Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay

"Ведомости". Все вакансии

  Все выпуски  

Финансовый директор


  Новые вакансии
Финансовый директор
Крупный торговый холдинг Крупный торговый холдинг(оборот более 32 млрд руб.) ищет Финансового директора Задачи: реорганизация внутренних процессов финансового департамента, оптимизация кредитного портфеля, эффективное управление cash flow, подготовка к выпуску облигационного займа, etc. Требования: опыт работы финансовым директором в компаниях с оборотом более 15 млрд/год от 3-х лет. Компенсация от 5,6 млн/год, резюме на finance4@rambler.ru
Credit Controller
Car components producer Credit control policy development Analyzing customer financial position Risks evaluation Decision making for account prohibition AR management Penalty interest calculation Collecting information about credit deals Cash flow forecast, cash collection Introducing payment plans and control credit customer payment discipline Requirements: Higher economic/finance education Good knowledge and 3 + years experience in Credit management General understanding of Finance analysis + Credit management Good English Excellent negotiation skills
Internal Audit And Project Manager
Leading FMCG company Develop, promote and maintain a long term and sustainable company growth via ensuring an adequate internal control systems and environment in Russia. This will be achieved through: - Develop COSO framework and Sox documentation and support management's internal control systems. - Collaborating in procedures and new systems definition. - Be a change management agent, by becoming directly involved in any change in systems or business processes in the company, by leading Finance perspective into the projects and ensuring the change is appropriately deployed, with minimizing the impact in the control systems. - Operating risks assessment and assistance in developing remediation action plans and monitoring their fulfillment. Requirements: Economic Degree, Fluent English, Backgrounf in audit, accounting, financial reporting and control, 9+ years experience, Project Management, GAAP and Ras knowledge.
Крупный торговый холдинг
Финансовый директор Крупный торговый холдинг(оборот более 32 млрд руб.) ищет Финансового директора Задачи: реорганизация внутренних процессов финансового департамента, оптимизация кредитного портфеля, эффективное управление cash flow, подготовка к выпуску облигационного займа, etc. Требования: опыт работы финансовым директором в компаниях с оборотом более 15 млрд/год от 3-х лет. Компенсация от 5,6 млн/год, резюме на finance4@rambler.ru
Economist
Leading company in oil and gas sector " Provide complete, accurate, consistent and understandable economic analyses in a timely manner for specific business opportunities and multiple company assets. " Develop and maintain economic models consistent with corporate guidelines on model construction, local tax regulations and Generally Accepted Accounting Principles (GAAP). " Facilitate teams in the Decision and Risk Analysis process as part of new business opportunities evaluation. " Play a key role in developing long term forecasts (including data collection, data analysis and presentation of results) for existing and future assets within the annual long-range planning process. " Provide economic analysis in support of documentation required for executive project expenditure approvals (e.g. Authorization for Expenditure, Authorization for Development, Justification and Premise). " Provide ad hoc analyses on performance metrics, operations analysis or macroeconomic environment as required. Provide economic analysis to support management decisions, negotiations, etc. Requirements: " Highly proficient in developing economic models, preferably in Oil & Gas sector " Solid understanding of principles of discounted cash flow analysis (i.e. NPV, IRR, PI, discounted payback, cost of capital), sensitivity analysis, incremental economics. " Understanding of principles of Decision and Risk Analysis (i.e. decision tree structuring, Monte Carlo simulations). " Understanding of basic principles of probability and statistics (e.g. probability distributions, P10/P50/P90 concepts). " Understanding of accounting concepts and U.S. Generally Accepted Accounting Principles (GAAP) to enable proper representation of project's impact on ConocoPhillips's income statement, balance sheet and cash flow statement. " Understanding of both petroleum Production Sharing Agreements and Service Contracts " Well developed communication and presentation skills. " Higher degree in Finance or Economics preferred " Oral and written English proficiency. " High proficiency in computer applications, especially Excel and Excel Add-In Tools, Power Point " Planning and organizational skills " Team building, team leadership " Communication " Self development/active learning " Personal motivation and initiative " Conceptual capacity " Multitasking record " Stability of performance " Long-term development potential
Business Development Specialist
Our client is an international group, willing to open a Russian affiliate and run the business of in - Managing established accounts - Identifying new business opportunities - Providing sales support training/coaching to the clients - Developing relationships at dealership/insurance companies, etc at every level Requirements: We are looking for ambitious & active person, ready to take over the role of hunter on local automotive retail market. - Knowledge of automotive and insurance markets will be a plus - Flexibility in acieving results in varied & challenging situations is required - Fluent English is required
General Manager
An international company providing sales, logistics, warehousing and distribution of semi finished p - To have knowledge of the Russian legislation for foreigner investors, tax savings for representation companies and LLC; - To develop the strategies and to take care of the operations of the group, focusing the following performance areas: * Direct Sales in Russia, Ukraine and Byelorussia * Strategy of the sales, market * Develop of the project of our future sales in Europe * Coordination of the logistics of disembarkation of the cargo (movement at the ports) ; * Trading of products; * Sale of logistics services to other clients/markets - To implement administration policies; - To administer and to develop the commercial strategies of the group; - To organize and to coordinate the operations at the warehouses of the group; - To coordinate the operations in the regions; - To develop the necessary operational programs to maintain the equipments in perfect operation; - To take care of and to coordinate the environment processes and the operations that can have environmental impact; - To coordinate the technological developments of the equipments to improve the operations of the group; - Responsible for the planning, organization and control the activities of the administrative area of the company; - Financial responsibility including planning, operational budgets, capital asset expenditure, day to day accounting transactions and reporting; - To coordinate the service rendered by third parties; - To coordinate the construction of the warehouse(s) of the company; - Report to the Board of Directors and to the president of the group and the shareholders; - To coordinate the services of the area of HR, payroll, administration of positions and wages and labor relationships under Russian laws. Requirements: - Absolutely honest; - Entrepreneurial attitude; - Dynamism and ambition; - Relationship ability; - Trade vision allied to the technical knowledge of the operation; - Leadership; - Administration of processes and teams; - Excellent organizational skills with the ability to prioritize multi-task; - Strong communication skills;
Visual Merchandising Manager
Leading retail designer Job description: The main target of this position is to develop and implement effective Merchandising Concept and develop a merchandising performance evaluation procedure in line with the corporate strategy and also: - Define and elaborate the merchandising strategy and action plan in line with the corporate strategy - Develop and launch working standards in retail network (all directions of trading process) - Determinate presentation and merchandising concepts of goods according to retail strategy - Ensure compliance with corporate merchandising guidelines - Analyse and improve the existing processes - Develop a unified merchandising training database - Participate in staff recruitment, training and development - Jointly with the department of retail chain format development participate in unification of shop equipment and purchase cost optimization - Adapt the existing retail shop format to the unified corporate style in accordance with the adopted Concept. - Develop spot solutions for promotion of new technologies in accordance with the unified corporate style on the basis of the adopted Concept (jointly with Commercial Department and Vendors). - Work out a "Merchandising Manual" on the basis of developed standards and procedures for the adopted Concept. Introduction of a unified corporate merchandising database. Requirements: As a professional: - University degree - Preferably experience with international retail company - Relevant experience and excellent knowledge of the market and of field work - Expert knowledge about consumer behaviour and merchandising mechanics - Proven experience of working with CorelDraw, Illustrator, Photoshop, QuarkXPress - Fluent in English and Russian As an individual : - Strategic thinking and doer - Organized, able to take initiative with common sense - Excellent managerial skills - Excellent communication and interpersonal skills - Creative - Result-oriented
Sales Cash Management
JSB Orgresbank Nordea Company ∙ searching for new customers potentially interested in Cash management services and holding negotiations with them ∙ preparing individual complex proposals and presentations for the customers ∙ structuring the deals as per customers’ specifics ∙ supporting the cash management customer portfolio and sales efficiency ∙ preparing the agreements and other documents for signing ∙ supporting the bank’s divisions in Cash management issues
Главный (ведущий) экономист Отдела кредитования корпоративного бизнеса
JSB Orgresbank Nordea Company Обязанности: ∙ Переговоры с клиентом о возможных условиях кредитования ∙ Структурирование сделок ∙ Глубокий анализ финансово-хозяйственной деятельности заемщика ∙ Написание заключения о возможности кредитования на кредитный комитет Требования: ∙ Высшее профильное образование, МВА - приветствуется ∙ Аналогичный опыт работы в Банке ТОР-30 от 2-х лет ∙ Знание английского языка - приветствуется ∙ Знания РСБУ, МСФО, GAAP ∙ Навыки верификации управленческой отчетности ∙ ОПЫТ РАБОТЫ С КРУПНЫМИ КОРПОРАТИВНЫМИ КЛИЕНТАМИ (сделки от 10млн.$) ∙ ОПЫТ РАБОТЫ С ОТРАСЛЕВЫМИ КЛИЕНТАМИ (металлургия, строительство, энергетика, нефть, газ, химия и т.д.) ∙ Умение грамотно вести переговоры с клиентами ∙ Наличие собственной позиции Условия: ∙ Высокий уровень заработной платы ∙ Социальный пакет (бесплатные обеды, фитнес, медстраховка, льготное кредитование и т.д.) ∙ Офис ЦАО (м.Белорусская)
Sales по продаже брокерских услуг, оказываемых банком на западном фондового рынке
JSB Orgresbank Nordea Company Обязанности: ∙ Привлечение российских клиентов на брокерские услуги банка по операциям с инструментами западного фондового рынка ∙ Построение структуры продаж брокерских услуг розничным и корпоративным клиентам ∙ Сопровождение текущих клиентских операций, проводимых клиентами на западных фондовых рынках ∙ Мониторинг конкурентной среды и разработка новых продуктов и услуг для клиентов ∙ Взаимодействие со структурными подразделениями и с головным западным банком по текущим вопросам ∙ Кросс-продажи других продуктов банковской группы Требования: ∙ Отличное знание технологий работы на западном фондовом рынке, в т.ч. с инструментами fixed income, деривативами и структурными продуктами ∙ Опыт работы в крупном банке или инвестиционной компании по продаже услуг на западном фондовом рынке не менее 3 лет ∙ Успешный опыт привлечения и обслуживания крупных корпоративных и частных клиентов ∙ Отличные коммуникативные навыки ∙ Английский язык - свободно ∙ ∙ Наличие аналитических способностей и возможности разрабатывать торговые идеи для клиентов ∙ ∙ Знание систем интернет-трейдинга Quik, Net-Investor и т.п. ∙ ∙ Аттестаты ФСФР Условия: ∙ Возможность стать частью команды стабильной западной банковской структуры ∙ ∙ Реальные перспективы карьерного роста ∙ ∙ Возможность принимать участие в разработке и продвижении новых проектов и продуктов
Sales по продаже брокерских услуг на российском фондовом рынке
JSB Orgresbank Nordea Company ∙ Построение структуры продаж брокерских услуг розничным и корпоративным клиентам ∙ Сопровождение текущих клиентских операций на фондовом рынке ∙ Мониторинг конкурентной среды и разработка новых продуктов и услуг для клиентов ∙ Взаимодействие со структурными подразделениями и с головным западным банком по текущим вопросам ∙ Кросс-продажи других продуктов банковской группы Требования: ∙ Отличное знание российского фондового рынка, в т.ч. инструментов fixed income и деривативов ∙ Опыт работы в крупном банке или инвестиционной компании по продаже услуг на фондовом рынке не менее 3 лет ∙ Успешный опыт привлечения и обслуживания крупных корпоративных и частных клиентов ∙ Знание законодательства российского фондового рынка ∙ Отличные коммуникативные навыки ∙ Английский язык - свободно ∙ ∙ Наличие аналитических способностей и возможности разрабатывать торговые идеи для клиентов ∙ Знание систем интернет-трейдинга Quik, Net-Investor и т.п. ∙ Аттестаты ФСФР Условия: ∙ Возможность стать частью команды стабильной западной банковской структуры ∙ Реальные перспективы карьерного роста ∙ Возможность принимать участие в разработке и продвижении новых проектов и продуктов
Relationship manager Financial Institutions Trade finance
Jsb Orgresbank Nordea Company Обязанности: ∙ развитие сотрудничества с российскими и зарубежными финансовыми институтами в части trade finance (L/Cs (в рублях в том числе), guarantees, IRUs); ∙ участие в структурировании и проведении сделок, расчет и отслеживание уплаты комиссий; ∙ инициация установления лимитов, подписание необходимых соглашений ∙ подготовка справочно-аналитических материалов ∙ взаимодействие со структурными подразделениями и с головным западным банком по текущим вопросам Требования: ∙ отличное знание российского/зарубежного законодательства в части торгового финансирования; ∙ опыт работы в крупном банке в подразделении Financial Institutions/Trade Finance не менее 3 лет; ∙ наличие контактов в подразделениях Financial Institutions/Trade Finance российских и зарубежных финансовых институтах; ∙ опыт подготовки и презентации материалов для коллегиальных органов банка; ∙ отличные коммуникативные навыки; ∙ английский язык - свободно Условия: ∙ возможность стать частью команды стабильной западной банковской структуры ∙ перспективы карьерного роста ∙ возможность принимать участие в разработке и продвижении новых проектов и продуктов
Relationship manager Financial Institutions Correspondent banking
JSB Orgresbank Nordea Company Обязанности: ∙ развитие сотрудничества с российскими и зарубежными финансовыми институтами в части correspondent banking (LORO&NOSTRO accounts, MM, FX, Derivatives); ∙ инициация установления лимитов/подписание соглашений/ISDA agreements; ∙ проведение презентаций, встреч ∙ подготовка справочно-аналитических материалов ∙ взаимодействие со структурными подразделениями и с головным западным банком по текущим вопросам Требования: ∙ отличное знание российского/зарубежного законодательства в части корреспондентских отношений; ∙ опыт работы в крупном банке в подразделении Financial Institutions не менее 3 лет; ∙ наличие контактов в подразделениях Financial Institutions российских и зарубежных финансовых институтах; ∙ опыт подготовки и презентации материалов для коллегиальных органов банка; ∙ отличные коммуникативные навыки; ∙ английский язык - свободно ∙ наличие опыта внедрения продаж новых для банка продуктов российским и зарубежным финансовым институтам, а также любых других банковских продуктов, связанных с финансовыми рынками Условия: ∙ возможность стать частью команды стабильной западной банковской структуры ∙ перспективы карьерного роста ∙ возможность принимать участие в разработке и продвижении новых проектов и продуктов
Directeur Marketing
Notre client, specialisee dans la production de biens de grande consommation, est a la recherche de - Elaboration et mise en place des plans strategiques et operationnels - Developpement et lancement de produits , formalisation des offres, elaboration du mix - Creation et gestion d?outils de fidelisation (E-mailing, tracts,Newsletters) - Developpement des outils d'aide a la vente: plaquettes, book, argumentaires u Gestion et suivi des principaux budgets marketing u Management de l?equipe marketing (5 personnes) Requirements: - Mastere en marketing/communication (type Bac+5 ou ESC) - 6 ans d?experience en marketing dans le secteur des biens de consommation, vous justifiez d?une experience significative en Russie - Capacite d?ouvrir de nouveaux marches Vivacite d'esprit, autonomie, leadership - Maitrise de l?anglais et du russe
Brand Executive 1-2-1 Communication
Leading international tobacco company. Обязанности: УЧАСТИЕ В УПРАВЛЕНИИ ТОРГОВОЙ МАРКОЙ " Участие в разработке Директ маркетинговой стратегии, контактной стратегии для торговой марки в соответствии с целями Бренда " Организация 1-2-1 коммуникационных программ совместно с Директ маркетинг агентством: o Разработка веб-сайтов для конкретной марки/активности o Оценка предоставленного предложения со стороны агентства с точки зрения комплексности подхода и задача бренда " Управление проектами: o Подготовка проектных брифов для проектов 1-2-1 коммуникации, а также участие в подготовке комплексных брифов на маркетинговые программы o Координация работы разных бизнес функций, как внутренних (команды торговых марок, юридический отдел, отдел закупок, логистики, финансового отдела и отдела информационных технологий), так и внешних (агентств и подрядчиков) o Четкий контроль проводимых акций (бюджет, соответствие плану действий, временному графику и юридическим требованиям) o Подготовка документации по различным призовым промо механикам в рамках 1-2-1 коммуникации o Анализ и дальнейшее предоставление бренд группе еженедельных отчетов по реализации 1-2-1 коммуникационных программ . АНАЛИЗ РЫНКА И КОНКУРЕНТОВ " По запросу подготовка (совместно с Директ Маркетинговым агентством) обзора базы данных, основных тенденций " Подготовка отчетов (на регулярной основе и по запросу руководства) по проектам, проводимым торговой маркой в области 1-2-1 коммуникации БЮДЖЕТИРОВАНИЕ " Достигать оптимального использования имеющегося бюджета, рекомендовать и советовать наиболее рациональное распределение средств " Осуществлять регулярное отслеживание и контроль 1-2-1 затрат, анализируя их результативность. " Проводить анализ экономической эффективности и выгодности проведенных маркетинговых активностей " Ежемесячно отслеживать бюджет ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ С ДРУГИМИ ОТДЕЛАМИ " Эффективно взаимодействовать с другими отделами и филиалами. Требования: Требования к кандидату: " Высшее образование, предпочтительно дополнительное обучение и/или курсы в области Маркетинга и коммуникации с потребителями. Технические знания являются преимуществом. " Очень хороший уровень владения английским языком как письменным, так и устным, большим плюсом будет являться владение бизнес английским. " Опытный пользователь ПК / Advanced PC user (MS Word, MS Excel, MS Project, MS PowerPoint, MS Outlook)Грамотная устная и письменная речь / Grammatically correct Russian " Обязателен предшествующий опыт работы (не менее 1 года) в области коммуникации с потребителями, реализация комплексных коммуникационных программ с применением современных интерактивных технологий (Интернет, Мобильные системы и т.д.) " Опыт по работе с базами данных потребителей
Accounting Project Manager (future Cao)
A leading international service company Project objectives: - Streamlining the Finance / Accounting department to have unified processes per function for each internal client - Structure the Finance / Accounting department in line with the Groupe Model with clear responsibilities, accountability and segregation of duties. - implementation of documented monthly closing process & timetable - standard closing binders, with supporting documents for all Actuals - robust & auditable IFRS reconciliation, agreed with internal clients each month & approved reconciliation process between Local and Stat books - feedback on accounting team expertise & how it is structured (SSC model?). Requirements: A qualified accountant with the ability to think and act on a large scale
Accounting Project Manager (future Cao)
A leading international service company Project objectives: - Streamlining the Finance / Accounting department to have unified processes per function for each internal client - Structure the Finance / Accounting department in line with the Groupe Model with clear responsibilities, accountability and segregation of duties. - implementation of documented monthly closing process & timetable - standard closing binders, with supporting documents for all Actuals - robust & auditable IFRS reconciliation, agreed with internal clients each month & approved reconciliation process between Local and Stat books - feedback on accounting team expertise & how it is structured (SSC model?). Requirements: A qualified accountant with the ability to think and act on a large scale
Directeur Russie
Notre client est un distributeur de materiel hi-tech, de renommee mondiale. Pour developper ses acti - Definition et mise en place de la strategie commerciale de l?entreprise, - Definition des objectifs de developpement, des investissements et prise de decision - Creation du reseau de distribution (Moscou et regions) - Suivi mensuel de la performance et reporting - Analyse marketing du marche hi-tech russe et indentification des opportunites - Obtenir l?assurance le respect des normes financieres et legales en Russie - Recrutement, formation, animation et encadrement des equipes operationnelles Requirements: - Etudes superieures en management - 5 ans minimum d?experience dans le secteur des biens de consommation - Experience significative en Russie, en tant que directeur pays ou directeur des ventes - Connaissance approfondie de la legislation russe - Rigoureux et diplomate, mobile - Maitrise de l?anglais et du russe indispensable
Directeur Marketing
Notre client, specialisee dans la production de biens de grande consommation, est a la recherche de - Elaboration et mise en place des plans strategique s et operationnels - Developpement et lancement de produits , formalisation des offres, elaboration du mix - Creation et gestion d?outils de fidelisation (E-mailing, tracts,Newsletters) - Developpement des outils d'aide a la vente: plaquettes, book, argumentaires u Gestion et suivi des principaux budgets marketing u Management de l?equipe marketing (5 personnes) Requirements: - Mastere en marketing/communication (type Bac+5 ou ESC) - 6 ans d?experience en marketing dans le secteur des biens de consommation, vous justifiez d?une experience significative en Russie - Capacite d?ouvrir de nouveaux marches Vivacite d'esprit, autonomie, leadership - Maitrise de l?anglais et du russe
Junior Finance & Administrative Manager
One of the European services companies Finance Manager Provides financial, accounting and administrative support to the Moscow branch and Corporate Finance Responsibilities: - Is responsible for updating CCL reporting and management tools - Supports the General Director (meetings, filing, travel arrangements, agenda) - Supports the EMEA Finance & Administrative Director - Handles general Human Resources and Finance administration - Works closely with the external firm in charge of Human Resources administration, payroll processing and accounting - Follows up clients' contracts and invoices - Follows up suppliers' contracts and invoices - Manages the treasury - Manages the programme material inventory - Checks bank payment orders prepared by the external firm and follows-up for authorization - Revises and approves expenses from staff and suppliers - Liaises with: Legal, tax advisor, accounting firm and auditor Building owner and related suppliers to include appropriate contracts Other suppliers (copier machine, etc.) and contracts Requirements: - Degree in accounting or equivalent - 1 to 2 years experience is required in a multinational environment - Good knowledge of US GAAP and Russian accounting standards - Strong focus on confidentiality, details, documentation, data interpretation and follow-through - Excellent verbal and written communicaton skills. Good command of English is a need. Knowledge of other languages such as French is an asset. - Strong Excel, Outlook and Word skills - Good interpersonal skills; ability to use professional judgment in decision making circumstances - Ability to work independently in a fast-paced environment - Well organized; ability to prioritize tasks and organizee short and long-term schedules
Tax Specialist
Leading FMCG company As Tax Specialist you will be responsible for; ? Tax related matters concerning organisations corporate and partnership Federal & local tax compliance ? The preperation for Tax Audits ? Tax Planning & Structuring ? Documenting tax exposure ? Preparing tax account reconciliations ? Preparing use tax schedules for multiple locations Requirements: -Experience with tax in real sector (obligatory), -University degree in finance or accountancy -At least 3 years relevant experience with taxes, preferably in big 4 -Able to work in teams, a strong, mature, independent and analytical individual -Fluent English is a must
Treasury Manager
Fast growing company, which is going forward to become a part of World Leader in Fast Food Industry Treasury Manager - Responsible for the day to day running of treasury functions, ensuring that cash and credit card reconciliations are performed on a timely basis. - Responsible for the company's cash flow forecasts and management of investment/borrowing requirements. - Responsible for all foreign exchange transactions. - Ad hoc projects and reporting for finance and operations director Requirements: - Relevant education and experience - Accounting qualification is a plus - Team management experience, ability to lead the team - Fluent English - The candidate should be strongly self-organized and disciplined - Ability to prioritize tasks and set & supervise work schedule
Marketing Director
Russia?s successful private company with business interests in premium spirits. Responsibilities: 1. Develop marketing strategy and plans, advertising and promotional campaigns and product management for Brands in the territory of Russia 2. Lead marketing activities to ensure Agency market share and profitability of product and services. 3. Overall control of the marketing and trade-marketing function operating worldwide of all brands and full portfolio brands in territory of Russia. 4. Work with strategy important outlets for brands activation. 5. Marketing support for top A+ accounts activities at national level: a. Contract negotiations and follow up for full portfolio brands b. Organization of related events c. Procedures and KPIs set up to determine investment and monitor results 6. Events Management Russia: 7. Support to Brand Management Team in organizing mid and large size events throughout Russia. 8. Procedures and KPIs set up to determine investment and monitor results. 9. Strategic input and full review of National on Premise strategy. Requirements: Official requirements to candidate: 1. Russian 2. Man (30+) 3. Marketing background with strong marketing university 4. Experienced with similar position in western FMCG company staying/developing not less than 5 years with one company 5. Strong with marketing strategy background
Finance Controller
One of the leading producer of consumer packaging materials is starting it's business in Russia We are looking for an exeperienced Finance Controller with production experience to start the finance function of the company from scratch Requirements: - at least 4-5 years of professional experience on a similar position, within a multinational manufacturing/production company with diverse and complex organisational structure - qualifications in finance / accounting - perfect knowledge of IAS (international accounting standards) as well as local (russian) accounting standards - good knowledge of US GAAP - familiar with SAP system - fluent russian, very good command of english (french will be an advantage) - project management focused - can-do approach - high level of managerial and interpersonal skills
Junior Finance & Administrative Manager
One of the European services companies Finance Manager Provides financial, accounting and administrative support to the Moscow branch and Corporate Finance Responsibilities: - Is responsible for updating CCL reporting and management tools - Supports the General Director (meetings, filing, travel arrangements, agenda) - Supports the EMEA Finance & Administrative Director - Handles general Human Resources and Finance administration - Works closely with the external firm in charge of Human Resources administration, payroll processing and accounting - Follows up clients' contracts and invoices - Follows up suppliers' contracts and invoices - Manages the treasury - Manages the programme material inventory - Checks bank payment orders prepared by the external firm and follows-up for authorization - Revises and approves expenses from staff and suppliers - Liaises with: Legal, tax advisor, accounting firm and auditor Building owner and related suppliers to include appropriate contracts Other suppliers (copier machine, etc.) and contracts Requirements: - Degree in accounting or equivalent - 1 to 2 years experience is required in a multinational environment - Good knowledge of US GAAP and Russian accounting standards - Strong focus on confidentiality, details, documentation, data interpretation and follow-through - Excellent verbal and written communicaton skills. Good command of English is a need. Knowledge of other languages such as French is an asset. - Strong Excel, Outlook and Word skills - Good interpersonal skills; ability to use professional judgment in decision making circumstances - Ability to work independently in a fast-paced environment - Well organized; ability to prioritize tasks and organizee short and long-term schedules


В избранное