Государственный долг Украины сократился до 15,232 миллиарда долларов (по состоянию на 31 марта 2007 года) с 15,752 миллиарда долларов (на 28 февраля 2007 года). Об этом сообщает Минфин.
Ранее западные эксперты прогнозировали, что государство сохранит высокие темпы объемов внешней задолженности в течение 2007 года, но сможет значительно снизить их только в 2008 году.
Финансовые чиновники поясняют, что общая сумма госдолга Украины снизилась в
основном за счет сокращения внешнего прямого долга. Так, в марте текущего года правительство завершило погашение внешних амортизационных облигаций 2000 года, но не выходило на рынки заимствований.
За март 2007 года внешний прямой долг Украины уменьшился до 9,377 миллиарда долларов (с 9,772 миллиарда долларов), внутренний - до 3,204 миллиарда долларов (с 3,207 миллиарда долларов). Общая сумма государственных гарантий по кредитам, привлеченным субъектами хозяйственной деятельности, сократилась
с 2,774 миллиарда долларов (по состоянию на 28 февраля текущего года) до 2,650 миллиарда долларов (по состоянию на 31 марта текущего года).
Отметим, что в начале 2007 года западные эксперты прогнозировали, что в текущем году Украина сохранит высокие темпы объемов внешней задолженности. В 2008 году сможет существенно снизить негативный макропоказатель, что будет обусловлено переориентацией крупных украинских компаний с долгового на акционерное финансирование, а также снижением темпов
роста внутреннего кредитования.
При этом было подчеркнуто, что высокие темпы роста валового внешнего долга Украины в конце 2006 года спровоцировала избирательная кампания в ВР в марте и последовавшая за этим политическая неопределенность вплоть до осени 2006 года. Следствием чего стал выход правительства и компаний на рынки заимствований только в конце прошлого года. Так, из 1,9 миллиарда долларов внешних займов в 2006 году около 1,6 миллиарда долларов пришлись на 4-й квартал.
Напомним,
что по данным НБУ на 1 января 2007 года валовый внешний долг Украины достиг 54,29 миллиарда долларов (или 51,16% ВВП). По сравнению с 1 января 2006 года суммарный объем внешнего долгового финансирования вырос на 37%. Специалисты, учитывая политическую нестабильность в стране, ожидали показателя 50% ВВП к концу 2-го квартала 2007 года.
Правительственный комитет агрополитики может рассмотреть отмену квот на экспорт пшеницы на следующей неделе
Правительственный комитет по вопросам аграрной политики может вернуться к вопросу об отмене квот на экспорт пшеницы на следующей неделе. Об этом журналистам сообщил сегодня вице-премьер по вопросам АПК Виктор Слаута. Он отметил, что в течение предстоящих 6-7 дней решено еще раз провести мониторинг ситуации на рынке зерна. Также в связи с отсутствием дождей предстоит уточнить прогнозы на урожай-2007 г. в южных и восточных регионах (Харьковская обл. и др.). По словам В.Слауты, "большой угрозы
для урожая нет, но ситуация вызывает тревогу".
Вице-премьер также отметил, что на сегодняшний день экспортеры еще не выбрали предыдущую квоту на экспорт пшеницы (230 тыс. т).
Евросоюз продлил дипломатические и экономические санкции против Мьянмы еще на год.
Европейский союз (ЕС) продлил срок применения дипломатических и экономических санкций по отношению к Мьянме еще на один год, мотивируя это тем, что страна так и не добилась "существенного прогресса" в улучшении ситуациями с правами человека. Такое решение было принято на встрече министров иностранных дел стран-членов ЕС, передает Associated Press. Впервые санкции были введены в 1996 г. Они включают запрет на посещение Мьянмы официальными представителями европейских государств, "замораживание"
активов и запрет на продажу оружия азиатской стране. В сообщении говорится, что ЕС остается "обеспокоенным серьезными нарушениями прав человека" в Мьянме и ограничениями на деятельность национальных и международных правозащитных организаций.
В сентябре 1988 г. в Мьянме произошел военный переворот. Президент страны был смещен со своего поста, Государственный совет и народные советы всех ступеней, парламент и правительство распущены. Приостановлено действие конституции 1974 г. и образован
верховный правящий орган, который с 1997 г. называется Государственный совет мира и развития (ГСМР). Военные отказались признать результаты выборов 1990 г., на которых победу одержала оппозиционная Национальная лига за демократию. Начались репрессии против оппозиции, правительство ввело жестокие ограничения на политическую деятельность.
Еврокомиссия ввела антидемпинговую пошлину на импорт нитрата аммония из Украины
Европейская Комиссия с 24 апреля 2007 года ввела сроком на два года окончательную антидемпинговую пошлину на импорт украинских минеральных удобрений, содержание нитрата аммония в которых превышает 80%, в размере EUR33,25 за тонну для всех украинских производителей. Как отмечается в отчете ЕК об антидемпинговом расследовании, опубликованном во вторник, жалобу на конкурентов, которая послужила основанием для расследования, направила в 2005 году Европейская ассоциация производителей удобрений.
Еврокомиссия в 2001 году уже вводила аналогичную антидемпинговую пошлину в отношении украинских производителей минеральных удобрений, однако в 2005 году санкции были сняты, передает Интерфакс-Украина. Версии.com
Пошлина на экспорт нефти с 1 июня 2007 г. может возрасти до 200 долл. Cоответствующее решение должна принять межведомственная комиссия по защитным мерам во внешней торговле и таможенно-тарифной политике в начале мая.
В настоящее время экспортная пошлина на нефть составляет 156,4 долл за тонну, передает "УТРО".
Украинские кондитеры ответят за экспорт в Беларусь
В пятницу, 27 апреля, в Минске (Беларусь) пройдут экспертные слушания в ходе антидемпингового расследования в отношении экспорта украинской кондитерской продукции. Об этом корреспонденту Л╤ГАБ╕знес╤нформ сообщил первый заместитель генерального директора "Укркондитер" Юрий Кожанов.
По его словам, вопросы антидемпингового расследования обсуждались накануне представителями Министерства
аграрной политики Украины на совместной комиссии Украина-Беларусь. По словам белорусской стороны, украинская продукция создает проблемы для продукции фабрик Беларуси.
Напомним, Беларусь поручила ассоциации "Укркондитер" как представителю отрасли, а также корпорациям "Roshen", "Бисквит-шоколад" и компании "Житомирськ╕ ласощ╕" до середины апреля собрать все необходимые материалы для рассмотрения и дальнейшего принятия решения в ходе антидемпингового расследования.
По
данным ассоциации "Укркондитер", за последний год поставки кондитерских изделий из Украины в Беларусь увеличились приблизительно в 1,5 раза, однако остаются достаточно небольшими "при нашем почти миллионном производстве". "Беларусь - не самый большой партнер. Крупные поставки кондитерской продукции осуществляются в Россию, Казахстан и Азербайджан", - отметил Ю.Кожанов.
Что же касается ассортимента продукции, поставляемой на белорусский рынок, то, по словам Ю.Кожанова, в основном это
карамель, карамель без какао-продуктов и некоторые виды конфет - ирис и т.д.
Проект наказу ДМСУ: Про затвердження Порядку зд╕йснення митного оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива) п╕дрозд╕лами Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕ або за ╖╖ погодженням...
Проект наказу Держмитслужби Укра╖ни “Про затвердження Порядку зд╕йснення митного оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива) п╕дрозд╕лами Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕ або за ╖╖ погодженням ╕ншим митним органом”
Дата розм╕щення проекту наказу в мереж╕ ╤нтернет 19.04.2007. Пропозиц╕╖ та зауваження щодо проекту регуляторного акту в╕д юридичних та ф╕зичних ос╕б, ╖х об’╓днань приймаються:
поштою за адресою: 04119, м. Ки╖в-119, вул. Дегтяр╕вська, 11-г, Державна митна
служба Укра╖ни; 01011, м. Ки╖в, вул. Арсенальна, 9/11, Державний ком╕тет Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та п╕дпри╓мництва;
До Держмитслужби Укра╖ни зауваження ╕ пропозиц╕╖ прохання надсилати з позначкою “Для Департаменту декларування та митних режим╕в”.
проект
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ
НАКАЗ
Ки╖в
Про затвердження Порядку зд╕йснення митного оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива) п╕дрозд╕лами Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕ або за ╖╖ погодженням ╕ншим митним органом
В╕дпов╕дно до Положення про Державну митну службу Укра╖ни, затвердженого Указом Президента Укра╖ни в╕д 24.08.2000 № 1022/2000, та на виконання частини
друго╖ пункту 2 постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 21.03.2007 № 545 „Деяк╕ питання проведення обл╕ку, збер╕гання та реал╕зац╕╖ дизельного палива залежно в╕д вм╕сту масово╖ частки с╕рки” Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок зд╕йснення митного оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива) п╕дрозд╕лами Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕ або за ╖╖ погодженням
╕ншим митним органом (дал╕ – Порядок), що дода╓ться.
2. Доповнити додаток 3 до ╤нструкц╕╖ про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, затверджено╖ наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 09.07.97 № 307 (з╕ зм╕нами й доповненнями) ╕ заре╓стровано╖ в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 24.09.97 за № 443/2247, п╕сля рядка, у якому наводяться дан╕ щодо товар╕в, що класиф╕куються
у товарн╕й позиц╕╖ 2520, рядками такого зм╕сту:
- марка товару та п╕дпри╓мство виробник; - масова частка с╕рки (у в╕дсотках); - код за ознакою вм╕сту масово╖ частини с╕рки: „0001” – б╕льш як 0,2%, „0002” – б╕льш як 0,035 %, але не б╕льш як 0,2%, „0003” – б╕льш як 0,005%, але не б╕льш як 0,035%, „0004” – не б╕льш як 0,005%; - температура спалаху;
- температура перегонки та фракц╕йний склад.
3. Розд╕л 9 „╤нш╕ документи” Класиф╕катора документ╕в, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 09.07.97 № 307 (з╕ зм╕нами й доповненнями), заре╓строваним у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 24.09.97 за № 443/2247, доповнити таким рядком:
9210
паспорт якост╕, виданий випробною лаборатор╕╓ю
п╕дпри╓мства – виробника дизельного палива на кожну парт╕ю в╕двантажено╖ готово╖ продукц╕╖, або паспорт якост╕ дизельного палива, що ввозиться на митну територ╕ю Укра╖ни, який може бути виданий ╕ншою акредитованою лаборатор╕╓ю на кожну парт╕ю в╕двантажено╖ готово╖ продукц╕╖
4. Департаменту декларування та митних режим╕в (Науменко В.П.) ╕ Юридичному департаменту (Небрат Л.М.) забезпечити подання цього наказу на державну ре╓страц╕ю до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни.
5. Рег╕ональн╕й
╕нформац╕йн╕й митниц╕ (Копосов С.А.), Департаменту декларування та митних режим╕в (Науменко В.П.), Департаменту митно╖ статистики (Овд╕╓нко Н.Т.), Енергетичн╕й рег╕ональн╕й митниц╕ (Кон╓в О.╤.) у десятиденний строк узгодити форму окремого ре╓стру в╕домостей про масову частку с╕рки у важких дистилятах (дизельному палив╕) та внести в╕дпов╕дн╕ зм╕ни до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 29.11.2006 № 1063 “Про затвердження специф╕кац╕й формат╕в електронних пов╕домлень”.
6. Департаменту митно╖ статистики (Овд╕╓нко
Н.Т.), Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ (Копосов С.А.) у м╕сячний строк забезпечити внесення зм╕н до Протоколу погодження рекв╕зит╕в та способу обм╕ну ╕нформац╕╓ю м╕ж Державною митною службою Укра╖ни та Державною податковою адм╕н╕страц╕╓ю Укра╖ни № 8 в╕д 16.08.04.
7. Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ (Копосов С.А.) п╕сля п╕дписання Протоколу про внесення зм╕н до Протоколу погодження рекв╕зит╕в та способу обм╕ну ╕нформац╕╓ю м╕ж Державною митною службою Укра╖ни та Державною податковою адм╕н╕страц╕╓ю
Укра╖ни № 8 в╕д 16.08.04 забезпечити ╕нформування орган╕в Державно╖ податково╖ служби Укра╖ни протягом трьох дн╕в п╕сля митного оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива) про обсяги ввезених на митну територ╕ю Укра╖ни важких дистилят╕в (дизельного палива) окремо за кожним видом, залежно в╕д ум╕сту масово╖ частки с╕рки в розр╕з╕ окремих парт╕й та ╕мпортер╕в.
8. Центральному митному управл╕нню лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи (Рамусь ╤.П.) п╕сля забезпечення обладнанням ╕нформувати Енергетичну
рег╕ональну митницю та митн╕ органи про можлив╕сть проведення експертиз важких дистилят╕в (дизельного палива) на вм╕ст масово╖ частки с╕рки експертними п╕дрозд╕лами Управл╕ння.
9. Начальникам рег╕ональних митниць, митниць ╕нформувати суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ про вимоги цього наказу та забезпечити його виконання.
10. Установити, що цей наказ набира╓ чинност╕ через 10 дн╕в п╕сля його державно╖ ре╓страц╕╖ в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни.
11. Контроль за виконанням наказу покласти
на першого заступника Голови Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни Черкасського Р.А.
Голова Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни
О.Б.╢горов
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни №
Порядок зд╕йснення митного оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива)
п╕дрозд╕лами Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕ або за ╖╖ погодженням ╕ншим митним органом
1.1. Цей Порядок визнача╓ особливост╕ митного оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива) п╕дрозд╕лами Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕ або за ╖╖ погодженням ╕ншим митним органом ╕ застосову╓ться при зд╕йсненн╕ митного контролю та митного оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива), що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни.
1.2. Терм╕ни вживаються в цьому Порядку в такому значенн╕:
Важк╕
дистиляти (дизельне паливо) – товари, що класиф╕куються за кодами: газойл╕: 2710 00 61 00 – для специф╕чних процес╕в переробки 2710 00 65 00 – для х╕м╕чних перетворень у процесах, кр╕м зазначених у п╕дкатегор╕╖ 2710 00 61 00 2710 00 69 00 – для ╕нших ц╕лей;
митний орган – будь-який митний орган, кр╕м Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕, який за погодженням з Енергетичною рег╕ональною митницею зд╕йсню╓ митне оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива), що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни.
╤нш╕ терм╕ни в Порядку вживаються в значеннях, визначених законодавством Укра╖ни.
1.3. Митний контроль та митне оформлення важких дистилят╕в (дизельного палива),
що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни, зд╕йсню╓ться п╕дрозд╕лами Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕ або за ╖╖ погодженням ╕ншим митним органом. 1.4. В╕домост╕ про р╕зн╕ види важких дистилят╕в (дизельного палива), яким присво╓но р╕зн╕ коди за ознакою вм╕сту масово╖ частини с╕рки, мають зазначатись у р╕зних графах 31 ВМД, заре╓стровано╖ ВМД ╕ тимчасово╖ митно╖ декларац╕╖, оск╕льки так╕ види важких дистилят╕в (дизельного палива) мають р╕зн╕ як╕сн╕ параметри (ум╕ст масово╖ частки с╕рки, що вплива╓ на ставку оподаткування акцизним збором).
1.5. П╕д час зд╕йснення митного контролю важких дистилят╕в (дизельного палива) посадова особа п╕дрозд╕лу Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕ або митного органу може в╕дбирати зразки важких дистилят╕в (дизельного палива) для проведення в установленому
порядку експертизи щодо вм╕сту в ньому масово╖ частки с╕рки.
1.6. В╕дб╕р зразк╕в проводиться в╕дпов╕дно до Порядку взяття (надання) проб ╕ зразк╕в товар╕в, проведення досл╕джень (анал╕зу, експертизи) з метою ╖х митного оформлення, а також розпорядження зразками, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12.12.2002 № 1862 (з╕ зм╕нами та доповненнями).
1.7. У раз╕ необх╕дност╕ досл╕дження масово╖ частки с╕рки у важких дистилятах (дизельному палив╕), при митному оформленн╕, зд╕йснення
перев╕рки задекларованих в╕домостей щодо вм╕сту с╕рки у важких дистилятах (дизельному палив╕) забезпечують п╕дрозд╕ли Енергетично╖ рег╕онально╖ митниц╕ або за ╖╖ погодженням ╕нш╕ митн╕ органи шляхом звернення до Центрального митного управл╕ння лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи або лаборатор╕й ╕нших установ, акредитованих у систем╕ УКРСЕПРО на право проведення вим╕рювань встановлених показник╕в об’╓кт╕в, в╕дпов╕дно до вимог статт╕ 75 Митного кодексу Укра╖ни та Порядку взяття (надання) проб ╕ зразк╕в
товар╕в, проведення досл╕джень (анал╕зу, експертизи) з метою ╖х митного оформлення, а також розпорядження зразками, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12.12.02 № 1862 (з╕ зм╕нами та доповненнями).
1.8. Якщо за результатами проведення експертизи буде встановлена нев╕дпов╕дн╕сть в╕двантажено╖ парт╕╖ важких дистилят╕в (дизельного палива) показникам, зазначеним у паспорт╕ якост╕ та сертиф╕кат╕ в╕дпов╕дност╕, то для визначення виду важких дистилят╕в (дизельного палива) за вм╕стом масово╖
частки с╕рки застосовуються результати зазначено╖ експертизи.
Директор Департаменту декларування та митних режим╕в
США в среду пригрозили руководству Беларуси новыми санкциями, если местные власти применят силу против оппозиции, которая планирует на четверг масштабную акцию протеста в Минске.
Как передает "Reuters", представитель Государственного департамента США Давид Крамер встретился в Минске с Министром иностранных дел Беларуси и представителями оппозиции. "Мы будем принимать те или решения в ближайшее время", - предупредил Д.Крамер.
"В случае негативного
развития событий у нас есть шаги, которые мы можем еще предпринять... Мы можем расширить визовые ограничения. Акт о поддержке демократии в Беларуси позволяет нам ввести санкции против некоторых государственных предприятий", - сказал он.
"Мы надеемся у нас будут причины принимать положительные решения, но мы также абсолютно готовы усилить давление, если в этом будет необходимость", добавил представитель США. Также он попросил власти разрешить белорусской оппозиции провести Конгресс демократических
сил.
Также представитель США впервые указал на возможность смягчения позиции и отмены санкций. "Есть неограниченные возможности расширения торговых отношений между нашими странами... Мы можем рассмотреть те негативные шаги, которые мы предприняли в отношении Беларуси и мы можем рассмотреть смягчение этих шагов", - сказал Д.Крамер.
Милиция не раз применяла силу при разгоне оппозиционных демонстраций. По оценкам Запада и оппозиции, в белорусских тюрьмах находится
более десятка политзаключенных, тогда как власти говорят, что все осужденные отбывают наказание за уголовные преступления.
С начала года Президент Беларуси Александр Лукашенко, столкнувшийся с нефтегазовыми проблемами в отношениях с союзной Россией, посылает противоречивые сигналы Западу: он назвал ошибкой ориентацию на партнерство с Москвой и попросил поддержки у Запада, добавив, однако, что не потерпит ультиматумов с его стороны. США и Евросоюз называют либерализацию в Беларуси условием
возобновления партнерства. В минувший вторник А.Лукашенко предложил Москве позабыть обиды и вернуться к строительству союзного государства.
Напомним, США в прошлом году запретили на въезд А.Лукашенко и ряду его чиновников, обвинив в фальсификации итого президентских выборов.
Из Измаила по Дунаю можно будет добраться в Болгарию и Румынию
Возобновлено регулярное пассажирское соединение по Дунаю между Измаилом и городом Силистрой (Болгария). Об этом «proUA» сообщили в пресс-службе министерства транспорта и связи со ссылкой на пассажирскую службу Украинского Дунайского пароходства.
Рейсы Измаил-Силистра являются регулярными и выполняются по понедельникам. Обратный рейс из Силистры в Измаил выполняется каждый вторник.
С
мая текущего года будут выполняться два круговых рейса в неделю.
Время пребывания в дороге от – 5,5 часов.
Как сообщают в пассажирской службе «Украинского Дунайского пароходства», в этом году благодаря сотрудничеству украинской судоходной компании с белорусской туристической фирмой «Гермаида» (Минск) также будут возобновлены рейсы в ближайший румынский порт Тулча. Добраться от Измаила в Тулчу можно будет за время от 40 до 1 часа 40 минут в зависимости от типа
катера.
Проект наказу Ужгородсько╖ митниц╕ “Про затвердження Порядку розм╕щення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в на стз та ╖х видач╕ ╕з склад╕в тимчасового збер╕гання п╕сля проведення
Проект наказу Ужгородсько╖ митниц╕ “Про затвердження Порядку розм╕щення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в на складах тимчасового збер╕гання та ╖х видач╕ ╕з склад╕в тимчасового збер╕гання п╕сля проведення митного оформлення ” 30 Березня 2007 ПРОЕКТ
УЖГОРОДСЬКА МИТНИЦЯ
НАКАЗ в╕д №
Про затвердження Порядку розм╕щення товар╕в ╕ транспортних
засоб╕в на складах тимчасового збер╕гання та ╖х видач╕ ╕з склад╕в тимчасового збер╕гання п╕сля проведення митного оформлення
На виконання вимог пункту 1.9 Положення про склади тимчасового збер╕гання, затвердженого наказом Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 07.10.03 № 674 та заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 19.11.03 за № 1061/8382
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок розм╕щення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в на складах
тимчасового збер╕гання та ╖х видач╕ ╕з склад╕в тимчасового збер╕гання п╕сля проведення митного оформлення (дода╓ться). 2. Начальникам митних пост╕в “Ужгород-вантажний” Стр╕чику Я.П. та “Мукачеве” Буханевичу С.Л.: 2.1. Ознайомити особовий склад з вимогами даного наказу та забезпечити його неухильне виконання. 2.2. Довести вимоги цього наказу до кер╕вник╕в п╕дпри╓мств – власник╕в склад╕в тимчасового збер╕гання. 3. Юридичному в╕дд╕лу (Волошина Т.В.), в╕дд╕лу орган╕зац╕╖ митного контролю (Завадяк ╤.╤.)
забезпечити подання наказу до Закарпатського обласного управл╕ння юстиц╕╖ на державну ре╓страц╕ю. 4. Установити, що цей наказ набира╓ чинност╕ через 10 дн╕в з дати його ре╓страц╕╖ у Закарпатському обласному управл╕нн╕ юстиц╕╖. 5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника Ужгородсько╖ митниц╕ зг╕дно з розпод╕лом обов’язк╕в.
Проект наказу Ужгородсько╖ митниц╕ “Про затвердження Технолог╕чно╖ схеми вза╓мод╕╖ в оформленн╕ м╕жнародних перевезень товар╕в у м╕жнародному автомоб╕льному п/п “Ужгород–Вишн╓-Н╓мецьке”
Проект наказу Ужгородсько╖ митниц╕ “Про затвердження Технолог╕чно╖ схеми вза╓мод╕╖ в оформленн╕ м╕жнародних перевезень товар╕в у м╕жнародному автомоб╕льному пункт╕ пропуску “Ужгород – Вишн╓-Н╓мецьке” 30 Березня 2007 ПРОЕКТ
УЖГОРОДСЬКА МИТНИЦЯ
НАКАЗ в╕д №
Про затвердження Технолог╕чно╖ схеми вза╓мод╕╖ в оформленн╕ м╕жнародних перевезень
товар╕в у м╕жнародному автомоб╕льному пункт╕ пропуску “Ужгород – Вишн╓-Н╓мецьке”
З метою реал╕зац╕╖ положень статт╕ 112 Митного кодексу Укра╖ни та для подальшого вдосконалення процедури митного контролю товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, як╕ перем╕щуються автомоб╕льним транспортом через митний кордон Укра╖ни у пункт╕ пропуску “Ужгород – Вишн╓-Н╓мецьке”
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Технолог╕чну схему вза╓мод╕╖ в оформленн╕ м╕жнародних перевезень товар╕в у м╕жнародному
автомоб╕льному пункт╕ пропуску “Ужгород – Вишн╓-Н╓мецьке”, що дода╓ться. 2. Начальнику митного поста “Ужгород” Микул╕ну М.Д. ознайомити особовий склад з вимогами даного наказу та забезпечити його неухильне виконання. 3. Начальнику юридичного в╕дд╕лу Ужгородсько╖ митниц╕ Волошин╕й Т.В. забезпечити подання цього наказу до Закарпатського обласного управл╕ння юстиц╕╖ на державну ре╓страц╕ю. 4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника Ужгородсько╖ митниц╕ зг╕дно ╕з розпод╕лом обов’язк╕в.
Начальник
митниц╕ М.Ю. Порада
Технолог╕чна схема вза╓мод╕╖ в оформленн╕ м╕жнародних перевезень товар╕в у м╕жнародному автомоб╕льному пункт╕ пропуску “Ужгород – Вишн╓ Н╓мецьке”.
Анал╕з регуляторного впливу проекту наказу "Про затвердження Технолог╕чно╖ схеми вза╓мод╕╖ в оформленн╕ м╕жнародних перевезень товар╕в у м╕жнародному автомоб╕льному пункт╕ пропуску “Ужгород – Вишн╓-Н╓мецьке”, розробленого Ужгородською митницею.
Проект наказу: „Про внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби Укра╖ни”
Проект наказу Держмитслужби Укра╖ни „Про внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби Укра╖ни” 21 Березня 2007 Пропозиц╕╖ та зауваження до зазначеного проекту наказу Держмитслужби приймаються впродовж 1 м╕сяця з дати оприлюднення проекту на адресу розробника: поштову - вул. Дегтяр╕вська, 11-г, Ки╖в, 04119, електронну - e-mal: dmsu@customs.gov.ua.
Пропозиц╕╖ та зауваження також можливо
над╕слати на адресу Державного ком╕тету Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та п╕дпри╓мництва: поштову – м. Ки╖в, вул.. Арсенальна, 9/11 й електронну – press@dkrp.gov.ua.
ПРОЕКТ
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ
Н А К А З
№
Ки╖в Про внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби Укра╖ни
В╕дпов╕дно до Положення про Державну митну службу Укра╖ни, затвердженого
Указом Президента Укра╖ни в╕д 24.08.2000 № 1022 (з╕ зм╕нами), та з метою приведення нормативно-правових акт╕в Держмитслужби Укра╖ни у в╕дпов╕дн╕сть до законодавства Укра╖ни
Н А К А З У Ю:
1. Унести до Порядку подання документ╕в, як╕ п╕дтверджують право суб’╓кт╕в п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ на користування встановленими законодавством податковими п╕льгами п╕д час митного оформлення товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни або вивозяться з митно╖ територ╕╖
Укра╖ни, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 22.06.2006 № 514 ╕ заре╓строваного у М╕н’юст╕ Укра╖ни 07.07.2006 за № 816/12690 (дал╕ – Порядок) так╕ зм╕ни:
1.1. Викласти пункт 2.4 розд╕лу 2 Порядку у так╕й редакц╕╖:
„Р╕шення про зд╕йснення митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням п╕льг в оподаткуванн╕ прийма╓ться посадовою особою в╕дд╕лу митних платеж╕в або посадовою особою в╕дпов╕дного п╕дрозд╕лу митного оформлення, до функц╕ональних обов’язк╕в
яко╖ входять функц╕╖ контролю за нарахуванням ╕ справлянням податк╕в ╕ збор╕в, у строки, визначен╕ законодавством.
При виникненн╕ сп╕рних питань (для п╕дтвердження правом╕рност╕ застосування в╕дпов╕дно╖ п╕льги в оподаткуванн╕) надсила╓ться запит до в╕дд╕лу митних платеж╕в за формою, наведеною в додатку 3 до Порядку зд╕йснення митного контролю й митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 20.04.2005 № 314, заре╓строваним
у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 27.04.2005 за № 439/10719 (з╕ зм╕нами). Розгляд питань щодо правом╕рност╕ застосування п╕льг в оподаткуванн╕ зд╕йсню╓ться в╕дд╕лом митних платеж╕в митного органу в строк, що не перевищу╓ 15 робочих дн╕в. У виняткових випадках цей терм╕н може бути продовжений за р╕шенням кер╕вника митного органу. За результатами розгляду в╕дд╕лом митних платеж╕в прийма╓ться вмотивоване р╕шення про зд╕йснення митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням п╕льг в оподаткуванн╕ або про неможлив╕сть застосування
п╕льг в оподаткуванн╕ при митному оформленн╕ товар╕в. Таке р╕шення оформлю╓ться у дов╕льн╕й форм╕, п╕дпису╓ться начальником в╕дд╕лу митних платеж╕в або особою, яка його зам╕щу╓, та переда╓ться до в╕дпов╕дного п╕дрозд╕лу митного оформлення, який надсилав запит до в╕дд╕лу митних платеж╕в, для подальшого зд╕йснення митного оформлення ╕з застосуванням п╕льг в оподаткуванн╕ чи в╕дмов╕ в такому митному оформленн╕ в залежност╕ в╕д результат╕в розгляду.
У випадку неможливост╕ застосування п╕льг
в оподаткуванн╕ при митному оформленн╕ товар╕в вида╓ться Картка в╕дмови в прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖, митному оформленн╕ чи пропуску товар╕в ╕ транспортних засоб╕в через митний кордон Укра╖ни, форма яко╖ затверджена наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 12.12.2005 № 1227, заре╓строваним у М╕н’юст╕ Укра╖ни 26.12.2005 за № 1562/11842 (з╕ зм╕нами).
У раз╕ виникнення розб╕жностей у тлумаченн╕ положень цього Порядку м╕ж митними органами та платниками податк╕в пояснення щодо застосування цих
положень да╓ Держмитслужба Укра╖ни”.
1.2. У додатку 1 „Перел╕к документ╕в, подання яких потр╕бне для застосування п╕льгового режиму оподаткування при митному оформленн╕ товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни” до Порядку:
1.2.1. Викласти частину першу пункту 2 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:
„Наявн╕сть л╕карського засобу в м╕жв╕домч╕й баз╕
даних заре╓строваних в Укра╖н╕ л╕карських засоб╕в (база даних розм╕щу╓ться в ╕нформац╕йн╕й систем╕ Держмитслужби Укра╖ни) або ориг╕нал ре╓страц╕йного посв╕дчення, або його коп╕я, засв╕дчена написом „Коп╕я. Зг╕дно з ориг╕налом”, п╕дписом ╕ печаткою декларанта”.
1.2.2. Викласти пункт 3 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:
„Наявн╕сть виробу медичного призначення у м╕жв╕домч╕й баз╕
даних заре╓строваних в Укра╖н╕ вироб╕в медичного призначення (база даних розм╕щу╓ться в ╕нформац╕йн╕й систем╕ Держмитслужби Укра╖ни) та ориг╕нал Св╕доцтва про державну ре╓страц╕ю виробу медичного призначення або його нотар╕ально засв╕дчена коп╕я, або п╕дтвердження на кожну парт╕ю вироб╕в медичного призначення про ╖х державну ре╓страц╕ю в Укра╖н╕, видане М╕н╕стерством охорони здоров’я Укра╖ни, зг╕дно з перел╕ком, затвердженим постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 17.12.2003 № 1949 „Про перел╕к л╕карських
засоб╕в та вироб╕в медичного призначення, операц╕╖ з продажу яких зв╕льняються в╕д обкладення податком на додану варт╕сть” (з╕ зм╕нами), при цьому для вироб╕в медичного призначення, позначених: „*” – наявн╕сть в╕дпов╕дного маркування на виробах медичного призначення; „**” – документи, що п╕дтверджують закуп╕влю за кошти державного або м╕сцевого бюджет╕в: - р╕шення тендерно╖ ком╕с╕╖ (акцепт тендерно╖ пропозиц╕╖); - догов╕р на закуп╕влю з державним л╕кувальним закладом; - коп╕я плат╕жного доручення
про перерахування кошт╕в органами Держказначейства ╕з вказанням в╕дпов╕дного призначення платежу.
(постанова Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 17.12.2003 № 1949 „Про перел╕к л╕карських засоб╕в та вироб╕в медичного призначення, операц╕╖ з продажу яких зв╕льняються в╕д обкладення податком на додану варт╕сть” (з╕ зм╕нами), наказ М╕н╕стерства охорони здоров’я Укра╖ни в╕д 26.09.2000 № 229 „Про Порядок державно╖ ре╓страц╕╖ вироб╕в
медичного призначення в Укра╖н╕”, заре╓стрований у М╕н’юст╕ Укра╖ни 17.01.2001 за № 35/5226 (з╕ зм╕нами), наказ М╕н╕стерства охорони здоров’я Укра╖ни, Держмитслужби Укра╖ни в╕д 03.06.2005 № 250/480 „Про затвердження Порядку ведення та використання м╕жв╕домчо╖ бази даних заре╓строваних в Укра╖н╕ медичних вироб╕в”, заре╓стрований у М╕н’юст╕ Укра╖ни 04.10.2005 за № 1134/11414)”.
1.2.3. Викласти пункт 11 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання
цього документа” у так╕й редакц╕╖:
„Св╕доцтво про внесення суб’╓кта видавничо╖ справи до Державного ре╓стру видавц╕в, вигот╕вник╕в ╕ розповсюджувач╕в видавничо╖ продукц╕╖, у якому у граф╕ „вид д╕яльност╕ у видавнич╕й справ╕” зазначено – „видавнича д╕яльн╕сть та/або виготовлення видавничо╖ продукц╕╖”.
У раз╕, якщо товари ввозяться суб’╓ктами зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, як╕ не займаються безпосередньо видавничою д╕яльн╕стю або виготовленням книжково╖ продукц╕╖: догов╕р
(контракт), укладений ╕з видавцем (вигот╕вником) видавничо╖ продукц╕╖ про реал╕зац╕ю йому товар╕в, за визначеним перел╕ком; коп╕я св╕доцтва про внесення суб’╓кта видавничо╖ справи до Державного ре╓стру видавц╕в, вигот╕вник╕в ╕ розповсюджувач╕в видавничо╖ продукц╕╖.
Дов╕дка або ╕нформац╕йний лист М╕нпромпол╕тики Укра╖ни, який м╕стить ╕нформац╕ю про те, що ╕мпортований товар не виробля╓ться в Укра╖н╕.
Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕нпромпол╕тики Укра╖ни ╕з зразками
╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)
1.2.4. Доповнити пункт 12 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною другою такого зм╕сту:
„Пр╕звища
уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.
У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою.
1.2.5. Викласти пункт 18 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:
„Дов╕дка розв╕дувального органу Укра╖ни.
Пр╕звища
уповноважених ос╕б розв╕дувального органу Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.
1.2.6. Зам╕нити у пунктах 21 та 22 розд╕лу 1 графи 5 „Код п╕льги в обкладенн╕ податком на додану варт╕сть” та граф╕ 8 „П╕дстава для надання п╕льги в обкладенн╕ податком на додану варт╕сть” цифру „030” та слова „Закон Укра╖ни „Про гуман╕тарну допомогу”, стаття 6” в╕дпов╕дно знаком „-”.
1.2.7.
Доповнити пункт 23 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною другою такого зм╕сту:
„Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.
У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою.
1.2.8. Викласти частину другу пункту 30
розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:
„Пр╕звища уповноважених ос╕б Укра╖нського науково-технолог╕чного центру ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.
1.2.9. Доповнити пункт 35 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа”
частиною третьою такого зм╕сту:
„Пр╕звища уповноважених ос╕б Нац╕онального косм╕чного агентства Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.
У зв’язку з цим частину третю вважати частиною четвертою.
1.2.10. Доповнити пункт 36 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною
четвертою такого зм╕сту:
„Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.
У зв’язку з цим частину четверту вважати частиною п’ятою.
1.2.11. Доповнити пункти 37 – 43, 45 -53, 63 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною другою такого
зм╕сту:
„Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.
У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою.
1.2.12. Викласти пункт 44 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:
„Дов╕дка М╕неконом╕ки
Укра╖ни.
Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)
(наказ Нац╕онального агентства Укра╖ни з реконструкц╕╖ та розвитку, Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 15.10.97 № 42/505 „Про Порядок контролю та митного оформлення вантаж╕в м╕жнародно╖ техн╕чно╖ допомоги”, заре╓стрований у М╕н’юст╕ Укра╖ни 17.10.97 за № 482/2286 (з╕ зм╕нами))”.
1.2.13.
Виключити частину третю у пунктах 54 та 55 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа”.
У зв’язку з цим частину четверту вважати частиною третьою.
1.2.14. Доповнити пункт 57 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною другою такого зм╕сту:
„Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕н╕стерства осв╕ти ╕ науки Укра╖ни ╕з
зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.
У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою.
1.2.15. Викласти частину третю пункту 58 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:
„Пр╕звища уповноважених ос╕б Державно╖ служби контролю за перем╕щенням культурних ц╕нностей
через державний кордон ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ св╕доцтва (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.
1.2.16. Унести до розд╕лу 1 так╕ зм╕ни:
доповнити пунктом 23 зг╕дно з додатком 1 до цього наказу.
У зв’язку з цим пункти 23 – 63 розд╕лу 1 вважати в╕дпов╕дно пунктами 24 – 64;
доповнити пунктами 65 -68 зг╕дно з додатком 1 до цього наказу.
1.2.17.
Унести до розд╕лу 2 так╕ зм╕ни:
викласти пункт 1 у редакц╕╖ зг╕дно з додатком 1 до цього наказу;
доповнити пунктом 9 зг╕дно з додатком 1 до цього наказу.
2. Унести так╕ зм╕ни до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 09.07.97 № 307 „Про затвердження ╤нструкц╕╖ про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖”, заре╓строваного у М╕н’юст╕ Укра╖ни 24.09.97 за № 443/2247, з╕ зм╕нами (дал╕ – наказ № 307):
2.1. Викласти
текстовий опис граф В „Подробиц╕ розрахунк╕в” та С глави 2 ╤нструкц╕╖ про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, затверджено╖ наказом № 307 у так╕й редакц╕╖:
„Графа В „Подробиц╕ розрахунк╕в” У граф╕ основного аркуша зазначаються: – код виду податку або збору в╕дпов╕дно до Класиф╕катора вид╕в податк╕в та збор╕в; – загальна сума податк╕в та збор╕в за цим кодом, що включа╓ в себе суми податк╕в та збор╕в за основним ╕ кожним додатковим аркушем ВМД; - код ╢ДРПОУ/ДРФО
платника або у раз╕ сплати податк╕в особою, на яку не в╕дкрито особовий рахунок учасника ЗЕД в митниц╕, - рекв╕зити плат╕жного документа (номер, дата сплати). При використанн╕ вексельно╖ форми розрахунку в граф╕ зазначаються рекв╕зити векселя (номер, дата видач╕ (в дужках - дата погашення)), назва векселедержателя. У випадку, якщо податки ╕ збори за ВМД нараховуються умовно або не сплачуються в ╕нших випадках так╕ в╕домост╕ у графу не вносяться.
Графа С Уповноваженою посадовою особою митного органу, яка зд╕йсню╓ контроль за справлянням податк╕в та збор╕в за ВМД, у граф╕ проставляються номерний штамп „СПЛАЧЕНО”, п╕дпис
╕ дата. У випадку, якщо податки ╕ збори за ВМД нараховуються умовно або не сплачуються в ╕нших випадках у граф╕ зд╕йсню╓ться надпис „Перев╕рено”, проставляються номерний штамп „СПЛАЧЕНО”, п╕дпис ╕ дата уповноважено╖ посадово╖ особи митного органу, яка зд╕йсню╓ контроль за справлянням податк╕в та збор╕в за ВМД. У раз╕ в╕дображення на зворотному боц╕ основних аркуш╕в ВМД запису про доплачен╕ (повернут╕) суми податк╕в та збор╕в, що в╕дбува╓ться п╕сля зак╕нчення процедури митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням ВМД, в граф╕ зд╕йсню╓ться надпис „Див.на зворот╕”, проставляються номерний штамп „СПЛАЧЕНО” ╕ п╕дпис уповноважено╖ посадово╖ особи митного органу, яка зд╕йсню╓ донарахування (повернення) сум податк╕в та збор╕в”.
2.2. Унести так╕ зм╕ни до класиф╕катор╕в, що використовуються при заповненн╕ граф вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, наведених у додатках 5, 7 - 10 до наказу № 307:
2.2.1. Доповнити розд╕л 1 Класиф╕катору п╕льг
в обкладенн╕ товар╕в ув╕зним митом (додаток 5 до наказу № 307) п╕сля коду 030 кодом 053, п╕сля коду 110 кодами 111, 113 та розд╕л 2 цього класиф╕катору перед кодом 098 кодом 097 зг╕дно з додатком 2 до цього наказу.
2.2.2. Доповнити розд╕л 1 Класиф╕катору п╕льг в обкладенн╕ товар╕в акцизним збором (додаток 7 до наказу № 307) кодом 111 зг╕дно з додатком 3 до цього наказу.
2.2.3. У розд╕л╕ 1 Класиф╕катору п╕льг в обкладенн╕ товар╕в податком на додану варт╕сть (додаток
8 до наказу № 307):
виключити код 030;
доповнити кода
ми 111 - 114 зг╕дно з додатком 4 до цього наказу.
2.2.4. Доповнити Класиф╕катор способ╕в розрахунку (додаток 10 до наказу № 307) п╕сля коду 24 кодом 25 та розд╕л „Способи розрахунку, що застосовуються при поданн╕ податкового векселя” кодом 86 зг╕дно з додатком 5 до цього наказу.
3. Унести до Класиф╕катору вид╕в податк╕в, збор╕в (обов’язкових платеж╕в) та ╕нших бюджетних надходжень, затвердженому наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 07.12.2005 № 1201 ╕ заре╓строваному
в М╕н’юст╕ Укра╖ни 22.12.2006 за № 1552/11832 так╕ зм╕ни:
3.1. У кодах виду надходження 085, 086, 185 та 186 розд╕лу „Акцизний зб╕р” графи 4 „П╕дстава для стягнення податк╕в та збор╕в” п╕сля слова „засоби” доповнити словами „та кузови до них”.
3.2. Викласти код виду надходження 026 розд╕лу „╤нш╕ види збор╕в” та коди виду надходження 051, 052 розд╕лу „╤нш╕ надходження” у нов╕й редакц╕╖ зг╕дно з додатком 6 до цього наказу.
3.3. У код╕ виду
надходження 050 розд╕лу „╤нш╕ надходження” графи 3 „Код бюджетно╖ класиф╕кац╕╖” цифру „23030300” зам╕нити цифрою „21081100”.
3.4. Доповнити розд╕л „Акцизний зб╕р” п╕сля коду виду надходження 089 кодом виду надходження 090 зг╕дно з додатком 6 до цього наказу.
4. Департаменту митних платеж╕в (Джигалов С.О.) ╕ Юридичному департаменту (Небрат Л.М.) забезпечити подання цього наказу на державну ре╓страц╕ю до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни.
5.
Департаменту митно╖ статистики (Овд╕╓нко Н.Т.) та Центральному митному управл╕нню лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи (Рамусь ╤.П.) у десятиденний строк п╕сля державно╖ ре╓страц╕╖ цього наказу в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни внести зм╕ни до таблиц╕ в╕дпов╕дност╕ код╕в вид╕в податк╕в кодам товар╕в зг╕дно з УКТЗЕД ╕ подати його на затвердження в установленому
порядку.
6. Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ (Копосов С.А.): у десятиденний строк п╕сля затвердження наказу про внесення зм╕н до таблиц╕ в╕дпов╕дност╕ код╕в забезпечити встановлення контролю за правильн╕стю заповнення графи 47 електронно╖ коп╕╖ вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ зг╕дно з таблицею в╕дпов╕дност╕ код╕в вид╕в податк╕в коду товару, зазначеному в граф╕ 33; у м╕сячний строк п╕сля державно╖ ре╓страц╕╖ цього наказу внести в╕дпов╕дн╕ зм╕ни до програмного забезпечення.
7.
Начальникам рег╕ональних митниць, митниць довести цей наказ до в╕дома суб’╓кт╕в п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕.
8. Установити, що цей наказ набира╓ чинност╕ через 45 дн╕в з дня його оф╕ц╕йного опубл╕кування.
9. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни Шейка О.П.
Проект ПКМУ: Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12 серпня 1996 р. № 938 та визнання такою, що втратила чинн╕сть, постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 6 листопада 1997 р. № 1241
Проект постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни „Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12 серпня 1996 р. № 938 та визнання такою, що втратила чинн╕сть, постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 6 листопада 1997 р. № 1241” 13 Березня 2007 Зауваження та пропозиц╕╖ ф╕зичних та юридичних ос╕б до зазначеного проекту просимо надсилати до 15.04.07 на адресу Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни: 04119,
Ки╖в, вул. Дегтяр╕вська, 11-г (електронною поштою на скриньку domk@customs.gov.ua) або на адресу Державного ком╕тету Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та п╕дпри╓мництва: 01011, Ки╖в, вул. Арсенальна, 9/11.
ПРОЕКТ
КАБ╤НЕТ М╤Н╤СТР╤В УКРА╥НИ
ПОСТАНОВА в╕д 2007 р. №
Ки╖в
Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12 серпня 1996 р. № 938 та визнання
такою, що втратила чинн╕сть, постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 6 листопада 1997 р. № 1241
Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни постановля╓:
1. Виключити пункт 2 постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12 серпня 1996 р. № 938 (ЗП Укра╖ни, 1996 р., № 16, ст. 443; Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 1998 р., № 42, ст. 1550; 1999 р., № 17, ст. 722, № 42, ст. 2098; 2002 р., № 36, ст. 1679, № 51, ст. 2305; 2004 р.,
№ 18, ст. 1287, № 42, ст. 2768; 2005 р., № 28, ст. 1621) та внести зм╕ну до Перел╕ку пункт╕в пропуску через державний кордон Укра╖ни, через як╕ ввозяться з метою ╕мпорту та транзиту, а також вивозяться алкогольн╕ напо╖ та тютюнов╕ вироби за кодами зг╕дно з УКТЗЕД2203 00, 2204 - 2208, 2402 10 00 00, 2402 20 10 00, 2402 20 90, 2403
10 10 00, 2403 10 90 00, 2403 99 10 00, на як╕ встановлено акцизний зб╕р, затвердженого зазначеною постановою, виклавши розд╕л „Для пов╕тряного сполучення” у так╕й редакц╕╖:
„Борисп╕ль, В╕нниця, Гостомель, Дн╕пропетровськ, Донецьк, ╤вано-Франк╕вськ, К╕ровоград, Льв╕в, Микола╖в, Одеса, С╕мферополь, Ужгород, Харк╕в
(у тому числ╕ для експорту спирту етилового)”.
2. Визнати такою, що втратила чинн╕сть, постанову Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 6 листопада 1997 р. № 1241 (Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 1997 р., число 46 (02.12.97), №с. 76; 1999 р., № 17 (14.05.99), ст. 729).
3. Державн╕й митн╕й служб╕ привести сво╖ нормативно-правов╕ акти у в╕дпов╕дн╕сть ╕з ц╕╓ю постановою.
Проект ПКМУ: Про затвердження вимог, яким повинен в╕дпов╕дати вантажний митний комплекс, автопорт, автотерм╕нал
Проект постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни “Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 7 кв╕тня 2003 р. № 476” 20 Березня 2007 Зауваження та пропозиц╕╖ ф╕зичних та юридичних ос╕б до зазначеного проекту просимо надсилати протягом м╕сяця з дати оприлюднення на адресу Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни: 04119, Ки╖в, вул. Дегтяр╕вська, 11-г (електронною поштою на скриньку DOMK@customs.gov.ua.)
або на адресу Державного ком╕тету Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та п╕дпри╓мництва: 01011, Ки╖в, вул. Арсенальна, 9/11.
ПРОЕКТ
КАБ╤НЕТ М╤Н╤СТР╤В УКРА╥НИ
ПОСТАНОВА
в╕д 2007 р. №
Ки╖в
Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 7 кв╕тня 2003 р. № 476
Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни постановля╓:
1.
Пункт 2 постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 07.04.2003 № 476 „Про затвердження вимог, яким повинен в╕дпов╕дати вантажний митний комплекс, автопорт, автотерм╕нал” (Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2003 р., № 15, ст.656) викласти в так╕й редакц╕╖:
„2. Державн╕й митн╕й служб╕ в м╕сячний строк затвердити Порядок в╕дкриття вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала, яким передбачити проведення конкурсу (тендера) на право в╕дкриття вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала”.
2.
Вимоги, яким повинен в╕дпов╕дати вантажний митний комплекс, автопорт, автотерм╕нал, затверджен╕ постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 07.04.2003 № 476, викласти в так╕й редакц╕╖:
„Орган╕зац╕йн╕ вимоги
Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала на момент в╕дкриття:
нада╓ в установленому порядку прим╕щення для розм╕щення п╕дрозд╕л╕в митних орган╕в для зд╕йснення митного оформлення товар╕в за принципом ╓диного
в╕кна;
розм╕щу╓ посадових ос╕б державних орган╕в для зд╕йснення ними ╕нших вид╕в контролю (кр╕м митного), передбачених статтею 27 Митного кодексу Укра╖ни;
забезпечу╓ розм╕щення п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють декларування товар╕в ╕ транспортних засоб╕в (митних брокер╕в);
забезпечу╓ функц╕онування складу тимчасового збер╕гання в╕дкритого типу;
забезпечу╓ функц╕онування митного л╕ценз╕йного складу в╕дкритого типу;
забезпечу╓
функц╕онування складу митного органу.
Техн╕чн╕ вимоги
Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала на момент в╕дкриття забезпечу╓:
унеможливлення несанкц╕онованого доступу сторонн╕х ос╕б на територ╕ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала;
наявн╕сть та функц╕онування електронного обл╕ку товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перем╕щуються територ╕╓ю вантажного митного комплексу,
автопорту, автотерм╕нала;
наявн╕сть та функц╕онування системи в╕деоспостереження за вс╕╓ю територ╕╓ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала, за в’╖здом та ви╖здом з нього, процедурою зд╕йснення митного контролю з ф╕ксац╕╓ю такого в╕дображення для ведення в╕дпов╕дного арх╕ву;
наявн╕сть та функц╕онування системи зд╕йснення неруйн╕вного контролю вантаж╕в ╕ вантажних транспортних засоб╕в;
унеможливлення несанкц╕онованого вилучення
з територ╕╖ вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перебувають п╕д митним контролем;
зд╕йснення вантажно-розвантажувальних операц╕й на територ╕╖ вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала;
наявн╕сть канал╕в ╕ засоб╕в зв’язку для функц╕онування п╕дрозд╕л╕в митних орган╕в та ╕нших державних орган╕в;
безкоштовний в’╖зд на територ╕ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала та безкоштовне перебування протягом перших чотирьох годин на ц╕й територ╕╖”.
3. Власникам д╕ючих вантажних
митних комплекс╕в, автопорт╕в, автотерм╕нал╕в протягом трьох м╕сяц╕в зд╕йснити заходи щодо приведення ╕нфраструктури та порядку роботи вантажних митних комплекс╕в, автопорт╕в, автотерм╕нал╕в у в╕дпов╕дн╕сть до затверджених вимог.
4. Ця постанова набира╓ чинност╕ з дня ╖╖ оф╕ц╕йного опубл╕кування.
Казахстан запретил ввоз праворульных машин, но разрешил эксплуатацию уже имеющихся "до истечения их технической эксплуатации", пояснил премьер-министр Казахстана Карим Масимов. По его словам, после истечения срока технической эксплуатации владельцы должны либо переоборудовать праворульный автомобиль, либо от него отказаться.
"Если внимательно посмотреть документы - постановление правительства, которое уже подписано, и тот закон, который сейчас обсуждается, - речь не
идет о том, что нынешний владелец "праворульки" будет лишен права ей пользоваться. В первую очередь постановление говорит о запрете на ввоз праворульных автомобилей", - сказал Масимов, отвечая на брифинге в Астане на вопросы журналистов. "Я считаю, что это абсолютно правильно", - подчеркнул он.
Масимов выступил и против ввоза в республику "старых автомобилей, которые портят экологию". "Мне нравится, как это решено в Российской Федерации - ввоз автомобилей с плохой экологической составляющей
должен сопровождаться повышенной, двойной пошлиной. Это моя позиция, я буду ее отстаивать", - сказал премьер-министр Казахстана.
С января 2007 года в Казахстан запрещен ввоз автотранспорта с правосторонним рулевым управлением. Решение об этом принял Совет безопасности республики в ноябре 2006 года на заседании, на котором обсуждалась безопасность дорожного движения. Тогда же было решено через три года вообще прекратить эксплуатацию в стране автомобилей с правым рулем. Однако законодательно
этот вопрос пока не решен, отмечает РИА "Новости".
Россия: Таможенники против пересылки личных документов за границу
Паспорта, свидетельства о рождении, военные билеты и другие удостоверяющие личность документы, а также трудовые книжки, не могут пересылаться в международных почтовых отправлениях. Нельзя отправлять эти документы также экспресс-почтой (курьерским сервисом) и в несопровождаемом или пересылаемом багаже. Как передает корреспондент «Фонтанки», такое указание в марте 2007 года издала Федеральная таможенная служба.
Никаких прямых запретов на пересылку документов российское
законодательство не предусматривает. В почтовые отправления нельзя вкладывать только денежные знаки, оружие, боеприпасы, скоропортящиеся продукты питания, наркотические средства, опасные вещества и предметы (ядовитые растения, радиоактивные, взрывчатые и т.п.).
Принятый в 2003 году Таможенный кодекс РФ также не устанавливает четких ограничений – нельзя отправлять товары, запрещенные к пересылке документами Всемирного почтового союза или законодательством России о государственном регулировании
внешнеторговой деятельности (например, те же оружие или валюту).
Еще в 2002 году Государственный таможенный комитет России официально признал, что российское законодательство не содержит положений, устанавливающих запрет на вывоз трудовых книжек, военных билетов и удостоверений личности.
Заместитель руководителя Федеральной таможенной службы Татьяна Голендеева предлагает использовать закон СССР, который формально до сих пор не отменен. А он запрещается пересылать
трудовые книжки, военные билеты и удостоверения личности. Вывозить и высылать за пределы Советского Союза (ныне России) можно только подлинники и копии документов о регистрации актов гражданского состояния, образовании, присуждении ученой степени, присвоении ученого звания и повышении квалификации, регистрации транспортных, трудовом стаже, прохождении воинской службы, наградах, пенсиях, наследстве и ряд других документов. Этот советский закон вообще запрещает вывозить (даже в собственном кармане) любые удостоверения
личности (в том числе внутренние паспорта, военные билеты и т.д.).
Размещение рекламы в новостях (текстовый блок), цены в грн. с НДС
Один день
300*
+ выделением заголовка
+20%
+ показ в верхней панели
+100%
+ рассылка с новостями
+50%
+ картинка в тексте
+10%
Индивидуальная рассылка (разовая)
300*
Банерная рекламма
В столбце меню (слева).
рис.1
В верхней части сайта.
рис.2
Размещение банерной рекламы (размер 155 x 45 и вес не более 15 kb)
На первой странице
В конце меню сайта (слева) рис.1.(1), за месяц, оплата помесячная
600
В верхней части сайта рис2.
(2,3,4), за неделю, оплата понедельная
500
Правила размещения рекламы в новостях.
Содержание объявления должно соответствовать тематике WWW MDOffice. Исполнитель приступает к выполнению работ после поступления денежных средств на свой счет в день согласованный с заказчиком. Оплата заказа на размещение рекламного сообщения в новостях производится только после согласования формы сообщения. ДП НПО
«Поверхность» оставляет за собой право отказаться от размещения сообщения. После выставления счета заказчик не имеет права вносить кардинальные изменения в текст объявления, кроме исправления мелких неточностей и ошибок. Размещение сообщения в новостях производится только после поступления денежных средств на расчетный счет ДП НПО «Поверхность».
* При оплате одновременно более двух заказов предоставляется скидка.
В 2006 году завод по производству холодильников "Норд" (Донецк) увеличил производство холодильников на 13%, или на 0,102 млн штук до 0,891 млн по сравнению с 2005 годом. Об этом говорится в сообщении предприятия.
В 2006 завод увеличил производство морозильников на 35%, или на 22,213 тыс штук до 85,875 тыс по сравнению с 2005.
В
2006 "Норд" увеличил объем производства в действующих ценах на 13,7%, или на 129,22 млн грн до 1,073 млрд грн, передают Укра╖нськ╕ новини.
К сведению, 2006 год завод по производству холодильников "Норд" (Донецк) закончил с убытком 4,568 млн грн, увеличив чистый доход 11,76%, или на 117,785 млн грн до 1,118 млрд грн по сравнению с 2005.
По
данным завода на конец 2006, 75,26% предприятия, зарегистрированного в форме открытого акционерного общества, принадлежит почетному президенту ЗАО "Группа Норд" Валентину Ландыку, 12,39% акций "Норда" принадлежит его сыну Андрею Ландыку.
"Норд" является головным предприятием компании "Группа Норд".
В "Группу Норд" входит 26 предприятий, в частности, красноармейский завод "Электродвигатель",
краматорский завод "Кондиционер" (Донецкая область), Донецкий институт холодильной техники.
Минсельхоз США (USDA) уменьшил прогноз производства свинины ведущими производителями мира в 2007 г на 1,5% до 101,9 млн т. Это на 2,9% больше его объема в предыдущем году.
Снижение прогноза вызвано в первую очередь его уменьшение для Китая на 3%; при этом производство и потребление в этой стране возрастут на 4%.
Показатель потребления откорректирован в сторону понижения
на 1,5% до 100,8 млн т; он на 2,7% превышает величину потребления в 2006 г.
Прогноз мирового экспорта повышен на 4,6% до 5,6 млн т, что на 4,4% больше 2006 г. Его увеличение объясняется повышательной корректировкой для Бразилии, США и ЕС-25; прогнозный показатель для Канады снижен.
Для ЕС-25 прогноз экспорт повышен на 5% до 1,5 млн т в связи с более высокими, чем ожидалось, темпами поставок в Румынию. Ожидается, что в 2007
г они могут достичь 250 тыс т; в предыдущие годы они составляли приблизительно 200 тыс т. Европейская продукция вытесняет на румынском рынке американскую и канадскую, поскольку в связи с вступлением Румынии в Евросоюз на нее распространяются менее жесткие санитарные ограничения и более низкие импортные тарифы.
Прогноз импорта свинины для России увеличен на 3% до 850 тыс т; теперь он приблизительно соответствует уровню поставок в 2006 г. На российском рынке наблюдается вытеснение американской,
канадской и европейской продукцией свинины из Бразилии, на которую распространяются ограничения, ввиду вспышки в Бразилии ящура, передает Product.
Новые требования ВТО к Украине не помешают реализации плана вступления страны в организацию до конца 2007 г.,- эксперт.
Выдвижение новых требований ВТО к Украине не связано с политической ситуацией в стране и у Украины есть все шансы в этом году вступить во Всемирную торговую организацию. Так председатель комитета ВР по вопросам европейской интеграции Наталья Прокопович прокомментировала РБК-Украина
ряд выдвинутых к Украине новых требований со стороны ВТО. "Я бы не была так категорична, как выступает господин Яценюк, что мы вряд ли в этом году вступим. Я думаю, у нас есть все шансы в этом году быть членами ВТО", - считает депутат.
По её словам, новые требования от ВТО к Украине ещё не поступали в парламент. Депутаты ожидают документы на следующей неделе.
Однако уже сейчас Н.Прокопович предполагает, что новые условия для членства во Всемирном торговом клубе выдвинуты не потому, что Украина к этому плохо подготовилась, а потому, что внутри самой организации были приняты нововведения.
"Скорее всего, так как мы подписали договора двусторонние, это какие-то новшества,
принятые самой организацией, потому что на каждом своём совещании они тоже принимают какие-то новые регуляторные решения. Этого мы в принципе и боялись, потому, что если будут какие-то введены новшества, нам необходимо будет вносить соответствующие изменения", - сказала она.
Так же Н.Прокопович подчеркнула, что выдвижение новых требований не может быть связано с политической ситуацией в Украине. "Я бы с этим абсолютно не связывала, по одной простой причине – экономика работает, военных
действий не предполагается", - сказала она.
Депутат подчеркнула, что для выполнения всех требований ВТО не обязательно принимать законы, достаточно будет и подзаконных актов.
Минсельхоз США (USDA) незначительно увеличил прогноз производства говядины крупнейшими производителями в 2007 г - на 0,1% до 54,8 млн т, что на 1,8% больше его величины в предыдущем году.
По информации Минсельхоза США, Бразилия, являющаяся наибольшим производителем и экспортером говядины в мире, продолжает наращивать производство и экспорт, несмотря на вспышку в стране ящура в октябре 2005
г. Ожидается, что ввиду высокого внутреннего и экспортного спроса, низкого предложения говядины на мировом рынке и высоких мировых цен, производство данной продукции увеличится в стране в 2007 г в сравнении с предыдущим годом на 3,4% до 9,3 млн т, а экспорт возрастет на 6% до 2,2 млн т.
Показатель потребления также незначительно повышен до 52,6 млн т. Он на 1,8% превышает объем потребления в 2006 г.
Прогноз
мирового экспорта наибольшими экспортерами в 2007 г увеличен на 1,6% до 7,6 млн т, что на 4,1% превышает его величину в предыдущем году.
Увеличение показателя экспорта в первую очередь вызвано повышением прогноза для Бразилии. Экспорт из Бразилии остается довольно стабильным, несмотря на запреты, действующие на импорт этой продукции в ЕС и России; его наращиванию способствуем повышение спроса на бразильскую
говядину в ближневосточных странах, особенно в Иране и Саудовской Аравии.
Ситуация на мировом рынке говядины хотя и остается стабильной, однако характеризируется низким предложением в связи с действием ограничением на поставки из стран, где были зарегистрированы вспышки опасных болезней. Экспорт из США и Канады сдерживается действием у ведущих экспортеров запретов на эту продукции из-за вспышек в указанных странах коровьего бешенства, передает Product.
Беларусь увеличила долю экспортных поставок в Евросоюз до 45%
Страны Европейского союза занимают 45% в общем объеме экспорта Беларуси. Это факт отметил президент Беларуси Александр Лукашенко в Послании белорусскому народу и Национальному собранию.
При этом он подчеркнул, что такой результат достигнут "при всех сложностях во взаимоотношениях с Европейским союзом". За год прирост поставок в ЕС составил 28%. Почти на 80% увеличился белорусский экспорт в США.
"В ряде случаев мы действуем профессионально, напористо
и в результате имеем ощутимый для страны экономический эффект", - отметил президент. Он также подчеркнул, что обеспечение стабильного роста и эффективности экспорта - наш национальный приоритет. www.belta.by