вступления Украина будет предоставлять
информацию ВТО о деятельности этих компаний, а также регулярно составлять доклады для членов ВТО о развитии программы приватизации. Украина будет централизованно вводить условия ВТО и протокол вступления на всей территории и обеспечивать правом обращения в независимый трибунал относительно административных норм по делам ВТО.
В сфере прав торговли Киев обязался, что плата за регистрацию медикаментов, пестицидов, сельскохозяйственных химикатов, а также
плата за получение лицензий на экспорт и импорт алкогольных напитков и табачных изделий будет устанавливаться с требованиями ВТО и будет соответствовать уровню стоимости предоставленных услуг. От физических лиц и компаний, желающих производить экспорт или импорт, не будет требоваться физическое присутствие или наличие инвестиций в Украине. Им необходимо будет только
зарегистрироваться в соответствующих органах, говорится в документе.
Оплата и сборы за предоставленные услуги Украина будет устанавливать в соответствии с нормами ВТО и предоставлять данную
информацию членам ВТО по требованию, а внутренние налоги на товары, импортируемые странами-членами ВТО, будут устанавливаться на недискриминационной основе. Киев также взял обязательство, что после вступления Украина
отменит и не будет устанавливать количественные ограничения на импорт либо другие нетарифные меры, которые не предусмотрены соглашением ВТО.
В частности, Украина не будет вводить запрет на мясную продукцию, если это не согласовано нормами ВТО, и будет устанавливать прозрачные и научно обоснованные стандарты на торговлю данной продукцией. Помимо того Украина отменит запрет на импорт автобусов, грузовиков и машин старше восьми лет. Киев введет процедуру получения лицензий на импорт согласно с нормами ВТО и после вступления в эту организацию полностью внедрит
оговоренные соглашение по определению таможенной стоимости и правила сертификации продукции.
Не будет требоваться мнение эксперта из коммерческой палаты относительно классификации товаров, чтобы получить лицензию на импорт или экспорт, а если будут вводиться специальные проверки перед транспортировкой товара, они будут временными и будут согласовываться с нормами ВТО.
В части антидемпинговых обязательств и гарантий Украина должна будет внести изменения в торговое законодательство, чтобы оно было согласовано с нормами ВТО.
Киев обязался сократить экспортные пошлины на лом черных и цветных металлов, семечки, кожу, крупный рогатый скот, а также с даты вступления не устанавливать обязательные минимальные
цены на экспорт. Одновременно меры по ограничению экспорта, включая требования по его лицензированию, будут устанавливаться только согласно нормам ВТО. После вступления будет также отменен запрет на экспорт лома цветных металлов, а также экспортные ограничения на зерно. Кроме того, будет отменен запрет на экспорт драгоценных металлов и камней, кроме золота, серебра
и бриллиантов. В сфере промышленной политики и субсидий после вступления Украина отменит все субсидии экспорта и импортозамещения.
В части технических границ торговли, говорится в документе, Киев согласует технические барьеры торговли после вступления в ВТО. Помимо того Украина обязалась следовать, в первую очередь, международным, а не национальным
и региональным стандартам. Украина также сократит количество товаров, подлежащих обязательной сертификации третьего типа, и предоставит ВТО пересмотренный список до 31 января 2012 года.
В сфере санитарии и фитосанитарии Киев обязался согласовывать свои действия с санитарными и фитосанитарными нормами и определять рамки ответственности наблюдательных
и контролирующих органов в данной сфере. В частности, Украина не будет блокировать импорт мясных продуктов, обработанных гормонами. В сфере соглашения о торговых аспектах инвестиционных мер ("Trade-Related Investment Measures") с даты вступления в ВТО Украина не будет поддерживать меры, которые противоречат данному соглашению.
В сообщении
отмечается, что свободные зоны будут устанавливаться в соответствии с нормами ВТО. В части государственных закупок Киев после вступления станет наблюдателем в многостороннем соглашении о госзакупках и начнет переговоры о подписании данного соглашения. В сфере гражданской авиации Украина подпишет многостороннее соглашение о гражданской авиации в 2010 году, отмечается
в сообщении.
Генеральный совет Всемирной торговой организации сегодня на своем заседании в Женеве одобрил вступление Украины во ВТО, сообщает УН╤АН.
Председательствующий на заседании Генерального совета посол Республики Чили Марио МАТУС, который занимается во ВТО украинским вопросом, поставил на голосование решение относительно одобрения отчета рабочей группы и проекта протокола о вступлении Украины во ВТО.
Генеральный совет ВТО
поддержал эти решения, после чего Матус поздравил с этим присутствующего на заседании Президента Виктора Ющенко.
Посол напомнил, что торжественная церемония подписания протокола состоится в 17.15 по киевскому времени, а также сказал, что полноправным членом ВТО Украина станет через 30 дней после ратификации документа в Верховной Раде.
Руководитель
рабочей группы по Украине напомнил, что процесс присоединения Украины к Всемирной организации начался в 1993 году и лишь в 2005 году этот процесс был ускорен.
Он поблагодарил Ющенко за ускорение этого процесса.
Матус также сказал, что Украина является примером для других стран как страна, идущая путем либерализации экономики, в частности в сельскохозяйственной сфере.
Кроме того, руководитель Матус сообщил, что в отчете рабочей группы,
кроме протокола о вступлении Украины во ВТО, есть график уступок и условий относительно присоединения к рынку товаров, а также график специфических условий присоединения к рынку услуг
Генеральный совет Всемирной торговой организации на своем заседании в Женеве одобрил вступление Украины в эту организацию.
В частности, председательствующий на заседании Генерального совета посол Республики Чили Марио Матус, который занимается в ВТО украинским вопросом, поставил на голосование решение об одобрении отчета
рабочей группы и проекта протокола о вступлении Украины в ВТО.
Генеральный совет ВТО поддержал эти решения, после чего Матус поздравил с этим присутствовавшего на заседании с Президента Украины
Виктора Ющенко.
Торжественная церемония подписания протокола состоялась в 17.15 по киевскому времени. Президент Украины Виктор Ющенко и Генеральный директор Всемирной торговой организации Паскаль Леми подписали протокол о вступлении Украины в ВТО.
Полноправным членом ВТО Украина станет через 30 дней после ратификации документа в Верховной Раде.
Процесс присоединения Украины ко Всемирной торговой организации начался в 1993 году и только в 2005 году этот процесс был ускорен.
Матус поблагодарил Виктора Ющенко
за ускорение этого процесса.
Матус также сказал, что Украина является примером для других стран как страна, которая идет путем либерализации экономики, в частности в сельскохозяйственной сфере.
Кроме того, Матус сообщил, что в отчете рабочей группы, кроме протокола о вступлении Украины в ВТО, есть график уступок
и условий относительно присоединения к рынку товаров, а также график специфических условий присоединения к рынку услуг.
На заседании Генерального совета Всемирной торговой организации выступил с речью Президент Украины Виктор Ющенко. Он заявил, что вступление Украины во Всемирную торговую организацию повысит уровень жизни и благосостояния граждан. Источником для этого станут структурные реформы, стабилизация законодательства, постоянное повышение конкурентоспособности украинской экономики.
"Хочу
отметить, что, вступая в ведущий мировой торговый клуб, Украина полностью осознает свою ответственность и необходимость неуклонного соблюдения его требований и правил", - сказал Президент.
Он пообещал, что Украина будет ответственным партнером и будет полностью выполнять свои обязательства, связанные с открытием рынков, либерализацией режимов, гармонизацией своего законодательства с правовым полем ВТО.
Ющенко пообещал, что вскоре Украина создаст открытый рынок земли, примет новый налоговый кодекс. "Мы движемся в правовое государство, в котором судебная власть будет действительно независимой и крепкой ветвью власти, а права и свободы человека будут надежно защищены", - сказал Президент, выразив убеждение, что все эти задачи будут выполнены благодаря согласованному сотрудничеству между Президентом, правительством и Верховной
Радой Украины.
Виктор Ющенко также заявил, что Украина надеется в ближайшее время начать переговоры о создании зоны свободной торговли с Европейским Союзом.
По его словам, Украина рассматривает этот этап как важный в процессе продвижения к свободному передвижению товаров, капитала и рабочей силы. "Убежден, что свободный доступ к крупнейшим мировым рынкам даст новый и мощный импульс для малого и среднего бизнеса в стране", - сказал Президент.
Он
также подчеркнул, что Украина выступает за то, чтобы все торговые отношения между странами мира базировались на принципах равного партнерства, открытости, отказа от препятствий и ограничений.
Президент Украины пообещал, что Украина не будет препятствовать вступлению России во Всемирную торговую организацию. Он выразил убеждение, что все страны, в том числе и постсоветские, должны формировать свои отношения на базе правил ВТО.
"Украина никогда не будет поддерживать то, что привносит неоправданные и искусственные осложнения в переговорный процесс о присоединении к ВТО других стран. Мы полностью поддерживаем вступление в ВТО Российской Федерации. Украина будет максимально способствовать потому, чтобы процесс присоединения России состоялся как можно быстрее", - подчеркнул Ющенко.
Президент также заверил, что Украина будет способствовать распространению правил и норм ВТО на другие страны и регионы.
Президент
поблагодарил все стороны, которые принимали участие в процессе присоединения Украины к ВТО. "Мы перешли рубикон интеграции в глобальное экономическое пространство", - сказал Ющенко.
Глава государства также выразил мнение, что присоединение к ВТО станет системным фактором развития национальной экономики.
"По процедуре вступления нашей страны в ВТО Украина должна ратифицировать протокол до 4 июля текущего года. Вместе с этим должны быть приняты 11 технических законопроектов, одобрены несколько документов на уровне правительства и министерств.
Убежден, как Президент, так и правительство, и Верховная Рада приложат все усилия для того, чтобы все процедурные требования были выполнены в как можно более сжатые сроки", - отметил Президент.
***
После подписания соответствующих документов Украина должна ратифицировать принятое решение не позднее 4 июля 2008 года.
После ратификации Украина обретет членство в ВТО в течение 30 дней.
Участие в ВТО позволит отечественным товарам получить более свободный доступ на рынки других стран, а иностранным товарам - на украинский рынок. ВТО
объединяет более 150 стран.
19-30. Всемирная торговая организация предоставила Украине пять лет переходного периода для адаптации отдельных норм и положений ВТО. Об этом сообщил Генеральный директор ВТО
Паскаль Лами на пресс-конференции после церемонии подписания протокола о вступлении Украины в ВТО.
Лами отметил, что этот срок – до 2013 года – ВТО предложила Украине для выполнения обязательств
в определенных сферах, которые Украина взяла на себя перед вступлением в эту организацию.
По мнению Лами, такой переходный период будет максимально учитывать специфику развития украинской экономики, особенно важным он является для сельскохозяйственного сектора.
Также Генеральный директор ВТО отметил, что Украине
предоставлен более длительный срок для адаптации, чем имели другие страны – члены организации.
Кроме того, Лами отметил, что вступление в ВТО – очень важный шаг Украины вперед. "Мы признаем, что в Украине уже создана такая среда, которую можно легче прогнозировать, которая будет стабильной", - сказал он.
Лами также
выразил надежду, что вступление в ВТО станет дополнительным потенциалом для роста украинской экономики и благосостояния граждан Украины.
Хит недели ... Проект ЗУ: Щодо д╕яльност╕ митних брокер╕в, митних склад╕в ╕ склад╕в тимчасового збер╕гання
Проект
ЗАКОН УКРА╥НИ
Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни (щодо д╕яльност╕ митних брокер╕в, митних склад╕в ╕ склад╕в тимчасового збер╕гання)
Верховна Рада Укра╖ни постановля╓:
╤. Внести до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни так╕ зм╕ни:
1. У Митному кодекс╕ Укра╖ни (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 2002 р., № 38 - 39, ст. 288; 2006 р., № 22, ст. 195; 2007 р., № 12, ст. 105):
1)
у пункт╕ 6 частини першо╖ статт╕ 41, у статтях 61, 346, 416 слова “митний л╕ценз╕йний склад” у в╕дпов╕дних числах та в╕дм╕нках зам╕нити словами “митний склад” у цих же числах та в╕дм╕нках.
2) у частин╕ шост╕й статт╕ 71 виключити слово “л╕ценз╕йного”;
3) частину першу статт╕ 88 викласти в так╕й редакц╕╖:
“Декларант викону╓ вс╕ обов’язки ╕ несе у повному обсяз╕ в╕дпов╕дальн╕сть, передбачену цим Кодексом, незалежно в╕д того, в╕н ╓ власником
товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, митним брокером або ╓ ╕ншою уповноваженою особою, яка зд╕йсню╓ декларування товар╕в ╕ транспортних засоб╕в на п╕дстав╕ нотар╕ально посв╕дченого доручення, виданого громадянином, якому належать ц╕ товари ╕ транспортн╕ засоби”;
4) Главу 14 “Тимчасове збер╕гання” викласти в так╕й редакц╕╖:
“Глава 14. Тимчасове збер╕гання товар╕в
Стаття 99. Склади тимчасового збер╕гання
Товари
з моменту пред’явлення митному органу ╕ до доставлення у митний орган за м╕сцем розташування одержувача цих товар╕в або ╖х випуску в╕дпов╕дно до обраного митного режиму можуть перебувати на тимчасовому збер╕ганн╕ п╕д митним контролем. Так╕ товари до завершення митного оформлення за погодженням з в╕дпов╕дним митним органом розм╕щуються на складах тимчасового збер╕гання. Товари гуман╕тарно╖ допомоги до завершення ╖х митного оформлення з дозволу в╕дпов╕дного митного органу розм╕щуються на складах орган╕зац╕й –
отримувач╕в гуман╕тарно╖ допомоги. Митний режим щодо зазначених товар╕в обира╓ться п╕д час ╖х передання на тимчасове збер╕гання ╕ не може зм╕нюватися власником або вповноваженою ним особою без погодження з в╕дпов╕дним митним органом до зак╕нчення строку тимчасового збер╕гання.
Власником складу тимчасового збер╕гання
може бути лише п╕дпри╓мство – резидент.
Стаття 100. Дозв╕л на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання
Як склади тимчасового збер╕гання можуть використовуватися вiдповiдним чином облаштованi складськi примiщення, резервуари, холодильн╕ чи морозильн╕ камери, критi чи вiдкритi майданчики. Дозв╕л на право ╖х в╕дкриття та експлуатац╕╖ вида╓ться митними органами, в зон╕ д╕яльност╕ яких розташован╕ так╕ прим╕щення, резервуари, камери, майданчики.
Дозв╕л
на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання вида╓ться безоплатно.
Порядок видач╕ дозволу на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання й порядок контролю за д╕яльн╕стю склад╕в тимчасового збер╕гання, вимоги до ╖х конструкц╕╖, облаштування та м╕сця розташування встановлюються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Р╕шення про видачу дозволу на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання або про в╕дмову у видач╕ такого
дозволу прийма╓ться митним органом протягом не б╕льше н╕ж тридцяти календарних дн╕в з дня надходження заяви про видачу дозволу та доданих до не╖ документ╕в.
П╕дставами для прийняття р╕шення про в╕дмову у видач╕ дозволу на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання ╓:
неповн╕ або недостов╕рн╕ дан╕, що м╕стяться в заяв╕ та доданих до не╖ документах, поданих заявником для отримання дозволу;
нев╕дпов╕дн╕сть складських примiщень,
резервуара, холодильних чи морозильних камер, критих чи в╕дкритих майданчик╕в вимогам до конструкц╕╖ та облаштування склад╕в тимчасового збер╕гання, установлених Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Про в╕дмову у видач╕ дозволу на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання заявник пов╕домля╓ться в письмов╕й форм╕ протягом п’яти робочих дн╕в з дати прийняття р╕шення.
Дозв╕л на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання може бути анульовано
митним органом, у зон╕ д╕яльност╕ якого розташований цей склад тимчасового збер╕гання, у випадку:
1) надходження заяви п╕дпри╓мства, якому видано дозв╕л, про необх╕дн╕сть такого анулювання;
2) неотримання п╕дпри╓мством дозволу протягом одного м╕сяця з дня його оформлення;
3) не зд╕йснення п╕дпри╓мством протягом шести м╕сяц╕в д╕яльност╕, право на яку надано цим дозволом;
4) виявлення п╕дроблених документ╕в щодо
в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу або недостов╕рних даних у заяв╕ про видачу дозволу чи в доданих до не╖ документах;
5) невиконання дв╕ч╕ й б╕льше раз╕в власником складу обов’язк╕в передбачених статтями 104 та 106 цього Кодексу:
6) недотримання дв╕ч╕ й б╕льше раз╕в власником або посадовими особами складу вимог до збер╕гання товар╕в п╕д митним контролем, установлених цим Кодексом, ╕ншими законодавчими та нормативно-правовими актами Укра╖ни;
7)
установлення факту нев╕дпов╕дност╕ складу тимчасового збер╕гання вимогам щодо його конструкц╕╖, облаштування чи м╕сця розташування, встановленим Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни;
8) повторне вчинення власником або посадовими особами складу тимчасового збер╕гання порушення митних правил протягом року з дня зак╕нчення виконання адм╕н╕стративного стягнення;
9) у зв’язку з анулюванням або зак╕нченням строку д╕╖ св╕доцтва на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕
або л╕ценз╕╖ на право зд╕йснення д╕яльност╕ митного перев╕зника;
10) набрання законно╖ сили вироком суду, що передбача╓ покарання у вигляд╕ позбавлення права займатися цим видом господарсько╖ д╕яльн╕ст╕;
11) виявлення порушень законодавчих та нормативно-правових акт╕в Укра╖ни, як╕ регулюють д╕яльн╕сть склад╕в тимчасового збер╕гання, у ход╕ перев╕рки ╖х д╕яльност╕ спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи або рег╕ональною
митницею, митницею.
Заява п╕дпри╓мства, якому ран╕ше було анульовано дозв╕л на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання, про видачу нового дозволу може бути розглянута митним органом, в зон╕ д╕яльност╕ якого знаходиться прим╕щення, резервуар, камера, майданчик, через р╕к з дня анулювання попереднього дозволу за умови усунення причин анулювання дозволу.
Порядок оскарження р╕шення митного органу про в╕дмову у видач╕ дозволу на право в╕дкриття
та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання або про анулювання такого дозволу визнача╓ться законом.
У раз╕ необх╕дност╕ внесення зм╕н у дозв╕л на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання вида╓ться новий дозв╕л з анулюванням ╕ вилученням попереднього.
Форма бланка дозволу на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання затверджу╓ться спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи.
Стаття
101. Типи склад╕в тимчасового збер╕гання
Склади тимчасового збер╕гання можуть бути закритого та в╕дкритого типу.
Склади тимчасового збер╕гання закритого типу призначаються виключно для збер╕гання власником складу товар╕в, що належать йому.
Склади тимчасового збер╕гання в╕дкритого типу призначаються для збер╕гання товар╕в, що належать будь-яким особам.
Обов’язковою умовою для отримання дозволу на в╕дкриття та експлуатац╕ю
складу тимчасового збер╕гання в╕дкритого типу ╓ наявн╕сть у п╕дпри╓мства св╕доцтва на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ або л╕ценз╕╖ на право зд╕йснення д╕яльност╕ митного перев╕зника.
Стаття 102. Вза╓мов╕дносини власника складу тимчасового збер╕гання з особами, як╕ розм╕щують товари на склад╕
Вза╓мов╕дносини власника складу тимчасового збер╕гання з особами, як╕ розм╕щують товари на склад╕, визначаються в╕дпов╕дним договором.
Вза╓мов╕дносини
митних орган╕в, що ╓ власниками склад╕в, у яких товари перебувають на тимчасовому збер╕ганн╕ п╕д митним контролем, з особами, як╕ розм╕щують так╕ товари на склад╕, зд╕йснюються в╕дпов╕дно до цього Кодексу та цив╕льного законодавства Укра╖ни.
Стаття 103. Документи, необх╕дн╕ для розм╕щення товар╕в на склад╕ тимчасового збер╕гання
Для розм╕щення товар╕в на склад╕ тимчасового збер╕гання митним органам подаються лише документи, що дають змогу ╕дентиф╕кувати ц╕ товари
та п╕дтверджують законн╕ п╕дстави перебування цих товар╕в у особи, яка бажа╓ користуватися послугами складу.
Стаття 104. Обов’язки власника складу тимчасового збер╕гання
Власник складу тимчасового збер╕гання зобов’язаний:
1) дотримуватись положень цього Кодексу, виконувати умови дозволу на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання та вимоги щодо конструкц╕╖, облаштування ╕ м╕сця розташування складу, встановлен╕ Каб╕нетом
М╕н╕стр╕в Укра╖ни;
2) забезпечувати неможлив╕сть несанкц╕онованого проникнення на склад сторонн╕х ос╕б, а також розм╕щення на склад╕ тимчасового збер╕гання товар╕в поза митним контролем;
3) виключити можлив╕сть вилучення з╕ складу поза митним контролем товар╕в, як╕ збер╕гаються на склад╕;
4) в будь-який час забезпечувати безперешкодний доступ посадових ос╕б митного органу до товар╕в, розм╕щених на склад╕ тимчасового збер╕гання, та документ╕в
на них, створювати цим особам належн╕ умови для роботи на склад╕. На склад╕ тимчасового збер╕гання в╕дкритого типу надавати посадовим особам митного органу необх╕дн╕ для роботи прим╕щення, обладнання ╕ засоби зв’язку;
5) вести обл╕к товар╕в, що знаходяться на склад╕, ╕ подавати в╕дпов╕дному митному органу зв╕т про так╕ товари за формою та у порядку, встановленими спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади у галуз╕ митно╖ справи;
6) забезпечити
можлив╕сть накладення на склад не менше н╕ж двох засоб╕в забезпечення (╕дентиф╕кац╕╖), один з яких ма╓ знаходитися у в╕данн╕ митного органу, незалежно в╕д наявност╕/в╕дсутност╕ на ньому товар╕в (кр╕м склад╕в, на яких збер╕гаються товари, що потребують особливих умов збер╕гання, визначен╕ спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи);
7) не розм╕щувати товари на склад тимчасового збер╕гання п╕сля набрання чинност╕ р╕шенням митного органу про анулювання
дозволу на право в╕дкриття та експлуатац╕╖ складу тимчасового збер╕гання, а також забезпечити протягом 10 робочих дн╕в з дня набрання чинност╕ зазначеним р╕шенням перем╕щення товар╕в, що збер╕гаються п╕д митним контролем, на склад митного органу або декларування товар╕в до обраного митного режиму.
Стаття 105. Додатков╕ права митних орган╕в щодо склад╕в тимчасового збер╕гання
Митний орган ма╓ право заборонити розм╕щення товар╕в на склад╕ тимчасового збер╕гання,
якщо власник складу не забезпечу╓ належних умов для д╕яльност╕ на його територ╕╖ посадових ос╕б митного органу з метою проведення митного контролю щодо таких товар╕в або конструкц╕я (облаштування) прим╕щення, резервуара, камери, як╕ експлуатуються як склад тимчасового збер╕гання, не забезпечують належних умов для збер╕гання в╕дпов╕дних категор╕й товар╕в.
Стаття 106. Обмеження щодо розм╕щення товар╕в на склад╕ тимчасового збер╕гання
На склад╕ тимчасового збер╕гання
можуть розм╕щуватися будь-як╕ товари. Товари, як╕ можуть завдати шкоди ╕ншим товарам, або т╕, що потребують особливих умов збер╕гання, повинн╕ розм╕щуватися в спец╕ально пристосованих прим╕щеннях складу тимчасового збер╕гання.
Спец╕ально уповноважений центральний орган виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи визнача╓ порядок розм╕щення, збер╕гання, випуску й обл╕ку товар╕в, у тому числ╕ тих, що потребують особливих умов збер╕гання, на склад╕ тимчасового збер╕гання або склад╕ орган╕зац╕╖
– отримувача гуман╕тарно╖ допомоги.
Не п╕длягають передач╕ на тимчасове збер╕гання п╕дпри╓мствам товари, що збер╕гаються виключно митним органом в╕дпов╕дно до статт╕ 166 цього Кодексу.
Спец╕ально уповноважений центральний орган виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи може визначати також перел╕к окремих вид╕в товар╕в, як╕ передаються на тимчасове збер╕гання п╕д митним контролем лише на склади митних орган╕в.
Стаття 107. Особа, в╕дпов╕дальна
за схоронн╕сть товар╕в, розм╕щених на склад╕ тимчасового збер╕гання
В╕дпов╕дальним перед митними органами за втрату чи пошкодження товар╕в, розм╕щених на склад╕ тимчасового збер╕гання, ╓ власник складу тимчасового збер╕гання.
За видачу без дозволу митного органу або втрату товар╕в, розм╕щених на склад╕ тимчасового збер╕гання, власник складу тимчасового збер╕гання несе в╕дпов╕дальн╕сть, передбачену цим Кодексом.
Стаття 108. Строк тимчасового
збер╕гання товар╕в
Загальний строк тимчасового збер╕гання товар╕в на склад╕ тимчасового збер╕гання або на склад╕ орган╕зац╕╖ – отримувача гуман╕тарно╖ допомоги не може перевищувати трьох м╕сяц╕в.
Товари з обмеженим терм╕ном реал╕зац╕╖ можуть збер╕гатись на склад╕ тимчасового збер╕гання в межах строку збереження ╖х якостей, як╕ дають можлив╕сть використовувати так╕ товари за призначенням, але не б╕льше строку, установленого частиною першою ц╕╓╖ статт╕.
Каб╕нет
М╕н╕стр╕в Укра╖ни може встановлювати менш╕ строки збер╕гання для окремих товар╕в.
Строк тимчасового збер╕гання товар╕в, зазначений у частин╕ перш╕й ц╕╓╖ статт╕, за заявою декларанта може бути продовжений (але не б╕льше н╕ж на один м╕сяць) митним органом, за дозволом якого товари були розм╕щен╕ на склад╕. Якщо особа, яка збер╕га╓ товари на склад╕ тимчасового збер╕гання в╕дкритого типу, не ╓ власником цього складу, ╖╖ заява про продовження строку тимчасового збер╕гання зазначених товар╕в
попередньо погоджу╓ться з власником складу. Не допуска╓ться продовження строку тимчасового збер╕гання товар╕в, в╕дносно яких Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни встановлено менш╕ строки ╖х збер╕гання.
До зак╕нчення строк╕в збер╕гання, зазначених у частинах перш╕й, друг╕й, трет╕й та четверт╕й ц╕╓╖ статт╕, товари, що тимчасово збер╕гаються п╕д митним контролем, повинн╕ бути:
1) задекларован╕ власником або уповноваженою ним особою до обраного митного режиму;
2)
або передан╕ власником складу або товар╕в чи уповноваженою ним особою в╕дпов╕дному митному органу для розпорядження.
Товари, що розм╕щен╕ на склад╕ тимчасового збер╕гання, розташованому в пункт╕ пропуску через митний кордон Укра╖ни, кр╕м того, повинн╕ бути доставленими до митного органу призначення у строк, визначений митним органом в╕дправлення.
Стаття 109. Операц╕╖ з товарами, що збер╕гаються на склад╕ тимчасового збер╕гання
Кр╕м операц╕й,
зазначених у статт╕ 63 цього Кодексу, товари, що збер╕гаються на склад╕ тимчасового збер╕гання, можуть з дозволу митного органу бути п╕ддан╕:
1) огляду та вим╕рюванню власником складу, ╕ншою особою, яка розм╕стила ц╕ товари, або ╖╖ представником;
2) операц╕ям, необх╕дним для забезпечення збер╕гання цих товар╕в у незм╕нному стан╕”.
З дозволу митного органу можуть також в╕дбиратися проби та зразки товар╕в, що збер╕гаються на склад╕”;
5)
частину першу статт╕ 169 викласти в так╕й редакц╕╖:
“Товари, зазначен╕ у пунктах 1 - 2 частини першо╖ статт╕ 166 та у пунктах 1 - 3 частини першо╖ статт╕ 168 цього Кодексу, можуть збер╕гатися на складах митних орган╕в протягом трьох м╕сяц╕в”;
6) частину першу статт╕ 172 викласти в так╕й редакц╕╖:
„Товари, що збер╕гаються п╕д митним контролем (кр╕м зазначених у пунктах 1 ╕ 3 частини першо╖ статт╕ 166 цього Кодексу), за якими власник або
уповноважена ним особа не звернулися до зак╕нчення строк╕в збер╕гання, зазначених у частинах перш╕й та друг╕й статт╕ 169 цього Кодексу, а також передан╕ митному органу товари, зазначен╕ у пункт╕ 3 частини першо╖ статт╕ 166 цього Кодексу, п╕длягають реал╕зац╕╖, про що в╕дпов╕дний митний орган пов╕домля╓ власника зазначених товар╕в не п╕зн╕ш як за два тижн╕ до зак╕нчення строк╕в збер╕гання”;
7) статтю 176 викласти в так╕й редакц╕╖:
“Стаття 176. Митний брокер
Митний
брокер – це п╕дпри╓мство-посередник, що зд╕йсню╓ декларування товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, ма╓ св╕доцтво на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕, видане спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи або рег╕ональною митницею, митницею та не менше двох представник╕в митного брокера зарахованих до його штату. Митним брокером може бути т╕льки п╕дпри╓мство-резидент. В╕д ╕мен╕ цього п╕дпри╓мства декларування товар╕в
╕ транспортних засоб╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, може зд╕йснювати його в╕докремлений п╕дрозд╕л (ф╕л╕я, представництво тощо).
Св╕доцтво на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ вида╓ться на безоплатн╕й основ╕.
Порядок контролю за д╕яльн╕стю митних брокер╕в та видач╕ св╕доцтв на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ встановлю╓ться Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Р╕шення про видачу св╕доцтва на право зд╕йснення
митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ або про в╕дмову в його видач╕ прийма╓ться в строк, що не перевищу╓ тридцяти календарних дн╕в з дати надходження заяви про видачу св╕доцтва, а також доданих до не╖ документ╕в.
П╕дставою для прийняття р╕шення про в╕дмову у видач╕ св╕доцтва на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ ╓ неповн╕ або недостов╕рн╕ дан╕, що м╕стяться в документах, поданих заявником для отримання св╕доцтва. Про в╕дмову у видач╕ св╕доцтва заявник пов╕домля╓ться в письмов╕й форм╕
протягом п’яти робочих дн╕в з дати прийняття р╕шення.
Св╕доцтво на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ може бути анульовано спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи або рег╕ональною митницею, митницею у випадку:
1) надходження заяви п╕дпри╓мства, якому видано св╕доцтво на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д
Хит недели ... ДМСУ: Щодо внесення зм╕н до листа Держмитслужби Укра╖ни в╕д 28.01.2008 № 11/6-10/877-ЕП [проставлення в╕дм╕ток на ориг╕налах аркуш╕в вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ форми МД-2]
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ
04.02.2008 р. № 11/6-10/1146-ЕП
Начальникам рег╕ональних митниць, митниць
В абзац╕ другому пункту 2 листа
Держмитслужби Укра╖ни в╕д 28.01.2008 № 11/6-10/877-ЕП слова "зд╕йсню╓ться шляхом проставлення в╕дпов╕дних в╕дм╕ток на ориг╕налах аркуш╕в вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ форм МД-2, МД-3, що в╕дпов╕дно до ╖х розпод╕лу та використання повертаються декларанту, та в╕дпов╕дних ним аркуш╕в форм МД-6, МД-8 (у раз╕ ╖х застосування), оформлених митним органом п╕д час зд╕йснення митного оформлення товар╕в" зам╕нити словами "зд╕йсню╓ться шляхом проставлення в╕дпов╕дних в╕дм╕ток на ориг╕налах аркуш╕в вантажно╖
митно╖ декларац╕╖ форми МД-2, що в╕дпов╕дно до ╖х розпод╕лу та використання повертаються декларанту, оформлених митним органом п╕д час зд╕йснення митного оформлення товар╕в".
Хит недели ... ДМСУ: Щодо формування ╕дентиф╕кац╕йного номеру особи при заповненн╕ гр.14 ВМД
ДЕРЖМИТСЛУЖБИ УКРА╥НИ
01.02.08 № 11/3-35/1126-ЕП
Начальникам рег╕ональних митниць, митниць
Щодо формування ╕дентиф╕кац╕йного номеру особи при заповненн╕ гр.14 ВМД
В╕дпов╕дно до ╤нструкц╕╖ про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, затверджено╖
наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 09.07.97 № 307 у редакц╕╖ наказу Держмитслужби в╕д 7.11.07 № 933 (дал╕-╤нструкц╕╖) п╕д час заповнення гр.14 ВМД «Декларант/Представник» зазнача╓ться ╕дентиф╕кац╕йний номер, що форму╓ться за схемою, наведеною у додатку 3 до ц╕╓╖ ╤нструкц╕╖ при поставленн╕ суб'╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ на обл╕к у митному орган╕. З метою недопущення затримок у митному оформленн╕, до внесення зм╕н в ╤нструкц╕ю, для декларант╕в, що не перебувають на обл╕ку в митних органах ╕дентиф╕кац╕йний номер особи, який зазнача╓ться у граф╕ 14 ВМД повинен формуватися за схемою для юридичних ос╕б:
0000000-00/00ХХХХХХХХ,
де ХХХХХХХХ - 8-значний ╕дентиф╕кац╕йний код за ╢ДРПОУ, що ведеться органами державно╖ статистики; для ф╕зичних ос╕б - п╕дпри╓мц╕в (без створення юридично╖ особи):
0091000-00/ХХХХХХХХХХ,
де ХХХХХХХХХХ - для ф╕зичних ос╕б - п╕дпри╓мц╕в (без створення юридично╖ особи) -
10-значний ╕дентиф╕кац╕йний номер за ДРФО; для ф╕зичних ос╕б - п╕дпри╓мц╕в (без створення юридично╖ особи), як╕ через сво╖ рел╕г╕йн╕ або ╕нш╕ переконання в╕дмовилися в╕д прийняття ╕дентиф╕кац╕йного номера за ДРФОУ, - 6-значний номер паспорта ф╕зично╖ особи, доповнений на початку чотирма нулями. Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ внести зм╕ни до програмно-╕нформац╕йних комплекс╕в з метою реал╕зац╕╖ зазначених роз’яснень.
Заступник Голови Служби П. Пашко
Хит недели ... Проект Закону Укра╖ни "Про внесення зм╕н до Митного кодексу Укра╖ни"
Проект
ЗАКОН УКРА╥НИ Про внесення зм╕н до Митного кодексу Укра╖ни ___________________________________________
Верховна Рада Укра╖ни п о с т а н о в л я ╓:
1. У Митному кодекс╕ Укра╖ни (В╕домост╕ Верховно╖ Ради Укра╖ни, 2002 р., № 38 - 39, ст. 288; 2006 р., № 8, ст. 93, № 15, ст. 130):
1.1. Статтю 1 доповнити пунктом 42 такого зм╕сту:
“42) анулювання митно╖ декларац╕╖ – процедура, в результат╕
проведення яко╖ за письмовою заявою резидента – сторони зовн╕шньоеконом╕чного договору чи особи, уповноважено╖ цим резидентом, або на п╕дстав╕ р╕шення митного органу митна декларац╕я визна╓ться нед╕йсною, а митн╕ процедури, проведен╕ зг╕дно з ц╕╓ю декларац╕╓ю, визнаються такими, що втратили чинн╕сть”.
1.2. Статтю 90 викласти в так╕й редакц╕╖:
“Стаття 90. Зм╕на, доповнення, в╕дкликання та анулювання митно╖ декларац╕╖
З дозволу митного
органу в╕домост╕, зазначен╕ в митн╕й декларац╕╖, можуть бути зм╕нен╕ та/або доповнен╕ декларантом, а митна декларац╕я в╕дкликана чи анульована.
Внесення зм╕н та/або доповнень до митно╖ декларац╕╖, прийнято╖ митним органом, як правило, допуска╓ться лише до початку перев╕рки ц╕╓╖ декларац╕╖ чи перев╕рки товар╕в митним органом. Внесення зм╕н та/або доповнень до митно╖ декларац╕╖ п╕сля початку тако╖ перев╕рки допуска╓ться лише з причин, визнаних митним органом об╜рунтованим, ╕ лише до випуску
товар╕в в╕дпов╕дно до заявленого митного режиму. Зм╕ни та/або доповнення повинн╕ стосуватися лише товар╕в, зазначених у митн╕й декларац╕╖.
В╕дкликання митно╖ декларац╕╖ та звернення до митного органу з проханням про застосування щодо зазначених у н╕й товар╕в ╕ншого митного режиму допуска╓ться до того, як товари випущено, та за умови, що причини цього визнано митним органом об╜рунтованими.
Дозв╕л на внесення зм╕н, доповнень, в╕дкликання чи анулювання митно╖ декларац╕╖
прийма╓ться начальником митного органу або вповноваженою ним особою.
Внесення до митно╖ декларац╕╖ зм╕н та / або доповнень, якi мають ╕стотне значення для застосування процедур митного контролю щодо товар╕в i транспортних засоб╕в або впливають на умови оподаткування товар╕в чи застосування до них заход╕в нетарифного регулювання зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, зд╕йсню╓ться шляхом подання митному органов╕ ново╖ митно╖ декларац╕╖.
У раз╕ виявлення порушень митних
правил щодо задекларованих у митн╕й декларац╕╖ товар╕в внесення зм╕н, доповнень та анулювання ц╕╓╖ декларац╕╖ до зак╕нчення провадження у в╕дпов╕дних справах забороняються.
П╕сля в╕дкликання або анулювання митно╖ декларац╕╖ товари, що в н╕й задекларован╕, можуть бути видан╕ з-п╕д митного контролю за заявою ╖х власника або вповноважено╖ ним особи, якщо до початку митного оформлення цих товар╕в вони перебували у в╕льному об╕гу на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, або бути заявлен╕ до обраного
митного режиму.
Посадов╕ особи митних орган╕в не мають права заповнювати митну декларац╕ю, зм╕нювати чи доповнювати в╕домост╕, зазначен╕ в митн╕й декларац╕╖, за винятком внесення до не╖ в╕домостей, що належать до компетенц╕╖ митних орган╕в.
Митна декларац╕я може бути анульована за письмовою заявою резидента – сторони зовн╕шньоеконом╕чного договору чи особи, уповноважено╖ цим резидентом, або на п╕дстав╕ р╕шення митного органу протягом трьох рок╕в з дня ╖╖ оформлення.
Випадки, коли митна декларац╕я може бути анульована, визначаються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни. Порядок внесення зм╕н ╕ доповнень до митних декларац╕й, ╖х в╕дкликання та анулювання, визнача╓ться спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи.”.
2. Цей Закон набира╓ чинност╕ через 90 дн╕в п╕сля його опубл╕кування.
23 лютого 2008НВО "Поверхность", м. Ки╖в "П╕дводимо п╕дсумки". Нова ВМД- нов╕ правила.
СПЕЦ╤AЛ╤ЗОВАНИЙ СЕМ╤НAР-ПPAКТИКУМ
НВО "Поверхность". Оф╕ц╕йне запрошення на сем╕нар
ПРО СПРОЩЕННЯ
ФОРМАЛЬНОСТЕЙ У ТОРГ╤ВЛ╤ ТОВАРАМИ
"Заходи спрямован╕ на спрощення формальностей у торг╕вл╕ товарами, а саме шляхом запровадження ╓диного адм╕н╕стративного документа, що ма╓ використовуватися для будь-яко╖ процедури ╕мпорту чи експорту, а також для процедури сп╕льного транзиту
I. Опрацювання в╕дпов╕дних положень М╕жнародно╖
конвенц╕╖ "Про спрощення формальностей у торг╕вл╕ товарами"
З 01 с╕чня 2008 року запроваджуються бланки ╓диного адм╕н╕стративного документа форми МД-2 та додаткового аркуша форми МД-3, доповнення до вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ форми МД-6 та специф╕кац╕╖ форми МД-8.
Митне оформлення
та митн╕ формальност╕ (експортн╕, ╕мпортн╕, транзитн╕);
В. Необх╕дн╕ в╕домост╕;
С. ╤нструкц╕╖ з використання форми;
В╕домост╕, що зазначаються в р╕зних графах.
II. Порядок оформлення, розпод╕лу та використання аркуш╕в ВМД
форм МД-2,МД-3,МД-6 ╕ МД-8
Про зразки бланк╕в ╓диного адм╕н╕стративного документу (╢АД) та додаткових аркуш╕в;
Порядок виготовлення (хто ма╓ право бути замовником та реал╕затором);
╤нструкц╕я про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ (огляд зм╕н, шляхи реал╕зац╕╖).
III. МАЙСТЕРН╤СТЬ В ДЕКЛАРУВАНН╤". 1.
Трен╕нг по робот╕ з ПЗ “MD Office”; 2. Декларування з використанням ВМД, декларування митно╖ вартост╕, допом╕жн╕ документи;
IV “МАЙСТЕР КЛАС” – курс навчання робот╕ з новою верс╕╓ю ПЗ "MD Office” 1. Який тип ВМД чи його р╕зновидн╕сть вибрати; 2. М╕жнародн╕ перевезення, перевезення митною територ╕╓ю Укра╖ни, комерц╕йн╕ та некомерц╕йн╕ операц╕╖. Особливост╕ заповнення ВМД з урахуванням застережень; 3. Як добитись в╕дпов╕дност╕ електронно╖ коп╕╖, заповнен╕й
ВМД у друкованому вигляд╕; 4. Д╕╖ оператора у критичних ситуац╕ях, без втручання розробник╕в програмного забезпечення; 5. Документи контролю доставки. Нов╕ правила, нов╕ типи; 6. Застосування нових класиф╕катор╕в при заповненн╕ ВМД. Особливост╕, зм╕ни, порядок. 7 . Декларування товар╕в з використанням електронних даних у формат╕ Excel; 2. П╕дготовка й формування додаткових документ╕в, необх╕дних для митного оформлення; 3. Попередн╕й анал╕з щодо класиф╕кац╕╖ й застосування тарифних та нетарифних заход╕в; 4. В╕дпов╕д╕ на запитання.
V П╕дведення п╕дсумк╕в. Розгляд
сп╕рних питань.
Кожному учаснику нада╓ться:
Св╕доцтво про участь у навчально-практичному сем╕нар╕ MD Office;
Л╕цензована коп╕я ╕нформац╕йно-анал╕тично╖ програми нового покол╕ння для ведення ЗЕД -«MD Office» з безкоштовною ре╓страц╕╓ю на м╕сяць;
Безкоштовна ре╓страц╕я на сайт╕ п╕дтримки ЗЕД з терм╕ном на один м╕сяць – www.mdoffice.com.ua
Блокнот, ручка.
Як╕сть сем╕нар╕в, котр╕ проводяться НВО «Поверхность» з 1998 року забезпечуються досв╕дом орган╕зац╕╖ навчання суб'╓кт╕в ЗЕД. Протягом 1998
- 2006 на сем╕нарах за участ╕ фах╕вц╕в НВО «Поверхность» пройшли навчання понад 6250 чолов╕к, а на корпоративних сем╕нарах (трен╕нгах) – понад 1850.
Варт╕сть участ╕ в сем╕нар╕: – 749 грн. без ПДВ; У варт╕сть сем╕нару входить участь у сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, трен╕нг по робот╕ з програмним забезпеченням, матер╕али за тематикою сем╕нару, кофе-брейк,
об╕д та у часть у веч╕рньому зас╕данн╕ "круглого столу" (фуршет).
М╕сце проведення сем╕нару: конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, м. Ки╖в, вул. Святошинська, 2, станц╕я метро "Святошино” ("Укра╖нський науково-досл╕дний центр ╕ навчальний центр проблем стандартизац╕╖, сертиф╕кац╕╖ та якост╕").
Увага! ╢ можлив╕сть бронювання м╕сць у готел╕, який розташований поруч ╕з УНДЦ. З питань бронювання
м╕сць, прохання звертатись за телефонами готелю: 452-34-00, 450-74-55.
Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про сем╕нар, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати за телефонами: 8 -044-332-66-91, 8 -044-332-66-92, 8 -044-332-66-93, 8 -044-332-66-94 факс: 8 -044-332-66-97 e-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua або на сайт╕ www.mdoffice.com.ua
Поклада╓мо над╕╖, що ╕нформац╕я, отримана на сем╕нар╕, принесе неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу
З повагою, Директор митного департаменту НВО "Поверхность"
Хит недели ... Тимошенко заявляет о ликвидации налоговых векселей при таможенном оформлении товаров
Премьер-министр Украины Юлия Тимошенко заявляет о ликвидации в январе 2008 года налоговых векселей при таможенном оформлении товаров.
Премьер-министр сообщила, что в декабре 2007 года наибольшая доля уплаты НДС векселями существовала в Луганской области (77% от таможенных платежей) и Донецкой области (более 70%).
"В
Ивано-Франковской, Харьковской областях практически были рекордные цифры, и из-за этого в бюджет НДС практически не поступал. Последние месяцы в 2007 году, когда у нас была напряженная ситуация и у власти находились последние дни, был всплеск колоссальной коррупции, начиная с 24 декабря объемы в тысяч гривен оформлялись векселями", - уточнила она.
Тимошенко
сообщила, что на протяжении января удалось ликвидировать уплату НДС векселями при таможенном оформлении товаров.
"Больше такой теневой процедуры по таможенному оформлению товаров уже практически ноль", - подчеркнула она, сообщает УНИАН.