Приспе день светлаго торжества, / людии Волынстии радуются, / и с ними вся Российская Церковь ликовствует / во псалмех и пениих, и песнех духовных днесь бо, яко же солнце незаходимое, всем возсия память / святых и Богомужных угодников и чудотворцев Волынских / святителя Стефана чуднаго, / иерархом Волынским первопрестольника, / и святаго благовернаго Ярополка, / блаженнаго страдальца Богомужнаго, / и с ними Амфилохия святителя Волынскаго, / и победоноснаго Феодора, Острожскаго князя Богодарованнаго, / и преподобнаго Иова Почаевскаго присноблаженнаго, / ихже молитвами, Господи, / землю отеческую нашу в Православии и мире утверди, / и спаси всех имуще купно о нас Молитвенницу усердную, / Пресвятую Матерь Свою Богородицу, / благодатне сияющую в цельбоносней стопе Своей / и чудотворней иконе на горе Почаевстей / и заступленьми прочих угодников Волынския паствы, / Иулиании, блаженныя девы
Ольшанския, / и святаго преподобномученика Макария, архимандрита Овручскаго.
Амвросию Оптинскому.
Яко к целебному источнику / притекаем к тебе, Амвросие, отче наш. / Ты бо на путь спасения нас верно наставляеши, / молитвами от бед и напастей охраняеши, / в телесных и душевных скбрбех утешаеши, / паче же смирению, терпению и любве научаеши. / Моли Человеколюбца Христа / и Заступницу усердную / спастися душам нашим.
Пасхальные Богослужения особенно торжественны. Христос бо воста: веселие вечное, поет Церковь в каноне Пасхи.
Еще с древних, апостольских времен, христиане бодрствуют в священную и предпразднственную спасительную ночь Светлого Воскресения Христова, ночь светозарную светоносного дня... см. далее
Празднуется через семь недель после Пасхи (в 50-ый день), в воскресенье
В праздник Пятидесятницы вспоминается и прославляется сошествие на апостолов Святого Духа в виде огненных языков. Название Пятидесятницы этот праздник получил потому... см. далее