Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Пресс-релизы. Семинары, конференции, выставки Конференция 'Российские розничные сети 2004'


Информационный Канал Subscribe.Ru

Заголовок: Конференция "Российские розничные сети 2004"

Компания: Российская ассоциация маркетинга

20-21 января 2004 г. в Москве (отель "Рэдиссон САС Славянская") состоится международная
конференция "Российские розничные сети 2004". 
Организатор конференции — компания "Vision In Business" (Великобритания). 
Российская ассоциация маркетинга (РАМ) оказывает информационную поддержку мероприятию.

На конференции будут представлены выступления и представление кейсов ряда крупнейших
российских компаний в области розничной торговли. Среди них, М-Видео, Ашан, Пятерочка,
Марс, Раменка, Ригли и др. 
Стоимость двухдневного участия в конференции — 1199 евро + НДС. 
Членам и партнерам РАМ предоставляется скидка — 10%. 
Ознакомиться с программой конференции можно на сайте РАМ  http://www.ram.ru

Программа конференции:

20 January 2004 - Day One: Russian Retail

08:00 Registration and coffee

08:45  Opening remarks from the chair
Chris Skirrow  Partner, Retail Sector PRICEWATERHOUSECOOPERS 

09:00 Forecasting expansion, growth and consolidation in the retail sector
Alexander Borisov  General Director 
MOSCOW INTERNATIONAL BUSINESS ASSOCIATION 

9:45 Commercial strategies to manage regulatory and legislative challenges for
retailers
Greg Thain  President INTERACTIVE RESEARCH GROUP 

10:30 Morning tea and coffee 

11:00 Domestic retailers: Securing finance for retail expansion and new retail
ventures
Victor Beliakov  Director, Corporate Strategy PYATEROCHKA 

11:45 Foreign retailers: Successfully negotiating entry to the Russian retail
market
Patrick Longuet  General Director AUCHAN (RUSSIA) 

12:30 Lunch

14:00 How Wrigley has positioned itself in the Russian confectionary market
Igor Saveliev  Regional VP & MD, Russia WRIGLEY 

14:45 Case Study: Electronics and household appliance retailing in Russia
Marc Henri  VP, Strategy M-VIDEO 

15:30 Afternoon tea and coffee

16:00 First steps towards cost-effective ECR (efficient consumer response) and
category management in the Russian retail sector
Vladimir Kodentsov  National Account Manager MARS 
16:45 Competing for trade space and real estate
Natalia Oreshina  Head of Real Estate Development, Retail  STILES & RIABOKUBYLKO

17:30 Closing remarks form the chair

17:40 End of day one

21 January 2004 - Day Two: Russian Retail
 
08:15 Registration and coffee
 
08:45 Opening remarks from the chair
 
09:00  Moving towards effective customer loyalty marketing
Marina Olkhina  Marketing Group Manager RAMENKA 
 
09:45 Successful marketing strategies for retailers expanding in Russia
Nastya Taratina  Director, Business Development THE PBN COMPANY 
 
10:30 Morning tea and coffee
 
11:00 Case study: How Chiquita has collaborated with retail partners to achieve
customer value and loyalty in fresh food retailing
Francis Kint  VP, North & Eastern Europe CHIQUITA 
 
11:45  An investor's perspective on the retail sector in Russia
Aleksey Krivoshapko  Senior Retail Analyst UFG 
 
12:30 Lunch
 
14:00 Maximising supply chain efficiency in supermarket retailing
Kirill Sidorenko  Senior Manager  PRICEWATERHOUSECOOPERS 
 
14:45 Case study: Lessons learnt and challenges faced by Mango when breaking
into the Russian clothing retail market
Aniko Kostyal  Area Manager, CEE & Russia  MANGO 
 
15:30 Afternoon tea and coffee
 
16:00 Case study: Successful retailing of cosmetics and beauty products
Tamara Shokareva  Executive Director - Tax, Legal & Corporate MARY KAY 
 
16:45 Closing remarks from the chair
 
17:00 End of conference

Контактная информация:
------------------------------
Контактное лицо:   Ирина Малашенкова
руководитель международного отдела
E-mail:         mia@ram.ru
Телефон:        +7 095 231-7068 


http://subscribe.ru/
E-mail: ask@subscribe.ru
Отписаться
Убрать рекламу

В избранное