1 Кор. XII:12-26 (зач. 152). Мф. XVIII:18-22, XIX, 1-2, 13-15 (зач. 76). Свв.: 2 Кор. VI:1-10 (зач. 181). Лк. VII:36-50 * (зач. 33). * Если совершается полиелейная служба равноап. Ольги, то на утрене величание: «Величаем тя, святая равноапостольная княгине Ольго, яко зарю утреннюю в
земли́ нашей возсиявшую и свет веры православныя народу своему предвозвестившую». Избранные стихи псалмов: «Взыска́х Господа, и услыша мя», «Сказал ми еси́ пути живота», «Благословлю Господа, вразумившаго мя», «Предзре́х Господа предо мною выну, яко одесную мене есть». Если совершается полиелейная служба сщмч. Илариона, архиеп. Верейского, то на утрене читается Мф.
X:16-22 (зач. 36), а на литургии - чтения дня и священномученика: Евр. VII:26 - VIII, 2 (зач. 318). Ин. X:9-16 (зач. 36).
1 Кор. XII:12-26
12:12
[Зач. 152. ] Я́коже бо тѣ́ло еди́но е́сть и у́ды и́мать мно́ги, вси́ же у́ди еди́наго тѣ́ла, мно́зи су́ще, еди́но су́ть тѣ́ло: та́ко и Христо́съ.
[Зач. 152. ] Ибо, как тело одно, но имеет многие члены, и все члены одного тела, хотя их и много, составляют одно тело, – так и Христос.
Но Бог расположил члены, каждый в составе тела, как Ему было угодно.
12:19
А́ще ли бы́ша вси́ еди́нъ у́дъ, гдѣ́ тѣ́ло?
А если бы все были один член, то где было бы тело?
12:20
Ны́нѣ же мно́зи у́бо у́дове, еди́но же тѣ́ло.
Но теперь членов много, а тело одно.
12:21
Не мо́жетъ же о́ко рещи́ руцѣ́: не тре́бѣ ми́ еси́: или́ па́ки глава́ нога́ма: не тре́бѣ ми́ есте́.
Не может глаз сказать руке: ты мне не надобна; или также голова ногам: вы мне не нужны.
12:22
Но мно́го па́че, мня́щiися у́ди тѣ́ла немощнѣ́йши бы́ти, ну́жнѣйши су́ть,
Напротив, члены тела, которые кажутся слабейшими, гораздо нужнее,
12:23
и и́хже мни́мъ безче́стнѣйшихъ бы́ти тѣ́ла, си́мъ че́сть мно́жайшую прилага́емъ:
и которые нам кажутся менее благородными в теле, о тех более прилагаем попечения;
12:24
и неблагообра́знiи на́ши благообра́зiе мно́жайше и́мутъ, а благообра́знiи на́ши не тре́бѣ и́мутъ. Но Бо́гъ раствори́ тѣ́ло, худѣ́йшему бо́лшу да́въ че́сть,
и неблагообразные наши более благовидно покрываются, а благообразные наши не имеют в том нужды. Но Бог соразмерил тело, внушив о менее совершенном большее попечение,
12:25
да не бу́детъ ра́спри въ тѣлеси́, но да то́жде въ себѣ́ [да ра́вно еди́нъ о друзѣ́мъ] пеку́тся у́ди.
дабы не было разделения в теле, а все члены одинаково заботились друг о друге.
12:26
И а́ще стра́ждетъ еди́нъ у́дъ, съ ни́мъ стра́ждутъ вси́ у́ди: а́ще ли же сла́вится еди́нъ у́дъ, съ ни́мъ ра́дуются вси́ у́ди.
Посему, страдает ли один член, страдают с ним все члены; славится ли один член, с ним радуются все члены.
Мф. XVIII:18-22, XIX, 1-2, 13-15
18:18
[Зач. 76. ] Ами́нь [бо] глаго́лю ва́мъ: ели́ка а́ще свя́жете на земли́, бу́дутъ свя́зана на небеси́: и ели́ка а́ще разрѣшите́ на земли́, бу́дутъ разрѣше́на на небесѣ́хъ.
[Зач. 76. ] Истинно говорю вам: что́ вы свяжете на земле, то́ будет связано на небе; и что́ разрешите на земле, то́ будет разрешено на небе.
18:19
Па́ки ами́нь глаго́лю ва́мъ, я́ко а́ще два́ от ва́съ совѣща́ета на земли́ о вся́цѣй ве́щи, ея́же а́ще про́сита, бу́детъ и́ма от Отца́ моего́, и́же на небесѣ́хъ:
Истинно также говорю вам, что если двое из вас согласятся на земле просить о всяком деле, то, чего бы ни попросили, будет им от Отца Моего Небесного,
18:20
идѣ́же бо еста́ два́ или́ трiе́ со́брани во и́мя мое́, ту́ е́смь посредѣ́ и́хъ.
ибо, где двое или трое собраны во имя Мое, там Я посреди них.
18:21
Тогда́ присту́пль къ нему́ пе́тръ рече́: Го́споди, колькра́ты а́ще согрѣши́тъ въ мя́ бра́тъ мо́й, и отпущу́ ли ему́ до се́дмь кра́тъ?
Тогда Петр приступил к Нему и сказал: Господи! сколько раз прощать брату моему, согрешающему против меня? до семи ли раз?
18:22
Глаго́ла ему́ Иису́съ: не глаго́лю тебѣ́: до се́дмь кра́тъ, но до се́дмьдесятъ кра́тъ седмери́цею.
Иисус говорит ему: не говорю тебе: до семи, но до седмижды семидесяти раз.
19:1
И бы́сть егда́ сконча́ Иису́съ словеса́ сiя́, пре́йде от Галиле́и и прiи́де въ предѣ́лы иуде́йскiя объ о́нъ по́лъ Иорда́на.
Когда Иисус окончил слова сии, то вышел из Галилеи и пришел в пределы Иудейские, Заиорданскою стороною.
19:2
И по не́мъ идо́ша наро́ди мно́зи, и исцѣли́ и́хъ ту́.
За Ним последовало много людей, и Он исцелил их там.
19:13
Тогда́ приведо́ша къ нему́ дѣ́ти, да ру́цѣ возложи́тъ на ни́хъ и помо́лится: ученицы́ же запрети́ша и́мъ.
Тогда приведены были к Нему дети, чтобы Он возложил на них руки и помолился; ученики же возбраняли им.
19:14
Иису́съ же рече́ [и́мъ]: оста́вите дѣте́й и не возбраня́йте и́мъ прiити́ ко мнѣ́: таковы́хъ бо е́сть ца́рство небе́сное.
Но Иисус сказал: пустите детей и не препятствуйте им приходить ко Мне, ибо таковых есть Царство Небесное.
19:15
И возло́жь на ни́хъ ру́цѣ, отъи́де отту́ду.
И, возложив на них руки, пошел оттуда.
2 Кор. VI:1-10
6:1
[Зач. 181. ] Споспѣ́шествующе же и мо́лимъ, не вотще́ благода́ть Бо́жiю прiя́ти ва́мъ.
[Зач. 181. ] Мы же, как споспешники, умоляем вас, чтобы благодать Божия не тщетно была принята вами.
в слове истины, в силе Божией, с оружием правды в правой и левой руке,
6:8
сла́вою и безче́стiемъ, гажде́нiемъ и благохвале́нiемъ: я́ко лестцы́, и и́стинни:
в чести и бесчестии, при порицаниях и похвалах: нас почитают обманщиками, но мы верны;
6:9
я́ко незна́еми, и познава́еми: я́ко умира́юще, и се́ жи́ви есмы́: я́ко наказу́еми, а не умерщвля́еми:
мы неизвестны, но нас узнают; нас почитают умершими, но вот, мы живы; нас наказывают, но мы не умираем;
6:10
я́ко скорбя́ще, при́сно же ра́дующеся: я́ко ни́щи, а мно́ги богатя́ще: я́ко ничто́же иму́ще, а вся́ содержа́ще.
нас огорчают, а мы всегда радуемся; мы нищи, но многих обогащаем; мы ничего не имеем, но всем обладаем.
Лк. VII:36-50
7:36
[Зач. 33. ] Моля́ше же его́ нѣ́кiй от фарисе́й, да бы я́лъ съ ни́мъ: и вше́дъ въ до́мъ фарисе́овъ, возлеже́.
[Зач. 33. ] Некто из фарисеев просил Его вкусить с ним пищи; и Он, войдя в дом фарисея, возлег.
7:37
И се́ жена́ во гра́дѣ, я́же бѣ́ грѣ́шница, и увѣ́дѣвши, я́ко возлежи́тъ во хра́минѣ фарисе́овѣ, прине́сши алава́стръ ми́ра,
И вот, женщина того города, которая была грешница, узнав, что Он возлежит в доме фарисея, принесла алавастровый сосуд с миром
7:38
и ста́вши при ногу́ его́ созади́, пла́чущися, нача́тъ умыва́ти но́зѣ его́ слеза́ми, и власы́ главы́ своея́ отира́ше, и облобыза́ше но́зѣ его́, и ма́заше ми́ромъ.
и, став позади у ног Его и плача, начала обливать ноги Его слезами и отирать волосами головы своей, и целовала ноги Его, и мазала миром.
7:39
Ви́дѣвъ же фарисе́й воззва́вый его́, рече́ въ себѣ́, глаго́ля се́й а́ще бы бы́лъ проро́къ, вѣ́дѣлъ бы кто́ и какова́ жена́ прикаса́ется ему́: я́ко грѣ́шница е́сть.
Видя это, фарисей, пригласивший Его, сказал сам в себе: если бы Он был пророк, то знал бы, кто и какая женщина прикасается к Нему, ибо она грешница.
7:40
И отвѣща́въ Иису́съ рече́ къ нему́: Си́моне, и́мамъ ти́ нѣ́что рещи́. О́нъ же рече́: учи́телю, рцы́.
Обратившись к нему, Иисус сказал: Симон! Я имею нечто сказать тебе. Он говорит: скажи, Учитель.
7:41
Иису́съ же рече́: два́ должника́ бѣ́ста заимода́вцу нѣ́коему: еди́нъ бѣ́ до́лженъ пятiю́сотъ дина́рiи, другі́й же пятiю́десятъ:
Иисус сказал: у одного заимодавца было два должника: один должен был пятьсот динариев, а другой пятьдесят,
7:42
не иму́щема же и́ма возда́ти, обѣ́ма отда́ {оста́ви} . Кото́рый у́бо ею́, рцы́, па́че возлю́битъ его́?
но как они не имели чем заплатить, он простил обоим. Скажи же, который из них более возлюбит его?
7:43
Отвѣща́въ же Си́монъ рече́: мню́, я́ко ему́же вя́щше отда́ {оста́ви} . О́нъ же рече́ ему́: пра́во суди́лъ еси́.
Симон отвечал: думаю, тот, которому более простил. Он сказал ему: правильно ты рассудил.
7:44
И обра́щься къ женѣ́, Си́монови рече́: ви́диши ли сiю́ жену́? Внидо́хъ въ до́мъ тво́й, воды́ на но́зѣ мои́ не да́лъ еси́: сiя́ же слеза́ми облiя́ ми́ но́зѣ и власы́ главы́ своея́ отре́.
И, обратившись к женщине, сказал Симону: видишь ли ты эту женщину? Я пришел в дом твой, и ты воды Мне на ноги не дал, а она слезами облила Мне ноги и волосами головы своей отёрла;
7:45
Лобза́нiя ми́ не да́лъ еси́: сiя́ же, отне́лиже внидо́хъ, не преста́ облобыза́ющи ми́ но́зѣ.
ты целования Мне не дал, а она, с тех пор как Я пришел, не перестает целовать у Меня ноги;
7:46
Ма́сломъ главы́ моея́ не пома́залъ еси́: сiя́ же ми́ромъ пома́за ми́ но́зѣ.
ты головы Мне маслом не помазал, а она миром помазала Мне ноги.
Я есмь пастырь добрый: пастырь добрый полагает жизнь свою за овец.
10:12
а нае́мникъ, и́же нѣ́сть па́стырь, ему́же не су́ть о́вцы своя́, ви́дитъ во́лка гряду́ща, и оставля́етъ о́вцы, и бѣ́гаетъ: и во́лкъ расхи́титъ и́хъ, и распу́дитъ о́вцы:
А наемник, не пастырь, которому овцы не свои, видит приходящего волка, и оставляет овец, и бежит; и волк расхищает овец, и разгоняет их.
10:13
а нае́мникъ бѣжи́тъ, я́ко нае́мникъ е́сть, и неради́тъ о овца́хъ.
А наемник бежит, потому что наемник, и нерадит об овцах.
10:14
А́зъ е́смь па́стырь до́брый: и зна́ю моя́, и зна́ютъ мя́ моя́:
Я есмь пастырь добрый; и знаю Моих, и Мои знают Меня.
10:15
я́коже зна́етъ мя́ Оте́цъ, и а́зъ зна́ю Отца́: и ду́шу мою́ полага́ю за о́вцы.
Как Отец знает Меня, так и Я знаю Отца; и жизнь Мою полагаю за овец.
10:16
И и́ны о́вцы и́мамъ, я́же не су́ть от двора́ сего́: и ты́я ми́ подоба́етъ привести́, и гла́съ мо́й услы́шатъ: и бу́детъ еди́но ста́до и еди́нъ па́стырь.
Есть у Меня и другие овцы, которые не сего двора, и тех надлежит Мне привести: и они услышат голос Мой, и будет одно стадо и один Пастырь.
Дорогие друзья!
Приглашаем вас принять участие в благотворительных акциях
1. Помогите дому милосердия для детей, строящемуся в монастыре святой Елисаветы в г.Калининграде
Адрес подворья монастыря: 236014, г. Калининград, ул. Полецкого, 24
Телефон: 8(4012)93-41-06; 8-9 11-46-23-925. Настоятельница монастыря игумения Елисавета (Кольцова)
Банковские реквизиты:
Получатель: ЕПАРХИАЛЬНЫЙ ЖЕНСКИЙ МОНАСТЫРЬ ПРЕПОДОБНОМУЧЕНИЦЫ ВЕЛИКОЙ КНЯГИНИ ЕЛИСАВЕТЫ
Р/с 40703810220110100557 в Калининградском ОСБ No 8626, ДО No 1220. Кор. счет 30101810100000000634 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Калининградской обл. БИК 042748634 Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается. ИНН получателя: 3904041711
2. Окажите помощь в строительстве Церкви святого мученика Вонифатия в Смоленской области
Адрес храма: 216457, Смоленская область, Починковский район, д. Лосня (показать на карте) Тел.: +7 960 584 6812. Настоятель иерей Сергий Прокопов.
Банковские реквизиты:
Получатель: МРО православный приход в честь святого мученика Вонифатия д. Лосня Починковского района Смоленской Епархии Русской Православной Церкви (Московский Патриархат)
Р/с 40703810723250000020 в Филиале ОАО Банк ВТБ в г. Воронеже,
к/с 30101810100000000835 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Воронежской области
БИК 042007835
Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 6712008917
Порекомендуйте нашу рассылку друзьям
Рассылка: Ежедневные библейские чтения Страница рассылки: https://subscribe.ru/catalog/religion.biblio Для быстрой подписки достаточно отправить любое письмо на адрес: religion.biblio-sub@subscribe.ru