МУЧЕНИКАМ ПОСЛЕДНИХ ВРЕМЁН ПОСВЯЩАЕТСЯ ....
" НЕТ БОЛЬШЕГО СЧАСТЬЯ НА ЗЕМЛЕ , ЧЕМ ОТДАТЬ СВОЮ ЖИЗНЬ ЗА ХРИСТА "
" НЕТ НИЧЕГО СВЕТЛЕЕ ДУШИ , КОТОРАЯ УДОСТОИЛАСЬ ПОТЕРПЕТЬ ЗА ХРИСТА ЧТО-ЛИБО , КАЖУЩЕЕСЯ ДЛЯ НАС СТРАШНЫМ И НЕ ВЫНОСИМЫМ"
о.Пётр ( новый российский СВЯЩЕННО мученик за Христа )
28 мая 1973 г. - 17 ноября 2008 г.
ПОХВАЛЬНОЕ СЛОВО СЛАВНЫМ МУЧЕНИКАМ , ВО ВСЁМ МИРЕ ПОСТРАДАВШИМ
" Охотно пострадав с великим терпением , вот ублажаются они во веки веков . Ибо все мы обязаны с похвалами воспевать подвиги святых потому , что они с мужественным духом потрудились умилостивить БОГА , дав кровь свою в очищение всех нас , как не злобивых , не скверных и не порочных агнцев принести себя во всесожжение за нас ....и души свои предав в благоприятную и благоуханную жертву БОГУ ..."
Ефрем Сирин
" Святые фактом своего бытия , хотя бы не известного миру , но известного БОГУ , низводят на всё человечество великое Благословение Божие "
иеромонах Софроний , сотаинник старца Силуана
"Вот за этих то людей , думаю , Господь сохраняет мир , ибо они так приятны Богу и Бог всегда послушает Своих смиренных рабов и нам всегда бывает хорошо за их молитвы ".
прп. Силуан Афонский
"Природа всечеловеческого бытия такова , что каждое отдельное лицо , преодолевая в себе зло , этой победой наносит поражение космическому злу столь великое , что следствие её благотворно отражаются на судьбах всего мира "
Иеромонах Софроний
- - - - - - - - - - - - - - - -
Для человека безумного , то есть забывшего о Боге , реальна только эта , земная жизнь , которая вся вмещается в жалкие рамки " день рождения - день смерти на надгробной плите .
Для святых же , которые презрели всё земное и всей душой востекли ко Господу, единственная реальность это - жизнь вечная . Поэтому и день смерти , устрашающий безбожников , для них же - день рождения в вечности , самый возжеланный и самый радостный день.
И если грехолюбивый мир празднует память угодивших ему в день их рождения , то святая православная Церковь ублажает святых своих в день их кончины . И , взирая на сие страшное таинство рождения в вечности , как не прославить Господа , как не исполниться светлой радостью Пасхи и не возопить : " СМЕРТЬ , ГДЕ ТВОЁ ЖАЛО ?! АД , ГДЕ ТВОЯ ПОБЕДА !? "
А ведь именно смерть - логическое завершение всей прожитой жизни , отражение её ... И если смерть грешника люта , то для праведника и " ....ЖИЗНЬ - ХРИСТОС И СМЕРТЬ - ПРИОБРЕТЕНИЕ " ( Флп.1, 21 )
И Господь вчера и ныне один и тот же и близок ко всем , призывающим Его. Ибо не возраст служит препятствием к святости , но греховная воля . Господь же безгранично любит всех , кто трепещет словес его и непомерно даёт Духа Своего Святаго предизбранным Своим .
Ибо как пишет старец Силуан , самая большая благодать , которую даёт Господь избранным Своим - " когда душа и тело от преизбытка любви исполняются желанием пострадать за Возлюбленнаго Христа .
Такую благодать давал Он всем мученикам и она их укрепляла и утешала в страданиях и без неё никто не смог бы понести Креста мученичества " .
Такую благодать даровал Всеблагий и Петру , увенчанного венцом мученичества в Книге Жизни , ещё ранее своего подвига .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Новомученик иерей Петр Боярский (28.05.1973 – 17.11.1993)
По его молитвам Всемилостивый Господь дарует нам чудеса исцеления, помогает в житейских нуждах. Божественная Любовь к роду человеческому привела более тысячи благодарных верующих на холодное, укрытое глубоким снегом кладбище. На 21-м году оборвалась жизнь отца Петра.
За это короткое время Господь явил людям идеал любви через Своего избранника.
Святитель Иоанн Златоуст говорил о новомучениках:
"Такова сокровищница Церкви: в ней есть и новые и старые жемчужины, но одна красота у всех", а потому будем "с верою обнимать их останки, дабы получить благословение".
С ранних лет Господь призвал Петра к Своему служению. Ребенок рос послушным, помогал родителям по хозяйству, избегал шумных игр со своими сверстниками, часто уединялся для молитвы. Радовался Божественной красоте цветов, и прославлял Творца, создавшего весь видимый мир.
Незадолго перед своей мученической кончиной 17 ноября 1993 г. батюшка Петр предсказал, что его отец Михаил Боярский станет священником и настоятелем храма в Заложцах. Все сбылось в точности.
Панихиду служил о. Михаил, которому сослужили около десяти священников. Читали сотни записок, в которых поминались тысячи наших сродников, друзей и соратников.
Иерей Петр был убит с особой жестокостью. По заключению медэкспертизы глаза ему выжгли паяльником, а внутренности сожгли газовой горелкой. Тело было найдено на четвертые сутки. Три перста его правой руки застыли навеки сложенными для крестного знамения.
Отпевали мученика в Свято-Вознесенском храме г. Токмака. Как только поставили гроб с телом страдальца Христа ради, с притвора начал распространяться шум, люди стали выходить из храма. Над храмом, над тем местом, где лежало тело мученика, поднимался в небо ярко красный столб света. Солнце играло, как на Пасху, всеми цветами радуги. Свидетелями этого чуда стали как верующие, так и случайные прохожие.
По смерти отца Петра нашлись не только его почитатели, но и хулители. А тех, кто поддался сомнениям и под давлением отрекся от должной чести новомученику, постигло грозное предупреждение - на фотографиях отца Петра они увидели бурые капли выступившей чудесным образом крови.
В настоящее время дом батюшки Михаила открыт для всех, кто с верой приходит помолиться на могилку о. Петра. Матушка Надежда и батюшка Михаил с любовью и радостью встречают людей, жаждущих исцеления. Были тысячи случаев помощи Божией по молитвам новомученика о. Петра.
17 ноября 2008 года около четырех тысяч народа Божьего собралось у могилки новомученика Петра, чтобы почтить 15 годовщину его смерти. Все они стали свидетелями дивного знамения милости Господней к мученику: "ликование солнца", если так уместно сказать.
Акафист составлен для келейного употребления
Акафист священномученику иерею Петру
Кондак 1
Избранный Богом и возлюбивый Его всем сердцем, страдания и смерть за Него притерпевый и душу свою непорочную Ему вручивый. Юн годами, но стар разумом, всего год послуживый, но многих ко Христу обративый, обрати и наша сердца ко Господу, да зовем ти: Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Икос 1
Ангеле наш, тако люди о тебе говорили. Ты же весь к Богу стремяся, о плоти просто забывал, во плоти будучи безплотным подражал. Мы же таковую ревность ублажающе, взываем: Радуйся, родителей простых чадо желанное; Радуйся, в жилище Духа Святаго предъизбранное; Радуйся, страха Божия от пелен исполненный; Радуйся, иерею кроткий, мирный и незлобивый; Радуйся, светильниче, яко тобою вера возгорается; Радуйся, обрадованный, яко радость твоя не скончается; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 2
От рождения освященный, прежде трудов дары духовные получивый, ими же во славу Божию людем послуживый, мы же дивяся, яко возрастом мал да любовию велик, вопием: Аллилуйя.
Икос 2
Чудным ребенком явился еси, родителей удивляя, о смерти размышляя, сверстников избегая. Мы же зряще, яко неправду мира от юности познал, в скорбех к Богу устремлялся, лишь в Нем едином утешался, взываем тако: Радуйся, яко еще в младенчестве пречудное являеши; Радуйся, яко в год и три месяца родителей к Богу направляеши, а чародейку посрамляеши; Радуйся, яко она, тебя леча, всю силу и дар лечити потеряла; Радуйся, яко на тебя — младенца глядя, зубами скрежетала и вон прогнала; Радуйся, всем сердцем к Богу потянувыйся, Его искавый и к Нему устремленный; Радуйся, Богом освященный, Богом одаренный, к Богу душу вознесый; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 3
Благодатию, данною ти свыше, к Богу с детства устремлялся еси. В совершенстве мироздания мудрость Творца наблюдал, родительское послушание исполнял, Бога прославлял песнию: Аллилуйя.
Икос 3
Богомыслием с детства занимаясь, ум совершенен в познании Творца и твари стяжал еси, смирением и послушанием волю свою воле Божией вверил, при этом разум мудр и прост имел еси. Мы же удивляшеся сему взываем: Радуйся, яко росток к свету, тако ты к Богу тянувыйся; Радуйся, с неправдой мира сего еще с детства столкнувыйся; Радуйся, чадо послушное, родителей своих утешение; Радуйся, яко к Богу стремлением приводивый их к удивлению; Радуйся, разум мира сего отвергший, а смирение Христово избравший; Радуйся, за Христом пошедший, Христу подражавший и Христу сораспялся; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче..
Кондак 4
Сердце твое, яко свеча, к Богу любовию горело, огнем любви сей все живое обымало, всей твари сострадало и Богу взывало: Аллилуйя.
Икос 4
Милующее, сострадательное сердце дал ти Господь. Еще отроку бывшу всем помочь старался еси, в скорбех людям сострадал, в бедах, как мог помогал, ели же помочь не мог — скорбел и к Богу взывал. Его же милостию поем ти тако: Радуйся, заповедь: блаженнии милостивии — в сердце имевый; Радуйся, яко скорбями ближних, паче чем своими скорбевый; Радуйся, в скорбех рожденный, в скорбех живущий, в страданиях душу свою святую Богу отдавый; Радуйся, яко жизнь твоя — свеча горевшая, во мраке светившая, а ныне возсиявшая; Радуйся, обиды прощающий, за обидчиков молящийся, обидимых утешающий; Радуйся, всю тварь жалеющий, ей сострадающий, людем помогающий; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 5
Ревнуя о доме Божием, храм усердно посещал, все дела оставляя, стопы в церковь устремлял, принося Единому в Троице славимому Богу хвалу: Аллилуйя.
Икос 5
Огнем любви к Богу горя, желая Ему Единому служити, учение мирское отлагаеши, мнози слезы проливаеши, до двадцати раз на гору Почаевскую приезжаеши, Матерь Божию и преподобного Иова умоляеши и в училище духовное поступаеши, мы же ревности и усердию твоему дивяся, поем тако: Радуйся, Божественней литургии усердный ревнителю; Радуйся, храмов Божиих неустанный посетителю; Радуйся, желанием святым служити Богу горящий; Радуйся, Господа и Матерь Божию о том горяче и слезно просящий; Радуйся, промыслом Божиим, ходатайством Богородицы и преподобного Иова в духовное училище приятый; Радуйся, пред Богом ходивый, благоговения исполненный и страхом Божиим объятый; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 6
Послушание родительское исполняя, браком сочетался еси, но вся премудро устрояя, предивный Бог сосуд избранный свой оберегая, что сочитал, то и расторг еси. Его же славяще и хваляще взываем: Аллилуйя.
Икос 6
Желая Единому Богу служити и слезно Его о том моля, недостойной жены с радостию избегаеши, родителей в недоумении оставляеши, сан принимаеши и Бога прославляеши. Мы же слышаще сие глаголем тако: Радуйся, девства своего и чистоты хранителю; Радуйся, заповедей Божиих усердный исполнителю; Радуйся, спящих во сне греховнем пробуждение; Радуйся, звездо путеводительная ищущим спасения; Радуйся, иереем пример и церкве украшение; Радуйся, злых посрамление, скорбящих утешение; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 7
Сан приявши, служение свое начал ревностно. Стал усердно со страхом Божиим, благоговейно, с великим вниманием и терпением немалым, смиренне в заповедях Божиих ходити, за все предивного Его благодаря песнею: Аллилуйя.
Икос 7
Почувствовав в тебе благодать Божию, люди к тебе потянулись не глядя на юность твою. Ты же, яко рожденный для служения сего, всю душу свою им отдавал, сил не жалея в любви к людям пребывал. Мы же, ублажающе тя, взываем: Радуйся, проповедниче Христов, даром слова одаренный; Радуйся, служителю усердный, в миру от мира отрешенный; Радуйся, в болезни своей ликующий, да не престанет она, просящий; Радуйся, дарования свои скрывающий и тайная сердца зрящий; Радуйся, никому не отказывающий, всех любящий и всем помогающий; Радуйся, пастырю добрый, годами юный, паству добре наставляющий; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 8
Положив в основание всех трудов своих смирение, труды сии соделал плодотворными, ближним полезными, Богу угодными. Ему же, чудное нам показуя, вопием: Аллилуйя.
Икос 8
Плоть твою духови покоряя, вменился яко ангел во плоти, мы же страдания и труды твоя ублажая, тако вопием ти: Радуйся, в посте и молитве подвизавыйся, о пище телесной просто забывая; Радуйся, яко сну два часа уделял еси, сим совершенным подражая; Радуйся, ненуждающийся тленных стяжаний, о вечном помышляющий и в Бозе живущий; Радуйся, нужду имеющим, всем просящим и не просящим милостыню усердно подающий; Радуйся, в добродетели подвизавыйся, в добродетели смиряющийся и ею благодать получающий; Радуйся, жить в Бозе старающийся, заповеди исполняющий, труды своя скрывающий; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 9
Работая Богу Живому и Истинному, забывая задняя и простираясь вперед, молитву дерзновенную стяжал еси и ею к Богу воззывал: Аллилуйя.
Икос 9
Подвизаяся в добродетелях, в молитве усердно подвизался еси, сию пламенную, горячую, слезную имел еси. И ею же моли о нас недостойных, поющих ти тако: Радуйся, усердию и любви к молитве нас научающий; Радуйся, в скорбех, болезнях и бедах с молитвой к Богу прибегати наставляющий; Радуйся, яко молитвою твоею пьющий и жену биющий, мирным соделался и от недуга своего исцелился; Радуйся, весь день Бога просящий и во сне моливыйся; Радуйся, яко молитв прося, люди к тебе обращаются, ото сна просыпаются и к Богу устремляются; Радуйся, слезно просящий, в молитве утешающийся и ю, яко кадило Богу приносящий; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 10
Познав, яко правда лишь в Бозе, Бог в любви, а любовь в самопожертвовании, в волю Божию предался еси, немощи ближних носил, поношения терпел, за все Бога благодарил, взывая Ему: Аллилуйя.
Икос 10
Облачась во всеоружие Божие, дабы стати противу козней диавольских и всякою радостию радуяся, егда впадал в различныя искушения, в напастях пребывал невозмутим, гнев яко змия мечем умертвил, терпением врагов победил, мы же зряще скорби твои, терпение твое ублажаем: Радуйся, от лжебратии терпевый поношения; Радуйся, завистливых сослужителей посрамление; Радуйся, Божиим промыслом чудно водимый; Радуйся, в год десять приходов сменивый; Радуйся, змием гонимый, за Христа терпящий, в скорбех возмужавый; Радуйся, яко многи скорби праведным — на себе познавый; Радуйся, скорбь тебе причиняющих прощающий и обид не вспоминающий; Радуйся, благодарением врагов прогоняющий и молитвой за обидчиков их с ног сшибающий; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 11
Пастырь добрый душу свою полагает за овцы, памятуя сие, на свою Голгофу смиренне взошел еси, в руци Божии душу свою непорочну предал еси поя: Аллилуйя.
Икос 11
Яко овча на заклание веден, не захотел воли Божией уклонитися, под иго Владычня милосердия выю свою смеренне приклонил, волю Божию исполнил, супротивных злобу низложил. Мы же, видя страдания твоя, поем тако: Радуйся, кончину свою зная, сам себе в руци мучителей отдавый; Радуйся, страсть добровольную, мучение и смерть за Христа приявый; Радуйся, яко не смея взирати в очи твои, мучители их паяльником выжигоша; Радуйся, яко по слову твоему люди лишь в третий день тело твое обретоша; Радуйся, яко от тела твоего, во гробу лежащего, столп огненный до неба поднялся; Радуйся, яко в восьмой день оно благоухало и пением ангельским ты отпевался; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпце.
Кондак 12
Нет любви большей, аще кто душу свою положит за други своя, ты же душу свою за Христа положив, венец мученический от Него приял, ныне вся, елико восхочеши, испросити можеши у Него, поя Ему: Аллилуйя.
Икос 12
Мученичества твоего подвиг желающе ублажати, да паче слова делом прославим: зажигаемии от жития твоего по Бозе, направляемии смертию твоею честною, посмертными чудесами твоими же подкрепляемии, старанием дел богоугодных ублажим тя. Ты же не отвергни и устами возносимыя хвалы сия: Радуйся, в предсмертных муках моливыйся и трехперстным знамением сие запечатлевый; Радуйся, яко персты твоя два раз разъединившие ужаснулися, видя их вновь и вновь соединенными; Радуйся, и по смерти людям являющийся, даруя им утешение; Радуйся, просящим тя помогаеши в житейских скорбях и нуждах неся облегчение; Радуйся, не долго поживший, но много добрых дел сотворивший и Богом не посрамленный; Радуйся, за Христа претерпевый, во Христе живый, Христом прославленный; Радуйся, Петре, избранниче Христов и страстотерпче.
Кондак 13
О, пречудный иерее Петре, прими сии похвалы тебе от нас приносимые, Господа за нас попроси и Царствия Небесного наследники ны сотвори молитвами твоими да зовем Богу радостно: Аллилуйя, Аллилуйя, Аллилуйя.
(Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1)
Молитва священномученику иерею Петру
О, святый страстотерпче Петре, сосуд чистоты избранный, церкви украшение и удобрение, иереям похвало, мученикам сродниче, агнче Агнца Всесвятаго, лозо винограда Христова плодовита, маслино долу кланяющаяся, крин благоуханный, сосуде милости исполненный, к ликам горних сопричтенный, с ними же моли Христа Бога нашего, да подаст нам (имя) грехов оставление, в скорбех терпение и благодарение, в болезнях исцеление, к святым почитание, к старшим почтение, к начальствующим послушание, ко всем большим и меньшим смирение, к молитве усердие и всякого яже к пользе нашей прошения исполнение.
О, добрый воине Христов и верный слуго Господень, поспеши нам на помощь. Молитвами твоими да избежим плотских похотей, пристрастий, самомнения и злых духов нападения. Вемы яко много может молитва праведного, Божиим благоутробием споспешествуема, Богу же Отцу и Сыну и Святому Духу честь и слава и благодарение наше всегда — ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Это интересно
+2
|
|||
Комментарии временно отключены