Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Деловой английский для любого уровня подготовки


Hello!

Today let's learn useful information about telephone complaints. We are going to speak about complaining.

When you want to make a complaint, you usually say:

-I'm ringing to complain about ...

-I'm sorry, but I'm not satisfied with …

-Unfortunately there's a problem with …

If you need to explain the problem, just say:

-The CD player doesn't work.

-There seems to be a problem ...

-We haven't received the …

When you insist, you can say:

-It really isn't good enough.

-I'd like to know why ...

If you need to threaten, you can say:

-If you don't replace the product, I'll complain to the manager.

-If you can't deliver on time, we'll have to contact other suppliers.

Have a good business week!

Задать нам вопросы вы можете через сайт: www.fast-english.ru А если вам интересно владеть английским языком так же свободно, как своим родным языком – приходите на наши курсы английского языка.

Чтобы ознакомиться с нашей методикой преподавания и нашими учителями – запишитесь на бесплатный вводный урок по телефонам 8 (495) 517 63 04 или 507 35 04. Приходите – будет интересно!

Информация в этой рассылке НЕ является частью нашего курса английского языка!


В избранное