Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Деловой английский для любого уровня подготовки


Hello!

Today let's continue learning useful information about telephone complaints. We are going to speak about dealing with complaints.

To show understanding, you usually say:

-Oh dear! Sorry to hear that.

-Mmm, I see what you mean.

-I'm sorry about the problem/delay.

If you need to get the facts, just say:

-Could you give me some details please?

-What happened exactly?

-What's the problem exactly?

To make excuses, you can say:

-It's not your policy to replace items.

-It's not our fault that it hasn't arrived.

-I'm afraid that's not quite right.

If you need to promise action, you can say:

-OK, I'll look into it right away.

-I promise you I'll check the details and get back to you.

Have a good business week!

Задать нам вопросы вы можете через сайт: www.fast-english.ru А если вам интересно владеть английским языком так же свободно, как своим родным языком – приходите на наши курсы английского языка.

Чтобы ознакомиться с нашей методикой преподавания и нашими учителями – запишитесь на бесплатный вводный урок по телефонам 8 (495) 517 63 04 или 507 35 04. Приходите – будет интересно!

Информация в этой рассылке НЕ является частью нашего курса английского языка!


В избранное