Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay

Ежедневные библейские чтения

  Все выпуски  

23 июля 2018 г. Седмица 9-я по Пятидесятнице


Ежедневные библейские чтения

Выпуск 193
от 2018-07-22

Подписчиков: 2660

Наши рассылки:

Рассылки Subscribe.Ru
Православные:
Ежедневные библейские чтения
Смоленский календарь
Для выздоравливающих алкоголиков и наркоманов:
Книга "День за днем"
Книга "24 часа в сутки"
Ежедневные размышления анонимного алкоголика

Наши сайты

Святой мученик Вонифатий

В помощь выздоравливающим алкоголикам и наркоманам (материалы группы анонимных алкоголиков)

Собор Смоленских святых

Жития, иконы, календарь памятных дат Смоленской епархии.

23 июля 2018 г. (10 июля старого стиля):   Седмица 9-я по Пятидесятнице  

Поста нет. Глас 7-й

Положение честно́й ризы Господа нашего Иисуса Христа в Москве (1625). Мучеников 45-ти в Никополе Армянском: Лео́нтия, Маври́кия, Дании́ла, Анто́ния, Алекса́ндра, Ианики́та (Аники́ты), Сиси́ния, Мене́и, Вирила́да и прочих (ок. 319); прп. Анто́ния Киево-Печерского, начальника всех русских монахов (1073).

Прп. Силуа́на, схимника Печерского, в Дальних пещерах (XIII–XIV); мч. Аполло́ния Иконийского (III); мчч. Виано́ра и Силуа́на (IV); Преподобных пустынников египетских, огнем и дымом уморенных (ок. 398); прпп. Евме́ния (1920) и Парфе́ния (1905) Гортинских.

Сщмчч. Васи́лия Победоносцева, Петра Зефирова и Стефа́на Луканина, пресвитеров, Гео́ргия Бегмы и Не́стора Гудзовского, диаконов (1918).

Икона Божией Матери: Коневская.


Утр. - Мф. XXVII:27-32 * (зач. 112). Лит. - 1 Кор. XI:31 - XII, 6 (зач. 150). Мф. XVIII:1-11 (зач. 74). Ризы (под зачало): 1 Кор. I:18-24 (зач. 125). Мк. XV:16-32 (зач. 67). Прп.: Гал. V:22 - VI, 2 (зач. 213). Мф. IV:25 - V, 12 (зач. 10). * Если совершается полиелейная служба только прп. Антония, то на утрене читается Мф. XI:27-30 (зач. 43), а на литургии - чтения дня и преподобного: Гал. V:22 - VI, 2 (зач. 213). Мф. IV:25 - V, 12 (зач. 10).
Мф. XXVII:27-32

27:27 [Зач. 112. ] Тогда́ во́ини иге́моновы, прiе́мше Иису́са на суди́ще, собра́ша на́нь все́ мно́же­с­т­во во́инъ: [Зач. 112. ] Тогда воины правителя, взяв Иисуса в преторию *, собрали на Него весь полк //*Судилище преторское.
27:28 и совле́кше его́, одѣ́яша его́ хлами́дою червле́ною: и, раздев Его, надели на Него багряницу;
27:29 и спле́тше вѣне́цъ от­ те́рнiя, воз­ложи́ша на главу́ его́, и тро́сть въ десни́цу его́: и покло́ншеся на колѣ́ну предъ ни́мъ руга́хуся ему́, глаго́люще: ра́дуйся, Царю́ Иуде́йскiй. и, сплетши венец из терна, возложили Ему на голову и дали Ему в правую руку трость; и, становясь пред Ним на колени, насмехались над Ним, говоря: радуйся, Царь Иудейский!
27:30 И плю́нув­ше на́нь, прiя́ша тро́сть и бiя́ху по главѣ́ его́. и плевали на Него и, взяв трость, били Его по голове.
27:31 И егда́ поруга́шася ему́, совлеко́ша съ него́ багряни́цу и облеко́ша его́ въ ри́зы его́: и ведо́ша его́ на пропя́тiе. И когда насмеялись над Ним, сняли с Него багряницу, и одели Его в одежды Его, и повели Его на распятие.
27:32 Исходя́ще же обрѣто́ша человѣ́ка кирине́йска, и́менемъ Си́мона: и сему́ задѣ́ша понести́ кре́стъ его́. Выходя, они встретили одного Киринеянина, по имени Симона; сего заставили нести крест Его.

1 Кор. XI:31 - XII, 6

11:31 [Зач. 150. ] А́ще бо бы́хомъ себе́ разсужда́ли, не бы́хомъ осужде́ни бы́ли. [Зач. 150. ] Ибо если бы мы судили сами себя, то не были бы судимы.
11:32 Суди́ми же, от­ Го́спода наказу́емся, да не съ мíромъ осу́димся. Будучи же судимы, наказываемся от Господа, чтобы не быть осужденными с миром.
11:33 Тѣ́мже, бра́тiе моя́, сходя́щеся я́сти, дру́гъ дру́га жди́те. Посему, братия мои, собираясь на вечерю, друг друга ждите.
11:34 А́ще ли кто́ а́лчетъ, въ дому́ да я́стъ, да не въ грѣ́хъ схо́дитеся. О про́чихъ же, егда́ прiиду́, устро́ю. А если кто голоден, пусть ест дома, чтобы собираться вам не на осуждение. Прочее устрою, когда приду.
12:1 О духо́вныхъ же, бра́тiе, не хощу́ ва́съ не вѣ́дѣти. Не хочу оставить вас, братия, в неведении и о дарах духовных.
12:2 Вѣ́сте, я́ко егда́ невѣ́рни бѣ́сте, ко и́доломъ безгла́снымъ я́ко ведо́ми ведо́стеся. Знаете, что когда вы были язычниками, то ходили к безгласным идолам, так, как бы вели вас.
12:3 Тѣ́мже сказу́ю ва́мъ, я́ко никто́же, Ду́хомъ Бо́жiимъ глаго́ляй, рече́тъ ана́ѳема Иису́са, и никто́же мо́жетъ рещи́ Го́спода Иису́са, то́чiю Ду́хомъ святы́мъ. Потому сказываю вам, что никто, говорящий Духом Божиим, не произнесет анафемы на Иисуса, и никто не может назвать Иисуса Господом, как только Духом Святым.
12:4 Раздѣле́нiя же дарова́нiй су́ть, а то́йжде Ду́хъ: Дары различны, но Дух один и тот же;
12:5 и раздѣле́нiя служе́нiй су́ть, а то́йжде Госпо́дь: и служения различны, а Господь один и тот же;
12:6 и раздѣле́нiя дѣ́й­ст­въ су́ть, а то́йжде е́сть Бо́гъ, дѣ́й­ст­вуяй вся́ во всѣ́хъ. и действия различны, а Бог один и тот же, производящий все во всех.

Мф. XVIII:1-11

18:1 [Зач. 74. ] Въ то́й ча́съ при­­ступи́ша ученицы́ ко Иису́су, глаго́люще: кто́ у́бо бо́лiй е́сть въ ца́р­ст­вiи небе́снѣмъ? [Зач. 74. ] В то время ученики приступили к Иисусу и сказали: кто больше в Царстве Небесном?
18:2 И при­­зва́въ Иису́съ отроча́, поста́ви е́ посредѣ́ и́хъ Иисус, призвав дитя, поставил его посреди них
18:3 и рече́: ами́нь глаго́лю ва́мъ, а́ще не обратите́ся и бу́дете я́ко дѣ́ти, не вни́дете въ ца́р­ст­во небе́сно­е: и сказал: истинно говорю вам, если не обратитесь и не будете как дети, не войдете в Царство Небесное;
18:4 и́же у́бо смири́т­ся я́ко отроча́ сiе́, то́й е́сть бо́лiй во ца́р­ст­вiи небе́снѣмъ: итак, кто умалится, как это дитя, тот и больше в Царстве Небесном;
18:5 и и́же а́ще прiи́метъ отроча́ таково́ во и́мя мое́, мене́ прiе́млетъ: и кто примет одно такое дитя во имя Мое, тот Меня принимает;
18:6 а и́же а́ще соблазни́тъ еди́наго ма́лыхъ си́хъ вѣ́ру­ю­щихъ въ мя́, у́не е́сть ему́, да обѣ́сит­ся же́рновъ осе́лскiй на вы́и его́, и пото́нетъ въ пучи́нѣ морстѣ́й. а кто соблазнит одного из малых сих, верующих в Меня, тому лучше было бы, если бы повесили ему мельничный жернов на шею и потопили его во глубине морской.
18:7 Го́ре мíру от­ собла́знъ: ну́жда бо е́сть прiити́ собла́зномъ: оба́че го́ре человѣ́ку тому́, и́мже собла́знъ при­­хо́дитъ. Горе миру от соблазнов, ибо надобно прийти соблазнам; но горе тому человеку, через которого соблазн приходит.
18:8 А́ще ли рука́ твоя́ или́ нога́ твоя́ соблажня́етъ тя́, от­сѣцы́ ю́ и ве́рзи от­ себе́: добрѣ́йше ти́ е́сть вни́ти въ живо́тъ хро́му или́ бѣ́дну {безъ руки́} , не́же двѣ́ ру́цѣ и двѣ́ но́зѣ иму́щу вве́ржену бы́ти во о́гнь вѣ́чный: Если же рука твоя или нога твоя соблазняет тебя, отсеки их и брось от себя: лучше тебе войти в жизнь без руки или без ноги, нежели с двумя руками и с двумя ногами быть ввержену в огонь вечный;
18:9 и а́ще о́ко твое́ соблажня́етъ тя́, изми́ е́ и ве́рзи от­ себе́: добрѣ́йше ти́ е́сть со еди́нѣмъ о́комъ въ живо́тъ вни́ти, не́же двѣ́ о́цѣ иму́щу вве́ржену бы́ти въ гее́н­ну о́гнен­ную. и если глаз твой соблазняет тебя, вырви его и брось от себя: лучше тебе с одним глазом войти в жизнь, нежели с двумя глазами быть ввержену в геенну огненную.
18:10 [Зач. 75. ] Блюди́те, да не пре́зрите еди́наго [от­] ма́лыхъ си́хъ: глаго́лю бо ва́мъ, я́ко а́нгели и́хъ на небесѣ́хъ вы́ну ви́дятъ лице́ Отца́ мо­его́ небе́снаго. [Зач. 75. ] Смотрите, не презирайте ни одного из малых сих; ибо говорю вам, что Ангелы их на небесах всегда видят лице Отца Моего Небесного.
18:11 Прiи́де бо Сы́нъ человѣ́ческiй [взыска́ти и] спасти́ поги́бшаго. Ибо Сын Человеческий пришел взыскать и спасти погибшее.

1 Кор. I:18-24

1:18 [Зач. 125А. ] Сло́во бо кре́стное погиба́ющымъ у́бо юро́д­ст­во е́сть, а спаса́емымъ на́мъ си́ла Бо́жiя е́сть. [Зач. 125А. ] Ибо слово о кресте для погибающих юродство есть, а для нас, спасаемых, – сила Божия.
1:19 Пи́сано бо е́сть: погублю́ прему́дрость прему́дрыхъ, и ра́зумъ разу́мныхъ от­ве́ргу. Ибо написано: погублю мудрость мудрецов, и разум разумных отвергну.
1:20 Гдѣ́ прему́дръ? гдѣ́ кни́жникъ? гдѣ́ совопро́сникъ вѣ́ка сего́? Не обуи́ ли Бо́гъ прему́дрость мíра сего́? Где мудрец? где книжник? где совопросник века сего? Не обратил ли Бог мудрость мира сего в безумие?
1:21 Поне́же бо въ прему́дрости Бо́жiей не разумѣ́ мíръ прему́дростiю Бо́га, благо­изво́лилъ Бо́гъ бу́й­ст­вомъ про́повѣди спасти́ вѣ́ру­ю­щихъ. Ибо когда мир своею мудростью не познал Бога в премудрости Божией, то благоугодно было Богу юродством проповеди спасти верующих.
1:22 Поне́же и Иуде́е зна́менiя про́сятъ, и е́ллини прему́дрости и́щутъ: Ибо и Иудеи требуют чудес, и Еллины ищут мудрости;
1:23 мы́ же проповѣ́дуемъ Христа́ ра́спята, Иуде́емъ у́бо собла́знъ, е́ллиномъ же безу́мiе, а мы проповедуем Христа распятого, для Иудеев соблазн, а для Еллинов безумие,
1:24 самѣ́мъ же зва́н­нымъ Иуде́емъ же и е́ллиномъ Христа́, Бо́жiю си́лу и Бо́жiю прему́дрость: для самих же призванных, Иудеев и Еллинов, Христа, Божию силу и Божию премудрость;

Мк. XV:16-32

15:16 [Зач. 67. ] Во́ини же ведо́ша его́ вну́трь двора́, е́же е́сть прето́ръ: и созва́ша всю́ спи́ру, [Зач. 67. ] А воины отвели Его внутрь двора, то есть в преторию, и собрали весь полк,
15:17 и облеко́ша его́ въ препря́ду, и воз­ложи́ша на него́ спле́тше терно́въ вѣне́цъ, и одели Его в багряницу, и, сплетши терновый венец, возложили на Него;
15:18 и нача́ша цѣлова́ти его́ [и глаго́лати]: ра́дуйся, Царю́ Иуде́йскiй. и начали приветствовать Его: радуйся, Царь Иудейский!
15:19 И бiя́ху его́ по главѣ́ тро́стiю, и плюва́ху на него́, и прегиба́юще колѣ́на покланя́хуся ему́. И били Его по голове тростью, и плевали на Него, и, становясь на колени, кланялись Ему.
15:20 И егда́ поруга́шася ему́, совлеко́ша съ него́ препря́ду и облеко́ша его́ въ ри́зы своя́: и изведо́ша его́, да про́пнутъ его́. Когда же насмеялись над Ним, сняли с Него багряницу, одели Его в собственные одежды Его и повели Его, чтобы распять Его.
15:21 И задѣ́ша мимоходя́щу нѣ́ко­ему Си́мону кирине́ю, гряду́щу съ села́, отцу́ Алекса́ндрову и ру́фову, да во́зметъ кре́стъ его́. И заставили проходящего некоего Киринеянина Симона, отца Александрова и Руфова, идущего с поля, нести крест Его.
15:22 [Зач. 68. ] И при­­ведо́ша его́ на голго́ѳу мѣ́сто, е́же е́сть сказа́емо ло́бное мѣ́сто. [Зач. 68. ] И привели Его на место Голгофу, что́ значит: Лобное место.
15:23 И дая́ху ему́ пи́ти есмирнисме́но вино́: о́нъ же не прiя́тъ. И давали Ему пить вино со смирною; но Он не принял.
15:24 И распе́ншiи его́ раздѣли́ша ри́зы его́, мета́юще жре́бiй о ни́хъ, кто́ что́ во́зметъ. Распявшие Его делили одежды Его, бросая жребий, кому что́ взять.
15:25 Бѣ́ же ча́съ тре́тiй, и распя́ша его́. Был час третий, и распяли Его.
15:26 И бѣ́ написа́нiе вины́ его́ напи́сано: Ца́рь Иуде́йскъ. И была надпись вины Его: Царь Иудейский.
15:27 И съ ни́мъ распя́ша два́ разбо́йника, еди́наго о десну́ю и еди́наго о шу́юю его́. С Ним распяли двух разбойников, одного по правую, а другого по левую сторону Его.
15:28 И сбы́ст­ся писа́нiе, е́же глаго́летъ: и со беззако́н­ными вмѣни́ся. И сбылось слово Писания: и к злодеям причтен.
15:29 И мимоходя́щiи ху́ляху его́, покива́юще глава́ми сво­и́ми и глаго́люще: уа́, разоря́яй це́рковь и треми́ де́нми созида́яй, Проходящие злословили Его, кивая головами своими и говоря: э! разрушающий храм, и в три дня созидающий!
15:30 спаси́ся са́мъ и сни́ди со кре́ста́. спаси Себя Самого и сойди со креста.
15:31 Та́кожде и архiере́е руга́ющеся, дру́гъ ко дру́гу съ кни́жники глаго́лаху: и́ны спасе́, себе́ ли не мо́жетъ спасти́? Подобно и первосвященники с книжниками, насмехаясь, говорили друг другу: других спасал, а Себя не может спасти.
15:32 Христо́съ, Ца́рь Изра́илевъ, да сни́детъ ны́нѣ со кре́ста́, да ви́димъ и вѣ́ру и́мемъ ему́. И распя́тая съ ни́мъ поноша́ста ему́. Христос, Царь Израилев, пусть сойдет теперь с креста, чтобы мы видели, и уверуем. И распятые с Ним поносили Его.

Гал. V:22 - VI, 2

5:22 [Зач. 213. ] Пло́дъ же духо́вный е́сть любы́, ра́дость, ми́ръ, долготерпѣ́нiе, бла́гость, милосе́рдiе, вѣ́ра, [Зач. 213. ] Плод же духа: любовь, радость, мир, долготерпение, благость, милосердие, вера,
5:23 кро́тость, воз­держа́нiе: на таковы́хъ нѣ́сть зако́на. кротость, воздержание. На таковых нет закона.
5:24 А и́же Христо́вы су́ть, пло́ть распя́ша со страстьми́ и похотьми́. Но те, которые Христовы, распяли плоть со страстями и похотями.
5:25 А́ще живе́мъ ду́хомъ, ду́хомъ и да хо́димъ. Если мы живем духом, то по духу и поступать должны.
5:26 Не быва́имъ тщесла́вни, дру́гъ дру́га раздража́юще, дру́гъ дру́гу зави́дяще. Не будем тщеславиться, друг друга раздражать, друг другу завидовать.
6:1 Бра́тiе, а́ще и впаде́тъ человѣ́къ въ нѣ́кое прегрѣше́нiе, вы́ духо́внiи исправля́йте такова́го ду́хомъ кро́тости: блюды́й себе́, да не и ты́ искуше́нъ бу́деши. Братия! если и впадет человек в какое согрешение, вы, духовные, исправляйте такового в духе кротости, наблюдая каждый за собою, чтобы не быть искушенным.
6:2 [Зач. 214. ] Дру́гъ дру́га тяготы́ носи́те, и та́ко испо́лните зако́нъ Христо́въ. [Зач. 214. ] Носи́те бремена друг друга, и таким образом исполните закон Христов.

Мф. IV:25 - V, 12

4:25 [Зач. 10. ] И по не́мъ идо́ша наро́ди мно́зи от­ Галиле́и и десяти́ гра́дъ, и от­ Иерусали́ма и Иуде́и, и со о́наго по́лу Иорда́на. [Зач. 10. ] И следовало за Ним множество народа из Галилеи и Десятиградия, и Иерусалима, и Иудеи, и из-за Иордана.
5:1 Узрѣ́въ же наро́ды, взы́де на гору́: и сѣ́дшу ему́, при­­ступи́ша къ нему́ ученицы́ его́. Увидев народ, Он взошел на гору; и, когда сел, приступили к Нему ученики Его.
5:2 И от­ве́рзъ уста́ своя́, уча́­ше и́хъ, глаго́ля: И Он, отверзши уста Свои, учил их, говоря:
5:3 блаже́ни ни́щiи ду́хомъ: я́ко тѣ́хъ е́сть ца́р­ст­вiе небе́сное. Блаженны нищие духом, ибо их есть Царство Небесное.
5:4 Блаже́ни пла́чущiи: я́ко ті́и утѣ́шат­ся. Блаженны плачущие, ибо они утешатся.
5:5 Блаже́ни кро́тцыи: я́ко ті́и наслѣ́дятъ зе́млю. Блаженны кроткие, ибо они наследуют землю.
5:6 Блаже́ни а́лчущiи и жа́ждущiи пра́вды: я́ко ті́и насы́тят­ся. Блаженны алчущие и жаждущие правды, ибо они насытятся.
5:7 Блаже́ни ми́лостивiи: я́ко ті́и поми́ловани бу́дутъ. Блаженны милостивые, ибо они помилованы будут.
5:8 Блаже́ни чи́стiи се́рдцемъ: я́ко ті́и Бо́га у́зрятъ. Блаженны чистые сердцем, ибо они Бога узрят.
5:9 Блаже́ни миротво́рцы: я́ко ті́и сы́нове Бо́жiи нареку́т­ся. Блаженны миротворцы, ибо они будут наречены сынами Божиими.
5:10 Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди: я́ко тѣ́хъ е́сть ца́р­ст­вiе небе́сное. Блаженны изгнанные за правду, ибо их есть Царство Небесное.
5:11 Блаже́ни есте́, егда́ поно́сятъ ва́мъ, и иждену́тъ, и реку́тъ вся́къ зо́лъ глаго́лъ на вы́ лжу́ще, мене́ ра́ди: Блаженны вы, когда будут поносить вас и гнать и всячески неправедно злословить за Меня.
5:12 ра́дуйтеся и весели́теся, я́ко мзда́ ва́ша мно́га на небесѣ́хъ: та́ко бо изгна́ша проро́ки, и́же [бѣ́ша] пре́жде ва́съ. Радуйтесь и веселитесь, ибо велика ваша награда на небесах: так гнали и пророков, бывших прежде вас.

Мф. IV:25 - V, 12

4:25 [Зач. 10. ] И по не́мъ идо́ша наро́ди мно́зи от­ Галиле́и и десяти́ гра́дъ, и от­ Иерусали́ма и Иуде́и, и со о́наго по́лу Иорда́на. [Зач. 10. ] И следовало за Ним множество народа из Галилеи и Десятиградия, и Иерусалима, и Иудеи, и из-за Иордана.
5:1 Узрѣ́въ же наро́ды, взы́де на гору́: и сѣ́дшу ему́, при­­ступи́ша къ нему́ ученицы́ его́. Увидев народ, Он взошел на гору; и, когда сел, приступили к Нему ученики Его.
5:2 И от­ве́рзъ уста́ своя́, уча́­ше и́хъ, глаго́ля: И Он, отверзши уста Свои, учил их, говоря:
5:3 блаже́ни ни́щiи ду́хомъ: я́ко тѣ́хъ е́сть ца́р­ст­вiе небе́сное. Блаженны нищие духом, ибо их есть Царство Небесное.
5:4 Блаже́ни пла́чущiи: я́ко ті́и утѣ́шат­ся. Блаженны плачущие, ибо они утешатся.
5:5 Блаже́ни кро́тцыи: я́ко ті́и наслѣ́дятъ зе́млю. Блаженны кроткие, ибо они наследуют землю.
5:6 Блаже́ни а́лчущiи и жа́ждущiи пра́вды: я́ко ті́и насы́тят­ся. Блаженны алчущие и жаждущие правды, ибо они насытятся.
5:7 Блаже́ни ми́лостивiи: я́ко ті́и поми́ловани бу́дутъ. Блаженны милостивые, ибо они помилованы будут.
5:8 Блаже́ни чи́стiи се́рдцемъ: я́ко ті́и Бо́га у́зрятъ. Блаженны чистые сердцем, ибо они Бога узрят.
5:9 Блаже́ни миротво́рцы: я́ко ті́и сы́нове Бо́жiи нареку́т­ся. Блаженны миротворцы, ибо они будут наречены сынами Божиими.
5:10 Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди: я́ко тѣ́хъ е́сть ца́р­ст­вiе небе́сное. Блаженны изгнанные за правду, ибо их есть Царство Небесное.
5:11 Блаже́ни есте́, егда́ поно́сятъ ва́мъ, и иждену́тъ, и реку́тъ вся́къ зо́лъ глаго́лъ на вы́ лжу́ще, мене́ ра́ди: Блаженны вы, когда будут поносить вас и гнать и всячески неправедно злословить за Меня.
5:12 ра́дуйтеся и весели́теся, я́ко мзда́ ва́ша мно́га на небесѣ́хъ: та́ко бо изгна́ша проро́ки, и́же [бѣ́ша] пре́жде ва́съ. Радуйтесь и веселитесь, ибо велика ваша награда на небесах: так гнали и пророков, бывших прежде вас.


Дорогие друзья!

Приглашаем вас принять участие в благотворительных акциях

1. Помогите дому милосердия для детей, строящемуся в монастыре святой Елисаветы в г.Калининграде

Адрес подворья монастыря: 236014, г. Калининград, ул. Полецкого, 24
Телефон: 8(4012)93-41-06; 8-9 11-46-23-925. Настоятельница монастыря игумения Елисавета (Кольцова)

Банковские реквизиты:

Получатель: ЕПАРХИАЛЬНЫЙ ЖЕНСКИЙ МОНАСТЫРЬ ПРЕПОДОБНОМУЧЕНИЦЫ ВЕЛИКОЙ КНЯГИНИ ЕЛИСАВЕТЫ
Р/с 40703810220110100557 в Калининградском ОСБ No 8626, ДО No 1220. Кор. счет 30101810100000000634 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Калининградской обл. БИК 042748634
Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 3904041711

2. Окажите помощь в строительстве Церкви святого мученика Вонифатия в Смоленской области

Адрес храма: 216457, Смоленская область, Починковский район, д. Лосня (показать на карте)
Тел.: +7 960 584 6812. Настоятель иерей Сергий Прокопов.

Банковские реквизиты:

Получатель: МРО православный приход в честь святого мученика Вонифатия д. Лосня Починковского района Смоленской Епархии Русской Православной Церкви (Московский Патриархат)

Р/с 40703810723250000020 в Филиале ОАО Банк ВТБ в г. Воронеже,

к/с 30101810100000000835 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Воронежской области

БИК 042007835

Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 6712008917

 

Порекомендуйте нашу рассылку друзьям

Рассылка: Ежедневные библейские чтения
Страница рассылки: https://subscribe.ru/catalog/religion.biblio
Для быстрой подписки достаточно отправить любое письмо на адрес: religion.biblio-sub@subscribe.ru


 


В избранное