Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Регулярный обзор СМИ по психологии и тренингам


Информационный Канал Subscribe.Ru

Энциклопедия: Библиотечно-библиографическая БАЗА ЗНАНИЙ и ОПЫТА
"АТЛАС Аналитика"
www.atlas-analytic.com
Полнотекстовые Online ресурсы для науки, образования и бизнеса - услуги, продукты и ресурсы семейства "АТЛАС"
Корпорация "Индустрия ИНТЕЛЛЕКТА"
www.atlas-center.org
Рассылка библиотечно-библиографической Базы Знаний и Опыта "АТЛАС Аналитика"
www.atlas-analytic.com
::::: Мониторинг прессы и интернета в период c 30 августа 2004г. по 5 сентября 2004г.,
составленный по материалам базы знаний и опыта "АТЛАС-Аналитика"
www.atlas-analytic.com
Глава: ПСИХОЛОГИЯ. ТРЕНИНГИ
Внимание АКЦИЯ:
В течение пяти дней с 30 августа 2004 по 5 сентября 2004 проводится акция, по Вашему запросу мы выдаём бесплатный неограниченный тестовый доступ к нашим услугам на один полный день.
Попробуйте, Вам понравится. Мониторинг более шестисот СМИ России и Украины, а также интернета в сфере Ваших профессиональных и личных интересов.
Пришлите нам запрос на доступ к услугам по адресу: atlas_rassylka@mail.ru

Для информации:
Стоимость подписки на услуги по одной теме :  четыре евро в месяц
Стоимость подписки на услуги по одной главе :  семьдесят семь евро в месяц
Во время акции неограниченный доступ к услугам - бесплатно
ОБЗОР РОССИЙСКОЙ ПРЕССЫ

Рейтинг статьи: 6

Аннотация: Что являет собой эйдетика

Цитаты:

" Это было сделано школой Эриха Иенша в Марбурге, главным образом, в последние двенадцать лет. Здесь сложилось и оформилось самое это психологическое учение, которое сейчас широко распространилось по всему миру, порождая повсюду исследования эйдетических феноменов, проверку фактических данных Иенша и его школы, обсуждение его теоретических построений и объяснений. Эйдетиками (от греческого слова эйдон - вижу или эйдос - образ, картина, идея) называют психологи нового направления людей, обладающих способностью вызывать эти наглядные образы. Сущность этого основного эйдетического феномена или эйдетизма заключается в том, что человек, обнаруживающий его, обладает способностью видеть в буквальном смысле этого слова на пустом экране отсутствующую картину или предмет, который перед тем находился перед его глазами. До сих пор психологии были известны две основные формы образов памяти... "

" С одной стороны, это надо отнести за счет новизны самих исследований, различий в методах и оценках. Надо сказать, что этот феномен встречается не у всех детей в совершенно одинаковой форме. Он обнаруживает различные ступени своего развития и различные степени яркости. Э. Иенш различает 5 таких ступеней развития эйдетизма. С одной стороны, оказывается, что процент детей-эйдетиков колеблется в зависимости от того, включаются ли в число этих случаев и дети с менее яркой степенью этого явления. С другой стороны, как это мы увидим ниже, самый этот феномен обнаруживает прямую зависимость от внутренней секреции, которая не только варьирует в зависимости от конституции, от индивидуальности, от возраста, расы, но и обнаруживает вариацию в зависимости от местности, от географических условий... "

Рейтинг статьи: 6

Аннотация: Что представляет собой медитация?

Цитаты:

" Все, что нужно - это снова вернуть это пространство. Вы его уже знали, так что, когда вы в первый раз узнаете медитацию, вы будете удивлены - так как в вас возникает великое чувство, будто вы уже ее раньше знали - в вас возникнет великое чувство, будто вы знали ее раньше. И это чувство вас не обманывает оно правдиво: вы ее уже знали. Вы забыли. Алмаз потерялся в горах мусора, но если вы сможете их расчистить, вы вновь найдете этот алмаз- он ваш. В действительности его нельзя потерять, о нем можно лишь забыть. Мы рождены медитаторами, а потом мы изучаем пути ума. Но наша истинная природа остается спрятанной где-то глубоко внутри, подобно подземному течению. Однажды, немного углубившись, вы найдете, что источник по-прежнему изливается - источник чистой воды; и величайшая радость в жизни - найти его... "

" Отбросьте метод только тогда, когда радость исчезла, тогда его работа закончена. Ищите другой метод. Ни один метод не сможет вас довести до самого конца. Во время путешествия вы должны будете пересесть на другой поезд много раз. Определенный метод приведет вас к определенному состоянию. За его пределами он уже бесполезен, он уже отработан. Так что нужно помнить о двух вещах: когда вы наслаждаетесь методом, идите в него глубоко, насколько это возможно, но никогда не становитесь зависимым от него, так как однажды вам придется его отбросить. Если вы становитесь слишком зависимым от него, тогда он подобен наркотику; вы его не сможете оставить. Вы им уже не наслаждаетесь - он вам ничего не дает - он стал привычкой. Тогда можно продолжать его использовать, но уже двигаясь по кругу; он уже не может вывести вас за его пределы... "

Рейтинг статьи: 6

Аннотация: Как боротся с послеродовой депрессией

Цитаты:

" Если Вы не успеваете делать домашние дела, то найдите того, кто может Вам помочь. И не слушайте тех, кто говорит, что женщины раньше все успевали сами, а Вы просто неумеха и лентяйка. Всегда "успевали сами" единицы. Просто женщины почему-то считают материнство тяжелым трудом и часто преувеличивают свои страдания. Отсюда и рассказы о "боевой молодости". Очень часто путем сложного допроса удается выйти на следы соседок, бегавших за продуктами, подружек, отпускавших в кино и даже бабушек, проживавших совместно или забиравших ребеночка на лето в деревню. Если помочь некому, то объясните положение дел мужу (если и мужа нет, то что за дела Вас беспокоят?). Придется ему принять активное участие. Или не обращать внимания на беспорядок, питаться супами из пакетика и носить рубашки после "сухой стирки" (рубашка кладется в корзину с грязным бельем, когда не остается чистых - достается и используется до последнего... "

" Если Вы испытываете к мужу стойкое отвращение или Вам кажется, что он Вас больше не любит, то постарайтесь, во-первых, не сообщать ему об этом в грубой форме (полезнее что-то вроде "знаешь, у меня что-то с головой, конечно это пройдет, но сейчас у меня вид любого мужчины вызывает раздражение, я даже не могу смотреть телевизор, с тобой, конечно легче, но лучше бы тебе до меня не дотрагиваться…" или " мне так нужно, чтобы ты был почаще рядом, ведь такой момент…"), главное, помните, что это должно пройти. И те слова, которые можно наговорить в угаре, не должны мешать нормальному продолжению отношений. Конечно, извиняться после ссор - задача почти непосильная, но постарайтесь хотя бы не "дуться". И говорить надувшемуся супругу: "Ну, ты что, забыл, что у меня нервы не на месте". Самое неприятное, что, если в таком состоянии себя распустить, то может быть очень трудно вернуться к нормальной жизни, когда от депрессии не останется и следа. Не дайте себе стать истеричкой... "

Рейтинг статьи: 6

Аннотация: Кое-что о медитации

Цитаты:

" Термин "медитация" определяется в философской литературе как умственное действие, направленное на приведение психики человека в состояние углубленной сосредоточенности, на достижение уравновешенности ума и нереактивности психики. Благодаря определенной последовательности умственных актов достигается устранение крайних эмоциональных проявлений и значительное снижение реактивности организма (психики) на отдельные внутренние переживания и внешние раздражители. Умонастроение человека при этом приобретает некоторую спокойную приподнятость, а соматическое состояние (тело) спокойную расслабленность. С помощью медитативных упражнений можно добиться понижения возбудимости многих нервных центров, в частности, двигательного анализатора, а часто и общего тормозящего влияния на нервную деятельность, общего успокоения и отвлечения человека, стабилизации психоэмоционального состояния... "

" У людей, которые не могут достаточно долго сосредоточиться на одной мысли вообще в жизни, во время медитации возникает масса беспорядочных мыслей. Поэтому такие люди во время занятий должны мягко, не напрягаясь, направлять все свое внимание на Дань-тянь и мысленно считать дыхание. Если занимающийся забыл, на каком числе он остановился (потеря мысли), нужно начать счет сначала, достигнув 100, опять начать с единицы. Не надо беспокоиться, если возникают попутные незначительные мысли. Важно это заметить вовремя и сразу пресекать их. Если трудно выключить такие мысли, надо переключиться на что-нибудь радостное. Для невротичных людей рекомендуется следующий прием: попытаться проследить мысль в обратном порядке - к ее возникновению, это успокаивает. Даже если во время медитации не удается полностью успокоиться и совсем отключиться, целебный эффект наступит. Хотя он и будет меньше, чем при полном расслаблении, но он также будет большим шагом на пути к спокойствию... "

Рейтинг статьи: 6

Аннотация: Как с помощью ежедневного массажа активно противостоять весенней депрессии

Цитаты:

" Несколько тысяч лет назад восточная медицина, а точнее тибетские врачи, установила, что зоны пальцев рук и точки ладоней являются своеобразными "окнами" состояния здоровья. Пальцы и кисти рук нужно массировать и растирать в любую свободную минуту. Особенно, если руки холодные или покрыты потом. Каждый палец "отвечает" за свой орган. Большой палец отражает состояние легких, бронхов и печени. К примеру, любые приступы кашля можно смягчить и даже вылечить, массируя большой палец, особенно сильно надавливая на край лунки у основания ногтя. Указательный палец напрямую "посылает" сигналы в область всего пищеварительного тракта. Давление на точку под ногтевой пластинкой помогает при любых болевых ощущениях в полости рта, включая зубную боль. Середина пальца - зона желудка, печени, желчного пузыря, нижняя часть пальца и мясистая поверхность между большим и указательным пальцами "отражают" состояние толстого кишечника... "

" Потом массируется каждый палец в отдельности, от кончика к основанию, со всех сторон. Каждый палец массируется поочередно, не менее трех раз. Далее разминается и массируется ладонь по трем массажным линиям: от внутреннего края - к основанию; от внешнего края - к средней точке ладони и по средней линии от пальцев - к запястью. Затем пальцами и круговыми движениями разминаются запястья. Более тщательно массируются зоны органов, доставляющих вам беспокойство. Особое внимание стоит уделять точкам, которые реагируют на надавливание болевыми ощущениями. Заканчивается массаж также растиранием. До массажа не стоит втирать в кожу рук никакие лосьоны и кремы, а вот после массажа - воспользуйтесь питательным кремом. Он прекрасно впитается в разогретую массажем кожу... "

ОБЗОР УКРАИНСКОЙ ПРЕССЫ

Рейтинг статьи: 5

Аннотация: Виховнi традицii украiнського родинного спiлкування

Цитаты:

" Щодо того, коли слiд починати виховання дитини, в народнiй педагогiцi були цiлком певнi погляди: "Тодi учи, як упоперек на лавцi лежить, а як подовж ляже, то тодi вже не навчиш", "Коли дитину не навчили в пелюшках, то не навчите в подушках". Про гарне виховання дiтей кажуть так: "Викохав дитину в добру годину", "Любо й неньцi, як дитина в честi", "Батькiв син", "Як ластiвка з ластiв 'ятами", "За цю науку цiлуйте батька й матiр у руку". Важливою складовою родинного життя e мовленнeве спiлкування батькiв з дiтьми та помiж собою; народна мудрiсть наголошуe на виховнiй силi слова у таких влучних народних виразах: "Як батько кричить, то син гарчить, а як батько лаeться, то син кусаeться", "Не вчи дитину штурханцями, а хорошими слiвцями", "Добрi дiти доброго слова послухають, а лихi й дрючка не бояться", "Вола в 'яжуть мотузком, а людину — словами". Вправляння i привчання у родинному вихованнi посiдають значне мiсце, а серед них, у свою чергу, найчастiше використовуються показ, тренування, нагадування, прохання, побажання, заохочення, орieнтацiя на суспiльну думку, очiкувану радiсть, настанови, застереження, заборони... "

" Доброзичливiсть та ввiчливiсть у спiлкуваннi передавалися через рiзноманiтнi словеснi вiтання, якi в украiнському мовленнeвому етикетi e традицiйно побажаннями добра, здоров'я, виражають приязнь, лагiдне ставлення до спiврозмовника: доброго дня, доброго здоров'я, добридень, здоровi були, доброго вечора у вашiй хатi, здоровенькi були, бувайте здоровi, добранiч. Якщо й сучаснi дiти частiше чутимуть вiд батькiв та вихователiв привiтальнi звертання, це сприятиме вихованню в них приязного ставлення до людей, збагаченню iхнього словника. Це ж стосуeться i слiв ввiчливостi. Практика живого спiлкування украiнцiв виробила iх чимало: вибачте менi, пробачте менi, даруйте, дякую, перепрошую, будь ласка, будьте ласкавi, прошу, уклiнно прошу. Основна вимога мовленнeвого етикету — ввiчливiсть, уважнiсть, пристойнiсть спiврозмовникiв... "

Рейтинг статьи: 5

Аннотация: О том, как влияет руководитель высшего звена управления на деятельность организации

Цитаты:

" Но к этому надо еще добавить здоровье руководителя. Канадские специалисты М. Кете де Фрис и Д. Миллер, проведя ряд исследований по переносу на организацию критериев, использующихся в отношении отдельных личностей, установили, что существуют положительная корреляция и сходство между «болезненным» и неадекватным поведением руководителя и особенностями деятельности организации. Кроме того, они выяснили, что во всех «больных» организациях прослеживается тенденция к тому, что один или два человека из состава высшего руководства задают тон на предприятии, определяют стратегию и создают особый климат. Если дочерние предприятия не располагают сильной личностью в руководстве, то в них начинают проявляться как минимум неадекватные способы поведения, которые являются следствием процессов, происходящих в центральном органе... "

" Подобную организацию характеризует следующее. Недоверчивость и страх перед возможностью подвергнуться преследованию создают климат чрезмерного контроля и наблюдения. Развернутые информационные системы в области менеджмента служат тому, чтобы своевременно определить внутренние и внешние опасности и подготовиться к встрече с ними. Власть концентрируется на самом верху, а сотрудники используются в целях сбора информации о том, что происходит. Люди проявляют консерватизм из страха показаться слишком изобретательными, авантюристами и растратчиками ресурсов. Каждый самоопределяется не естественным путем, а в качестве потенциальной жертвы внешних «темных» сил, перед которыми надо быть начеку. Стратегический стиль менеджмента можно описать по принципу «как-нибудь да выкрутимся», для постановки четких самостоятельных задач его недостаточно... "

Рейтинг статьи: 7

Аннотация: Мета i завдання гуртка "Логiка". Побудова заняття в гуртку "Логiка"

Цитаты:

" Чорнобильська катастрофа помiтно вплинула на життя всього людства, оскiльки стають вiдчутними ii наслiдки в бiологiчному, медичному, економiчному, полiтичному, соцiально-психологiчному аспектi. Найпiддатливiшою руйнiвному впливу негативних емоцiогенних факторiв виявилась категорiя дiтей дошкiльного вiку з вiдхиленнями в емоцiйно-вольовiй сферi та дiяльностi. Внаслiдок цих вiдхилень затримуeться розвиток психiчних процесiв, знижуeться працездатнiсть, самооцiнка, спостерiгаeться неадекватна поведiнка. Оскiльки практична психологiя передбачаe дiагностичну, корекцiй-ну та розвиваючу роботу, то найбiльш доцiльною щодо лiквiдацii наслiдкiв впливу ЧАEС e програма «Граeмось, навчаeмось, творимо», яка передбачаe на базi дiагностичних даних як корекцiю, так i розвиток психiчних процесiв, а саме — логiчного мислення... "

" Програма передбачаe завдання на розвиток словесно-логiчного мислення на базi наочно-дiйового та наочно-образного. Програма виконуe важливу реабiлiтацiйну функцiю. Оволодiння дiтьми прийомiв та навичок, передбачених програмою, сприяe позбавленню комплексу неповноцiнностi, невротичних станiв, страхiв, зниженню рiвня тривожностi, сприяe пiдвищенню самооцiнки та рiвня розумового розвитку. Програма включаe завдання, що сприяють розвитку психомоторики, оскiльки вона e дiйовим органом людини, e мiстком мiж дiяльнiстю та практикою, мiж грою та працею, навчанням у школi. Оскiльки наслiдки ЧАЕС — це прояв соматичних захворювань рiзного роду, то програма передбачаe масаж бiоактивних точок, що сприяe кращiй роботi всiх органiв тiла дитини та покращанню працездатностi. Мета програми: розвивати логiчне мислення з найповнiшим використанням сензитивного перiоду (6— 7 р.) для формування дiяльностi дитини... "

Рейтинг статьи: 6

Аннотация: Мета та завдання створення Служби. Прiорiтетнi напрямки дiяльностi

Цитаты:

" Прийняття ряду державних програм, перехiд до профiльного навчання, переорieнтацiя основних завдань сучасноi школи сприяли зростанню значимостi психологiчноi служби в цiлому i практичного психолога зокрема. Нинi соцiально-психологiчна служба нараховуe 85 працiвникiв, з них: 31 — психологи ДНЗ, 25 психологiв ЗНЗ, 29 соцiальних педагогiв, 5 — працiвники ЦППСiВР. Показником динамiки розвитку психологiчноi служби мiста Бiлоi Церкви e зростання кiлькiсного складу працiвникiв; так у 1999—2000 pp. служба представлена 57 фахiвцями (21 психолог ДНЗ, 19 психологiв ЗО Ш, 17 соцiальних педагогiв),у2000—2001 pp. iх кiлькiсть складала 64 (з них 21 психолог ДНЗ, 21 психолог ЗОШ, 22 соцiальних педагогiв), на 2001—2002 pp. штат служби налiчуe 78 працiвникiв (28 практичних психологiв ДНЗ, 24 психологи ЗНЗ, 26 соцiальних педагогiв), у 2002—2003 pp. — 85 працiвникiв (з них 31 психолог ДНЗ, 27 психологiв ЗНЗ, 27 соцiальних педагогiв). Досягненням роботи Центру e 100% забезпечення закладiв освiти мiста психологiчним патронажем... "

" Показником реалiзацii iнтеграцii дiяльностi Центру та суб'eктiв навчально-виховного процесу e проведення ряду спiльних заходiв для практичних психологiв ЗОШ i ДНЗ, соцiальних педагогiв, заступникiв директорiв з виховноi роботи, класних керiвникiв. Зростаe кiлькiсть замовлень щодо проведення рiзних типiв дослiджень у системi освiти мiста. Працiвники Центру проводять монiторинги рiвня задоволення освiтнiх потреб населення регiону; заохочують дiтей до рiзних форм позашкiльноi освiти; здiйснюють заходи щодо виявлення факторiв ризику щодо формування шкiдливих звичок; проводять анкетування директорiв, адмiнiстрацii та педагогiчних працiвникiв навчальних закладiв щодо удосконалення роботи управлiння освiти i науки та його структурних пiдроздiлiв; вивчення психологiчного клiмату та рiвня задоволеностi учнiв i батькiв станом навчально-виховного процесу; дослiдження рiвня комфортностi умов навчання i виховання першокласникiв... "

Рейтинг статьи: 6

Аннотация: Система, методика, задачi та результати використання комп’ютерного комплексу "Персонал - Ψ"

Цитаты:

" Нинi e потреба упорядкувати та тех-нологiзувати дiагностичну роботу практичного психолога освiтньоi установи. Для цього необхiдно визначити конкретнi дiагностичнi ситуацii i умови використання того чи iншого психологiчного iнструментарiю. На нашу думку, програма, яку ми пропонуeмо у данiй статтi, e одним iз крокiв до вдосконалення i пiдвищення ефективностi психодiагностичноi дiяльностi практичного психолога. Програму можна використовувати в роботi практичного психолога освiтнiх установ, у центрах профорieнтацii та рiзних фiрмах по роботi з персоналом. У програму включена група методик (опитувальники), якi дозволяють отримати дiагностичну iнформацiю, що даe можливiсть кiлькiсно i якiсно порiвнювати iндивiда (групу людей) з iншими iндивiдами (групами людей) за. визначеними психологiчними та соцiальними параметрами... "

" Ця схема показуe психологiчний профiль людини. Зеленим кольором показанi напрямки тестування, а жовтим тi якостi, якi найбiльш розвинутi в людинi по даному напрямку. Визначальним для кожноi людини e тип особистостi, тому вiн показаний на початку схеми. В залежностi вiд типу особистостi у людини формуeться спрямованiсть та соцiально-психологiчнi настанови. Спрямованiсть буваe трьох типiв: на себе, надiло, на спiлкування. Домiнуючий тип показано на схемi. Соцiально-психо-логiчнi настанови показанi попарно i показують перевагу одного психологiчного параметра над iншим. Далi йдуть мiжособистiснi стосунки, якi також показанi попарно i показують якостi людини при взаeмодii з iншими. Наприкiнцi схеми e спецiалiзована методика, для визначення професiйного портрету педагога, який визначаeться в залежностi вiд чотирьох параметрiв: прiоритетнi цiнностi, психоемоцiйний стан, самооцiнка i стиль викладання... "

Рейтинг статьи: 6

Аннотация: Формування вмiння працювати iз дiтьми з особливостями психофiзичного розвитку та iхнiми батьками

Цитаты:

" В останнe десятирiччя до освiтнiх закладiв Киiвськоi областi почали залучати дiтей iз особливостями психофiзичного розвитку. У багатьох педагогiчних працiвникiв виникла необхiднiсть сформувати вмiння працювати з такими школярами та iхнiми сiм'ями. Слiд зазначити, що проблемою надання педагогiчноi пiдтримки родинам займаються як зарубiжнi так i вiтчизнянi науковцi та педагогiчнi працiвники: Елен Р. Данiелс, Кей Стаффорд, К. Фiкер Террiл, Т. Марчук, Н. Дятленко, В. Кобильченко, Н. Кот, Ю. Онишко, Т. Гурлeва, М. Варна, Л.Триза, В. Калошин, Н. Козинчук, Л. Масуновата iншi. Роботу з батьками треба починати вiдразу пiсля зарахування дитини до освiтнього закладу. Адже виховання i навчання молодшого школяра з особливостями у психофiзичному розвитку в школi i сiм'i — це eдиний нерозривний процес. Тому надзвичайно важливо, щоб педагоги i батьки об'eднали своi можливостi в органiзацii спiльноi дiяльностi, наданнi допомоги в адаптацii та iнтеграцii дитини до освiтнього середовища... "

" Н. Кот зазначаe, що педагогу важливо у роботi з батьками враховувати iхнiй iндивiдуальний психологiчний стан, вивчити iх емоцiйнi характеристики. При цьому слiд скористатися допомогою шкiльного практичного психолога. Умовно батькiв дiтей з особливостями у психофiзичному розвитку подiляють на три групи: невротичного, авторитарного i змiшаного типу. Для невротичного типу характернi пасивнiсть, виправдовування своei бездiяльностi, намагання вiдгородити дитину вiд усiх проблем, навiть вiд таких, якi вони можуть розв'язати власними силами, постiйна тривожнiсть. Зовсiм протилежнi риси мають батьки, якi належать до авторитарного типу. Для них характернi активна життeва позицiя, керуються вони лише власними переконаннями, не можуть стримувати себе, що пояснюeться слабким рiвнем самоконтролю, схильнi до конфлiкту, спостерiгаeться холоднiсть при встановленнi контактiв з дитиною. Як виховний засiб часто використовуються окрики, фiзичнi покарання. У третьоi групи виявляються риси як першоi, так i другоi груп. Для них характернi частi змiни настрою — то радiсть, то депресiя... "

Рейтинг статьи: 6

Аннотация: Напрямки ведення науково-методичноi дiяльностi Центру

Цитаты:

" Науково-методична робота центру практичноi психологii i соцiальноi роботи маерiвневу органiзацiю. На рiвнi загально? методологii визначаeться полiтика дiяльностi психологiчноi служби в областi: встановлюються i розкриваються основнi принципи i проблеми, визначаються провiднi пiдходи i теорii, ефективнi i науково-обгрунтованi методи органiзацii, проблеми формування професiйноi культури психологiчноi спiльноти. На рiвнi конкретноi методологii вiдбуваeться створення i впровадження науково-дослiдних програм i проектiв з метою вирiшення основних проблем розвитку, спiлкування i дiяльностi учнiв в освiтнiх установах, аналiзуeться органiзацiйна структура i типовi проблеми дiяльностi центрiв, служб, практичних психологiв, соцiальних педагогiв, ведеться науково-дослiдна робота з актуальних питань практичноi психологii та соцiальноi роботи... "

" Науково-методична робота залежить вiд змiсту i видiв робiт: 1) науково-дослiдна i психодiагностична дiяльнiсть припускаe розробку i реалiзацiю науково-дослiдних програм i пiдбiр методiв i методик, якi вiдповiдають цiлям програми. Науково-методичне забезпечення даноi дiяльностi пов'язане зi створенням методичних посiбникiв, роботою по стандартизацii психодiагностичних методик, з розробкою й апробацieю нових методiв, створенням бiблiотеки iснуючих методик, а також припускаe роботу з навчання й удосконалення навичок розробки i користування науково-дослiдними методами i методиками; 2) психолого-педагогiчна дiяльнiсть (психокорекцiйна, психопрофiлактична, консультацiйна, просвiтницька) припускаe розробку i здiйснення вiдповiдних програм i планiв дiяльностi, освоeння апробованих i нових психолого-педагогiчних технологiй, технiк органiзацii i проведення тренiнгу, технiк психолого-педагогiчноi взаeмодii;... "

Аналитический обзор составлен по материалам Энциклопедии: библиотечно-библиографическая
База Опыта и Знаний "АТЛАС Аналитика"
www.atlas-analytic.com

Если Вы желаете еженедельно получать обзоры прессы, просим Вас прислать запрос.

Образец формы
Название Вашей организации:_____________________________________
E-mail:_______________________________________________________
Сфера Ваших профессиональных интересов:__________________________
Какие темы обзоров Вы бы хотели получать:
  • Тематический обзор прессы - Глава «Тренинги. Психология»
  • Тематический обзор прессы - Глава «Маркетинг. Реклама. Торговля»
  • Тематический обзор прессы - Глава «Бизнес. Менеджмент. Качество»
  • Тематический обзор прессы - Глава «Кадры»
  • Тематический обзор прессы - Глава «Образование»
  • Тематический обзор прессы - Глава «Автоматизация. Информация. Интернет»
Какие темы обзоров Вас могли бы заинтересовать:
  1. _________________________
  2. _________________________
  3. _________________________
  4. _________________________
  5. _________________________
 

Ваши предложения по улучшению обслуживания:_____________________

Запрос на рассылку просьба присылать на e-mail: atlas_rassylka@mail.ru

"АТЛАС Аналитика" - это Ваш личный информатор, аналитик, секретарь, корреспондент.

Накопленные, формализованные и систематизированные знания и опыт - это
готовые управленческие, научные и технологические решения.

"АТЛАС Аналитика" - это витамины Вашего интеллектуального роста.

Информация - это право на приоритет, лидерство и привилегия успеха.

Глупый - жалуется. Умный - делает. Мудрый - использует.



http://subscribe.ru/
http://subscribe.ru/feedback/
Подписан адрес:
Код этой рассылки: psychology.tps
Отписаться

В избранное