Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

* Документ дня: Закон вiд 19.09.2013 No 584-VII Про Митний тариф Украiни


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 17/01/2014
* Документ дня: Закон вiд 19.09.2013 № 584-VII Про Митний тариф Укра╖ни

Количество просмотров: 47 (за период c 00:00 по 18:02 17/01/14), всего просмотров: 1698
Закон вiд 19.09.2013 № 584-VIIВРУ
Про Митний тариф Укра╖ни
Вступил в силу с 01.01.2014
• Все хиты документов


MDoffice

Для постановки на учет в таможенных органах принимаются выписки из ЕГР

   В связи с отменой справки о постановке на налоговый учет (форма № 4-ОПП), Миндоходов сообщило, что для постановки на учет в таможенных органах лиц, которые включены в Единый государственный реестр юридических лиц и физических лиц - предпринимателей, может предоставляться выписка из ЕГР, содержащая необходимые данные.

   Налоговики напомнили, что с 17.12.2012 г. для плательщиков, сведения о которых содержатся в ЕГР, введен единый документ - выписка из ЕГР, подтверждающая госрегистрацию субъекта хозяйствования и постановку его на учет в налоговых органах, государственной статистики и ПФУ.

   Плательщикам, для которых законом установлены особенности их госрегистрации и которые не включаются в ЕГР, после постановки их на учет налоговым органом выдается справка № 4-ОПП.

   При этом действующий порядок взятия таможенными органами на учет лиц, которые осуществляют операции с товарами, предусматривает представление субъектами хозяйствования справок о постановке на налоговый учет (письмо от 09.01.2014 г. № 106/7/99-99-18-02-04-17).

www.ligazakon.ua

Беларусь вводит ограничения для таможенных декларантов

   Государственный таможенный комитет Pеспублики Беларусь приостановил с 15.01.2014г. действие статуса уполномоченного экономического оператора (УЭО) в отношении товаров перемещаемых под таможенную процедуру таможенного транзита и следующих в (через) РФ, в случаях, когда декларантом выступает УЭО.
Как следует из распоряжения, подписанного председателем комитета А.Шпилевским, данная мера будет действовать до выработки согласованной позиции таможенных органов государств-членов ТК относительно статуса указанных операторов, пишет ТКС.РУ.

   По мнению белорусских таможенных органов, в случае осуществления перевозок в РФ, из-за отсутствия единого понимания статуса УЭО возможно возникновение ситуаций, когда их российские коллеги будут рассматривать перемещаемые таким образом через границу товары, как перевозимые без применения мер обеспечения таможенного транзита, поскольку в РФ не признается статус УЭО, присвоенный в Республике Беларусь.

   Напомним, что подпунктом 1 пункта 2 статьи 217 Таможенного Кодекса Таможенного Союза определено, что таможенные органы не требуют обеспечения уплаты пошлин и налогов, если декларантом транзита выступает таможенный перевозчик или УЭО. В соответствии с подпунктом 3 статьи 186, декларантом может быть экспедитор, если он является юридическим лицом, зарегистрированным в государстве-члене ТС. Однако пунктом 2 статьи 38 ТК ТС, установлено, что статус УЭО предоставляется таможенными органами (путем внесения в специализированный реестр и выдачи свидетельства) и признается на территории того государства, таможенным органом которого выдан документ. На возможность возникновения данной коллизии эксперты указывали еще в процессе разработки ТК.

Trans-Port

Таможенников просят соблюдать соглашение с Сербией о международных автоперевозках

   При выполнении нерегулярных перевозок пассажиров автобусами на борту автобуса должен быть список пассажиров
Ст. 6 Соглашения между Кабмином Украины и правительством Республики Сербия о международных автомобильных перевозках, которое вступило в силу 10.03.2013 г., предусмотрено, что разрешений не требуется на выполнение нерегулярных перевозок пассажиров автобусами в случаях:

   1. перевозок «с закрытыми дверями», когда группа пассажиров одного и того же состава перевозится тем же автобусе на протяжении всей поездки, которая начинается и заканчивается на территории государства той договаривающейся стороны, где зарегистрирован автобус;

   2. перевозок, когда поездка начинается на территории государства договаривающейся стороны, где зарегистрирован автобус, и заканчивается на территории государства другой договаривающейся стороны, при условии, что автобус покидает эту территорию пустым;

   3. въезда на территорию другой договаривающейся стороны пустого автобуса с целью возвращения группы пассажиров, которого была ранее увезена одним и тем же автобусом.

   Об этом напоминает Мининфраструктуры в письме от 17.12.2013 г. № 7667/25/14-13.

   Также разрешение не требуется при въезде пустого автобуса, направленного для дальнейшей замены неисправного автобуса. При выполнении нерегулярных перевозок пассажиров автобусами на борту автобуса должен быть список пассажиров.

   Мининфраструктуры обратилось в Миндоходов с просьбой проинформировать таможенные органы Украины о положениях Соглашения между Кабмином и правительством Республики Сербия о международных автомобильных перевозках, которое вступило в силу 10.03.2013г. и обеспечить выполнение положений Соглашения.

   Кристина Венгриняк

www.ligazakon.ua

Клименко хоче спростити митний контроль для учасник╕в ╢вробаскету

   

   М╕ндоход╕в запропонувало спростити митн╕ процедури для команд-учасниць ф╕нального турн╕ру Ч╢ з баскетболу та товар╕в, ввезених для п╕дготовки чемп╕онату.


   Про це йдеться в пов╕домленн╕ М╕ндоход╕в.


   Зг╕дно з пов╕домленням в╕домтсва, команди-учасниц╕ не платитимуть мито ╕ податок на додану варт╕сть за товари, як╕ будуть ввозити для участ╕ в змаганнях.


   "Вс╕ процедури митного контролю та оформлення товар╕в, призначених для п╕дготовки та проведення ╢вробаскету, зд╕йснюватимуться в першу чергу ╕ за спрощеним порядком. Також скасову╓ться необх╕дн╕сть подач╕ дозв╕льних документ╕в при перем╕щенн╕ товар╕в ╕ будь-який контроль, кр╕м митного, на кордон╕", - йдеться в пов╕домленн╕.


   На думку сп╕вроб╕тник╕в М╕ндоход╕в, це сприятиме оперативному перем╕щенню товар╕в, необх╕дних для заход╕в чемп╕онату, ╕ не потребу╓ ф╕нансових ╕ тимчасових витрат для учасник╕в ╕ гостей чемп╕онату.



Економ╕чна правда

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Дов╕дка про в╕дсутн╕сть валютних ц╕нностей

16-01-2014 18:40, Vlad bek1962vu@mail.ru
Регион: Симферополь
Дов╕дка про в╕дсутн╕сть валютних ц╕нностей

Для всех интересующихся справка о ДВЦ


ДЛЯ ТАМОЖЕННОГО ОФОРМЛЕНИЯ НЕ НУЖНА, ПРИ ВСЕХ ТАМОЖЕННЫХ РЕЖИМАХ


рекомендую всем заглядывать по утрам, оставлять крепкий комментарий, т.о. данная тема будет постоянно в топе новостей и для познавательных брокеров и декларантов всегда на виду. Спасибо.

P.S. №16098/6/99-99-22-03-01-15 от 26.11.2013

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • М╕ндоход╕в визначило Критер╕╖ зразкового платника

       

       М╕н╕стерством доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни розроблено Критер╕╖ визначення зразкових платник╕в податк╕в та Програму ╖х п╕дтримки. В╕дпов╕дний проект наказу розм╕щено на оф╕ц╕йному веб-портал╕ в╕домства.


       Зг╕дно з проектом, право на отримання статусу „зразкового” мають платники, як╕ ╓ виробниками продукц╕╖ на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, перебувають на загальн╕й систем╕ оподаткування та заре╓строван╕ платниками податку на додану варт╕сть. Претенденти також мають в╕дпов╕дати критер╕ям, визначеним для набуття такого статусу.


       Зокрема, вони повинн╕ сво╓часно подавати податкову зв╕тн╕сть та не мати протягом зв╕тного року заборгованост╕ перед бюджетом. При цьому середня чисельн╕сть найманих прац╕вник╕в такого суб’╓кта господарювання повинна перевищувати 50 ос╕б, а ╖х зароб╕тна плата не менш н╕ж у 5 раз╕в бути б╕льшою за м╕н╕мальну.


       Окр╕м цього, обов’язковою ╓ ╕ в╕дпов╕дн╕сть „зразкових платник╕в” критер╕ям автоматичного в╕дшкодування ПДВ.


       У свою чергу для зразкових платник╕в М╕ндоход╕в пропону╓ Програму п╕дтримки. Так, наприклад, так╕ п╕дпри╓мства планово перев╕рятимуться не част╕ше одного разу на три календарних роки, а камеральна перев╕рка податково╖ зв╕тност╕ з ПДВ триватиме лише 5 робочих дн╕в.


       Кр╕м того, платники з цим статусом у скорочен╕ терм╕ни отримуватимуть податков╕ консультац╕╖ та адм╕нпослуги. Наприклад, дов╕дка про в╕дсутн╕сть заборгованост╕ з платеж╕в до бюджету, як╕ контролюються М╕ндоход╕в, видаватиметься протягом 3-х робочих дн╕в.


       Так╕ переваги, впевнен╕ у М╕н╕стерств╕ стануть стимулом щодо дотримання податкового та митного законодавства платниками податк╕в. До того ж це спростить адм╕н╕стрування податк╕в для сумл╕нних платник╕в та сприятиме пол╕пшенню б╕знес-кл╕мату.


       Ознайомитися з проектом наказу М╕ндоход╕в можна на веб-портал╕ за посиланням http://secure-web.cisco.com/auth=11hzjCgAh8a0OPBC9UMFWovBnpNV8_&url=http%3A%2F%2Fminrd.gov.ua%2Fdiyalnist-%2Fregulyatorna-politika-%2Fregulyatorna-politika%2F2013-rik%2F127106.html ..


       Зауваження та пропозиц╕╖ до проекту потр╕бно надсилати за адресами: поштовою – М╕ндоход╕в, Департамент оподаткування та контролю об’╓кт╕в та операц╕й, Льв╕вська площа,8, м. Ки╖в, 04655, електронною – vgorochov@minrd.gov.ua .



    minrd.gov.ua

    Ком╕тет рекоменду╓ парламенту прийняти за основу проект закону про внесення зм╕н до Закону "Про гуман╕тарну допомогу" ...

       

       На зас╕данн╕ зазначалося, що законопроектом про внесення зм╕н до Закону "Про гуман╕тарну допомогу" в частин╕ зв╕льнення товар╕в (роб╕т, послуг), визнаних гуман╕тарною допомогою, в╕д витрат на збер╕гання товар╕в та транспортних засоб╕в на митних складах (ре╓стр.№3630) передбача╓ться внесення зм╕н до статей 6 та 8 Закону "Про гуман╕тарну допомогу" з метою зв╕льнення неприбуткових орган╕зац╕й - отримувач╕в гуман╕тарно╖ допомоги в╕д сплати за збер╕гання на складах митних орган╕в вантаж╕в понад п╕льговий строк, визначений чинним законодавством.


       Зокрема, пропону╓ться визначити, що:


       плата за виконання митних формальностей поза м╕сцем розташування орган╕в доход╕в ╕ збор╕в або поза робочим часом, що встановлена Митним кодексом Укра╖ни, а також в╕дшкодування витрат за збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в на митних складах, не справляються при ввезенн╕ на митну територ╕ю Укра╖ни товар╕в гуман╕тарно╖ допомоги;


       митне оформлення вантаж╕в (товар╕в) без справляння плати за виконання митних формальностей поза м╕сцем розташування орган╕в доход╕в ╕ збор╕в або поза робочим часом, встановленим для орган╕в доход╕в ╕ збор╕в, а також без в╕дшкодування витрат за збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в на митних складах, зд╕йсню╓ться органами доход╕в ╕ збор╕в за наявност╕ р╕шення в╕дпов╕дних спец╕ально уповноважених державних орган╕в з питань гуман╕тарно╖ допомоги про визнання таких вантаж╕в (товар╕в) гуман╕тарною допомогою.


       За результатами розгляду Ком╕тетом альтернативних проект╕в закон╕в: про внесення зм╕н до Митного кодексу Укра╖ни щодо зв╕льнення отримувач╕в гуман╕тарно╖ допомоги в╕д в╕дшкодування витрат за збер╕гання товар╕в на складах орган╕в доход╕в ╕ збор╕в (ре╓стр.№3389) та про внесення зм╕н до статт╕ 239 Митного кодексу Укра╖ни щодо збер╕гання гуман╕тарно╖ допомоги на складах орган╕в доход╕в ╕ збор╕в (ре╓стр.№3389-1) вир╕шено п╕дтримати законопроект за ре╓стр.№3389-1.


       Законопроектами пропону╓ться внести зм╕ни до статт╕ 239 Митного кодексу Укра╖ни з метою зв╕льнення отримувач╕в гуман╕тарно╖ допомоги в╕д сплати за збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в на складах орган╕в доход╕в ╕ збор╕в. Зокрема, передбачено:


       (ре╓стр. № 3389):


       доповнити статтю 239 Митного кодексу Укра╖ни новою частиною, зг╕дно ╕з чим отримувач╕ гуман╕тарно╖ допомоги зв╕льняються в╕д в╕дшкодування витрат на збер╕гання товар╕в (вантаж╕в) на складах орган╕в доход╕в ╕ збор╕в, у раз╕ наявност╕ р╕шення в╕дпов╕дних спец╕ально уповноважених державних орган╕в з питань гуман╕тарно╖ допомоги про визнання таких товар╕в (вантаж╕в) гуман╕тарною допомогою.


       (ре╓стр. №3389-1):


       внести зм╕ни до частини шосто╖ статт╕ 239 Митного кодексу Укра╖ни, уточнивши, що витрати орган╕в доход╕в ╕ збор╕в на збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в, зазначених у пунктах 1-5 частини першо╖ та у частин╕ п’ят╕й статт╕ 238 цього Кодексу, в╕дшкодовуються власниками цих товар╕в, транспортних засоб╕в або уповноваженими ними особами, кр╕м випадку, коли ц╕ товари, транспортн╕ засоби визнан╕ в установленому порядку гуман╕тарною допомогою.


       Дов╕дково:


       П╕сля передач╕ до М╕нсоцпол╕тики (внасл╕док прийняття 16 жовтня 2012 року Закону «Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо д╕яльност╕ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни, М╕н╕стерства економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Укра╖ни, ╕нших центральних орган╕в виконавчо╖ влади, д╕яльн╕сть яких спрямову╓ться та координу╓ться через в╕дпов╕дних м╕н╕стр╕в», №5463-VI) функц╕й Ком╕с╕╖ з питань гуман╕тарно╖ допомоги при Каб╕нет╕ М╕н╕стр╕в Укра╖ни щодо визнання вантаж╕в, як гуман╕тарно╖ допомоги, контролем за розпод╕лом гуман╕тарно╖ допомоги, виникла ситуац╕я, пов’язана ╕з тривалою затримкою у визнанн╕ вантаж╕в гуман╕тарною допомогою.


       Це, в свою чергу призвело до необх╕дност╕ сплати неприбутковими орган╕зац╕ями (отримувачами гуман╕тарно╖ допомоги) в╕дпов╕дних платеж╕в за збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в, понад терм╕н, встановлений Митним кодексом Укра╖ни.


       Зокрема, це пов’язано з тим, що в╕дпов╕дно до статт╕ 204 Митного кодексу Укра╖ни, загальний строк тимчасового збер╕гання товар╕в п╕д митним контролем становить 90 календарних дн╕в. Строк тимчасового збер╕гання товар╕в може бути продовжений (але не б╕льше н╕ж на 30 дн╕в) митним органом, за дозволом якого товари були розм╕щен╕ на склад╕. За збер╕гання товар╕в, транспортних засоб╕в понад встановлений терм╕н справляються в╕дпов╕дн╕ платеж╕.


       Так, зг╕дно з чинними нормативно-правовими актами (Порядком в╕дшкодування витрат за збер╕гання товар╕в та транспортних засоб╕в на складах митних орган╕в, Порядком обчислення сум витрат у справах про порушення митних правил та ╖х в╕дшкодування, Розм╕ром в╕дшкодувань за збер╕гання на складах митних орган╕в товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, затверджених наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни № 731 в╕д 15.06.2012 р.), розм╕р плати за збер╕гання товар╕в становить в╕д 0,5 до 2 ╓вро за добу (за куб╕чний метр чи п╕ддон) в залежност╕ в╕д типу складу, легков╕ автомоб╕л╕ – 10 ╓вро за добу.


       Таким чином, отримувач╕ гуман╕тарно╖ допомоги, серед яких ╓ громадськ╕ орган╕зац╕╖ ╕нвал╕д╕в, Товариство Червоного Хреста Укра╖ни, реаб╕л╕тац╕йн╕ установи для ╕нвал╕д╕в та д╕тей-╕нвал╕д╕в тощо повинн╕ сплачувати значн╕ кошти за збер╕гання вантажу на складах митних орган╕в понад 90 (120) д╕б (при в╕дсутност╕ ╖х вини), що ╓ значним ф╕нансовим тягарем для цих неприбуткових орган╕зац╕й.


       За ╕нформац╕╓ю М╕н╕стерства доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни, у 2011 роц╕ к╕льк╕сть отримувач╕в гуман╕тарно╖ становила 606 ос╕б (загальна вага вантажу 23,5 тис.тонн), у 2012 роц╕ – 546 ос╕б (загальна вага вантажу 21,3 тис.тонн), протягом с╕чня – листопада 2013 року – 365 ос╕б (загальна вага вантажу 8, 8 тис.тонн).



    Верховна Рада Укра╖ни

    У 2013 роц╕ прикордонники вилучили контрабандних товар╕в на 175 млн. грн.

       Протягом минулого року сп╕вроб╕тниками Держприкордонслужби було вилучено 1132 одиниц╕ збро╖, 13,6 тисяч бо╓припас╕в, майже 138 к╕лограм╕в наркотичних речовин та контрабандних товар╕в на суму близько 175 м╕льйон╕в гривень. Найб╕льше товар╕в було затримано на кордон╕ з Рос╕╓ю та Польщею, а також на морськ╕й д╕лянц╕. Всього складено майже 46 тисяч протокол╕в про адм╕н╕стративн╕ правопорушення з прикордонних питань та накладено штраф╕в на суму понад 27 м╕льйон╕в гривень.
    Також за цей пер╕од на кордон╕ було затримано понад 1,9 тисяч незаконних м╕грант╕в, з яких 944 затримано п╕д час спроби перетнути кордон, виявлено 14 тисяч нед╕йсних паспорт╕в, а також п╕втисяч╕ п╕дроблених та чужих документ╕в.

    Кабинет Министров Украины

    Серед експортер╕в та ╕мпортер╕в Луганщини найб╕льшою популярн╕стю користу╓ться електронне митне декларування

       Як пов╕домив начальник Лугансько╖ митниц╕ М╕ндоход╕в Юр╕й Ареф’╓в, в област╕ продовжу╓ зростати питома вага митних декларац╕й, оформлених в електронному вигляд╕.

       За його словами, у минулому роц╕ фах╕вц╕ Лугансько╖ митниц╕ М╕ндоход╕в оформили б╕льше 75 тис. митних декларац╕й, майже 67 тис. з яких – через ╤нтернет. Це на 51 тис. б╕льше, н╕ж у 2012 роц╕.

       Юр╕й Ареф’╓в наголосив, що декларування товар╕в в електронн╕й форм╕ доступне вс╕м п╕дпри╓мствам, як╕ перебувають на обл╕ку в органах М╕ндоход╕в област╕, та посадов╕ особи яких мають електронний ключ.

       «Електронне декларування, – п╕дкреслив в╕н, – нада╓ можлив╕сть митного оформлення ╕мпортованих в Укра╖ну товар╕в без ╖х ф╕зичного пред’явлення митниц╕ призначення. Тобто одразу п╕сля перетину митного кордону товар випуска╓ться у заявлений п╕дпри╓мцем митний режим, що да╓ низку переваг для б╕знесу – прискорення товарооб╕гу, скорочення часу ╕ ф╕нансових витрат на зд╕йснення митних процедур».

    М╕ндоход╕в

    Верховна Рада Укра╖ни ухвалила Закон "Про внесення зм╕ни до статт╕ 197 Податкового кодексу Укра╖ни щодо зв╕льнення в╕д обкладення податком на додану варт╕сть операц╕й ╕з ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни природного газу"

       Законом в╕дновлено д╕ю норми Податкового кодексу, зг╕дно з якою зв╕льняються в╕д оподаткування податком на додану варт╕сть операц╕╖ ╕з ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни природного газу за кодом зг╕дно з УКТ ЗЕД 2711 21 00 00.
    В╕дпов╕дний законопроект заре╓стровано за №3853-1.

    Верховна Рада Укра╖ни

    Принят закон об отмене НДС при импорте газа

       Верховна Рада Укра╖ни ухвалила Закон "Про внесення зм╕ни до статт╕ 197 Податкового кодексу Укра╖ни щодо зв╕льнення в╕д обкладення податком на додану варт╕сть операц╕й ╕з ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни природного газу"

       Законом в╕дновлено д╕ю норми Податкового кодексу, зг╕дно з якою зв╕льняються в╕д оподаткування податком на додану варт╕сть операц╕╖ ╕з ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни природного газу за кодом зг╕дно з УКТ ЗЕД 2711 21 00 00.

       В╕дпов╕дний законопроект заре╓стровано за №3853-1.

    Бухгалтер 911

    Особистий огляд при перетин╕ митного кордону

       

       При перетин╕ кордону трапляються р╕зн╕ ситуац╕╖. Не ╓ виключенням ╕ проведення особистого огляду громадян. Але, як правило, таке в╕дбува╓ться не дуже часто.


       Особистий огляд як виняткова форма митного контролю проводиться, якщо ╓ достатн╕ п╕дстави вважати, що громадянин, який пряму╓ через митний кордон Укра╖ни чи перебува╓ в зон╕ митного контролю або у транзитн╕й зон╕ м╕жнародного аеропорту, прихову╓ предмети контрабанди, заборонен╕ товари чи товари, як╕ ╓ безпосередн╕ми предметами порушення митних правил. Ця процедура в╕дбува╓ться за письмовим р╕шенням кер╕вника митниц╕ М╕ндоход╕в або особи, яка викону╓ його обов'язки.


       Перед початком огляду посадова особа митниц╕ повинна пред'явити громадянину таке р╕шення, ознайомити його з правами та обов'язками п╕д час проведення даного огляду i запропонувати добров╕льно видати прихован╕ та/або не задекларован╕ товари.


       Сл╕д зазначити, що особистий огляд повинен проводитися посадовцем одн╕╓╖ ж стат╕ з громадянином в ╕зольованому примiщеннi у присутност╕ не менш як двох понятих т╕╓╖ само╖ стат╕. Обстеження орган╕в т╕ла громадянина може проводити т╕льки медичний прац╕вник.


       Про факт проведення особистого огляду склада╓ться протокол за визначеною формою.


       Нагаду╓мо, що вимоги до проведення особистого огляду громадян регулюються статтею 340 Митного кодексу Укра╖ни в╕д 13.03.2012 № 4495-VI, та застер╕га╓мо громадян в╕д потрапляння в непри╓мн╕ ситуац╕╖ через незнання митного законодавства.



    facebook.com

    Парламент принял госбюджет-2014 с увеличением дефицита почти на 10 млрд грн

       Верховная Рада Украины приняла закон о государственном бюджете на 2014 год, увеличив его дефицит почти на 10 млрд грн от изначально заложенной в законопроект суммы.

       "Дефицит увеличился примерно на 10 млрд грн….Доходы остались на том же уровне – 500 млрд грн, а расходы – 570 млрд грн. До этого было предложено 560 млрд грн", - сказал глава парламентского комитета по вопросам налоговой и таможенной политики Виталий Хомутынник журналистам в Киеве в четверг.

       Он также подчеркнул, что часть налоговых изменений, которые решено было изъять из текста законопроекта о госбюджете, были проголосованы путем поднятия рук, в том числе и закон, который возвращает льготу по уплате налога на добавленную стоимость при импорте газа.

       Отвечая на вопрос журналистов о том, каким образом данный законопроект о восстановлении льготы был вынесен в зал парламента, учитывая, что для такого решения на заседании профильного комитета не хватило голосов из-за отсутствия кворума, В.Хомутынник подчеркнул, что все сделано в рамках закона.

       "Закон принят путем поднятия рук, а те документы, которые от нас надо было, мы подали. У нас не было решения ни позитивного, ни негативного, но дали письмо на главу Верховной Рады, что парламент должен рассмотреть и определиться, так как у нас решения в комитете однозначного не было", - сказал он.

       В.Хомутынник не смог ответить на вопрос за счет чего в госбюджете будут восполняться потери от предоставления льготы по импорту газа, которые ранее Министерство финансов оценило в сумму 2 млрд грн.

    interfax.com.ua

    Анекдот из Интернет

    Жена мужу в постели:
    -Вечно ты лежишь в постели, как бревно!
    -А ты видела, что вытворяют с бревном румынские гимнастки?

    Афоризм

    Хотел купить успокоительного, но увидел цену и распсиховался.

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное