Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Хит недели ... МОЗ: Щодо сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного контролю експрес перевезень


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 25/08/2007
* Документ дня: Закон вiд 15.09.1995 № 327/95-ВР Про операц╕╖ з давальницькою сировиною у зовн╕шньоеконом╕чних в╕дносинах

Количество просмотров: 5 (за период c 00:00 по 18:08 25/08/07), всего просмотров: 294
Закон вiд 15.09.1995 № 327/95-ВРВРУ
Про операц╕╖ з давальницькою сировиною у зовн╕шньоеконом╕чних в╕дносинах
Вступил в силу с 15.09.1995
• Все хиты документов


MDoffice

Хит недели ... Швеция против вступления России в ВТО

   
Швеция намерена направить Еврокомиссии письмо с возражениями по поводу вступления Россию во Всемирную торговую организацию (ВТО). Об этом сообщил представитель шведского правительства. Автор письма - Министр торговли Швеции Стен Тольгфорс, адресат - торговый комиссар ЕС Питер Мандельсон.

   Как сообщает Би-би-си, шведский Министр торговли указывает на несоответствие правилам ВТО размеров установленных Россией экспортных пошлин на древесину и целлюлозу.

   В марте 2006 года российские власти решили увеличить таможенные пошлины на древесину в целях развития собственной деревообрабатывающей промышленности. С 1 июля пошлина выросла до 10 евро за кубический метр, в следующем году планируется повышение до 25 евро. Дальнейшее увеличение пошлин намечено на 2009 год, сообщают власти России.

   Среди пострадавших от решения российской стороны оказались крупнейшие шведские и финские производители целлюлозы. "В интересах Швеции этот вопрос должен быть решен до того, как мы полноценно сможем принять Россию в ВТО", - сообщил официальный представитель властей Швеции. В то же время он подчеркнул, что скандинавское королевство хотело бы видеть Россию в ВТО.

   До сегодняшнего дня на вступление России в ВТО не соглашалась только Грузия, объясняя свою позицию тем, что Москва якобы не выполняет взятые на себя обязательства. Речь, в частности, идет о функционировании таможенных пунктов на границе между двумя странами.

ЛIГАБiзнесIнформ

Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Укрчастотнагляд не дал разрешение...

21-08-2007 15:14, Andrey
Укрчастотнагляд не дал разрешение...

Оборудование со встроенным модулем GSM (как мобил телефон) пришло от частного лица на мое имя (частн лицо)
и находится в Киевской региональной таможне
некий брокер определил что нужно разрешение от СБУ и УкрЧастотНагляд.
УЧН не дал разрешение мотивируя тем что оборудование не сертифицировано... :(
как же расстаможить???
груз будет уничтожен... а за него уже заплочена сума немалая
возможно ли вместо уничтожения возврат в страну откуда пришло (в Россию)? не будет ли необходимость расстамаживать оборудование в России лицу, которое его послало сюда?

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Дополнить ответ
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Хит недели ... Проект ПКМУ: Про затвердження Порядку контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в ╕ донарахування обов’язкових платеж╕в

    Проект

    КАБ╤НЕТ М╤Н╤СТР╤В УКРА╥НИ

    ПОСТАНОВА

    в╕д 2007 р.

    Ки╖в

    Про затвердження Порядку контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в ╕ донарахування обов’язкових платеж╕в

    В╕дпов╕дно до статей 41 та 265 Митного кодексу Укра╖ни Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни постановля╓:

    Затвердити Порядок контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в ╕ донарахування обов’язкових платеж╕в, що дода╓ться.

    Прем’╓р-м╕н╕стр Укра╖ни В. ЯНУКОВИЧ

     ________________________________________

    ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
    в╕д 2007 р. №

    ПОРЯДОК
    контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в ╕ донарахування обов’язкових платеж╕в

    1. Цей Порядок встановлю╓ процедуру зд╕йснення митними органами контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в, в тому числ╕ п╕сля завершення операц╕й митного контролю й митного оформлення та пропуску товар╕в через митний кордон Укра╖ни.

    2. Контроль правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в зд╕йсню╓ться митними органами п╕д час процедур митного контролю й митного оформлення товар╕в, а також п╕сля ╖х завершення й пропуску товар╕в через митний кордон Укра╖ни.

    3. Контроль правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в п╕д час процедур митного контролю й митного оформлення товар╕в зд╕йсню╓ться митним органом ╕з застосуванням форм митного контролю передбаченого пунктами 1, 2, 4, 6, 7 статт╕ 41 Митного кодексу Укра╖ни шляхом:

    перев╕рки поданих для п╕дтвердження заявлено╖ митно╖ вартост╕ товар╕в документ╕в ╕ в╕домостей визначених чинним законодавством Укра╖ни ╕ необх╕дних для зд╕йснення митного контролю, в тому числ╕ додатково поданих на вимогу митного органу,

    пор╕вняння р╕вня заявлено╖ митно╖ вартост╕ товар╕в з р╕внем митно╖ вартост╕ ╕дентичних або под╕бних (аналог╕чних) товар╕в, митне оформлення яких вже зд╕йснено;

    пор╕вняння р╕вня заявлено╖ митно╖ вартост╕ товар╕в з наявною у митного органу ╕нформац╕╓ю про р╕вн╕ ц╕н на так╕ товари, або вартост╕ прямих витрат на виробництво цього товару, у тому числ╕ сировини, матер╕ал╕в та/або комплектуючих, як╕ входять до складу товару, тощо;

    ╕н╕ц╕ювання та участ╕ у митному огляд╕ товар╕в для встановлення в╕дпов╕дних характеристик товар╕в, як╕ сутт╓во впливають на р╕вень ╖х митно╖ вартост╕

    усного опитування посадових ос╕б п╕дпри╓мств й громадян, а також проведення консультац╕й з метою обм╕ну наявною ╕нформац╕╓ю яка стосу╓ться в╕дпов╕дно╖ зовн╕шньоеконом╕чно╖ операц╕╖ та ма╓ вплив на варт╕сть товару

    застосування ╕нших форм контролю передбачених Митним кодексом Укра╖ни та ╕ншими законами Укра╖ни з питань митно╖ справи.

    4. При зд╕йсненн╕ контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ митний орган в раз╕ необх╕дност╕ пропону╓ декларанту надати в письмов╕й форм╕ б╕льш детальн╕ пояснення та ╖х документальне об╜рунтування стосовно заявлено╖ ним митно╖ вартост╕ товару.

    5. Контроль правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в п╕сля завершення процедур ╖х митного контролю, митного оформлення й пропуску через митний кордон Укра╖ни зд╕йсню╓ться митним органом шляхом:

    додатково╖ перев╕рки в╕домостей, заявлених декларантом в декларац╕╖ митно╖ вартост╕ товар╕в;

    направлення запит╕в до митних орган╕в ╕нших держав з метою перев╕рки автентичност╕ документ╕в, поданих при митному оформленн╕ товар╕в митним органам Укра╖ни;

    направлення запит╕в до державних орган╕в, установ та орган╕зац╕й для перев╕рки достов╕рност╕ документ╕в, поданих п╕д час митного оформлення та в╕домостей, зазначених у них, в тому числ╕ з метою встановлення фактичних витрат, як╕ не були включен╕ до ц╕ни товару, що була фактично сплачена або п╕длягала сплат╕, але включення яких передбачене статтею 267 Митного кодексу Укра╖ни, наявност╕ (в╕дсутност╕) обставин, як╕ унеможливлюють застосування методу визначення митно╖ вартост╕ за ц╕ною договору щодо товар╕в, як╕ ╕мпортуються (варт╕сть операц╕╖), тощо;

    проведення камерально╖ перев╕рки;

    проведення на п╕дпри╓мствах перев╕рок зг╕дно з Порядком проведення митними органами на п╕дпри╓мствах перев╕рок системи зв╕тност╕ та обл╕ку товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, затвердженим постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 23 грудня 2004 р. № 1730;

    вжиття ╕нших д╕й ╕ заход╕в, передбачених чинним законодавством.

    При зд╕йсненн╕ контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в п╕сля завершення процедур ╖х митного контролю, митного оформлення й пропуску через митний кордон Укра╖ни митн╕ органи можуть вза╓мод╕яти з ╕ншими правоохоронним ╕ податковими органами.

    6. Контроль правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товар╕в п╕сля завершення процедур митного контролю та митного оформлення й пропуску товар╕в через митний кордон Укра╖ни зд╕йсню╓ться митним органом ╕з застосуванням форм митного контролю передбаченого пунктом 6 статт╕ 41 й статтями 60 ╕ 69 Митного кодексу Укра╖ни у раз╕:

    р╕шення й письмового розпорядження кер╕вника митного органу або особи, що його зам╕щу╓ при виникненн╕ сумн╕в╕в щодо достов╕рност╕ поданих до митного оформлення документ╕в, тощо;

    якщо з метою уникнення затримок п╕д час зд╕йснення процедур митного контролю й митного оформлення товару митним органом прийнято р╕шення про доц╕льн╕сть зд╕йснення контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕ товару п╕сля завершення митних процедур й пропуску товару через митний кордон Укра╖ни;

    надходження в╕д митних орган╕в ╕нших кра╖н ╕нформац╕╖ про не п╕дтвердження в╕домостей ╕ документ╕в поданих митним органам Укра╖ни стосовно товар╕в, митне оформлення яких завершено, а також запит╕в про необх╕дн╕сть проведення перев╕рки обставин стосовно певних зовн╕шньоеконом╕чних операц╕й, що зд╕йснювалися за участю суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ – резидент╕в Укра╖ни;

    наявност╕ в╕домостей, отриманих митними органами в╕д ╕нших правоохоронних орган╕в, ф╕нансових установ, орган╕в державно╖ податково╖ служби або контролюючих орган╕в, що стосуються зовн╕шньоеконом╕чно╖ операц╕╖ чи обставин навколо продажу ╕мпортних товар╕в;

    за результатами застосування при зд╕йсненн╕ митного контролю й митного оформлення товар╕в системи анал╕зу й керування ризиками;

    по фактах митного оформлення товар╕в з р╕внем митно╖ вартост╕ нижчим р╕вня вартост╕ прямих витрат на виробництво цього товару, у тому числ╕ сировини, матер╕ал╕в та/або комплектуючих, як╕ входять до складу товару;

    по фактах сутт╓вих розб╕жностей в даних митно╖ статистики зовн╕шньо╖ торг╕вл╕, виявлених на п╕дстав╕ з╕ставлення даних щодо експорту-╕мпорту товар╕в кра╖н - контрагент╕в;

    надходження в╕домостей про фактори, що мали вплив на митну варт╕сть товару й не були в╕дом╕ чи наявн╕ на момент його митного контролю й митного оформлення;

    ╕нших випадк╕в, передбачених чинним законодавством.

    7. При зд╕йсненн╕ контролю правильност╕ визначення митно╖ товар╕в п╕сля завершення процедур митного контролю та митного оформлення й пропуску товар╕в через митний кордон Укра╖ни, митний орган кр╕м додаткових документ╕в ╕ в╕домостей ма╓ право вимагати в╕д декларанта подати декларац╕ю митно╖ вартост╕, якщо така не подавалась п╕д час митного оформлення.

    8. Якщо в результат╕ зд╕йснення контролю правильност╕ визначення митно╖ товар╕в п╕сля завершення процедур митного контролю та митного оформлення й пропуску товар╕в через митний кордон Укра╖ни, встановлено факти (обставини), що мали вплив на р╕вень задекларовано╖ митно╖ вартост╕ товар╕в, митний орган з урахуванням цих обставин прийма╓ р╕шення про визначення митно╖ вартост╕ товару й суми податк╕в ╕ збор╕в (обов’язкових платеж╕в), як╕ п╕длягають донарахуванню.

    Форма р╕шення про визначення митно╖ вартост╕ товару й суми податк╕в ╕ збор╕в (обов’язкових платеж╕в), як╕ п╕длягають донарахуванню, затверджу╓ться Державною митною службою Укра╖ни.

    9. Р╕шення про визначення митно╖ вартост╕ товару та суми податк╕в та збор╕в (обов’язкових платеж╕в), як╕ п╕длягають донарахуванню надсила╓ться декларанту.

    Одночасно митними органами вживаються заходи щодо притягнення декларант╕в до передбачено╖ законодавством в╕дпов╕дальност╕.

    10. При в╕дсутност╕ ознак правопорушення, п╕сля отримання р╕шення про визначення митно╖ вартост╕ товару та суми податк╕в ╕ збор╕в (обов’язкових платеж╕в), як╕ п╕длягають донарахуванню, декларант може сплатити зазначен╕ в р╕шенн╕ митного органу суми податк╕в та збор╕в (обов’язков╕ платеж╕) самост╕йно.

    В ╕ншому випадку, донарахування обов’язкових платеж╕в зд╕йсню╓ться шляхом виставлення податкового зобов’язання в╕дпов╕дно до законодавства.

    11. Р╕шення про визначення митно╖ вартост╕ товару та суми податк╕в ╕ збор╕в (обов’язкових платеж╕в), як╕ п╕длягають донарахуванню, декларант ма╓ право оскаржити до Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни та/або суду.

    12. Митний орган ╕нформу╓ про факт донарахування та сплати суб’╓ктом зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ обов’язкових платеж╕в податковий орган.



    CUSTOMS.GOV.UA

    Хит недели ... Проект ДМСУ,М╕неконом╕ки,ДПА: Про затвердження Критер╕╖в оц╕нки п╕дпри╓мств – резидент╕в Укра╖ни, до товар╕в яких може встановлюватися спрощений по...

    Проекту сп╕льного наказу Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни та Державно╖ податково╖ адм╕н╕страц╕╖ Укра╖ни "Про затвердження Критер╕╖в оц╕нки п╕дпри╓мств – резидент╕в Укра╖ни, до товар╕в яких може встановлюватися спрощений порядок застосування процедур митного оформлення"

    ПРОЕКТ

    Державна митна служба
    Укра╖ни

    М╕н╕стерство економ╕ки
    Укра╖ни

    Державна податкова адм╕н╕страц╕я
    Укра╖ни

    НАКАЗ

    “_____” _______________ 200 р.  №

    м. Ки╖в

    Про затвердження Критер╕╖в оц╕нки п╕дпри╓мств – резидент╕в Укра╖ни, до товар╕в яких може встановлюватися спрощений порядок застосування процедур митного оформлення

    На виконання постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 14.04.99 № 593 „Про сприяння зовн╕шньоеконом╕чн╕й д╕яльност╕” (з╕ зм╕нами)

    Н А К А З У ╢ М О:

    1. Затвердити Критер╕╖ оц╕нки п╕дпри╓мств – резидент╕в Укра╖ни, до товар╕в яких може встановлюватися спрощений порядок застосування процедур митного оформлення, що додаються.

    2. Департаменту орган╕зац╕╖ митного контролю (Сьомка С.М.) ╕ Юридичному департаменту (Небрат Л.М.) Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни забезпечити подання цього наказу на державну ре╓страц╕ю до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни.

    3. Уважати таким, що втратив чинн╕сть, наказ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, М╕н╕стерства економ╕ки та з питань ╓вропейсько╖ ╕нтеграц╕╖ Укра╖ни, Державно╖ податково╖ адм╕н╕страц╕╖ Укра╖ни в╕д 11.08.2004 № 590/296/468 „Про затвердження Критер╕╖в оц╕нки п╕дпри╓мств-резидент╕в, щодо товар╕в яких може встановлюватися спрощений порядок застосування процедур митного оформлення”, заре╓стрований у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 12.08.2004 за № 1011/9610.

    4. Прес-служб╕ (Судак С.Д.) забезпечити висв╕тлення цього наказу в засобах масово╖ ╕нформац╕╖.

    5. Контроль за виконанням наказу в╕д Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни залишаю за собою. Контроль за виконанням наказу в╕д М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни покласти на заступника М╕н╕стра Бойцун Н.╢. Контроль за виконанням наказу в╕д Державно╖ податково╖ адм╕н╕страц╕╖ Укра╖ни покласти на заступника Голови Роман╕ва М.Я.

    Т.в.о. Голови Державно╖
    митно╖ служби Укра╖ни
    Р.А.Черкасський
    М╕н╕стр економ╕ки Укра╖ни А.К.К╕нах
    Голова Державно╖
    податково╖ адм╕н╕страц╕╖ Укра╖ни
    А.╤.Брезв╕н


    Критер╕╖ оц╕нки п╕дпри╓мств – резидент╕в Укра╖ни, до товар╕в яких може встановлюватися спрощений порядок застосування процедур митного оформлення

    CUSTOMS.GOV.UA

    Хит недели ... МОЗ: Щодо сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного контролю експрес перевезень

    М╤Н╤СТЕРСТВО ОХОРОНИ
    ЗДОРОВ'Я УКРА╥НИ
    ПЕРШИЙ ЗАСТУПНИК ГОЛОВНОГО ДЕРЖАВНОГО САН╤ТАРНОГО Л╤КАРЯ УКРА╥НИ

    30.07.2007 р. № 05.01.02/58/1874

    Державна митна служба Укра╖ни
    Об'╓днання експрес перев╕зник╕в

        На звернення Об'╓днання експрес-перев╕зник╕в № 18.07.2007 № 20/1 пов╕домля╓мо, що товари, як╕ перем╕щуються в через митний кордон Укра╖ни, п╕длягають державн╕й сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чн╕й експертиз╕ з видачею в╕дпов╕дного висновку лише у випадках ╖х в╕дсутност╕ в Перел╕ку об'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ за кодами УКТЗЕД щор╕чного висновку державно╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чно╖ експертизи (на 2007 р╕к висновок в╕д 22.12.06 № 05.03.02-03/63000). Експрес-перевезення до зазначеного перел╕ку включен╕. Додатков╕ в╕дм╕тки в товаросупров╕дних документах, що стосуються сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного контролю не передбачен╕, про що М╕н╕стерство охорони здоров'я пов╕домляло експрес-перев╕зник╕в протягом 2001 - 2007 рок╕в (листи в╕д 18.05.2001 № 5.10/5-631, 14.05.2003 № 05.03.02-09/29-209, в╕д 06.07.2007 № 05.03.02-58/1724).

        Враховуючи викладене просимо надати в╕дпов╕дне роз'яснення п╕дв╕домчим установам.

    А.М.Пономаренко

     



    MDoffice

    Хит недели ... Будут ли выдавать загранпаспорта?

       Министр внутренних дел Украины Василий Цушко заявляет, что ответственность за проблемы с выдачей заграничных паспортов несет глава Секретариата Президента Виктор Балога. Об этом он сказал сегодня на пресс-конференции в Днепропетровске.

       "Я бы рекомендовал Балоге смотреть, какие Указы готовятся на подпись Президенту (он за это отвечает по должности). Проблема паспортов началась с 11 мая, после издания Указа Президента об отмене паспортов на бумажных носителях", - отметил министр. По его словам, не нужно было спешить, поскольку есть время до 2010 года.

       По мнению Цушко, напряженность создана специально, чтобы "подставить МВД". Этим, по словам Цушко, министерство поставили в сложные условия перед массовыми летними отпусками. Министр, подчеркнул, что именно этот указ заставил МВД на "кабальных условиях" заключить соглашения по изготовлению паспортов.

       "За границей сегодня признают наш обычный красного цвета заграничный паспорт, я сам убедился", - отметил министр.

       Напомним, 12 мая 2007 года Президент Украины издал указ, которым предоставлена возможность оперативного решения вопроса введения нового образца паспорта гражданина Украины для выезда за границу и его централизованного изготовления и выдачи.

       Тем же указом глава государства постановил, что заграничные паспорта для граждан Украины старого образца являются действующими на протяжении срока их действия

    Деловая неделя

    Хит недели ... На украинско-польской границе образовался затор

       
    На украинско-польской границе выросли огромные очереди автомобилей. Причиной стала очередная авария украинского компьютерного сервера.

       Как передает "Polskie Radio", ситуация осложнилась на двух контрольно-пропускных пунктах: Рава-Руська – Гребенне и Ягодин – Дорогуск. В Дорогуске очередь достигла 10 км. Польские представители предполагают, что наладка сервера может продолжаться до понедельника.

       Украинские таможенники предупреждали в субботу об актуализации сервера, которая должна была продолжаться 4 часа, однако произошла авария, которая и привела к нарастанию очередей на украинско-польской границе. Автомобили, подъезжающие к пограничным переездам, могут задержаться в очереди больше суток.

    ЛIГАБiзнесIнформ

    Хит недели ... Получить визу будет проще

       Посол Польши в Украине Яцек Ключковский считает, что с вступлением Польши в Шенгенскую зону будет минимизировано мошенничество при посредничестве в оформлении польских виз. Об этом Ключковский сказал в ходе "горячей линии" в редакции газеты "Комсомольская правда в Украине".

       По словам посла, посредничество в оформлении польских виз - это "тяжелое дело, особенно если они (посредники) нечестно берут деньги за оформление виз". Он считает, что с этим явлением должна бороться украинская власть.

       "Проблемы посредников существуют, мы пытаемся бороться с ними и обращались к украинской власти, чтобы ограничить возможности деятельности таких посредников", - отметил Ключковский.

       По мнению посла, с вступлением Польши в Шенгенскую зону с 1 января 2008 года проблемы с посредниками будут минимизированы, поскольку при оформлении шенгенских виз предъявляются большие требования, и "необходимо посмотреть в глаза человеку". "Для посредников приходит конец их возможностям", - сказал он.

       Ключковский также сообщил, что с начала сентября в польских консульствах начнется акция по информированию обо всех деталях, связанных с новыми условиями выдачи польских виз после вхождения в Шенгенскую зону.

    Деловая неделя

    Хит недели ... Новое в сентябре..

       

    Специалистам ВЭД , новым пользователям «MD OFFICE» -

    Уважаемые господа, для более эффективного использования Вашего рабочего времени предлагаем Вам профессионально освоить программный комплекс “MD OFFICE”.


        Тренинг-лаборатория НПО “Поверхность” приглашает Вас принять участие в специальной образовательной программе для новых пользователей. Во время интенсивных практических занятий Вы познакомитесь со всеми возможностями системы и приобретете навыки работы, необходимые для профессионального роста и работы по новым правилам.

    Мы предлагаем Вам:

    • проведение занятий сертифицированными инструкторами и специалистами НПО “Поверхность”;
    • использование оригинальных методик обучения;
    • индивидуальный подход к каждому слушателю;
    • высокий уровень технического оснащения учебных классов;
    • обеспечение слушателей фирменными учебными материалами;
    • выдача сертификатов о прохождении обучения;
    • занятие в группах от 6 до 10 человек;
    • процесс обучения построен на решении реальных задач;

    Учебная программа состоит из 2-х курсов учитывающих желания и уровень подготовки клиентов:

    MD STANDART – подготовка специалистов по декларированию грузов (декларант, таможенный брокера). Программы MD Info + MD Declaration.

    MD PROFESSIONAL – подготовка и переподготовка специалистов широкого профиля, повышение квалификации, обучение по расширенной программе. Программы MD Info + MD Declaration + MD Form+… +WWW.MDOFFICE.COM.UA

    Вы можете выбрать любой из предложенных курсов.

    Продолжительность курса MD STANDART 20 часов, стоимость 540 грн,
    MD PROFESSIONAL 32 часа, стоимость 660 грн.

    Приглашаем Вас в группу, по курсу MD STANDART (20 академических часов, в течение 5 рабочих дней по 4 академических часа в вечернее время) и в группу по курсу MD PROFESSIONAL (32 академических часа, в течение 8 рабочих дней).

    Каждый слушатель имеет возможность прослушать весь курс в целом или выбрать модули по своему усмотрению.

    Предлагаем особые условия участия для специалистов, использующих версию программы под DOS «PST-broker».

    Выражаем надежду, что тренинг будет способствовать профессиональному росту
    специалистов Вашего предприятия.

    Для контактов: тел/факс: (044) 332-66-91, 332-66-92, 332-66-93



    MDoffice

    Хит недели ... Подводные камни Налогового кодекса

       Проект Налогового кодекса, разработанный Министерством финансов, базируется на "конфискационном" подходе. Такое мнение высказала кандидат в народные депутаты от блока "Наша Украина - Народная самооборона" Ксения Ляпина. Он рассказала, что этим проектом "претендуют отобрать в виде налогов деньги, которые реально не заработаны".
    "Предпринимателям сегодня хорошо известно, когда собственно прибыль не получили, а номинально вам посчитали что прибыль колоссальная и нужно платить большие налоги", -объяснила она.

       Второй проблемой кодекса, предложенного Минфином, по мнению Ляпиной, является то, что процедура администрирования заложена в интересах чиновников, а не предпринимателей. "Что это значит? Что на предпринимателя накладывают дополнительную повинность в виде массы дополнительных учётных и отчётных документов только для того, чтобы чиновнику в налоговой было комфортно и приятно работать", - добавила она. Ярким примером служит предлагаемая электронная отчетность по НДС. Она отметила, что это упростит работу 10% предпринимателей, для 90% - количество отчетной работы увеличится вдвое, передает "АМИ Новости-Украина".

       Такая же проблема наблюдается и в отношении малого бизнеса. Она отметила, что размер платежей незначительно увеличен, но добавляется "колоссальный объем по учету".

       "Сегодня все упрощение и все стремление предпринимателей быть на упрощенной системе налогообложения, базируется именно на простоте учетных процедур и простоте контроля", - уточнила кандидат в народные депутаты.

    Деловая неделя

    Хит недели ... Оф╕ц╕йне пов╕домлення Держмитслужби Укра╖ни

        ╤нформу╓мо, що Держмитслужбою Укра╖ни будуть виконуватись роботи по додатковому налагодженню системного програмного забезпечення, яке обслугову╓ серверне обладнання центрально╖ бази даних ╢дино╖ автоматизовано╖ ╕нформац╕йно╖ системи (╢А╤С) Держмитслужби Укра╖ни, а також введення в експлуатац╕ю додаткових дискових масив╕в.

       Зазначен╕ роботи плану╓ться провести 18.08.2007 з 10-00 до 16-00.

       Ураховуючи складн╕сть виконання цих роб╕т, у пер╕од з 18.08.2007 по 20.08.2007 можлив╕ короткочасн╕, в╕д 1 до 3 годин, перебо╖ в доступ╕ до окремих ╕нформац╕йних ресурс╕в ╢А╤С.

       Тому Держмитслужбою Укра╖ни прийнято р╕шення 18.08.2007 з 10-00 до 16-00 зд╕йснювати пропуск зовн╕шньоторговельних ╕ транзитних вантаж╕в через митний кордон Укра╖ни в╕дпов╕дно до Порядку контролю за перем╕щенням товар╕в у раз╕ виходу з ладу ╢А╤С Держмитслужби, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 07.04.2005 № 257, заре╓строваним у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 29.04.2005 за № 463/10743. Таким чином, у зазначений пер╕од пропуск вантаж╕в зд╕йснюватиметься з використанням альтернативних вар╕ант╕в обм╕ну ╕нформац╕╓ю м╕ж митними органами та застосуванням паперових коп╕й документ╕в контролю за доставкою.

       З метою запоб╕гання утворенню черг у пунктах пропуску про зазначену планову ситуац╕ю по╕нформовано митн╕ органи держав, як╕ мають сп╕льний кордон з Укра╖ною, Адм╕н╕страц╕ю Державно╖ прикордонно╖ служби Укра╖ни, М╕н╕стерство транспорту та зв’язку Укра╖ни, Асоц╕ац╕ю м╕жнародних автомоб╕льних перев╕зник╕в Укра╖ни тощо.

       Кр╕м того, з метою забезпечення прозорост╕ роб╕т з перенесення центрально╖ бази даних Держмитслужба Укра╖ни запросила М╕н╕стерство ф╕нанс╕в Укра╖ни та Службу безпеки Укра╖ни направити ╖х представник╕в в якост╕ спостер╕гач╕в за виконанням ц╕╓╖ процедури.

    CUSTOMS.GOV.UA

    Хит недели ... ЩОДО ЗМ╤НИ ДО КРИТЕР╤╥В РИЗИК╤В ЕКСПОРТНИХ ОПЕРАЦ╤Й. Оф╕ц╕йне пов╕домлення Держмитслужби Укра╖ни

       17 Серпня 17:57
    З метою п╕двищення ефективност╕ боротьби ╕з протизаконними схемами штучного формування податкового кредиту з ПДВ та/або в╕д’╓много значення з цього виду податку, на виконання вимог п.5 сп╕льного наказу Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни та Державно╖ податково╖ адм╕н╕страц╕╖ Укра╖ни в╕д 12.07.2004 р. N 512/387 "Про затвердження Порядку вза╓мод╕╖ митних ╕ податкових орган╕в при зд╕йсненн╕ державного контролю за експортом окремих вид╕в товар╕в суб’╓ктами зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕" та п.п.1-3 сп╕льного Протоколу Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни та Державно╖ податково╖ адм╕н╕страц╕╖ Укра╖ни щодо внесення зм╕н до критер╕╖в ризику в╕дбору експортних операц╕й для застосування додаткових форм митного контролю в╕д 20 липня 2007 року, було внесено зм╕ни до д╕ючих критер╕╖в ризику.

       На вимогу Державно╖ податково╖ адм╕н╕страц╕╖ Укра╖ни було введено новий критер╕й ризику, зг╕дно якого при оформленн╕ протягом 1 доби двох або б╕льше експортних операц╕й (ВМД) одним суб’╓ктом ЗЕД митницею оформлення повинн╕ застосовуватися додатков╕ форми митного контролю, що призвело до невиправданих затримок в митному оформленн╕ та просто╖в транспортних засоб╕в.

       На даний момент Державною митною службою Укра╖ни призупинено д╕ю розпорядчого документа, яким вносились зм╕ни до критер╕╖в ризик╕в експортних операц╕й ╕ проводиться робота по забезпеченню сприятливих умов проведення митного контролю та оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в як для суб’╓кт╕в ЗЕД так ╕ для митних орган╕в.

    CUSTOMS.GOV.UA

    Анекдот из Интернет

    Трагедией закончилась сексуальная революция в дикой природе! Освоив позу 69, дятлы оказались на грани вамирания!

    Афоризм

    Блондинка думала, волосы темнели

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное