Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay

Ежедневные библейские чтения

  Все выпуски  

8 июля 2019 г. Седмица 4-я по Пятидесятнице


Ежедневные библейские чтения

Выпуск 185
от 2019-07-07

Подписчиков: 2200

Наши рассылки:

Рассылки Subscribe.Ru
Православные:
Ежедневные библейские чтения
Смоленский календарь
Для выздоравливающих алкоголиков и наркоманов:
Книга "День за днем"
Книга "24 часа в сутки"
Ежедневные размышления анонимного алкоголика

Наши сайты

Святой мученик Вонифатий

В помощь выздоравливающим алкоголикам и наркоманам (материалы группы анонимных алкоголиков)

Собор Смоленских святых

Жития, иконы, календарь памятных дат Смоленской епархии.

8 июля 2019 г. (25 июня старого стиля):   Седмица 4-я по Пятидесятнице  

Апостольский пост

Постный календарь. Глас 2-й

Прмц. Февро́нии девы (ок. 304).

Блгвв. кнн. Петра́ (в иночестве Дави́да) и Февро́нии (в иночестве Евфроси́нии), Муромских чудотворцев (1228); прп. Далма́та Исетского, Пермского, основателя Далматовского Свято-Успенского монастыря (1697).

Сщмч. Васи́лия Милицына, пресвитера (1918); исп. Ни́кона Оптинского (Беляева), иеромонаха (1931); сщмч. Васи́лия Протопопова, пресвитера (1940).


Рим. 9:18-33 (зач. 102). Мф. 11:2-15 (зач. 40). Прмц.: 2 Кор. 6:1-10 (зач. 181). Лк. 7:36-50¹, или блгвв (зач. 33). кнн.: Гал. 5:22-6:2 (зач. 213). Мф. 4:25-5:12², (зач. 10).

¹ - Чтения прмц. Февронии читаются, если ей совершается служба.
² - Чтения блгвв. кн. Петра и кн. Февронии читаются, если им совершается служба.
Рим.9:18-33
Мф.11:2-15
2Кор.6:1-10
Лк.7:36-50
Гал.5:22-6:2
Мф.4:25-5:12

Рим. 9:18-33

9:18 [Зач. 102. ] Тѣ́мже у́бо его́же хо́щетъ, ми́луетъ: а его́же хо́щетъ, ожесточа́етъ. [Зач. 102. ] Итак, кого хочет, милует; а кого хочет, ожесточает.
9:19 Рече́ши у́бо ми́: чесо́ ра́ди еще́ укоря́етъ, во́ли бо его́ кто́ проти́витися мо́жетъ? Ты скажешь мне: «за что же еще обвиняет? Ибо кто противостанет воле Его?»
9:20 Тѣ́мже у́бо, о, человѣ́че, ты́ кто́ еси́, проти́въ от­вѣща́яй богови? еда́ рече́тъ зда́нiе созда́в­шему е́: почто́ мя́ сотвори́лъ еси́ та́ко? А ты кто, человек, что споришь с Богом? Изделие скажет ли сделавшему его: «зачем ты меня так сделал?»
9:21 Или́ не и́мать вла́сти скуде́льникъ на бре́нiи, от­ того́жде смѣше́нiя сотвори́ти о́въ у́бо сосу́дъ въ че́сть, о́въ же не въ че́сть? Не властен ли горшечник над глиною, чтобы из той же смеси сделать один сосуд для почетного употребления, а другой для низкого?
9:22 А́ще же хотя́ Бо́гъ показа́ти гнѣ́въ сво́й и яви́ти си́лу свою́, пренесе́ во мно́зѣ долготерпѣ́нiи сосу́ды гнѣ́ва соверше́ны въ поги́бель: Что же, если Бог, желая показать гнев и явить могущество Свое, с великим долготерпением щадил сосуды гнева, готовые к погибели,
9:23 и да ска́жетъ бога́т­ст­во сла́вы сво­ея́ на сосу́дѣхъ ми́лости, я́же предугото́ва въ сла́ву, дабы вместе явить богатство славы Своей над сосудами милосердия, которые Он приготовил к славе,
9:24 и́хже и при­­зва́ на́съ не то́чiю от­ иуде́й, но и от­ язы́къ: над нами, которых Он призвал не только из Иудеев, но и из язычников?
9:25 я́коже и во осі́и глаго́летъ: нареку́ не лю́ди моя́ лю́ди моя́, и невоз­лю́бленую воз­лю́блену: Как и у Осии говорит: не Мой народ назову Моим народом, и не возлюбленную – возлюбленною.
9:26 и бу́детъ, на мѣ́стѣ, идѣ́же рече́ся и́мъ: не лю́дiе мо­и́ есте́ вы́, та́мо нареку́т­ся сы́нове Бо́га жива́го. И на том месте, где сказано им: вы не Мой народ, там названы будут сынами Бога живаго.
9:27 Иса́iа же вопiе́тъ о Изра́или: а́ще бу́детъ число́ сыно́въ Изра́илевыхъ я́ко песо́къ морскі́й, оста́нокъ спасе́т­ся: А Исаия провозглашает об Израиле: хотя бы сыны Израилевы были числом, как песок морской, только остаток спасется;
9:28 сло́во бо скончава́я и сокраща́я въ пра́вдѣ, я́ко сло́во сокраще́но сотвори́тъ Госпо́дь на земли́, ибо дело оканчивает и скоро решит по правде, дело решительное совершит Господь на земле.
9:29 и я́коже прорече́ Иса́iа: а́ще не бы Госпо́дь Савао́ѳъ оста́вилъ на́мъ сѣ́мене, я́коже Cодо́мъ у́бо бы́ли бы́хомъ, и я́коже Гомо́рру уподо́билися бы́хомъ. И, как предсказал Исаия: если бы Господь Саваоф не оставил нам семени, то мы сделались бы, как Содом, и были бы подобны Гоморре.
9:30 Что́ у́бо рече́мъ, я́ко язы́цы, не гоня́щiи пра́вду, постиго́ша пра́вду, пра́вду же, я́же от­ вѣ́ры: Что же скажем? Язычники, не искавшие праведности, получили праведность, праведность от веры.
9:31 Изра́иль же, гоня́ зако́нъ пра́вды, въ зако́нъ пра́вды не пости́же. А Израиль, искавший закона праведности, не достиг до закона праведности.
9:32 Чесо́ ра́ди? Зане́ не от­ вѣ́ры, но от­ дѣ́лъ зако́на: преткну́шася бо о ка́мень претыка́нiя, Почему? потому что искали не в вере, а в делах закона. Ибо преткнулись о камень преткновения,
9:33 я́коже е́сть пи́сано: се́, полага́ю въ Сiо́нѣ ка́мень претыка́нiя и ка́мень собла́зна: и вся́къ вѣ́руяй въ о́нь не постыди́т­ся. как написано: вот, полагаю в Сионе камень преткновения и камень соблазна; но всякий, верующий в Него, не постыдится.

Мф. 11:2-15

11:2 [Зач. 40. ] Иоа́н­нъ же слы́шавъ во узи́лищи дѣла́ Христо́ва, посла́ два́ от­ учени́къ сво­и́хъ, [Зач. 40. ] Иоанн же, услышав в темнице о делах Христовых, послал двоих из учеников своих
11:3 рече́ ему́: ты́ ли еси́ гряды́й, или́ ино́го ча́емъ? сказать Ему: Ты ли Тот, Который должен прийти, или ожидать нам другого?
11:4 И от­вѣща́въ Иису́съ рече́ и́ма: ше́дша воз­вѣсти́та Иоа́н­нови, я́же слы́шита и ви́дита: И сказал им Иисус в ответ: пойдите, скажите Иоанну, что слышите и видите:
11:5 слѣпі́и прозира́ютъ и хро́мiи хо́дятъ, прокаже́н­нiи очища́ют­ся и глусі́и слы́шатъ, ме́ртвiи востаю́тъ и ни́щiи благовѣ­ст­ву́ютъ: слепые прозревают и хромые ходят, прокаженные очищаются и глухие слышат, мертвые воскресают и нищие благовествуют;
11:6 и блаже́нъ е́сть, и́же а́ще не соблазни́т­ся о мнѣ́. и блажен, кто не соблазнится о Мне.
11:7 Тѣ́ма же исходя́щема, нача́тъ Иису́съ наро́домъ глаго́лати о Иоа́н­нѣ: чесо́ изыдо́сте въ пусты́ню ви́дѣти? тро́сть ли вѣ́тромъ коле́блему? Когда же они пошли, Иисус начал говорить народу об Иоанне: что́ смотреть ходили вы в пустыню? трость ли, ветром колеблемую?
11:8 Но чесо́ изыдо́сте ви́дѣти? человѣ́ка ли въ мя́гки ри́зы облече́н­на? Се́, и́же мя́гкая нося́щiи, въ домѣ́хъ ца́рскихъ су́ть. Что́ же смотреть ходили вы? человека ли, одетого в мягкие одежды? Носящие мягкие одежды находятся в чертогах царских.
11:9 Но чесо́ изыдо́сте ви́дѣти? проро́ка ли? Е́й, глаго́лю ва́мъ, и ли́шше проро́ка. Что́ же смотреть ходили вы? пророка? Да, говорю вам, и больше пророка.
11:10 Се́й бо е́сть, о не́мже е́сть пи́сано: се́, а́зъ посыла́ю а́нгела мо­его́ предъ лице́мъ тво­и́мъ, и́же угото́витъ пу́ть тво́й предъ тобо́ю. Ибо он тот, о котором написано: се, Я посылаю Ангела Моего пред лицем Твоим, который приготовит путь Твой пред Тобою.
11:11 Ами́нь глаго́лю ва́мъ, не воста́ въ рожде́н­ныхъ жена́ми бо́лiй Иоа́н­на крести́теля: мні́й же во ца́р­ст­вiи небе́снѣмъ бо́лiй его́ е́сть. Истинно говорю вам: из рожденных женами не восставал больший Иоанна Крестителя; но меньший в Царстве Небесном больше его.
11:12 От дні́й же Иоа́н­на крести́теля досе́лѣ ца́р­ст­вiе небе́сное ну́дит­ся {съ ну́ждею воспрiе́млет­ся} , и ну́ждницы восхища́ютъ е́: От дней же Иоанна Крестителя доныне Царство Небесное силою берется, и употребляющие усилие восхищают его,
11:13 вси́ бо проро́цы и зако́нъ до Иоа́н­на прореко́ша. ибо все пророки и закон прорекли до Иоанна.
11:14 И а́ще хо́щете прiя́ти, то́й е́сть илiа́ хотя́й прiити́: И если хотите принять, он есть Илия, которому должно прийти.
11:15 имѣ́яй у́шы слы́шати да слы́шитъ. Кто имеет уши слышать, да слышит!

2 Кор. 6:1-10

6:1 [Зач. 181. ] Споспѣ́ше­ст­ву­ю­ще же и мо́лимъ, не вотще́ благода́ть Бо́жiю прiя́ти ва́мъ. [Зач. 181. ] Мы же, как споспешники, умоляем вас, чтобы благодать Божия не тщетно была принята вами.
6:2 Глаго́летъ бо: во вре́мя прiя́тно послу́шахъ тебе́, и въ де́нь спасе́нiя помого́хъ ти́. Се́ ны́нѣ вре́мя благопрiя́тно, се́ ны́нѣ де́нь спасе́нiя. Ибо сказано: во время благоприятное Я услышал тебя и в день спасения помог тебе. Вот, теперь время благоприятное, вот, теперь день спасения.
6:3 Ни еди́но ни въ че́мже даю́ще претыка́нiе, да служе́нiе безпоро́чно бу́детъ, Мы никому ни в чем не полагаем претыкания, чтобы не было порицаемо служение,
6:4 но во все́мъ представля́юще себе́ я́коже Бо́жiя слуги́, въ терпѣ́нiи мно́зѣ, въ ско́рбехъ, въ бѣда́хъ, въ тѣснота́хъ, но во всем являем себя, как служители Божии, в великом терпении, в бедствиях, в нуждах, в тесных обстоятельствах,
6:5 въ ра́нахъ, въ темни́цахъ, въ нестро­е́нiихъ, въ трудѣ́хъ, во бдѣ́нiихъ, въ поще́нiихъ, под ударами, в темницах, в изгнаниях, в трудах, в бдениях, в постах,
6:6 во очище́нiи, въ ра́зумѣ, въ долготерпѣ́нiи, въ бла́гости, въ Ду́сѣ святѣ, въ любви́ нелицемѣ́рнѣ, в чистоте, в благоразумии, в великодушии, в благости, в Духе Святом, в нелицемерной любви,
6:7 въ словеси́ и́стины, въ си́лѣ Бо́жiей, ору́жiи пра́вды десны́ми и шу́ими, в слове истины, в силе Божией, с оружием правды в правой и левой руке,
6:8 сла́вою и безче́стiемъ, гажде́нiемъ и благохвале́нiемъ: я́ко лестцы́, и и́стин­ни: в чести и бесчестии, при порицаниях и похвалах: нас почитают обманщиками, но мы верны;
6:9 я́ко незна́еми, и познава́еми: я́ко умира́юще, и се́ жи́ви есмы́: я́ко наказу́еми, а не умерщвля́еми: мы неизвестны, но нас узнают; нас почитают умершими, но вот, мы живы; нас наказывают, но мы не умираем;
6:10 я́ко скорбя́ще, при́сно же ра́ду­ю­щеся: я́ко ни́щи, а мно́ги богатя́ще: я́ко ничто́же иму́ще, а вся́ содержа́ще. нас огорчают, а мы всегда радуемся; мы нищи, но многих обогащаем; мы ничего не имеем, но всем обладаем.

Лк. 7:36-50

7:36 [Зач. 33. ] Моля́ше же его́ нѣ́кiй от­ фарисе́й, да бы я́лъ съ ни́мъ: и в­ше́дъ въ до́мъ фарисе́овъ, воз­леже́. [Зач. 33. ] Некто из фарисеев просил Его вкусить с ним пищи; и Он, войдя в дом фарисея, возлег.
7:37 И се́ жена́ во гра́дѣ, я́же бѣ́ грѣ́шница, и увѣ́дѣв­ши, я́ко воз­лежи́тъ во хра́минѣ фарисе́овѣ, при­­не́сши алава́стръ ми́ра, И вот, женщина того города, которая была грешница, узнав, что Он возлежит в доме фарисея, принесла алавастровый сосуд с миром
7:38 и ста́в­ши при­­ ногу́ его́ созади́, пла́чущися, нача́тъ умыва́ти но́зѣ его́ слеза́ми, и власы́ главы́ сво­ея́ отира́­ше, и облобыза́­ше но́зѣ его́, и ма́заше ми́ромъ. и, став позади у ног Его и плача, начала обливать ноги Его слезами и отирать волосами головы своей, и целовала ноги Его, и мазала миром.
7:39 Ви́дѣвъ же фарисе́й воз­зва́вый его́, рече́ въ себѣ́, глаго́ля се́й а́ще бы бы́лъ проро́къ, вѣ́дѣлъ бы кто́ и какова́ жена́ при­­каса́ет­ся ему́: я́ко грѣ́шница е́сть. Видя это, фарисей, пригласивший Его, сказал сам в себе: если бы Он был пророк, то знал бы, кто и какая женщина прикасается к Нему, ибо она грешница.
7:40 И от­вѣща́въ Иису́съ рече́ къ нему́: Си́моне, и́мамъ ти́ нѣ́что рещи́. О́нъ же рече́: учи́телю, рцы́. Обратившись к нему, Иисус сказал: Симон! Я имею нечто сказать тебе. Он говорит: скажи, Учитель.
7:41 Иису́съ же рече́: два́ должника́ бѣ́ста заимода́вцу нѣ́ко­ему: еди́нъ бѣ́ до́лженъ пятiю́сотъ дина́рiи, другі́й же пятiю́десятъ: Иисус сказал: у одного заимодавца было два должника: один должен был пятьсот динариев, а другой пятьдесят,
7:42 не иму́щема же и́ма воз­да́ти, обѣ́ма от­да́ {оста́ви} . Кото́рый у́бо ею́, рцы́, па́че воз­лю́битъ его́? но как они не имели чем заплатить, он простил обоим. Скажи же, который из них более возлюбит его?
7:43 Отвѣща́въ же Си́монъ рече́: мню́, я́ко ему́же вя́щше от­да́ {оста́ви} . О́нъ же рече́ ему́: пра́во суди́лъ еси́. Симон отвечал: думаю, тот, которому более простил. Он сказал ему: правильно ты рассудил.
7:44 И обра́щься къ женѣ́, Си́монови рече́: ви́диши ли сiю́ жену́? Внидо́хъ въ до́мъ тво́й, воды́ на но́зѣ мо­и́ не да́лъ еси́: сiя́ же слеза́ми облiя́ ми́ но́зѣ и власы́ главы́ сво­ея́ отре́. И, обратившись к женщине, сказал Симону: видишь ли ты эту женщину? Я пришел в дом твой, и ты воды Мне на ноги не дал, а она слезами облила Мне ноги и волосами головы своей отёрла;
7:45 Лобза́нiя ми́ не да́лъ еси́: сiя́ же, от­не́лиже внидо́хъ, не преста́ облобыза́ющи ми́ но́зѣ. ты целования Мне не дал, а она, с тех пор как Я пришел, не перестает целовать у Меня ноги;
7:46 Ма́сломъ главы́ мо­ея́ не пома́залъ еси́: сiя́ же ми́ромъ пома́за ми́ но́зѣ. ты головы Мне маслом не помазал, а она миром помазала Мне ноги.
7:47 Его́же ра́ди, глаго́лю ти́: от­пуща́ют­ся грѣси́ ея́ мно́зи, я́ко воз­люби́ мно́го: а ему́же ма́ло оставля́ет­ся, ме́нше лю́битъ. А потому сказываю тебе: прощаются грехи её многие за то, что она возлюбила много, а кому мало прощается, тот мало любит.
7:48 Рече́ же е́й: от­пуща́ют­ся тебѣ́ грѣси́. Ей же сказал: прощаются тебе грехи.
7:49 И нача́ша воз­лежа́щiи съ ни́мъ глаго́лати въ себѣ́: кто́ се́й е́сть, и́же и грѣхи́ от­пуща́етъ? И возлежавшие с Ним начали говорить про себя: кто это, что и грехи прощает?
7:50 Рече́ же къ женѣ́: вѣ́ра твоя́ спасе́ тя: иди́ въ ми́рѣ. Он же сказал женщине: вера твоя спасла тебя, иди с миром.

Гал. 5:22-6:2

5:22 [Зач. 213. ] Пло́дъ же духо́вный е́сть любы́, ра́дость, ми́ръ, долготерпѣ́нiе, бла́гость, милосе́рдiе, вѣ́ра, [Зач. 213. ] Плод же духа: любовь, радость, мир, долготерпение, благость, милосердие, вера,
5:23 кро́тость, воз­держа́нiе: на таковы́хъ нѣ́сть зако́на. кротость, воздержание. На таковых нет закона.
5:24 А и́же Христо́вы су́ть, пло́ть распя́ша со страстьми́ и похотьми́. Но те, которые Христовы, распяли плоть со страстями и похотями.
5:25 А́ще живе́мъ ду́хомъ, ду́хомъ и да хо́димъ. Если мы живем духом, то по духу и поступать должны.
5:26 Не быва́имъ тщесла́вни, дру́гъ дру́га раздража́юще, дру́гъ дру́гу зави́дяще. Не будем тщеславиться, друг друга раздражать, друг другу завидовать.
6:1 Бра́тiе, а́ще и впаде́тъ человѣ́къ въ нѣ́кое прегрѣше́нiе, вы́ духо́внiи исправля́йте такова́го ду́хомъ кро́тости: блюды́й себе́, да не и ты́ искуше́нъ бу́деши. Братия! если и впадет человек в какое согрешение, вы, духовные, исправляйте такового в духе кротости, наблюдая каждый за собою, чтобы не быть искушенным.
6:2 [Зач. 214. ] Дру́гъ дру́га тяготы́ носи́те, и та́ко испо́лните зако́нъ Христо́въ. [Зач. 214. ] Носи́те бремена друг друга, и таким образом исполните закон Христов.

Мф. 4:25-5:12

4:25 [Зач. 10. ] И по не́мъ идо́ша наро́ди мно́зи от­ Галиле́и и десяти́ гра́дъ, и от­ Иерусали́ма и Иуде́и, и со о́наго по́лу Иорда́на. [Зач. 10. ] И следовало за Ним множество народа из Галилеи и Десятиградия, и Иерусалима, и Иудеи, и из-за Иордана.
5:1 Узрѣ́въ же наро́ды, взы́де на гору́: и сѣ́дшу ему́, при­­ступи́ша къ нему́ ученицы́ его́. Увидев народ, Он взошел на гору; и, когда сел, приступили к Нему ученики Его.
5:2 И от­ве́рзъ уста́ своя́, уча́­ше и́хъ, глаго́ля: И Он, отверзши уста Свои, учил их, говоря:
5:3 блаже́ни ни́щiи ду́хомъ: я́ко тѣ́хъ е́сть ца́р­ст­вiе небе́сное. Блаженны нищие духом, ибо их есть Царство Небесное.
5:4 Блаже́ни пла́чущiи: я́ко ті́и утѣ́шат­ся. Блаженны плачущие, ибо они утешатся.
5:5 Блаже́ни кро́тцыи: я́ко ті́и наслѣ́дятъ зе́млю. Блаженны кроткие, ибо они наследуют землю.
5:6 Блаже́ни а́лчущiи и жа́ждущiи пра́вды: я́ко ті́и насы́тят­ся. Блаженны алчущие и жаждущие правды, ибо они насытятся.
5:7 Блаже́ни ми́лостивiи: я́ко ті́и поми́ловани бу́дутъ. Блаженны милостивые, ибо они помилованы будут.
5:8 Блаже́ни чи́стiи се́рдцемъ: я́ко ті́и Бо́га у́зрятъ. Блаженны чистые сердцем, ибо они Бога узрят.
5:9 Блаже́ни миротво́рцы: я́ко ті́и сы́нове Бо́жiи нареку́т­ся. Блаженны миротворцы, ибо они будут наречены сынами Божиими.
5:10 Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди: я́ко тѣ́хъ е́сть ца́р­ст­вiе небе́сное. Блаженны изгнанные за правду, ибо их есть Царство Небесное.
5:11 Блаже́ни есте́, егда́ поно́сятъ ва́мъ, и иждену́тъ, и реку́тъ вся́къ зо́лъ глаго́лъ на вы́ лжу́ще, мене́ ра́ди: Блаженны вы, когда будут поносить вас и гнать и всячески неправедно злословить за Меня.
5:12 ра́дуйтеся и весели́теся, я́ко мзда́ ва́ша мно́га на небесѣ́хъ: та́ко бо изгна́ша проро́ки, и́же [бѣ́ша] пре́жде ва́съ. Радуйтесь и веселитесь, ибо велика ваша награда на небесах: так гнали и пророков, бывших прежде вас.


Дорогие друзья!

Приглашаем вас принять участие в благотворительных акциях

1. Помогите дому милосердия для детей, строящемуся в монастыре святой Елисаветы в г.Калининграде

Адрес подворья монастыря: 236014, г. Калининград, ул. Полецкого, 24
Телефон: 8(4012)93-41-06; 8-9 11-46-23-925. Настоятельница монастыря игумения Елисавета (Кольцова)

Банковские реквизиты:

Получатель: ЕПАРХИАЛЬНЫЙ ЖЕНСКИЙ МОНАСТЫРЬ ПРЕПОДОБНОМУЧЕНИЦЫ ВЕЛИКОЙ КНЯГИНИ ЕЛИСАВЕТЫ
Р/с 40703810220110100557 в Калининградском ОСБ No 8626, ДО No 1220. Кор. счет 30101810100000000634 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Калининградской обл. БИК 042748634
Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 3904041711

2. Окажите помощь в строительстве Церкви святого мученика Вонифатия в Смоленской области

Адрес храма: 216457, Смоленская область, Починковский район, д. Лосня (показать на карте)
Тел.: +7 960 584 6812. Настоятель иерей Сергий Прокопов.

Банковские реквизиты:

Получатель: МРО православный приход в честь святого мученика Вонифатия д. Лосня Починковского района Смоленской Епархии Русской Православной Церкви (Московский Патриархат)

Р/с 40703810723250000020 в Филиале ОАО Банк ВТБ в г. Воронеже,

к/с 30101810100000000835 в ГРКЦ ГУ ЦБ РФ по Воронежской области

БИК 042007835

Назначение платежа: Добровольное пожертвование. НДС не облагается.
ИНН получателя: 6712008917

 

Порекомендуйте нашу рассылку друзьям

Рассылка: Ежедневные библейские чтения
Страница рассылки: https://subscribe.ru/catalog/religion.biblio
Для быстрой подписки достаточно отправить любое письмо на адрес: religion.biblio-sub@subscribe.ru


 


В избранное