Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay

"Ведомости". Все вакансии

  Все выпуски  

Treasurer


  Новые вакансии
Treasurer
Our client is the world's largest integrated oil and gas development company Our client is looking for an experienced Treasurer to tkae over ine of the leading roles in Finance Department: Corporate Treasury - Develops financial strategies appropriate to holding (along with associated financing strategies) and presents to the Board of Directors for approval. - Maintains the company's relationships with external financial institutions (e.g. banks, credit agencies, insurance brokers). - Directs the placement of the holding's various insurance programs through international brokers. - Coordinates credit risk management activities (customer credit risk, bank credit risk and other counter-party risks) Requirements: Corporate treasury operations (opening, closing bank accounts, banking operations, Russian and international bank settlements, use of electronic banking systems) within a large sized corporation - Developing and presenting materials to credit agencies, banks and other debt investors - Exposure to various insurance activities, including association with international brokers - Credit evaluation and management - Managing a treasury organization
Supervisor Planning And Performance Management
Leading international tobacco company. Responsibilities: - Planning, implementation, reporting, CE related budget reporting and all programs which are related CE Moscow city - Support Manager and CE channels for all upcoming projects - Presentation related of CE department - Budget report and analysis - Consumer relation creatively support communication in team - Controlling meeting and conference Requirements: - Higher education diploma - Knowledge of English: good skills (fluent) - Good knowledge of computer programs Word, Excel, Internet Explorer, Power Point - Grammatically correct Russian
Expat Position In Krasnodar - Finance Supervisor
Alma Group is a French agricultural company which is growing apple trees on the territory of Abinsk Take charge of all finance and audit activities and provide the foreign investors with visibility and tracking of the operations while also participating in the execution of the daily operations of the business: - Coordination and supervision of the finance, accounting, controlling and risk functions, including internal and external reporting, - Checking bookkeeping compliance, - Provide risk analysis, evaluation and management, - Development of financial strategy according to the company growth and development, - Provide financial planning, investment planning and budgeting, - Preparing monthly and quarterly financial statements according to IFRS, - Support of relationships with banks, - Report to the CEO on the place and shareholders of the company, - The person will be working in Krasnodar region (mainly Abinsk and Anapa), - Business trips in and out of Russia are possible. Requirements: - Person with European or other international origin, - Higher education in finance and accounting - At least 5 years of working experience in financial roles with exposure to accounting, financial reporting and controlling - Strong knowledge of RAS, IFRS - Fluent English - Ability to work hands on and manage a team.
Consumer Relations Executive
Leading international tobacco company. Обязанности: - Организация активностей по продвижению бренда в местах, возможных для контакта с совершеннолетними целевыми потребителями - Обучение команд хостесс и управление ими - Обеспечение логистики необходимых материалов, составление ежемесячных и еженедельных планов активностей, предоставление отчётности - Отслеживание всех последних тенденций в ночной жизни, проведении мероприятий, музыке и т.п. Требования: Требования к кандидату: - Высшее образование - Английский язык: хорошее знание (деловая переписка, свободное общение) - Динамичный и креативный - Чувствующий тенденции современной ночной жизни Москвы - Способный находить общий язык с любым клиентом - Способный ясно излагать мысли - Способный говорить внятно, четко - Устойчивый к стрессу - Настойчивый - Способный к обучению - Коммуникабельный - Организованный
Руководитель по кредитованию ( новостройки )
ОАО "Нордеа Банк" Обязанности: 1) разработка подходов и реализация проектов по работе с новостройками 2) внедрение продуктов REMI 3) анализ проектов Требования: 1)Опыт работы в Банке на аналогичной позиции от 3-х лет. 2)Опыт внедрения продуктов REMI. Условия: 1) место расположения: ЦАО 2) график: 5/2 3) соцпакет: ДМС, льготное кредитование, бесплатное питание, корпоративная скидка на фитнес и тур. поездки.
Vacancies
Lotte Hotel Lotte Hotel aims to go beyond the borders and be the best global hotel chain where oriental and western cultures are completely harmonized Lotte Hotel Moscow is looking for internationally Experienced Reservation Manager Human Resources Director Laundry Manager IT technician Training Manager hotel experience is preferred Other management positions are available. Please, send resume in English only. Contacts: e-mail: HR@lottehotel.ru Location: Moscow, Novinski bul., 8-10, near Trade Center Lotte Plaza
Junior Financial Analyst
Brand international company Actual/Fcst report to Head office (Essbase) PL analysis by branches Variance analysis with reporting to responsible executives Monthly preparation presentation for 1st line managers Sales/Inventory reconciliation data 1C and OCS (Internal ERP system) Requirements: Degree in Finance Experience in multy-national company, preferrably retail Advanced Excel-user Upper intermediate English
Commercial Manager Russia
Major European provider of travel industry solutions - Definition and execution of commercial strategy in Russia - Tour operator and agency customers: Sales and Account Management in close cooperation with commercial team - Oversee marketing and communications - P&L ownership and monitoring for Russia Requirements: - Proven track record in commercial role (sales, account management and/or business development) in international company - Good understanding of the Russian travel market - Personal Skills o Fluent English & Russian o Good business acumen and leadership skills o Good communications skills o Excellent negotiation skills - Interest and understanding of complex IT solution and latest technology trends for e-commerce and distribution solutions
Руководитель бухгалтерской службы для ведения учёта группы
Группа строительных компаний Группа строительных компаний приглашает Руководителя бухгалтерской службы для ведения учёта группы Требования: - опыт работы в строительстве - отличное знание стандартов ЗСБУ, налогового учёта - навыки управленческого учёта - желательно знание МСФО - организаторские способности Обязанности: - организация работы и оперативное руководство службой - ведение учёта по стандартам РСБУ, налогового и управленческого учёта - составление отчётности по МСФО - бюджетирование Заработная плата высокая Адрес для резюме: cooljob2010@yandex.ru
On Trade Manager
A leading international soft drinks company is looking to fill in a challenging position of On Trade - Manage the national on trade channel - Develop and implement national and local on trade activities - Responsible for setting up and fulfillment of business targets for the dedicated channel - Manage a team of on trade professionals Requirements: - An energetic, result-driven personality - Passionate about on trade social life and networking - Excellent communication skills - Relevant on trade or trade marketing experience within a major FMCG/alcohol/tobacco company - Higher education, fluent English
On Premise Manager
A leading international soft drinks company is looking to fill in a challenging position of On Premi - Manage the national on premise channel - Develop and implement national and local on premise activities - Responsible for setting up and fulfillment of business targets for the dedicated channel - Manage a team of on premise professionals Requirements: - An energetic, result-driven personality - Passionate about on premise, social life and networking - Excellent communication skills - Relevant on premise or trade marketing experience within a major FMCG/alcohol/tobacco company - Higher education, fluent English
Head Of Shared Service Center
Одна из динамично растущих компаний в сфере потребительских товаров 1. Ответственность за организацию и выполнение ежедневных операций группой бухгалтеров, группой учета по себестоимости продаж, группой по кредиторской и дебиторской задолженности, а также группой по заработной плате. a. Модернизация процессов b. Управление сроками выполнения работы c. Подготовка и координация работы внутри команды d. Координация работы, выполнение которой зависит от своевременного получения информации из других департаментов. 2. Установление критериев для совершенствования процессов в рамках группы с упором на повышение качества и выполнения работы в установленные сроки. 3. Формальная коммуникация с другими департаментами в отношении требований к документации и сроков приема информации. 4. Работа по созданию документации и отчетности по бухгалтерскому учету и налогообложению. 5. Работа с командой отчетности по US GAAP для подтверждения завершения сроков выполнения. Требования: -Высшее финансово-экономическое образование -Опыт работы главным бухгалтером от 3 лет в средней и крупной компании, знание всех участков учета, а также бухгалтерской и налоговой отчетности -Знание налогового законодательства -Опыт формирования команды и управления коллективом -Опыт работы в производственной компании -Опыт работы с несколькими юридическими лицами, опыт работы в холдинге -Аттестат профбухгалтера (или аудитора) -Сильные менеджерские качества -Активная жизненная позиция -Стрессоустойчивость -Позитивная энергия -Лидерство
Sales Manager (electric Water Heaters)
One of the world's largest whitegoods companies is looking to fill in the Sales Manager (Electric wa - Drive nationwide sales in the dedicated segment - Actively establish and further develop business relations with retailers and distributors - Participate in sales planning, forecasting and pricing; liaise with the HQ - Manage a team of sales professionals Requirements: - Higher education, fluent English - Energetic, result-driven and commercially oriented personality - Excellent communication skills - Min 5 years of sales experience, preferably from water heating or similar market - Ability and willingness to travel
Руководитель проектов в сфере недвижимости
Девелоперская компания в Санкт Петербурге Руководитель проектов в сфере недвижимости в девелоперскую компанию в Санкт Петербурге Требования: опыт работы не менее 5 лет в известной девелоперской компании опыт успешной реализации проектов в сфере элитного жилья желательно владение английским Обязанности: руководство группой проектов в области жилой недвижимости Тел.: (812) 324-05-24 Екатерина
Internal Auditor
Retail chain You will be responsible for general audit and risk evaluation, Development of risk minimization models and implementation of risk minimization schemes, Risk management, Preparation of improvement schemes and optimization plans, Inventarization and control, Control over supply/suppliers/returns, Optimization of inventarization plans, Reporting and reporting schedules, Liaison with other departments. Requirements: Higher Education in Economic and Finance, Experience in Audit for 5 years, Minimum 2 years within international company, Experience in Retail sector is a plus, Language: Fluent French or English, Diplomatic and mature person, Readiness to business-trips.
Finance Controller
A leading international company of branded consumer products for skin and beauty care Main duties: - Develop the Financial Plan & Forecast - Monitor performance & budgets - Guide and coordinate planning and forecast activities with other functions and achieve alignment with management board - Drive local performance improvement - Ensure the correctness of financial reports - To be the key contact of of auditors for year-end closing - Prepare monthly commentary with major business events for headquarters Requirements: We are looking for a person who posses great communication and analytical skills and like to work in a dynamic multinational environment. This is an excellent opportunity in which you can utilize both strong technical and personal qualities. Key requirements: - Good knowledge and understanding of SAP - Strong skills of International Accounting Standards (IAS) - Deep understanding of difference between RAS and IAS - Business English - Business-minded - Previous experience in audit preferred
Senior Finance Analyst
International services company * IFRS, basics of RAS * Experience in working with full reporting package or at least having worked with either of them: PnL, CF, BS * IT minded - advanced 1C * Audit experience: external and internal - taking part in audit checks * Reconciliations, accruals - ability to hand work * Fluent English Requirements: * Not over strong manager role person * Sound knowledge of RAS and IFRS
Finance Manager
One of the fast growing companies A company offers you a challenging opportunity to start from management accounting and in a short-term be involved in procurement, budgeting, tax strategy and become a finance manager Requirements: -Higher education (preferably from top-5 finance institutes), -2 years of relevant experience, -Easy learning, -Good knowledge of excel
Главный технолог Отдела банковских технологий Управления развития продуктов и услуг
ОАО "Нордеа Банк" Основные функции сотрудника: - Анализ информации о технологических решениях на рынке в области банковских карт и электронной коммерции. - Проведение предпроектной работы, разработка технических заданий и спецификаций в рамках проектов реализации новых розничных банковских продуктов и услуг на основе банковских карт и электронной коммерции. - Организация и проведение тестирования, работ по внедрению новых технологий. - Взаимодействие с подразделениями Банка и сторонними компаниями в рамках проектов, связанных с внедрением новых технологий. - Взаимодействие с филиалами Банка в части автоматизации розничных продуктов. Требования к кандидату : Образование: Высшее любое Что необходимо знать/ уметь сотруднику: - знание банковских продуктов и технологий по направлению банковские карты и электронная коммерция; - опыт организации предпроектных работ, разработки технических заданий на изменение банковского ПО и спецификаций; - опыт сопровождения пользовательского тестирования банковского ПО; - знание Word, Excel, Power Point, Outlook, MS Project
бизнес- аналитик CRM Siebel
ОАО "Нордеа Банк" Зона ответсвенности: - взаимодействие с разработчиками программного обеспечения и бизнес-подразделениями. - подготовка и согласование технических заданий (функциональных спецификаций) на разработку/доработку программного обеспечения. Профиль кандидата: - аналогичный опыт работы - знание розничных банковских технологий, - знание принципов работы BI. - знание основ CRM, стандартной функциональности CRM Siebel. - умение собирать и анализировать бизнес-требования, подготавливать технические задания на разработку/доработку программного обеспечения. Условия работы: - возможность обучения; - достойный компенсационный пакет (бесплатные обеды, фитнес, медстраховка); - уровень з/п обсуждается с успешным кандидатом индивидуально; - офис ЦАО (м.Белорусская).
Начальник Отдела тестирования и контроля внедрения
ОАО "Нордеа Банк" Основные функции сотрудника: -Пользовательское тестирование разработанного программного обеспечения. -Участие в сопровождении и доработке программного обеспечения в качестве представителя заказчика. -Консультации для IT-специалистов при разработке ими технических заданий и программного обеспечения по услугам кэш менеджмента. -Ведение клиентских договоров в АБС и других программных продуктах. -Согласование разрабатываемых по направлению кэш менеджмент внутрибанковских документов в части технологий. Требования к кандидату : Образование: Высшее любое Что необходимо знать/ уметь сотруднику: -Сотрудник должен свободно обращаться с компьютером, в том числе быстро осваивать новые программы. -Важны внимательность, аккуратность и тщательность в выполнении задач по тестированию. -Необходимо знать работу автоматизированных банковских систем, иметь представление о принципах бухгалтерского учета банка и нормативной базе РФ по безналичным расчетам юридических лиц. -Опыт работы от 2х лет в банке
менеджер по работе с нефтяной и газовой отраслью
ОАО "Нордеа Банк" Основные функции сотрудника: Финансовый анализ компаний Написание МЕМО Контроль за ежегодными сроками AR и подготовка к нему. Подготовка отчетов (как внутрибанковских так и внешних). Мониторинг изменений, происходящих в отрасли, перспективы отрасли. Мониторинг компаний, относящихся к ведению УРНГО. Учет использования действующих лимитов на компании, относящиеся к УРНГО. Участие в переговорах с действующими и новыми клиентами УРНГО. Контроль за соответствием условий сделок, выносимых на КК, принципам и подходам Нордеа, а также утвержденной нефтегазовой политике. Оказание содействия менеджерам, курирующим клиентов, в продвижении сделок внутри подразделений банка и на переговорах. Мониторинг полученного от клиентов бизнеса, его анализ и поиск путей развития отношений. Увеличение действующего бизнеса с Банком, путем реализации новых сделок. Реализация кредитных сделок с клиентами НГО, в том числе синдицированных и клубных. Контроль за соблюдением клиентами условий КД в части поддержания оборотов и выполнения других условий. Требования: Образование: Высшее любое Что необходимо знать/ уметь сотруднику: Финансовый анализ компаний Написание МЕМО Контроль за ежегодными сроками AR и подготовка к нему. Подготовка отчетов (как внутрибанковских так и внешних). Учет использования действующих лимитов на компании, относящиеся к УРНГО. Контроль за соответствием условий сделок, выносимых на КК. Оказание содействия менеджерам, курирующим клиентов на переговорах. Реализация кредитных сделок с клиентами НГО, в том числе синдицированных и клубных. Опыт работы: в банке от 1 года Английский язык: Свободно
Area Sales Manager
Leading international FMCG company - To take over responsibility for halp of Moscow region - To manage a team of supervisors, sales representatives - >30 persons in hand Requirements: - Experienced Area Sales Manager from top FMCG companies - Willingness to grow rapidly in dynamic environment
Sales Manager (russia & Cis)
A leading international cooling and refrigeration equipment manufacturer - Driving the company sales by developing new business and maintaining and improving relations with the existing accounts across Russia and CIS countries. - Provide marketing support to maximize sales results. Requirements: - Higher education. - Fluent English, proficiency in other languages is a plus. - Dynamic personality with a proven track record in B2B sales (experience in refrigeration is a plus). - Ready to travel. - Excellent communication and presentation skills.
Sales Director
One of the world's largest whitegoods companies is looking to fill in the Sales Director position - Develop and implement nationwide sales and marketing strategy - Establish and maintain commercial contacts with both major retailers and distributors - Participate in sales planning, forecasting and pricing; liaise with the HQ - Lead a team of sales professionals - Report to the General Manager Requirements: - Higher education, fluent English - Energetic, result-driven and commercially oriented personality - Excellent communication skills - Minimum 5 years of relevant sales experience with an international/Russian whitegoods/electronics company or a major international retailer - Key account management experience - Ability to travel across Russia
Head Of Finance
Subsidiary of American company in the sphere of consulting. - The person will be leading a Finance team of subsidiary, - Responsible for RAS and GAAP, - Coordination and supervision of the finance, accounting, controlling and risk functions, including internal and external reporting, - Responsible for Managerial reporting, - Supervision of the financial forecasting, - Should organize the effecient and effective work within Finance Department. Requirements: - Russian or expat, - Finance/Economic Education, - 5+ years experience in Finance, - Managerial experience, - Fluent English, - Experience in service company is a plus.
Tax Manger/chief Accountant
One of the leading FMCG companies in the world Our client is looking for an experienced Chief Accountant in order to take over the CA and Tax Manager responsibilities Requirements: - 7+ years experience with International FMCG companies - Tax compliance and planning - RAS, US GAAP and SOX expertise - High Degree in Finance&Accounting or Economics - Open minded and communicative personality - Fluent English


В избранное