Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Деловой английский для любого уровня подготовки


Hello!

Today let’s go on teaching you how to deal with complaints.

If you face a complaint, first of all you need to show understanding:

- Oh dear! Sorry to hear that.

- Mmm, I see what you mean.

- I’m sorry about the problem/delay.

Then go on with getting the facts:

-Could you give me some more details please?

-What happened exactly?

- What’s the problem exactly?

After that it’s time for making excuses:

- It’s not our policy to replace items.

-It’s not our fault that it hasn’t arrived.

-I’m afraid that’s not quite right.

And finally you need to promise the action:

- Ok, I’ll look into it right away.

-I promise you I’ll check the details and get back to you.

Задать нам вопросы вы можете через сайт: www.fast-english.ru А если вам интересно владеть английским языком так же свободно, как своим родным языком – приходите на наши курсы английского языка.

Чтобы ознакомиться с нашей методикой преподавания и нашими учителями – запишитесь на бесплатный вводный урок по телефонам 8 (495) 517 63 04 или 507 35 04. Приходите – будет интересно!

Информация в этой рассылке НЕ является частью нашего курса английского языка!


В избранное