A multinational company
-Collects complex delinquent active contracts through telephone contact and field visits.
-Authorizes and conducts equipment repossessions, which includes authorizing legal correspondence and arranging for transportation and safe storage of the units.
-Manages stock of repossessed equipment, including revaluation of assets (through contacts with Valuation/Remarketing Consultants);
-Participates in accomplishment of continuous improvement objectives for the department. Participates in the identification of problem areas and development of resolutions to address them.
-Develops and nurtures a strong working relationship with dealers, Territory Managers and customers in an assigned portfolio.
Requirements:
-Minimum of 3 years experience in collections and equipment repossession. Additional experience in credit, customer services, marketing and/or financial statement analysis will be considered as an extra plus for a candidate.
-Knowledge of and demonstrated ability to apply collection techniques and procedures.
-Written and verbal communication skills (both in Russian and English) and presentation skills.
-Ability to analyze, recommend and approve contracts for default and late charge waiver.
-Thorough knowledge of and demonstrated ability to apply math computation skills.
-Demonstrated knowledge of and ability to apply data collection and analysis skills.
-Demonstrated knowledge of and ability to analyze customer credit summaries and past due accounts.
-Knowledge of bankruptcy laws and regulations.
-Knowledge of marketing and customer service concepts and techniques.
-Knowledge of financing and leasing products and principles
-Knowledge of billing and invoicing concepts.
-Knowledge of and the ability to apply financing and taxation principles.
Международный лидер косметического рынка
- проведение анализа рынка для разработки стратегии/плана на основе имеющейся информации;
- разработка подробного годового бизнес-плана по работе с клиентами (включающего в себя планирование скидок, ассортимента/матрицы продуктов, промоактивности, запуска продуктов и т.д.);
- ведение переговоров с клиентами;
- подписание контрактов с партнерами/дистрибуторами;
- проведение запланированных мероприятий/промо-акций;
- ежемесячный контроль эффективности в соответствии с планом по клиенту, составление отчетов и пересмотр плана при необходимости;
- анализ эффективности запуска новых продуктов, изменения цен, промо-акций, ассортимента и специального оборудования с целью выявления возможностей повышения эффективности;
- посещение точек продаж с целью контроля эффективности и качества работы в магазинах;
- управление деятельностью и обслуживание розничных сетей;
- управление персоналом и обеспечение эффективности (составление плана развития, проведение регулярных курсов обучения (наставничества), оценка и анализ деятельности.
Требования:
- опыт работы в косметическом бизнесе
- опыт бюджетирования и планирования
- отличные коммуникативные навыки
- активный, динамичный, целеустремленный
- свободный английский
Independent Media Sanoma Magazines
Основные требования:
∙ Опыт работы от 2-хлет - Bitrix, Photoshop, HTML, CSS, JavaScript, XML, MYSQL, PHP, CMS Bitrix
∙ Знание шаблонизаторов, умение читать и поправлять код
∙ Опыт создания интернет магазинов на Битрикс обязателен
∙ Нацеленность на результат, умение выдерживать сроки, быстрота реакции, умение тезисно излагать мысли, высокая скорость принятия решений, командный игрок, гибкий, внимательный к деталям .
Задачи:
∙ Разработка сайта alpinа.ru и всех прилагающих к нему веб приложений на основе ПО 1С-Битрикс.
Условия:
∙ Оформление по гражданско-правовому договору
∙ Достойная оплата гарантируется
∙ Работа в крупной и известной компании.
∙ Расположение в САО, недалеко от м. Савёловская + корпоративный бесплатный транспорт от м. Белорусская, Рижская
Просьба присылать резюме по адресу t.gribkova@imedia.ru
International manufacturing company
Manage budgeting and forecasting process, develop, implement and control the budget follow-up procedures (P&L, WC, CAPEX).
Support business activities.
Monthly management reporting and meetings with business partners and finance director.
Develop and maintain the management information system for top managers in order to communicate timely the finance information necessary for decision-making.
Quarterly business review preparation.
Requirements:
Person should have 6-7 years background experience in finance (external IFRS audit, financial control, not accounting background).
The person needs to:
- Speak English
- Have understanding of IFRS and transformation from RAS to IFRS
- Able to perform AOC (analysis of changes) analysis
- Pro-active (willing to learn new things and extend responsibilities)
- Be prepare to tackle peak loads.
- Be autonomous.
Inedependent Media Sanoma Magazines
Должностные обязанности:
∙ Планирование рабочего дня руководителя
∙ Организация встреч, переговоров, поездок
∙ Контроль за исполнением поручений руководителя
∙ Ведение деловой переписки, телефонных переговоров
∙ Отчётность, документооборот
∙ Личные поручения руководителя
Требования к кандидатам:
∙ Высшее образование
∙ Опыт административной работы от двух лет
∙ Опыт работы с первыми лицами компании будет большим плюсом
∙ Уверенное владение английским языком
∙ Ответственность, организованность, знание делового этикета
Условия:
∙ Зарплата + соц. пакет (ОМС, ДМС)
∙ Профессиональный рост.
∙ Работа в динамичном и дружном коллективе.
∙ Офис находится недалеко от м. Савёловская + бесплатный корпоративный транспорт от м. Белорусская, Рижская.
Просьба присылать резюме по адресу hr@imedia.ru с обязательным указанием кода вакансии PA
Our client, one of the worldwide premium liquor leaders, is currently looking for National On Trade
- Develop and implement a nationwide on trade strategy
- Achieve strategic targets in terms of volume, visibility, distribution, client relations and marketing activity in the on trade channel on the national level
- Build and manage the national on trade team
- Take responsibility for the channel budget
Requirements:
- Higher education, fluent English
- High-profile on trade experience with an international fmcg company
- Strategic approach, outstanding communication skills
- Passion for on trade
Bacardi Rus - a Russian branch of Bacardi-Martini Group - is looking for MARKETING RESEARCH MANAGER
- Provide the marketing team with market and consumer research and insights
- Manage trade audits and brand health tracking programs
- Analyse market trends and competition
- Implement modern research methodologies, manage the annual budget
Requirements:
- Higher education (finance/economics)
- Minimum 5 years of marketing research experience
- Trade audits and brand health tracking experience
- Ability to manage complex research projects and multitask
- Fluent English
One of the leading international FMCG companies is looking for National Key Account Manager
- Achieve presence and promote company products in the dedicated national retail chains across Russia.
- Establish, drive and maintain efficient business relations with national retail key accounts.
- Conduct negotiations (including annual) with key customers, ensure achievement of sales plans
Requirements:
- Higher education, fluent English
- 3-4 years of proven key national account management experience with FMCG companies
- Energetic, result-driven personality, excellent negotiations and communication skills