Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay

Ежедневные библейские чтения

  Все выпуски  

7 марта 2019 г. 3-я приуготовительная седмица к Великому посту. Седмица


Ежедневные библейские чтения

Выпуск 64
от 2019-03-06

Подписчиков: 2212

Наши рассылки:

Рассылки Subscribe.Ru
Православные:
Ежедневные библейские чтения
Смоленский календарь
Для выздоравливающих алкоголиков и наркоманов:
Книга "День за днем"
Книга "24 часа в сутки"
Ежедневные размышления анонимного алкоголика

Наши сайты

Святой мученик Вонифатий

В помощь выздоравливающим алкоголикам и наркоманам (материалы группы анонимных алкоголиков)

Собор Смоленских святых

Жития, иконы, календарь памятных дат Смоленской епархии.

7 марта 2019 г. (22 февраля старого стиля):   3-я приуготовительная седмица к Великому посту. Седмица сырная – сплошная  

Исключается мясная пища. Глас 7-й

Обре́тение мощей мучеников, иже во Евгении (395–423).

Мчч. Маври́кия и 70-ти воинов: Фоти́на, Фео́дора, Фили́ппа и иных (ок. 305); прпп. Фала́ссия, Ли́мния и Варада́та, пустынников Сирийских (V); прп. Афана́сия Павлопетрийского, исп. (821); прп. Ши́о (Симео́на) Мгвимского (VI) (Груз.) (переходящее празднование в четверг сырной седмицы).

Сщмчч. Ио́сифа Смирнова и Влади́мира Ильинского, пресвитеров, Иоа́нна Касторского, диакона и мч. Иоа́нна Перебаскина (1918); сщмчч. Михаи́ла Горбунова, Иоа́нна Орлова, Ви́ктора Моригеровского, Иоа́нна Парусникова, Се́ргия Белокурова, Андре́я Ясенева, Па́вла Смирнова, пресвитеров, прмчч. Се́ргия (Букашкина) и Анти́пы (Кириллова), иеромонахов, прмц. Параске́вы Макаровой, послушницы, мчч. Стефа́на Франтова и Никола́я Некрасова, мцц. Елисаве́ты Тимохиной, Ири́ны Смирновой и Варва́ры Лосевой (1938); мч. Андре́я Гневышева (1941); прмч. Филаре́та (Пряхина), игумена (1942).


Иуд. 1:11-25 (зач. 78). Лк. 23:1-34, 44-56¹, (зач. 110).

¹ - Если в этот день совершается служба в честь обретения мощей блж. Матроны Московской, то на утрене читается Мф. 25:1-13, а на литургии-чтения дня и блаженной: Гал. 3:23-29. Лк. 7:36-50.
Лк.23:1-34,44-56
Мф.25:1-13
Лк.7:36-50

Иуд. 1:11-25

1:11 [Зач. 78. ] Го́ре и́мъ, я́ко въ пу́ть Ка́иновъ по­идо́ша, и въ ле́сть Вала́амовы мзды́ устреми́шася, и въ пререка́нiи корре́овѣ погибо́ша. [Зач. 78. ] Горе им, потому что идут путем Каиновым, предаются обольщению мзды, как Валаам, и в упорстве погибают, как Корей.
1:12 Сі́и су́ть въ любва́хъ ва́шихъ скверни́тели, съ ва́ми яду́ще, безъ боя́зни себе́ пасу́ще: о́блацы безво́дни, от­ вѣ́тръ преноси́ми: древеса́ есе́н­на, безпло́дна, два́жды уме́рша, искорене́на: Таковые бывают соблазном на ваших вечерях любви; пиршествуя с вами, без страха утучняют себя. Это безводные облака, носимые ветром; осенние деревья, бесплодные, дважды умершие, исторгнутые;
1:13 во́лны свирѣ́пыя мо́ря, воспѣня́ющя своя́ стыдѣ́нiя: звѣ́зды пре́лестныя, и́мже мра́къ тмы́ во вѣ́ки блюде́т­ся. свирепые морские волны, пенящиеся срамотами своими; звезды блуждающие, которым блюдется мрак тьмы на веки.
1:14 Проро́че­с­т­вова же и о си́хъ седмы́й от­ Ада́ма Ено́хъ, глаго́ля: се́ прiи́детъ Госпо́дь во тма́хъ святы́хъ а́нгелъ сво­и́хъ, О них пророчествовал и Енох, седьмой от Адама, говоря: «се, идет Господь со тьмами святых Ангелов Своих –
1:15 сотвори́ти су́дъ о всѣ́хъ и изобличи́ти всѣ́хъ нечести́выхъ о всѣ́хъ дѣлѣ́хъ нече́стiя и́хъ, и́миже нече́­ст­воваша, и о всѣ́хъ же́стокихъ словесѣ́хъ и́хъ, я́же глаго́лаша на́нь грѣ́шницы нечести́вiи. сотворить суд над всеми и обличить всех между ними нечестивых во всех делах, которые произвело их нечестие, и во всех жестоких словах, которые произносили на Него нечестивые грешники».
1:16 Сі́и су́ть ропотницы́, укори́тели, [ча́сть поро́чна,] въ по́хотехъ сво­и́хъ ходя́ще нече́стiемъ и законопреступле́нiемъ: и уста́ и́хъ глаго́лютъ прего́рдая: чудя́щеся ли́цамъ по́льзы ра́ди. Это ропотники, ничем не довольные, поступающие по своим похотям (нечестиво и беззаконно); уста их произносят надутые слова; они оказывают лицеприятие для корысти.
1:17 Вы́ же, воз­лю́блен­нiи, помина́йте глаго́лы преждерече́н­ныя от­ апо́столъ Го́спода на́­шего Иису́са Христа́: Но вы, возлюбленные, помните предсказанное Апостолами Господа нашего Иисуса Христа.
1:18 зане́ глаго́лаху ва́мъ, я́ко въ послѣ́днее вре́мя бу́дутъ руга́тели, по сво­и́хъ по́хотехъ ходя́ще и нече́стiихъ. Они говорили вам, что в последнее время появятся ругатели, поступающие по своим нечестивым похотям.
1:19 Сі́и су́ть от­дѣля́юще себе́ [от­ еди́ности вѣ́ры, и су́ть] тѣле́сни {душе́вни} , ду́ха не иму́ще. Это люди, отделяющие себя (от единства веры), душевные, не имеющие духа.
1:20 Вы́ же, воз­лю́блен­нiи, свято́ю ва́­шею вѣ́рою назида́юще себе́, Ду́хомъ святы́мъ моля́щеся, А вы, возлюбленные, назидая себя на святейшей вере вашей, молясь Духом Святым,
1:21 са́ми себе́ въ любви́ Бо́жiей соблю́дайте, жду́ще ми́лости Го́спода на́­шего Иису́са Христа́, въ жи́знь вѣ́чную. сохраняйте себя в любви Божией, ожидая милости от Господа нашего Иисуса Христа, для вечной жизни.
1:22 И о́вѣхъ у́бо ми́луйте разсужда́юще, И к одним будьте милостивы, с рассмотрением,
1:23 о́вѣхъ же стра́хомъ спаса́йте, от­ огня́ восхища́юще: облича́йте же съ боя́знiю, ненави́дяще и я́же от­ пло́ти оскверне́ную ри́зу. а других страхом спасайте, исторгая из огня, обличайте же со страхом, гнушаясь даже одеждою, которая осквернена плотью.
1:24 Могу́щему же сохрани́ти вы́ безъ грѣха́ и безъ скве́рны и поста́вити предъ сла́вою сво­е́ю непоро́чныхъ въ ра́дости, Могущему же соблюсти вас от падения и поставить пред славою Своею непорочными в радости,
1:25 еди́ному прему́дрому Бо́гу и Спа́су на́­шему, Иису́сомъ Христо́мъ Го́сподемъ на́шимъ, сла́ва и вели́чiе, держа́ва и вла́сть, пре́жде всего́ вѣ́ка, и ны́нѣ, и во вся́ вѣ́ки. Ами́нь. Коне́цъ собо́рному посла́нiю Иу́дину: и́мать въ себѣ́ главу́ 1, зача́лъ же церко́вныхъ 2. Единому Премудрому Богу, Спасителю нашему чрез Иисуса Христа Господа нашего, слава и величие, сила и власть прежде всех веков, ныне и во все веки. Аминь.

Лк. 23:1-34, 44-56

23:1 [Зач. 110. ] И воста́в­ше все́ мно́же­с­т­во и́хъ, ведо́ша его́ къ пила́ту. [Зач. 110. ] И поднялось все множество их, и повели Его к Пилату,
23:2 Нача́ша же на́нь ва́дити, глаго́люще: сего́ обрѣто́хомъ развраща́юща язы́къ на́шъ и воз­браня́юща ке́сареви да́нь дая́ти, глаго́люща себе́ Христа́ Царя́ бы́ти. и начали обвинять Его, говоря: мы нашли, что Он развращает народ наш и запрещает давать подать кесарю, называя Себя Христом Царем.
23:3 Пила́тъ же вопроси́ его́, глаго́ля: ты́ ли еси́ Ца́рь Иуде́омъ? О́нъ же от­вѣща́въ рече́ ему́: ты́ глаго́леши. Пилат спросил Его: Ты Царь Иудейский? Он сказал ему в ответ: ты говоришь.
23:4 Пила́тъ же рече́ ко архiере́омъ и наро́ду: нико́­еяже обрѣта́ю вины́ въ человѣ́цѣ се́мъ. Пилат сказал первосвященникам и народу: я не нахожу никакой вины в этом человеке.
23:5 Они́ же крѣпля́хуся глаго́люще, я́ко развраща́етъ лю́ди, учя́ по все́и Иуде́и, наче́нъ от­ Галиле́и до здѣ́. Но они настаивали, говоря, что Он возмущает народ, уча по всей Иудее, начиная от Галилеи до сего места.
23:6 Пила́тъ же слы́шавъ Галиле́ю, вопроси́, а́ще человѣ́къ Галиле́анинъ е́сть? Пилат, услышав о Галилее, спросил: разве Он Галилеянин?
23:7 И разумѣ́въ, я́ко от­ о́бласти И́родовы е́сть, посла́ его́ ко И́роду, су́щу и тому́ во Иерусали́мѣ въ ты́я дни́. И, узнав, что Он из области Иродовой, послал Его к Ироду, который в эти дни был также в Иерусалиме.
23:8 И́родъ же ви́дѣвъ Иису́са ра́дъ бы́сть зѣло́: бѣ́ бо жела́я от­ мно́га вре́мене ви́дѣти его́, зане́ слы́шаше мно́га о не́мъ: и надѣ́яшеся зна́менiе нѣ́кое ви́дѣти от­ него́ быва́емо. Ирод, увидев Иисуса, очень обрадовался, ибо давно желал видеть Его, потому что много слышал о Нем, и надеялся увидеть от Него какое-нибудь чудо,
23:9 Вопроша́­ше же его́ словесы́ мно́гими: о́нъ же ничесо́же от­вѣщава́­ше ему́. и предлагал Ему многие вопросы, но Он ничего не отвечал ему.
23:10 Стоя́ху же архiере́е и кни́жницы, при­­лѣ́жно ва́дяще на́нь. Первосвященники же и книжники стояли и усильно обвиняли Его.
23:11 Укори́въ же его́ И́родъ съ во́и сво­и́ми и поруга́вся, обо́лкъ его́ въ ри́зу свѣ́тлу, воз­врати́ его́ къ пила́ту. Но Ирод со своими воинами, уничижив Его и насмеявшись над Ним, одел Его в светлую одежду и отослал обратно к Пилату.
23:12 Бы́ста же дру́га И́родъ же и пила́тъ въ то́й де́нь съ собо́ю: пре́жде бо бѣ́ста вражду́ иму́ща между́ собо́ю. И сделались в тот день Пилат и Ирод друзьями между собою, ибо прежде были во вражде друг с другом.
23:13 Пила́тъ же созва́въ архiере́и и кня́зи и лю́ди, Пилат же, созвав первосвященников и начальников и народ,
23:14 рече́ къ ни́мъ: при­­ведо́сте ми́ человѣ́ка сего́, я́ко развраща́юща лю́ди: и се́ а́зъ предъ ва́ми истяза́въ, ни еди́ныя же обрѣта́ю въ человѣ́цѣ се́мъ вины́, я́же на́нь ва́дите: сказал им: вы привели ко мне человека сего, как развращающего народ; и вот, я при вас исследовал и не нашел человека сего виновным ни в чем том, в чем вы обвиняете Его;
23:15 но ни И́родъ: посла́хъ бо его́ къ нему́, и се́ ничто́же досто́йно сме́рти сотворе́но е́сть о не́мъ: и Ирод также, ибо я посылал Его к нему; и ничего не найдено в Нем достойного смерти;
23:16 наказа́въ у́бо его́ от­пущу́. итак, наказав Его, отпущу.
23:17 Ну́жду же имя́ше на вся́ пра́здники от­пуща́ти и́мъ еди́наго. А ему и нужно было для праздника отпустить им одного узника.
23:18 Возопи́ша же вси́ наро́ди, глаго́люще: воз­ми́ сего́, от­пусти́ же на́мъ Вара́вву. Но весь народ стал кричать: смерть Ему! а отпусти нам Варавву.
23:19 И́же бѣ́ за нѣ́кую крамо́лу бы́в­шую во гра́дѣ и убі́й­ст­во вве́рженъ въ темни́цу. Варавва был посажен в темницу за произведенное в городе возмущение и убийство.
23:20 Па́ки же пила́тъ воз­гласи́, хотя́ от­пусти́ти Иису́са. Пилат снова возвысил голос, желая отпустить Иисуса.
23:21 Они́ же воз­глаша́ху, глаго́люще: распни́, распни́ его́. Но они кричали: распни, распни Его!
23:22 О́нъ же трети́цею рече́ къ ни́мъ: что́ бо зло́ сотвори́ се́й? ничесо́же досто́йна сме́рти обрѣто́хъ въ не́мъ: наказа́въ у́бо его́ от­пущу́. Он в третий раз сказал им: какое же зло сделал Он? я ничего достойного смерти не нашел в Нем; итак, наказав Его, отпущу.
23:23 Они́ же при­­лѣжа́ху гла́сы вели́кими, прося́ще его́ на распя́тiе: и устоя́ху {превоз­мога́ху} гла́си и́хъ и архiере́йстiи. Но они продолжали с великим криком требовать, чтобы Он был распят; и превозмог крик их и первосвященников.
23:24 Пила́тъ же посуди́ бы́ти проше́нiю и́хъ: И Пилат решил быть по прошению их,
23:25 от­пусти́ же бы́в­шаго за крамолу́ и убі́й­ст­во всажде́на въ темни́цу, его́же проша́ху: Иису́са же предаде́ во́ли и́хъ. и отпустил им посаженного за возмущение и убийство в темницу, которого они просили; а Иисуса предал в их волю.
23:26 И я́ко поведо́ша его́, е́мше Си́мона нѣ́ко­его кирине́а, гряду́ща съ села́, воз­ложи́ша на́нь кре́стъ, нести́ по Иису́сѣ. И когда повели Его, то, захватив некоего Симона Киринеянина, шедшего с поля, возложили на него крест, чтобы нес за Иисусом.
23:27 Идя́ше же вослѣ́дъ его́ наро́дъ мно́гъ люде́й, и жены́, я́же и пла́кахуся и рыда́ху его́. И шло за Ним великое множество народа и женщин, которые плакали и рыдали о Нем.
23:28 Обра́щься же къ ни́мъ Иису́съ рече́: дще́ри Иерусали́мски, не пла́читеся о мнѣ́, оба́че себе́ пла́чите и ча́дъ ва́шихъ: Иисус же, обратившись к ним, сказал: дщери Иерусалимские! не плачьте обо Мне, но плачьте о себе и о детях ваших,
23:29 я́ко се́ дні́е гряду́тъ, въ ня́же реку́тъ: блаже́ны непло́ды, и утро́бы, я́же не роди́ша, и сосцы́, и́же не до­и́ша. ибо приходят дни, в которые скажут: блаженны неплодные, и утробы неродившие, и сосцы непитавшие!
23:30 Тогда́ начну́тъ глаго́лати гора́мъ: пади́те на ны́: и холмо́мъ: покры́йте ны́. тогда начнут говорить горам: падите на нас! и холмам: покройте нас!
23:31 Зане́, а́ще въ су́ровѣ дре́вѣ сiя́ творя́тъ, въ су́сѣ что́ бу́детъ? Ибо если с зеленеющим деревом это делают, то с сухим что будет?
23:32 [Зач. 111. ] Ведя́ху же и и́на два́ злодѣ́я съ ни́мъ уби́ти. [Зач. 111. ] Вели с Ним на смерть и двух злодеев.
23:33 И егда́ прiидо́ша на мѣ́сто, нарица́емое ло́бное, ту́ распя́ша его́ и злодѣ́я, о́ваго у́бо одесну́ю, а друга́го ошу́юю. И когда пришли на место, называемое Лобное, там распяли Его и злодеев, одного по правую, а другого по левую сторону.
23:34 Иису́съ же глаго́лаше: о́тче, от­пусти́ и́мъ: не вѣ́дятъ бо что́ творя́тъ. Раздѣля́юще же ри́зы его́, мета́ху жре́бiя. Иисус же говорил: Отче! прости им, ибо не знают, что делают. И делили одежды Его, бросая жребий.
23:44 Бѣ́ же ча́съ я́ко шесты́й, и тма́ бы́сть по все́й земли́ до часа́ девя́таго: Было же около шестого часа дня, и сделалась тьма по всей земле до часа девятого:
23:45 и поме́рче со́лнце, и завѣ́са церко́вная раздра́ся посредѣ́. и померкло солнце, и завеса в храме раздралась по средине.
23:46 И воз­гла́шь гла́сомъ ве́лiимъ Иису́съ, рече́: о́тче, въ ру́цѣ тво­и́ предаю́ Ду́хъ мо́й. И сiя́ ре́къ и́здше. Иисус, возгласив громким голосом, сказал: Отче! в руки Твои предаю дух Мой. И, сие сказав, испустил дух.
23:47 Ви́дѣвъ же со́тникъ бы́в­шее, просла́ви Бо́га, глаго́ля: во­и́стин­ну человѣ́къ се́й пра́веденъ бѣ́. Сотник же, видев происходившее, прославил Бога и сказал: истинно человек этот был праведник.
23:48 И вси́ при­­ше́дшiи наро́ди на позо́ръ се́й, ви́дяще быва́ющая, бiю́ще пе́рси своя́ воз­враща́хуся. И весь народ, сшедшийся на сие зрелище, видя происходившее, возвращался, бия себя в грудь.
23:49 Стоя́ху же вси́ зна́емiи его́ издале́ча, и жены́ спослѣ́д­ст­вовав­шыя ему́ от­ Галиле́и, зря́щя сiя́. Все же, знавшие Его, и женщины, следовавшие за Ним из Галилеи, стояли вдали и смотрели на это.
23:50 И се́, му́жъ и́менемъ Ио́сифъ, совѣ́тникъ сы́й, му́жъ бла́гъ и пра́веденъ, Тогда некто, именем Иосиф, член совета, человек добрый и правдивый,
23:51 се́й не бѣ́ при­­ста́лъ совѣ́ту и дѣ́лу и́хъ, от­ Аримаѳе́а гра́да Иуде́йска, и́же ча́яше и са́мъ ца́р­ст­вiя Бо́жiя: не участвовавший в совете и в деле их; из Аримафеи, города Иудейского, ожидавший также Царствия Божия,
23:52 се́й при­­сту́пль къ пила́ту, проси́ тѣлесе́ Иису́сова: пришел к Пилату и просил тела Иисусова;
23:53 и сне́мъ е́ обви́тъ плащани́цею, и положи́ е́ во гро́бѣ изсѣ́ченѣ, въ не́мже не бѣ́ никто́же никогда́же положе́нъ. и, сняв его, обвил плащаницею и положил его в гробе, высеченном в скале, где еще никто не был положен.
23:54 И де́нь бѣ́ пято́къ, и суббо́та свѣта́­ше. День тот был пятница, и наступала суббота.
23:55 Вслѣ́дъ же ше́дшыя жены́, я́же бя́ху при­­шли́ съ ни́мъ от­ Галиле́и, ви́дѣша гро́бъ, и я́ко положе́но бы́сть тѣ́ло его́: Последовали также и женщины, пришедшие с Иисусом из Галилеи, и смотрели гроб, и как полагалось тело Его;
23:56 воз­вра́щшяся же угото́ваша арома́ты и ми́ро: и въ суббо́ту у́бо умолча́ша по за́повѣди. возвратившись же, приготовили благовония и масти; и в субботу остались в покое по заповеди.

Мф. 25:1-13,

25:1 Тогда́ уподо́бися ца́р­ст­вiе небе́сное десяти́мъ дѣ́вамъ, я́же прiя́ша свѣти́лники своя́ и изыдо́ша въ срѣ́тенiе жениху́: [Зач. 104. ] Тогда подобно будет Царство Небесное десяти девам, которые, взяв светильники свои, вышли навстречу жениху.
25:2 пя́ть же бѣ́ от­ ни́хъ мудры́ и пя́ть юро́дивы. Из них пять было мудрых и пять неразумных.
25:3 Юро́дивыя же, прiе́мшя свѣти́лники своя́, не взя́ша съ собо́ю еле́а: Неразумные, взяв светильники свои, не взяли с собою масла.
25:4 му́дрыя же прiя́ша еле́й въ сосу́дѣхъ со свѣти́лники сво­и́ми: Мудрые же, вместе со светильниками своими, взяли масла в сосудах своих.
25:5 косня́щу же жениху́, воз­дрема́шася вся́ и спа́ху. И как жених замедлил, то задремали все и уснули.
25:6 Полу́нощи же во́пль бы́сть: се́, жени́хъ гряде́тъ, исходи́те въ срѣ́тенiе его́. Но в полночь раздался крик: вот, жених идет, выходите навстречу ему.
25:7 Тогда́ воста́ша вся́ дѣ́вы ты́я и украси́ша свѣти́лники своя́. Тогда встали все девы те и поправили светильники свои.
25:8 Юро́дивыя же му́дрымъ рѣ́ша: дади́те на́мъ от­ еле́а ва́­шего, я́ко свѣти́лницы на́ши угаса́ютъ. Неразумные же сказали мудрым: дайте нам вашего масла, потому что светильники наши гаснут.
25:9 Отвѣща́ша же му́дрыя, глаго́люща: еда́ ка́ко не доста́нетъ на́мъ и ва́мъ: иди́те же па́че къ продаю́щымъ и купи́те себѣ́. А мудрые отвечали: чтобы не случилось недостатка и у нас и у вас, пойдите лучше к продающим и купите себе.
25:10 Иду́щымъ же и́мъ купи́ти, прiи́де жени́хъ: и гото́выя внидо́ша съ ни́мъ на бра́ки, и затворе́ны бы́ша две́ри. Когда же пошли они покупать, пришел жених, и готовые вошли с ним на брачный пир, и двери затворились;
25:11 Послѣди́ же прiидо́ша и про́чыя дѣ́вы, глаго́лющя: го́споди, го́споди, от­ве́рзи на́мъ. после приходят и прочие девы, и говорят: Господи! Господи! отвори нам.
25:12 О́нъ же от­вѣща́въ рече́ и́мъ: ами́нь глаго́лю ва́мъ, не вѣ́мъ ва́съ. Он же сказал им в ответ: истинно говорю вам: не знаю вас.
25:13 Бди́те у́бо, я́ко не вѣ́сте дне́ ни часа́, въ о́ньже Сы́нъ человѣ́ческiй прiи́детъ. Итак, бодрствуйте, потому что не знаете ни дня, ни часа, в который приидет Сын Человеческий.

Гал. 3:23-29.

3:23 [Зач. 208. ] Пре́жде же при­­ше́­ст­вiя вѣ́ры, подъ зако́номъ стрего́ми бѣ́хомъ, затворе́ни въ хотя́щую вѣ́ру от­кры́тися. [Зач. 208. ] А до пришествия веры мы заключены были под стражею закона, до того времени, как надлежало открыться вере.
3:24 Тѣ́мже зако́нъ пѣ́стунъ на́мъ бы́сть во Христа́, да от­ вѣ́ры оправди́мся: Итак закон был для нас детоводителем ко Христу, дабы нам оправдаться верою;
3:25 при­­ше́дшей же вѣ́рѣ, уже́ не подъ пѣ́стуномъ есмы́. по пришествии же веры, мы уже не под руководством детоводителя.
3:26 Вси́ бо вы́ сы́нове Бо́жiи есте́ вѣ́рою о Христѣ́ Иису́сѣ: Ибо все вы сыны Божии по вере во Христа Иисуса;
3:27 ели́цы бо во Христа́ крести́стеся, во Христа́ облеко́стеся. все вы, во Христа крестившиеся, во Христа облеклись.
3:28 Нѣ́сть Иуде́й, ни е́ллинъ: нѣ́сть ра́бъ, ни свобо́дь: нѣ́сть му́жескiй по́лъ, ни же́нскiй: вси́ бо вы́ еди́но есте́ о Христѣ́ Иису́сѣ. Нет уже Иудея, ни язычника; нет раба, ни свободного; нет мужеского пола, ни женского: ибо все вы одно во Христе Иисусе.
3:29 А́ще ли вы́ Христо́вы, у́бо Авраа́мле сѣ́мя есте́, и по обѣтова́нiю наслѣ́дницы. Если же вы Христовы, то вы семя Авраамово и по обетованию наследники.

Лк. 7:36-50.

7:36 [Зач. 33. ] Моля́ше же его́ нѣ́кiй от­ фарисе́й, да бы я́лъ съ ни́мъ: и в­ше́дъ въ до́мъ фарисе́овъ, воз­леже́. [Зач. 33. ] Некто из фарисеев просил Его вкусить с ним пищи; и Он, войдя в дом фарисея, возлег.
7:37 И се́ жена́ во гра́дѣ, я́же бѣ́ грѣ́шница, и увѣ́дѣв­ши, я́ко воз­лежи́тъ во хра́минѣ фарисе́овѣ, при­­не́сши алава́стръ ми́ра, И вот, женщина того города, которая была грешница, узнав, что Он возлежит в доме фарисея, принесла алавастровый сосуд с миром
7:38 и ста́в­ши при­­ ногу́ его́ созади́, пла́чущися, нача́тъ умыва́ти но́зѣ его́ слеза́ми, и власы́ главы́ сво­ея́ отира́­ше, и облобыза́­ше но́зѣ его́, и ма́заше ми́ромъ. и, став позади у ног Его и плача, начала обливать ноги Его слезами и отирать волосами головы своей, и целовала ноги Его, и мазала миром.
7:39 Ви́дѣвъ же фарисе́й воз­зва́вый его́, рече́ въ себѣ́, глаго́ля се́й а́ще бы бы́лъ проро́къ, вѣ́дѣлъ бы кто́ и какова́ жена́ при­­каса́ет­ся ему́: я́ко грѣ́шница е́сть. Видя это, фарисей, пригласивший Его, сказал сам в себе: если бы Он был пророк, то знал бы, кто и какая женщина прикасается к Нему, ибо она грешница.
7:40 И от­вѣща́въ Иису́съ рече́ къ нему́: Си́моне, и́мамъ ти́ нѣ́что рещи́. О́нъ же рече́: учи́телю, рцы́. Обратившись к нему, Иисус сказал: Симон! Я имею нечто сказать тебе. Он говорит: скажи, Учитель.
7:41 Иису́съ же рече́: два́ должника́ бѣ́ста заимода́вцу нѣ́ко­ему: еди́нъ бѣ́ до́лженъ пятiю́сотъ дина́рiи, другі́й же пятiю́десятъ: Иисус сказал: у одного заимодавца было два должника: один должен был пятьсот динариев, а другой пятьдесят,
7:42 не иму́щема же и́ма воз­да́ти, обѣ́ма от­да́ {оста́ви} . Кото́рый у́бо ею́, рцы́, па́че воз­лю́битъ его́? но как они не имели чем заплатить, он простил обоим. Скажи же, который из них более возлюбит его?
7:43 Отвѣща́въ же Си́монъ рече́: мню́, я́ко ему́же вя́щше от­да́ {оста́ви} . О́нъ же рече́ ему́: пра́во суди́лъ еси́. Симон отвечал: думаю, тот, которому более простил. Он сказал ему: правильно ты рассудил.
7:44 И обра́щься къ женѣ́, Си́монови рече́: ви́диши ли сiю́ жену́? Внидо́хъ въ до́мъ тво́й, воды́ на но́зѣ мо­и́ не да́лъ еси́: сiя́ же слеза́ми облiя́ ми́ но́зѣ и власы́ главы́ сво­ея́ отре́. И, обратившись к женщине, сказал Симону: видишь ли ты эту женщину? Я пришел в дом твой, и ты воды Мне на ноги не дал, а она слезами облила Мне ноги и волосами головы своей отёрла;
7:45 Лобза́нiя ми́ не да́лъ еси́: сiя́ же, от­не́лиже внидо́хъ, не преста́ облобыза́ющи ми́ но́зѣ. ты целования Мне не дал, а она, с тех пор как Я пришел, не перестает целовать у Меня ноги;
7:46 Ма́сломъ главы́ мо­ея́ не пома́залъ еси́: сiя́ же ми́ромъ пома́за ми́ но́зѣ. ты головы Мне маслом не помазал, а она миром помазала Мне ноги.
7:47 Его́же ра́ди, глаго́лю ти́: от­пуща́ют­ся грѣси́ ея́ мно́зи, я́ко воз­люби́ мно́го: а ему́же ма́ло оставля́ет­ся, ме́нше лю́битъ. А потому сказываю тебе: прощаются грехи её многие за то, что она возлюбила много, а кому мало прощается, тот мало любит.
7:48 Рече́ же е́й: от­пуща́ют­ся тебѣ́ грѣси́. Ей же сказал: прощаются тебе грехи.
7:49 И нача́ша воз­лежа́щiи съ ни́мъ глаго́лати въ себѣ́: кто́ се́й е́сть, и́же и грѣхи́ от­пуща́етъ? И возлежавшие с Ним начали говорить про себя: кто это, что и грехи прощает?
7:50 Рече́ же къ женѣ́: вѣ́ра твоя́ спасе́ тя: иди́ въ ми́рѣ. Он же сказал женщине: вера твоя спасла тебя, иди с миром.


Дорогие друзья!

Приглашаем вас принять участие в благотворительных акциях

1. Помогите дому милосердия для детей, строящемуся в монастыре святой Елисаветы в г.Калининграде

Адрес подворья монастыря: 236014, г. Калининград, ул. Полецкого, 24
Телефон: 8(4012)93-41-06; 8-9 11-46-23-925. Настоятельница монастыря игумения Елисавета (Кольцова)

Банковские реквизиты:

Получатель: ЕПАРХИАЛЬНЫЙ ЖЕНСКИЙ МОНАСТЫРЬ ПРЕПОДОБНОМУЧЕНИЦЫ ВЕЛИКОЙ КНЯГИНИ ЕЛИСАВЕТЫ
Р/с 40703810220110100557 в Калининградском ОСБ No 8626, ДО No 1220. Кор. счет 30101810100000000634 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Калининградской обл. БИК 042748634
Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 3904041711

2. Окажите помощь в строительстве Церкви святого мученика Вонифатия в Смоленской области

Адрес храма: 216457, Смоленская область, Починковский район, д. Лосня (показать на карте)
Тел.: +7 960 584 6812. Настоятель иерей Сергий Прокопов.

Банковские реквизиты:

Получатель: МРО православный приход в честь святого мученика Вонифатия д. Лосня Починковского района Смоленской Епархии Русской Православной Церкви (Московский Патриархат)

Р/с 40703810723250000020 в Филиале ОАО Банк ВТБ в г. Воронеже,

к/с 30101810100000000835 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Воронежской области

БИК 042007835

Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 6712008917

 

Порекомендуйте нашу рассылку друзьям

Рассылка: Ежедневные библейские чтения
Страница рассылки: https://subscribe.ru/catalog/religion.biblio
Для быстрой подписки достаточно отправить любое письмо на адрес: religion.biblio-sub@subscribe.ru


 


В избранное