[Зач. 74. ] А́ще кто́ рече́тъ, я́ко люблю́ Бо́га, а бра́та своего́ ненави́дитъ, ло́жь е́сть: и́бо не любя́й бра́та своего́, его́же ви́дѣ, Бо́га, его́же не ви́дѣ, ка́ко мо́жетъ люби́ти?
[Зач. 74. ] Кто говорит: «я люблю Бога», а брата своего ненавидит, тот лжец: ибо не любящий брата своего, которого видит, как может любить Бога, Которого не видит?
4:21
И сiю́ за́повѣдь и́мамы от него́, да любя́й Бо́га лю́битъ и бра́та своего́.
И мы имеем от Него такую заповедь, чтобы любящий Бога любил и брата своего.
5:1
Вся́къ вѣ́руяй, я́ко Иису́съ е́сть Христо́съ, от Бо́га рожде́нъ е́сть: и вся́къ любя́й ро́ждшаго лю́битъ и рожде́ннаго от него́.
Всякий верующий, что Иисус есть Христос, от Бога рожден, и всякий, любящий Родившего, любит и Рожденного от Него.
5:2
О се́мъ вѣ́мы, я́ко лю́бимъ ча́да Бо́жiя, егда́ Бо́га лю́бимъ и за́повѣди его́ соблюда́емъ.
Что мы любим детей Божиих, узнаём из того, когда любим Бога и соблюдаем заповеди Его.
5:3
Сiя́ бо е́сть любы́ Бо́жiя, да за́повѣди его́ соблюда́емъ: и за́повѣди его́ тя́жки не су́ть.
Ибо это есть любовь к Богу, чтобы мы соблюдали заповеди Его; и заповеди Его нетяжки.
Кто побеждает мир, как не тот, кто верует, что Иисус есть Сын Божий?
5:6
Се́й е́сть прише́дый водо́ю и кро́вiю и Ду́хомъ, Иису́съ Христо́съ, не водо́ю то́чiю, но водо́ю и кро́вiю: и Ду́хъ е́сть свидѣ́телствуяй, я́ко Ду́хъ е́сть и́стина.
Сей есть Иисус Христос, пришедший водою и кровию и Духом, не водою только, но водою и кровию, и Дух свидетельствует о Нем, потому что Дух есть истина.
5:7
Я́ко трiе́ су́ть свидѣ́телствующiи на небеси́, Оте́цъ, сло́во и святы́й Ду́хъ: и сі́и три́ еди́но су́ть.
Ибо три свидетельствуют на небе: Отец, Слово и Святый Дух; и Сии три суть едино.
5:8
И трiе́ су́ть свидѣ́телствующiи на земли́, ду́хъ и вода́ и кро́вь: и трiе́ во еди́но су́ть.
И три свидетельствуют на земле: дух, вода и кровь; и сии три об одном.
Если мы принимаем свидетельство человеческое, свидетельство Божие – больше, ибо это есть свидетельство Божие, которым Бог свидетельствовал о Сыне Своем.
5:10
Вѣ́руяй въ Сы́на Бо́жiя и́мать свидѣ́телство въ себѣ́: не вѣ́руяй богови лжа́ сотвори́лъ е́сть его́, я́ко не вѣ́рова во свидѣ́телство, е́же свидѣ́телствова Бо́гъ о Сы́нѣ свое́мъ.
Верующий в Сына Божия имеет свидетельство в себе самом; не верующий Богу представляет Его лживым, потому что не верует в свидетельство, которым Бог свидетельствовал о Сыне Своем.
5:11
И сiе́ е́сть свидѣ́телство, я́ко живо́тъ вѣ́чный да́лъ е́сть на́мъ Бо́гъ, и се́й живо́тъ въ Сы́нѣ его́ е́сть.
Свидетельство сие состоит в том, что Бог даровал нам жизнь вечную, и сия жизнь в Сыне Его.
5:12
Имѣ́яй Сы́на Бо́жiя и́мать живо́тъ: а не имѣ́яй Сы́на Бо́жiя живота́ не и́мать.
Имеющий Сына (Божия) имеет жизнь; не имеющий Сына Божия не имеет жизни.
5:13
Сiя́ писа́хъ ва́мъ вѣ́рующымъ во и́мя Сы́на Бо́жiя, да вѣ́сте, я́ко живо́тъ вѣ́чный и́мате, и да вѣ́руете во и́мя Сы́на Бо́жiя.
Сие написал я вам, верующим во имя Сына Божия, дабы вы знали, что вы, веруя в Сына Божия, имеете жизнь вечную.
5:14
И сiе́ е́сть дерзнове́нiе, е́же и́мамы къ нему́, я́ко а́ще чесо́ про́симъ по во́ли его́, послу́шаетъ на́съ:
И вот какое дерзновение мы имеем к Нему, что, когда просим чего по воле Его, Он слушает нас.
А когда мы знаем, что Он слушает нас во всем, чего бы мы ни просили, – знаем и то, что получаем просимое от Него.
5:16
А́ще кто́ у́зритъ бра́та своего́ согрѣша́юща грѣ́хъ не къ сме́рти, да про́ситъ, и да́стъ ему́ живо́тъ, согрѣша́ющымъ не къ сме́рти. Е́сть грѣ́хъ къ сме́рти: не о то́мъ, глаго́лю, да мо́лится.
Если кто видит брата своего согрешающего грехом не к смерти, то пусть молится, и Бог даст ему жизнь, то есть согрешающему грехом не к смерти. Есть грех к смерти: не о том говорю, чтобы он молился.
5:17
Вся́ка непра́вда грѣ́хъ е́сть, и е́сть грѣ́хъ не къ сме́рти.
Всякая неправда есть грех; но есть грех не к смерти.
5:18
Вѣ́мы, я́ко вся́къ рожде́нный от Бо́га не согрѣша́етъ: но рожде́нный от Бо́га блюде́тъ себе́, и лука́вый не прикаса́ется ему́.
Мы знаем, что всякий, рожденный от Бога, не грешит; но рожденный от Бога хранит себя, и лукавый не прикасается к нему.
5:19
Вѣ́мы, я́ко от Бо́га есмы́, и мíръ ве́сь во злѣ́ лежи́тъ.
Мы знаем, что мы от Бога и что весь мир лежит во зле.
5:20
Вѣ́мы же, я́ко Сы́нъ Бо́жiй прiи́де и да́лъ е́сть на́мъ [свѣ́тъ и] ра́зумъ, да позна́емъ Бо́га и́стиннаго и да бу́демъ во и́стиннѣмъ Сы́нѣ его́ Иису́сѣ Христѣ́: се́й е́сть и́стинный Бо́гъ и живо́тъ вѣ́чный.
Знаем также, что Сын Божий пришел и дал нам свет и разум, да позна́ем Бога истинного и да будем в истинном Сыне Его Иисусе Христе. Сей есть истинный Бог и жизнь вечная.
[Зач. 66. ] И а́бiе нау́трiе совѣ́тъ сотвори́ша архiере́е со ста́рцы и кни́жники, и ве́сь со́нмъ, связа́вше Иису́са ведо́ша и преда́ша [его́] пила́ту.
[Зач. 66. ] Немедленно поутру первосвященники со старейшинами и книжниками и весь синедрион составили совещание и, связав Иисуса, отвели и предали Пилату.
15:2
И вопроси́ его́ пила́тъ: ты́ ли еси́ Ца́рь Иуде́йскiй? О́нъ же отвѣща́въ рече́ ему́: ты́ глаго́леши.
Пилат спросил Его: Ты Царь Иудейский? Он же сказал ему в ответ: ты говоришь.
15:3
И глаго́лаху на него́ архiере́е мно́го.
И первосвященники обвиняли Его во многом.
15:4
Пила́тъ же па́ки вопроси́ его́, глаго́ля: не отвѣщава́еши ли ничто́же? ви́ждь, коли́ка на тя́ свидѣ́телствуютъ.
Пилат же опять спросил Его: Ты ничего не отвечаешь? видишь, как много против Тебя обвинений.
15:5
Иису́съ же ктому́ ничто́же отвѣща́, я́ко диви́тися пила́ту.
Но Иисус и на это ничего не отвечал, так что Пилат дивился.
15:6
На [вся́къ] же пра́здникъ отпуща́ше и́мъ еди́наго свя́зня, его́же проша́ху.
На всякий же праздник отпускал он им одного узника, о котором просили.
15:7
Бѣ́ же нарица́емый Вара́вва со ско́вники свои́ми свя́занъ, и́же въ ко́вѣ убі́йство сотвори́ша.
Тогда был в узах некто, по имени Варавва, со своими сообщниками, которые во время мятежа сделали убийство.
15:8
И возопи́въ наро́дъ нача́ проси́ти, я́коже всегда́ творя́ше и́мъ.
И народ начал кричать и просить Пилата о том, что́ он всегда делал для них.
Пилат, отвечая, опять сказал им: что же хотите, чтобы я сделал с Тем, Которого вы называете Царем Иудейским?
15:13
Они́ же па́ки возопи́ша [глаго́люще]: пропни́ его́.
Они опять закричали: распни Его.
15:14
Пила́тъ же глаго́лаше и́мъ: что́ бо зло́ сотвори́? Они́ же и́злиха вопiя́ху: пропни́ его́.
Пилат сказал им: какое же зло сделал Он? Но они еще сильнее закричали: распни Его.
15:15
Пила́тъ же хотя́ наро́ду хотѣ́нiе сотвори́ти, пусти́ и́мъ Вара́вву: и предаде́ Иису́са, би́въ, да про́пнутъ его́.
Тогда Пилат, желая сделать угодное народу, отпустил им Варавву, а Иисуса, бив, предал на распятие.
Дорогие друзья!
Приглашаем вас принять участие в благотворительных акциях
1. Помогите дому милосердия для детей, строящемуся в монастыре святой Елисаветы в г.Калининграде
Адрес подворья монастыря: 236014, г. Калининград, ул. Полецкого, 24
Телефон: 8(4012)93-41-06; 8-9 11-46-23-925. Настоятельница монастыря игумения Елисавета (Кольцова)
Банковские реквизиты:
Получатель: ЕПАРХИАЛЬНЫЙ ЖЕНСКИЙ МОНАСТЫРЬ ПРЕПОДОБНОМУЧЕНИЦЫ ВЕЛИКОЙ КНЯГИНИ ЕЛИСАВЕТЫ
Р/с 40703810220110100557 в Калининградском ОСБ No 8626, ДО No 1220. Кор. счет 30101810100000000634 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Калининградской обл. БИК 042748634 Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается. ИНН получателя: 3904041711
2. Окажите помощь в строительстве Церкви святого мученика Вонифатия в Смоленской области
Адрес храма: 216457, Смоленская область, Починковский район, д. Лосня (показать на карте) Тел.: +7 960 584 6812. Настоятель иерей Сергий Прокопов.
Банковские реквизиты:
Получатель: МРО православный приход в честь святого мученика Вонифатия д. Лосня Починковского района Смоленской Епархии Русской Православной Церкви (Московский Патриархат)
Р/с 40703810723250000020 в Филиале ОАО Банк ВТБ в г. Воронеже,
к/с 30101810100000000835 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Воронежской области
БИК 042007835
Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 6712008917
Порекомендуйте нашу рассылку друзьям
Рассылка: Ежедневные библейские чтения Страница рассылки: https://subscribe.ru/catalog/religion.biblio Для быстрой подписки достаточно отправить любое письмо на адрес: religion.biblio-sub@subscribe.ru