Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay

"Ведомости". Все вакансии

  Все выпуски  

Руководитель рекламных спец проектов - 150 000 руб.


  Новые вакансии
Руководитель рекламных спец проектов - 150 000 руб.
Крупнейший портал В крупнейший портал требуется рекламный специалист, который устал от прямых продаж медийной рекламы, но при этом не устал от серьезных креативных продаж. Ему нужно будет возглавить, а на первое время вести в одиночку новый отдел спец проектов (контентная тематика). Необходимы связи с крупнейшими рекламными агентствами, «креативность мозга», умение и возможность придумывать интересные продающие себя спец проекты. фикс 150 000 руб. + бонусы, премии (совокупный доход 250 000 -270 000 руб.)

Руководитель группы мобильных приложений - 150 000 руб.
Контентные проекты Нужен молодой активный руководитель группы мобильных приложений в контентные проекты. В прошлом опыт разработки мобильных приложений Пониманий бизнеса мобильных приложений, понимание мобильных трендов. Мужчина до 30 лет.

Commercial Training And Development Director
Leading FMCG company - To develop the training's and assessment center's platforms together with Commercial Funcitons of the organisation towards - Design and implement action plan for the different functions - Analysis of sales team level of professional competences and developing accorrdingly training programs - Coordintation of field trainings, develop standards for Regional Training's teams - Coaching, evaluation and development of Regional Training Managers - Lead the assessment of the current emloyees of commercial functions, capabilities to identify capability gaps at functional levels, deploy development solutions to the existing gaps accordingly to the business strategy - Define capability execution KPIs to measure and track performance in order to identify key areas for improvement

Market Research And Consumer Insights Director
Leading FMCG company -Lead the process of consumer and customer insight generation -Lead the process of market and business environment insight generation, manage the marketing insights and information platform integrating internal and external data. -Ensure the integrity of insights and information and its integration in the decision making process. Provide market information to strategy development and recommend new business opportunities to Management team -Support the development of Company plan by providing information on sales volume / demand forecasting, consumer and customer segment share projections, regular and ad-hoc marketing reporting -Monitor KPIs for brands, customer and consumer segments, regions and touchpoints and share them across organisation -Manage Insights team, motivate and develop people -Manage budgets for marketing research initiatives

Ir Manager
Наш клиент - одна из ведущих финансово-промышленных компаний РФ. Для повышения эффективности бизнеса Вашей основной ролью будет поддержание отношений с аналитиками, инвесторами, рейтинговыми агентствами, подготовка презентаций и аналитических материалов, сбор и анализ данных, организация мероприятий и ведение договорной работы в рамках деятельности департамента по взаимоотношениям с инвесторами Вашими основными задачами будут: ? Поддержание отношений с аналитиками, инвесторами, рейтинговыми агентствами: ответы на запросы, участие во встречах, проверка проектов отчетов аналитиков, убедительное и корректное доведение правильных мессаджей о компании, отстаивание позиции компании ? Мониторинг отчетов аналитиков, подготовка сводок для руководства компании ? Подготовка презентаций для инвесторов, рейтинговых агентств ? Сбор и анализ данных от стримов в целях подготовки презентаций, аналитических записок для руководства, годовых отчетов ? Организация ежеквартального раскрытия результатов, звонков и вебкастов для инвесторов ? Организация встреч с аналитиками, инвесторами, рейтинговыми агентствами, в том числе с участием высшего руководства компании (комплексно ? от материалов до логистики) ? Организация участия представителей компании в конференциях и прочих IR-мероприятиях ? Участие в подготовке годовых отчетов, справочников аналитика и других IR-изданий ? Взаимодействие с провайдерами IR-услуг ? Договорная работа (заключение договоров, оплата счетов) по профилю подразделения ? Ведение бюджета подразделения

Cпециалист по развитию регионов и организации событий - 120 000 руб.
Вконтакте Нужен опыт в организации мероприятий, умение выступать, готовность уезжать в командировки (Казань, Новосибирск, Екатеринбург, Казахстан) и наличие экспертных знаний в медиа- и digital-аналитике. Ответственность, организованность, самостоятельность, позитивный взгляд на мир. Внимание. очень важно отсутствие вредных привычек - не пьем, не курим. Это строго! Взамен: просторный офис на Китай-Городе, оплаченные занятия йогой и английским, оформление и «белую» з/п от и ежеквартальные бонусы (совокупный доход в месяц около 120 000 рублей. И работу «ВКонтакте», конечно же :)

Senior Business Developer
Large international contracting group with worldwide operations including Russia/CIS Large international contracting group with worldwide operations including Russia/CIS is seeking to recruit an experienced senior business development executive based in Moscow. The ideal candidate shall possess the following requisites: - Ability to speak and write fluent English and Russian - Wide network of business relations across the C.I.S. - Ability to act independently, follow business leads and identify project opportunities - Capacity to interact at senior level with decision-makers and clients - Strong interpersonal and communication skills - Sound analytical skills in evaluating business opportunities - Willing to travel extensively across the Russian Federation and the C.I.S. - Previous experience in the construction industry is a definite advantage - Knowledge of Italian is a plus Interested candidates may apply in writing by submitting their CV with covering letter to admin@stancroft.net (deadline for applications 29 February 2012).

Специалист по привлечению финансирования
Наш клиент - одна из ведущих финансово-промышленных компаний РФ. Для повышения эффективности бизнеса Вашей основной ролью будет привлечение долгового финансирования от банков и финансовых институтов (экспортных кредитных агентств, лизинговых компаний, и т.д.) Вашими основными задачами будут: - Обслуживание долгового портфеля Компании: - Составление графика уплаты процентов, комиссий, купонов и погашений по существующим долговым инструментам, внесение соответствующей информации в фин.план; - Создание служебных записок на оплату процентов, комиссий, купонов и погашений по существующим долговым инструментам; - Мониторинг соблюдения информационных ковенант, рассылка документов и информации кредиторам в соответствии с требованием кредитной документации, ведение корреспонденции; - Ведение и составление различных сводных отчетов по существующим кредитам и кредитным договорам; - Ведение архива по кредитной документации; - Оформление и организация подписания договоров; - Организация встреч.

Field Sales Manager (with Location In Novosibirsk)
Одна из крупнейших международных компаний сектора товаров широкого потребеления - Выполнение планов по продажам на территории СФО и ДВФО - Руководство командой сотрудников отдела продаж в регионе - Развитие розничной дистрибуции продуктов компании в регионе - Планирование и проведение ТМ акций и мероприятий - Сбор и анализ информации; cвоевременное предоставление отчетности

Finance Director
Large company operating in the steel and mining industry Our Client is looking for an experienced professional to fill the position of Finance Director in one of their companies. The position will be based in Kazakhstan. A successful candidate will directly report to the General Director and functionally report to the CFO of the parent company. Key responsibilities will include full financial support on the location, administration of the financial department, preparation of forecasts, analysis and valuation of investment projects, monthly performance analysis, etc. This is a great opportunity to advance your career and become a part of a strong team within a dynamic and fast-growing business!

Project Manager
The world's leading supplier of integrated, life cycle software engineering solutions for the design - To assess future projects in terms of time, effort and resources in co-operation with the Solution Architect and sales people. - To bear full responsibility for delivering the agreed project on time, on budget and with given resources - To structure and formalize the project management activities in the company.

Software Sales Executive
Our Client, multinational sector leader, provider of consultancy, insights and strategy development - Develop and deliver go to market strategies that focus on a few key large accounts and/or assigned Region - Co-Develop a Territory Business Plan(s) designed to maximize potential in assigned accounts. - Develop working relationships with client base and successfully position Corporate Strategy within those organizations - Create new opportunities in organizations that are currently not our customers, as well as developing new opportunities within current customer base - Identify and manage pre and post sale resources required to serve customer needs - Sell complete suite of applications, as well as services, training and maintenance renewals - Build strong pipeline of opportunities sufficient to exceed corporate assigned goals and objectives - Participate in marketing events and activities as a sales rep/presenter - Must be willing and able to travel

Sales Manager (national Ka)
International consumer electronics company - Manage sales to all top Russian retail chains (both consumer electronics and not specialised) - Acquire new and develop existing accounts with strong focus on P&L and margin development - Prepare, negotiate and implement the sales and marketing plan in dedicated key accounts - Manage a team of 2 regional KA sales managers

Интерфейщик-арт-директор - 250 000 руб.
Крупный портал В портал. На интереснейший пул проектов ищем очень талантливого, но при этом очень корпоративного дизайнера-интерфейщика-арт-директора, который очень четко понимает, что юзабилити - это бизнес. И юзабилити для юзеров, а не для самовыражения. Важно - человек должен уметь руководить группой, при этом уметь много рисовать руками. Иметь отличный вкус. И при этом уметь понять, принять и улучшать корпоративную культуру, работая в заданных форматах и меняя именно их. Идеально, чтобы молодой человек.

Коммерческий директор - 250 000 руб.
Крупнейшее он-лайн СМИ Очень статусное, очень престижное и очень популярно-модное сейчас он-лайн СМИ (не называем, но намекаем - стыдно НЕ БУДЕТ) ищет нового коммерческого директора. Старого не съели (коллектив прекрасный) - просто человек уходит в декретный отпуск. Нужен супер-профи (либо он-лайн СМИ, либо реклама), который все понимает про медийную рекламу и спец.проекты. Толстая записная книжка с контактами необходима. В задачах - продавать самому и руководить отделом.

Area Sales Manager
Международная FMCG компания - Внедрять стратегию продаж на основании корпоративных целей. - Обеспечивать развитие бизнеса компании во всех каналах (оптовом, розничном, в ключевых клиентах - сетях, в альтернативных клиентах) в соответствии с политикой и стандартами компании. - Оценивать новые возможности, новые методы и каналы дистрибуции. - Создавать дистрибуторский клуб совместно с дивизиональным директором по продажам, анализировать их эффективность, надежность, поиск новых дистрибуторов, если есть необходимость. - Правильно распределять ресурсы (человеческие, финансовые, POSm и др.) для максимально эффективного развития территории в соответствии с политикой и стандартами компании. - Обеспечивать выполнение утвержденного плана продаж на вверенной территории. - Обеспечивать эффективное выполнение сотрудниками, ответственными за Ключевых клиентов, целей компании, приоритетов и стандартов в сегменте Ключевых клиентов (Трейдмаркетинговые стандарты и бюджет), донесение до них целей, стандартов и обеспечение их выполнения. - Обеспечивать выкладку продукции компании в соответствии со стандартами мерчендайзига - Обеспечивать постоянное присутствие ассортимента в соответствии с MUST SKU листом (на полках и в прикассовой зоне). - Обеспечивать соблюдение условий продаж в соответствии с политикой по продажам и правилам. - Управлять товарными запасами дистрибьюторов: обеспечить необходимый сток для каждого SKU, не допустить out-of-stock (для каждого SKU) за исключением форс мажорных ситуаций. - Обеспечить своевременность оплаты за товар. Следить за предоставленными условиями кредита. Разрешать или способствовать разрешению вопросов по оплате товара. - Анализировать и строить прогнозы по возможностям продаж на вверенной территории. - Обеспечивать заключение договоров и подписание планов.

Cfo
An International Alcohol Company with a long history on Russian market Our Client is urgently looking for CFO, who will be part of the Senior Management Team, playing a key role in contributing to Company's overall growth and development through strategic management and the application of good business skills This means you will lead the daily operation of finance team, ensuring that performance and financial targets are met by setting financial strategies and managing and developing financial systems. The new incumbent will increase finances profile by building relationships with other departments and external customers, maintaining a strong customer focus The respective person will be a highly motivated and independent business manager responsible for managing and developing the finance team with a focus on delivery. He/She will provide regular financial and commercial insight into each contract within the business unit, whilst managing revenues and profitability

Chief Accountant
Well known pharmaceutical company Responsible for accurate, complete and timely monthly and quarterly US GAAP accounting close: -Use and review of month-end accounting checklist -Responsible for preparation of manual Journal Entries and review of manual journal entries posted by other affiliate accounting staff -Responsible for the preparation of the quarterly account analyses -Responsible for Statutory quarterly closing: taxes and financial statements -Ensure compliance to local accounting requirements , corporate internal controls, including reconciliation between Amgen US GAAP books and statutory -Support local Finance lead with tax compliance, internal and external audit as well as Control Self Assessment exercises and implementation of recommended improvements -Monitor relationship with outsourcing accounting vendor provider and European SSC -Take leading part from accounting side in SAP implementation project - 2012 target, then key user -Ensure timely and accurate preparation of Quarterly Close and Disclosure Checklists (US GAAP) -Supports implementation of local accounting and other relevant business practices and guidelines (i.e. procedures and policies) in line with International and Corporate guidance -Support local HR Lead with compliant local payroll process -Be a close and reliable business partner to local Finance team -Takes part in any local or International finance and/or accounting project

Head Of Sales Finance
European dealer of heavy machinery and equipment which operates in CIS region To support its operations our client is looking for a Moscow based Head of Sales Finance. This highly visible position which reports directly to CFO acts as a partner for multiple internal and external customers providing financing solutions and analytical content to influence companie's ongoing growth agenda. The candidate will be responsible for sales finance activities of the Russian entity and will coordinate the entire companie's sales finance efforts in other countries of the CIS. Responsibilities: " Development (in close cooperation with Sales, Marketing and Finance Departments) and implementation of new sales financing programs to support equipment sales in Russia as well as in other CIS countries in which our client operates " Arranging and structuring sales finance facilities to meet client needs " Help for drafting of commercial contracts, letters of credit, guaranties, standbys and preparing credit conform documents, coordinating the involvement of insurance companies, transport operators, government agencies, banks etc. " Analysis and presentation of new supplier's credit proposals for Russian clients " Placement of sales finance transactions with commercial banks and leasing companies " Acting as a focal point of contact for internal (Sales Department) and external customers and coordinating the entire companie's sales finance activities " Ensuring all transactions and reporting are processed and settled on a timely basis " Leading a small sales finance team

Deputy Chief Acccountant
An International Power Leasing Company 1. RESPONSIBILITY Conducting financial and tax accounting books and preparing reports under RAS and local tax legislation Supervision of junior personnel 2. MAIN TASKS Accurately and timely prepare the relevant accounting (balance sheet, profit&loss statement) in accordance with Russian Accounting Standards Post RAS adjustment according to deadlines Reconcile IFRS profit to RAS profit on a monthly basis Balance sheet reconciliation RAS/IFRS on a monthly basis Ensures proper back up and documentation for all transactions in line with local regulations Assist Chief Accountant on tax decisions by examining and discussing tax consequences of various financial options and recommending optimal course of action Ensure all accounts are up-to-date and fully reconciled at month-end Participation in monthly closing procedure in accordance with the Company Policy (IFRS and RAS) Annual audit support

Head Of Department - Food Ingredients
Leading distributor of specialized chemicals The main challenge is to build and take the lead of the Sales Team to achieve challenging targets of the company. Functions will include: Management of the sales department, including reorganisation of the internal structure Internal Business processes optimisation Key account management ? reinforce cooperation and relationships with key clients Business Development Management ? further develop direct and partner sales, seek strategically for the new opportunities from the market Human Resources Management - building, motivation and career development of the Team Management of Moscow-based and regional Key Account Managers and Technical specialists



В избранное