Госкомтелерадио запретило ввоз в Украину еще 2 российских изданий
Государственный комитет телевидения и радиовещания Украины (Госкомтелерадио) запретил ввоз в Украину еще 2 российских изданий.
"Госкомтелерадио отказало ООО "Форс Украина" в выдаче разрешения на ввоз в Украину с территории государства-агрессора книг: Роман Сенчин. "Постоянное напряжение" и серию "Путешествие вокруг света" (издатель - ООО "Издательство" Э")", - говорится в сообщении Госкомтелерадио в среду.
Приказ об отказе выдан на основании решения экспертного совета по вопросам анализа и
оценки издательской продукции.
В частности, отмечается, что в книге Р.Сенчина присутствует пропаганда имперских геополитических доктрин государства-агрессора и пропаганда войны.
"Серия детских книг "Путешествие вокруг света" не вызывала вопросов относительно содержания, однако в исходных данных изданий указано: "Отпечатано в России. Республика Крым". Именно из-за этой "ошибки" в географии (Крым был, есть и будет украинским!) издание не получило разрешения на ввоз и распространение в Украине",
- подчеркивают в Госкомтелерадио.
Как сообщалось, 13 февраля 2018 года Госкомтелерадио внесло 135 российских книг, а также 2 издания из отдельных районов Донецкой и Луганской областей в перечень книжных изданий, содержание которых направлено на ликвидацию независимости Украины, пропаганду насилия, разжигание межэтнической, расовой, религиозной вражды, совершение террористических актов, посягательство на права и свободы человека.
Среди авторов, чьи книги попали в данный список: Захар Прилепин,
Дмитрий Goblin Пучков, Александр Дугин, Сергей Доренко, Эдуард Лимонов, Александр Волконский, Павел Губарев, Сергей Глазьев, Анатолий Вассерман, Наталья Поклонская, а также десятки других.
ЗСТ с Канадой: как прошли полгода аграрного экспорта?
Зона свободной торговли между Украиной и Канадой начала действовать с лета 2017 года. Что изменилось в аграрной торговле стран за это время?
Соглашение о свободной торговле между двумя странами открыло, несомненно, большие возможности для украинских аграрных производителей, ведь канадский рынок обширный и разнообразный.
Торговый договор с Канадой предусматривал отмену таможенного сбора на украинские сельскохозяйственные товары — 108 позиций, правда, кроме тех, которые уже
попадали под канадские тарифные квоты. При этом Украина с какой-то стороны обезопасила и внутренний рынок, договором предусмотрена постепенная отмена (3-5 и 7 лет) пошлины для канадских экспортеров, что даст возможность отечественным производителям не «прогореть» в условиях растущей конкуренции.
ЗСТ с Канадой для украинского агросектора стало означать не просто отмену таможенного сбора на продукцию сельского хозяйства, но и возможность повысить собственное качество, ведь весь экспорт
проходит многоэтапный контроль. Вместе с этим далеко не все смогли воспользоваться преимуществами такого рода сотрудничества.
Эмигранты формируют спрос
Канада — достаточно сложный для экспорта продуктов питания рынок, попасть туда не так просто. Крайне низкий рост населения страны за последние годы привел к тому,
что ужесточились требования к качеству продуктов питания. Канадцы потребляют много мяса и мясной продукции, пшеницы и изделий из нее. Однако достаточно такой продукции страна вырабатывает и сама, поэтому продавать в Канаду зерновые культуры как минимум нет смысла.
По словам канадского директора проекта CUTIS, исполнительного директора международного направления исследовательской организации The Conference
Board of Canada Пола Дарби, даже в таких условиях всегда можно найти выход. Учитывая, что значительная доля населения Канады — эмигранты из различных стран, в том числе и Украины, именно они и формируют такое разнообразие в продуктах питания. Перспективным будет направление экспорта нишевой продукции.
«У нас в Канаде на полках супермаркетов есть замороженные вареники, однако страна происхождения указана США. Так почему бы украинцам не занять эту нишу?» — рассказывает
Дарби. По его словам, в Канаде множество супермаркетов заполнены продукцией национальных кухонь.
Учитывая, что в Канаде проживает более 1,5 млн украинцев, поставлять продукты для украинской кухни будет большим преимуществом. Президент Канадско-Украинской Торговой Палаты Зенон Поточный добавляет, что множество из этих продуктов можно смело продавать под маркой «органик». «Как пример — экспортировать березовый сок, который по праву можно считать органическим, и крупные
ретейлеры также будут заинтересованы продавать такого рода продукцию», — отмечает Потоцкий.
На канадский рынок достаточно сложно выйти, существует множество регуляторных барьеров, вместе с тем, у украинских предпринимателей есть ниши, которые они могут заполнить. Стоит отметить, что сегмент премиум-продуктов стремительно растет, что также стоит учитывать при выборе продуктов для экспорта. Это говорит о том, что в ближайшие годы среди канадских потребителей будет расти спрос на
замороженные и свежие овощи, фрукты, органику, натуральные продукты, соки и консервацию. Кроме того, все больше растет спрос на индивидуальные порции, что также стоит учитывать при упаковке продуктов на экспорт.
«Не каждый лишь может»
Несмотря на ЗСТ и огромный продуктовый рынок, экспортировать в Канаду действительно не так просто.
Канадский аналог украинской Госпотребслужбы Canadian Border Service Agency проводит жесткий ветфитосанитарный контроль, а выявление каких-либо серьезных сертификационных норм отдельного производителя может негативно повлиять на репутацию всей страны.
Отдельно стоит отметить, что если украинские товары на государственном уровне пройдут сертификацию, открытым остается вопрос поставок в продуктовые сети. Поскольку большинство продуктов питания реализовывается через супермаркеты — до 60%, доля
частных магазинчиков и небольших ретейлерских сетей уменьшается. Поэтому производители заранее должны налаживать торговые отношения для того, чтобы их продукты-таки попали на полки канадских магазинов. Канадские мультинациональные ретейлерские компании не тратят много времени на переговоры, предпочитая работать без торговых посредников напрямую с производителями агропродукции. При этом заказчиков может интересовать не только наличие всех необходимых сертификатов на продукцию, но и репутация, социальная
ответственность и бизнес-план развития самого предприятия.
По словам члена Canada-Ukraine Chamber of Commerce Дмитрия Козонака, во многом украинским аграриям поможет банальная активность и заинтересованность в сотрудничестве. «Нужно постоянно поддерживать динамику отношений, подавать полную информацию о своем предприятии и видение, куда оно движется в дальнейшем», — говорит Козонак. По словам эксперта, массовому выходу на рынок Канады украинским производителям мешает
ментальность. «В массе своей производители слабо идут на контакт, полагаются только на себя и часто просто не знают, что нужно для экспорта. В этом и проблема», — говорит он.
Огромные перспективы
По официальным данным, за прошлый, 2017 год Украина экспортировала аграрной продукции на $5,8 млн,
экспорт продуктов переработки овощей (консервы и соки) вырос с $83 тыс. до $2,5 млн. Государство прогнозирует, что благодаря сотрудничеству с Канадой Украина сможет наращивать до 3,5% экспорта аграрной продукции ежегодно. По различным оценкам, почти 31% канадских потребителей готовы платить больше за товары, полезные для здоровья. Это означает, что от торговых отношений в первую очередь выигрывают аграрии, занимающиеся переработкой.
Главной особенностью ведения бизнеса с Канадой являются понятные и
простые правила игры — нужно всего лишь соответствовать всем нормам и требованиям и иметь хорошую репутацию среди канадских партнеров. К слову, с этим проблем тоже не должно быть — все государственные органы и торговые ассоциации открыты для сотрудничества, а всю необходимую информацию можно получить в открытом доступе в Интернете.
Значительную помощь в прохождении всех этапов для экспорта в Канаду может предоставить проект технической помощи CUTIS Project, созданный в рамках соглашения о ЗСТ, которые работают с украинскими производителями. В свою очередь, Канадская служба содействия развитию торговли также способствует продвижению небольших предпринимателей на рынок Канады, предоставляя консультативную и информационную помощь.
Бюджет тор╕к одержав додатково 70 м╕льярд╕в в╕д боротьби з контрабандою - Гройсман
У результат╕ боротьби Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни з контрабандою у 2017 роц╕ до бюджету над╕йшло додатково 70 млрд гривень, як╕ вивели з т╕н╕ на укра╖нських митницях. Про це п╕д час зас╕дання уряду сказав Прем'╓р-м╕н╕стр Укра╖ни Володимир Гройсман, пов╕домля╓ кореспондент Укр╕нформу.
«У минулому роц╕ ми додали (надходжень до бюджету - ред.) 70 млрд грн. Це 70 млрд грн, як╕ виведен╕ з т╕н╕ на укра╖нських митницях. Ц╕ кошти ран╕ше ходили по кишенях тих, хто був причетний до створення
р╕зноман╕тних схем, але це не к╕нець. Я думаю, ми можемо ще ст╕льки ж залучити грошей, але тут потр╕бна консол╕дована позиц╕я вс╕╓╖ правоохоронно╖ системи», - сказав Гройсман.
В╕н зазначив, що дос╕ на митниц╕ залиша╓ться дуже багато корупц╕йних схем, як╕ приховуються не т╕льки митниками, а й ╕ншими правоохоронними органами, ╕ з цим потр╕бно боротися.
Як пов╕домляв Укр╕нформ, з 1 лютого 2018 року митниця перейшла на оформлення митних декларац╕й за принципом «╓диного в╕кна» у повному обсяз╕.
Як скористатися Пан-╢вро-Мед: пояснення для експортер╕в
Олекс╕й Горбатюк, "╤лляшев та Партнери" _ В╕второк, 13 лютого 2018, 10:00.
1 лютого Укра╖на набула повноправного членства в Рег╕ональн╕й конвенц╕╖ про пан-╓вро-середземноморськ╕ преференц╕йн╕ правила походження (Пан-╢вро-Мед).
Конвенц╕я передбача╓ застосування ╕дентичних положень щодо походження товар╕в, як╕ експортуються/╕мпортуються м╕ж державами-членами Конвенц╕╖, за умови, що м╕ж такими державами укладено угоди про зону в╕льно╖ торг╕вл╕. Також Конвенц╕╓ю передбача╓ться застосування
правил д╕агонально╖ кумуляц╕╖, що в свою чергу нада╓ можлив╕сть кра╖нам-учасницям при виробництв╕ товару використовувати сировину ╕ комплектуюч╕ одна одно╖, а не т╕льки нац╕ональн╕, й при цьому збер╕гати преференц╕йн╕ умови торг╕вл╕ (╕мпорт без застосування митних збор╕в або за заниженими ставками) .
Що зм╕нилося? Ран╕ше при експорт╕ товару, що ма╓ статус преференц╕йного походження, до кра╖н, з якими Укра╖на п╕дписала угоди про ЗВТ, застосовувалися правила двосторонньо╖ кумуляц╕╖.
Тобто для
того, щоб товар експортувався за преференц╕йними умовами, необх╕дно було, щоб сировина ╕/або комплектуюч╕ товару також мали походження з кра╖н, м╕ж якими п╕дписано двосторонню угоду про ЗВТ.
Тепер, з отриманням членства в Конвенц╕╖, для збереження преференц╕йних умов торг╕вл╕ в укра╖нських п╕дпри╓мц╕в з'явилася можлив╕сть використовувати при виробництв╕ товару сировину не т╕льки в╕тчизняного походження та/або з кра╖ни, до яко╖ к╕нцевий товар буде експортуватися, але й походженням з ╕нших
кра╖н-учасниць Конвенц╕╖, до яко╖ вже при╓дналися 42 держави.
Як це вигляда╓ на практиц╕?
Цитрусов╕ з преференц╕йним статусом ╕мпортуються з ╤спан╕╖ в Укра╖ну (ЗВТ м╕ж Укра╖ною та ╢С). В Укра╖н╕ вони були використан╕ для виробництва фруктових сок╕в. П╕зн╕ше ц╕ соки були експортован╕ в Чорногор╕ю (ЗВТ м╕ж Укра╖ною та Чорногор╕╓ю).
Соки
будуть збер╕гати преференц╕йний статус ╕ експортуватися за ставкою мита "0%" ╕ при цьому мати статус походження з Укра╖ни.
Водночас укра╖нська сировина ╕ комплектуюч╕ також можуть використовуватися у виробництв╕ товар╕в в кра╖нах-учасницях Конвенц╕╖ для подальшого експорту у вигляд╕ складових готових товар╕в.
Членство Укра╖ни в Конвенц╕╖, безумовно, зб╕льшить можливост╕ для преференц╕йного експорту в╕тчизняних товар╕в на перспективн╕ зовн╕шн╕ ринки ╕ залучить укра╖нських виробник╕в до
╓вропейських та глобальних ланцюжк╕в додано╖ вартост╕.
В першу чергу, Конвенц╕я в╕дкри╓ доступ до нових ринк╕в (кра╖н-учасниць Конвенц╕╖) для укра╖нських виробник╕в товар╕в, як╕ в сво╓му виробництв╕ використовують сировину ╕ комплектуюч╕ з р╕зних кра╖н-член╕в Конвенц╕╖.
Також зросте попит на укра╖нську сировину ╕ комплектуюч╕. В╕д цього насамперед виграють укра╖нська металург╕я ╕ легка промислов╕сть.
Не менш важливе питання: як укра╖нським експортерам скористатися перевагами, як╕ да╓
Конвенц╕я?
╢дин╕ зм╕ни в процедур╕ експорту в рамках Конвенц╕╖ стосуватимуться сертиф╕кац╕╖ продукц╕╖, яка експорту╓ться до кра╖н-учасниць. Так, для посв╕дчення походження товару при його виробництв╕ ╕з сировини або комплектуючих, як╕ були ╕мпортован╕ в рамках Конвенц╕╖, ╕ його подальшого експорту буде потр╕бний сертиф╕кат EUR-MED, що видаватиметься в раз╕ дотримання правил д╕агонально╖ кумуляц╕╖.
В╕дпов╕дно до тексту Конвенц╕╖, цей сертиф╕кат, як ╕ сертиф╕кат EUR.1, буде видаватися структурними п╕дрозд╕лами митниц╕. Для цього експортеру або його уповноваженому представнику необх╕дно буде подати заяву ╕ заповнений бланк сертиф╕ката, форми яких наводяться в додатках до Конвенц╕╖.
На в╕дм╕ну в╕д сертиф╕кату EUR.1, в сертиф╕кат╕ EUR-MED обов'язково ма╓ бути заповнена графа 7 ("Remarks"). У раз╕ якщо товар отримав статус преференц╕йного походження на п╕дстав╕ кумуляц╕╖, в граф╕ 7 необх╕дно перел╕чити кра╖ни, зв╕дки походить сировина та/або комплектуюч╕, як╕ були використан╕ у виробництв╕ ("Cumulation applied with...").
А якщо товар з╕ статусом преференц╕йного походження повн╕стю був вироблений в Укра╖н╕ або матер╕али, як╕ були використан╕ при виробництв╕, без
статусу преференц╕йного походження, були достатньою м╕рою перероблен╕, в граф╕ 7 сл╕д зазначити, що кумуляц╕я не застосовувалася ( "No cumulation applied").
╢ вс╕ п╕дстави вважати, що при╓днання Укра╖ни до конвенц╕╖ Пан-╢вро-Мед залучить кра╖ну до ╓вропейських та глобальних ланцюжк╕в додано╖ вартост╕, зб╕льшить обсяги прямих ╕нвестиц╕й до нашо╖ кра╖ни.
Наступним важливим кроком з боку Укра╖ни стане ╕мплементац╕я Конвенц╕╖ ╕, в перспектив╕, п╕дписання нових угод про ЗВТ з кра╖нами-учасницями
ц╕╓╖ угоди.
Економ╕ка Укра╖ни – в передчутт╕ зб╕льшення обсяг╕в експорту.
ТОВ «НВО «Поверхность МД» ФО-П Андре╓в, м. Ки╖в ТОВ «ТЕП» м. ╤вано-Франк╕вськ
Для висв╕тлення питань за програмою сем╕нару запрошен╕:
пров╕дн╕ фах╕вц╕ ╤вано-франк╕всько╖ митниц╕
ДФС;
Хохлов Артур Вячеславович – директор ТОВ ««НВО «Поверхность МД»;
Представники ДФСУ (уточнюються)
Андре╓в Олександр Леон╕дович – пров╕дний експерт з питань зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ в Укра╖н╕;
К╕р╓╓ва ╤рина Васил╕вна - пров╕дний фах╕вець у сфер╕ банк╕вського, валютного, ф╕нансового права, експерт правового супроводження зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕
ПРОГРАМА СЕМ╤НАРУ
«Як почнуть робити в╕кна та одв╕рки, то залишаться порожн╕ миски та тар╕лки» (Укр. пр., 1963, 262)
02 - 05 березня 2018 року
«Преференц╕йне походження товар╕в. Сертиф╕кати з перевезення форм «EUR.1»,
«EUR-MED». Зовн╕шньоеконом╕чн╕ договори (контракти)»
Початок ре╓страц╕╖: у день за╖зду п╕сля 14 - 00; Початок ре╓страц╕╖: у дн╕ сем╕нару о 09-30. Початок сем╕нар╕в зг╕дно Програми о 10-00. День за╖зду: 02.03.2018 (поселення п╕сля 12-00, об╕д, вечеря) День ви╖зду: 05.03.2018 (сн╕данок, виселення до 12-00) Дн╕ сем╕нару: 03.03 - 04.03 (кава брейк,
об╕д)
I БЛОК Зм╕ни у процедур╕ митного оформлення та контролю. Застосування приципу "╢дине в╕кно". Упровадження нових особливостей зд╕йснення вид╕в державного контролю.
II. БЛОК ПОХОДЖЕННЯ ТОВАРУ В╤ДПОВ╤ДНО ДО ВИМОГ УГОДО ПРО АСОЦ╤АЦ╤Ю М╤Ж УКРА╥НОЮ ТА ╢С
1. Походження товару, його п╕дтвердження. Уповноважений експортер.
2. Практичн╕ питання, пов’язан╕ з визначенням кра╖ни походження та оформленням органами доход╕в ╕ збор╕в сертиф╕ката EUR.1.
3. Особливост╕ вибору режиму доступу товару на ринок ╢С
III. БЛОК ЗОВН╤ШНЬОЕОКНОМ╤ЧН╤ ДОГОВОРИ НА ЗД╤ЙСНЕННЯ ЗОВН╤ШНЬОЕКОНОМ╤ЧНИХ ОПЕРАЦ╤Й
1. Зовн╕шньоеконом╕чн╕ договори на зд╕йснення зовн╕шньоеконом╕чних операц╕й у залежност╕ в╕д обраного митного режиму: особливост╕ укладання та виконання
IV. БЛОК НОВИНИ
ВАЛЮТНОГО ЗАКОНОДАВСТВА. АКТУАЛЬН╤ ПИТАННЯ ЗД╤ЙСНЕННЯ ВАЛЮТНОГО КОНТРОЛЮ
1. Новини валютного законодавства - порядок зд╕йснення розрахунк╕в в умовах нового валютного регулювання.
V. БЛОКОсобливост╕ зд╕йснення митного оформлення у в╕дпов╕дност╕ до вибраного митного режиму, зокрема, режиму переробки
1. Особливост╕ зд╕йснення митного режиму;
2. Дозв╕л на розм╕щення товар╕в у митний режим;
3. Вплив
митного статусу товар╕в на виб╕р митного режиму;
4. Строки знаходження п╕д митним контролем. Момент в╕драхування строку.
5. Допустим╕ операц╕╖ з товарами, як╕ знаходяться п╕д митним контролем;
У варт╕сть сем╕нару входить: проживання, 3-х разове харчування (для DBL, SNGL), екскурс╕я, участь у сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, матер╕али за тематикою сем╕нару.
М╕сце проведення сем╕нару: ╤вано-Франк╕вська область, м. Яремче. Проживання: м. Яремче, сучасний готель "Карпатськ╕ зор╕" Заявки приймаються до 25.02.2018 року.
Оплата до 28.02.2018.
УВАГА! К╕льк╕сть номер╕в для проживання обмежена. Потурбуйтесь, будь ласка, про завчасну передоплату. Упроваджено систему - перший сплатив, перший забронював*. *Можливе бронювання м╕сць для ╕нших ос╕б, що супроводжують учасника сем╕нару за погодженням з координатором.
Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про сем╕нар, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати за телефонами: +38 -(044) 236-96-20 (21/31/39), (050) 383 59
90, (096) 179 35 04 e-mail: mailto:seminar@mdoffice.com.ua або на стор╕нц╕ https://www.mdoffice.com.ua/
Координатор проекту - Олександр Андре╓в
Поклада╓мо над╕ю, що ╕нформац╕я, отримана на сем╕нар╕, надасть неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого
б╕знесу
З повагою,
Директор ТОВ "НВО «Поверхность МД»
Артур Хохлов
ФО П╕дпри╓мець
Олександр Андре╓в
ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ У СЕМ╤НАР╤
* Дата, назва сем╕нару
02-05/03/2018
«Преференц╕йне походження товар╕в. Сертиф╕кати з перевезення форм «EUR.1», «EUR-MED». Зовн╕шньоеконом╕чн╕ договори
(контракти)»
Якими документами п╕дтвердити митну варт╕сть транспортування товар╕в
Документи, як╕ п╕дтверджують митну варт╕сть товар╕в - це транспортн╕ (перев╕зн╕) документи, якщо за умовами поставки витрати на транспортування не включен╕ у варт╕сть товару, а також документи, що м╕стять в╕домост╕ про варт╕сть перевезення оц╕нюваних товар╕в (ч. 2 ст. 53 МКУ).
В залежност╕ в╕д маршруту транспортування та виду транспорту, яким
транспортувалися товари, надаються в╕дпов╕дн╕ транспортн╕ (перев╕зн╕) документи. В переважн╕й б╕льшост╕ випадк╕в транспортн╕ (перев╕зн╕) документи не м╕сять в╕домостей щодо вартост╕ транспортування товар╕в.
Вичерпного перел╕ку документ╕в, що м╕стять в╕домост╕ про варт╕сть перевезення оц╕нюваних товар╕в, та, як╕ можуть бути подан╕ п╕д час митного оформлення оц╕нюваних товар╕в, законодавством Укра╖ни з питань державно╖ митно╖ справи не встановлено.
Окрем╕ документи, як╕ можуть бути подан╕
декларантом або уповноваженою ним особою для п╕дтвердження витрат на транспортування, наведен╕ у Правилах заповнення декларац╕╖ митно╖ вартост╕, затверджених наказом М╕нф╕ну в╕д 24.05.2012 р. № 599, а саме:
• рахунок-фактура (акт виконаних роб╕т (наданих послуг)) в╕д виконавця договору (контракту) про надання транспортно-експедиц╕йних послуг, що м╕стить рекв╕зити стор╕н, суму та умови платежу, ╕нш╕ в╕домост╕, в╕дпов╕дно до яких встановлю╓ться належн╕сть
послуг до товар╕в;
• банк╕вськ╕ та плат╕жн╕ документи, що п╕дтверджують факт оплати транспортно-експедиц╕йних послуг в╕дпов╕дно до виставленого рахунка-фактури;
• калькуляц╕я транспортних витрат (якщо перевезення товар╕в зд╕йсню╓ться з використанням власного транспортного засобу), що м╕стить в╕домост╕ про маршрут перевезення, його протяжн╕сть у к╕лометрах до м╕сця ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни та по митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, розм╕р тарифно╖ ставки на перевезення за одиницю вим╕ру (вагу)
товару за 1 к╕лометр маршруту.
Кр╕м того, в╕дпов╕дно до частини шосто╖ ст. 53 МКУ декларант або уповноважена ним особа за власним бажанням можуть подати будь-як╕ ╕нш╕ додатков╕ наявн╕ у них документи для п╕дтвердження заявлено╖ ними митно╖ вартост╕ товару.
П╕дпри╓мство, яке надало документи, що м╕стять в╕домост╕ про варт╕сть перевезення, зокрема
рахунок-фактуру (акт виконаних роб╕т (наданих послуг)), повинно однозначно ╕дентиф╕куватись з п╕дпри╓мством, що зд╕йснило перевезення оц╕нюваного товару.
Якщо, перевезення зд╕йснювало ╕нше п╕дпри╓мство, н╕ж те, що надало дов╕дку, необх╕дно надати документ, який п╕дтверджу╓ уповноваження такого п╕дпри╓мства на п╕дтвердження ним витрат на транспортування з в╕дпов╕дними рекв╕зитами.
В ╤ПК ДФС в╕д 05.02.2018 р. № 464/6/99-99-15-02-02-15/╤ПК
податк╕вц╕ наголосили на тому, що подан╕ п╕д час митного оформлення документи для п╕дтвердження витрат на транспортування, повинн╕ п╕дтверджуватись даними бухгалтерського обл╕ку як одержувача так ╕ перев╕зника, експедитора п╕д час проведення документальних перев╕рок дотримань вимог законодавства Укра╖ни з питань державно╖ митно╖ справи.